Karanlık

Gazapizm - Unutulacak Dünler

Gazapizm35
Abone ol
görünümler 124 700 087
98% 1 222 833 24 168

Söz: Gazapizm
Müzik: Ateş Berker Öngören
Vokal: Bahar Sönmez
Trompet: Fırat Akcan
Keman: İdil Han
Bass Gitar & Perdesiz Bass: Erdal Eriş
Mix: Okan Çam
Mastering: Barış Büyük

Spotify: open.spotify.com/album/730v11m4FWgDUnl9Gte19s
Apple Music: music.apple.com/tr/album/hi-za/1498104652?l=tr
Fizy: listen.fizy.com/album/--/H%C4%B0ZA/VFItMTk0NDkxOTg4OTY4/--/sarkilar/karisik?Country=TR
Instagram: instagram.com/gazapizmanilacar/
Twitter: twitter.com/gazapizm

Kurumuş boğazım
Bekliyorlar yol ağzında onlar
Bir gün beni sorarlarsa suscan
Elin kanlı çünkü abi demir kapı bundan
Ne özlemi hasret suçun doğasında varsa
Yoksulun merhameti gasp
Elinde saz
Hep beklemiş gözlerinde yaş
Sırtında yas
Gün gelecek teraziyi bu insanlar tekmeleyecek
Biz tanığız keşmekeşe
En önden arz edicez
Ben sesimden fark edicem yaşlandığımı
Ya da her şarkıyı veda niyetiyle yazdığımdan
Sana çirkin hazlarından, aşklarından geri kırıntılar kalcak
Ve bu yalnız olcak
Senin yandığından daha fazla yanan insanları duymuyorsan eğer
Nasıl olcaz arkadaş
Böyle avuç kadar üstümüzde borcu kalır
Ve iyimser bir gül açar parklara
Unutulacak dünler
Yaşanılacak günler var
Öyle günler var
İnan
Yalanmış ziyanmış hayat
Deyip gitme
Hep utancın kar kışında kaldık
Alkışlara kandık
Öyle yorgun öyle beter sabahlara kalktık
Bir hayalim gözlerinde saklı
Ne giden var ne beklenen yarınlardan artık
Artı hep anlattım biliyor musun
Dedim ki dili yok bunun
Kimsesi kimi yok onun
Neşesi düşü yok şunun
Dedi ki düşür omzunu
Ne şiiri ne şarkısı
Yok işte bir şey olduğu
Öyle değil işte olmalı bir çözümü
Biz onca gece uykumuzu yok yere mi böldük
Acıları çekip gözlerini silmiş insanları düşün
Paramparça düşü
Unutulacak dünler
Yaşanılacak günler var
Öyle günler var
İnan
Yalanmış ziyanmış hayat deyip gitme
Hep utancın kar kışında kaldık
Alkışlara kandık
Öyle yorgun öyle beter sabahlara kalktık
Bir hayalim gözlerinde saklı
Ne giden var ne beklenen yarınlardan artık
Mevcut düzen dahilinde ne aşkı
Avunduğun her şey sahte yok aslın
Geriye ne kalmış
Düşlediğim bir yaşam ve utandığım korkular var
Gönlümü vermişken hem de
Anlıyorken bir halkı
Uykusuzluk sende artık
Onlar temizlerler vicdanlarını
Açsa karnın yağma artık isyan sayılır
Bir anne vedasıdır gerçek hicran tanımı
Kazanmak kirlidir kaybedelim insan kalırız
Kocaman bir sofra düşün mahallenin ortasında
Dünyanın tam ortasında
Güneşler büyütür üstümüzde sonra
Kalır burjuva düşlerin yalanlardan arda
İyi söz yazarlarının ne kadar hükmü kaldı
Ben sana bu çiçekleri mezarlıktan çaldım
Çok uluslu yalnızlıkların yanında uzandım
Gökyüzü çok yıldızlı
Unutulacak dünler
Yaşanılacak günler var
Öyle günler var
İnan
Yalanmış ziyanmış hayat deyip gitme
Hep utancın kar kışında kaldık
Alkışlara kandık
Öyle yorgun öyle beter sabahlara kalktık
Bir hayalim gözlerinde saklı
Ne giden var ne beklenen yarınlardan artık
2020 Argo Yapım
#Gazapizm #Hiza
Eskisi gibi.

