Karanlık

Guardiola, Vitor'a Başarının Sırrını Veriyor

venusanime
Abone ol
görünümler 49 978
100% 3 300 0

Türkiye'nin ilk ve tek futbol animasyon kanalı Venüs Anime'ye hoşgeldiniz.
Dünyanın en iyi teknik direktörü Pep Guardiola, Vitor Pereira'ya başarının sırrını veriyor.

Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
trvid.com/show-UCLQ7...

Kanalımıza destek için videoları beğenip, kanala abone olabilirsiniz.

Bizleri takip edebileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarımız ise;

instagram.com/venusanime/
twitter.com/venusanime
www.tiktok.com/@venusanime

Spor

katma

 

4 Ara 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 157
venusanime
venusanime Aylar önce
Kanalıma abone olmayı unutmayın arkadaşlar ❤️
Efe Dönder
Efe Dönder Aylar önce
@LORD ASRIN anladım dalga geçmenin suyunu çıkartmışlar
LORD ASRIN
LORD ASRIN Aylar önce
@Efe Dönder trvid.com/video/video-jKZAYwZlVLo.html Daha çok örnek verebilirim.
Efe Dönder
Efe Dönder Aylar önce
@LORD ASRIN yok neden
LORD ASRIN
LORD ASRIN Aylar önce
@Efe Dönder sen hiç 442oons izledin mi
Efe Dönder
Efe Dönder Aylar önce
Bi kaç ay önce dalga geçmenin fazla olduğu için takipten sinirlenip çıkmıştım, ama artık daha kaliteli şakalar olmaya başlamış tekrardan aboneyim.
Mücahit Aşkan
Mücahit Aşkan Aylar önce
sonu efsaneydi
Havuç Tomoğlu
Havuç Tomoğlu Aylar önce
trvid.com/show-UCJEt42T9W9dl5NwoOM1AyGA müq animasyonlar var
Murattimen37
Murattimen37 Aylar önce
Harbi mk
Team Yankee
Team Yankee Aylar önce
Harika bir espri. Pereira bile anlamamış olayı. 🙂
RABİ OYUNDA
RABİ OYUNDA Aylar önce
Kanalimda3 yazıyor 10 yaparsan sevinirim be aga
Bruno Fernandes
Bruno Fernandes Aylar önce
Yeni Karakterlerin Kilidi Açıldı: -Pep Guardiola -Kevin de Bruyne -Osayi Samuel
Koray ŞAHİN
Koray ŞAHİN Aylar önce
Guardiola vardı
Havuç Tomoğlu
Havuç Tomoğlu Aylar önce
trvid.com/show-UCJEt42T9W9dl5NwoOM1AyGA müq animasyonlar var
hanksyy¹⁹⁰⁷
hanksyy¹⁹⁰⁷ Aylar önce
Pep Guardiola vardı Zaten
Mehdi Seyid
Mehdi Seyid Aylar önce
Senin görevinde her yeni açılan karakterleri yazmak
LORD ASRIN
LORD ASRIN Aylar önce
Pep vardı zaten
LORD ASRIN
LORD ASRIN Aylar önce
Jose Morinho’nun başarısının sırrı da Zeki oyuncularla çalışmak. (Eskiler hatırlar)
LORD ASRIN
LORD ASRIN Aylar önce
@Havuç Tomoğlu primci yapacağına animasyonlarını geliştir. İlk okulda Kİ yaptığım şeylere benziyor
Havuç Tomoğlu
Havuç Tomoğlu Aylar önce
trvid.com/show-UCJEt42T9W9dl5NwoOM1AyGA müq animasyonlar var
LORD ASRIN
LORD ASRIN Aylar önce
