Karanlık

Göztepe - Fenerbahçe Maç Sonu Canlı | Yağız S. & Serdar Ali Ç. & Ali Ece & Uğur K. | Son Raund

VOLE
Abone ol
görünümler 215 492
100% 2 800 0

Serdar Ali Çelikler, Ali Ece, Uğur Karakullukçu ve Yağız Sabuncuoğlu, HDI Sigorta'nın sunduğu Son Raund programında Göztepe - Fenerbahçe değerlendiriyor.

katma

 

28 Kas 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 476
Vidadi İsaqov
Vidadi İsaqov Aylar önce
Serdar Ali Çelikler'in fener eleştirilerini dinlemek başka mevzu aga 😂
Can Balaban
Can Balaban Aylar önce
Yaşlanıyor. Modaya uyuyor. Sırf milletin keyfi yerinde derbiden sonra, tepki almayayım diye, kulağının üstüne yattı. Samimiyetinin gazı kaçtı.
EGE AYAZ
EGE AYAZ Aylar önce
Mesut'a fake star da denmez be😀
barış
barış Aylar önce
En iyi dörtlü kombinasyon bu. Hepsi baskın olduğu için birbirlerini absorbe ediyorlar. Başkaları konuşamıyor şu ekibin yanında 😄
Peasant Archer
Peasant Archer Aylar önce
O bıkkınlık, o yorgunluk, o karamsarlık. Adam enerjisini çok iyi yansıtıyor😂
Zeki Arıcan
Zeki Arıcan Aylar önce
Fenerbahçe iyi top oynasa bu kadar izlenmez bu adam
Galip Özdemir
Galip Özdemir Aylar önce
Bu Euro fiyatları ile Türkiye’ de futbol tarihe gömülmüştür...
Çakırcalı
Çakırcalı Aylar önce
SAÇ dinlemeye geldik selâm olsun sinsi gs tayfa...
Aykut peker
Aykut peker Aylar önce
Aw oglu bunlarin agzina laf veriyor ışte. Milletin o okuzu cok sevdiginxne değil fenere olan nefretlerini percinliyor
Çakırcalı
Çakırcalı Aylar önce
ADAMSIN KAFKASYAM...
Balkan Durmaz
Balkan Durmaz Aylar önce
Kendinize hayrınız yok ki :d
Muhammed Ciftci
Muhammed Ciftci Aylar önce
Serdar Ali Çeliker geçen hafta şampiyonluk hesabı yaparken bu hafta kesin gömer 😃😃
mehmet kaygısız
mehmet kaygısız Aylar önce
@Çağrı Candemir geçen haftadan önce şansı yok diyo sonra galibiyet alınca yok hava yakalar o zaman fener kupaya odakalmali demeliydi Antwerp maçında önce de şansı yok kupaya odaklansın dedi Antwerp i yenince umut var dedi sonra yenildi bı daha aynı şeyi dedi sonra Galatasaray'ı yenince bı daha umut var dedi hatta koalisyon devam ederse falan diye de sıktı sonra bu beraberlik yine kupaya odaklanması diyor haftaya kazansın yine bi ihtimal umut var der
Alperhan OY.
Alperhan OY. Aylar önce
SAÇ yaptığı geyikleri dinleyip gülüp eğlenmek,yorum yaptığı yerlerde sallamamak lazım çünkü yorumculuk berbat.Her hafta kendini yalanlıyor sonuca göre 😀
Çağrı Candemir
Çağrı Candemir Aylar önce
@Muhammed Ciftci biliyorduk sizi yendik diye şampiyon olacağız diye bir şey yoktu. Fenerlilerin geneli de bunu biliyor. Siz daha çok Fener puan kaybetsin de geçen haftanın acısını çıkaralım der gibi bekliyorsunuz neyi zorunuza gidiyor anlamıyorum kş
cc22ful
cc22ful Aylar önce
Tam skor yorumcusu ya futbol bilgisi kahvedeki dayılar kadar.
Muhammed Ciftci
Muhammed Ciftci Aylar önce
@Çağrı Candemir sizde biliyorsunuz 1 maç aldı diye havaya girip şampiyonluk yolunda yürümicekdi fener oynadığı oyun yok Galatasaray maçında iyi oynayıp almadı boşa polyanacilik oynamayın sırf derbi kazandı diye neden şampiyon olmasın manasında konuştu
Futbol Hikayeleri
Futbol Hikayeleri Aylar önce
Anlatmam derdimi dertsiz insana Dert çekmeyen dert kıymetin bilemez Derdim bana derman imiş bilmedim Hiçbir zaman gül dikensiz olamaz…
Gökhan Tayfun Kır
1860 Münih gibi köklü bir takımı küme düşüren(3.lige), kibir abidesi, eleştiriye tahammülü olmayan adamı teknik direktör yaparsan alacağın maksimum verim de bu kadar olur.
