Karanlık

HİSSEDİYOR MUSUN ALLAH DUANI KABUL EDİYOR... | Nureddin Yıldız

Nurettin Yıldız
görünümler 326 346
100% 10 000 0

SOSYAL DOKU VAKFI
-
Web sitelerimiz:
l www.sosyaldoku.com/
l www.sosyaldoku.tv
l www.fetvameclisi.com
l www.gencdoku.com
l www.nureddinyildiz.com
l www.tahlilyayinlari.com
-
Nureddin Yıldız iPhone Uygulaması: bit.ly/ny_ios
Nureddin Yıldız Android Uygulaması: bit.ly/ny_android
-
Video kanallarımız:
ll trvid.com/u-sosyaldokudernegi
ll trvid.com/u-nurettinyildiz
ll www.vimeo.com/sosyaldokuvideo
ll www.dailymotion.com/sosyaldoku
ll www.soundcloud.com/nureddinyildiz
-
Sosyal ağlarımız:
* twitter.com/nurettinyildiz
* instagram.com/nureddinyildiz
* facebook.com/nureddinyildiz
* twitter.com/sosyaldoku
* www.linkedin.com/in/nureddinyi...
* twitter.com/gencdokudergi
* instagram.com/fetvameclisicom
-
Google Group'a abone olmak için:
bit.ly/33W2J3K

katma

 

26 Tem 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 523
Nurten Seyhoglu
Nurten Seyhoglu 2 aylar önce
Olmazları olduran Rabbim sen ol dersen herşey olur banada hayırlı bir evlat nasip et. Amin amin amin
Emine Kapan
Emine Kapan 2 saatler önce
Aminn
Nermin Koc
Nermin Koc 2 gün önce
Aminnn insallahh
Kader Kaya
Kader Kaya 5 gün önce
Aminnnn
B. R.
B. R. 6 gün önce
Amiinn inşallah
Behice Geyik
Behice Geyik 13 gün önce
Amin hayırlı ve salih evlatlar nasip etsin 🤲🤲
Fatih Acarkan
Fatih Acarkan 6 aylar önce
“Rabbinize yalvara yakara ve sessizce dua edin. Çünkü O haddi aşanları sevmez.” (A‘râf sûresi, 55)
eylül Aslan
eylül Aslan 21 gün önce
@Tuba Melike Sever dl.
Tuba Melike Sever
Tuba Melike Sever Aylar önce
@Deniz Kaya Amin. Tam ağlayarak Rabbime bunun için dua ederken yazdınız bu yorumu. Ciğerimiz yanıyor gerçekten. Allah rızası için el açıp dua edin olur mu kardeşim? Inanın çok ihtiyacımız var. Allah ne muradınız varsa versin.
Deniz Kaya
Deniz Kaya Aylar önce
Rabbim korusun cümle ümmetin gençlerini ve muhammed evladımızı kötü arkadaş ve şeytanlaşmış insanların şerrinden
Tuba Melike Sever
Tuba Melike Sever Aylar önce
Selamün aleyküm kardeşim.😊 Yetim kuzenim Muhammed Mustafa için dua eder misin? Zulümle yoksullukla ve yetim büyüdü. Yanlış arkadaşlıklar yüzünden büyük yanlışlar içinde. Kendisi şu an askerde. Askerlikte tez vakitte hidayete ermesi için Yakup'tan olma Medine'den doğma Muhammed Mustafa'ya dua eder misin? Rahatsız ettiysem hakkını helal et kardeşim.
Mehmet   l
Mehmet l 6 aylar önce
Kullarım sana beni sorduklarında, (bilsinler ki) ben onlara çok yakınım. Bana dua edenlerin dualarını kabul ederim.” (Bakara sûresi, 186
Tuba Melike Sever
Tuba Melike Sever Aylar önce
Selamün aleyküm kardeşim.😊 Yetim kuzenim Muhammed Mustafa için dua eder misin? Zulümle yoksullukla ve yetim büyüdü. Yanlış arkadaşlıklar yüzünden büyük yanlışlar içinde. Kendisi şu an askerde. Askerlikte tez vakitte hidayete ermesi için Yakup'tan olma Medine'den doğma Muhammed Mustafa'ya dua eder misin? Rahatsız ettiysem hakkını helal et kardeşim.🤲🏻
Sema Sağlam
Sema Sağlam 3 aylar önce
Evet insaallah Allah bizimle biliyorum 🤲🤲🤲sesimi duyar insaallah amin 🤲🤲🤲🤲🤲
Gulseren Deniz
Gulseren Deniz 4 aylar önce
🤲🤲😭😭🤲🕋 Allah imandan Kuran'dan ayırma Ağzına sağlık Teşekkür ederim Allah'ım Allah'ım sizin gibi hocaları başımızdan eksik etmesin
Sedis Mamedov
Sedis Mamedov 5 aylar önce
Dogrudur ƏlhemdulilAh
Anonim Kız
Anonim Kız 4 aylar önce
Şuraya içimdeki sıkıntımı bırakıyorum, her okuyan "Allah'ım şu kıza yardım et, GÖNLÜNE GÖRE, HAYIRLI BİRİNİ NASİP ET" dese de olur. Duadır yeri göğü bir tutan. Diyen demeyen herkesten Allah razı olsun 😔❣️
