Karanlık

Galatasaray'dan ilginç transfer haberi | İrfan Can Kahveci 5 mi 10 maç mı ceza alıyor

Spor Gecesi Digital
görünümler 47 626
100% 3 100 0

Galatasaray'da transferde ilginç gelişmeler yaşanıyor. Haluk Yürekli ve Gökhan Dinç, Galatasaray'daki transfer hareketliliğini transfer haberlerini Spor Gecesi Digital'de açıklıyor.

Göztepe Fenerbahçe maçında Atakan Çankaya'ya saldıran İrfan Can Kahveci kaç maç ceza alacak? 4. hakemin gözü önünde olan olay nasıl es geçildi? İrfan Can Kahveci disiplin kuruluna sevk edildi ve kaç maç ceza alacak?

Basketbolda yaşanan Galatasaray NEF Beşiktaş Icrypex mücadelesini de Spor Gecesi Digital'de konuşuyoruz.

Spor

katma

 

29 Kas 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 225
Volkan KZR
Volkan KZR Aylar önce
Güzel abilerim şu Mehmet arkadaşımıza lütfen söylermisiniz, program girişindeki intro aşırı sesli, her seferinde unutuyorum ortalık gümbür gümbür gerçekten, ama sizlerin sesi çok net iyi yayınlar 👏🏼👍🏼
eser
eser Aylar önce
Evet ve hatta daha slow bi seyker koyarsanız daha güzel olur bence
MUTLU BAŞAR TÜREYEN
Melo bir tw attı 3 maç, Arda storyden 3 maç, Fatih hoca ak dese 5 kara dese 10 maç, sergene 1,şenola 1,koça 0,irfana ne vermelerini bekliyorsunuz 1 maç gönlünüz olsun abiler :)
Aslan Aslan
Aslan Aslan Aylar önce
Yine güzel bir yayın olmuş Tebrikler beyler!👏
i am the danger
i am the danger Aylar önce
İrfan 2 maç alır max görürsünüz. Çünkü fenerin en iyisi şuan hayatta 5-10 maç vermezler mümkün değil.
Peace at home peace abroad
Helal olsun takim kayirmadan gercekleri dile getirdiginiz icin! 4.hakem Fenerbahce‘ye kiyak olsun diye olanlara göz yumuyor, Fenerbahce yinede hakemlerden müzdarip rolü oynuyor!
Mahmut Güneyli
Mahmut Güneyli Aylar önce
He yav he
Mahmut Türker
Mahmut Türker Aylar önce
Türkiye’de 1 tane Fatih terim var. Çok doğru. Kıymetini bilelim
Marcador
Marcador Aylar önce
@Hasan Kurt ?
Hasan Kurt
Hasan Kurt Aylar önce
@Marcador !?
Marcador
Marcador Aylar önce
Evet 100 yaşına kadar teknik direktörlük yapsın, zaten klübün anahtari onda, her sene ocak ve temmuzda bolca transfer yapsın menajer damat ile Hatta tüzük değişsin klübün kurucusu ve bir numaralı üyesi Sinyor olsun
Yunus Emre Karan
Yunus Emre Karan Aylar önce
Mohammede biraz az şans verildiğini düşünüyorum hadi devam edilmeme kararı alındı ona da eyvallah ama al bugün 4 e devre arasında daha pahalıya hemen elden çıkar zaten alınmaması çok büyük bir hata olur
Marcador
Marcador Aylar önce
Dur daha Mustafa yi ocak da satalim bir sütü transfer yapariz; en fazla klüp batar yeter ki sinyor mutlu olsun
loris
loris Aylar önce
Galatasaray'da sistem, merkez forvet veya santroforlara gol attırmak için değil kanat forvetlere gol attırmaya yetiyor.
loris
loris Aylar önce
@i am the danger bizim taraftara bakma sever abartmayı. Getir ordan Cebelitarık'ı Halil abin gol atacak.
i am the danger
i am the danger Aylar önce
Paso orta paso orta. Vuran adam yok işte 3 senede kaç kere orta kafa atmışsız biz. Karagümrük maçında kaç tane orta açmışız rekor kırmışız. Orta açtığımız topçu kim? Hali :d şaka gibi takımız gerçekten
yasin bak
yasin bak Aylar önce
Yaziklar olsun gazeteciyim diye geçinip , holiganlik yapanlara, bu haber neden simdiye kadar bizelre ulasmadi
Mark Lynn
Mark Lynn Aylar önce
MEDYA ALI KOC'UN KOPEGI OLMUS BESLENIYO. BUNU BASKA TAKIMDAN BIRI YAPSAYDI , HABERLERDE HER DAKIKA CIKARDI.
