Karanlık

GÜLME GARANTİLİ EN KOMİK VİDEOLAR !!

Mert Gültaş
Abone ol
görünümler 1 438 330
99% 38 000 1

Merhabalar ben Mert Gültaş , bu video da gülme garantili en komik videoları izle dik, gerçekten çok komedi instagram mizah komik videolar ına tepki react verdik, şaşırtıcı ilginç ve eğlece li bir video oldu. Bana destek olmak için kanalıma abone olabilirsiniz. İyi seyirler.

--------------------------KANALIMA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN--------------------------

KANALIMA ABONE OL: trvid.com/u-mertgültaş?s...

İnstagram Hesabım: instagram.com/gultasmert

GÜLME GARANTİLİ EN KOMİK VİDEOLAR !!

Merhaba, ben Mert. Bu kanal için içerik üretmeye çalışıyorum.Farklı tarzlarda eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü içerik üretip sizleri güldürmek için çabalıyorum.

Kanalıma ne kadar çok beğeni ve abone gelirse o kadar iyi videolar çekebilirim :)

Yüzünüzü güldürebildiysem ne mutlu :)

katma

 

3 Eki 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 2 565
• ASİL GACHA •
Abi günlük gülme dozumu senle alıyorum 😂😂😂😂
[Crescent Moonlight] ⁷
"Höyküre höyküre gülmek"
Taehyungiewy
Taehyungiewy Yıl önce
Moralsizken bile seni izleyip gülmek çok güzel bişey abi seviliyorsun
İkiz bir
İkiz bir Yıl önce
Hiç kimseye gülmeyip Mert abi gülünce gülenler burdamıyız
Black Star
Beni dikkat eksikliği için pisikıloğa götürdüklerinde ben😂😂😂
Halil Pilavc
Halil Pilavc Yıl önce
Ulan çocuk yemek duasını okurken MERT ABİ EKRANIN BAŞINDAN ÇARPILDI LAN 😂😂
j'btsx
j'btsx Yıl önce
Video hiç bitmesin diye sardirip-sardirip izleyen bir adet ben jsjsenjejsj
Darkls_ Night
Darkls_ Night Yıl önce
Farkettinizmi son zamanlarda Mert abi bin tişörtleri sis dağıtıyor 👌😂😂
xSwendy
xSwendy Yıl önce
🇹🇷🇦🇿 Allah bu ülkelere kolaylık versin
Şeymanur yalçın. 13 yıl önce.
Bi sivaslı olarak gurur duydummm
Ela İlik
Ela İlik Yıl önce
8:29
sude #princess
sude #princess Yıl önce
akşam akşam herkes odasına giren çekilmiş uyurken ben bu videoyu izliyorum gülmekten yere düştüm dayanamayıp öyle bi bağırdım ki
Ayşe Günay
Ayşe Günay Yıl önce
Abi bir gülüyorum annem sen delirdinmi diyo😂
ASYA ÇINAR
ASYA ÇINAR Yıl önce
Mert gültaş çok hızlı büyüyor herkes yerini alsın
Dilek Şahinöz
Dilek Şahinöz Yıl önce
Azcık gülüp merti gördüğüm için sevineyim 😹❤️
Youtuber Büşra Nur
8:30
Morbid Angel
Morbid Angel Yıl önce
Bak hala "yavaş gelişen kanal" diyor ya
güneş
güneş Yıl önce
Gülmekten karnım yarıldı yaa 😂😂😂
[Crescent Moonlight] ⁷
-şeref verdiniz
blackpink editss
blackpink editss Yıl önce
Bazen kendi kendime youtube en yavaş gelişen kanalına hoşgeldiniz diyom😂😂😂
Sonraki
EN KOMİK TİKTOK VİDEOLARI !!
9:04
görünümler 940 000
EN KOMİK WHATSAPP MESAJLARI !!
10:24
görünümler 2 600 000
DÜNYANIN EN KÖTÜ REKLAMLARI !!
10:08
UNUSUAL MEMES COMPILATION V200
10:19
görünümler 5 200 000
YOUTUBE 'daki EN KÖTÜ İNTROLAR !!
10:19
EN KOMİK ve SAÇMA REKLAMLAR !!
10:33
Nassi ? #22
7:08
görünümler 54