@🔥ÖZEL TİM VV DİJK👑 barça taraftarıyım ama o real Madrid takımı dönemine göre en iyi 2. Takımdı.
🔥ÖZEL TİM VV DİJK👑
Modrick hariç zeki?
Ali 💛❤
Ali 💛❤ Aylar önce
Hatirlamaz miyiz be lord asrin
Ali ÇÖLLÜ
Ali ÇÖLLÜ Aylar önce
Final bomba olmuş fenerin tüm sıkıntısı ortaya çıkmış 🤣🤣
Havuç Tomoğlu
Havuç Tomoğlu Aylar önce
trvid.com/show-UCJEt42T9W9dl5NwoOM1AyGA müq animasyonlar var
Serhat Doğramacı
Serhat Doğramacı Aylar önce
*İçerikleriyle asla sıktırmayan ve geçen günler boyunca daha güzel içeriklerle karşımıza çıkan koca yürekli VenüsAnime...*
kerem can reis
kerem can reis Aylar önce
Sıkıntıdan patlayan bir öğle arasında bu videoyo iyi oldu
Fenerin kızı
Fenerin kızı Aylar önce
@youtube izleyici aynen ya
youtube izleyici
youtube izleyici Aylar önce
Ama cok kisa
DEMİREL OYUNDA
DEMİREL OYUNDA Aylar önce
Lanet olsun cevap Kevin De Bruyne 😂😂😂
Taner Şahin
Taner Şahin Aylar önce
Hasikome final koptum 😀😀😀😀
Kemal S.
Kemal S. Aylar önce
Eski Zidane fikrasi. Ama güzel olmuş
LORD ASRIN
LORD ASRIN Aylar önce
Bu video tamamen yanlış (!) Vitor hocanın Guardiola ‘ya taktik vermesi lazım.
yusuf batal
yusuf batal Aylar önce
Aslında çok anlam içeriyor doğru içerik
Türkçe Konuştur
Türkçe Konuştur Aylar önce
Gerçekten muazzam olmuş.
Umut BARUT
Umut BARUT Aylar önce
Geldi vallahi adam
Mehdi Seyid
Mehdi Seyid Aylar önce
Maşallah fenerdekilerin aklı zehir gibi
berat tokmak
berat tokmak Aylar önce
zeki oyuncular için zeki hoca lazım
Batuhan
Batuhan Aylar önce
Cok iyi ya sesli güldüm 🤣🤣🤣
The Phoenix〽️
The Phoenix〽️ Aylar önce
Açılmasını istediğim karakterler: Ferdi Kadıoğlu Vallencia Berisha İrfan
Havuç Tomoğlu
Havuç Tomoğlu Aylar önce
trvid.com/show-UCJEt42T9W9dl5NwoOM1AyGA müq animasyonlar var
Emre Genç
Emre Genç Aylar önce
Tisserland da açılmadı
LORD ASRIN
LORD ASRIN Aylar önce
@Samatta ve Mentos aynen
Samatta ve Mentos
Samatta ve Mentos Aylar önce
@LORD ASRIN irfan yok
LORD ASRIN
LORD ASRIN Aylar önce
@The Phoenix〽️ trvid.com/video/video-FdGplBghEE0.html 1:22
Şeref Ülger
Şeref Ülger Aylar önce
sonunu böyle beklemiyordum :DDD
LORD ASRIN
LORD ASRIN Aylar önce
Lanet olsun çıldırıcam Cevap Kevin De Bryune olacaktı.
Yusuf Bahar
Yusuf Bahar Aylar önce
Süperdi :)
Komutan Logar
Komutan Logar Aylar önce
Güzel bi girişim. Yolunuz açık olsun...
Mehmet Oğuz Özkan
Bu hikayeyi daha önce de duymuştum. Genelde hep Fatih Terim için yapıyorlardı.
Talha
Talha Aylar önce
Sonu cok iyidi Kevin de bruyne🤣🤣🤣
Abdul Ozkilic
Abdul Ozkilic Aylar önce
Hahahaha superdi ya 😂😂
Yusuf Erdem KILINÇ
Fenerliyim ama güldum.Yapiyosun bu işi
Onur Özen
Onur Özen Aylar önce
