Karanlık

HER ŞEYİ FEDA EDEN ÇOCUK BAKIN NE YAPIYOR!

Satranç TV
Abone ol
görünümler 68 428
100% 3 100 0

Dünya'daki en önemli isimlerin katıldığı 1 bitcoin ödüllü turnuvada inanılmaz bir maç yaşandı. Gizemli adam ile hindistandan bir gencin karşılaşmasında fedalar havalarda uçuştu. Bakın sonunda ne oldu...

katma

 

12 Oca 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 111
Satranç TV
Satranç TV 4 aylar önce
Maçı beğendiyseniz videoları kaçırmamak için kanala abone olmayı unutmayın :)
Bedir Ata
Bedir Ata 4 aylar önce
b3 piyon yerine b3 kale ile korumak daha mantıklı değilmi
lhamzaq
lhamzaq 4 aylar önce
Abi sen de iyice dilenci moduna geçtin valla senin gibi bi insana bunu söylemeyi içim el vermiyor ama abone olun, yorumlarda bekliyorum gibi söylemler yaparak yorum kasıyosun yani üzdün abim...
Jæstrio
Jæstrio 4 aylar önce
Cennet Mahallesi Aliş açılıştan itibaren çok iyi oynadı. Kendisini tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum. Bravo Aliş!
SERDAR ÇODUR
SERDAR ÇODUR 4 aylar önce
ben de şahin kendirci sanmıştım bunu teşekkürler bilgi için
Metin Güden
Metin Güden 4 aylar önce
Üstadım gecenin bu vakti oturup değerlendirmelerini izliyorum. Sağlığına dikkat et ve lütfen bizi bu keyiften mahrum bırakma...
Fatih Demirci
Fatih Demirci 4 aylar önce
Yaklaşık 2 yıldır izliyorum ilk yorumum. Çünkü ilk kez bir hamleyi (Va4) tahmin yoluyla değil stratejisini görerek çözdüm. Satranç oynamadığım halde son günlerde en çok sevindiğim şey bu olabilir. :)) Lütfen tekrar uzun aralar verme emeğine sağlık.
YouNeverKnow _
YouNeverKnow _ 4 aylar önce
Çok güzel bir anlatım daha teşekkürler cem abi ❤
İsa Nalbant
İsa Nalbant 4 aylar önce
Cem biraz sohbet et dostum ya :) Kişisel kanalından olur burdan olur fark etmez . Özledik sohbetini :) Selamlar .
ibrahim Çankırı
ibrahim Çankırı 4 aylar önce
Kişisel kanalı salla satrançtan devamke
Sertac Kaya
Sertac Kaya 4 aylar önce
2 dakikalik oyunda nasil bu hesaplar yapilabiliyor hayret ediyorum bilmeyen arkadaslar icin 12.01.2022 tarihinde yani dun lichesste 1 bitcoin odullu magnus carlsenin de dahil oldugu cok kuvvetli oyuncularin katildigi turnuvada oynanan cemin canli yorumladigi bir macti
Рустамбек Эркинович
Cem abi senin ,, inanılmaz" kelimesini kullanmana çok hayranım. Kırgızistan'dan selamlar. Kırgız Türküyüm
Turp YTB
Turp YTB 4 aylar önce
Sa
Mert Yaşar Güler
Mert Yaşar Güler 4 aylar önce
Kırgız bir arkadaşım vardı kendini türk olarak görmediğini söylerdi. Bu durum çok mu kırgızlarda
Ülvi Həbibli
Ülvi Həbibli 4 aylar önce
Canlı yayımda bu oyunu gördüyüm üçün daha düşünmədim sorğularda) Azərbaycandan izləyirəm sizi, hər kəsə salamlar!
Ali Dursun
Ali Dursun 4 aylar önce
sana da sucuklar
reprise
reprise 2 aylar önce
Kanal mükemmel.2 yıldır takipteyim. Mobil uygulamada 12.seviyede dişediş maç yapar hale geldim.!@!@!
ciddilivekorkunçlu
ciddilivekorkunçlu 4 aylar önce
Hayatımda izlediğim en keyif verici maçtı
hedefbenmiyimmn
hedefbenmiyimmn 4 aylar önce
25. hamle vezir a4 beyaz piyonla korumaya çalışırsa vezir a3 den sonra beyaz kaleyi alırsa fil d4 iyi akşamlar eğer beyaz veziri birinci yatayda bir yere gelirse kale c2 den sonra beyaz ne oynarsa siyah fil d4 gelir yine siyahın çok güçlü olduğu bir konum olur eğer beyaz veziri d2 gelirse siyah piyon e3 ile vezire saldırır vezire gidecek uygun bir yer yok gibi ve siyah kazanıyor sanki.
