Karanlık

Halit Özgür Sarı - Röportaj

Şampiyon
Abone ol
görünümler 109 027
98% 1 073 17

#Şampiyon Her Pazar 20.00'de #TRT1’de!
Şampiyon Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): facebook.com/sampiyonTRT/
Şampiyon Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): twitter.com/sampiyonTRT/
Şampiyon Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): instagram.com/sampiyonTRT/
Şampiyon Resmi TRvid Kanalı (Official TRvid Page): bit.ly/SampiyonTRT
TRT1 Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): facebook.com/TRT1/
TRT1 Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): twitter.com/trt1/
TRT1 Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): instagram.com/trt1/
TRT1 Resmi TRvid Kanalı (Official TRvid Page): trvid.com/u-TRT1

katma

 

30 Dec 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Mehmet Öztürk
Mehmet Öztürk 5 aylar önce
Ya final yapıyo ya ya ya ya yaa
Sureyya Yildiz
Sureyya Yildiz 6 aylar önce
Kerem çok güzel bir sevgili oldun çok duygulusun hırçındın ama haklısın bu diziyi çok sevdik bitirmeyin
Shanawaz Syed
Shanawaz Syed 6 aylar önce
I saw u in ertagul ur very famous in India now
Mert Türkmen
Mert Türkmen 7 aylar önce
Banada boks öretin kafkasla
Kemal Sağım
Kemal Sağım 8 aylar önce
Aferim Halit tebrik ediyorum seni
Ayşenur Yongaci
Ayşenur Yongaci 8 aylar önce
Nabıyon abi seni çok seviyom
alişan ö
alişan ö 9 aylar önce
Antiraman yabarken olmuş.
ABDULSAMED ÖCAL
ABDULSAMED ÖCAL 9 aylar önce
Artık bu filmi seyretmeyeceğim
red alis
red alis 9 aylar önce
Kerem 🔝🔝💪♥️😍😘💯
Kerem Babayew
Kerem Babayew 6 aylar önce
Aşkim
Kerem Babayew
Kerem Babayew 6 aylar önce
Ben kerem 73 kilo
Hüseyin Deviren
Hüseyin Deviren 10 aylar önce
Kerem gözün morarik
Enes Aslan
Enes Aslan 10 aylar önce
S
ENES ŞAHİN
ENES ŞAHİN 10 aylar önce
Gözüne ne oldu
nazdi saqqi
nazdi saqqi 10 aylar önce
Nesli Kerim❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
İbrahim Dündar
İbrahim Dündar 10 aylar önce
Finale girmez inşallah
EMRAH ÇELİK
EMRAH ÇELİK 10 aylar önce
Birazda artist olmasan, yonetmene söyle o sempatik görünümünden baya uzaklaşıyosun ve son bölümlerde çok itici oluyosun bi seyirci olarak görüşüm bu dikkate alırsın umarım saygılar MATADOR..
Kerim Muhammed Kerim Muhammed
Kardeşim
Kerim Muhammed Kerim Muhammed
Kafkas matador size söylüyorum iyi şanslar
Derya Cengiz
Derya Cengiz 10 aylar önce
Kereeemm ♥️♥️
Ümüs Yüksel
Ümüs Yüksel 10 aylar önce
SUPER dizi 👍👍👍👍👍👍🐞🐞🐞
Vuqar Mehbaliyeva
Vuqar Mehbaliyeva 10 aylar önce
meraba benım adım kafkaz kac yas var 35
_KinG_of_HeLL_ 666
_KinG_of_HeLL_ 666 11 aylar önce
Vay be🤣👍 seviliyor be AZERBAYCAN DA💪🇦🇿😎
Vanilli LP
Vanilli LP 11 aylar önce
Ben sampiyonu seviyorum almanyadan selamlar
Vanilli LP
Vanilli LP 11 aylar önce
Nasilsin?
Arda Turan
Arda Turan 11 aylar önce
Lan bunun gözüne noldu
NURRR FATMAAA
NURRR FATMAAA 11 aylar önce
Abi seni evime biblo olarak köşeye koyayım sabaha kadar bakıp bakıp bakarım yani
REQSANE Ağamaliyeva
REQSANE Ağamaliyeva 11 aylar önce
Şampiyon sevenler layk
Loxs YTR
Loxs YTR 11 aylar önce
Şampiyon helal sana
