Karanlık

Gelinim Mutfakta 215. Bölüm Fragmanı

Gelinim Mutfakta
görünümler 132 964
92% 511 42

Gelinim Mutfakta 11 Ocak cuma günü yayınlanacak olan 215. Bölümün fragmanı yayında! Sina'nın hal ve hareket terazisi Reyhan'ı çok sinirlendiriyor!
Sina program başında yaptığı davranış terazisini ortaya çıkardı. Reyhan Hanım ve Ezgi'nin masasına giden Sina terazinin nasıl çalıştığını anlatıyor. Bu tutumu Reyhan Hanımı çok sinirlendiriyor ve kaynanalar odasında bu durumu tartışmaya açıyor!
Gelinim Mutfakta, yeni bölümleriyle hafta içi her gün saat 12.15'te Kanal D'de!

katma

 

10 Jan 2019

Gelinim MutfaktaGelinim Mutfakta tatrışmaGelinim Mutfaktada kim elendiGelinim Mutfakta kavgaGelinim Mutfaktada kim biriniciGelinim Mutfakta fragmanlarıfatih ürekgelin kaynana kavgasıGelinim Mutfakta SongülGelinim Mutfakta SinaGelinim Mutfakta ezgiGelinim Mutfakta reyhanGelinim Mutfakta Yağnurgelinim mutfakta NilgünGelinim Mutfakta NezahatGelinim Mutfakta Rümeysa

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 258
neşe tv
neşe tv 7 aylar önce
Nooooooluuur. BAŞAĞIDA. ALINNNNN. Allah. Rızası için noooooooooluuur
berra.
berra. 7 aylar önce
Ulan en son yazın izlemeyi bıraktım bu reyhan hala burda mı aq wlwğglwmfğqlföaidşaşdğa
Fatos Guzel
Fatos Guzel 7 aylar önce
Sina aşırı derecede iticisin inşallah elenirsin
Hiranur canim kizim
Hiranur canim kizim 7 aylar önce
www.internethaber.com/gelinim-mutfaktada-resmen-izleyicinin-akliyla-dalga-gecildi-foto-galerisi-1933657.htm
Hiranur canim kizim
Hiranur canim kizim 7 aylar önce
lütfen arkadaşlar böle birşey varsa reyhan hnm çıksın kimsenin rızkı la oynanmasına lütfen beğeni yapın
Hiranur canim kizim
Hiranur canim kizim 7 aylar önce
kimseminin rızkı la fatih bey oynamayin
Hiranur canim kizim
Hiranur canim kizim 7 aylar önce
gerçekten bu şekilde dönüyorsa reyhan istemioruz
Hiranur canim kizim
Hiranur canim kizim 7 aylar önce
www.internethaber.com/gelinim-mutfaktada-resmen-izleyicinin-akliyla-dalga-gecildi-foto-galerisi-1933657.htm
Hiranur canim kizim
Hiranur canim kizim 7 aylar önce
oyunlar dönerek deil
Hiranur canim kizim
Hiranur canim kizim 7 aylar önce
fatih bey reyhan hanım çıksın
Hatice Alacayaka
Hatice Alacayaka 7 aylar önce
Reyhan hanım cok mutlu oldum siz kaldınız ezgiyi cook seviyorum ezgi icin izliyorum rumeysayada. Uzuldum insallah hafdaya sinalar gider hic sevmiyorum yagnuruda seviyorum
Telman Memmedov
Telman Memmedov 7 aylar önce
Rumeysa geti 😭😢Maragi iti verisin
Telman Memmedov
Telman Memmedov 7 aylar önce
Rumeysa1ci👼💋💋💋💖💞😗bilerzikler udu
Dilek Yılmaz
Dilek Yılmaz 7 aylar önce
Elenen Ezgiydi sırf onu göndermemek icin eğitim yalanını uydurdular..