Anıl Demirbilek
Anıl Demirbilek Aylar önce
Önce kupa hedefi, Gs maçı sonrası şampiyonluk şimdi yine kupa hedefi.. Saç Reis 🤣🤣
Can Balaban
Can Balaban Aylar önce
Tabelacıııııııııııııııııııııı...Tabelacı. SAÇ için başka tanıma gerek yok.
Recep Özyurt
Recep Özyurt Aylar önce
Her hafta fikir değiştiriyor paşamız
Denizli Sahil Güvenlik
Mesut gs a top surup gol atarken iyiydi.Yok çok teknik nasıl sürdü topu aman aman. bugün geldi kötü oldu mesut.skora göre yorum.Mesut ilk gün de bitikti yarın da bitik oyuncu.1 sezon oldu hala dunya starı muhabbeti donuyor
Egemen Diril
Egemen Diril Aylar önce
Bu kadro mümkün olduğunca 3'lü savunmaya göre dizayn edildi. Novak cezalı haftaya sol bekin var mı, yok. Sağ bekte Ferdi oynuyor. Hop sen gel bakalım buraya bu haftadan itibaren 4'lü oynuyorsun dediler ve oynuyor adam. Gerçekten bu hikaye ancak iki alt lig seviyesinde görülür. Al sana Mesut al sana 4'lü savunma diyor adam. Bu şekilde bir yere varılmaz. Pereira'dan bu vurdumduymazlığı görmek de ayrıyetten üzdü. Avrupa'nın peşinde olduğu Szalai yedek. İyi çıkış yakalayan piyasa yapan Pelkas sezon başından beri ortada yok. Alın sahada gezen Mesut Özil'inizi başınıza çalın. Bu takımdan bu teknik kadrodan bu yönetimden üzgünüm ama bir cacık olmaz.
Enes Osman Pekçıkmaz
Fırıncı’nın maddi durumunu söylemesen rüyalarımıza girerdi. Teşekkürler Ali Ece.
Serdar AsiL
Serdar AsiL Aylar önce
Ali Ece 'ye tahammül edebilenleri bu hayatta hiç bir zorluk yıldıramaz !! Hadi biz o konuşurken atlıyoruz oraları bari yorumculara yıpranma payı ver vole. Tek maaş ile çekilecek dert değil Ali Ece 😏
Mustafa
Mustafa Aylar önce
Mesut'u çıkarırsa Rıdvan abileri ham yapar Pereira'yı. Adamın üzerinde bu kadar Mesut baskısı kurarsanız o da Mesut'u çıkaramaz.
Cagdas Acikgoz
Cagdas Acikgoz Aylar önce
en buyuk sorun irfan ve mesut un serdar dursunla berisha yla ayni saha da atak organizasyonu yapmasi, bu kadar capsiz les merkez forvetle yine iyi bu
Mustafa Canbay
Mustafa Canbay Aylar önce
Pereira'nın savunulacak bir yanı yok yok
Emir Gökkaya
Emir Gökkaya Aylar önce
Mesut gibi irfan gibi adamların ayağı kopmadığı sürece oyundan çıkmaz.
BoJack13
BoJack13 Aylar önce
Ülkede futbol bile politik
İstanbul Kanatlarımın Altında
Mesut 10 numara pozisyonunda oynayacak bir oyuncu,İrfan'da 8 numara:) adamın oynattığı sistemde böyle bir pozisyonlar yok,oynat baskısı yüzüdende abusuk subuk yerlerd eoynatıyo ikisinide,İrfan'ı sol ön oynattı 2 haftadır şaka gibi.Zaten Nazım-Kim-Szalai-Novak 4lüsü orjin itibariyle oynayacak tek 4lü defans.Orta sahada 6 numara Gustavo 8 numara İrfan zaten.Önlerinde 10 numarada Mesut solda Rossi sağda Valencia ilerde Berisha,şu takımı çıkarsa zaten en azındna herkes yerinde oyanmış olur,maçta kazanırlar o kadar söyliyim
Cemal Deveci
Cemal Deveci Aylar önce
Mesut bitmiş, Sosa bitmiş santrafor yok hayal görmeyelim, Trabzon martta şampiyon.
We Love FOOTBAL
We Love FOOTBAL Aylar önce
Serdar Ali Çelikler: “Benim ballon d’or adayım kim biliyor musunuz? - Mesut Özil. Balon.” Koptum😂🤣
Alperhan OY.
Alperhan OY. Aylar önce
İşte Dünyada bir döneme damga vurmuş,sonrasında düşüşte formsuz adama balon diyecek kadar futbol cahili adam.
murat boyraz
murat boyraz Aylar önce
Fenerbahçe'de Zico'nun kıymetini sürekli dile getiren Ali Ece'ye sonsuz teşekkürler.
