Karanlık

Haram Elma (53.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler
görünümler 1 577 273
91% 14 376 1 397

Bu kadar çekiştirmeye rağmen kimseye yar olamadı 😅
Yılmaz Erdoğan’ın yönetimindeki atölyeden çıkan “Çok Güzel Hareketler 2” yeni bölümleriyle sizlerle.
Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
instagram.com/cokguzelhareketler2/
twitter.com/CokGuzelHareket
facebook.com/cokguzelhareketler2


► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu

► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql

► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH


#BKM #ÇokGüzelHareketler2 #YılmazErdoğan #BeşiktaşKültürMerkezi #BKMMutfak #Çgh2

Komedi

katma

 

14 Sep 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Esra’
Esra’ 2 saatler önce
Saçma olmuş
Ali DEVELİ
Ali DEVELİ 2 saatler önce
Çeki düzen vermeniz gerekiyor kendinize . Siz bu değilsiniz
Niziu ganbare
Niziu ganbare 4 saatler önce
Yasak Elma bile kendisiyle daha iyi dalga geciyor
Anonim 462
Anonim 462 4 saatler önce
Parodi yapacağınıza özgün skeçler mi yazsanız artık sıktı biraz
Alyamm
Alyamm 4 saatler önce
Diziye aşık bir insan olarak hiç begenmedim komikde degil. İstek üzerine yazılmıs skeç diziyi izlemeden yazılmıs belli
AYŞEGÜL BIÇAK
AYŞEGÜL BIÇAK 6 saatler önce
BEN CE HALATIN ESI YALDIZ CUNKU SABIKA ILE EVLENMEDI NIANLANMADI BENDER HANIMDA BOŞANMIŞTI ZATEN YANI HALA YALDIZLA HALAT ES
Melek Gönüç
Melek Gönüç 6 saatler önce
Yani müzik ne alaka oyucu tepkileri ne alaka üzgünüm ama gerçekten olmamış
nisa hivda özbay
nisa hivda özbay 6 saatler önce
Hayatımda izlediğim en bokdan skeçdi
Deniz Özkan
Deniz Özkan 6 saatler önce
kartı limitini 50 bine indiririm ne SNDKSNXKNSKD
Enes Yilmaz
Enes Yilmaz 7 saatler önce
Bu ne allah aşkına
yağmuş blog
yağmuş blog 8 saatler önce
Hiç guzel degildi bo kere
Funda Gök
Funda Gök 9 saatler önce
Yıldız giris yaptığında tipi asuman benzettim
bi dünya bi yağmur
bi dünya bi yağmur 9 saatler önce
Ender yıldız Zehra çok güzel ama Halit canlandirilmamis
Rabia Yalçın
Rabia Yalçın 9 saatler önce
Sürekli başka şeylerin taklitlerini yaparak skeç yazıyorsunuz. Bu özgünsüzlüğünüz yüzünden asla ÇGHB 1 gibi olamayacaksınız.
İrem Sancar
İrem Sancar 9 saatler önce
Begüm survivor aycan olmuş
Nurşin Aydın
Nurşin Aydın 11 saatler önce
mucize doktoruda yapsaniza nolur
Selma Yıldız
Selma Yıldız 11 saatler önce
Khkö
Xo Xox
Xo Xox 11 saatler önce
Dizinin adı yasak halit yapın 🤪
Alara Tokel
Alara Tokel 12 saatler önce
olmamış bence
b eilish
b eilish 16 saatler önce
bence güzel olmuş 😂😂
Nihal Creywey
Nihal Creywey 17 saatler önce
dizi parodisi yapmayı bıraksanız mı acaba ya olmuyo çünkü
Seda Koc
Seda Koc 17 saatler önce
Begüm hem eda eceye hemde aycan yanaça benziyo diiyenlerr
Sıla Akyüz
Sıla Akyüz 18 saatler önce
Gerçek isimlerini unuttum oyuncuların
ömer varol
ömer varol 18 saatler önce
Bir tek ender benzemiş
M NYR
M NYR 18 saatler önce
Eda eceyi çok iyi oynamış..
Kevser Karaman
Kevser Karaman 19 saatler önce
Yalnız yıldız efsane olmuş 👍tıpatıp aynısı
Nehir Özcan
Nehir Özcan 19 saatler önce
aysel saçma olmuş
