Karanlık

Getting A Tattoo From Worst Rated Tattoo Shop :( Truth or Dare Challenge!

Alper Rende
Abone ol
görünümler 13 043 866
50% 1 1

Dünyanın en acımasız doğruluk cesaret oyununu oynamış olabiliriz.. En düşük puanlı dövmecide dövme yaptırmaktan saç boyatmaya her şey var. Ama inanılmaz eğlenceli oldu beee! iyi seyirler

Instagramdan takip etmeyi unutmayın. Canınız sıkıldığında dm'ye çökebilirsiniz....
instagram.com/AlperRende

Kardeşlerimin instalarını da şöyle bırakiiim
instagram.com/ardatacalan
instagram.com/barisalaca
instagram.com/keremnkisakol
instagram.com/hrguder

Müzikler Epidemic Sound: bit.ly/2KtQsfY

Birkaç videom:
SON 24 SAATİMİ BÖYLE YAŞADIM!: trvid.com/video/video-Et42Dcicg2c.html
UÇAN HALI YAPTIM! -İstanbul'da Gezdim: trvid.com/video/video-_WfgrU8BOPw.html
İSTANBUL METROSUNU KULLANDIM!: trvid.com/video/video-L6UsppRHoUU.html
AŞIRI TEHLİKELİ DENEYLER! ft Serdar Başkan -SAKIN DENEMEYİN: trvid.com/video/video-aUu6G9NUTcI.html
Helyum'la Profesyonel Dublaj Yapmak! ft. Deadpool'un sesi Harun Can: trvid.com/video/video-XLdQkvSBfSg.html
BİR GÜNLÜĞÜNE KANALİZASYONDA ÇALIŞMAK! (500K ÖZEL): trvid.com/video/video-qTyLOm1GLGg.html
70 Metreden TRAMBOLİNE TÜPLÜ TV ATMAK!: trvid.com/video/video-qTyLOm1GLGg.html
İlk TRvid videom: NEDEN KENDİ KANALIMI AÇTIM?: trvid.com/video/video-neu7SUx2DX4.html
870.000 TL'lik Müzik Aleti Çaldım! -Dünyanın En ilginç Müzik Aletleri: trvid.com/video/video-L42__TabDf4.html

Merhaba arkadaşlar ben Alper Rende! Kanalımda sizler için ilginç, komik, eğlence dolu videolar üretiyorum. Kanalıma abone olmayı ve bildirimlerinizi açmayı unutmayın. İzlediğiniz için çoook teşekkürler ve sizi çok seviyorum!

katma

 

17 May 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 7 828
@enescanbuluc3651
@enescanbuluc3651 3 yıl önce
Dövmeci izlediyse ne üzülmüştür aga beee
@isimsizhemsire2731
@isimsizhemsire2731 3 yıl önce
çok tatlı gülüyor yaa alper bence sen hep gül biz de seninle güleriz sürekli
@blimyguy7229
@blimyguy7229 2 yıl önce
küçük bir sokak oyunu olan doğruluk mu cesaret mi oyununu bile çok eğlenceli hale getiren alper rende sjsjsjjsjs
@ecrinmuyesser6171
Sıkılmaktan eski ve izlediği videoları tekrar izleyenler burada mı ???? ( Bu kadar beğenileceğini tahmin etmemiştim : )
@tahakose3960
@tahakose3960 3 yıl önce
Çocukların olduğu yerde uzaylı dansı yaptırmayan adam gibi adam
@songulsevuk9154
sıkıldığımda izleyip hep gülüyorum 1 2 milyon izliyo dediğinde bakıyorum o sırada 12 milyon insan videoyu izliyo
@tuncayyt3186
@tuncayyt3186 3 yıl önce
#Sıkıyosayap
@yaseminturna77
@yaseminturna77 3 yıl önce
dövmeci o kadar üzümüştürki işi bırakmıştır aga beeee 😔😔😔
@nejlabalci3799
@nejlabalci3799 3 yıl önce
Tavuk kıyafeti giy dönerciye gidip arkadaşlarımı bırakın de ve sonradan tavuk taklidi yap 😂
@mutsuzinsan5813
@mutsuzinsan5813 2 yıl önce
bütün videolar çok eğlenceli alper abi hepsini işleyebilirim su anda inş daha çok büyürsün 💛
@TANERSTORE
@TANERSTORE 3 yıl önce
Samimi davranislarin ve kufursuz videolarin icin bu kadar kisi seni takip ediyor harikasin ayni fikirde olanlar burda mi
@xenophanes_dash1028
Neden bunu kimse anlamıyor
@anqelz_4133
@anqelz_4133 3 yıl önce
#SıkıyosaYap
@boran3681
@boran3681 3 yıl önce
Gülmekten ölmeme challenge yapman lazımdı abi karnım gülmekten ağrıyor😂😂😂
@pamcamtv2786
@pamcamtv2786 3 yıl önce
12:54
@birgulguneyatan7174
Bide kerem abinin yüzünün kapalı olması her gördüğümde gülüyorum 🤣🤣
@sonbaharruzgari1128
Bu Arda çok şansız ya.Hep en kötüleri ona çıkıyor
@1..8.4
Alper abinin her videoda 2 içerik çekmesi :))
@eselbilginyildirim2947
#SıkıyosaYap
@melisaoksuz3885
@melisaoksuz3885 3 yıl önce
Bu kişilerle daha çok video istiyoruz efsanee olmuş 💞👌🏼
Sonraki
I Built Willy Wonka's Chocolate Factory!
17:01
HAYIR DERSEN ÖLERSİN #2 - #HerşeyEvet
22:23
I TRIED TIKTOK LIFE HACKS!
21:43
görünümler 8 200 000
Last To Leave Circle Wins $500,000
19:26
görünümler 226 000 000
Mezardan Son Çıkan Kazanır!
21:54
görünümler 9 600 000
$456,000 Squid Game In Real Life!
25:42
görünümler 313 000 000