Bülent Söbü
Bülent Söbü Aylar önce
Zico'yu da ilk on haftada kovmaya kalkan türk medyası idi :)))
Think
Think Aylar önce
☆ Vitor kötü niyetli biri. Sahaya çıkardığı kadrolar ,yaptığı değişiklikler yanlış değil ,bilinçli olarak yapılan art niyetli tercihler.
Bilal Sarıgül
Bilal Sarıgül Aylar önce
Göztepe tribünü hakikaten muazzam ts macından sonra bu macta da cok iyi tribun yaptılar acık ara ligin en iyi tribünü
Zuhal Aydin
Zuhal Aydin Aylar önce
Ugur un tüm söylediklerine katiliyorum, ilaveten FB nin en büyük sorunu Futboldan hic anlamayan spor yazar ve yorumcularidir. Hepsi bi Hincal etmez. Araba devrilince yol gösteren cok olur, zamanin da hic sesetmezler sonra biz demistik derler.
Zuhal Aydin
Zuhal Aydin Aylar önce
@allen iverson aynen incinmissin! yoksa cocuk dogru dürüst nadir futbol konusan birisi.keske fb li olsaydi böyle biri.
allen iverson
allen iverson Aylar önce
@Zuhal Aydin uğur kim ki beni incitecek? gsli kimliği ile meşhur olmuş daha sonra aman beni fb ve bjk taraftarı çok sevsin çok objektif desin diye her platformda gs'ye saldıran gs başkanına hakaretler eden biri. rakip taraftarlar "tamam abi objektifsin inandık" diye plaket verse de rahat etse bari artık. sen böyle çirkefleştiğine göre uğur ile farklı türde bi yakınlığın var herhalde..
Zuhal Aydin
Zuhal Aydin Aylar önce
@allen iverson Orasi yas evi degil, aramis ailesine dilemistir. Ugurun incittiklerindensin anlasilan.
allen iverson
allen iverson Aylar önce
uğur önce mustafa cengiz için rahmet dilesin. hakaret etmeyi biliyordu.
Lord Aragorn
Lord Aragorn Aylar önce
Perreira kovulma hesaplari yapip takimi sabote ediyor ve bizim çapsiz yönetimin algilari hala kapali, böyle devam portekiz ve portekizli teknik adamların nasil bir lobisi ve gücü varsa bu endüstriyel futbolda adamlar dokunulmaz
Kester Ak
Kester Ak Aylar önce
Trabzon devre arasına üç büyüklere 20+ puan farkı açarak bile girebilir. Hepsine değil ama bazılarına en azından
Can Balaban
Can Balaban Aylar önce
Serdar’ın hem fener hem mesut eleştirilerinin kolpa olduğunu ben Gs maçından sonra gördüm. O maça kadar helal olsun, kulüp için anlık skorlar ve algı oyunlarına savaş açmış diyordum, derbiden sonra Serdar’ın da tabelacı olduğunu gördüm. Ali Ece vermişti cevabını: Sen de ne fastfood adam çıktın, şeklinde.
librarian
librarian Aylar önce
Çok şükür Ali Ece bugün de bireysel yeteneklerin toplamından daha yetenekli dedi.
Çağrı
Çağrı Aylar önce
Emre gitsin mi kalsın mı tartışmaları sırasında SAÇ bence teknik direktör olarak kalmamalı diye defalarca konuştu, şimdi de Emre'yi göndermemeliydiniz yapıyor. Ben hata yaptım de SAÇ ben hata yaptım de, Emre teknik direktör olarak devam etmeliydi ben bunu göremedim de. Bırak kibiri..
Eren A.
Eren A. Aylar önce
Hoca adayım Daniel Farke'dir. Tıpkı Sergen Yalçın gibi Abdullah Avcı gibi sezon ortası gelip gelecek sezonda başarılı olabilir, bu sezonu takımın eksiklerini saptamak için kullanır ayrıca hedef Konferans Ligi olmalıdır alınacak kupa gelecek sezona çok büyük hava ile sokar ayrıca ZTK ve Süper Kupa ile son şampiyon Trabzonspor'u mağlup etmek yine havaya sokacaktır artık gelecek sezon planlamasına geçilmelidir.
Lokman GÜRPINAR
Lokman GÜRPINAR Aylar önce
Ülke Futboluda Ülke Ekonomisi Gib Çöktü..
Cihat Boran
Cihat Boran Aylar önce
SAÇ ; baba bir forvet ve baba bir stoper lazım bu takıma ziraat kupası senin asıl hedefin olmak zorunda.
Peasant Archer
Peasant Archer Aylar önce
Kardeşim yanlış yapıyorsun o stoper değil sutoper olcak
Derinz Futbolz
Derinz Futbolz Aylar önce
serdar ali çeliker 2017-2018 sezonunda aykut kocamana o çok kötü kadroyla ligde 2. tr kupasında 2.yaptığında demediğini bırakmadı.son 3yılda kat kat daha iyi kadrolarla nasıl başarısız olduklarını gördün.bidaha aykut kocamana laf edersen seni birdaha dinlemem haberin olsun.mesut konusundada çok haklısın.
