Karanlık

Harry Potter Zümrüdüanka Yoldaşlığı - Eleştirel Parodi

Filmler ve Filimler
görünümler 453 833
97% 23 602 531

Harry Potter serisinin Zümrüdüanka Yoldaşlığı Eleştirel parodisi sizlerle... Beğenip paylaşmayı unutmayın iyi eğlenceler dostlar...
►►► HİLE IMDB: www.imdb.com/title/tt6456546
►TWITCH KANALIMIZI TAKİP EDİN: www.twitch.tv/tahaulukaya
►Facebook: facebook.com/filmlervefilimler
►Twitter: twitter.com/filmvefilimler
►Instagram: instagram.com/filmlervefilimler
☎Contact: info@filmlervefilimler.com - filmlervefilimler@gmail.com
▶▶▶HİLE WEB SERİSİ 1. SEZON▶▶▶
▶1.BÖLÜM: trvid.com/video/video-SThze8RBWsE.html
▶2.BÖLÜM: trvid.com/video/video-6ScqhSCT5h0.html
▶3.BÖLÜM: trvid.com/video/video-cro0bG4sgUs.html
▶4.BÖLÜM: trvid.com/video/video-NTHnWRgYUNo.html
▶5.BÖLÜM: trvid.com/video/video-ZQaCxBgdgKM.html
▶6.BÖLÜM: trvid.com/video/video-MnyXBXh4DVg.html
▶7.BÖLÜM: trvid.com/video/video-re8Mgvjh7hM.html
▶8.BÖLÜM: trvid.com/video/video-C1MbH3SXweI.html
▶9.BÖLÜM: trvid.com/video/video-AqW_HFkvQSg.html
▶10.BÖLÜM: trvid.com/video/video-Oub3wiv9dWQ.html
♦♦Filmler ve Filimler kanalında her hafta vizyona girmiş bir yapımın Eleştirel Parodisi yer alır. Bu parodilerin sonunda FİLM(iyi) FİLİM(kötü) anlamına gelen ibareler dile getirilir. Senin beğendiğin yapımı biz beğenmemiş veya tam tersi durumlar oluşabilir. Dünya farklı insanları barındırdığı için güzel bir yerdir.♦♦
▶Filmler ve Filimler (Movies and Moovieez) is a Turkish entertainment platform. We produce movie parodies to make people smile.
Film (Movie) is the grade that we gave to "good" productions. Filim (Mooovie) is the grade that we gave to "bad" productions.
Charlie Chaplin logo means "Movie" and Hitler logo means "Mooovie".
Watch it, like it, share it !

Eğlence

katma

 