Nermin Nifteliyeva
Nermin Nifteliyeva 11 aylar önce
Halit lahmacunda baya iyisin ba ya ba ya
Stsfctiontr
Stsfctiontr 11 aylar önce
Kerem abi seni çoooooooooooooooooooo seviyorum
Kaan Gün
Kaan Gün 11 aylar önce
Abi çok iyi oyniyon
Oyunların kralı 500
Oyunların kralı 500 11 aylar önce
Abi lahmacun kürene yaaa
YUNUS EMRE HD
YUNUS EMRE HD 11 aylar önce
Abi gözüne ne oldu😔😔😖😖😲😲😲😲🙍🙍🙍
Emin Umbatov
Emin Umbatov 11 aylar önce
Abi şurdan kivi ver şu çoçuğa
Azamat Masharipow
Azamat Masharipow 11 aylar önce
Bayılıyorum sana kardeşim. Başarılarının devamını dilerim 👍
Battlegrounds Gamer
Battlegrounds Gamer 11 aylar önce
Kerem abi senin gulmeyinden hosum geliyor ben azerbaycanliyim adim Qismet
salih Sirkeci
salih Sirkeci Yıl önce
sampionu seven lay atsin
ARAFAT B
ARAFAT B Yıl önce
Maşallah çok güzel tatli çocuk
azer kurtuluş
azer kurtuluş Yıl önce
Çarşamba yapın
faruk disci
faruk disci Yıl önce
abi gözüne ne oldu
Kurtlar Vadisi Pusu
Hadi Kerematadör BABAn için
Gizemseldahotmail 123456789
19 bulumde ne olacak cok eicana bekliorum
neslihan seymenaglu
Kerem abi ben dizide seni markası güneşi zafer amcaları
Dudu Akyüz
Dudu Akyüz Yıl önce
Abi şahin abi raportaj niye yapmiyo
Gulnar Babayeva
Gulnar Babayeva Yıl önce
Evet doru söylüyor
Алдин Семов
Halit seni sevmiyorum 😘😘😘😘😘
Eren Taşkıran
Eren Taşkıran Yıl önce
Bu dizi hiç bitmesin
Ilahe Baxik
Ilahe Baxik Yıl önce
Sevenler like sevmeyenler yorum
Заур Кушалиев
Конор 😂
ABC BRAWL
ABC BRAWL Yıl önce
Gözüne çekimlerde mi zarar geldi
Nam
Nam Yıl önce
Abi 15 bölüm ü izlemedim nezaman atarsınız
Façiya 3 lu
Façiya 3 lu Yıl önce
Gerçekten Bir birinize Aşik olma imkyani var mi😃!
yuksel aktas
yuksel aktas Yıl önce
matador kafkas seden birazda kuş lü
KeSaLo & Pro
KeSaLo & Pro Yıl önce
Kardesim Elini Kucultsen Iyi Olur 🤣
Osman Titi
Osman Titi Yıl önce
Cok super
Hamza Erdem Acar
Hamza Erdem Acar Yıl önce
Filmin finali bence Derviş kalp krizinden ölücek ve keremle nesli ve Kafkasla da keremin halası evlenicek ve dervişin adamları cezaevine yani eşek sikse 30 bölüm olmaz
TALIŞ_ 042
TALIŞ_ 042 Yıl önce
Bu gece fraqman gelicekmi
Ayşe Güngör
Ayşe Güngör Yıl önce
Yerim seni yaa😍gozu de mor mor kiyamamm😜
murat öğütalan
Halit çok samimi neşeli bir insan allah herzaman neşe versin
Çenk
Çenk Yıl önce
Efsane oldun şampiyon 🎖
Batuhan Arıkan VLOG
15. Bölüm gelsin artık hadi çıldıldırtmayın biiiizziii
Shady_ Lay
Shady_ Lay Yıl önce
Gülüşü o kadar güzel ki
Tural Turalli
Tural Turalli Yıl önce
Supa
Servet Baybars
Servet Baybars Yıl önce
15. Bölüm neden gelmedi
Sen Kay
Sen Kay Yıl önce
🤗🤗🤗♥️♥️
Yusuf Özbek
Yusuf Özbek Yıl önce
15 inci bölüm niye gelmedi
Roblox Tv
Roblox Tv Yıl önce
Sampiyon en iyi dizi
Mehmet Winner
Mehmet Winner Yıl önce
Fırat'lada Roportaj Gelsin Diyenler +1 like
Çağrı Ayaz
Çağrı Ayaz Yıl önce
Cok iyi bi kisilik oyunculugu da cok iyi arkandayiz :)
Mete Ugur
Mete Ugur Yıl önce
Abi lutfen sampiyon dizi gelsin yutubede sampiyon lutfen
A Y L A
A Y L A Yıl önce
SEVİYORUM OLUM SİZİİ😆😆😆😋😊😎😎😎😎😎😑😚😚😚
Ahmet Mirza Yaşar
Bu Dizi Neleri bitmesin
Hakan Mutlu
Hakan Mutlu Yıl önce
15. Bölümü istiyoruz 😉
