Karanlık

GODZILLA VS. KONG - ELEŞTİREL PARODİ

Movies and Moovieez
görünümler 1 677 698
83% 91 000 18 000

Titan kisvesi altında hayvanların CGI kapışmasını beyazperdeye uyarlamışlar. İyi seyirler ve iyi eğlenceler canlar...
F\u0026F Club'a Katılmak için: trvid.com/show-UCZCU...
→→ABONE OLMAYI VE BEĞENMEYİ UNUTMAYIN CANLAR→→
►Instagram: instagram.com/filmlervefi...
☎Contact: filmlervefilimler@gmail.com

►ELEŞTİREL PARODİLER: trvid.com/video/video-4I4iTvn1K9Y.html...
►NEDEN EFSANE SERİSİ: trvid.com/video/video-D2AQLj12taI.html...
►NEDEN KESTANE SERİSİ: trvid.com/video/video-nnSkGevpwn4.html...
►HİLE WEB SERİSİ: trvid.com/video/video-SThze8RBWsE.html...

♦♦Filmler ve Filimler kanalında her hafta vizyona girmiş bir yapımın Eleştirel Parodisi yer alır. Bu parodilerin sonunda FİLM(iyi) FİLİM(kötü) anlamına gelen ibareler dile getirilir. Senin beğendiğin yapımı biz beğenmemiş veya tam tersi durumlar oluşabilir. Dünya farklı insanları barındırdığı için güzel bir yerdir.♦♦

▶Filmler ve Filimler (Movies and Moovieez) is a Turkish entertainment platform. We produce movie parodies to make people smile.

Film (Movie) is the grade that we gave to "good" productions. Filim (Mooovie) is the grade that we gave to "bad" productions.

Charlie Chaplin logo means "Movie" and Hitler logo means "Mooovie".

Watch it, like it, share it !

katma

 