Emil Angelov
Emil Angelov 7 aylar önce
Reyhan i bukadar simartiran fatih urek
Emil Angelov
Emil Angelov 7 aylar önce
Insallah reyhan seytani elenir
Hiranur canim kizim
Hiranur canim kizim 7 aylar önce
reyhan teyze seviordum nefrete döndür me erzincan li olarak yagnur tanımadan sevdin ne oldu sina ya tepki veriorsun çok insan ci din ne oldu seni nasıl zirveye çıkardık sa indirmesini de biliriz kendini topla reyhan teyze
Meral Karakoç
Meral Karakoç 7 aylar önce
Bilir bilmez atıyonuz çamuru reyhan hanım çok iyi yaptı helel olsun Reyhan hanıma bir erkeye yakışmayacak şey yaptı Rümeysa ya ve kaynanasına kırmızı verdi diyerlerine siyah verdi lüzumsuz bir erkeye yakışmadı renklerini ne anlam katarsanız katın diye tahrik etti yinede gelinler aldı ve yağmurda lafı koydu anlarsa ve reyhan hanımı taktir ediyorum igikide almadı fesatlığı içinde kaldı adamın bunlar ailecak kötülükle besleniyorlar bu r kere o adamın oraya gelmesi hiç hoş değildi Sinan'ın reyhan hanıma kağıttan terazi vermesi çok ayıp kendinden büyük bir kaynanaya yapılmazdı sözlerini tart gerçek yüzünü gösterdin diyor çocuk k ayıp Songül ryhanı resmen kıskanıyor
Saliha Horasan
Saliha Horasan 7 aylar önce
Az kaldı yakında sülalesi de gelir
uygur sodiq
uygur sodiq 7 aylar önce
Sina cook ayib san kendi yašini soyliyorsun amma Reyhan ablani yaşini hatirlamadin Kocanin ne işi var mutfakta burda kadinler hepsi neya kadinler işina karişyo yoksa başina tulban baĝlasin utursin Cook hurmetsiz davrendi her keze gore cook ayib Kimseyi koçasi bureye gelib boyle iş yapmadi Hani sinanin kaynanasi buyuk konuşyodu gelinimi hatasini soylicam buyuklere yanliş iş yaptirmicam demişti demaki oyunculuk yaptiler kaynana gelin siz Reyhan ablayi kizkandiniz Reyhan abladey olamasiniz
Hatice Alacayaka
Hatice Alacayaka 7 aylar önce
Sevimsiz gelin sina kaynanası kıskanc kadın solmaz fesatlıkda usdune yok. İnsallah siz gidersiniz pislikler
Sevim Aydoğan
Sevim Aydoğan 7 aylar önce
Sina ve songul hanım bence siz kendinize bakın sizin hareketlerini cok ayıp biz ekran basında kimin ne oldugunun farkındayiz reyhan hanım orda kac aydır var ve onu seviyoruz kac gün oldu geleli bu nasıl tavır insallah gidrsiniz sina ve songül
Ebru Demir
Ebru Demir 7 aylar önce
Sina çok itici mikser gibi ortalık karıştırıyor sürekli öz güvenli olmasında sadece maddiyat tan geliyor başka hiç birşey yok sima da
Busra Yilmaz
Busra Yilmaz 7 aylar önce
Reyhan hanimin ustune cokgidiliyo onun kisiligi oyle dogal davraniyo
Dilek Metin
Dilek Metin 7 aylar önce
Bütün sülale gelsin studyo dolsun tassin..Bu mudur yani.Gelen giden Reyhana oynuyor her saygisizlik yapiliyor Eee reyhan suclu kadin iyi dayaniyor.Oldugu gibi biri bence songül hanimlara oturmus senaryo kurup gelmisler ailece.Fatih beyde bu kadarina izin veriyor yuhhh yani
Murat Bukebudrac
Murat Bukebudrac 7 aylar önce
Reyhan artık hadini bil rezilllll
yagmurun damlasi
yagmurun damlasi 7 aylar önce
Reyhanin etdiyi hərəkət çox səhvdir.salam Allah salamidir.elini havada saxladı adamın.