talip şahin
talip şahin Aylar önce
siz delikanlısınız,tabilki izlerim dinlerim harbi gazetecisiniz.dogru ve dürüstlük çok kolaydır
Yaşar Öztürk
Yaşar Öztürk Aylar önce
ÇOCUĞUYLA SEYREDEN BU TERBİYESİZ KÜFREDEN KİŞİLERİ SEYRETMEK ZORUNDA MI DAHA ÖNCEDE BURAK YAPMIŞTI KÜFÜR
Yunus Bakırcı
Yunus Bakırcı Aylar önce
2011 den daha rezil bir lig futbol sogudum yemin ederim
ALFA ALFA ALFA ALFA
İRFANCAN KAHVECİYE EN AZ 6-7 MAÇ CEZA VERİLMELİDİR. 😡😡😡😡😡😡
ALFA ALFA ALFA ALFA
FENERASYON İŞ BAŞINDA 😡😡😡
Mustafa Kara
Mustafa Kara Aylar önce
Yazık.. Turk futbolu guzel oyun, harika goller, yetenekler ve başarı üzerine nezaman konuşacağız merak ediyorum.. her hafta hakem, servet yardımcı, nihat özdemir, ali koç, fatih terim cezaları, şenol guneş rezalet, yabançı kuralı, yayın problemlerı, takımların borçları, avrupada 20 geriledik, milli takim 0.... allah belanısı versin #Turkfutbolfederasyonu #nihatözdemir İSTİFA!!
brg oznd
brg oznd Aylar önce
1 tane orta becerisi olan futbolcu alinmali sadece orta becerisi olsjn yeter
Hüseyin Zeren
Hüseyin Zeren Aylar önce
Hala transfer hala masraf bukadar borç varken transfer nasıl yapılıyor gene devre arası transfer olmadı sezon bașı gene transfer olmadı devre arası tekrar transfer
İlker çelik
İlker çelik Aylar önce
Yok ya sınır dışı edin irfanı ne cezası ...
İrfan Mutlu
İrfan Mutlu Aylar önce
Döviz böyle giderse bütün kulüpler için taransfer hayal!
melih kurnaz
melih kurnaz Aylar önce
Adamlar 👏🏻👏🏻
Anıl ARIKAN
Anıl ARIKAN Aylar önce
❤️🦁💛
Sinan Cangir
Sinan Cangir Aylar önce
Her mac koridorda olan hareketler fenerbahceye patlatlatmislar bu tuzak karşısinda fenerbahce susmamalı. Gokhan dinç geçen sezon karagümrük bjk yi yendi bjk li oyuncular koridorda karagümrüklü futbolcuları dövdüler kim kaç ceza aldı desenize
Abdullah AYTEN
Abdullah AYTEN Aylar önce
GS almasın Mohemmedi .bu yıl hiç bir şey yapmadı.
Sinan Cangir
Sinan Cangir Aylar önce
Bjk li oyuncular karagümrüklü futbolcuları koridorda dövdü be kim kaç ceza aldı hemde olay görüntüleri varken
Ilker Akar
Ilker Akar Aylar önce
Derbideki iki eliyle orta parmak yapan şahıs hakkında neden rapor tutulmamış?
izmir 35
izmir 35 Aylar önce
Galatasaraylı futbolcu olsa hemen herkese duyurulur skandal rezalet dıye gunlerce konusulurdu
Ferhat Demir
Ferhat Demir Aylar önce
ŞikeBAHÇE !!!
Ayşe Sıkıcı
Ayşe Sıkıcı Aylar önce
İrfan Can maksimum 2-3 maç ceza alır, boşuna uğraşmayın.🤫😂
nesli sema özdemir
s.a hayirli yayinlar spor dijjital ailesi
Taib 114
Taib 114 Aylar önce
Mustafa Muhammed konusunda GS hata yapar diye korkuyorum, GS bonservisiyle alırsa Mustafa'nın kafası da rahatlayacak, daha önce gelecek kaygısı yaşıyor diye bir haber dinlemiştim yanılmıyorsam Ajans 1905 söylemişti, bu adam ilk geldiğinde zımba gibiydi ama sonradan birşeyler oldu. GS mutlaka Mustafa'nın bonservisini almalı çünkü Fransa'da öyle veya böyle bir pazarı var ve kesinlikle elinde kalma gibi bir riski yok. Diagne 30 yaşına gelmiş gidecekse o gitsin.
koksal kiraz
koksal kiraz Aylar önce
Gs santraforu olacak meziyetleri yok hocam.3santraforumuzu toplasak 1A sınıfı futbolcu etmiyor. Oyuncuyu alırken bu futbolcuyu parlatsak Arsenal,atletico alır mı diye sormamız gerek. Marcao dışında elit takımlara gidecek oyuncumuz yok.
ahmethan
ahmethan Aylar önce
Fatih terim 5 maç ceza almalı ama b.ku dereye inmemiş irfan büyük adam ona ayricalik yapilmali eğer yapilmazsa fenevbahçem berihşannnn😂😂😂 olur
Namiq Kerimov
Namiq Kerimov Aylar önce
Salam NY siz halal olusun❤💛
DİNÇ GÖKHAN
DİNÇ GÖKHAN Aylar önce
Arkadaşlar videoyu beğenmeyi unutmayalım
Hüseyin Uçar
Hüseyin Uçar Aylar önce
sen nasıl bir hocasın mouhammedide bitirdin düş gs nin yakasından.