10 Nis 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 0
Beytullah Tepe
Beytullah Tepe 2 aylar önce
+ Filmi sevdin mi? - Sevdim + Konusu ne? - Ne konusu?
birisi ama kim
birisi ama kim 7 gün önce
@Bobushevich acayip haklısın
MUSTAFA ÇETİN
MUSTAFA ÇETİN 7 gün önce
olum şapşalmasın fil içinden geçr
Nedim Cevher
Nedim Cevher 7 gün önce
Abi Kong godziladan güçlü
siyasetçi çocuk!
siyasetçi çocuk! 8 gün önce
konu vs eeee bugadar ben öle filmin ta """""
emir pro
emir pro 11 gün önce
Küfürlerle dolu
Nevzat ömer Şamlı
Nevzat ömer Şamlı 10 saatler önce
Abi ben ablamla yarım saat değil 1-2 saat VS atıyoz😁😁
Serkan Avci
Serkan Avci 12 saatler önce
Içinde insan var bu uçağın a.goyimm 😂😂😂. 3.kez geri sarıp geri sarıp izledim. 😂😂
Penbenur Acar
Penbenur Acar 12 saatler önce
V.I.P eleştirel poredi yaparmısın
Baradarakaralara enra
Baradarakaralara enra 13 saatler önce
Söylemek istedim: İnsanların Kongu dünyanın merkezine götürmesi çok büyük felaketlere yol açabilir çünkü insanoğlu oyuk dünyayı bulup onun gücünü kendileri için kullanacaklar Godzilla'nın Kong'a saldırmasının nedenide bu Godzilla Kong'tan çok daha güçlü isteseydi daha ilk savaşta onun yok ederdi ama Godzilla onun canını bağışladı. Şimdi araya şunu sıkıştırmak istiyorum: Kong olmasaydı Godzilla ölmüştü diyenler boş yapıyor çünkü Kong saf bir canavar neyin ne olduğunu bilmiyor dış Dünya'nın nasıl olduğunu, içinde neler döndüğünü bilmiyor Godzilla'nın onu yere serdiği sahnede Kong'un üzerine tüm gücüyle ayağını vuruyor ve kükrüyor bunu hem onun Alphası olduğunu kabullenmesi için, hemde ona iş çıkardığından ona sinirlendiği göstermek için yapıyor Kong'da ona kükreyerek ben daha pes etmedim uleyn diyor Godzilla isteseydi onu oradada öldürürdü ama sadece üzerine çizik attı. Ve zaten zayıf genç Kong onlara dayanamayıp bayıldı. Şimdi konuya tekrar dönelim: Godzilla Gerçek bir Alpha olduğu için ve insanlara babalık yaptığı için hem titanları hemde insanları korumak için yapıyor insanların oyuk dünyanın gücünü kullanmaya daha hazır olmadıklarını biliyor bu yüzden onlara zorluk çıkartıyor Mecha Godzilla'nın gelmesiyle işler kızışıyor ve Kong Alpha'sının onu korumaya çalıştığını anlayıp ona yardım ediyor. Apex şirketinin istediği şey bir sahnede belli oluyor, Godzilla yere nefesini üflediği zaman oradaki Apex çalışanları: "İşte bu, Godzilla tepki veriyor" Diyor bunun gemiye saldırması ile aynı alakası var: İlk başta Godzilla Kong'u oyuk dünyaya götürmek için aşağıya çekiyor fakat saf Kong bunu anlamayıp ona direniyor ve Godzilla'da onun canını tekrar bağışlıyor istediği her savaşta Kong'u çok rahat öldürebilirdi ama o bunu yapmadı. Dediğim gibi yere üflediği zaman delik açmasının sebebi aynı şekilde Kong'u oyuk dünyaya götürmek ama Kong her seferinde karşı çıkıyor ve sonda Alpha'sının yapmaya çalıştığını anlayıp ona itaat ederek yardım ediyor. Kısacası..: Benim adım Godzilla Canavarların kralı derler bana İnsanların ve Titanların 1 gezegen 2 farklı dünyada yaşamasını istedim Ama izin vermediler bana Temalı bu yapııım: FİLM'DİR Ek bilgi:Mecha Godzilla'nın yapılma amacı önce Godzilla'yı sonra önüne ne gelirse onu öldürmek.
GAMER BOY
GAMER BOY 17 saatler önce