Belgin Arslan
Belgin Arslan 7 aylar önce
Songül ve gelini oraya gösteriş yapmaya gelmiş çok saçmalıyolar yağnur gene boş konuşuyo rümeysa yı seviyorum ezgiyide ama reyhanda yağnur gibi saçmalıyo yine. Koskoca kadın yaşına göre davranmıyo...
YY MUSIC
YY MUSIC 7 aylar önce
Kanalıma abone olur musunuz? Abone olan herkesin kanalına abone olurum.
Rusu Rusu
Rusu Rusu 7 aylar önce
Rümeysa gitmek istiyor bencə
seymur agayev
seymur agayev 7 aylar önce
Ya cok olmaya bawladı artıq
Esmanur Yılmaz
Esmanur Yılmaz 7 aylar önce
Rümeysa çekilmek istediğini söyledi 🙄😕
malezito DEMİREL
malezito DEMİREL 7 aylar önce
Çeyrek alıyor Bilezik takıyor Umarım yalnıştır eleniyor
malezito DEMİREL
malezito DEMİREL 7 aylar önce
Çeyrek bilezik ve elenme 3 al 1 öde rumeysa
FATİH YILMAZ
FATİH YILMAZ 7 aylar önce
trvid.com/video/video-0s1cd9j0ewA.html Salata böyle yapılır. Alıntıdır.
Atif Yayan
Atif Yayan 7 aylar önce
Bence Yağnur gider çok yapmacık hep birilerin yanında sığıntı oyuncu olmaya gelmiş Allah onun eşine sabır versin böle karı çekilmez seni ipe götürür
Sibel Oktay
Sibel Oktay 7 aylar önce
reyhanlaa ezi giderse reytinklerii duşecekk kesin bii oyun var burda.dönme dolaplar dönuyor çok haksizlikk yapiliyoo rumeys altinlrii almaya başlmişken gitmelerii çokk mantıksiz.bence ezgide 3/ 4 ay gelemiycem dedii anneme bakmamm lazim dedi eee neden geldii 1 aya donduu hemenn demekki ezgilerii getirttiler reytin icin cansuu gittii akabinde o geldii hep reytinlerii yuksek tutmak içinn reytink icinn icin milletin hakkinii yemeyinn gunahdır adeletsizlikk yapmayinn 😞😞😝😝😔😔
Tuncay xxxcc
Tuncay xxxcc 7 aylar önce
Ezgi gidecek : Yagnur bir bahaneyle yarışmadan çekilecek. Ezgi devam edecek ... Bu yarışmaca kurgudan oluşuyor Sırf annem yüzünden bizde izlemek zorunda kalıyoruz... Saçma sapan işler. Rümeysa bilezikleri alıyor Yagnur kaynasının aglamsından belli gidecek ...
Berfin Korkmaz
Berfin Korkmaz 7 aylar önce
Rumeysa 60 Sina 49 Yağnur 49 Ezgi 44
Gülsen Çagdaş
Gülsen Çagdaş 7 aylar önce
Reyhan hanimligi nerden almis hanim olmak oyle kolaymi palyaco gibi ortada dolaniyo sanki orda tek kendi var ama dogru tek soyrari
Sirin Karateker
Sirin Karateker 7 aylar önce
kelı kAfa kımıya ıy yaptı rehan abla
Aynur Koc
Aynur Koc 7 aylar önce
Reyhan tam bir terbiyesiz
Beyaz Papatya
Beyaz Papatya 7 aylar önce
Sina ve kaynanasını sevdim inşaAllah gitmezler. Ezgi Reyhan gitsin kendilerini bişey sanıyorlar bu ne hadsizlik? Yeni yarışmacılar gelsin.
Aynur Koc
Aynur Koc 7 aylar önce
Sina süpersin reyhan hak etti hep aynı cümlelerinden bıktık ve yaptıklarıyla örtüşmüyor kesinlikle...kendini övüp duruyor samimiyetsiz yağnur gibi
Zehra Şahinler
Zehra Şahinler 7 aylar önce
Fatih bey bu reyhan a fazla tolerans göstermiş. Kadın iyice şımardı. Görgüsüz şey. Sıkıldık artık bu kadından gitsin artık....