Zidane fıkrası baya eski Mustafa Denizli Reviyoya soruyor oda Rüştüye soruyordu bi yerde okumuştum bu fıkrayı eskiden şimdi hatırladım Bende
Alparslan Altuntaş
Çok iyi 😅😅
Erkan Capraz
Erkan Capraz Aylar önce
Fenerli futbolcular zehir gibi hele hocalari zeka fışkırıyo😂❤💙En büyük ts
Ortak kanal
Ortak kanal Aylar önce
Sonu çok iyi 🤣🤣
Eren Akman
Eren Akman Aylar önce
osayi yerine mert hakan olsaydı daha güzel olabilirdi :D
LORD ASRIN
LORD ASRIN Aylar önce
Yeni karakterler açıldı KDB Osayi samuel
Mehmet emin Dervisoglu
Demekki fenerde bi tek Altay zeki
muro
muro Aylar önce
Efsane :)
BİLGİ DÜNYASI
BİLGİ DÜNYASI Aylar önce
Güzel olmuş eline sağlık
Blaviken Kasabı
Blaviken Kasabı Aylar önce
Bunu Fatih Terime yapmışlardı aslında ama bu hali de güzel olmuş
Momo Unal
Momo Unal Aylar önce
Buradaki espiri viktor pereira kendisi zeki olmadan oyunculardan akil beklemesi
Hülya Karakula
Hülya Karakula Aylar önce
Bu taktik sayesinde 4-0 rize yi yendi
Adolf Hitler
Adolf Hitler Aylar önce
Osayi yerine mert hakan olsaydı keşke
MERT ALAŞALVAR
MERT ALAŞALVAR Aylar önce
mükemmeldi
Africain
Africain Aylar önce
Çok iyi 😂😂
Tarik Saylak
Tarik Saylak Aylar önce
Altay zekiymiş bunu öğrendik
Muhammed Hüseyin Demir
Süper mizah
Onur Gündoğdu
Onur Gündoğdu Aylar önce
Sonunda Kenan goat karaman çıksaydı efsane olurdu
Takada Kiyomi
Takada Kiyomi Aylar önce
Brezilya dizisi gibi olmuş.
Canberk Balkır
Canberk Balkır Aylar önce
Ulan sonunu beklemiyodum
Muzaffer ALPI
Muzaffer ALPI Aylar önce
Çok iyiydi :D
Emre Can Kaya
Emre Can Kaya Aylar önce
Asıl bomba sona saklanmış 😅😅
w10
w10 Aylar önce
Osayi zeki değil hocada öyle 🙃
Deniz Külyutmazoğulları
Benzerini GS Fatih Terim Jose Mourinho yapmıştı
Taner Şahin
Taner Şahin Aylar önce
Altay Berisha diyecek sandım
Oui Michel
Oui Michel Aylar önce
Hahah sonu çok iyi
Fatih Türkücü
Fatih Türkücü Aylar önce
Önce hoca zeki olmalıymış
Ilker Pinto
Ilker Pinto 25 gün önce
sonu çok iyi AHAHAHAHA
CELAL ARAS
CELAL ARAS Aylar önce
Harika video
Ömür Yılmazer
Ömür Yılmazer Aylar önce
Perfect humour
AY-10
AY-10 Aylar önce
Güzeldi👍
Eren Karagöz
Eren Karagöz Aylar önce
fatoş terim hikayesi değil mi ya bu
Mehmet Kerem Taş
Mehmet Kerem Taş Aylar önce
Fenerin zeka seviyesi venüsanime de izleyicilerle buluşuyor🤣
AD soyAD
AD soyAD Aylar önce
2 armut iş başında :D
Kebabiy
Kebabiy Aylar önce
Gerçekten vermiş oğlum
Özbey Üstün
Özbey Üstün Aylar önce
çok iyiydi sonu
Ebubekir Şeyhanlı
Ahahahaaa hayır doğru cevap Kevın de bruynee 😅
BİLGİ DÜNYASI
BİLGİ DÜNYASI Aylar önce
Hangi programla yapiyosnz
