Karanlık

GÜLERSEN, KAYBEDERSİN! | Soğuk Savaş S2E33 w/ Yılmaz Sisters

Post42
Abone ol
görünümler 994 079
94% 9 439 502

Videoda söyledik ama yine de şey yapalım, 7-14 Şubat tarihleri arasında COLIN’S mağazalarından ve colins.com.tr‘den gerçekleştirilen her 300 TL’lik alışverişe anında 100 TL indirim sizleri bekliyormuş. Link de burada: bit.ly/2UM9mn1
Kötü şakalarda bu sefer karşımızda çok sevdiğimiz Yılmaz sisters bizlerleydi. İkisinin de farklı isimleri, ne bileyim farklı hobileri falan varmış yani insan gerçekten hayret ediyor. Başta aynı koltuğa sığmaları da bizi ayrıca dehşete düşürdü ama yok yani gerçekten ikisi farklı insanlar... Tarihin başlangıcından beri Papirüs'e not aldıkları şakalarla gelen Tachibana kardeşler, adeta içimizden geçecekti ama bilin bakalım ne oldu? Cevabı videoda... İyi seyirler!!
--
Post 42'deki 42 ne diye sormayın, bunun için bambaşka bir TRvid kanalı açmamız gerekiyor.

BİZİ BURALARDAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ:
twitter.com/post42team
twitter.com/lore42team
instagram.com/post42falan
instagram.com/lore42team

--

#soğuksavaş #gülersenkaybedersin #post42

Eğlence

katma

 