Emine Kapan
Emine Kapan 2 saatler önce
Aminn
Yasemin Nakipoğlu
Yasemin Nakipoğlu 6 gün önce
Allah tan umut kesilmez kardeşim o herşeyi yoktan var edendir.Kün der her şey olur. Sadece ona teslim ol ondan yardım iste o senden haberdar seni unutmuş değil.K kerimde sabır ve namaz ile Allah tan yardım isteyin diyor. Sanada dua edeceğim kardeşim inşallah en kısa sürede bu durumdan kurtulursun. Allah yar ve yardımcınız olsun Hacet namazı ile her gün Allah tan yardım isteyin
sevcan
sevcan 7 gün önce
Allah gönlüne göre nasip etsin ınşallah
Sema Sağlam
Sema Sağlam Aylar önce
@Ragnar Lothbrok inşaallah inşaallah hic umidim umudum kalmadı battıkça batiyorum cikamiyorum maddi ve manevi intihar etmekten korkuyorum çünkü caresiz im cok hemde cokk😭😭😭😔😔
Ragnar Lothbrok
Ragnar Lothbrok Aylar önce
@Sema Sağlam Rabb'im seni sınıyo namazla ve duayla Rabb'ime sığın gecicek musibetler geçicidir şikayet edersek yatıya kalır gitmez sabret dua et bir an önce kurtarsın Rabb'im inşallah seni tüm sıkıntılarından 🤲🤲
yusuf sayılır
yusuf sayılır 6 aylar önce
“Eğer bir kul, Cenâb-ı Hakk’a bir hususta duâ eder de icâbet olunmazsa onun yerine bir hasene, yani bir sevâb yazılır.” (Ali el-Müttakî, Kenzü’l-ummâl, II, 67/3150)
Serkan Kizilkaya
Serkan Kizilkaya 2 aylar önce
@Aysegul Sener hz ömer rnh buyurdukı ben duamın kabul olacagından endişe etmem aksıne dua etme isteğinin olmamasından korkarım zıra kıme dua etmekıcın tevfık verilmişse kabul onunla beraberdir zıra bır kapı devamlı calınırsa bırgun mutlaka acılır
salihsaridag
salihsaridag 2 aylar önce
Hocam Allah razı olsun sizden inşallah verdiğiniz bilgilerden dolayı
Büşra şahin
Büşra şahin 2 aylar önce
@Hatice Aslan pişş
lale gül
lale gül 3 aylar önce
@zuhal karacay o kocan vallahi çekecek tövbe etmezse düzelmezse
yusuf sayılır
yusuf sayılır 3 aylar önce
@Aysegul Sener Rabbim sizden de razı olsun .
Yusuf İslam F.
Yusuf İslam F. 6 aylar önce
Dua etmekte aciz olmayın, çünkü Dua eden hiçbir insan helak olmaz..
Tuba Melike Sever
Tuba Melike Sever Aylar önce
Selamün aleyküm kardeşim.😊 Yetim kuzenim Muhammed Mustafa için dua eder misin? Zulümle yoksullukla ve yetim büyüdü. Yanlış arkadaşlıklar yüzünden büyük yanlışlar içinde. Kendisi şu an askerde. Askerlikte tez vakitte hidayete ermesi için Yakup'tan olma Medine'den doğma Muhammed Mustafa'ya dua eder misin? Rahatsız ettiysem hakkını helal et kardeşim.🤲🏻
Sanane Kimene
Sanane Kimene 3 aylar önce
Gece yarısı herzaman bilinçsiz birşekilde Dua ettim...ve Allahım kabul etti... Hayatinızda değerli Insanlar barındırın.. değersizleri çıkartın. Ben Allahımın yolunda yürüdüğüm sürece bana helalimi hak kılacaktır inşallah. 🤲❤
Tuba Melike Sever
Tuba Melike Sever Aylar önce
Selamün aleyküm kardeşim.😊 Yetim kuzenim Muhammed Mustafa için dua eder misin? Zulümle yoksullukla ve yetim büyüdü. Yanlış arkadaşlıklar yüzünden büyük yanlışlar içinde. Kendisi şu an askerde. Askerlikte tez vakitte hidayete ermesi için Yakup'tan olma Medine'den doğma Muhammed Mustafa'ya dua eder misin? Rahatsız ettiysem hakkını helal et kardeşim.🤲🏻
Sibel
Sibel 6 aylar önce
"Allahu Ekber Kebira Velhamdulilehi Kesira ve Subhanallahi Bukratevve Esila.." artık ömür boyu yapacagim tesbihlerden biri Allah razi olsun hocam
Güler Turan
Güler Turan 4 gün önce
@Güz aminnn aminn aminnn yarabbim sen bu aciz kullarina merhamet et dualarimizi hayirli bir şekilde kabul et aminn aminnn
Aybüke Ezgi
Aybüke Ezgi 13 gün önce
Sibel kardeşim Allah senden de râzı olsun, bu zikri yazdığın için. Allah'ın sevdiği kullarından olasın dâim..