Ayten özel
Ayten özel 19 saatler önce
Bütün sezonlar bir sahnede .Boşuna seyrettik bu kadar bölümleri desene...
Zeynep Kaya
Zeynep Kaya 20 saatler önce
Bu ne ya sürekli dizi ve programları yapıp durmayın azcık yeni fikir bulun ayrıca kötülüyor gibisiniz
Firuze
Firuze 20 saatler önce
Beklentim pek yüksek olduğu için galiba ... pek tutturamamış gibime geldi... karakterler çok kopuktu ...mesela gülünecek yerler çok saçmaydı ... gülünç değildi ... Emeğinize sağlık ... (keşke diziyi izleyip biraz daha karakterleri tanısalarmış :( anlardınız ne demek istediğimi.)sanki aceleyle olmuş bitmiş gibiydi.
Ömer Ayhan
Ömer Ayhan 20 saatler önce
Geri dönüş yaparsanız sizlerin oyunculuğu ile daha da güzelleşecek bir kısa bir hikayem var
Pelin Tat
Pelin Tat 20 saatler önce
Gerçek isimlerini unuttum sgjshdhs
Vento Milo
Vento Milo 20 saatler önce
Olmamış
Nergis Gules
Nergis Gules 21 saatler önce
Gulmeye ihtiyacim vardi.cok iyi geldi.begendim
Ne farkeder
Ne farkeder 21 saatler önce
Abi yasak elma oyuncuları mı çok iyi yoksa bunlar mı güzel oynayamamış videonun yarısına kadar izleyebildim sadece
Zeynep Şimşek
Zeynep Şimşek 21 saatler önce
*peki hiç komik olmaması*
Aslım. 44
Aslım. 44 22 saatler önce
1.60 60 kilo mu bu beni çok üzdü
Elif &
Elif & 22 saatler önce
Bende beğenmedim ya
Hdırlep Kfjrpeeö
Hdırlep Kfjrpeeö 23 saatler önce
ZÖHRE AĞZINLA İÇ :DKDODPWĞE
Adem Yeşilırmak
Süper olmuş bayıdım 👏👏👏
Şewalicon Plus
Şewalicon Plus Gün önce
Ya sen nasıl aynısısın ha
Doruk Ayaz Kaçar
KALP ATIŞI skeçi gelsin +1 ✨
Alihan Kurt
Alihan Kurt Gün önce
Harbiden içki mi o
ENİS SERİN
ENİS SERİN Gün önce
Kuruluş Osman skeci isteriz
serap syl
serap syl Gün önce
Diziyi izleyen biri olarak, espiriler konuşmalar karakterler isimler o kadar başarılı ki harikasınız bayıldımmmmm başarılarınızın devamını diliyorum. Çok iyi bir kadro tebrikler 👏👏👏👏👏
Nur Aslantaş
Nur Aslantaş Gün önce
Kendileri oynayıp kendileri gülüyolar mimik oynamiyo
Muhammet Teymur
Muhammet Teymur Gün önce
Vallahi tebessüm bile etmedim. ESKİYE DÖNÜN
Tatlı Bıldırcın
Sabıka😂😂😂😂
Tatlı Bıldırcın
10:00 zöhre ağzınla iç😂😂😂
Shebnem
Shebnem Gün önce
Hich olmamish👎🏿
Musgunaz Kerimov
Musgunaz Kerimov Gün önce
Hiç beğenmedim👎
Fatma Biçer
Fatma Biçer Gün önce
Bence yasakelma olsaydı
Edis Can
Edis Can Gün önce
bence çok saçma olmuş
OKTAY AKSOY
OKTAY AKSOY Gün önce
Bence yaptiklari en kotu parodi olabilir 🤔
ad bulamayan masum kız
Konuyla pek alakası yok ama... erkek yurdunda hem tolgaların odasında bir şeyler oluyor, acaba tolgaların odası hakkında bir skec yazabilirmisiniz?
by Golcü
by Golcü Gün önce
Efsane olmuş
Kerem ysklı
Kerem ysklı Gün önce
Ben neden gülemedim:-|
Medine Safa
Medine Safa Gün önce
Çok güzel olmuş çok komik 😂😂😂
******
****** Gün önce
1:29 caferin sahneleri iyiydi.
******
****** Gün önce
Enderi oynayan kadın enderin o kendinden emin duruşunu yapamamış
Zeynep Tunca
Zeynep Tunca Gün önce
O kadar güzel olmamis
adm tr
adm tr Gün önce
Tşk evren nedir ?yuh. Alemlerin tek yaratıcısı vardır ve tşk edilmesi gereken şükredilmesi gerekn sadece O'dur..O Alemlerin rabbi olan Allah(c.c)tır..Benim için de çghb bitmiştir