Umut Gorur
Umut Gorur 4 aylar önce
Selamlar Cem abi integral çözerken izliyorum seviliyorsun
Emre
Emre 4 aylar önce
Harika maçlar yine 4 senedir takipteyim devam reis
Fatih Çetinel
Fatih Çetinel 2 aylar önce
bağırıp çağırmadığın maçların keyfi fazla çıkmıyor , haberin olsun ve kendi sunumunda kullandığın cümleler de gitmiş onları da istiyorum. öyle hem keyifli hem öğretici oluyor . blackburne varsa gelsin güzel güzel feda izleyelim
Yusuftaha Tarhan
Yusuftaha Tarhan 4 aylar önce
Abi çok güzel videolar içerikler kuruyorsun seninle gurur duyuyor çok iyisin
Mahmutcan Kürnek
Mahmutcan Kürnek 4 aylar önce
Abi helal olsun valal adamlar nasıl 1dk da böyle düşünüyorlar helal olsun
Kahraman Zafer Özdemir
Cok hızlı anlatıyorsunuz.orta seviye altında yada yeni başlayan insanların anlaması imkansız
evet
evet 4 aylar önce
abi bu nepo çok çekti, klasik şampiyonlulra finalden döndü, rapidde de böyle oldu.
Ahmet Yasin
Ahmet Yasin 4 aylar önce
Yarın İlk defa bir resmi turnuvaya katılacam şans dileyin
SYROS'un Baranı
SYROS'un Baranı 4 aylar önce
Cem abi ben de 25. Hamle gibi bir vezir fedasi yapıp kale matı etmiştim
Malik Can Bağdadi
Malik Can Bağdadi 4 aylar önce
eline emegine sağlık
Mekan Odekov
Mekan Odekov 3 aylar önce
güzel anlatıyorsun ama çok uzatıyorsun maçın orjinal halini anlatsaydın direk daha iyi olurdu...kolay gelsin
Yenilmez Kodiak Ayısı
Kral geri döndü :)
Necmettin Alp
Necmettin Alp 4 aylar önce
25. Hamle çok güzel bir hamle, 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi...
kemal bayrı
kemal bayrı 4 aylar önce
vezir a4'e kale b3 olmalıydı belki de
Berkinefe Sivrikaya
Berkinefe Sivrikaya 3 aylar önce
Ama burdaki başarısını tata stell de gösteremiyor maalesef
Göker Kocakaya
Göker Kocakaya 4 aylar önce
9:24 beyaz oynar kale b3 oynayabilirdi
Alpi
Alpi 4 aylar önce
benim anlamadığım b2 ile veziri kapamak yerine neden g3 deki kaleyi b2 ye getirmiyor ?
oOcean:)
oOcean:) 4 aylar önce
B3 mü demek istedin
anonim ol
anonim ol 4 aylar önce
Cem sen bari yapma Nepomnişi (Namı diğer Nepomİbişi) Nepomniaçi diyerek İtalyan karizmasına sokma şu ibişi... Bu yıl dünya şampiyonluğu maçlarında resmen seviye düşürdü ibiş, mutsuz olduk izlerken... Zira Carlsen bile mutsuz oldu da böyle rakipler çıkarsa bir daha çıkmayabilirim dedi maçlardan sonra, Carlsen bile mutsuz... Sanki Ferrari, Lamborghini gibi telaffuz etmek havalı gibi gelse de adamın ismi değil. Nişi, nişi...
Xeno
Xeno 4 aylar önce
Off geldi bee adam geldi.❤️❤️
Sadiye Kılıç
Sadiye Kılıç 3 aylar önce
2. vezir hamlesinde şahı beyaz kareye gelse mattan kurtulurmuş
ONUR DEMİR
ONUR DEMİR 4 aylar önce
*Kontrolsüz Güç, Güç Değildir.*
Salih Cebeci
Salih Cebeci 4 aylar önce
cok INANILMAZ bi macti :DD
Salih Şahin
Salih Şahin 4 aylar önce
Videonun başlığı bu olucak diye bişey dememiş cem abimiz
Cengiz karaş
Cengiz karaş 4 aylar önce
25. Hamleden sonra beyazlar neden kale B3 oynamıyor.Bu şekilde siyah vezirin önü kapatılır
Zübeyir Altay
Zübeyir Altay 4 aylar önce
Veziri b1 e getirerek matı önleyebilirdi neden piyonu oynadı ?
