Karanlık

Halitcan basın toplantısında! - Yasak Elma 139. Bölüm 

Yasak Elma
Abone ol 3,9 Mn
görünümler 647 B
99% 4 500

Halitcan kalite kontrol yapıyor.
Yasak Elma Resmi TRvid Kanalı: goo.gl/7AqfHc
Yasak Elma ailesine katılmak için linke tıklayın; bit.ly/2txfwwf
Medyapım Resmi TRvid Kanalı: goo.gl/ZFpCky
Oyuncuları:
Şevval Sam
Eda Ece
Berk Oktay
Biran Damla Yılmaz
Murat Aygen
Melisa Doğu
Barış Aytaç
Serkan Rutkay Ayıköz
Emre Dinler
Ceyhun Mengiroğlu
#yasakelma #139yasakelma #yasakelma

Eğlence

katma

 

17 Nis 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR : 177   
@YasakElma
@YasakElma Yıl önce
'Yasak Elma'' serüvenine katılmak için abone olabilirsiniz. 👉 Yasak Elma Resmi TRvid Kanalı: goo.gl/7AqfHc
@denizadyaman2828
sağolcanm benimev durumudade
@killpodcast
@killpodcast 5 aylar önce
​@@denizadyaman2828 t😊😂p😊
@hilal0660
@hilal0660 Yıl önce
Asuman kadar her seferinde evladini kucuk dûşüren bir anne olmaz olsun
@hasibeyurtsever1115
Bian önce diziden çıkması şart
@tusemasell7
@tusemasell7 Yıl önce
Hlıtcan cok şanslı halıtten mıras kaldı çağataydan kalacak dogandanda kalacak şimdiden Türkiye'nin en zengın çocuğu oldu😀😀
@manzurearsakay9626
Cok doğru 😀😀😀
@mukaderkoysu9259
😂😂😂😂
@eraydemir1719
@eraydemir1719 Yıl önce
annesi zengin koca avcısı olunca normal
@rumeysakocyigit3423
😆😆😆😆😅😅😂😂🤣🤣
@antoanetamajarova2749
Doğan ne alaka
@suleozdag380
@suleozdag380 Yıl önce
Bıktık artik bu Asuman dan yaaa kaç yaşına gelmis cocuk gibi düşünmeden hareket ediyor !
@selindogan7434
@selindogan7434 Yıl önce
Çağtay çok güzel bir baba hakkını yemeyin ☺️
@kimbugozlerindekiyabanc144
Bence Asuman Amerika’ya diğer kızının yanına gitsin Yıldızın başını yiyor yeter artık birde çok alakasız tespitleri var ben haklıydım bak ben hep haklı çıkmadım mı diyip duruyor ÇIKMADIN AYOL ÇIKMADIN
@sue627
@sue627 Yıl önce
Zeynep umru değil kadının hajskxd o da evlat değil mi? Asla sallamıyor lol
@zakireayazgun9862
@zakireayazgun9862 10 aylar önce
Vallah çantaya helel olsun öz babası olmamasına rağmen nasılda üstüne dusuyo
@burcindursun8854
Çağtayın babalığına hastayım
@fatimeismayilova913
Yıldız:✨ annemin saçlarımı çalmış yetmiyomuş gibi sen de şimdi bleyzrlarimi çalmışsın 😂😂
@esma_11
@esma_11 Yıl önce
" Aysel kumandamı getir " Yıldız'ın yeni emir cümlesi
@ipekozel2123
@ipekozel2123 Yıl önce
Çağatay konuşma yaparken ender in kaşlarını catarak etrafa bakması komik değil mi ya bshzhsja
@serhatdogarmac5856
Bu Dizi Hiç Bitmesin Diyenler 👍 Hem Gülüyorum 🤣 Hem Ağlıyorum 😭 Allah Kurtlar Vadisi Ömür Versin Amin 🤲
@burcuceliker1653
Çağatay "babam yıllar önce bu şirketi kurdu" filan diyor ama Halit'in şirketini alıp isim değiştirmemişler miydi?
@ozgeecegullulu5013
Yıldız Aysel’le konuşmasını Silahımı getirden kumandamı getire terfi ettirdi.
