Karanlık

GECE GİZLİCE YOUTUBERLARIN EVİNE GİRİP RAMAZAN DAVULU ÇALDIM! (EFSANE ŞAKA)

Mehmet Burak Şentürk
görünümler 915 308
99% 9 063 90

Selamlar ben Burak, Ramazan a özel efsane bir şaka videosu ile karşınızdayım! Gece gizlice youtuberların evine girip korkuttum! ramazan davulu çaldım! biraz eşek şakası oldu ama çok komik ve eğlenceli oldu. iyi seyirler.
Burak Güngör kanalı;
trvid.com/show-UCTPAcy_9NMFQIIKkjFJ3dKw
Fırat Sobutay kanalı;
trvid.com/show-UCsFWY5scseFwCmDJjvnByPA
Tamer Yeşildağ kanalı;
trvid.com/show-UCu-OwDLiQfgYPHk2d8AwMdQ
Rammus53 kanalı;
trvid.com/show-UCxADH0IRhEsEoKcxC790DWw
⚡Abone olarak bana destek olabilirsiniz, yeni kanala bi hayırlı olsun derseniz çok mutlu olurum: bit.ly/MehmetBurakSenturk​​
iyi ki varsınız dostlar!
GECE GİZLİCE TRvidRLARIN EVİNE GİRİP RAMAZAN DAVULU ÇALDIM! (EFSANE ŞAKA) videomu beğendiyseniz diğer en yeni videolarıma da bir göz atın derim:
👉DEV BETONDAN EN ÇOK ELMASI ÇIKARTAN KAZANIR! (EFSANE PATLAMA💣) w/ @Rammus53​
bit.ly/3uvE42u​​
👉 @Deli Mi Ne?​ ​ ile KOMŞU DUYARSA ÖLÜRSÜN! CEZALI CHALLENGE! w/@MARULKAFA​ ​
bit.ly/3r6EdHk​​​​
👉KATİLE YAKALANMAMAK İÇİN TUZAKTAN İLK KURTULAN KAZANIR!!
bit.ly/3eQHHeW​​​​​
👉TUGAY GÖK ÜN EVİNDE GİZLİCE KALIP KORKUTTUM! (POLİSİ ARADI!)
trvid.com/video/video-MnswTeI-hk8.html​​​​​​
👉KAÇ PARAYA YERSİN ? (BEYİN, DALAK, ŞIRDAN)
trvid.com/video/video-j-qtflFwuyc.html​​​​​​​
👉24 SAATLİĞİNE TAMİRCİ OLDUM! ( BOZUK PARAYLA ALDIĞIMIZ TOFAŞK! )
trvid.com/video/video-ODnYIbx8laY.html​​​​​​​​
👉EVDE KENDİ ÇİĞ KÖFTECİMİ AÇTIM!? (ÜNLÜLER GELDİ)
trvid.com/video/video-VtZ23iksByE.html​​​​​​​​
👉-5 -DERECEDE KARDAN DEV EV YAPTIK! (12 SAAT SÜRDÜ!)
bit.ly/3qF01dP​​​​​​​​​
Beni Instagram’dan da takip edebilirsin:
📌instagram.com/egoistpati/...​
Sponsorluk ve işbirlikleri için:
📌 pati@temagency.com

#BurakŞentürk​​​​​​​​​​​​​​

Selam dostlar! Ben Mehmet Burak Şentürk namıdiğer Egoist Pati. Bu kanalda bol bol vlog ve eğlenceli challenge videolarımı izleyeceksiniz. Bazen kendi hayatımdan bazen de arkadaşlarım ile çektiğim videolar ile sizlerle olacağım. Bana destek verdiğiniz için sonsuz teşekkürler...

Eğlence

katma

 