Güz
Güz 3 aylar önce
Allah tüm dualarımızı hayra çevirerek kabul etsin
Gokhan Yilmaz
Gokhan Yilmaz 5 aylar önce
Bunu her zaman soylerim
İrfan Özdemir
İrfan Özdemir 5 aylar önce
"Sizler yerdekilere merhamet ediniz ki,göktekilerde sizlere merhamet etsin " Hadis-i Şerif
kenan kııltepe
kenan kııltepe 3 aylar önce
Allah razı olsun hocamızdan.Gönle sürur veren bir tebliğ tarzı var.Kur'an ve Sünnet kaynaklı öğretmiş olduğu dersler,bizlerde ete kemiğe bürünsün.Lezzet üstü lezzetle,ihlasla amele dönsün.Amin Ya Muin.
yusuf sayılır
yusuf sayılır 6 aylar önce
“Büyük zorluklara dûçar olduğunuz zaman «Allah bize yeter, O ne güzel vekildir» zikr-i cemîline devâm ediniz.” (Ebû Dâvud, Vitr, 25; Tirmizî, Kıyâme, 8; İbn Hanbel, Müsned, I, 336)
abcd
abcd 6 aylar önce
Rabbim duası redd olan bedbahtlardan eylemesin.
hnfe d
hnfe d 3 aylar önce
Özür dilerim elim kaydı yorumları okuyordum ben nurettin hocayı sürekli dinlerim şimdi görünce kusura bakmayın ben belki anneannen yaşındayım o söylediğniz kelimeye yakışmıyorum biz siz gençlergibi sosyal medyayı kullanamıyoruz
hnfe d
hnfe d 3 aylar önce
@Gonul Altun ö
Gonul Altun
Gonul Altun 4 aylar önce
AMİNNNNNNNNNN
Sedis Mamedov
Sedis Mamedov 5 aylar önce
Aminnn
Hanim Yetkin
Hanim Yetkin 5 aylar önce
Rabbim hakkımız da hayırlı olan dualarımızı kabul buyursun,hakkımız da neyin hayr neyin şer olduğunu da yaradan bilir🤲
Mehmet   l
Mehmet l 6 aylar önce
Rabbinize yalvara yakara ve sessizce dua edin. Çünkü O haddi aşanları sevmez.” (A‘râf sûresi, 55)
Bu Dünya bir Gölgelik
Burada bu videoyu goren tum herkesin, tum ölmüslerinin gecmislerinin evvellerinin RUHLARINA 1 ER FATIHA OKUYALIM MI..!? EL FATIHA...!!! Kabir ferahliginda yatsin.. Kabirleri cennetten bir kose olsun... (Babamizi yeni kaybettik kanserden.. Kisiligi, karakteri Cok guzel, cok imanli ve de iyi bir babaydi.)
hava Topal
hava Topal Aylar önce
Aminn
Hanım Bilge
Hanım Bilge 3 aylar önce
Okuyalım hepimizin geçmişi ruhu şad olsun inşallah
Kübra TOSUN
Kübra TOSUN 3 aylar önce
Mekanı cennet olsun.Allah rahmet eylesin.
Gönül Özkan
Gönül Özkan 5 aylar önce
Amin🤲🤲
Ünlü Düşünür
Ünlü Düşünür 6 aylar önce
En büyük hazinem imanımdır. -Elhamdülillahirabbilalemin
öz Nur
öz Nur 2 aylar önce
Ezan okunurken penceremi açıyorum. İçeriye Rabbim in rahmeti bereketi girsin diye🤗
Mustafa Kemal Yıldırım
Herşeyin bir zamanı vardır bazen hızlı işler bazen yavaş ama belkide senin için hayırlısı başkadır Allah bu zamana kadar elhamdulillah bir çok duamızı kabul etti bazı dualar kabul olmadı ama kader Allah ne dilerse o olur her istediğmiz olmaz Allah ne dilerse o olur
Sema Sağlam
Sema Sağlam Aylar önce
@Emine Demir Canım bilmiyorum bilmiyorum namazda bile intihar düşünüyorum varya cok bedhah durumdayım dedim Ya borç batağına battım krediden dolayı keza manevi de öyle bildiğin cehennemi yaşıyorum hep intihar etsem diye kabri düşünüyorum nasılsa burdada Cehennemi yaşıyorum ordada cehennem Rabbim beni sevmiyor bunu anladım herşey den korkuyorum hic bir insanla konuşmak istemiyorum telefon bile açarken korkuyorum her işim ters gidiyor her işim catliyorum ağzım burnumda geziyorum boğuluyorum namaz kılarken kur-anı kerim okurken hep çaresizliğim geliyor her geçen gün dahada kötü ye gidiyorum hic bir şey düzenlemiyor 3 yıldır böyle uyanmak istemiyorum al.canimi rabbim diyorum al kimbilir kredi cektim rabbim bana kızdı belkide ama Başka çarem yoktuki her yere başvurdum yardım için olmadı olmadı olmadı😭😭😭😭😭😭😭 cok Caresizim kabirde gibiyim aynen öyle Allah şahidim ki dayanamiyorum artık dayanamiyorum 😭😭😭😭😭😭😭
Mustafa Kemal Yıldırım
@Sema Sağlam sağol abla evet hatırladım