Burak Yaman
Burak Yaman Aylar önce
Bu ekip efso ya
Ömer Ergüven
Ömer Ergüven Aylar önce
Mesut eleştirilerine kesinlikle katılmıyorum. Mesut top ayağına geldiğinde hep saçma sapan yerlerde oluyor taktik yüzünden ve ona rağmen hep ileri pozitif oynamaya çalışıyor top kaybetmiyor, top kapması bile beklentinin üzerinde. Bugün orta sahada müthiş top kaptı ama futbol katili Türk hakemlerinden olduğu için faul verip hiç etti
Duhan Kesim
Duhan Kesim Aylar önce
50:00 triplere bak ya Allah'ım delirtir insanı. Ulan saçma sapan ikidebir yok cüzdanda fotoğrafını taşıdım, yok şu grubun solisti, yok bilmem ne diye her videoda kafa şişirirsin hareketlere bak. Bu adam yüzünden voleden gram keyif almıyorum gittikçe iticilesmeye başladı. Kadro kurayım diyor adam orda bişey anlatırken. Yağız güzel bozdu helal yağız.
Erdem Altun
Erdem Altun Aylar önce
Kim
Orhan Akar
Orhan Akar Aylar önce
Saç ın mesut özil taklidinde kahkaha attım 😂
scarface ss
scarface ss Aylar önce
@Fatma Çamur keles yavrum senin ne işin var burada
Fatma Çamur keles
Fatma Çamur keles Aylar önce
👋👋
Bi Türk
Bi Türk Aylar önce
Uğur aslında futbolu bilen zeki bi yorumcu ama konuşma becerisi olmadığı için iyi bi yorumcu değil bence.konusurken dinlemesi zor oluyor.ama saç futboldan zerre anlamamasina rağmen dinlettiriyor.ali Ecede ikisi de var
FenerbahceSelmania
FenerbahceSelmania Aylar önce
Dogru bir analiz 👍🏼
Haluk
Haluk Aylar önce
NE SOSASI YAHU. ADAM BİTİK.
Orhan Kaya
Orhan Kaya Aylar önce
Maç Göztepe - fenerbahce maçı 1 saat 18 dakika 15 saniyelik programda oyun bazında fenerin içinden geçen Göztepe 1 saniye konuşulmadı. Fener nerede kötüyü yaptı diye saatlerce konuşacağınıza Göztepe neleri doğru yaptı (örnek verdim) diye konuşursanız belki Türk futbolu gelişebilir.
Mustafa
Mustafa Aylar önce
Neymiş; her sene teknik direktör getirerek, her sene forvet alarak başarılı olunmuyormuş. FB her sene ligin 15. haftasından sonra bi sonraki sezonun planını yapıyor! Ama buna rağmen istikrar yok. Bir tane teknik direktör getir ve onunla calis 5 sene. Her sene teknik direktör getirerek başarılı O-LU-NA-MAZ.
Cagdas Acikgoz
Cagdas Acikgoz Aylar önce
@Ergün Konakçı aynen kardesim, koskoca bundesliga takimlari goremedi bunlari biz kesfettik, serdar berisha izlerken aci cekiyorum ben isterse 3 gol atsin les oyuncular
Ergün Konakçı
Ergün Konakçı Aylar önce
@Cagdas Acikgoz serdar dursun ile bresia ligin en kötü santrforlari
Cagdas Acikgoz
Cagdas Acikgoz Aylar önce
iyi hocaya iyi oyuncuya sabir gosterilir cop les oyuncuya degil
Ergün Konakçı
Ergün Konakçı Aylar önce
Hayir her sene sezon bitiyo ağustos eylül gibi hoca getirip geç planlama yapıyor ve bu yüzden başarısız oluyo
Mustafa
Mustafa Aylar önce
@Ergün Konakçı FB son 5 sezondur ligin 15. haftasından sonra bi sonraki sezonun planını yapıyor ve sezon sonunda yeni teknik direktör ve yeni oyuncular getiriyor. Sonuç?
Kerim Y.
Kerim Y. Aylar önce
Serdar abi haklı Pereira harici herkes futbol cahili Pereira gözünde. Bu Çin’de de böyle Olympiakos at Arabistan’da heryerde aynı kibir. Türkiye kupasına da katılıyorum, küçük kupa kazansın. Winner ruhu edinsin
paladin 24
paladin 24 Aylar önce
Sevgili Voleciler bilmem farkındamısınız ama Sayın Ali Ece'nin herkesin saygısızca sözünü kesmesi çok bildiğini göstermek için yaptığı gereksiz çıkışlar bizleri yoruyor ve en sevdiğimiz programı bile kapatnak zorunda bırakıyor bence artık uyarılmalı veya bu güzel programa daha başka bir yorumcu dahil edilmeli Ali Bey'in yerine
ihsan akgün
ihsan akgün Aylar önce
ya Ali abi her şeye karşı gelmek zorunda değilsin be abi
Kanarius Xo
Kanarius Xo Aylar önce
Pereira’nın hiç suçu yok. Bende olsam her oyuncuyu 70er dakika full power oynatırım eski 3 lü dizilişle. Mesutu full oynatırım. Bi kaç transferle Pereira uçurur bu takımı.