Müzik

katma

 

12 Feb 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
vedat eren
vedat eren 38 dakika önce
😒Eskisi gibi 😞
Doğan Can
Doğan Can 42 dakika önce
of mualla
Suleyman Gulec
Suleyman Gulec Saatler önce
Yazilmis ama yasanmamis guzel günlerin hatrina sabrettim hep...
Yagiz can Godeci
Yagiz can Godeci Saatler önce
Ezbere bilmeseniz bile sizi anlattığı için soyleyebiliyorsunuz
ugurano2020 sehr cool
ugurano2020 sehr cool 3 saatler önce
güzel olmus
ercan mutlu
ercan mutlu 4 saatler önce
KARDESIM KAZAAN MUBAREK OLSUN, ALLAH YOLUNU ACIK ETSIN, SAGLICAKLA GEL, BU OROSPU ARMINLERIN CANINA OKUMAK ICIN BIZIM DESTEGIMIZIN SENIN EMELIN OLSUN, ALLAHH YOULUNU MUBAREK EYLESIN. SEVGILER LONDRADAN
özkan 53
özkan 53 5 saatler önce
Dünyanın en güzel şarkısı bu şarkıyı cikardigin için sana minnettarım 🤲bu şarkının hersözüne yakmişlığım var.
Nur Ceylan
Nur Ceylan 6 saatler önce
Şu saatte uğraştığım işlere bak hakettik mi bunu cidden
Reyhan Codar
Reyhan Codar 6 saatler önce
vurgun yemiş yürekler den akan kanlar hic diner mi😍
nevroz dursun
nevroz dursun 7 saatler önce
Unutulacaklar!
özgür müslüm kal
özgür müslüm kal 7 saatler önce
Varlığı belli olmayanın yokluğunu s.....
Eminsu Yöreoğlu
Eminsu Yöreoğlu 7 saatler önce
Her dinlediğimde komiserin ”Savaş buna değer mi?” diye soruşu, Savaş’ın ”Yaşayacak ne kaldı komiser? Bir şey kaldı mı? Kalmadı.” deyip kendini aşağı atışı ve bu müziğin girişi geliyor...
Mehtap D
Mehtap D 8 saatler önce
geceye not: 01.35 - 261020 🌈
Hissiz Adam
Hissiz Adam 8 saatler önce
Kalbimiz kırılmadı onu canlı canlı söktüler 21102020
Kazım Keserci
Kazım Keserci 8 saatler önce
Şarkı mq
halef yıldırım
halef yıldırım 8 saatler önce
Dünya Kebrağlarin cenneti dir .
Omiranlatıyor
Omiranlatıyor 8 saatler önce
8 aydan fazla oldu, daha dün gibi hatırlıyom. abe unutulacak dünler diyorsun da zaman o kadar hızlı akıyor ki biz bugünü bile unutmuş olarak yaşıyoruz. hayatın sersemleten tokatlarına alışmak zorundayız. yarının anlamını sesinden dökülen umutlu cümlelerden anlamaya devam etcez, müzik bitsin ama müziğin bitmesin. seni seviyoruz anıl abe.🌹
HALİM ŞALGALI
HALİM ŞALGALI 8 saatler önce
ANLAT KADEŞİM
Yasin Gençalp
Yasin Gençalp 9 saatler önce
Diyor ya unutulacak dünler olmuyor işte gecmiyor acısı...