Galin Angelov
Galin Angelov Yıl önce
Gib meine para lan morukkk 😂gözüne ne olmuş kanka ❤️seviliyorsunuz 😎
Zahid Isgenderov
Zahid Isgenderov Yıl önce
Nerde bu Wampion neden vermiyosuniz ?
Айдан Закирова
Sampiyon dizisi 👍👍❤самый лучший Halit adamsin adam 😀👍
Uğur Yalçınkaya
seviyoruz be reyis
Micromax Q440
Micromax Q440 Yıl önce
Niye gelmedi 15 ci bölüm
Baran Gülten
Baran Gülten Yıl önce
Atın artık 15. Bölümüde izliyelim
Mustafa Mustafa
Mustafa Mustafa Yıl önce
dizi hiçbitmesin istyorum 😁😍😍😍😍😍😍😍💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪elbet birgün......👍👌👍👌👍
iPad play iPad play
15
#OYUN USTALARI
#OYUN USTALARI Yıl önce
Mucize doktor azını........ KRAL DIZI-SAMPIYON SIMDIYE kadar izlediyim en iyi dizi 1.SEFKAT TEPE 2.SÖZ 3.SAMPIYON HIC SEVMEDIYIM-MUCIZE DOKTORR
#OYUN USTALARI
#OYUN USTALARI Yıl önce
Yapımcı sesimi duyy!! Final yapiyomu? Yapmiyomu????
#OYUN USTALARI
#OYUN USTALARI Yıl önce
Abilerrr allahını seven cevap yazsın dizi final yapiyomu??
#Emil Babayev#
#Emil Babayev# Yıl önce
diyolarki 16 bölümde falan final olcak ..ne biliyim daha neler-neler
Ahmet Tokaç
Ahmet Tokaç Yıl önce
şahin kendirici boşuna oynuyor Bu dizide gereksiz biri bence çıkarılmalı 👍
Selim Yalçındağ
Ben de gıcık kapıyom.
Zehra Nur Kıroğlu
yıldızlada röpörtaj yapın lütfen...
Humay Nesirova
Humay Nesirova Yıl önce
kafkas UMUDUMUZSUN🎤🤗
asaltay inşaat
asaltay inşaat Yıl önce
Keşke bitmese 2 bölüm sonra 😢
asaltay inşaat
asaltay inşaat Yıl önce
@Mete Cilinternet te açıklandı kardeşim
Mete Cil
Mete Cil Yıl önce
@asaltay inşaat nerde açıklanmış söyle bakalım
asaltay inşaat
asaltay inşaat Yıl önce
@KUMBARACI bitecek 17. bölümde açıklama geldi
KUMBARACI
KUMBARACI Yıl önce
Bitmicék
Yasindizifilm
Yasindizifilm Yıl önce
15. bölüm gelsinnnn
Aylara Jorayewa
Aylara Jorayewa Yıl önce
Sampiyon dizisi arka sokaklar gibi uzin dursun kerem.seni sevyorys kavkaz❤❤❤.uzin omurli olsun
Aylara Jorayewa
Aylara Jorayewa Yıl önce
Sampiyon dizisi arka sokaklar gibi uzin dursun kerem.seni sevyorys kavkaz❤❤❤.uzin omurli olsun
EPİ
EPİ Yıl önce
Abi gözüne ne oldu ?? Diziyi cekerken mi oldu ??
bela birtahar
bela birtahar Yıl önce
Gulusun De ozùn Kimi sirindi
bela birtahar
bela birtahar Yıl önce
Kerem sùper
Arda Vatansever
Arda Vatansever Yıl önce
Sampiyon 15.bolum nerde
xxx
xxx Yıl önce
Halit niye bu kadar tatlısın?
Kersi TV
Kersi TV Yıl önce
Bu filme ölürüm yaa
REİS DUMAN
REİS DUMAN Yıl önce
Sol gozume noldu
Hacizade Adil
Hacizade Adil Yıl önce
Film nerde ?
Furkan Şan
Furkan Şan Yıl önce
MATADOR....💪💪Arka sokaklar gibi Her bölümün konusu aynı olan saçma sapan diziler bu efsane diziden daha çok izleniyor. Arka sokaklar 500 bölüm olduysa bu efsane dizi 1000 bölüm olmalı KATILANLAR +1 LIKE
TALIŞ_ 042
TALIŞ_ 042 Yıl önce
👍👍
Sonraki
Tolgahan Sayışman - Röportaj
03:12
görünümler 176 000
Şampiyon 34. Bölüm (FİNAL)
1:39:42
görünümler 1 200 000
Şampiyon 20. Bölüm
2:23:31
görünümler 1 200 000
Bilal SONSES - Sebepsiz Boş Yere
3:41
görünümler 3 813 954
Kırmızı Oda 22. Bölüm Fragman
0:44
görünümler 1 800 501
Masumlar Apartmanı 19. Bölüm
2:29:28
görünümler 1 467 505