@sevinceruzun3266
Asuman rolünü biraz mülayim kızını düşünen anne olarak oynasa çok iyi olucak
@egealan942
@egealan942 Yıl önce
Asuman böyle devam ederse zaten hem yıldızı hem de kendini rezil ve mahcup eder bu ne ya tam ilişki düzelecek asumanin yaptığına bak ama neyseki doğanın merhametliligi onu kurtariyor
@Zeynep-ms7ob
@Zeynep-ms7ob Yıl önce
Asumanin Allah razı olsun kızım çok teşekkür ederim demesi 😂😂😂
@kubratire4313
@kubratire4313 Yıl önce
Yıldız ❤️❤️❤️❤️ Çağatay 👍👍👍👍
@sarekologlu825
@sarekologlu825 Yıl önce
"Duydun mu personel. Sana personel dedi istiyorsan silahımı kullanabilirsin" yıldız ya ksdhdgdhf
@caglaylmaz7557
@caglaylmaz7557 Yıl önce
Cok iyi PALZPSLXLSLS
@esma_11
@esma_11 Yıl önce
😂
@muhammedbeyhan3724
Eski Bölümleri Çok Özeldim 😭 Diyenler 👍
@asltnklcmirza3883
Ayn yeni oyuncular pek de iyi olmadı
@Zeynep-ms7ob
@Zeynep-ms7ob Yıl önce
Ah anne belasın başıma yemin ediyorum Ah Asuman gerçektende belasın yıldızın başına git artık yaa
@sabinakerimli6301
Enderin haraketleri😂😂😂
@r.a749
@r.a749 Yıl önce
Yıldız a Halit in mirasından kaldı, dükkanı vardı. Emir ler çalışıyordu. O nereye kayb oldu? Onun dışında da vardı parası. Şimdi Yıldız o duruma düştü ki daha yeni evlendiği birinin verdiği takıları satmak zorunda kaldı.
@aybukedundar7098
Dükkanı kapattılar yangından sonra
@elifsolak2139
@elifsolak2139 Yıl önce
yıldıza halitten hiçbi şey kalmadı orasını kaçırdınıx sanırın
@aslihanaydogan9067
Halitcana kaldı o da 18 den önce kullanamaz
@hasanaydn8653
@hasanaydn8653 Yıl önce
O nerden laldi aklına ben bile hatırlamıyorum 😂🤣
@aygulcelik9749
@aygulcelik9749 Yıl önce
Lux yasamda olur
@nur1306
@nur1306 Yıl önce
Yıldız doganin hediye ettiği kolyeyi sattı yuh ya
@EK-xy5pv
@EK-xy5pv Yıl önce
Bu dizide değişmeyen tek şey NBB3 kanalı 😂
@nidakorkmaz6525
@nidakorkmaz6525 Yıl önce
Ben Doğan nın yerinde olayım. Yıldız ın aklına girer velayet davası açarım. Oğlumun can güvenliğini tehlikeye attığı için işlerine alet ettiği için, izinsiz televizyon a çıkardığı için. Kazanırda. Böylelikle Çağatay dan da kurtulmuş olur.
@nafosatfahriddinovna4279
@@filozofbaci9349 bunlar anlamazlar canım ben her yorumda bunu yazarken yoruldum. Bende sizin gibi düşünüyorum bu adamı bir sinsiliği var
@filozofbaci9349
@filozofbaci9349 Yıl önce
@@nafosatfahriddinovna4279 ne içiyorlar anlamiyorum saglikli bi dusunce yapısı bu kadar mantik hatasi yapamaz. Yanlislwri dogru saniyolqr
@muhammedbeyhan3724
Şevval Sam Efsane Ötesi Bir Oyunculuk Bana Katılanlar 👍 Rolü Yaşıyor 👏
@barsdanac3169
@barsdanac3169 8 aylar önce
Teşekkürler 😢😢😢
@hasanhasan4825
@hasanhasan4825 Yıl önce
doğan artık halit canı nufusuna almalı tabi ölmediyse
@aijdowkxkslskx2848
Hayır yaa
@NurteenG
@NurteenG Yıl önce
Çağatay Halitcanı kullandı ve Yıldız Asuman birşey demedi 🙄
@nafosatfahriddinovna4279
🤣🤣🤣🤣 Doğan çocuğu düşünmeden evi silahla kurşunlatiyor sorun yok ama Çağatay oğluyla televizyona çıkıyor ama sorunuz bu öylemi??? Doğan şirketi böyle hala getiriyor ama sizin sorunuz Çağatay çocuğu kullandı öylemi?