AKAME GA KİLL PARODİSİ GELSİN OLUR DİYORSAN CEVAP YAZ USTAM
qmonstertv 123Q
qmonstertv 123Q 18 saatler önce
ya yürü git ya
İbrahim Burak
İbrahim Burak 21 saatler önce
3:06 lan biz onları alak diye götümüzü yırtıyoz herif atıyo
H.E.Y gaming team
çok ii tepkiler ses fln müpsün ab
Adem Özgür
Adem Özgür Gün önce
Kralsın Filmler ve Filimler
Sevgi Danismaz
Sevgi Danismaz 2 gün önce
gulmekten oldum
cute child • 13 yıl önce
:godzilla yeğenim çay iççenne Godzilla:ver dayı ya içimiz ezilmiş evdede bi çorba yapam gidem sokakta kong ile bisiklet sürem
Ateş'in Hawli Gözlüğü
Tokiler kdkdkdkxkxkx
brawller
brawller 3 gün önce
Ulan milyon yaşındaki godzilla bi ölü taklidini yiyo.Bu kadar mantıklı bi yapım
Steve kafası
Steve kafası 4 gün önce
Bi kere king kong vs godzilla amerikan yapımı değil japon yapımı
BRAWL KRAL
BRAWL KRAL 4 gün önce
Gülmekten altına yapan
Ali Miraç Durmuş
Ali Miraç Durmuş 4 gün önce
abi iki gündür seni izlemedim izliyince sesini özlediğimi farkettim
TaHsİn
TaHsİn 4 gün önce
zack sikhayder
Ege Savçın
Ege Savçın 4 gün önce
f22 o
Erenay veli Kumru
Erenay veli Kumru 5 gün önce
Olm çok güzel anlatıyorsun mq sanki filmle en komik sahneler koyulmuş birleştirilmiş gibi
Selami Çelik
Selami Çelik 5 gün önce
Çok komiksin abi😂🤣🤣😅
Murat Çiçekli
Murat Çiçekli 5 gün önce
Gulmeyen vatan haini
Tengrici Ensar
Tengrici Ensar 4 gün önce
Gülmedim
ღElifsuღ Tosunღ
İlk izlediğimde film bana mantıklı geliyor seni izliyorum bu ne saçma film diyorum
Fark Etmezz!
Fark Etmezz! 5 gün önce
Hergün en az 1 kez izliyom sjsj
Emrah Karadol
Emrah Karadol 5 gün önce
niye kü
Baran & Buğra Küçükaksoy
benim gibi düşünen bilmem kaçıncı insan filmler ve filimler çıktı (king of Talha)
Toprak yiğit güven
Burada Godzilla iyilik için savaşan tek şey
YİĞİT TEKİN
YİĞİT TEKİN 5 gün önce
Abi küfür etme
emin derbeli
emin derbeli 6 gün önce
0:2 qbi 12 + yaş olurmu
THOR KAYA
THOR KAYA 6 gün önce
Abi godzilla canavar kıralı parodisi yapar mısın
ORKUN34
ORKUN34 6 gün önce
O adamın allah belasını versin cidden
ibrahim ethem sümbül
ben gozzillayısemiyom kongu çok çok se vi yom
bstbrlegen bstbrlegen
Aynen sondaki adama sovelim
BUĞRA EKİCİ
BUĞRA EKİCİ 6 gün önce
adı kong ken king kong diyip yanlış söylüyo arada kong diyo ama inadına yine king kong diyor canım abimiz
Ömer Celik
Ömer Celik 7 gün önce
Konuşmanın adabı olsun
COFAXpmaq
COFAXpmaq 7 gün önce
Sen filim yaptinmi yaptıysan izliycem
kerem yazıcıoglu
kerem yazıcıoglu 7 gün önce
3:05 bu uçağın içinde insan var amınakoyım
#TürkishStars#
#TürkishStars# 7 gün önce
Herifin bir sesi var o beni benden alıyor
Güllü Kerçin
Güllü Kerçin 7 gün önce
abi filmi 2. kez izleyip saydım o kötü adamı 4 değil 24 kere gördüm
Alper Baş
Alper Baş 7 gün önce
2:53 Niyee Çok güzel olmuş
Hasan Alemdar
Hasan Alemdar 7 gün önce
Kötüler zaten beyaz bıyık bırakmassa şaşarız
Egemen Oymak
Egemen Oymak 7 gün önce
Küfür etmesen iyi
Aysun Derin
Aysun Derin 7 gün önce
Abi hemen hemen senin bütün parodilerini izledim ama en iyisi ve en komiği bu olmuş eline ağzına sağlık
Aşo TvT
Aşo TvT 8 gün önce
GOOSEBUMPS:CANAVARLAR FİRARDA GOOSEBUMPS:PERİLİ CADILAR BAYRAMI YAP LÜTFEN ÖZELLİKLE R.L.STINE VE SLAPPY HAKKINDA KONUŞ
Aşo TvT
Aşo TvT 8 gün önce