Hurdacı
Hurdacı 4 aylar önce
Siyah h8 piyonu oynasa direkt file karşı üstünlük kurardı
Ali Seymen
Ali Seymen 4 aylar önce
Efsane bi oyun..
Muhammet Furkan Çam
Muhammet Furkan Çam 4 aylar önce
Va4 ü ben gördüm 1+0'da güzel tuzak hamlesi oluyor😁
emirhan sever
emirhan sever 3 aylar önce
veziri b2 yapsa savunabilirdi
Melih Can
Melih Can 4 aylar önce
26. hamle beyaz Qd2 oynasa (Kalenin ve vezirin son sıra matını tutar) nasıl devam eder?
Fertekno Ellibes
Fertekno Ellibes 3 aylar önce
Evet bende onu düşündüm beyazlar piyonu vezirin önüne sürmektense kalesini sürerse atak durdurur
Shut Alpha ツ
Shut Alpha ツ 4 aylar önce
Abi 9:24 'te kaleyi b3 e çeksek nolur
ibrahim Çankırı
ibrahim Çankırı 4 aylar önce
İnanılmaz bir video 😅
Fatih Karadoğan
Fatih Karadoğan 3 aylar önce
Teşekkürler, süperdi.
Geceler12
Geceler12 4 aylar önce
Muthiş bi oyundu
DesertHusky
DesertHusky 4 aylar önce
Canlı izlediğim için vezir a4 ü biliyordum ondan tahmin hakkımı kullanmıyorum :/
Tstn Ngn
Tstn Ngn 4 aylar önce
Ders niteliğinde çok taş değil doğru konumdaki taşlar oyunu kazandırır
AHMET BURAK DOĞAN
AHMET BURAK DOĞAN 4 aylar önce
turnuva istiyoruz
Barbaros Aydoğan
Barbaros Aydoğan 3 aylar önce
Ya moruk sürekli olasılıkları gösterip duruyorsun oyunun nasıl ilerlediğini unuttum
Burhan Taşkıran
Burhan Taşkıran 4 aylar önce
V a4 tercihiyle mat tehditinde bulunmuştur bence
hakaaannnn
hakaaannnn 4 aylar önce
abi lütfen artık gör şu yorumu sürekli ' at alır c4 alır' tarzı şeyler söylüyorsun çok tilt ediyor beni :(
İsmail Esen
İsmail Esen 4 aylar önce
Harikaa vuuuuvvv👏👏
ilkay Beler
ilkay Beler 4 aylar önce
Vezir A4 hamlesine kale G1 var sanki
Menaf Nergiz
Menaf Nergiz 4 aylar önce
Dayı , Beynimin ırzına geçmeye çalışıyorsunuz. Bı m.k anlamadım. Anlatım kafamı karıştırdı. Ben bu maci çok merak ettim. Dur bir başka videodan bakıp geliyorum.
Mehmet Fatih ORTAÇ
Mehmet Fatih ORTAÇ 4 aylar önce
Dahi Çocuk...