11 Feb 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Post42
Post42 7 aylar önce
İLK SISTERS!!
Elcan
Elcan 7 aylar önce
Bu yorumu yazan elinizi ve düşünen beyininizi *******! Bıktım artık!
Doğan Can Durhan
Doğan Can Durhan 7 aylar önce
SOĞUK SAVAŞA DOST KAYAOĞLUN’U ÇAĞIRIN!!!
megaparody
megaparody 7 aylar önce
HI SISTERS
Burak
Burak 7 aylar önce
HKD ekibini cagirin
Yiğit 1989
Yiğit 1989 7 aylar önce
Sarışın olanın instası ne?
Randolph Verkkoperä
kadınlar;
KimseYok GT
KimseYok GT 15 gün önce
sorunun cevabı verildiğinde 10 saat sonra anlayanlar için söylüyorum yanlız değilsiniz... ;D
Burak Durak
Burak Durak 29 gün önce
Sonat neden geriliyorsun 😂
Mustafa Mustafa
Mustafa Mustafa Aylar önce
Aynaya bakıp da ilk gördüğün şey nedir? Cevap ayna
Fırlanga
Fırlanga Aylar önce
Sonat Abe anladık Abe ama bende yerinde olsam bende okadar bakarım çünkü çok güzel di yane
Eren Dogan
Eren Dogan Aylar önce
Abi cem yilmaz gelirse 15-20 dakkalik video yetmez adama. 40-0 devam eder kendi kendine cem abi gülmezse
Tartarus
Tartarus Aylar önce
vay canına hiç karadenizli esprisi yokmuş
Tartarus
Tartarus Aylar önce
+chaby güney koreli -fark etmez
Gamory
Gamory Aylar önce
Kadınlar komik değildirin kanıtı olan video
Ramon Motta
Ramon Motta 2 aylar önce
5:52 aşık oldum
Ramazan Sahin
Ramazan Sahin 2 aylar önce
12:29
Bombinate Sözler
Bombinate Sözler 2 aylar önce
Yürüyemeyen yaşlı adama ne denir? 🤣🤣🤣: Go Kart 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Ömer Akçay
Ömer Akçay 2 aylar önce
2.gelen hanfendiye aşık oldum
Ceren Özgören
Ceren Özgören 2 aylar önce
14:05 abi bu şakayı anlamadım açıklayabilir misiniz biri bana bu şakayı açıklar mı lütfen 🤔🤔🤔🤔🤔
Lee Sin
Lee Sin 3 aylar önce
aslan kral kotu degil:(
caramurad
caramurad 3 aylar önce
serinin en kötüsü olabilir
can yücel
can yücel 3 aylar önce
sarı saçlı abla arka sokaklar selin mi?
Saadet Öztürk
Saadet Öztürk 3 aylar önce
12:08 deki tepki çok iyi abi sarıp sarıp izliyorum jsjcjsjcjskcdj
Furkan Seyhan
Furkan Seyhan 3 aylar önce
12:09 aga çok tatlı beee
Yusuf Burak Güler
Yusuf Burak Güler 3 aylar önce
Simdiye kadar izlediğim en kötü soğuk savaş
alpo bahar
alpo bahar 4 aylar önce
Kızların gülüşüne düştüm abi.
Falan Filan
Falan Filan 4 aylar önce
şu "anneyim ben" ve "serenay sarıkaya" esprilerinin açıklamasını bi yazın :S 5:10 ve 11:10
Tayfun Erakman
Tayfun Erakman 4 aylar önce
nursenaaaaa nerdesiinnnn :D
hakan A
hakan A 4 aylar önce
15:51 misyoner dese yıkılırdı ortalık
Yusuf Tobaz
Yusuf Tobaz 4 aylar önce
9:20 14 Şubat demesini bekledim 😂😂
Mehmet YILMAZ
Mehmet YILMAZ 4 aylar önce
Soğuk savaş diye geldim videonun başındaki youtuber reklamı yüzünden songül karlı sütyensize geçiş yapıyorum. Oradan da Arif’in Manchester’a attığı golü ararım artık
İLAHİYATÇI RİCHARD DAWKİNS
Kızın yaptıkları b*k gibi
fil VS karınca
fil VS karınca 4 aylar önce
Bence buraların krali Boğaç. Abi saygilar..
fil VS karınca
fil VS karınca 4 aylar önce
Literal 😁😂
-KAPKAN- Basuda
-KAPKAN- Basuda 4 aylar önce
08:56 orgazm + sapıklık + güzel hatun = sapık abi sonat...
Berkin Karataş
Berkin Karataş 4 aylar önce
İki kıza yenilen koca yürekli insanlar
Santibag
Santibag 4 aylar önce
14:56 yalnız doğru cevap "Thermos" olacaktı.
iyd
iyd 5 aylar önce