17 Nis 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Mehmet Burak Şentürk
Başka kimlere şaka yapsak ya? instagramdan yazın bana :D instagram.com/egoistpati/
Mehmet BS
Mehmet BS 6 gün önce
Elraen tugkan abi
Yeşim Güngör
Yeşim Güngör 10 gün önce
Ij
Tu ran
Tu ran 11 gün önce
Polis abiler gereğini yapar sanıyorum, sokağa çıkma yasağını ihlal etmişsiniz. Bence adı geçen dosya açılmalı ;)
Cansu Orhan
Cansu Orhan 12 gün önce
Toplam yorum sayısı çok az
Alpargun
Alpargun 14 gün önce
eightbornda mülayimle saruhanla beraber tükürme challenge yap
Sinan Yıldız
Sinan Yıldız 3 saatler önce
Abi bir Kurusıkı silah alın ve TRvidr'ları silah Ateşleyerek uyandırın.
Brawl Gacha
Brawl Gacha 4 saatler önce
#meslekhayatı
Furkan !
Furkan ! Gün önce
Taner abi hiç saygısını bozmuyo adam gibi adam :)
MEHMET ALİ AKYAR
abi islam abiye kışkırtma gelsin+1 leyin görsünler
MARDİN 47
MARDİN 47 Gün önce
burak gungor pijamasindaki detay
ANONİM ADAM
ANONİM ADAM Gün önce
İslam abinin yastığıda ne kadar güzel
Ercan5555
Ercan5555 Gün önce
Burak knk 2.ci gülüyor knk kurgu olduğu belli hep pusuyu bitirmiş ama emek çok güzel
Şölə Muradova
Şölə Muradova 2 gün önce
17:43
Enes keskin
Enes keskin 2 gün önce
davul bende çalmıştım efsane iş
Enes keskin
Enes keskin 2 gün önce
arkadaşlar bende yutuba eğlenceli videolar atıyorum bakmak isterseniz sevinirim
Nevzat Ata Yılmaz
Nevzat Ata Yılmaz 4 gün önce
Allah oruç tutanların orucunu kabul etsin amin inşallah
İbrahim Ataoğlu
İbrahim Ataoğlu 4 gün önce
Başla mücadele şube müdürlüğü hahaha🤣🤣🤣🤣
Ronahi Güzen
Ronahi Güzen 4 gün önce
Abi bikez youtuberlerin evine gizlice gir yere kırmızı boya dök kan sansınlar
Ronahi Güzen
Ronahi Güzen 4 gün önce
Bunu nisa ölmeze yap
YAli Önç
YAli Önç 4 gün önce
Hemen izlemeden Kurgu demeyin Ben izledim Klasik EgoistPati Kurgu
ALLSTAR MUSTAFA
ALLSTAR MUSTAFA 4 gün önce
Bari biraz gercek ci yaosadiniz
şahan öztürk
şahan öztürk 6 gün önce
17.59 TRAKYA ŞİFE
Ahemet Demir
Ahemet Demir 6 gün önce
abi kozmğede şaka yap lütfen
MURAT ABİ GF NİN EVİNİ YAKTIĞI GARİBAN
Ruhiye Davul Şakası Yap Ve Olacakları Gör
Oui Michel
Oui Michel 7 gün önce
Yutuberlari dine getirmek mi ? MIKEMEL
Yusuf bahadır parlak
OLM BU KURRGU LAN BURAK GÜNGÖR KENDİNİ YERE ATIYO BİLDİĞİN BİLEREK BİDE O KADAR KOUNUŞUYOLAR NASI UYANMIYOLAR AQ
EMİR BARAN ADAŞLIK
Ilk 5 dakika bos videonun
FurkanArda Tarhan
FurkanArda Tarhan 8 gün önce
Oldun rammussuz olmax
Ahmet Elci
Ahmet Elci 8 gün önce
Tukaya yap
Ahmet Elci
Ahmet Elci 8 gün önce
Mezarcı ya yap
Kerem Işık
Kerem Işık 8 gün önce
Tamer abi yattığı yerden uçtu
NərimaN OyuN
NərimaN OyuN 8 gün önce
her hafta RAMMUS'a saka
mustafa Erdoğan
mustafa Erdoğan 8 gün önce
Osman hakkında gerçekler WLDDKDKD
Hakko Ok
Hakko Ok 9 gün önce
burak abi ramazanın kutlu olsun değil mubarek olsun denir🤣
MCY ÖDCFC
MCY ÖDCFC 9 gün önce
Abi Özgür Deniz CELLAT a yani CELLAT36 ya yaparmısın noluuuuğr
İsmail özer