10 Jan 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 2 241
Lily Luna Potter
Lily Luna Potter 7 saatler önce
Abieee melez prens ne zaman gelmeyi düşünüyo yia ösösösösö
TiCoNs '
TiCoNs ' 2 gün önce
7.10 masturbasyon yapsa tsunami olur hshddjjdjdjd
Furkan Alver
Furkan Alver 2 gün önce
mastürbasyon yapsa tsunami olur wqeqweqweqADASD D::AAADsaD:SD:SAE:WQEE:q
Minecraft ESERİM
Minecraft ESERİM 2 gün önce
+12 de sabun var demekki ergenlik ve 31 le alakalı
Selen Eker
Selen Eker 2 gün önce
Abi çok iyisin ya, böyle devam lütfen 🤣
Ali
Ali 3 gün önce
100. İzleyişim olabilir jdndkdk :D
Murat Ulaş
Murat Ulaş 3 gün önce
Güzel kardeşim Sağlam güldürdün. Umarım mutlu bir hayat sürersin.
Tyrion Lannister
Tyrion Lannister 4 gün önce
6. Sı ne zaman gelecek
H. Talha IŞIK
H. Talha IŞIK 4 gün önce
neden imam hatip?
Yetmez Bize
Yetmez Bize 4 gün önce
Ezel sound
Ahmet Pekgenc
Ahmet Pekgenc 4 gün önce
Çok iyi lan
tglabdullah Freedom
tglabdullah Freedom 5 gün önce
Arogu da yap
tglabdullah Freedom
tglabdullah Freedom 5 gün önce
Deveyi diken cadiyi siken Harward Peder Hatip lisesi
Eylül & Nazlı& Görkem
7:55 bu lafla alınmış"At yarağına kelebek konmuş"🤣🤣🤣
Mehmet Kemal BEREKET
Reyis Melez Prens please
Berke Babar
Berke Babar 6 gün önce
-Sana buğndağn soğrra kelebeğğim deyecem. +Neden? -Çünkü kelebeğğler at yarrağğğlarına ğonarmış NIHAĞHAĞHA
ilker gullucayir
ilker gullucayir 6 gün önce
3:44 jilet ahmet sevdigimiz bir abimizdi djsksksj lan ramiz dayı
Recep Karakaya
Recep Karakaya 6 gün önce
melez prenside yap
BLACK MAGIC
BLACK MAGIC 8 gün önce
Haciandapatronus anana sokuyoruz temalı bu yapım filmdir
Taçsız Kral
Taçsız Kral 9 gün önce
EZEL geri döndü
Eda Derici
Eda Derici 10 gün önce
melez prens gelmeyecek mi ya
fatih kıvrak
fatih kıvrak 10 gün önce
hem ezel hem de ezhel'den alıntılar ver :))
çağlar GNCR
çağlar GNCR 10 gün önce
Hagvershatip harika dostum
İn Infial
İn Infial 11 gün önce
3:13 Ramiz Dayı girişi.
Papatya TV
Papatya TV 11 gün önce
+Herry - sakın bişey dagasöyleme çünkü inanırım jsndbjf
Papatya TV
Papatya TV 11 gün önce
Üç gulufu bi elham neyine yetmiyo
Delal Atilla
Delal Atilla 11 gün önce
Harry Le o kız neden öpüştü?
oguzhan aydın
oguzhan aydın 11 gün önce
sikmişim filmi:) yaptıgınız daha sürükleyici:) kurgu harika:)))
Rüzgar Dinler
Rüzgar Dinler 12 gün önce
hadiden harry potter yarışmasına girdim 1 lira kazandım
Kaan Emre Demir
Kaan Emre Demir 12 gün önce
7:20 ve 5:40 koptum 😂😂😂
Kuşçubaşı Eşref
Kuşçubaşı Eşref 12 gün önce
Arizona çölüne kar yağdı
Team- GamesTG
Team- GamesTG 14 gün önce
6. Bölümün eleştirel parodisini yap bana katılanlar +1
Sevimli Dostlar
Sevimli Dostlar 14 gün önce
ÖLÜM YADİGARLARI BÖLÜMÜ GELSİN DİYENLER
Develooper
Develooper 14 gün önce
yeni müdür hayta ismaile benziyor
Tekin Meydan
Tekin Meydan 14 gün önce
Hayri Potter!(+_+)
Green Gamer
Green Gamer 15 gün önce
melez prens gelsin
Aynur Atilla
Aynur Atilla 16 gün önce
Aa at adamlar 🤣🤣🤣
Aynur Atilla
Aynur Atilla 16 gün önce
Hani tipini siktiğim itneler
elif barak
elif barak 16 gün önce
3:12 müziğin adı ne