10:48 sakayi yaparken olacaklardan habersiz...
hasan
hasan 5 aylar önce
hadi, yine iyisiniz:) o kadar kahkahadan sonra düşünerek kalktık sofradan
Ahmet Eser
Ahmet Eser 5 aylar önce
19:35 dördünün de içinden '' oha çok tatlılar la'' dediği an...
mehmet eren nalcı
mehmet eren nalcı 5 aylar önce
7:37 çok iyi lan xjsjabab
Mirac Psl
Mirac Psl 5 aylar önce
Sonat hayranımsın
Demet Karakuş
Demet Karakuş 5 aylar önce
Bu kızları neden çağırdınız 🥱
atakan bozdemir
atakan bozdemir 5 aylar önce
Kızların gıcıklığından dolayı videoyu tam izlemedim egosu saolsun
Emircan Taşdemir
Emircan Taşdemir 5 aylar önce
10:51 Rip World.
aykut kuyumcu
aykut kuyumcu 5 aylar önce
Yalnız benim mi bi tek dikkatimi çekti bilmiyorum ama sanki sonat nursena ya aşık olmuş gibi bakıyor onun karşısında heyecanlanıyo gibi..
Çetin Kurt
Çetin Kurt 6 aylar önce
Step sisters
Eren Budak
Eren Budak 6 aylar önce
Hangi şarap sipariş edildiğinde insan kendini huzursuz hisseder -Aha şimdi YARRA YERING
servet abdik
servet abdik 6 aylar önce
Bu senenin modası olacak boğaç sıkma canini
Fadıl Erdoğan
Fadıl Erdoğan 6 aylar önce
15.59 doggy demesini beklerdim
L
L 6 aylar önce
Soğuk savaşa devammm
Kubilay Onur ÇELİK
Kubilay Onur ÇELİK 6 aylar önce
Yalnız değil, Yanlız 12:40 ;)
emre göz
emre göz 6 aylar önce
11:48 ne guzel cay söyluyor
tennessee honey
tennessee honey 6 aylar önce
Sonat ne güzel bakıyo kızlara ya
zodiactauruss
zodiactauruss 6 aylar önce
Soru: Zenginlerin yiyeceklerini çalıp yoksullara veren tarihsel şahsiyete ne denir? Cevap: Robin Food
Goker Sayal
Goker Sayal 6 aylar önce
Kızları tanımayan sadece ben değilimdir herhalde dimi?
Nejdat Ulas
Nejdat Ulas 6 aylar önce
Opel corsa ? : toyota corona
Sami vefa Boya
Sami vefa Boya 6 aylar önce
Arabaşını da bilirsin
chromosome
chromosome 6 aylar önce
Baya kotu bolum
serkan yilmaz
serkan yilmaz 6 aylar önce
Kızlardan mıdır bilemedim izlediğim en kötü bölümdü
Murat Aydıner
Murat Aydıner 7 aylar önce
Abi sorsana şunu en yaşlı sayı hangisidir 9 İngilizcesi nine olduğu için
Furkan Duman
Furkan Duman 7 aylar önce
Çok kötü olmuş
TwitchBOX
TwitchBOX 7 aylar önce
Eskiden osmanlıda insanlar yemeğe ekmeği bana bana yerken kollarında bir kas oluşmuş bu kasın adı nedir. -Osmanlı Bankası
Yavuz Berber
Yavuz Berber 7 aylar önce
Sonat'ın 2.50 de bakışı çok manidar.
Hanife Sakar
Hanife Sakar 7 aylar önce
👍👍
Vardavar TimuçinErantgil
En kötü Pokémon eğitmenine ne denir? TrAsh
Hatice Gültekin
Hatice Gültekin 7 aylar önce
That's what she said😂😂
Cavit Özer
Cavit Özer 7 aylar önce
Ben de ekibimle gelmek istiyorum lütfen bizi de konuk alın. Bizler dizi ve sinema sektörünün bölüm oyuncularıyız. Bizimde konuk olmak, hakkımız diye düşünüyorum.
Rabia Nur Yiğit
Rabia Nur Yiğit 7 aylar önce
Sarışın kadın You daki Beck e nasıl da benziyor
TheOfficer
TheOfficer 7 aylar önce
16:02 - 16:07 -Asla gelmem. +That's what she said! :))))
Kardelen Kömürcü
Kardelen Kömürcü 7 aylar önce
12:05
Abdullah Kutlu
Abdullah Kutlu 7 aylar önce
Bunlar kim ya
Vostok Amphibian
Vostok Amphibian 7 aylar önce
8:30 daki enerjiyi beğendim bunlar sevgili olsunlar
Resmiye Yıldız
Resmiye Yıldız 7 aylar önce
Çiğdem kasaballi ve Fırat Akbayram i da ilk karı koca olarak ağırlaya bilirsiniz. Çiğdik buzul bir soğuk savaş yarışçısı olmak için gelmiş dünyaya.