MUSTAFA YOLDAŞ
MUSTAFA YOLDAŞ Aylar önce
böyle ing konuşturmanızı çok seviyorum
Furkan Gulec
Furkan Gulec Aylar önce
Hikayenin asıl anlatıcısı Uğur Dündar'dir. İnternete Uğur Dündar fıkra yazarsaniz karşınıza cikar.
Emre Yüksel
Emre Yüksel Aylar önce
altay hocasından daha akıllı çıktı
Serhat Doğramacı
Serhat Doğramacı Aylar önce
Kral kalp atar mısın❤
Gesture Gaming
Gesture Gaming 11 gün önce
Mikemmmel 😂
Ömer Kursak
Ömer Kursak Aylar önce
Oğlum çok komikkkk
Alone V2.0
Alone V2.0 Aylar önce
haykırdım aq :D
Faruk Hediye
Faruk Hediye Aylar önce
Çok iyi
Trabzonlu Enes
Trabzonlu Enes Aylar önce
reis 1.47 dakiklalık video ama bana 2.00 dakikaklık video gibi geldi
Davul Zurna
Davul Zurna Aylar önce
Bu animasyonlar South Parktaki animasyona benziyor hareketler bile aynı
Kirmizi Kara
Kirmizi Kara Aylar önce
Sonunda güldüm
Pokemon'a Dair Her Şey
1:37 Koptum dgsşdjifkfkdhdidjke 😂
Allah Bilir?
Allah Bilir? Aylar önce
Laaaaan. Bu ne lan? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ayşe Kılıç
Ayşe Kılıç Aylar önce
🤣🤣
Ahmet Ozmen
Ahmet Ozmen Aylar önce
Ronaldoyuda yapın nolur
Abdullah Akbayır
Abdullah Akbayır Aylar önce
Çok iyi gondermeli video
Football Respect
Football Respect Aylar önce
Yoksaaa Altay Man Cityemi gidicek
Umudov
Umudov Aylar önce
🤣
M10
M10 Aylar önce
Abi onedio da senin kanalını paylaştı bi baksana
king
king Aylar önce
Bu normalde fatih terim için yapilmjsti
Eren Çanakcı
Eren Çanakcı Aylar önce
Altay zeki tabi
İbrahim Karataş
İbrahim Karataş Aylar önce
Çalıntı diyaloglar ile çöp bir video olmuş. Bir dahakine daha özgün olun.
İ B O
İ B O Aylar önce
Hahaha
UMUT ÇETİNKAYA
UMUT ÇETİNKAYA Aylar önce
bu fatih terim arda turan değil miydi yaa
👑THE LION SOLDIERS OF 1905👑
Aboneliğimi senden geri çekiyorum senin kadar Gs düşmanını görmedim
Football Club
Football Club Aylar önce
Çox maraqli idi
Sucuklu Tost
Sucuklu Tost Aylar önce
Kevin de bürüne jsksjs
Mine Yıkılmaz
Mine Yıkılmaz Aylar önce
Sonu ZORT
Baloni :D
Baloni :D Aylar önce
South park seven biri
A17_herbocologist
A17_herbocologist Aylar önce
Yoruma like
Winex
Winex Aylar önce
31dk önce snnssms
RABİ OYUNDA
RABİ OYUNDA Aylar önce
91
Şekilli Umut
Şekilli Umut Aylar önce
İlk
Osman Kağan Mert
Osman Kağan Mert Aylar önce
Selam
ozan önkal
ozan önkal Aylar önce
Ilk
Mehmet Alper Can
Mehmet Alper Can Aylar önce
İnceee
Sonraki
ADANALI BALOTELLİ
2:53
görünümler 309 000
Yakışıklı GIYASEDDİN
0:38
Komik Futbol Animasyonları
9:24
görünümler 118 000
Çalım teknikleri
0:11
görünümler 258 322
GALATASARAY HATAYSPOR MAÇI CANLI İZLE
2:9:00