Oğuz Özer
Oğuz Özer 4 aylar önce
Tam da sıkılmıştım, iyi oldu bu video
Recep IŞIKLI
Recep IŞIKLI 4 aylar önce
👏👏👏
çağrı zelyurt
çağrı zelyurt 3 aylar önce
gereksiz gereksiz uzatmaktan adamların ne yaptığını anlamadık yemin ederim. biraz az konuşta ikilinin ne oynadığını anlat arkadaş ya. şöyle olsa böyle olur böyle olsa şöyle olur. biliyoruz kardeşim tamam ya
Tayyip Yildiz
Tayyip Yildiz 4 aylar önce
Licess hesabınızı bırakın beraber oynayalım 🙄
Ahmet Kaan Terzioğlu
Ahmet Kaan Terzioğlu 4 aylar önce
NoProspect
CRİTİCAL BOMB
CRİTİCAL BOMB 2 aylar önce
08.22 abi orda At A7 vardı görmedin galiba
Euphiroa •
Euphiroa • 4 aylar önce
Fil çarpı kale bence
Scorpion
Scorpion 4 aylar önce
Lichees de 900 puanim var h6 hamlesini ilk görüşte buldum ♥️ ama benim.hesaplamalar 3 veya 4 hamleden sonrasina yetmiyo 😅😅
Kenan Kalav
Kenan Kalav 3 aylar önce
Çok karıştırıyorsun abi.... 😉💋
Tural Kazimov
Tural Kazimov 3 aylar önce
beyazlar mal piyonu deyilde kaleyi b3 gelseyidi mat olmazdi
Riven Balım
Riven Balım 3 aylar önce
deniz özen yener bu çocu 1dk lık modda sakjhg
Ilkin Azimzade
Ilkin Azimzade 4 aylar önce
Hafız Davut GÜNEŞ
Hafız Davut GÜNEŞ 4 aylar önce
8:56 hamleyi bulan yok mu???
Faruk Karadağ
Faruk Karadağ 4 aylar önce
25. hamleye beyazlardan kale b3 yok mu ?
Ali Keskin
Ali Keskin 4 aylar önce
Benim de aklıma bu geldi. Ama muhtemelen süre çok az kalmıştı. O baskıda göremedi.
Runades Leska
Runades Leska 4 aylar önce
Siyah şah, e7 ile beyaz atı alır? ...
Pinar Tepe
Pinar Tepe 2 aylar önce
h 3 teki fille veziri öldürmüştür
Alper Ünal
Alper Ünal 4 aylar önce
Şahin kendirci değil mi çocuk yeteneksizsinizdeki
Ertuğrul Güldem
Ertuğrul Güldem 4 aylar önce
Vezir a4 tahmin
Ömer Demir
Ömer Demir 4 aylar önce
Ben tokatlanmaya gidiyorum..
Abdullah Özdemir
Abdullah Özdemir 4 aylar önce
İyi akşamları Türkiye
YUNUS ÇİFTÇİOĞLU
YUNUS ÇİFTÇİOĞLU 4 aylar önce
9.05 dk beyaz Kb3 oynar
Yakup Kumandaveren
Yakup Kumandaveren 4 aylar önce
berserk mi atmış la beyaz taraf
Furkan Çetin
Furkan Çetin 4 aylar önce
beyaz kötü oynamış
Arif Yilmaz
Arif Yilmaz 4 aylar önce
Baba biraz yavaş anlattttt.
Bülent Çelik
Bülent Çelik 4 aylar önce
🍁
Vefa Us
Vefa Us 4 aylar önce
Va4 ü gördüm hocam
Ahmet Kaan Terzioğlu
Ahmet Kaan Terzioğlu 4 aylar önce
Abi konumda hamle yok vezir a4 belki olabilir ama ona da b3 var
Mert Ünal
Mert Ünal 4 aylar önce
Şahin Kendirci sandım
Ertuğrul Soğucak
Ertuğrul Soğucak 4 aylar önce
25.hamle vezir a4
PISIKIK3
PISIKIK3 4 aylar önce
kale c1
Berke
Berke 4 aylar önce
25. vezir a4
Yunus
Yunus 4 aylar önce
hocam 9:23 te piyon a3 oynasa açılıyor oyun sanki????
Yunus
Yunus 4 aylar önce
b3 yerine a3 oynasa
ikiz kardeşler ÖNDER
8.50 Va4
Mehmet Ali Arslan
Mehmet Ali Arslan 4 aylar önce
piyon b3
Ergün Bicer
Ergün Bicer 4 aylar önce
Vh5
Oyun delisi
Oyun delisi 4 aylar önce
V a4
YBJ 3 BS
YBJ 3 BS 4 aylar önce
25. … Va4
M.ilker Görkem
M.ilker Görkem 4 aylar önce
25..Vc7
Safak Guney
Safak Guney 4 aylar önce
25... VxAe7
Safak Guney
Safak Guney 4 aylar önce
bilememişim, sağlık olsun :D
ali bülent özveren
ali bülent özveren 4 aylar önce
Va4
ŞonKo
ŞonKo 4 aylar önce
25. Va4
Sonraki
FİNAL | DÜNYA ŞAMPİYONU KİM OLDU?
3:56:18
Satranç Tahtasında Piyon Savaşı
12:12