Merve fahreddin
Merve fahreddin 7 aylar önce
Reyhan cocuk gibi ya ezgi bile ondan daha hanimefendi
Semra Çalışkan
Semra Çalışkan 7 aylar önce
Ezgi gitsin
Qazax 12
Qazax 12 7 aylar önce
İnşAllah rumeysa gider gozlerinide boyuderek aklina geleni yerli yersiz konuşyo
hgfhjv gghvh
hgfhjv gghvh 7 aylar önce
Reyhan ve yağnur tencere kapak gibi birbirlerini bulmuşlar.
Pinar harput
Pinar harput 7 aylar önce
rumeysaya bakilirsa bence o kazandi aciklamada yagnur evlatlarina dayanamiyo gidiyo brnceee
kara kız
kara kız 7 aylar önce
Reyhanında götü kalktı iyce kendini ne sanıyosa sadece bır balonsun unutulacaksın
Efecan Oyunda
Efecan Oyunda 7 aylar önce
İnsallah yagnur alır
Efecan Oyunda
Efecan Oyunda 7 aylar önce
Ezbi def olup bidersin insallah ya
Efecan Oyunda
Efecan Oyunda 7 aylar önce
İns ezgi 3lenir ya allah
Sirin Karateker
Sirin Karateker 7 aylar önce
pıslık rumesa defı olket rumesa kındarı senı hec hec senı kımse sevmyor cok manakı san nısalah son alacıkın olur senı hakı etmyon sasah aldın o altnarı koksa sen bıe ıse yaramasan sonu olsun sana
mehmet öztürk
mehmet öztürk 7 aylar önce
seni kar tavuk reyhan terbiyesizin önde gedenisin sen kart cadaloz terbiyesiz kendini ne sanıyor burumuş cadaloz terbiyesiz seni👎👎👎
mehmet öztürk
mehmet öztürk 7 aylar önce
canım rumeysa getmesin inşalah sinsi yılan geder
me dine
me dine 7 aylar önce
Rumeysa kazansin..cok.sevdik seni ailecek guzel kiz..
S K
S K 7 aylar önce
Egonun bir insanı ne kadar değiştirdiğini Reyhan Hanımla görmüş bulunmaktayız
Trainer Alain
Trainer Alain 7 aylar önce
Orada ünlü birisi olsaydı seve seve öptürürdün elini değil mi?
Sevinc Qurbanova
Sevinc Qurbanova 7 aylar önce
Reyhan xanım kinim yoxdu deyirsiz ama kinisiz Sinanın kocası gelmiş büyük olaraq əlinizi öpmek istiyor ilk defa gördüyünüz bey efendiye öyle davranıyorsunuz .Ezgi iyi gelin çok bəyəniyorum çok da üzülüyorum, Reyhan hanım gitses iyi olur. Kaynanalar içinde bir tək Rumeysanın kaynanasını bəyənirəm hoş bir hanım.
Ruzgar Alizadeh
Ruzgar Alizadeh 7 aylar önce
ayip ayip Reyhanin yaptiği
Umut Aydoğmuş
Umut Aydoğmuş 7 aylar önce
ilker kaleli kayıp şehir de oynadı ve kayıp ta oynadı ve poyraz karayel de oynadı
Tuğçe Çelikiz Türköz
Valla Sina çok haklısın 💆‍♀️
Sinem Adilay Yıldırım
Kimler gitti mi birden çok kişi gitcek galiba
Fenerbahçe Fenerbahçe
Reyhan da kendini bişey zannediyo bu ünlü olma merakı varya
Ayşe Ceylan
Ayşe Ceylan 7 aylar önce
reyhan hanimda severim ama elini vermedi ise çok ayıp etmiş.sonu gorunmuyor belki vermiştir bana yakışmaz deyip.