Tekin Demir
Tekin Demir Aylar önce
SAÇ sen iyi bir Fenerbahçelisin öngörülerinin %90 dogru çıktı.Yönetim biraz seni dinlese farklı olacaktı.
Punch Right
Punch Right Aylar önce
Lewandowski demeyen kesin futbol cahilidir adam Almanya gol rekorunu kırdı siz kafayı yemişsiniz
Ali berke Coşkun
Ali berke Coşkun Aylar önce
Fb yönetimi 4 senedir takıma 8 numara, kanat oyuncusu ve forvet bulamadı. Hani gelirken 100 oyunculuk scout listesi vardı?
Anıl Ayar
Anıl Ayar Aylar önce
Yalan kardeş yalan. Hepsi taraftarı etki altına almak içindi. Hep yaptı. Bunun farkına varamayanlar ali koçun hala arkasından gidenlerdir. Ben 2 senedir ali kocu desteklemiyorum ve yalanlarini daha iyi idrak edebiliyorum.
Punch Right
Punch Right Aylar önce
Kim Min Jae çok sevmeme rağmen Szalai yanına yaklaşamaz uğur bey kusura bakma Avrupanın büyük takımlarında oynayacak Min Jae o mükemmel bir detay
Mustafa Çetin
Mustafa Çetin Aylar önce
Vole kahvehanesine dönüyor bazen ne dediğiniz de anlaşılmıyor üstüne bağırma gelince de gerçekten itici oluyor. O ses tonunu duyunca telefonu alıp atasım geliyor. Ses tuşu zaten çürüdü ses açıp kapatmaktan. Lütfen ama ya.
adam biri
adam biri Aylar önce
koşamıyor dediğin adam geçen hafta 50 metre topla dripling yaptı golüü attı.saç mümkünse saha içi yorumu yapma!
flaming telepath
flaming telepath Aylar önce
ahahahaahaha bu maçtan sonra herkesin ciddi ciddi oyun tartışması kadar komik bişey olamaz. hadi sahaya çıkan kadrodan, değişikliklerden uyanmadınız da maç sonu açıklamasını da mı anlamadınız adam ALENEN BİLLUR GEÇİYOR hahahahaa helal olsun vitor, ali koçun hakettiği bu, umarım sağlam bir tazminat da tokatlarsın kulüpten ahahahaha
Mehsir Mehsir
Mehsir Mehsir Aylar önce
Ali Ece az ve öz konuşsan 1 numara olursun :) konuşmayı senın kadar seven bir yorumcu görmedim ..ama bu futbolu biliyorsun gercegını asla değiştirmez ..
mete
mete Aylar önce
Mesut 10 km koşmaz SAÇ adamı bu kadar koşturan bi sisteme sahipsen gönderilecek olan belli.
Alperhan OY.
Alperhan OY. Aylar önce
Ayrıca sayın SAÇ tamam eyvallah bakınca TS büyük avantaj kazandı,çok fazla hata yapmazsa çok büyük favori ama daha ligin bitmesine 24 hafta varken yani daha ortada toplanabilecek 72 puan varken bu kadar emin konuşmak çok saçma.Çok şükür SAÇ GS li değilde takımın puan kaybettiği haftalardaki üzüntüye bide SAÇ yerine utanma üzüntüsü eklenmiyor.Çok samimi ve tarafsız gözle söylüyorum açın eski videolarını izleyin SAÇ vaziyete,sonuca göre konuyor ve bu yüzden devamlı olarak kendini yalanlıyor.Birkaç hafta önce yönetim veya hoca veya herhangi bir oyuncuyu yerlere göklere sığdıramazken biraz bir kötü gidişte aynı kişileri gömüyor,onlarla olmaz diyor hatta hiç utanmadan sıkılmadan ben demiştim diyor 😀😀
Ahmet Avcuoğlu
Ahmet Avcuoğlu Aylar önce
Dk 45 civarındaki konuşmada Uğur Karakullukçu çok güzel özetlemiş Fenerbahçeyi
softly_panda
softly_panda Aylar önce
Umarım bu bitik mesut, pereira ve ali koçtan kurtuluruz.. mesut bu takımda olduğu sürece hangi hoca gelirse gelsin üzerinde baskı oluşturacak , oynatılsa bi dert oynatılmasa bir dert. Mesutun tekniği sayılı furbolcuda var ama mesut bitmiş tükenmiş kimse bana mesutu savunmasın .