Sema Sağlam
Sema Sağlam 3 aylar önce
@Mustafa Kemal Yıldırım Ablacım sanırım senin youtouble kanalin var bana böyle cvp verdiğin icin abone oldum sanırım yanlış kişi değildir yani benim derdimi dikkate cvp verdiğin icin Allah razı olsun ablammm
Sema Sağlam
Sema Sağlam 3 aylar önce
@Mustafa Kemal Yıldırım Ablacim ah ablacım her gün ölüp.ölüp diliyorum bunun tarifi yok kuzum 61 yaşındayım işe almıyorlar üstelik emekliyim bu kredi borcu hayatımı alt üst etti Rabbimin gazabına uğradım herhalde bilmiyorum hergün içimde bir alev yaniyor rabbim diyorum uyanmayim ne olur dayanamiyorum diyorum okafar cok dua biliyorum ki bazen okuyamiyorum kurani kerimi okurken namaz kilarken hep borç aklimda beynim dursun istiyorum ablanm bu dayanılmaz bisey dayanilmaz her yere basvurdum yardım derneklerine vs .ama bütün kapılar yüzüme kapanıyor imdat diyorum herkeze imdatt ama kimse duymuyor neden ama neden ölüyorum neden kimse duymuyor hic kimse Anliyormusun turkiyede insan hayatı değerli değil malesef 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Mustafa Kemal Yıldırım
@Sema Sağlam abla Allah yardım etsin zor vAllaha ama intihar etmek çözüm değil hem günah hemde geride kalanlara daha büyü günah ölenden çok geride kalanlar ölür aslında sabır etmek gerekir helal olan bir işte çalışmak gerekir yani normalde kadınların çalışmaması daha iyidir ancak maddi yönden zor durumdaysa helal yoldan çalışmalı ailesine bakmalıdır ama bu devird iş bulmakta malesef zor hep torpilli ve gözü açıkları işe alıyorlar
Working
Working 5 aylar önce
"Allah'u ekber kebira, velhamdü lillahi kesira ve sübhanallahi bükreten ve esila" 🌿 " Allah büyüklerin en büyüğüdür Allah'a olan hamdimiz çoktur Sabah akşam her an tesbihimiz Allah'adır"
mustafaaçıkgöz4286
mustafaaçıkgöz4286 4 aylar önce
Allahım yuvam dağılmasın.dualarınızı esirgemeyin müslümanlar
ROJHAT SERT
ROJHAT SERT Aylar önce
Hayırlısını iste.EĞER BİTME SEVİYESİNE GELMİŞSE,SORUNLAR VARSA, HAYIRLISINI İSTE
Gökhan Coban
Gökhan Coban 2 aylar önce
@mustafaaçıkgöz4286 eğer ailen sana şer diye yazıldıysa rabbim hayra çevirsin yine aileni sana bağışlasın.
mustafaaçıkgöz4286
mustafaaçıkgöz4286 4 aylar önce
Allah razı olsun.boşanmayı kafasına koymuş.Allahım böyle yazmış.vazgeçiremiyorum.perişan ettim ne gerekiyorsa yapacam dedim.olmadı işte yazımız buymuş😥
Gurbet Kaplan
Gurbet Kaplan 4 aylar önce
Allah cc gönlüne göre versin kardeşim
Necmi Dalkılınç
Necmi Dalkılınç 6 aylar önce
Gök kapılarının açıldığı Dua"ALLAHU EKBAR KEBÎRA,VELHAMDÜLİLLÂHİ KESÎRA, VE SÜBHANALLÂHİ BÜKRATEN VE ESÎLA.Amin
Necmi Dalkılınç
Necmi Dalkılınç Aylar önce
@Tuba Melike Sever Ve Aleyküm Selâm kardeşim.RABBİM En yakın zamanda bu Cuma gecesinin yüzü suyu hürmetine Hidayet versin,hatalarını günahlarını ona göstersin NasuhTevbe Nasip eylesin Amin
Tuba Melike Sever
Tuba Melike Sever Aylar önce
Selamün aleyküm kardeşim.😊 Yetim kuzenim Muhammed Mustafa için dua eder misin? Zulümle yoksullukla ve yetim büyüdü. Yanlış arkadaşlıklar yüzünden büyük yanlışlar içinde. Kendisi şu an askerde. Askerlikte tez vakitte hidayete ermesi için Yakup'tan olma Medine'den doğma Muhammed Mustafa'ya dua eder misin? Rahatsız ettiysem hakkını helal et kardeşim.🤲🏻
aciz bir kûl
aciz bir kûl 6 aylar önce
O kadar istifadeli oldu ki Allah'ım razı olsun sizden hocam ☺️🤲🏻
Sevda Yılmaz
Sevda Yılmaz 3 aylar önce
Belki 10 yıldan fazla oldu dua etmeye başlayalı her namazımın arkasından her ezan okunurken her cuma dua ettim vazgeçmedim ve duam kabul oldu sizde vazgeçmeyin.🤲
Gökhan Coban
Gökhan Coban 2 aylar önce
Fazla kişisel değilse, duanız neydi ne istediniz?