ZIDAN OYUN
ZIDAN OYUN Aylar önce
Macao 8 maç ceza aldı irfan can 1 maç alır aynı fatih terimin ve sergen yalçın konusuyla aynı olacak
Sinan Cangir
Sinan Cangir Aylar önce
Nokta kadar bisey yakaladiniz mi fenere saldirirsiniz sizin insanliginiz bukadar
BeRaT
BeRaT Aylar önce
İrfanın saldırı görüntüsü yayınlandı bilginiz olsun
Tolga Müslim
Tolga Müslim Aylar önce
Kralsiniz .
ahmethan
ahmethan Aylar önce
Fenerasyon irfanin küfürüne hakaretine saldirsina kaç maç verecek acaba daha doğrusu ceza verecekmi acaba
ahmethan
ahmethan Aylar önce
İrfan ts gs topçsu olsa 20 maç ceza alsin hadda yetmez boynuna urgan geçirip idam edin derdi millet Ama fenevbahçem berihşan topçusuysa aaa irfan dışarda efendi çocukdur asla yapmaz öle şeyler yanlişlikla olmuş kamera kumpas kurmuş en fazla 1 maç ceza canım 😂😂😂
Alex Souza
Alex Souza Aylar önce
BALOTELLI GS GELMELI
levent akaydin
levent akaydin Aylar önce
Server Yardimci denen futbol mafya lideri kovulmadikca Turk futbolunda adaletli sonuclar beklemeyin
ahmet ahmet
ahmet ahmet Aylar önce
kaleye okan gocuk orta sahaya gedson
TURKISH PATRIOT
TURKISH PATRIOT Aylar önce
Artik Galatasaraya karşi oynayan takimlar maça çikmadan önce eminim diyorlardirki, Galatasarayli sana dokundumu at kendini yere kivran kesin ya sari ya kirmizi yada penalti alirsin.. 💛🇹🇷❤
GS Hulagu
GS Hulagu Aylar önce
@Lord of Angmar seni bulucağım öz babAndan kaçamazsin
GS Hulagu
GS Hulagu Aylar önce
@Lord of Angmar anan oldu
Mark Lynn
Mark Lynn Aylar önce
@Mustafa Ugur SIKECI EZIK SIZ YUNAN TAKIMLARIN ALTINA YATMAYI COK SEVDINIZ, TERIM'IN GS'YI AVRUPADA GRUP LIDERI VE GS'YA UUEFA'DAN 18 MILYON EU. KAZANDIRDI.
GS Hulagu
GS Hulagu Aylar önce
@Lord of Angmar şimdide fenerimi oldun dansözzzz
Mustafa Ugur
Mustafa Ugur Aylar önce
FATH TERİM PIRLANTAYSAHEPİMİZ E YAZIKLAR OLSUN ŞEREFSİZ HALUK VE GÖKHAN
izmir 35
izmir 35 Aylar önce
Haluk gokhanın soyledıklerını neden sende tekrarlıyorsun sürekli
Aydin Ozkan
Aydin Ozkan Aylar önce
Adam kaç maç ilk 11 çıkıp 90 dakika sahada kaldı.konya ve rize maçlarında attığı golleri unutmayın
Türkan Degirmenci
Türkan Degirmenci Aylar önce
Günaydın hayırlı günler iyi yayınlar arkadaslarim
Emre
Emre Aylar önce
İrfancan ne yaptı kısaca anlatırmısınız
Ahmet Demir
Ahmet Demir Aylar önce
Mostafa mohammwdi oynatmiyorki memnun kalsin
Hagi 10
Hagi 10 Aylar önce
Efsane olmuş yine
Osnaschumi Sonne
Osnaschumi Sonne Aylar önce
Ali Dürüst gibi olmalılar tüm t'f'f yöneticileri degilmi Haluk yürekli beyefendi
Volkan Tosun
Volkan Tosun Aylar önce
@GS Hulagu kimi şikayet ettin kardes
Volkan Tosun
Volkan Tosun Aylar önce
@Lord of Angmar çok büyük dedin zimparator şampiyon oldu kadrolara bak Sergen gibi avcı gibi kötü kadroları alıp şampiyon yaptini dua etsin cenk ergun e adam kurdu kadroyu şampiyon yaptı son 5 yılda terim GS ye zarar vermisdir FB gelirsek iyi yonetiliyo demedin zaten
Volkan Tosun
Volkan Tosun Aylar önce
@Lord of Angmar zimparator diyonuz başka bişey demiyonuz adam 3 yıldır kulübün anasını ağlattı hala zimparator diyonuz
Volkan Tosun
Volkan Tosun Aylar önce
@Lord of Angmar klavye atliyo bunu bilen bilir senin gibi cahiller bunu bilmeden yorum yapar bundan sonra sana sorarım neyi konuşup konusmuca mi ama bildim teksey burdaki amigolar ve senin gibi futbol cahilleri ile konuşmak zaman kaybi
Volkan Tosun
Volkan Tosun Aylar önce
Bunlar zimparatorun bir numaralı tetikçisi geçen hafta FB ye verdi dedi kendilerini yirttilar GS nin golünü iptal etti GS nin penaltisini vermedi diye ama marcoa nün kirmizisini konuşmadı marcoa kırmızı verilseydi zaten maç orda biterdi terim müthiş gidiyo herşey süper hatta bu iki zat GS nin UEFA yi alabilceni dusunuyo o kadar amigo FB kötü gidiyo hergun koç diyo 1 gün zimparator demiyo öle amigo kardeş bunlar dedini kale alma
mustafa yuksel yüce
Yahu bu Muhammed Mustafa yi ülkede tanıyan varmiydi terim ilan edene kadar...gidin ötede oynayın...sonsuza kadar terim....