Fuck Corona
Fuck Corona Aylar önce
Bu bıtmış Mesutdan 70 metrelık deparla gol yedık şaka gıbı Mesut zaten 2018 de falan bıtmıştı, bılerek polıtıka ışlerıne gırdı Alman ınsanları tepkı gösterınce mağdur oynadı ama zaten 80-90% formda bı Mesut olsa nıye Premıer Lıgden başka takım ıstemezler Mesutu çünkü onlarda Mesutun bıttığını bılıyor bızım lıgde geleıkle en formsuz tecrübeli oyuncular alıyoruz ama Ajax gıbı takımlar nerdeyse en formda tecrübeli oyuncular alıyorlar Tadıc gıbı bızım gıbı top kontrolü yapmak ıçın topu 5 kere değmesı ıçın dokunan Taylan gıbı vasat topçular almıyorlar Taylan geçen sezon ıyıdı ama bu sezom baya kötü Berkan gıbı tempolu ve ıyı oyuncumuz olmazsa Avrupa maçlarında bu kadar puan toplamazdık ayrıca çok ıyı stoper hattımız var Marcao Keremle yaşadığı olaydan sonra resmen performansını dahad yükselttı Nelsson zaten beğendığım bı stoperdı gelmeden önce
Celal
Celal Aylar önce
Serdar Ali'nin futbol yorumcusu olduğu yerde ben asgari ücretle çalışıyorum ya ona yanarım.
Celal
Celal Aylar önce
@Aykut peker Mesut geldiğinden beri 3 maç üst üste oynamadı form tutmadı ki yarım saat oynuyor 2 maç yok 10 dk oynuyor 3 maç yok..Adam skor yorumcusu futbol değil.
Aykut peker
Aykut peker Aylar önce
Adam mesuta balon diyor. Ronaldo funboyu ve messi hateri. Fenerliyim ama mefret ediyorum kendisinden
abe
abe Aylar önce
💛💙🌿🇹🇷
Tuna
Tuna Aylar önce
Euro 15 liraya yakın seyrediyor, yeni gelen hocaya ödenecek para + vitor giderken ödenecek para, bu mevlalar bence fazla, en azından sezon sonuna kadar Vitor ile devam edilmeli, üzerindeki baskı azaltılmalı, mesut devre arası gönderilmeli, hoca istediği sistemi oynatabilmeli. Devre arası Allahyar gelirse ön diziliş Allahyar-Valencia-İrfan fena durmuyor. Kendi görüşüm bu şekilde.
Tuna
Tuna Aylar önce
@Bora karaca kim gelirse çözüm olur sence?
Bora karaca
Bora karaca Aylar önce
Oldu istersen bir de anadolu kulubu yapalim feneri tam olsun
Gokturk Furkan
Gokturk Furkan Aylar önce
Bu dörtlü çok güçlü. En iyi ekip bu.
Ylang Ylang
Ylang Ylang Aylar önce
serdar ali aglamaaaaaa
tayfun bart
tayfun bart Aylar önce
serdar denelin 4 göze bak ya feneri bıraktıda kenara bu ayıp gsye yeter diyor yenildiyse fenerle beşiktasa yenildi hakem kararlarını bir kenara bırakıp diyorum gs sanki çok formda fb ile bjkden bi farkı yokki 3üde ligde dökülüyor
Ferit Feyzullah
Ferit Feyzullah Aylar önce
Sayın serdar bey. Bu günün tarihini yazıyorum. Salpiyonluk icin yaptığımız yorumu size hatırlatacağım.
Ergün Konakçı
Ergün Konakçı Aylar önce
Şuan da lig bitti yapılacak tek şey önümüzdeki senenin kadrosunu kurup hocasını bulmak
Enes Koçoğlu
Enes Koçoğlu Aylar önce
Ali Ece çok büyük amigo tarafsız yorumcu değil ayrımcı
Asım Gören
Asım Gören Aylar önce
Ali ece : Fırıncı dediysem öyle küçük görmeyin adam zengin yani... Sen nasıl bir boşsun ali ece ya
Mustafa Demir
Mustafa Demir Aylar önce
Uğur karakullukçu 5 yıl sonra futbol dehası olacak
murat boyraz
murat boyraz Aylar önce
Fener, Perreira'yı yollasa n'olacak? Adamların aklına yerli desen Aykut, yabacı desen Daum'dan başkası gelmiyor.
Selim Ozcan
Selim Ozcan Aylar önce
Bakın fener in puan kaybetmesiyle hemen kupa hedefi diyo max Türk yorumcusu
Ser k
Ser k Aylar önce
Göztepe gibi kötü bir takıma karşı nasıl puan kaybedilir aklım almıyor ya
Emre
Emre Aylar önce
SAÇ: Yeni yönetim olsam direk Emre Belözoğlunu getiririm. Paratoner olur bir kere. ALİ ECE: Paratoner de olsa yıldırım çarpmasını engelleyebilirsin ama fırtınayı engelleyemezsin.