@filozofbaci9349
@filozofbaci9349 Yıl önce
@@nafosatfahriddinovna4279 aynen nihayet gercekleri goren birileri vwrmis. Herkes akil tutulması yasiyor.
@meltemkaplan3645
Asuman karakteri bi yorma canım be
@nevrauzn.5964
@nevrauzn.5964 Yıl önce
Bi eksperliğin eksikti anne😄😁
@rahimamahmudova1955
Yildiz neden cagataydan aldigi 200 bin dollar tazimantla odemediki
@gamze7671
@gamze7671 Yıl önce
yıldız ile Çağatay daha çok yakışıyor
@anka5102
@anka5102 Yıl önce
Yıldız’ın parasız kalamasını bir mantığa oturtamıyorlar dizide,
@bayzargokoglu8737
Asuman artık bursaya dönsen de yıldızda oh çekse bu Ne ya
@missamericana4776
çağatay açık açık halitcanı kullanıyor bide hala iyi baba diyenler var ya doğan halitcana çok daha iyi baba olur
@mertsaaa8227
@mertsaaa8227 Yıl önce
@@denizzengin8346 oğlun dedi ?
@Pelin_Su21
@Pelin_Su21 Yıl önce
@@onceuponatimein5658 ayn katılıyorum hala velayet davası açsın diyenler var
@yorumcubayann
@yorumcubayann Yıl önce
Milleteki Çağatay sevdasını anlamıyorum ya adamın o kadar şey yapmasına rağmen hala onu savunuyorlar çıldırıcam. Bence de Doğan Halit Can’a daha iyi baba olur.
@pelinaskaroglu5121
Darbe üstüne darbe uslanmıyor buuu. Eski sezonları hatırlattııı
@safiyeylmaz563
@safiyeylmaz563 Yıl önce
Ender doğanı elde edemedi ya çıldırıyor çatla Ender
@fevziyeahmetkepenek2247
Yeter asuman yıldızı yolup duruyo bu nasıl anne
@OmerFarukTemel
@OmerFarukTemel Yıl önce
Handan 'ın yardımcısı rolündeki kişi geçen sene Masumiyet dizisinde Ilgaz ailesinin damadıydı.
@seherkarakaplan5122
@seherkarakaplan5122 4 aylar önce
Aysel kumandamı getir ne yaa😂😂
@bepositive4636
@bepositive4636 Yıl önce
Keşke Khaled Jan basının önünde Ander'in saçını tutsa 😂😂😂😂😂😂😂😂 annesine benziyor
@rahimekargi2557
@rahimekargi2557 Yıl önce
Doğan bey. Ağır başlı ağır abi gibi biri idi. Mafya babası mı cıkıyor bilmem.
@hacersavas6962
@hacersavas6962 Yıl önce
Kumar ne ya yıldızı hep birsekilde kocalarına karşı mahçup ediyor ah Asuman ah
@barsmertyasar4577
Lütfen Ender'i o eski ve güçlu haline geri dönüştürün bu ne Ender'e nede koskoca üstad ve büyük yetenekli hanımefendi Şevval Sam'ın canlandırmasına yakışmıyor .
@haticebaltac7907
şu asuman neden ayrılmıyor diziden ne saçma karakter...
@enniesblink6587
@enniesblink6587 Yıl önce
ben bu sahneden hiç bişey anlamadın niye halitcanı ekrana çıkardı neydi bu şimdi ne anlamsız
@sultanselvi6357
@sultanselvi6357 Yıl önce
Bu senarist kafayı yemiş cagatay kendinden olma bir çocuğu Var di anası öldü peki bu çocuk nerde halitcan gözümüze sokup duruyorsunuz
@beyzanur5159
@beyzanur5159 Yıl önce
Ya yıldızın halitten halitcana kalan evi yok muydu o eve ne oldu acaba najaja
@fireecrin8222
@fireecrin8222 Yıl önce
Yıldız doğan sahnesi istiyoruz diyenler beğeniye 💖
@shekoufem.hossein7546
Duydun mu personel? Yıldız yaaaa😂😂😂😂
@erdincoskun9375
@erdincoskun9375 Yıl önce
Biyolojik olmayan bir baba nereye kadar hak iddia edebilir. Uyan yıldız. geçmiş zaman haberlerde izledim. Aile çocuk evlat ediniyor. 2-3 yaşına gelince babası çıkıp geliyor. hak idia edip çocuğu alıyor.