Mehmet   l
Mehmet l 6 aylar önce
Rabbiniz şöyle buyurdu: Bana dua edin ki duanızı kabul edeyim.” (Mü’min (Gâfir) sûresi, 60)
Gülay deveci
Gülay deveci 4 aylar önce
Ne kadar güzel bir dinimiz var. Elhamdülillah 🌸
ursamajor
ursamajor 5 aylar önce
Pazartesi ve Perşembe günlerinin önemini daha iyi anlamama vesile oldu bu video , teşekkür ederim 🙂
Emine Bayraklı
Emine Bayraklı 6 aylar önce
Allah razı olsun Allah ım duasını kabul ettiği kullarından olmayı nasip etsin inşallah.🤲🏻
Serkan Kizilkaya
Serkan Kizilkaya 2 aylar önce
Amin
serhat akinci
serhat akinci 6 aylar önce
Imanin derinliği ile alâkalı, rabbim yâkin iman versin.
Zeynep Sura
Zeynep Sura 6 aylar önce
Rabbim razı olsun hocam.
Emir Altun
Emir Altun 6 aylar önce
Amin 🤲
Sefa
Sefa 6 aylar önce
Amin
Yeşim
Yeşim 5 aylar önce
RABBİMİZIN HER GÜNÜNDE KALBİ NİYETİ DOĞRU TUTARAK DUALARIMIZI KABUL KILMAYI NASİP EYLESİN GÜZEL ALLAHIMIZ İNŞALLAH
Bakiye Taş
Bakiye Taş 5 aylar önce
Sevgili Hocam okadar güzel anlatıyorsunuz ki inanki yorgunluğum geçti 🥰🤗 Sizi dinlemek bana iyi geliyor Allah Senden razı olsun .Amin🤲⚘♥️
ayla yazıcı
ayla yazıcı Gün önce
Allah razı olsun sizden hocam iyiki varsiniz iyiki bu ülkede bizim hocamızsınız Elhamdülilah Rabbim sizi sevsin sevdikleriyle beraber tutsun Aminn
Mehmet 3kardes
Mehmet 3kardes 5 aylar önce
Allah'ım sizlerden razı olsun Hocam... Rabbim hayırlı uzun ömürler versin sizlere..
insan olmak
insan olmak 5 aylar önce
Aylardır bu dediğiniz duaları zikirleri okuyorum hocam her ezan okunurken ediyorum dua inşallah birgün kabul eder rabbim.
La ilahe illAllah Muhammedur rasullullah
Allah rasûl-u s.a.v. dua edeceğiniz zaman kesin dille dua edin diyor inşallah demek dilersen kabul et Allahım anlamına geldiği için denmemesi daha iyi olur diye demistir
Burcu Meral
Burcu Meral Aylar önce
@insan olmak umud ediyorum Allahım dualarımı kabul edesin diyebilirsin
insan olmak
insan olmak 3 aylar önce
Dualarımin kabul olduğunu gördüm kimsenin ettiği kimsenin yanına kalmıyormus Zikir çekmeye Allah'ı anmaya hep devam edeceğim
h t
h t 4 aylar önce
@Aişegül Kara Doğru evet ama bi duzeltme yapayim dua ederken Allahım duamı inşallah kabul et olmamalıdır yani dua esnasında soylenmemelidir. Dogrusu budur.
insan olmak
insan olmak 4 aylar önce
@Aişegül Kara ne diyelim peki
UNICORN PLAY
UNICORN PLAY 5 aylar önce
Rabbim razı olsun. Gök kapıları bizlerede açılsın cennetine cemaline kavuşalım 🤲🏻
MUSTAFA ALTINTAŞ
MUSTAFA ALTINTAŞ 6 aylar önce
Allahım tüm hepimizin yaptığı duaları kabul buyursun inşaAllah..
Güler Turan
Güler Turan 4 gün önce
Yüce rabbim hayırlı uzun ömürler versin size hocam allah razı olsun bize böyle güzel şeyler öğrettiğiniz için
Asiye
Asiye 6 aylar önce
Ezan Duası: Allahumme Rabbe hazihi'd-da'veti't-tamme. Vesselatil kâimeti ati Muhammedenil vesilete vel fazilete ved-dereceter-refîah. Vebashu makamen Mahmudenillezi veadteh. İnneke lâ tühlifü'l-mîâd
mukoş25 mukoş
mukoş25 mukoş 5 aylar önce
Allahu Ekber Kebira Velhamdulillahi kesira ve Sübhanallahi bükraten ve Esila. Ben bu zikri biliyorum 💙 varolunuz kıymetli hocam Allah uzun ömürler versin.
GÜL PARLAK
GÜL PARLAK 3 aylar önce
RABBİM,ağzımızdan çıkan her kelimeyi razı olacaģı sözler etsin. RABBİM,doğru dua etmemizi nasip etsin.RABBİM,dualarımızıda kabul etsin.AMİN.
Taha Bilal Mustafa Kekeç
Haksız yere beddua edenleri Allah'ın adaletine bırakıyorum hiçbir anne ve baba hayırlı evladına beddua etmemelidir.
Emel Şahin
Emel Şahin 2 aylar önce
Allah'ım dualarımızı kabul etsin aminnnn bir evim olsa hayırlısıyla kiradan kurtulsam çocuklarımada hayırlı işler aminnn.sağlık huzur aminnn.