Mustafa
Mustafa Aylar önce
Ne kupası arkadaş ya. Takım ilk üçe giremiyor türküye kupasını ne yapayım ben? Bir FB'li olarak türküye kupası falan istemem ben.
Ali Erarslan
Ali Erarslan Aylar önce
Sinan Gümüş bile Rossi'den iyi. Biri ocak dışı, biri öz evlat oldu.
crazy boster
crazy boster Aylar önce
Şu SAÇ'ı kim üzüyorsa Allah ondan razı olsun 🙏🏻
Yusuf Tomurcukgül
Yusuf Tomurcukgül Aylar önce
Messi başka takıma gitmedi başka lige gitmedi diye eleştirenler sanki Lewa 5 büyük ligte gol kralı olmuş gibi davranıyor. Adam Münih'te oynuyor ve o ligin en az 5 seviye üstünde bu takım.
Furkan Şahin
Furkan Şahin Aylar önce
Pereira ile Ali'nin aşkı bittiği gün FB düzlüğe çıkacak . Şu anda kim aldatacak onu beklioz
KULE KAMERASİ
KULE KAMERASİ Aylar önce
Sırf Serdar Ali celikeri dinlemek için fener puan kaybettik istiyorum. Adam efsane ya :))
Mert Gündüz
Mert Gündüz Aylar önce
Vitor Pereira Mesutu oynatmadığı için eleştirildikten sonra çok net dalga geçiyo herkesle, Szalaiyi oynatmaması, İrfanı oyundan almasının başka açıklamaması olamaz çok net sabotaj yapıyo takıma kovulmak için
rh 0809
rh 0809 Aylar önce
“Messi‘nin bacağına verirlerdi elini.” Sir Serdar Ali Çelikler
Özkan Esmer
Özkan Esmer Aylar önce
Gradel haftanın oyuncusu seçeneklerinde yok he öyle mi? :)) Koca ekipte 1 kişi bile izledi mi acaba tüm maçları? Rezalet anket. Haftanın açık ara en iyi oyuncusu aday dörtlüde yok, sorsanız spor kanalıyız diyorsunuz. Çalışanlarınızı bir gözden geçirin bence. Neyseki Ali Ece izlemiş maçları sadece, o eleştirdi sağ olsun.
SAYGIMIZ VARDIR
SAYGIMIZ VARDIR Aylar önce
BİZİM YEDEKLERDE KUPAYI ALACAK YAYINCI TS TV YSE SERDAR BAK KARDEŞ 96 VANSPOR 2011 ESKİŞEHİR ŞİKE TAPE 5 2005 CEM PAPİLA 2019 PANDEMİ HÜKÜMET TALİMATIYLA B.ŞEHİR SAYGILAR
Can Arslan
Can Arslan Aylar önce
Kupanın yayıncısı trabzonspor TV dedikten sonra Ali ecenin bakışı 😂 Dk 18.50 sonrası
enbiya taha tilki
enbiya taha tilki Aylar önce
Serdar Abi Fenerbahçe nin başkanı futboldan anlamıyor değil Fenerbahçenin görüşü isteği doğrultusunda büyük fark açarak geldi bu adam Fenerbahçeli futboldan anlamıyor bunu kabul edelim artık
Monte Kristo61
Monte Kristo61 Aylar önce
serdar ali çelikler biran önce tvye geri dönmesi lazım. sırf ona sebep vole youtube filan uğrasıyorum. geç aspora hergün 21.00 da program yapsın başka spor programı kimse izlemez. dizilerin raytingleri bile düşer.
A Sencaglar
A Sencaglar Aylar önce
SAÇ, sana zahmet vaktin olursa, Messi kim demeden önce beıng sporda 18.30 dakikalık 2020-2021 vıdeosu var, izle ve neden en iyi olduğunu anla. Bu işler boş atmakla veya tüm program telefonla oynamakla olmuyor.
Ümit Vatansever
Ümit Vatansever Aylar önce
@javeeD - UMUT tamam da zaten Messi yi geçtiği tek nokta oydu onunda ödülünü aldı leva heee leva da alsa haketmisti ama Messi de haketti
Kester Ak
Kester Ak Aylar önce
Aga saçı ciddiye alma o öyle konuşuyor işte
Alperhan OY.