İsmail KAPCI
İsmail KAPCI 9 saatler önce
Tanıdık gören olur mu ki sevdiğim kadınla, sevdiğim kadının geçmişini unutup yani dünleri unutup günleri yaşayabilecek miyiz... Bilmiyorum cevabını
Yusuf Başkaya
Yusuf Başkaya 9 saatler önce
Sessiz dinleyenler +
ALİ Mİ NE
ALİ Mİ NE 9 saatler önce
Hayırlısı olsun be abilerine inşallah dostsuz bırakmaz inşallah okuruz be abiler be
Eren Karacal
Eren Karacal 9 saatler önce
Bu yorumları yazan kişiler dünyanın en masumları çünkü bizi üzen çok Bu şarkıyı dinleyip bu yorumları okumak yanlizliktqn başka bişey dehildir
DeadLyTanK
DeadLyTanK 9 saatler önce
Harika bir parça yaa, Günlük 3-5 kere dinlemesem kendimde eksiklik hissediyorum... Telefonumun yeni Zil Sesi
Alperen Ateş
Alperen Ateş 9 saatler önce
Yine ben yine bir gece yine paket sigara bitmek üzere yine üzgünüz
Turxan_ Bayli
Turxan_ Bayli 9 saatler önce
Küçükken "küsüceksen oynama" derdik, şimdi ne diyelim "gideceksen sevme" mi ?
Prime
Prime 9 saatler önce
25.10.2020 tam bir yıl sonra beğenin lütfen..
Muhammet Kadıoğlu
Muhammet Kadıoğlu 10 saatler önce
herkes yazmış bende buraya bi yorum koyim bari
Hami Bilgin
Hami Bilgin 10 saatler önce
Annem 2 ekim cuma günü vefat etti anneniz henüz hayatta iken onları üzmeyin gidince geri gelmiyorlar.
Ertuğrul Altın
Ertuğrul Altın Saatler önce
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah kardeşim.
YapBi
YapBi 10 saatler önce
"Bir ANNE vedasıdır gerçek hicran tanımı" İnsan elindekilerinin kıymetini, onu kaybettiğinde anlıyor.
Ali Heydarov
Ali Heydarov 21 dakika önce
Aynen.Bu yorum tutacak.
Hazar Derin
Hazar Derin Saatler önce
@Joker RG bu yy
Berkay KILINÇ
Berkay KILINÇ 8 saatler önce
Rez al yorum tutcak ilerde dönup bakicam
Sphynx
Sphynx 10 saatler önce
Abi yaktırma gece gece bize balkonda babadan gizlice
Joker RG
Joker RG 10 saatler önce
doğru reis
Esrarengiz Kasaba
Esrarengiz Kasaba 10 saatler önce
😔
El Raqubov
El Raqubov 10 saatler önce
Çok mutsuzum yakınım şehit oldu 😔😔😭😭
Hamza Ates
Hamza Ates 11 saatler önce
Kardesim sen sapasalam gelcen 😎😎❤
Fırat Ak
Fırat Ak 11 saatler önce
gırall balçova senle gurur duyuyor ALLAH yolunu açık etsin seviliyorsun can kardeşim...
Ugur Avcu
Ugur Avcu 11 saatler önce
Bu şarkıyı ne zaman dinlesem yüregimde bir sıkıntı ve boşluk hissediyorum
burhan kerem uluçay
burhan kerem uluçay 11 saatler önce
Abi lütfen cevap ver seviliyosun
robloxcu Mert
robloxcu Mert 12 saatler önce
Kime anlatsam derdimi geçer, üzülme diyor. Geçecek gibi değil, görmüyorlar
Gün Gün
Gün Gün 12 saatler önce
Bu şarkının türü nedir ? Buna rapmi diyorlar. Birde şarkının ortasına ne olduğu belli olmayan bir kadın sesi koymuslar . Allah kimseye bu şarkıları dinletmesin
Berke şahin
Berke şahin 12 saatler önce
bu şarkıyı sadece ben sana bu çiçekleri mezarlıktan çaldım sözü için dinliyorum :))))))
AZERI[VAZ21014] 014
AZERI[VAZ21014] 014 12 saatler önce
💔😓
Haydar Garip
Haydar Garip 13 saatler önce
Dün bu şarkı cıktı radyoda yarısına ben eşlik ettım yarısına gözlerım. söylemek çok acı veriyor ama ben seni çok özledim .