Ayşe Ceylan
Ayşe Ceylan 7 aylar önce
ezgiyi seviyorum ama gitmesi gerekiyorsa yani en az oysa.ve yine birileri kendi isteği ile gidiyor diye kalırlarsa daha ne diyim. yuh diyecem ayıp olacak. reyting ışte gerçekten hersey o zaman....
heybet üzen
heybet üzen 7 aylar önce
Rumeysa lütfen gitme😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😩😩😩😭😭😭😭😭
Рокки Сталоне
Reyhan hanım.Kendine gel artıq.Ezgi sana nasıl dayanıyor,anlamıyorum.Allah yardımcısı olsun
can yücel
can yücel 7 aylar önce
reyhanın götü kalktı sen rumeysanın yarısı olamasın reyhan yapmacık
Fatma mesut1992 Arslan
Ezgi gitsin ya
Yagmur Seran
Yagmur Seran 7 aylar önce
Bikere rumeysa gitse Nilgün niye ağlasın ki bence
Sabriye Suzak
Sabriye Suzak 7 aylar önce
Reyhan çocuk gibi davranıyor kendini ne sanıyor Rümeysa ile uğraştı gelini ondan daha hanfendi ağır başlı sütüdyo şefi program yapımcısı gibi bu kadına niye bu kadar taviz veriliyor program sirke döndü Ekürisi Yağnur birbirini tamamlıyorlar bir beyefendi elini uzatıyor geri çeviriyor bu büyük saygısızlık Fatih beyi devamlı öpüyor ama eskidi Fatih bey öpülmekten program çığırından çıktı devamlı giden geliyor yeni yüzler yeni yarışmacılar gelmeli
Semra Uzman
Semra Uzman 7 aylar önce
Valla merakla bekliyorum acaba bilezikler kimin
erdem çocuk tv
erdem çocuk tv 7 aylar önce
Rümeysa bu hafta bilezikleri alır Haftaya da afaroz olur( yani gider goodbye)😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Nesibe ÜNÜVAR
Nesibe ÜNÜVAR 7 aylar önce
Hani sevgi pitircigi idi Reyhan hanım kindar çıktı iki yüzlü
Yagmur Seran
Yagmur Seran 7 aylar önce
Adam senin elini sıkıyor sen orda elini sıkmıyor inşallah gidersin reyhan bu gelişin çok kötüydü geldik ce şımardın gelme artik istemiyom
Hüseyin Ergün
Hüseyin Ergün 7 aylar önce
Burda en sevdigim kişi rumeysa ve ezgi
gunes annak
gunes annak 7 aylar önce
Bilezikleri bence Rumeysa kazanacak ama gideceklerini soyleyecekler
Ilknur Behram
Ilknur Behram 7 aylar önce
Yine her zaman ki gibi bahane ezgi düşük puan aldı onun elenmesi gerekirken yağnur yarışmadan çekilmek istiycek ezgi kalcak sonra tam yağnuru unuttuk derken hop yağnur bi daha döncek yani hep aynı bahaneler aynı senaryo🕵️‍♂️😂
Ceren Bağcı
Ceren Bağcı 7 aylar önce
Ezgiyi seviyorum ama reyhan çok simardi.ilgi manyağı oldu.geldiği ilk haftaya bakın tekrar katnem,despot otoriter..şimdi sevecen herşeyden mutlu olan masum değişik..kameralara oynamayın felan diyorda asıl oynayan kendisi.. Ezgiyi senin dilin uzadi diyordu ne oldu..iki ilgi gördü..kendini diva zannediyor
Sonraki
I HOSTED MY FIRST AWARD SHOW!!
4:57
görünümler 5 343 688
Gelinim Mutfakta Yeni Sezon Fragmanı
0:48
Doja Cat, Tyga - Juicy (Official Video)
3:19
My Gangsta Relatives
10:40
görünümler 834 584
John Travolt-Off with John Travolta
3:55
The Last VidCon Recap
5:47
görünümler 372 309