Queen Jennie
Queen Jennie Gün önce
Bu skeç çok güzel olmuş
Meryem
Meryem Gün önce
Üzgünüm ama 2. Sezonu pek sevemedim ve ilk sezondaki yer daha güzeldi
Saliha Kader
Saliha Kader Gün önce
kırmızı odayı yaparmısınız
Besim Yaren COŞKUNCA
Eski oyuncuları yine gözümüz aramadı değil çok soğuk mesafeliler
B S
B S Gün önce
Begüm hakkını vermiş çok seviyorum bu kızı yaa
Beyza Alpaslan
Beyza Alpaslan Gün önce
H
Ferhat Çelik
Ferhat Çelik Gün önce
Yıldızı canlandıran kişi gerçekten benziyor
Kader Aktaş
Kader Aktaş Gün önce
Sırf meraktan izledim ama zerre mimik oynamadı 🙄🙄🙄
Səbinə Məmmədova
Komik değil🤦🏻‍♀️
Bay Kook deyin
Bay Kook deyin Gün önce
Çok güzel olmuş ama gülme efekti gelsin FJUFGJVİGGİKG
niles d
niles d Gün önce
Daha iyi olabilir di yaaa
Adem Kara
Adem Kara Gün önce
Bu kadar rezil bir skeç izlemedim hiç komediden bu kadar uzak olunmaz
Osman Tekin
Osman Tekin Gün önce
Neresi komik.
kjh kjh
kjh kjh Gün önce
14.04 en komiği burası olmuş dnsjdnsmd
Can Sozer
Can Sozer Gün önce
İzlediğim en kötü skeçti. Yasak Elma'nın çöpü olamaz.
Vildan Onayli
Vildan Onayli Gün önce
Malesef ki olmamış :(
LATİFELER
LATİFELER Gün önce
Bayıldım ya aşırı güzel olmuş.
Merve nur
Merve nur Gün önce
Karakterlerin ismine bak gerçeğini unuttum resmen hahsdjkdkx
azra sena
azra sena Gün önce
E artık kuzey yıldızıının parodisinide bekleriz
Feyza Bolat
Feyza Bolat Gün önce
Emek var fakat oyunculuk sıfır bad👎
Fadime Ufuk AYDIN
Yasak elmayı yapmak için çok aradınız mi bu skeci
duchess aslı
duchess aslı Gün önce
yaaa yasak elmayıda kullanmayın bee wldnsslsşxjsşxksşzm
Louis Creed
Louis Creed Gün önce
Şahika(sabıka)😂😂😂😂
Tui La
Tui La Gün önce
Halat: noluyor be? Sabıka: sorun yok ben zehirledim Normal ama yani :)
Tui La
Tui La Gün önce
Şu 5:14 dakikalarındaki uzun bakışma mükemmeldi LQSPF9JRPWOCHFNSKCGFHSZ
film izle
film izle Gün önce
Bazı yerlerde 10 saniye ileri sarıyordum. Maalesef karakterler oyuncularla birleşmemiş. Daha dikkatli olun lütfen.
ŞİMŞEK KRAL
ŞİMŞEK KRAL Gün önce
Keske hercaiyi de yapilsa
Gökçe Yıldız
Gökçe Yıldız Gün önce
Lütfenn parodi yapmayin çok kotuuu çünkü
Ebru Eroğlu
Ebru Eroğlu Gün önce
Daha güzeli olabilirdi pek beğenemedim:((
Mina Ela IŞIK
Mina Ela IŞIK Gün önce
Yıldız karakteri çok iyi olmuş
03.03 03
03.03 03 2 gün önce
Eminim güldür güldür ekibi yapmış olsaydı yıkılırdı
Burak Dursun
Burak Dursun 2 gün önce
Yeni gelin parodi ve mucize doktor parodi
Aleyna ile
Aleyna ile 2 gün önce
YAAA BENCDE BUNU EEDA ECE GÖRÜRSE GÜLMEKTEN ÖLÜTDÜ
Hanım Babacan
Hanım Babacan 2 gün önce
Daha iyisini bekledim
emir ürkmez
emir ürkmez 2 gün önce
Zaman kaybı bu kadar kotu olabilirdi bravo
Ay ne tatlı ya
Ay ne tatlı ya 2 gün önce
Cemre Solmaz Merve Yalçın ve Eda Sakız sonra Buse Korkmaz evet daha sonra Duygu Berke CEMKÜR Cember Cellat Cemmerya EdBus videolarını benim kanalımda var Isterseniz baka bilirsiniz özellikle hakkımda olan yere de bi göz atın derim
Hayriye Arslan
Hayriye Arslan 2 gün önce
İlk defa bir skeci beğenmedim
HaSaT MeRGeN
HaSaT MeRGeN 2 gün önce
Boktan olmuş
Sonraki
Masumlar Apartmanı 1. Bölüm
2:20:29
görünümler 6 700 000