moww lut
moww lut Aylar önce
Süperligi kapatin ya cöp olmuş
Emre
Emre Aylar önce
Kime saldırmış irfan olayı bir söyleyn
Senol Bayraktar
Senol Bayraktar Aylar önce
Servet bilalin dostu
Sinan Cangir
Sinan Cangir Aylar önce
Ya sizin vicdanınız kurusun
Mahmut Güneyli
Mahmut Güneyli Aylar önce
Yok ya lisansını iptal edin.BAQ
Mahmut Güneyli
Mahmut Güneyli Aylar önce
Yok ya lisansını iptal edin.BAQ
Ayhan Öztürk
Ayhan Öztürk Aylar önce
Fosil fatih Kimi begendiki simdiye dek Defolup gidemedi
Mark Lynn
Mark Lynn Aylar önce
EZIK SIKECI, SIZ COK SEVIYONUZ YUNAN TAKIMLARIN ALTINA YATMAYI, TERIM AVRUPADA GRUP LIDERI VE GS'YA UEFA'DAN 18 MILYON EU. KAZANDIRDI.
sunset
sunset Aylar önce
Seni degilde seni doguranı begenir belki
Aslan Aslan
Aslan Aslan Aylar önce
F.terim in ayakkabisinin altındaki toz zerreciginin bile ülkemize katkısı sizden fazladır bayim!F.terimi ucbes cahil cuhela troll istiyor diye onu göndermezler sen rahat ol!!)
Lord of Angmar
Lord of Angmar Aylar önce
Hoca baya bir üzmüş seni galiba. Kaç yaşında adamsın yazdığına bak :)
Emre
Emre Aylar önce
Kime saldırmış
izmir 35
izmir 35 Aylar önce
Serdar ortaç ı konuk edin
ahmethan
ahmethan Aylar önce
Şu bi gerçek abim Türkiyede herkez fenevbahçeme oynuyov olimpiyakosuda uefa kolladi zaten yoksa ben atatürkün takimiyim yunana yenilmem islambola kostandin dedirtmem a.durmaz gibi iyiki elendik yunan bizi iyiki eledi demem asla ayşe koç yetişşş FENEVBAHÇEM BERIŞHAN 😂😂😂😂
ahmethan
ahmethan Aylar önce
@Mark Lynn hemde nasıl yunana iki maçdada verdiler çakdirdilar hiç gocunmadilar
Mark Lynn
Mark Lynn Aylar önce
FB SIKE YAPTIGINDAN BERI HEP ATATURK RESMINI DEVAMLI KULANIYO , ATATURK BEN SPORUN TERBIYESILI OLMASINI SEVERIM DEDIS AMA EZIK FB HEM SIKECI, HEM SAHTEKARLAR, DUZENBAZLAR, USTELIK YUNANLILARIN ALTINA YATMAYI SEVERLER. ATATURK SAG OLSAYDI FB SPOR KULUBUNU KAPATIRDI.
Metin Aktararlar
Metin Aktararlar Aylar önce
Sn yürekli bu aralar çok antipatiksin biraz sus motorun soğusun ya az konuş az gıcık sın sen gıcık
Yasin Ege
Yasin Ege Aylar önce
Fitne ikili
Osman Osmanoğlu
Osman Osmanoğlu Aylar önce
Ne olmuş? Duşta sabunu kim düşürmüş?
izmir 35
izmir 35 Aylar önce
Tepedekılerde sorun
Ali Özoğlu
Ali Özoğlu Aylar önce
Bu Mostafa Muhammed,avrupada bir takıma gidipte,Orada büyük bir yıldız olursa,Fatih Terime halen büyük teknik direktör diyecekmisiniz?Bakın buraya yazıyorum,unutmayın.Mustafa Muhammed Avrupa ya gitsin,orada Yıldız oyuncu olacak.Sizde Yazın bunu bir yere.