Alperhan OY. Aylar önce
Bu ara biraz kötü gittiği için öyle konuşuyor,3-4 maç yıldızlaşsın Messi şöyle iyi,uzaylı vs diye övmeye başlar hemen.Klasik SAÇ sonuca göre her hafta farklı yorum yapan,kendini yalanlayan birisi SAÇ.Arada güzel goy goy yaptığı için millet izliyor yoksa yorumculuk kabiliyeti ÇÖP!!!
javeeD - UMUT
javeeD - UMUT Aylar önce
@Qoşqar Rəcəbli hocam neden her 10 tanesinin 9 u forvet oyuncularına veriliyor
Qoşqar Rəcəbli
Qoşqar Rəcəbli Aylar önce
@javeeD - UMUT balandor gol sayına göre verilmiyor
Adam Team
Adam Team Aylar önce
Ali Ece, Yağız’ı her videoda eziyor ya :) özellikle videonun son cümlelerine dikkat. Yazık çocuğa :)) bu arada bu konuları biz de tartıştık. Kanalımıza bekleriz :))
Evliya Kaya
Evliya Kaya Aylar önce
Fatih Terim'in yerine güncel futbolu yakalamış genç bir hoca gelmeli.
Samet Senol
Samet Senol Aylar önce
Fenerli değilim ama SAÇ'in feneri gömme yorumlarının hastasıyız
arda elmasulu
arda elmasulu Aylar önce
yayin akisina uyucaz diye programin tek eglenceli kismini baltalayan yagiza selamlar olsun
Boliç
Boliç Aylar önce
Serdar in her dedigine imzami atiyorum mukemmel yorumlamis
Gizli Forvet
Gizli Forvet Aylar önce
Kibar feyzo filmindeki feyzo, Pereira agaya ( baskana) kendini kovdurmaya calisiyor baskan ne yapsa yapsin kovmirim ulan diyor 😂😂
Deran Damir
Deran Damir Aylar önce
En cok para kazanan oyuncular Fener,BJK ve GS,ama en kotu futbolu bu takimlar oynuyor,suclu kim!.
Sela Bozkurt
Sela Bozkurt Aylar önce
Suçlu sensin hahaha
Murat Cihan
Murat Cihan Aylar önce
👏👏
Barış Tankut Yıldırım
Şu SAÇ ın olduğu yerleri atlıyorum her türlü yoruyor bu adam ya
Sinan Öztürk
Sinan Öztürk Aylar önce
Ben anlamıyorum her sene o kadar transfer yapacağına bir kere de şaşırtın Mourinho sarri gibi hoca getirin su lige verin gerekirse 7-8 milyon Euro
Sese da
Sese da Aylar önce
Futbol dan vole deki sözde yorumcular anlamadığı Victor olayı ile daha da ortaya çıktı fenerbahçe kötü oynarken şansla kazanırken belliydi zaten şansla kazandığını oyun yoktu siz savunuyor dunuz çünkü skor yorumculardan siniz
Emrah Zeyrek
Emrah Zeyrek Aylar önce
Sayın Vole Çalışanları Bizi umursamiyosunuz farkındayız ama ALİ ECE yi uyarın artık .Her sözde araya girmesinden gına geldi.Adam çok saygısızca davranmaya başladı.Hep sen mi konusucaksin Ali Ece bı şal artık bizi
OG
OG Aylar önce
Kirli kupalarinizla isimiz yok. Rabbiniz GÖZTEPE!
Aykut peker
Aykut peker Aylar önce
Hahahah nedense bizim ulkede kim sampiyon olamiyorsa kupaya kirli diyor. ulan kupayi alma imkaniniz olsa gotunuzu yirtarsiniz be
Mevlut Zagli
Mevlut Zagli Aylar önce
Sondaki tartismalar muthis 😂
nevzat topcu
nevzat topcu Aylar önce
dün gece özil sahanın alakasız her yerinde sağda solda ilerde geride oynatıldı, maçı kıçıyla seyretmiş herhalde özil 10 numara olarak oynayarak eli belinde dolaştı diyor iflah olmaz hödük!
Batuhan Karasakal
Batuhan Karasakal Aylar önce
NO One: ALİ ECE: BİZİM FIRINCI ABİ VAR KİMSE KÜÇÜK GÖRMESİN FIRINCI DİYE ÇOK ZENGİN ADAM. ABİ SEN NE ANLATIYOSUN YA. ALLAH AŞKINA SEN NE KULLANIYOSUN?
MAVNİ IRMAKSALİH
MAVNİ IRMAKSALİH Aylar önce
Helal uğur adamsın karşim özeleştiriii
Blitz -Wan
Blitz -Wan Aylar önce
Hem fb ye hem bjk ye ye ildik iyi güzelde... İkisi de hakem abilerinin desteğiyle yendiler
FalconOfMarsis
FalconOfMarsis Aylar önce
FB nin tek sorunu var o da "FB basını"
Sonraki
Bully Maguire on Family Feud 2
3:16
görünümler 264 320
WORKING OUT FOR 24 HOURS STRAIGHT!!
25:00
Çok Güzel Hareketler 2 - 101.Bölüm
2:04:20
Bully Maguire on Family Feud 2
3:16
görünümler 264 320