Hacer Dal
Hacer Dal 6 aylar önce
Allah razı olsun bilmediğmiz çok şey var allah bizleride sevdiği kullardan eylesin
Bismillahirrahmanirrahim
Allah canınıza sağlık afiyet versin hocam
Beyza
Beyza 2 aylar önce
Kalbimi aydınlattiniz hocam Allah razı olsun sizden
BERİVAN
BERİVAN 4 aylar önce
Hissediyorum hocam Allah dualarımı kabul ediyor elhamdülillah iyi ki Allahim var iyi ki inanıyoruz elhamdülillah Müslümanım ne kadar şükür etsem azdır
Aydın Tunç
Aydın Tunç 9 saatler önce
Canım hocam sizi dinleyince çok rahatlıyorum Ellerinden öpüyorum
Ayşegül Koç
Ayşegül Koç 9 gün önce
Allah razı olsun hocam sizlerden hayırlı bereketli olsun ömürleriniz dünyada da ahirette de af ve afiyet iyilik ve güzellikler versin Rabbimiz inşallah🤲
Abdullah Darilma
Abdullah Darilma 6 aylar önce
Allah razı olsun Hocam. Vesilenizle istifade ettik İnşaAllah.
yeniay
yeniay 6 aylar önce
Yıllardır etmiş olduğum bir dua var hayla kabul olmadı hayırlısını istiyorum hep inşallah kabul olur. Tüm sıkıntılarım geride kalır. Dua edin arkadaşlar bana da rica etsem beni de katın dualarınıza 💐
Nurgül Atila
Nurgül Atila 4 aylar önce
Duan kabul olmuş,farkında değilsin,sen hayırlısını istemişsin,hayırlısıda istediğinin olmamasıymış.
Hasan Arık
Hasan Arık 5 aylar önce
@Filiz Yılmaz 9ü 44
Sedis Mamedov
Sedis Mamedov 5 aylar önce
@Emine Erdoğan Amin Yarebbin
yeniay
yeniay 5 aylar önce
@N Ipek Allah razı olsun kardeşim rabbim senin de gönlüne göre versin inşallah 🌻
yeniay
yeniay 5 aylar önce
@Şükran Uzunmehmet amin kardeşim inşallah 💐
Babek.huseynov1992 Huseynov
ALLAH Senden Razı olsun Nureddin hocam.
Zeliha 123
Zeliha 123 2 aylar önce
“Allah’u ekber kebira, velhamdü lillahi kesira, sübhanAllahi bükreten ve esila” yani “Allah büyüklerin en büyüğüdür, Allah’a olan hamdimiz çoktur, sabah akşam her an tesbihimiz Allah’a dır” süphesiz ..Aminn ,Aminn Aminn
Zeynep Siban
Zeynep Siban 5 aylar önce
Allah'a hamd olsun hocam bizleri islama davet eriyiniz için bizleri aydınlattğın için allah razı olsun hocam
Şükran Uzunmehmet
Şükran Uzunmehmet 5 aylar önce
Allahu ekber kebira, velhamdülillahi kesira,ve sübhanellahi bükratevve esila.🤲🏻🌷
Göknur YILMAZ
Göknur YILMAZ 6 aylar önce
SübhanAllah.Ne için vars'An Onun için yaşa 🍀
Onur Altundağ
Onur Altundağ 6 aylar önce
"Allah'u ekber kebira, velhamdü lillahi kesira, sübhanallahi bükreten ve esila" Ekran görüntüsü alıp tekrar edin zikri
Gürkan Koç
Gürkan Koç 3 aylar önce
@Sema Sağlam Telefonunuzu göremedim, korkmanıza sebep olacak hiçbir şey yok bu tespihte. Cahillerin lafına aldanmayın. Rabbim zikre başladığınız daha ilk anda kalbinizi ferahlatmaya başlatacaktır.
Gürkan Koç
Gürkan Koç 3 aylar önce
@Sema Sağlam Onlar yaşamadıkları için gerçeği bilmeyenler ve kendileri de yaptıkları nice ibadete rağmen üveyslerin yaşadıklarını yaşamayanlar. Onlara kulak asmayın. Hepsi yalan. TRvid da üveyslerin yaşadıkları adı altında kanal var. O insanların anlattıklarını dinleyin hepsi gerçektir ❤️ 500binden fazla insan bu zikirde. Dikkat edin, zor bir zamanınızda Rabbim dualarınızı kabul etti ve bu kuldan size gönderebileceği yardımlardan en güzelini belki de gönderdi. Başlayın, yaşayın ve kendiniz görün. Rabbinize açık elllerinizi sorun. "Böyle bir kuluna denk geldim Rabbim, onun yönelttiği tesbihi yapmalı mıyım ? " Mutlaka cevap verecek, kalbinizi yatıştıracaktır.