GOOSEBUMPS:CANAVARLAR FİRARDA GOOSEBUMPS:PERİLİ CADILAR BAYRAMI YAP LÜTFEN ÖZELLİKLE R.L.STINE VE SLAPPY HAKKINDA KONUŞ
Aşo TvT
Aşo TvT 8 gün önce
GOOSEBUMPS:CANAVARLAR FİRARDA GOOSEBUMPS:PERİLİ CADILAR BAYRAMI YAP LÜTFEN ÖZELLİKLE R.L.STINE VE SLAPPY HAKKINDA KONUŞ
Aşo TvT
Aşo TvT 8 gün önce
GOOSEBUMPS:CANAVARLAR FİRARDA GOOSEBUMPS:PERİLİ CADILAR BAYRAMI YAP LÜTFEN ÖZELLİKLE R.L.STINE VE SLAPPY HAKKINDA KONUŞ
Aşo TvT
Aşo TvT 8 gün önce
GOOSEBUMPS:CANAVARLAR FİRARDA GOOSEBUMPS:PERİLİ CADILAR BAYRAMI YAP LÜTFEN ÖZELLİKLE R.L.STINE VE SLAPPY HAKKINDA KONUŞ
Aşo TvT
Aşo TvT 8 gün önce
GOOSEBUMPS:CANAVARLAR FİRARDA GOOSEBUMPS:PERİLİ CADILAR BAYRAMI YAP LÜTFEN ÖZELLİKLE R.L.STINE VE SLAPPY HAKKINDA KONUŞ
CYBORG GODZİLLA☪️☪️☪️☪️
Abi ne cin görmüş gibi kaçıyo dedin ya TÖBE DE TÖBE
Ömer ali GÜNDOĞAN
5:33 dakikadaki filmin adı ne acil söyleyin lütfen
Emirhan tüccar
Emirhan tüccar 8 gün önce
Ben niye bu kadar güldüm
siyasetçi çocuk!
siyasetçi çocuk! 8 gün önce
film le filim arasındaki farkı bana biri açıklasın
Emirhan Duyan
Emirhan Duyan 8 gün önce
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Salih Yilmaz
Salih Yilmaz 8 gün önce
Abi godzilla 2 parodi yaparmisin?
TAVŞAN KRAL
TAVŞAN KRAL 8 gün önce
Lan yürü git a*******
卂尺乇丂
卂尺乇丂 8 gün önce
Seviliyosun abi
ıronman minecraft
ıronman minecraft 8 gün önce
Abi godzzılla 2019 kız o başyor
İbrahim Bakkallar
İbrahim Bakkallar 9 gün önce
3:08
İbrahim Bakkallar
İbrahim Bakkallar 9 gün önce
3:07
oyun  türk games
oyun türk games 9 gün önce
Söylediklerinin hepsi yanlış abiler kongu oyuk dünyaya götürmeye çalışıyorlar ama godzilla bunu engel olmak için elinden gelen her şeyi yapıyor godzilla hiçbir titanın başı boş gezmesini sevmez hatta filmin en masum karakteri godzillaydı ama kimse onu desteklemedi ve o adamın niyeti kötülük diğildi sadece godzilla halka saldırdığı için apex onu engellemeye çalışıyor ve onun adı cyborg godzilla değil mecha godzilla yani mega godzilla filmin sonunda godzilla kong un hayatını bağışladı filmin orta finallerinde godzilla dünyayı deldi ve baltayı aldı o balta olmasaydı kong ve godzilla onu zor yenerlerdi işte filmin açıklaması bu.
harun çakıl
harun çakıl 9 gün önce
King Kongu vurduruyolar 😂
что ты ищешь
Hemen aklıma pubg mobile geliyor
Güney Tuna Kutlutürk
Allahım yarabbim gülmekten deliriyorum
Gacha shinpi
Gacha shinpi 9 gün önce
Abi lütfennnn mha (my hero academia)yı eleştirir misin ? Lütfen :)
adolf hitler
adolf hitler 9 gün önce
Abi sen çok yanlış anlamışsın amaç godzillanin goril abiyi öldürme deil insanların oyun dünyaya inmesini engellemek onu dovmedinin nedeni biat ettirmek :d
İÇİMDEKİ ÇOCUK
İÇİMDEKİ ÇOCUK 9 gün önce
Lan küfürsüz saniye yok ne küfürcü adammışsın ya
Demir oyuncu
Demir oyuncu 10 gün önce
GÖTÜNÜZ YIYOSA GODZILLA'YI KAFESE TIKALIM
Raşit Ertürk
Raşit Ertürk 10 gün önce
3:06
birihergünüzgün
birihergünüzgün 10 gün önce
Bakkal fizik bilgisinide ne bilm ŞPDJÖAJSCGŞKDBRİJVRJÖJPQLWKBDŞOHJİD
Atakan Türkmen
Atakan Türkmen 10 gün önce
hayvanzilla
Akın Babacan
Akın Babacan 10 gün önce
Bugüne kadar gördüğüm en saçma TRvid kanalı
A Plus Zayıflama Kampı
Abi bu film çok komik yaa🤣😂
GodPANDA🐼
GodPANDA🐼 11 gün önce
Abi şimdi sana kimse yalan malan diyemez diyen MAL dır net