Ali Özoğlu
Ali Özoğlu Aylar önce
@Mark Lynn Ben senin ne anlatmak istediğini çok iyi anlıyorum,Sen benim Ne demek istediğimi anlamamışssın meğer,Demek istediğimi bir daha yazayım,Benim futbol oynayan oğlum olsa,Hayatta Türk kulüplerinde forma giymesini istemem.Yani Burada futbolcularda bir sorun yok,Burada SİSTEM de bir problem var,SİSTEMM
Mark Lynn
Mark Lynn Aylar önce
@Ali Özoğlu sen buyude gel , daha ne okudugunu anlamis degilsin. Ben takim diyorum sen oyuculardan bahsediyon.
Ali Özoğlu
Ali Özoğlu Aylar önce
@Mark Lynn Aslında senin söylediğinin tam, tersi,Türkiyede Başarılı olamayıp Avrupa'da Başarıyı kazanan Yüzlerce futbolcu sayabilirim sana.Türkiye futbolunda sistem yok sistem.Neyse Hele o zaman bir gelsin görürüz Kim Haklı Kim Haksız..
Mark Lynn
Mark Lynn Aylar önce
O SENIN DEDIGIN MUHAMMED, 2. SENESI TURKIYEDE DAHA KARISINI TURKIYE'YE GETIRMEDI, BIR DIGER ARAP OYUNCUYLA BERABER BEKAR EVI KIRALADI , KIZLARLA TOP OYNUYOR, TERIM 'IN DEDIGINE TUTMUYARAK BJK MACINDA GITTI PENALTI ATMAYA ONUDA BECEREMEDI. 3 PUAN KAYBETTI GS., AVRUPA TAKIMLARI BUNLARI KULUPE SOKMAZ. TURKIYE LIGINDE GOL ATAMIYANLAR AVRUPADA YEDEK OLAMAZLAR.
alper_54x
alper_54x Aylar önce
bencede
kultegin731
kultegin731 Aylar önce
Fatih Terim futboldan anlıyorsa vah ki vah.. Allah bizi Fatih Terim belasından tez zamanda kurtarsın..
Mark Lynn
Mark Lynn Aylar önce
EZIK SIKECI , SIZ GIDIN YUNAN TAKIMLARIN ALTINA YATIN, TERIM'IN GS'YI AVRUPADA GRUP LIDERI VE UEFA''DAN 18 MILYON EU. KAZANDI.
Emre
Emre Aylar önce
İrfan olayı ney kısaca anlatırmsnz
ilker elkin
ilker elkin Aylar önce
Fatih Terim sürekli kadroyu değiştiriyor değişen bir şey yok 3 sezondur. Mustafa Muhammed i Galatasaray almazsa Fener havada kapar. Muhammed i bu sezon doğru dürüst oynatmadı hoca maalesef. Morutan Muhammed 3 maç oynasın beraber bir görelim Allah aşkına.
Mark Lynn
Mark Lynn Aylar önce
BJK MACINDA TERIM'I DINLEMEDI PENALTI ATMAYA KAKTI KACIRDI, 2 SENEDIR TURKIYE'DE KARISINI YANINA GETIRMEDI, DIGER BIR ARAP OYUNCUYLA BEKAR EVI KIRALAMIS KIZLARLA TOP OYNUYOR, TERIM BASTI VE IHTAR CEKTI AMA ADAM DEGISMIYO. ARAP OYUNCULAR TURKIYEDE SIMARIYO, DEVAMLILIK YOK.
Yunus Bakırcı
Yunus Bakırcı Aylar önce
Aspor ve trte spor diger sopor kanallarından çıt yok yazıklar olsun
Kemalettin AKKANOĞLU
#TRABZONSPOR'da Fatih Terim çıkmadı daha büyüğü çıktı, Şenol #GÜNEŞ... puhahahahahah 😂☺️💪👊✊❤️🔵🔴💙❤️🔵🔴💙❤️🔵🔴💙❤️🔵🔴💙❤️🔵🔴💙❤️🔵🔴💙❤️🔵🔴💙❤️🔵🔴💙❤️🔵🔴💙❤️🔵🔴💙❤️🔵🔴💙❤️🔵🔴💙❤️🔵🔴💙❤️🔵💙💙❤️🔵🔴💙❤️🔵🔴💙❤️🔴🔴💙❤️🔵🔴💙❤️🔵🔴💙❤️🔵🔴💙🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Aslan Aslan
Aslan Aslan Aylar önce
@Kemalettin AKKANOĞLU çakma filozof Şenol F.terimin ayağının altındaki toz kadar bile bu memlekete faydası olmayan biridir en büyük başarısıda F.terimin kurduğu kadrolarla oynaması dir haklısın👍Senol kariyerini bile F.Terime borclu belkide!Onun ekmegini yiyiyor ve Terim kompleksli olur!senin gibi bir cahille muhatap olmak hata olmuş aslinda!Sen Nerede yasiyorsun uzayda mi !! bu anlattıklarını yazmasaydin da bari bu kadar komik duruma dusmeseydin kardeşim!Allah şifasini versin🙏
Kemalettin AKKANOĞLU
@Aslan Aslan Yok ÇAKAR filozof, demek ki bayağı bi çakmış ve acıtmış ki acımsnın verdiği o kötü ve kindar hislerle böyle cıyaklıyosunuz, başlı başına bi bile TÜRK futbolunun bir numarasının Şenol GÜNEŞ olduğunun net ispatı...İmPARAtor da 96'ya Şenol GÜNEŞ'in kurduğu kadroyla gitti, orda F.t. kadrosu burda da yine f.t başarısı öyle mi?Bunlar işte hep tetikçi medyanın algı operasyonları ve oyunlarıdır, siz de buna meyilli olduğunuz için hemen satın alıyorsunuz yazık...