Sema Sağlam
Sema Sağlam 3 aylar önce
@Gürkan Koç ablacım bazı yorumlarda bunu okuyan aklini oynatir diyorlar korktum biraz ne dersin zaten benim normalde gördüğüm ruyalarda çıkıyor korkuyorum korkuyorum herseyden herkezden korkuyorum biliyormusun ben telimi yazmistim onu kimse görmeden sil olurmu ablacimm.m
Gürkan Koç
Gürkan Koç 3 aylar önce
@Sema Sağlam Günaydın kardeşim. Tıpkı söylediğinizi gibi evet :) Bu zikre başlayın ve ömrünüz boyunca bununla Allah'a tutunun. Ne göz aydınlıkları verilecek size. Ne kolaylıklar üstünüze saçılacak. Ne olmazlar olacak. Bu arada mutlaka iletişim kısmından kendinize öğretmen seçin. Oradaki kişiler bu zikri yıllardır yapan ve kendilerine rüya açma ilmi verilen kimseler. Rüyalarınız değişecek, Rabbiniz size mektuplarını okuyacak kişiler onlar. Sadece Allah rızası için, sizin marifet ( Allah'ı tanıma ) yolculuğunuzda size destek için. 🥰
Sema Sağlam
Sema Sağlam 3 aylar önce
@Gürkan Koç Evet cok güzel insaallah insaallah denicem çünkü Ben rabbime yalvardım o sizi çıkardı karşıma bu duayı öğrenmem icin evet Rabbbim cokkk büyük cokkk Allah razı olsun mümin mümine habersiz dua ederse kabul olur diyor Rabbim bana dua edin olurmu Allah rızası icin olurmu🤲😭
ENES POLAT YT
ENES POLAT YT Aylar önce
Aynen hocam herkesin istekleri farklı. Allah hepimizin yardımcısı olsun 😢 İnşallah.
Reyhan Aslantaş
Reyhan Aslantaş 5 aylar önce
"Allah'u Ekber kebirâ velhamdülillahi kesira ve Subhanallahi bükraten ve esila. Allah büyüktür Allah 'a hamdimiz çoktur sabah akşam tesbihimiz Allah'a dır"
Akif eymen uner
Akif eymen uner 3 aylar önce
sizi tanıdığım için okadar mutluyum ki anlatamam .... çok şükür çok şükür
ilqar Quluyev
ilqar Quluyev Aylar önce
ALLAH RAZI OLSUN🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🙏🙏🙏
Gulden Gulbahar
Gulden Gulbahar 3 aylar önce
"Allahu ekber kebira, velhamdülillahi kesira ve subhanallahi bükraten ve esila" الله أكبر كبيرا و الحمد لله كثيرا و سبحان الله بكرة و أصيلا
MF İNSAAT YAPI MALZEMELERİ
Rabbım sizlere ömür versin hocam inşallah bir gün konyaya geldiğinizde sizi yakından görürüm yüreğinizde Allah sevgisi öyle büyük ki
Zeynep Siban
Zeynep Siban 5 aylar önce
Çok şükür hocam dualarım kabul oluyor ben allahıma güveniyorum
Esra ASLAN
Esra ASLAN 4 aylar önce
Allahım bana dua etmeyi ve bunda devam etmeyi nasip et..
Asli Polattimur
Asli Polattimur 2 aylar önce
Allah razı olsun Hocam sizden ⚘
zennure Akgün
zennure Akgün 5 aylar önce
Rabbim tüm Muhammed Ümmetinin hayırlı dualarını ve hacetlerini nasip etsin inşallah.
Zeynep Siban
Zeynep Siban 5 aylar önce
Gül kapısı açık iman edenlere duaya icabet edenlere işallah
Hayriye Toğaç
Hayriye Toğaç 6 aylar önce
Allah razı olsun hocam🤲
Reyhan Aslantaş
Reyhan Aslantaş 5 aylar önce
Ya Rabb dusına icabet ettigin kullarından eyle biz Müslümanları Aminnn
Muhammet koç
Muhammet koç 6 aylar önce
Elhamdulillah her zaman kurban olduğum 🌹💐💐💐💐💐
Meryem YILMAZ
Meryem YILMAZ 6 aylar önce
RABBİM razı olsun selâm ve dua ile RABBİM e emanet olun
Necmi Dalkılınç
Necmi Dalkılınç 6 aylar önce
HASBÜNNALLÂHİ VE NİĞMEL VEKİL NİĞMEL MEVLÂ VE NİĞMENNASÎR
Bayram Kucukcetin
Bayram Kucukcetin 6 aylar önce
Allah sizden razı olsun hocam
Sema
Sema 3 aylar önce
Elhamdülillah hocam Allah razı olsun👏🌹
Noname
Noname 5 aylar önce
Duanız olmazsa,ne değeriniz var?! (Kuran)
Merve Ayata
Merve Ayata 3 aylar önce
Elhamdülillah her halimize 🙏
😶lhshsh
😶lhshsh 5 aylar önce
Allahume salli âlâ seyidina muhamedin ve ala ali seyidina muhammed 😊
Abdullah
Abdullah 5 aylar önce
ALLAH C.C. razi olsun hocam. ALLAH C.C. bizdende razi olsun insaALLAH ve dualarimizi kabul etsin insaALLAH.