Elkut UYGUR
Elkut UYGUR 11 gün önce
1:14
imposter
imposter 11 gün önce
Abi dakika 3:02 saniyeyi izleyin efsane
ismail Olmez
ismail Olmez 12 gün önce
3:37 yüzügü kartallarla neden goturmuyorlar tartısması bıtmeden kongu neden ucakla goturmedıler catısmaları baslayacak
Mustafa Kolukısa
Mustafa Kolukısa 12 gün önce
Filmin adı ne
Kayra Ege Arıcı
Kayra Ege Arıcı 12 gün önce
1:19 jsjsjsjsjsjsjsjsjsjsj
Furkan Alp Küllük
Furkan Alp Küllük 12 gün önce
Sırf bu parodiyi izleyecem diye god1 god 2 ve kong u ve en son god vs kong u izledim (bu arada god 1 god 2 iyiydi kong kafa atan adası da eh işteydi bence kong vs god u anlatmaya gerek yok)
Zeyıt Ozkılıc
Zeyıt Ozkılıc 12 gün önce
filimmmm
LAJONE YT
LAJONE YT 12 gün önce
Mecha gozdilla kıraldir çocuk su dokunce bı anlık durdu için yenildi ilerleyen filmlerde inş mecha gozdilla yok eder dünyayı
Sümeyye {BS}
Sümeyye {BS} 12 gün önce
Yav abi çok komiksin valla 🤣🤣
Mehmet Yiğit
Mehmet Yiğit 12 gün önce
1:30 adam haklı XDDD
ı got no time
ı got no time 13 gün önce
2:56 koptum yaaa
Derya Atkoşan
Derya Atkoşan 13 gün önce
Benim Yusuf minnacık böcekten kaçıyor 😅😅😅🤣🤣🤣
Melisa Türkmen
Melisa Türkmen 14 gün önce
Goril 1 godzilla 0 saydım ben şey yapmayın ehehe
yolu bul
yolu bul 14 gün önce
küfür etme abi izleye miom
yolu bul
yolu bul 12 gün önce
@berke kaan abartma abi dedim yaş 19 benim
berke kaan
berke kaan 12 gün önce
Sen git Pepe falan izle
berke kaan
berke kaan 12 gün önce
Videonun başında uyarı veriyor zaten küfürlü diye.
berke kaan
berke kaan 12 gün önce
Senin gibi veletler izlemesin bunu o Zaman.
Leyla Furuncu
Leyla Furuncu 14 gün önce
Abi 50 yi aşkın bu videonu izledim her izlememde de çoook gülüyorum yaa Allah senden razı olsun 🤣😂
Gundo Recel
Gundo Recel 14 gün önce
Godzilla kombin baltasina enerzi yüklerse direk mega Godzilla ölecek
Gundo Recel
Gundo Recel 14 gün önce
Abi Godzilla abi Godzilla budelige sokarsa iyi olacak ama olmadi
yusuf baltacı
yusuf baltacı 14 gün önce
05:51 koptuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmm hahahahahhahah
Alparslan Aktaş
Alparslan Aktaş 14 gün önce
2:53 Abi Antartika diyor sen Grönland a gönderdin. Bakkal Fizik Bilgisiyle konuşmanın sonucu.
Hasan Cesur
Hasan Cesur 14 gün önce
3:07 🤣🤣🤣
YAĞIZ TOPALOĞLU
YAĞIZ TOPALOĞLU 14 gün önce
GEVURA SIHAR GİBİ SIHIIIIN
Kara Kedi
Kara Kedi 14 gün önce
00:43 abi 130 metrelik şeyi duşakabine mi sokalım?
Arel Aydın
Arel Aydın 14 gün önce
HADİ GÖTÜNÜZ YİYOSA GODZİLLAYI KAFESA KAPATIN KISMINI ÇOK BEĞENDİM
AYAZ Can
AYAZ Can 15 gün önce
15 yazan hepzi 12 tada 13 aq
Bsnssnznzn ailesi Nsnsnnz
+ 15 DİNLEMEYENLER +1
Lucifer lord
Lucifer lord 15 gün önce
abi yakın da godzilla vs hulk çıkar sa şasır mam
Sonraki
MORTAL KOMBAT - ELEŞTİREL PARODİ
11:17
CORONA - PARODY #Stayhome
3:53
görünümler 1 000 000
Fidget Trading Scams
15:28
görünümler 1 775 453
KAPTAN TSUBASA - ELEŞTİREL PARODİ
10:07
THE PRESTIGE - ELEŞTİREL PARODİ
8:01
NEFESİNİ TUT - ELEŞTİREL PARODİ
12:33
Avengers End Game - Critical Parody
10:00
Ekin Uzunlar - Çaykara'ya Uğradım
3:04
Cam Tavanlar 3. Bölüm 2. Fragman
0:58
görünümler 1 054 285
Kardeşlerim 18. Bölüm (SEZON FİNALİ)
2:31:36
YES or NO Challenge! 😂 #shorts
0:23
görünümler 2 808 210