@filozofbaci9349
@filozofbaci9349 Yıl önce
@@erdincoskun9375 cagatay cocugu gercekten seviyor. Ben nüfusuna alması konusuna en bastan yanlis demiştin. Cocyk kimsesiz degil. Ablalari abisi var yurtdışında yasiyorlar ama neticede ayni nufustalar. Itiraz edip o bizim kardesimiz babasi öldü diye neden nufys kutugu degissin ki diyenilirlerdi. Demiştim o zamanlar yorumlarda. Ama cagatay seviyor cocugu en basta daga evlenmeden bile yikdizin çocuğunu benimsedi. Hor gormedi. Bu yogurt isinde de cocugu kylkanmak denemez buna. Kendi çocuğu da olsa urunumuz sağlıklı ben de yiyorum çocuğum da yiyor diyebilir. Bunda kotuluk yok. Kendi oz babasi degil diye cagataya yüklenmek yanlış olur. Yildizla barissinlqr da demiyorim. Herkesin yankislari var. Affeder etmez o konu da baska. Ben sapla samani ayıralım diyorum. Dogan düzenbaz bi adam. Sadece dedigin gibi hisse isinde hile yapuyor değil. Bu duzeni bozuldu diye cagafaya kizip öfkesini cpcukla onu ayirarak çıkarmak istiyor. Kotu bi insan cunki. Baba diyor seviyor o buyuttu pnu. Neden ayirmak icin yikdizi dolduruyor fitneci herif? Üstelik suzin guvenligibiz icinndiyor. Yıldızi takip etturince de aybi bahaneyo uydurdu. Güvenlik sorunu yokki dogan kendi yaptirdi saldiriyi. Bunun aksine inanıp kendisini kandiriyor olamiycana gore.. gubvenligibizi dusunuyorum bahane. Zaren tv izledikten sinra yapti bunu. Amaci cagatayi saf disi etmek. Haksizliga tahammulum yok kimsenin de olmamali. Dogan guc sahibi diye herkese haksizlik yapiyor. Cagatayin kumruyla beraber olmasi sadwce onun sucu da degil sadwce kumrunun da degil. Yıldızın, paragoz luks seven yikdizin ve acgozku edepsiz annesinin, kumruyu yargilamadan yetistirmeyi beceremeyen despot doganin da sucu var.
@nafosatfahriddinovna4279
​@@filozofbaci9349 ellerinize sağlık
@hilal0660
@hilal0660 Yıl önce
Enderin agzini yuzunu dagitasim var ya gicik gicik duruyor asumanda bir diziden çıkarın artik bıktırdınızz seyirciyi
@bayhickimse4131
@bayhickimse4131 Yıl önce
Yahu bırakın artık bu saçmalıkları senaristler. Bu ne babalık aşkı ya adamın öz oğlu var ama başkasının oğluna oğlum oğlum diye diye öldürdü kendini
@freddyfazbear9625
Halitcan'ı kullandığı besbelli bide
@msprincesserouge
Cok gereksiz bir karakter asuman.. kimin torpillisi bilemiyorum.. yetenek yok..
@yamacinefsunu2592
Halitcani düşüneme sen doğan evi kurşunlatan sen değilmisin
@esramis3936
@esramis3936 Yıl önce
Ender orda süs gibi duruyor
@Keke_Eren
@Keke_Eren Yıl önce
Ayn
@serhatdogarmac5856
Yıldız Doğan Sahnleri Çoğalsın Diyenler 👍 Çünkü Çok Komik 😂
@peri2832
@peri2832 Yıl önce
Asuman a aşırı sinir oluyorum
@pnardogan882
@pnardogan882 Yıl önce
Ender çelebi (Şevval Sam) çok yapmacık rol yapıyor gıcık oluncak tip tam. Rolünü yapamıyor. En iyi rolünü yapan yıldız çok doğal maşallah.
@esramis3936
@esramis3936 Yıl önce
Çağatay bi bu kalmıştı bunu da yaptın ya daha bişey demiyorum sana..