İsmail özer 9 gün önce
Kurgu
Mert dinçer
Mert dinçer 9 gün önce
Video girişinde rammus varmıdır dedim varmıış 10:08 de öğrendim yupppiiiiii
X R B E A T
X R B E A T 10 gün önce
Kurguya puanım 2.5 / 10
Furkan Dağlı
Furkan Dağlı 10 gün önce
12:53 rammusu biri silkiyor
Batıkan Keskin
Batıkan Keskin 10 gün önce
Tamer abi ile fırat abi kameraları görmese ana bacı düz gidicekler gibiydi
Yagiz Demir
Yagiz Demir 10 gün önce
Bunu kulaklıkla izleyenler sıçtııı 😂😂😂
EsprayS
EsprayS 10 gün önce
0:49 böyle davulcuyu döverler
Hasan Ceylan
Hasan Ceylan 10 gün önce
Mehmet abi yakında İslam abiye maaş bağlayacak.)
Samet Samet
Samet Samet 10 gün önce
20:46 da Tamer’e şaka yapıyorlar mıydı diyor Ego Tamer de yere bakıyor ve susuyor. Tamer’e tek şaka yapan kişi şu anda hayatta değil. Huzur içinde yat Cem.
Ricky Martin
Ricky Martin 10 gün önce
Serinin 2gelsin cok iyi vidio olmus 😅😅👏👏
MEHMET ALİ GÜL
MEHMET ALİ GÜL 10 gün önce
Abi Cemre Solmaza şaka yapsana
Said Bilgin
Said Bilgin 10 gün önce
Brawl Stars youtuberlerine şaka yap
Ozan Oyunda
Ozan Oyunda 11 gün önce
Komşuların suçu neydi
Tugrahan Kızılaslan54
fırat abi şakayı bulan adamlarız dyince aklıma yapyap geldi...
MUHİTTİN EFE AKTUĞ
MUHİTTİN EFE AKTUĞ 11 gün önce
sanki biraz kurgu gibi geldi
ÖZKAN
ÖZKAN 11 gün önce
bu youtuberlar neden çorapla yatıyor :D
JOKER
JOKER 11 gün önce
RAMMUS SKOWOQOALWLSLDLDLSL KÜFÜR KSQKLALWSLS
Mentos Gaming
Mentos Gaming 11 gün önce
1.4B disslike Burağın korkuttuğu adamlar😂
Muho 58
Muho 58 11 gün önce
Tamer abi içi:noluyo lan noluyo olm
İSMAİL G
İSMAİL G 11 gün önce
Tugay abiye de yap nolur
FURKAN FAKIOĞLU
FURKAN FAKIOĞLU 11 gün önce
Abi delimineye yappp nolur nolur efsane olur
Yağız Yıldız
Yağız Yıldız 11 gün önce
Kurgu ya
『St๛ öMERツ
『St๛ öMERツ 11 gün önce
Abi bide mezarcı gıda şakayap
Hrrh Jfjfjfj
Hrrh Jfjfjfj 12 gün önce
Kurgulandın
Emir Elveren
Emir Elveren 12 gün önce
kesinlikle kurgu değil
HD GAMERS
HD GAMERS 12 gün önce
Burak abinin arkadaşı olmak çok zor bir iş olmalı:D
Cansu Orhan
Cansu Orhan 12 gün önce
Toplam yorum sayısı çok
cute shoot
cute shoot 12 gün önce
Korkma anları: 05:59 12:13 17:48 Beğenin üstte kalsın
Azorbae
Azorbae 12 gün önce
11 ayın sultanı geldi işte flaşh tv ayı
LOVSUY
LOVSUY 12 gün önce
Ramazan davulcusundan zaten korkardım simdi altima ediyom
Robotik Çocuk ツ
Robotik Çocuk ツ 12 gün önce
9:14 abi sende nasıl beyın varsa 10 sanıyede herseyı dusunmussun uyku sersemı bıde asasassfdsdwdwbdedsa
Altan Gökpınar
Altan Gökpınar 13 gün önce
gadbgnrgnf
iremsu akbaş
iremsu akbaş 13 gün önce
Abi valla adam yerinden zıpladı hahahahah
HokKabaz
HokKabaz 13 gün önce
mbş fena bitti
Zeynep Naz Karakuş
Zeynep Naz Karakuş 13 gün önce
6:03 Burak abinin yataktan düşmesi
Angelstar_x
Angelstar_x 13 gün önce
18:24 Olum ben yiyip yattım be 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
yıgıt turanlı
yıgıt turanlı 13 gün önce
Ehhhhhhh djskpekenejr
ramazan ülgül