suma Hesenzade
suma Hesenzade 3 aylar önce
Uzun zamandir dua ediyorum imkansiz ama ALLAH ol derse olur imkansizi imkanli eden odur 1%o seyin olmasi ama ben duamin kabulune inaniyorum inaniyorum olacak duam kabul )amin
ursamajor
ursamajor 5 aylar önce
Allah razı olsun Nurettin hocam 🤲🏻
Mahmut Türk
Mahmut Türk 6 aylar önce
Allah razı olsun hocam anlattıklarınızdan çok istifade ediyoruz 🤲🤲🤲🤲
Özgür Ağgül
Özgür Ağgül 6 aylar önce
Allah celle celaluhu Tüm Müslümanlara Mağfiret etsin inşaallah amin
Fatma Güvenç
Fatma Güvenç 2 aylar önce
Allahim sizden razı olsun hocam
kifayetadigozelova
kifayetadigozelova 5 aylar önce
Hocam bütün dualarim kabul oldu.şukurlr olsun Rebbime🙏
TARIK USLU
TARIK USLU 5 aylar önce
Esselamu aleyküm verahmetullahi veberekatuh. ALLAH razı olsun hocam.
Amin Paşazadə
Amin Paşazadə 6 aylar önce
ALLAH c.c Razı olsun Hocam♥️
Mustafa Kemal Yıldırım
Gece yarısı geçtikten sonra gök kapısı açılır melek yokmı dua eden isteyen der
Merve Gün
Merve Gün Aylar önce
@Pəri M seher vakti
Pəri M
Pəri M 2 aylar önce
O saatler tahmini hangi saat
BÜŞRA KAYA
BÜŞRA KAYA 2 aylar önce
Allah razı olsun hocam .bizlere de dua edin
Hülya Duran
Hülya Duran 5 aylar önce
Hocam ALLAH RAZI OLSUN anlatma üslübünüz mühteşem doğru bildiğimiz yalnışları anladım hülya anne
Asiye
Asiye 6 aylar önce
Allah Razi olsun hocam
Derya Cimrin
Derya Cimrin 3 aylar önce
Bende ezan okundukca duamı edecegim.Zalimin zulmü varsa mazlumun Allahı(Ahı) var
Elif Sabanlı
Elif Sabanlı 5 aylar önce
Rabbim ebeden razı olsun hocam
Noname
Noname 5 aylar önce
Yemin ederim doğru söyledin. Ben ezan vakti ne istedim O (C.C) verdi. Hamdü-senalar olsun Yüce Arşın Sahibine
Kamran Cabbarli
Kamran Cabbarli 4 aylar önce
Belki sizin için iyi olacak deyə zann edib etdiyiniz dua sizin için hayırlı deyildir Olmuyor diye üzülmeyin Allah her işin hayırlısını kısmet etsin🤲
Noname
Noname 5 aylar önce
@Meliha Sakarya inşallah. Teşekkürler Allah razı olsun.
Noname
Noname 5 aylar önce
@Meliha Sakarya Esselamü aleykum kardeşim. Ederim elbette,neden etmeyeyim ki? ALLAH TÜM MÜSLÜMAN KARDEŞLERİMİZ İÇİN DUA ETMEK ŞEREFİNİ HER DAİM NASİP ETSİN BİZLERE. BU BİR ŞEREF,HEM DE YÜCE ŞEREF.
Noname
Noname 5 aylar önce
@insan olmak amin ecmeîn🤲
insan olmak
insan olmak 5 aylar önce
@Noname çok duygulandım Allah razı olsun senden ne muradın varsa versin inşallah.yazacagim birgün انشا الله
Nurgul Tuncer
Nurgul Tuncer 6 aylar önce
Rabbim hepimizi hidayete erdirsin
ABDÜLHAMİD HAN
ABDÜLHAMİD HAN 5 aylar önce
Ellerinden öperim mübarek hocam
Kubra Durak
Kubra Durak 5 aylar önce
Allah raziolsun hocam ilim öğreniyoruz bilmedigimiz ne cok sey var
Ayse Bas
Ayse Bas 6 aylar önce
Allah razı olsun insaallah Hocam
Can Yıldırım
Can Yıldırım 6 aylar önce
Allah razı olsun abi sizden
Neslihan Aslan
Neslihan Aslan 3 aylar önce
RABBİM EBEDEN RAZI OLSUN İNŞALLAH
gülay ergün
gülay ergün 3 gün önce
Allahım devamlı sana ağlayarak sızlayarak yalvararak ızdıraplar çekerek dua ediyorum görmüyor musun?Ölen babamı çok özledim beni 17 Mart 2022 deki herkesin özellikle Azrailinin beklediği o listene al artık neolursun ahh ahhh.Rabbim 23 Ocak 2022 de bugün almış olmalısın merhametin gereği beni o beklenen listene değil mi?Hiç acımıyor musun bana hergun ağlıyorum da ,bugün nasıl ama nasıl ağladım sen gördün duydun,Merhametsiz olamazsın sen al benim canımı artık ben babasız yaşayamıyorum AMİİİİİNNNN
Saniye Atun
Saniye Atun 6 aylar önce
Elhamdülillah ☝️
acizkul
acizkul 5 aylar önce
Allah'ım herşeyi hakkıyla yapmayı nasip etsin inşaAllah bende ilim öğrenmeyi çok istiyorum dua eder misiniz 🙏🙏😊
Sonraki