Əli Səfərov
Əli Səfərov 13 saatler önce
"Senin yandığından daha fazla yanan insanları duymuyor eğer nasıl olcaz arkadaş"
Canan ŞAHİN
Canan ŞAHİN 13 saatler önce
İnsan şarkıyı ilk açarken diyor Neden bu şarkının klibi yok diyor ama dinlerken anlıyor.
Bilge Baykuş
Bilge Baykuş 13 saatler önce
Keşke tutsan, çıkarsan beni bu cehennemden ama zaten bu cehennemin ateşi sensin, yanan da ben...
Ökkeş Kiriş
Ökkeş Kiriş 13 saatler önce
44 bin yorum var hangisini okuyun ben bilmiyorum yorumları okurken kendimi yalnız hissetmiyorum iyiki varsınız şarkıda o kadar derinki süper ötesi bir daha böyle şarkı gelirmi acaba
Melih Özbay
Melih Özbay 13 saatler önce
01.02.2020 tarihinde askerde ilk günüm annemden ilk ayrılışım ve dünyalara bile değişemediğim bir sevdiğim vardi yaklaşık 5 gün sonra onu aradim nişanliyim diye yalan atti ve onu rahatsiz etmiyim diye engelledi ama bir hafta içerisinde ulaştim ve her sey yalanmis neni istemedigini soyledi ve aradan bir kaç gün sonra bu albüm yayınlandı annemin özlemi ve bu kalbimin sızısıyla tek başıma kaldim buz gibi havada saatlerce bunu dinleyip ağladim bu şarkinin bende ki yeri çok farkli o psikoloji ve anne özlemi beynimin en derinine işledi nerden baksan 8 belki 9 ay geçti ama hala her bu şarkı çaldığında ne kadar annem yanimda olsada o psikolojiden cikamiyorum ve göz yaşlarına hakim olamıyorum yani uzun lafin kisasi ben hala o eski günlerdeyim 😔🥀
Furkan Taşer
Furkan Taşer 13 saatler önce
Su sarkiyi açınca aklıma vefat eden babam geliyo biz trafik kazasında bu sarki çalıyordu of be babam erken bırakıp gittin beni🤧🤧😭😭☹
Serhat Sogut
Serhat Sogut 14 saatler önce
belhanda söylüyor sandım fotoyu görünce
Efe Berk Toprak
Efe Berk Toprak 14 saatler önce
Ben türküm ama beni hiç sevmiyolar dalga geçiyolar
Emrah akkuş
Emrah akkuş 14 saatler önce
Senin yandığından daha fazla yanan insanları görmüyorsan nasıl olacağız arkadaş?
Baran Bakan
Baran Bakan 14 saatler önce
"" GÖKYÜZÜ ÇOK YILDIZLI "
Nur Tufan
Nur Tufan 14 saatler önce
Kazanmak kirlidir kaybedelim insan kalırız....
Sadrazam
Sadrazam 14 saatler önce
Unutulacak günler var ama yaşanılacak günler varmı bilinmez'
Yaşar Ağayev
Yaşar Ağayev 15 saatler önce
Gazapizm ne diye biliriz ki? Sadece muhteşem
Cahit Ekin
Cahit Ekin 15 saatler önce
Ben sesimden fark edicem yaşlandığımı...
Ayhan AYDIN
Ayhan AYDIN 15 saatler önce
"bu ülkeye ve bu hayata dair hiçbir şeyin, hiçbir zaman benim dilediğim gibi olmayacağını biliyor, artık bundan acı duymuyorum" Z.DEMİRKUBUZ
mehmet vatansever
mehmet vatansever 15 saatler önce
arkamdan kuyu kazmanıza gerek yok önüm zaten uçurum
kerem akaltun
kerem akaltun 15 saatler önce
Sigara dumanı süsledi kaygılarımızı...