Kemalettin AKKANOĞLU
@Lord of Angmar kalibrenin ne olduğunu bilmezsin boş boş kem küm yapma, işte Şenol GÜNEŞ 2011"de bizi TERTEMİZ 82 HELÂL ile ŞAMPİYON yaptı, sizi acıtmış bayağı bi, belli!2011'den bu yıla 10 yıl değil de 30 yıl geçtiğini zannedene aslında hiç cevap verilmemeli😂😅
Aslan Aslan
Aslan Aslan Aylar önce
@Lord of Angmar çakma filozof mu onun tek başarısı F.Terimin kurduğu kadrolarla maaş almak ve onun ekmegini yemek Ülkeye tek bir faydası olmamistir !😂
Lord of Angmar
Lord of Angmar Aylar önce
Şenol Güneş ile Fatih Terim'in kalibresini bir görüyorsan 30 sene şampiyon olamamana şaşmamalı :)
Ahmet Yardım
Ahmet Yardım Aylar önce
Ver mezler
hakan
hakan Aylar önce
İstediğin kadar transfer yap FT gitmediği sürece bu takıma Mbappe Neymar Lewandowski yi getir. Yine hücum organizasyonu olmayacak , korner duran toptan gol atamayacak. Ver yana at geriye kısa pas ilerde baskı. 25 senedir ekmeğini yiyor .Artık herkes biliyor GS ne oynayacağını Görün artık FT ‘in miladı doldu
Sinan Cangir
Sinan Cangir Aylar önce
25 dakika konuşmuşlar sırf muhabbet olsun diye fenerbahçeyi
CeKo8
CeKo8 Aylar önce
Gizem yaman kimsen bul beni :/
Onur Ahmet önal
Onur Ahmet önal Aylar önce
Hakem diyonda gs ne oynuyor onu da de hele 3 büyüklerden hangisi doğru düzgün oynuyor dede bilekk:))
Özgür Kavalcı
Özgür Kavalcı Aylar önce
@Onur Ahmet Önal GS diyon da hakemler ne maç yönetiyot onu da de hele hakemlerden hangisi doğru düzgün maç yönetiyor dede bilekk:))
Aslan Aslan
Aslan Aslan Aylar önce
Keko sana ne GS den falan sen git şikeciler mahallesinde zirla!
paso pascal
paso pascal Aylar önce
Yav abiler beşiktaşlıyım ama programın adını anti fener olarak değiştirin. Yönetim futbolcu hakem hangi konu konuşulursa konuşulsun full aleyhte yorum yapiyosunuz çok rahatsız edici çok. Ali koç tv yi bıraktirdi diye top tüfek ne varsa saldiriyosunuz da sıktı artık
Lieuws
Lieuws Aylar önce
Cok dogru diyorsun fakat bu kanserden biz hic kurtulamayacağız. Arabin baskin "dini" Türk ulusunu bu günlere getirdi. Her yerde nefret.
Aydın Şişman
Aydın Şişman Aylar önce
Fenerbahçe kadar başınıza taş düşsün yazıklar olsun o kadar içinize dokunmuş ki başakşehir maçı Rize maçını unutmadık
xMaybeOneDay *
xMaybeOneDay * Aylar önce
@Aslan Aslan Dunya biliyor bu şıkecı ve fetoşları ısteselerde ıstemeselerde bu gercek degişmez bosver onune kemik at havlamasınlar
Aslan Aslan
Aslan Aslan Aylar önce
@Volkan Tosun kendi kulübünü tarif etmişsin ama!!sizde bol bol mevcut zaten kaç şampiyonluğunuz var fetoş ten sonra cevabı orada!!Cok şükür abdestimizden şüphemiz yok ki Namazimizdan olsun!!Kendi Üstünüzdeki çamuru başkasına atarak temizlemek mümkün değil boşuna çabalama feto görmen için kendi kulübüne bakman gayet yeterli olacaktir!