Natali Gül Altuncan
Natali Gül Altuncan 16 gün önce
Dumbledore fetöcü çıktı
Fak Fak
Fak Fak 16 gün önce
5.sınıf büyücüler 15 yaşındadır.1:18 kısmen ergenlikten çıktı diyor yeni girdi adam ergenliğe.
Ege Özdemir
Ege Özdemir 16 gün önce
Kelebekler at yarrahlarına gonarmış niğahhahhahhhahhhahhaa
Tekatar İnatör
Tekatar İnatör 17 gün önce
2:03 *Miyav,sizin gulağınızı zikerim* - *Kedi* 🐱
Qpro Q
Qpro Q 17 gün önce
5:26 sikerim voldemort gelmicek 3 kulfu 1 el ham neyinize yetmio 0:48 o ruh emici emik emik emsin beni
Emre Bektaş
Emre Bektaş 18 gün önce
TOKİYANUS SHSHABDHAUDS
Emre Aydın
Emre Aydın 19 gün önce
Deveyi dikenin cadıyı sikenin okulu hogwarts hatip lisesi yeni sezonda başlıyor
Oyun Kralı
Oyun Kralı 19 gün önce
Ananı bacını kitabını kehanetiniiiiiii
uygar umut İnan
uygar umut İnan 19 gün önce
Gülmekten karnıma ağrı girdi😂😂😂😂
Animeci Oyunları
Animeci Oyunları 19 gün önce
Dumbledore sahneleri çok komik ti.
Murat Muratuysal
Murat Muratuysal 19 gün önce
Haryde çok güzel öpüyor kızı
Aaron Linkup
Aaron Linkup 20 gün önce
Şu Ramiz dayı sahneleri çok iyi
Yunus Emre Karakaya
Yunus Emre Karakaya 20 gün önce
herşeyi bilmene gerek yok kadın haddini bil yeter. -Polat Dumbledore
Safa Haşlak
Safa Haşlak 21 gün önce
-neye gülüyorsun? +duvardaki adalet yazısına. :DD
Fatma Sıla YILDIRIM
Fatma Sıla YILDIRIM 21 gün önce
😂😂😂
Meryem Coşkun
Meryem Coşkun 21 gün önce
Harry Potter geri kalan filmler? Hadi be
Ece Sena Karataş
Ece Sena Karataş 21 gün önce
Melez Prens nerde kaldı abi ?
little cow
little cow 21 gün önce
-Hagrid dev bu! Mastürbasyon yapsa sel olur! -bilmiyor o. -Nasıl? -bilmiyor işte şey yapmayın Hdjfjcjfkjfkcjdldnfosmcı bu sahne beni götürdü
Efe Ayvalı
Efe Ayvalı 22 gün önce
Dertli seksi hayri 😂😂😂😂
Oktay enes şlmö
Oktay enes şlmö 22 gün önce
TOKİYANUS POIFGJOIFGJNPFGJNPFGNJIGH
enes46 süper
enes46 süper 23 gün önce
abi yenisi ne zaman cıkıcak efsane ya (:: at yarrak larına kandum (:
Yusuf Selim Çiftçi
Yusuf Selim Çiftçi 23 gün önce
Şu parodileri içinden gelince yap aga hiç güzel olmamış çok zorlama duruyo ates kadehi mükemmeldi .
ufuk polat yavuz
ufuk polat yavuz 24 gün önce
Fırtına da asalar nasıl çatırdar bilirmisin evlat? Bilemem evlat, Taşı soymadan içindekini bilemem. -Dambıl Dayı
Efsun Tuana
Efsun Tuana 24 gün önce
2:07 sağdaki ördek kadını İrem Derici'ye benzettim bir an
CS- İlhan Benli
CS- İlhan Benli 25 gün önce
ÖLÜM YADİGARLARI İSTİYORUZ +1
şeker Tv
şeker Tv 25 gün önce
melez prens gelsin diyenler +1
akın çiftçi
akın çiftçi 25 gün önce
Ölüm yadigarlarıni da halledive gariii
ümit büyük
ümit büyük 26 gün önce
harikasın moruk
Same Vayne
Same Vayne 26 gün önce
Git iş bul amk bu mizahı götünemi sokacasın ???????????????çö adsgfmökndfnmankdfnamsdnfas
Froudulent player - Yusuf Yılmaz
7:42 gülmekten yarıldım aq 😂😂😂😂😂
Eyupcan Coskun
Eyupcan Coskun 26 gün önce
karayip korsanlarının eleştirel parodisini yap
Doruk İnanc
Doruk İnanc 26 gün önce
Zümrüdü anka yoldaslarinin kitabını okuyacağı seriyo 100 kere bitiririm 975 sayfa ne aq bide kitabı yapan kadın nasıl biriyse 975 yapmış tamamla işte 1000 e arkadaşlara kitabın sayfasını solerken 1000 diyom bakıyorlar 975 :)