Kaan Elkit
Kaan Elkit 16 saatler önce
Elbet bir gün bizde iyi niyetimizden kazanacağız ♠️
Gökmen Tarlasız
Gökmen Tarlasız 16 saatler önce
Sözleri çok anlamlı...
Tuğçe Vural
Tuğçe Vural 16 saatler önce
😡
mert Xd
mert Xd 16 saatler önce
Kurumuş boğazım Bekliyorlar yol ağzında onlar Bir gün beni sorarlarsa suscan Elin kanlı çünkü abi demir kapı bundan Ne özlemi hasret suçun doğasında varsa Yoksulun merhameti gasp Elinde saz Hep beklemiş gözlerinde yaş Sırtında yas Gün gelecek teraziyi bu insanlar tekmeleyecek Biz tanığız keşmekeşe En önden arz edicez Ben sesimden fark edicem yaşlandığımı Ya da her şarkıyı veda niyetiyle yazdığımdan Sana çirkin hazlarından, aşklarından geri kırıntılar kalcak Ve bu yalnız olcak Senin yandığından daha fazla yanan insanları duymuyorsan eğer Nasıl olcaz arkadaş Böyle avuç kadar üstümüzde borcu kalır Ve iyimser bir gül açar parklara Unutulacak dünler Yaşanılacak günler var Öyle günler var İnan Yalanmış ziyanmış hayat Deyip gitme Hep utancın kar kışında kaldık Alkışlara kandık Öyle yorgun öyle beter sabahlara kalktık Bir hayalim gözlerinde saklı Ne giden var ne beklenen yarınlardan artık Artı hep anlattım biliyor musun Dedim ki dili yok bunun Kimsesi kimi yok onun Neşesi düşü yok şunun Dedi ki düşür omzunu Ne şiiri ne şarkısı Yok işte bir şey olduğu Öyle değil işte olmalı bir çözümü Biz onca gece uykumuzu yok yere mi böldük Acıları çekip gözlerini silmiş insanları düşün Paramparça düşü Unutulacak dünler Yaşanılacak günler var Öyle günler var İnan Yalanmış ziyanmış hayat deyip gitme Hep utancın kar kışında kaldık Alkışlara kandık Öyle yorgun öyle beter sabahlara kalktık Bir hayalim gözlerinde saklı Ne giden var ne beklenen yarınlardan artık Mevcut düzen dahilinde ne aşkı Avunduğun her şey sahte yok aslın Geriye ne kalmış Düşlediğim bir yaşam ve utandığım korkular var Gönlümü vermişken hem de Anlıyorken bir halkı Uykusuzluk sende artık Onlar temizlerler vicdanlarını Açsa karnın yağma artık isyan sayılır Bir anne vedasıdır gerçek hicran tanımı Kazanmak kirlidir kaybedelim insan kalırız Kocaman bir sofra düşün mahallenin ortasında Dünyanın tam ortasında Güneşler büyütür üstümüzde sonra Kalır burjuva düşlerin yalanlardan arda İyi söz yazarlarının ne kadar hükmü kaldı Ben sana bu çiçekleri mezarlıktan çaldım Çok uluslu yalnızlıkların yanında uzandım Gökyüzü çok yıldızlı Unutulacak dünler Yaşanılacak günler var Öyle günler var İnan Yalanmış ziyanmış hayat deyip gitme Hep utancın kar kışında kaldık Alkışlara kandık Öyle yorgun öyle beter sabahlara kalktık Bir hayalim gözlerinde saklı Ne giden var ne beklenen yarınlardan artık EMEK VAR..
Deadpool 00
Deadpool 00 17 saatler önce
Beylerrr adamı rahat bırakın!