ulaş gürbüz
ulaş gürbüz 7 aylar önce
iki karpuz bir koltuğa sığarmış, bunu öğrendik bugün.
Yusuf Reyhanoğulları
Olum iyisiniz ama kızlarlala konuşamıyorsunuz
Mustafa T
Mustafa T 7 aylar önce
Barış Manço'nun sünnetçisine yazdığı şarkı hangisidir? -Ellerimle büyüttüğüm solar iken dirilttiğim çiçeğimi kopardın...
Tuğyan Özsoy
Tuğyan Özsoy 7 aylar önce
"Aşırı özgüvenli kaldırım taşları" çok iyi tamlama
Adar Okan
Adar Okan 7 aylar önce
Güzel hanfendi gören Sonat ile 3 gün buzdolabında beklemiş yarım limon arasında pek bir fark göremiyorum.
Yiğit Kayılı
Yiğit Kayılı 7 aylar önce
14:28 efsane sjsjsjsjjssjjsjs
Wulfred
Wulfred 7 aylar önce
-çabi nereli? -fark etmez
Mustafa Zeytinli
Mustafa Zeytinli 7 aylar önce
en kötü bölüm buydu heralde
Yiğit Khan
Yiğit Khan 7 aylar önce
Koyu yeşilli kız ne kadar da aşırı çok delikanlısın oha düştüm abiieea
Redas Music
Redas Music 7 aylar önce
Güneş çıkınca buz gibi olan ilimiz hangisidir -Hatays(Hot-iCE)
metin metinbey
metin metinbey 7 aylar önce
cem yılmaz üçlüsünü konuk alın abi
emre astarcı
emre astarcı 7 aylar önce
Buğranın kısımları ileri saran tek ben değilim değil mi
Halil Karakuş
Halil Karakuş 7 aylar önce
Sarışın Kız Çok Tatlı Laa
CircassianPyro
CircassianPyro 7 aylar önce
Post42 tarafındaki mikrofonun tepesi niye büzülmüş
Irfan Yanar
Irfan Yanar 7 aylar önce
Sarışın olana düştüm insta bilen varmi
Gravedorg official
Gravedorg official 7 aylar önce
Sonat kızlardan birisinden hoşlandığı kesin
Beste Belyurt
Beste Belyurt 7 aylar önce
Sarışın kızla Berk arasında hoş bi enerji mi hissettim acaba 🍀
Çağın Aşık
Çağın Aşık 7 aylar önce
Aga bunlar türk olamayacak kadar çok tatlılar
Mustafa Tak
Mustafa Tak 7 aylar önce
17:47 bunlara puan veriyordunuz da haberimiz mi yoktu?
Halil s
Halil s 7 aylar önce
Berk'in olduğu bütün sahneleri geçiyorum. gerizekalılığını bu kadar belli eden birinin hala ne işi var orda
Talat Yiğen
Talat Yiğen 7 aylar önce
En eğlenceli konuklar bunlar olabilir.
Beyza Doğan
Beyza Doğan 7 aylar önce
İLK EKOSE SİSTERS!!!
Doğan Yılmaz
Doğan Yılmaz 7 aylar önce
Mikrofon dondurma gibi erimiş akjsdf
ThİnK
ThİnK 7 aylar önce
İŞTE BEKLEDİĞİM VİDEO YILMAZ SISTER'S HAYRANINIZ GARDAŞINIZ BURADA
Kemal Furkan Şahin
Kemal Furkan Şahin 7 aylar önce
Çinli erkekler menapoza girdiklerini nasıl belli eder? 🎵Artık bülbül ötmüyor
GÖZDE KALMAZ
GÖZDE KALMAZ 7 aylar önce
İzlediklerimin en kötüsüydü 🥴
Sıla Yıldız
Sıla Yıldız 7 aylar önce
Çok kötüydü
Amazing Fox
Amazing Fox 7 aylar önce
Dehşet komik olmayan bir programdı
Altuğ İpek
Altuğ İpek 7 aylar önce
Ne kadar komik olmayan bir ikili. Hele siyah saçlı tam kompleksli ve uyuz.
Altuğ İpek
Altuğ İpek 7 aylar önce
@hayri Potter hee o kadar detaylı hatırlayamadım yalan olmasın valla haklı olabilirsin.
hayri Potter
hayri Potter 7 aylar önce
@Altuğ İpek sorun kadın işi değil programdaki tavrı davranışı. Darkmeme değil direk hakaret idi itici geldi.
Altuğ İpek
Altuğ İpek 7 aylar önce
@hayri Potter bunlar saçma sapan iki kardeş ne iş yaptıklarını bile bilmem. berrak fıstık gibi kadın ve gayet başarılı. bokluycam diye uğraşma.
hayri Potter
hayri Potter 7 aylar önce
Berrak tüzünataç kadar değil
mathsLaw
mathsLaw 7 aylar önce
Sanırım en kötü soğuk savaş bölümü buydu.
Sonraki