Volkan Tosun
Volkan Tosun Aylar önce
@Aslan Aslan fetocu olmak daha kötü gidin gulenle foto çekilin
Aslan Aslan
Aslan Aslan Aylar önce
@Emir Azem he hee sen onu senin gibi cahillere anlat belki onları kandirabilirsiniz sizin ne halt olduğunuzu Tüm Türkiye biliyor!!Kumpas değil şike kardeşim! Yahu neden Uefaya dava açmaz kulübün hani şike yok ya değilmi size göre yüklü tazminat alabilirsiniz değil mi neden bunu yapmıyor yöneticileriniz elinizi tutan mi var!!Kumpas mis miş hadi Lenn!😂😂😂
Emir Azem
Emir Azem Aylar önce
@Aslan Aslan allahinda bir hesapi var kumpasi yapanlar hesap vercek
Bizedemi LoLo
Bizedemi LoLo Aylar önce
Söyleyecek birşeyin olmasa da xxxxxxxxxx yazın yorumlar artsın...LİKE DİSLİKE...patlat. !!!
Melda Yalim
Melda Yalim Aylar önce
Ne oluyor
Tolga Ozkan
Tolga Ozkan Aylar önce
Gs tv
tolga aydın
tolga aydın Aylar önce
Şu Bahattin Şimşek adlı sahtekarı unutmamanız çok güzel.
Senol Bayraktar
Senol Bayraktar Aylar önce
Bu bahattin hala aylik aliyor vay turkiyenin haline
Ali Özoğlu
Ali Özoğlu Aylar önce
Fatih Terim Şampiyonlar ligi kupasınıda Alsa,Bu Adamın kibrinden kasıntısından ötürü sevmiyorum sevmeyeceğim.
Ali Özoğlu
Ali Özoğlu Aylar önce
@Onur Çamlıbel Bey,Şunu da son kez Belirtmekte fayda görüyorum.Ben Kibirli ve kasıntı insanlardan oldum olası haz almamışımdır.Bir örnek verecek olursam,İbrahim Tatlıses,Onada şarıkıcının imparatoru diyorlar.İbrahim Tatlısesin sesi ve Besteleri tartışılmaz dimi.Ama ben o adamıda kibrinden ve kasıntısından ötürü sevmiyordum.Benim için Sevilecek insanda krater en başta mütevazi,Kendinden Fedakarlık yaparak verdiği hizmet diye sıralarım..İnşAllah Anlatabilmişimdir meramımı..
Ali Özoğlu
Ali Özoğlu Aylar önce
@Onur Çamlıbel Bey,ilk önce şunu belirteyim,Psikolojide kendi ile barışık olmayan kişi başkasını eleştirmez,kendisini eleştirir.Ben Çocukluğumdan beri Galatasaraylıyım.Fatih Terim'inde elde ettiği başarıları yok saymıyorum yada yaptıklarına saygı duymuyorum da diyemem.Evet Galatasaray'a Hizmetleri Tartışılmaz.Şimdi Gelelim benim ne kastettiğime;Birincisi Fatih Terim Maaşlı bir eleman,Galatasaray'a Hizmet Etmiş Maaşlı futbolculardan benim gözümde hiçbir farkı yok.Çünkü Yaptığı hizmetin karşılığında 7 sülalesine yetecek kadar da para kazandı.Siz bir örnek vermişsiniz,Türkiye'yi Sevipte Atatürkü sevmemek.Atatürk Türkiye'ye Yaptığı hizmetler için Karşılığında Ülkeden hiçbirşey almamıştır.Tam aksine Atatürk Bütün Hayatını feda etmiştir Bu millet için,Bu ülke için.Yani Benim Burada kıyaslamamdaki amaç,Birisi hiçbir karşılık almadan hizmet etmiş,Birisi Hizmet ettiği takımdan karşılığını kat ve kat almıştır. Mesela Fatih Terim,ülkenin içinde bulunduğu ekonomik zorlukta,maaşından herhangi bir fedakarlık yapıyormu?Maaşını Euro Olarak almaya devam ediyor.Avrupanın En yüksek maaş alan 3.üncü teknik adamı.Tmm Bu maaşı alsın,ama aldığı KARŞILIĞINDA bana ne veriyor,YA bu adam maaş alan bir elemandır benim için.Ben sizler gibi Olaylara sadece duygusal bakmam,Hem Duygusal hemde profesyonel bakarım.Avrupa'dayım Ve birçok ülkeyi gezdim.Avrupalı Futbolda Başarıyı bu şekilde yakalıyor.Yani Stada gelen seyirci verdiği para karşılığı iyi bir oyun görmek isterler,Haa yener yenilir o önemli değildir.Adamlar o mücadeleyi görmek isterler.Anlatacaklarım çok şey var ama yazmak ile olmuyor.Aslında en iyisi konuşmak.