@Keke_Eren
@Keke_Eren Yıl önce
Evet ya
@sureelci8078
@sureelci8078 Yıl önce
Sen ve oğlummm mu dedi doğan banamı öyle geldi
@agr3317
@agr3317 Yıl önce
Halitcan'ın babası çağatay değil😤 Halitcan'ın babası çağatay değil Halitcan'ın babası çağatay değil Halitcan'ın babası çağatay değil Halitcan'ın babası çağatay değil Çağatay kendi oğluna sahip çıkmadı Çağatay kendi oğluna sahip çıkmadı Çağatay kendi oğluna sahip çıkmadı Çağatay kendi oğluna sahip çıkmadı Çağatay kendi oğluna sahip çıkmadı Çağatay kendi oğluna sahip çıkmadı Çağatay kendi oğluna sahip çıkmadı
@Pelin_Su21
@Pelin_Su21 Yıl önce
Nediyon
@CR7.2011
@CR7.2011 Yıl önce
Enderi sevmeyen tek benmiyim
@emnqulyev5108
@emnqulyev5108 Yıl önce
Kiralik askda Omerin Taklidi mi yapilmis?))topanlti olayi
@OmerFarukTemel
@OmerFarukTemel Yıl önce
O değil de , Şoför Sıtkı,Avukat Metin, Hayati nerelerde acaba ?
@elifturgut5417
@elifturgut5417 Yıl önce
Zaten kiyafet seyrediyoz.
@anldogan1149
@anldogan1149 Yıl önce
Abi bu çağtayı artık çıkartsınlar ya boşa karakter resmen bide asuman
@sehribankocaarslan7688
Sana Personel dedi istersen silahımı kullanabilirsin ne ya :)
@gamze7671
@gamze7671 Yıl önce
Doğan diziden ayrılıyormu
@egealan942
@egealan942 Yıl önce
Offf çağatay iyice nefret ettik senden yollayın artik çağatayi hakikaten gereksiz bir karkater oldu artik mantıklı bir rolüde yok bu yüzden artik gitmeli
@rss4562
@rss4562 Yıl önce
Oğlumu görüyorsun 2 yaşında ekonomi programında ggsgsjssabsb
@nuragaoglu1146
@nuragaoglu1146 Yıl önce
Sana personel dedi istersen silahımı kullanabilirsin😂
@esramis3936
@esramis3936 Yıl önce
Biz istedik YılDoğ senarist verdi YılÇağ
@Keke_Eren
@Keke_Eren Yıl önce
Nerdee
@caglaylmaz7557
@caglaylmaz7557 Yıl önce
Sana personel dedi istersen silahımı kullanabilirsin aysel Ay yıldız yaa
@melastyle2845
@melastyle2845 Yıl önce
Bu Dogan'da az degil
@leylakeles5281
@leylakeles5281 Yıl önce
Selin kim doğan söyledi yeldiz en son hhhh
@armyxwqstay
@armyxwqstay Yıl önce
Resmen herkez turuncu giyinmiş
@sedaelaldi5046
@sedaelaldi5046 Yıl önce
Asumani çıkartın artuk
@muge2667
@muge2667 Yıl önce
Çağatay boyun posun devrilsin
@esma_11
@esma_11 Yıl önce
😂😂
@ksmetus27
@ksmetus27 Yıl önce
😂😂😂😂 adam haklı burada
@dogakaratay1682
@dogakaratay1682 Yıl önce
Yıldız Kumru ceketi senden çalmış ama daha güzel kombinlemis kusura bakma aşko:(
@nazlsubozdag3642
Aysel kumanda mı getir sfusjgdjgs
@yamacinefsunu2592
Çağatay doğanın evi kursunlattigini öğrensin de bakın bakalım çağatay halit cani nasıl alıyor onların elinden
@cerenoz5786
@cerenoz5786 Yıl önce
👉👉👉
@aslihanaydogan9067
Doğanı bi ben sevemiyorum ya
@hicranedadasli
@hicranedadasli Yıl önce
Aynen adam aşırı sinsi🤦🏻‍♀️
@user-or2tk6bz3u
@user-or2tk6bz3u Yıl önce
Olse gul oynayacak kadar sevmiyorum
@nafosatfahriddinovna4279
Bir sen değilsin. Ben baştan baş sevmiyorum
@aslihanaydogan9067
Güven vermiyor bence başka bir yüzü var
@barsdanac3169
@barsdanac3169 8 aylar önce
Teşekkürler 😢😢😢