Sina Kazemi
Sina Kazemi 17 saatler önce
iran dan selam lar
Samet Hancı
Samet Hancı 17 saatler önce
Ne zaman aşık olduğum kızı görsem, ne zaman benimle gözgöze geldiği an gelse aklıma, ne zaman ona derdimi anlatıp bana hayır diyeceği anı düşunsem ve ondan sonra artık o çalıştığı dükkanın sokağından geçemeyiceğimi düşünsem kulağıma hep bu şarkı fısıldanıyo sanki...
Cihan Demir
Cihan Demir 17 saatler önce
Bu şarkıyı dinlediğimde spor salonundaydım. Unutulacak dünlerim vardı. Şimdi bakıyorum, dünleri unutmuyorum ama dünlerle her gün barışıyorum tek tek.
temel duman
temel duman 17 saatler önce
T ek kelimeyle EFSANE
NAMEGAMERSS
NAMEGAMERSS 18 saatler önce
4:27🥺
Yusuf Toğrul
Yusuf Toğrul 18 saatler önce
Yorumlar hala tutuyor demekki dinleyen birileri var..
Samet Karaaslan
Samet Karaaslan 18 saatler önce
Yorum bile yapamıyorum yutkunmaktan..
Ece Aybüke Öktem
Ece Aybüke Öktem 18 saatler önce
Sanırım tükendim yapamıyorum devam edemiycemmm...
Hacı Arslan
Hacı Arslan 17 saatler önce
@Ece Aybüke Öktem derdin herneyse bilmemde herkesin dertleri vardır olumlu düşüncelere yönel bu şekil kendini yipratmaktan başka kazancın yok inan
Ece Aybüke Öktem
Ece Aybüke Öktem 17 saatler önce
@Hacı Arslan Dayanamıyorum artık olmuyo.
Hacı Arslan
Hacı Arslan 18 saatler önce
Niyeki dayan daha güçlü olarak ayağa kalkacaksin
Fatma Eroz
Fatma Eroz 18 saatler önce
Bu şarkıyı her dinledikçe koronanın ilk çıktığı zamanlar ve ilk karantina aklıma geliyo 😒
Mehmet Yiğit Başkurt
Mehmet Yiğit Başkurt 18 saatler önce
Bi iyimser gül açar parklara.
De ki ' MEHMET .!
De ki ' MEHMET .! 18 saatler önce
.....44 yaşındayım...öylesine açtım.....üst üste 6 sefer dinledim......bilmiyorum...bilmiyorum niye...😕
NURİ YKSL
NURİ YKSL 18 saatler önce
kendi yorumunu beğenenler like atsın
alanyaspor hatayspor
alanyaspor hatayspor 18 saatler önce
krizler uysukuzluk yolsuzluk işsizlik kaçış ararken kış gelmesi kimsesizlik subokson lirica gyrex seruguel nevrotin . eroinman hayat sistem insan sevgi saygı umut hapis özgürlük zengin fakir ömür utanç yaş gözyaşı anne bana kardeş aile .... ölüm 😪
Görkem Şimşek
Görkem Şimşek 19 saatler önce
Öyle düşünüyorum işte
İrem İnce
İrem İnce 19 saatler önce
Yorumları okuyup dertlenmeye geldik..
onur kutlu
onur kutlu 19 saatler önce
EN AMA EN GÜZEL ŞARKI Altıda oku Unutlucak günler ve unutulan günler diyenler like atsın bu şarkıya
Leasner_420
Leasner_420 19 saatler önce
'' Sevmeyi Beceremeyince '' Becermeyi Sevdim '' ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Reha Ceylan
Reha Ceylan 19 saatler önce
Nakaratı söyleyen kızın ismi ne?
Reha Ceylan
Reha Ceylan 18 saatler önce
@Azize Ortaç teşekkür ediyorum 🌸
Azize Ortaç
Azize Ortaç 18 saatler önce
Bahar Sönmez
Süper Girl
Süper Girl 19 saatler önce
Bazen mutsuz olmak aslında mutlu olduğunun farkında olmamaktadır ama biz mutlu olursak 17 saniye sonra rüya biter...