ramazan ülgül 13 gün önce
İzlemeden kurgu demeyin ben izledim kurgu
Mehmet Karakaya
Mehmet Karakaya 14 gün önce
Tugay abiye kışkırtma yap +1
S4 SH3LBY 88
S4 SH3LBY 88 14 gün önce
K U R G U L A N D I K
Emir Can
Emir Can 14 gün önce
Güzel kurgu
Hyper Lizard
Hyper Lizard 14 gün önce
18:21 küfür yaptı sanırım 😂😂
HaSaN
HaSaN 14 gün önce
Yok mu Antalya'ya gitip mezarcı saka yapman.
Enes Emin Gün
Enes Emin Gün 14 gün önce
ust katta aniden uyanan komsular sizede sellllagm
GHOSTPLAYER3
GHOSTPLAYER3 14 gün önce
Yasak yokmu nasıl dışarıda gezebiliyoruz?
Yavuz Tasdemir
Yavuz Tasdemir 14 gün önce
BURAK abi çok kötü rol oynamis
Alpargun
Alpargun 14 gün önce
eightbornda mülayimle saruhanla beraber tükürme challenge yap
Ali Osman
Ali Osman 14 gün önce
Ramus hep olsun
Ceyda gungor
Ceyda gungor 14 gün önce
Tam davulu çalacak r3klam girdi araya
Talha Verdi
Talha Verdi 14 gün önce
Abi ikincisinde Kıbrısa gitmen yokmu barış abinin yanına
Kuzey Efe Eroglu
Kuzey Efe Eroglu 14 gün önce
Hadi sen git pub oyna
FİRE LORD
FİRE LORD 14 gün önce
Olm yiyip yattım bee 😂 Herkesin orucu kabul olsun amin
YUNUS EMRE ARAS
YUNUS EMRE ARAS 14 gün önce
bana aşırı kurgu geldi de neyse
Hasan Efe BS
Hasan Efe BS 14 gün önce
EĞO DAN ĞELDİİİİİİİİİİİİKKKKKKK
Brawl Mamo oyunda
Brawl Mamo oyunda 14 gün önce
Allah orucun kabul olsun
Brawl Mamo oyunda
Brawl Mamo oyunda 14 gün önce
Abi ramazan ayın hayırlı olsun
Cemal Oğuzhan EMEKCİ
Mehmet abi ile arkadaş olmayın başınıza bunlar gelir sgfadfsffsfsdahdfd
The Araz
The Araz 14 gün önce
Abi onu bunu birak ama senden davulcu olur iyi calion
HAMA WŞYAR
HAMA WŞYAR 14 gün önce
ALLAH TUM ORUCLARI KABUL ETSİN 🕋♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Owner
Owner 14 gün önce
La tamer le fırat abi oa
Pınar Cfcibasi
Pınar Cfcibasi 15 gün önce
Şimdi bi adam varmış devamını oku
XrøZ 0
XrøZ 0 14 gün önce
Yaw he he
zeynep babacan
zeynep babacan 15 gün önce
abi evde kaydırak va ohaaaaa yotuburlar ne zenginmiş bee evde kaydırak va çüşşş
mete mete
mete mete 15 gün önce
şu videoda bi gerçek tepki bence tamer reisindi , rammus falan zaten aşırı yapmacık yaptı gülerek kalktı burak desen direk aşağı atladı aynen kardeşim aç kapıyı güzel tepki
mete mete
mete mete 15 gün önce
şu videoda bi gerçek tepki bence tamer reisindi , rammus falan zaten aşırı yapmacık yaptı gülerek kalktı falan :D
Grimlock
Grimlock 15 gün önce
TRvid da çok fazla içerik üreticisi kalmadı (çalanlar ı saymazsak) birtaneside sensin abi seviliyorsun 👍🏻
Real Racing 3
Real Racing 3 15 gün önce
Lapasta lapasta
Cezzar Ahmet paşa
Cezzar Ahmet paşa 15 gün önce
Korona olduğum için oruç tutamıyorum 😪
Abdullah Şahiner
Abdullah Şahiner 15 gün önce
Tamer abi çok iyi sıçramış
Emir melih Çiçek
Emir melih Çiçek 15 gün önce
Burak hayatı boyunca bu anı beklemiş
ilayda
ilayda 15 gün önce
kurgu reisler
Sonraki
BUZ DOLU HAVUZA SON DÜŞEN KAZANIR!
22:15
JOKER - PURPLEHEJ (2. Sezon 14.Bölüm)
33:12