Onur Çamlıbel
Onur Çamlıbel Aylar önce
@Ali Özoğlu senin sebeplerinin hiç birinin mantıksal bir geçerliliği yok. senin kendinle ilgili sorunların var. Galatasarayın yarısını temsil ediyor Fatih Terim. Galatasaray ilkelerinin oluşmasını sağlayan en önemli isim. Ülke tarihinin en başarılı spor adamı. Dünyada böyle bir klüp hoca ilişkisi ferguson hariç hiç bir ülkede yok. Eğer Terim'i sevmiyosan kusura bakma ama Galatasarayı sevmenin hiç bir samimiyeti olamaz. Türkiye cumhuriyetini sevip Atatürkü sevmemek gibi bir şey bu. Muhtemelen herkesi eleştirmeyi seven herşeyde eksik bulmayı huy haline getirmiş ve kendinle barışık olmayan bir kişilik yapın var. Yada Galatasaray'ı fanatik duygularla sevmiyosun sadece sempati duyuyorsun.
Ali Özoğlu
Ali Özoğlu Aylar önce
@Mark Lynn Senin Ben Türkçenden şüphe etmeye Başladım,Yukarıdaki yazıyı bir daha oku.
Mark Lynn
Mark Lynn Aylar önce
SIKECI EZIK SIZ GIDIN YUNAN TAKIMLARIN ALTINA YATIN, COK HOSUNUZA GIDIYO, TERIM AVRUPADA GRUP LIDERI VE GS'YA UEFA'DAN 18 MILYON EU' KAZANDIRDI.
Mezzo Morto
Mezzo Morto Aylar önce
UltrAslan bile bu kanal kadar gassaray lobisi yapmıyor. Gs tv den daha fanatikler
Aslan Aslan
Aslan Aslan Aylar önce
Sana zorlami izletiyorlar izleme sende klübünun tv si şike tv izleyi ver o zaman sende!
Mark Lynn
Mark Lynn Aylar önce
ULTRASLAN DEGIL. ULTRAPUSSY , FB VE BJK TARAFTARLARI ORTALIGI AYAGA KALDIRIRKEN ULTRAPUSSY TERIM ALEYHINE YORUMLAR YAPIYO, 35. DAKIKADA GS OYUNCULARINI YUHALIYO. BENCE ONLAR ALI KOC KOPEGI OLMUSLAR.
Ayşe Sıkıcı
Ayşe Sıkıcı Aylar önce
Galatasaray futbolda 3 yıldır, basketbolda 12 yıldır, voleybolda 32 yıldır şampiyon olamıyor.
Aslan Aslan
Aslan Aslan Aylar önce
@xMaybeOneDay * 👏😂😂
xMaybeOneDay *
xMaybeOneDay * Aylar önce
şuna bırısı emzık versın veya lolipop versin!Anlasılan bunda yara yapmis bu kadar ağladıgına gore 🤣GS size basketi ve voleybolu sevdıren kuluptur haklısın😂😂! yaranız cok derin!🤣🤣Allah sabır versin Allah sifa versin size bayim!
Berdan Tv
Berdan Tv Aylar önce
Musleranın saldrısı neden konuşulmadı
Muharrem Bayram
Muharrem Bayram Aylar önce
İrfan 5 maç alıyorsa terim futboldan men edilmelidir
nuri kocak
nuri kocak Aylar önce
gs-tv
Aslan Aslan
Aslan Aslan Aylar önce
@Volkan Tosun bir sarhosun fantazilerini gerçek sanmak da nesi yahu!!))Elinde varsa delilin en yakın savciliga ver hiç durmayın Hodri meydan!! bir siz akıllisiniz ya öyle ya çamur at izi kalsın Atmaya kalktığınız tüm çamurl ar üstünüze yapismisken oyle yavuz hirsiz ev sahibini bastırmaz.. Doğru Tektir☝ kardeş !!
Volkan Tosun
Volkan Tosun Aylar önce
@Aslan Aslan tek sikeci GS dur gerisi yalandır boş yapma Ankaragücü maçında jeepler paralar bunu bilen bilir
Aslan Aslan
Aslan Aslan Aylar önce
@Volkan Tosun buna bir ancak fb li inanir çünkü işine öyle gelir
Aslan Aslan
Aslan Aslan Aylar önce
@Volkan Tosun şikeci ben demiyorum kardeşim nereden cikardin yargi diyor Sen ve senin gibi saf taraftarı da böyle kandiriyor lar sike davası dosyasını bir oku orada delilerin elde edilis biçimi kabul edilmiyor elde edilen maddi delill görüntü ve konuşmalar sabit onu atlamissin sanırım hem onun A. Yıvdirim in bunu kulüp için yaptım diye beyanatlari var araştır biraz bari!!
Volkan Tosun
Volkan Tosun Aylar önce
@Aslan Aslan suçsuz insan Türkiye de olur eğer suçu varsa aziz yıldırım ve o dönemdeki bütün yoneticileri içeri alırdı suçu yok demekki sizin topcularin kaçı ABD de bı araştır neden Türkiye ye gelemiyo onu söyle sikeci dedin takımın mahkeme kararıyla sucsuzlu ispatlanmış ama sizin fetocu topculariniz ABD den Türkiye'ye gelemiyo
Sonraki