FGBNH THTHJR
FGBNH THTHJR 20 saatler önce
Çok unutulacak dünler var hangisini unutmakla başlayalım
Okan Söyler
Okan Söyler 20 saatler önce
İnsanı insanlar Degil... İnsanı Ulaşamadığı Hayaller Öldür. Sanırım Hepimiz Ölüyüz Sadece İtiraf Edemiyoruz...
Aydın Çetin
Aydın Çetin 20 saatler önce
Geceleri karanlığın en yoğun olduğu an, şafağın sökmesine yakın olan zamandır dedik, bekledik bekledik, ömür bitti..ne Şafak söktü, ne de o geldi..
Berkay Şahin
Berkay Şahin 21 saatler önce
Lan ne mal mal yorum yapıyorsunuz lan altı üstü bi şarkı abartmayın veletler
RG RULINGAME
RG RULINGAME 21 saatler önce
Gelecekteki kendime not: sakin birini kendinden çok sevme çünkü kendinden çok sevdiğin o kişi bir gün gelir işte o kendinden çok sevdiğin kişi bir başkasını senden daha çok sever
Furkan Kaçmaz
Furkan Kaçmaz 21 saatler önce
"Kazanmak kirlidir, kaybedelim insan kalırız ..."
Furkan Kaçmaz
Furkan Kaçmaz 21 saatler önce
"Kazanmak kirlidir, kaybedelim insan kalırız ..."
Arda Okmak
Arda Okmak 21 saatler önce
böyle şarkı görmedim mükemel mükemel her like atınızda dinliycem
Azmi Sen
Azmi Sen 21 saatler önce
Sevdiler gerçek sandım güvendim sırtımdan bıçakladilar ama ben ayakta kaldım ve hep ayakta durcam
Emirhan Keser
Emirhan Keser 22 saatler önce
Ne giden var ne beklenen yarınlardan artık ..🥀
Berry Merry
Berry Merry 22 saatler önce
Bu şarkı olmasaydı unluler Nasıl kapak yapacaktı acaba
metth.
metth. 22 saatler önce
18k disslıke atan orospu evlatları sizede selam olsun
Azra Aras
Azra Aras 22 saatler önce
Tekrar Tekrar dinliyorum
Azra Aras
Azra Aras 22 saatler önce
Çok güzel hep dinliyorum 😯😯
Azra Aras
Azra Aras 22 saatler önce
Üzgün günümde dinliyorum
Fatih Önler
Fatih Önler 23 saatler önce
Düştükçe kalkmayı öğrendim, kalktıkça kimsem olmadığını.
Haci Halil Doğan
Haci Halil Doğan 23 saatler önce
Eğer değer verdiysen değeri bulamazsın çünkü fakirlik zengini güldürür ama değer varıyorsalar sana sen sevmemezlik yapma
Atakan Çiğdem
Atakan Çiğdem 23 saatler önce
Daha iyi sarkı sözleri olamazdı ✌
Eren CAN
Eren CAN Gün önce
Kulağım şarkıda gözlerim yorumlarda diyenler! Sayımızı bilek
Sonraki
Gazapizm - Sağı Solu Kes
04:25
görünümler 51 000 000
Unutulacak Dünler
04:56
görünümler 19 000 000
Hiç Işık Yok
07:08
görünümler 9 400 000
Unboxing EVERY iPhone 12 and iPhone 12 Pro
27:07
Gazapizm - Kalbim Çukurda ft. Cem Adrian
04:32
Gazapizm - Pisliğin Üstüne Basmışlar
03:23
Canbay & Wolker - Elbet Bir Gün
04:06
görünümler 37 000 000
Heijan feat. Muti - KEKE
2:40
görünümler 4 894 227
ALL IN
3:08
görünümler 347 125
EVERGLOW (에버글로우) - LA DI DA MV
3:41
LOREDANA - INTRO
2:22
görünümler 3 293 365