Irmak Gir
Irmak Gir 27 gün önce
Yenisi gelsin
Hermonie granger
Hermonie granger 27 gün önce
ABI MELEZ PRENSIDE ÇEK
Emir Jh
Emir Jh 27 gün önce
La AMK dombo melez prens te ölmyüyomuydu
PANDA BOY
PANDA BOY 27 gün önce
Arda turan ne alaka?
Yunus Emre
Yunus Emre 27 gün önce
Kelebehler at yarahlarına gonarmış fsafnrabsfatfsa
esma kabatepe
esma kabatepe 27 gün önce
- ne gülüyon oğlum - duvardaki adalet yazısına
esma kabatepe
esma kabatepe 27 gün önce
tokiyanusta bittim
Cansu geliç
Cansu geliç 27 gün önce
Pinç miğğğ
boş
boş 27 gün önce
Hagrit dev bu mastürbasyon yapsa tsunami olur djdjwkşwşaşxıcıdjdklsl
boş
boş 28 gün önce
1.50 MDJDLAŞAŞAŞAŞAŞSŞŞX
By Kuş
By Kuş 28 gün önce
Bunu ozlemisim.. Bütün seriyi tamamlarsaniz harika olurdu xD gunumu guzellestirdiniz
sevil karatütün
sevil karatütün 29 gün önce
Melez prens Melez prens Melez prens Melez prens Melez prens Melez prens Melez prens Melez prens Melez prens Melez prens Melez prens Melez prens Melez prens Melez prens Melez prens Melez prens Melez prens Melez prens Melez prens Melez prens
sevil karatütün
sevil karatütün 29 gün önce
Melez prens
sevil karatütün
sevil karatütün 29 gün önce
MELEZ PRENS
sevil karatütün
sevil karatütün 29 gün önce
Melez prens
Ada the Pikachu
Ada the Pikachu 29 gün önce
8:11 bu sırada milletin kehanetlerinin ağzına sıçıyolar ... YARILDIM QPSÖWLXÖPSLZLZŞZZ
mehmet çakar
mehmet çakar 29 gün önce
Allah rızası için Melez Prens gelsin artık
Mustafa onur İnan
Mustafa onur İnan 29 gün önce
Hayri kızı sikiyorya pardon seviyorya siktir me pardon sevdirme büyüsü yspsınlar
Asdfghjkl Şizxcvbnm
Asdfghjkl Şizxcvbnm 29 gün önce
Seni 2.bölümde bulacaam ogluum
YASEMİN TR
YASEMİN TR Aylar önce
6:28 o kadının bakışı WEGRHTYUILOLIYKJT6HREGT365U486I75O68P9Ğ0*P09
ROBLOX GİRL
ROBLOX GİRL Aylar önce
Ananı Bacını Kitabını Kehanetiniiiiii
Kübra sağlam
Kübra sağlam Aylar önce
Melez prens de yap lütfennnb 😍
Gökhan Alp Özhan
Gökhan Alp Özhan Aylar önce
Dumbledore un siki taşşağına denk
Animya Niglibzö
Animya Niglibzö Aylar önce
Dumbeldore kırdı geçti ya
Fawkes
Fawkes Aylar önce
Melez Prens isteriz.
Troll
Troll Aylar önce
Bir büyücüyü sabah görürsem önemsemem Aynı büyücüyü öğlen görürsem tesadüf der geçerim Ama akşam da görürsem hiç düşünmem...... Dumbledore’a söylerim Çıldırıyorum kdkwnkdwkkelkwkddlq
SeyitBerkay Çırak
Adam Yapıyor Be
Enes Batuhan Özer
Enes Batuhan Özer Aylar önce
Ya abi sen napiyosun Allah aşkına jdienejckdnwkesoejebeiruebejdirjririjrrifofjjf
Öznur Yıldırım
Öznur Yıldırım Aylar önce
Albus alemdar
Twitch - YT
Twitch - YT Aylar önce
*MELEZ PRENS GELSİN ARTIK +1*
Sonraki
Who Am I - Eleştirel Parodi
06:41
görünümler 863 000
Everything GREAT About Incredibles 2!
19:13
I FRIED CHICKEN IN THE MIRCROWAVE!
10:10
Ghajini - Eleştirel Parodi
06:55
görünümler 527 000
Dünya'nın EN KÖTÜ 15 FİLİMİ
09:59
Mösyö Taha ile Harry Potter Quiz
12:25
Wendy Speaks Her Truth
3:49
görünümler 629 177
I MOVED (again lol)
14:11
görünümler 3 024 688