Karanlık

GÖZÜ KAPALI SİPARİŞ!! (NUSRET VS CZN BURAK)

Meryem Can
Abone ol
görünümler 1 804 957
93% 74 315 4 793

Gözü kapalı sipariş serimizin bu bölümünde, iki ünlü restoranı ziyaret ediyoruz. Nusr-et ve CZN Burak. Gerçekten çok eğlenceli ve süprizlerle dolu bir video oldu. Videoyu beğenip abone olmayı unutmayın!
Murat'ın kanalı: trvid.com/u-MuratAbiGF
BANA ULAŞIN:
INSTAGRAM : instagram.com/meeryemcan
Kedilerimin Instagramı: instagram.com/sekercanbebek
İş birlikleri için : meryemcan@creatorstation.com
TWITTER : twitter.com/MeryemCan
Ben Meryem Can, 5 yıldır TRvid da, komik ve eğlenceli bulduğum, samimi, aynı zamanda aile dostu içerikler paylaşıyorum.
Videolarımı beğendiyseniz abone olup bana destek olabilirsiniz.
Hepinizi çok seviyorum.
Videolarımda kullandığım müzikleri beğendiyseniz: share.epidemicsound.com/trRrQ
Bu linke tıklayarak Epidemic Sound'a üye olabilirsiniz.
NUSR-ET VS CZN BURAK!!! (Gözü Kapalı Sipariş)

Eğlence

katma

 

12 Aug 2019

meryem can eğlencekomikmeryemcanNUSR-ET VS CZN BURAK!!! (Gözü Kapalı Sipariş)nusretczn burakgözü kapalı siparişnusret gökçehatay medeniyetler sofrasıalevli yemeklerczn burak alevli kuzukuzu kafestuzda fırında kuzu kolkebab gang czn burakczn menünursret fiyatlarczn burak vs nusretgözü kapalı sipariş nusretgözü kapalı sipariş czn buraknusret hesap kitlemeczn burak hesap kitlememeryem can gözü kapalı sipariş

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 5 317
Gizli Işık
Gizli Işık 7 dakika önce
Ama olmamamış çünkü nusretin yüzünü bizde biliyoz ve göstermiyon para tuzağı nusret
Safak Cakmak
Safak Cakmak 28 dakika önce
3:46 rainbow six siege warden :D
Kan kardeşler TV
Kan kardeşler TV 28 dakika önce
Abla seni çok seviyorum saçımı aynı senin gibi kestirdim ve boyattım ama benim saçım çok çabuk uzuyor
Fişne Suyu
Fişne Suyu 39 dakika önce
Gazoz 14 lira aq
BÜNYAMİN BİLİBAY
BÜNYAMİN BİLİBAY Saatler önce
7.45 te arkadaki beyaz saçlı adam sagopaya çok benziyor
İKİZ KRALLAR
İKİZ KRALLAR Saatler önce
en iyisi czn burak onun kadar güzel bir yer yok
selin karakaş
selin karakaş 2 saatler önce
Yemek yemeye gidip kendini düğünün ortasında bulmak🤣🤣🤣
naile nayir
naile nayir 2 saatler önce
Senin damana sıçıyım bence nusret daha güzel
yusuf ali koçak
yusuf ali koçak 2 saatler önce
Cezene burak bence
TheDarkStory
TheDarkStory 3 saatler önce
AAA NE KADAR MİLLET İÇİN FAYDALI BİR VİDEO İÇERİĞİ ( BEYİNSİZ MERYEM CAN )
Lydia S
Lydia S 3 saatler önce
TRvidrlerin evine gidip yemek hazırlama videosu çeksen çok eğlenceli olur
Nezihe Güneş
Nezihe Güneş 4 saatler önce
Meryem abla şey senden birsey rica edebilirmiyim
Habibe Kiliç
Habibe Kiliç 7 saatler önce
CZN Burakdaki kuzuyla rahat 2-3 kişi doyar! Yani her halükarda doyarsın , verdiğin parayada , samimiyetede değer. 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 insallah Türkiyeye gidince yemek nasip olur! 🤲🏻👍🏻☺️
İNCİ And NİSA
İNCİ And NİSA 7 saatler önce
Nusretteki sesli efekt yüzünden ben utandım.
zula prosu
zula prosu 9 saatler önce
Dikkat edersiniz sagopayi gorme yeri silinmiş
Baran Guler
Baran Guler 9 saatler önce
Uff canım çekti gideyimde ekmeğime salça sureyim
Mustafa Güneş
Mustafa Güneş 9 saatler önce
Birilerinin Murat'a görgü kurallarını öğretmesi gerekiyor. Toplum içinde yaptığı hareketler ve söylemler gerçekten çok gereksiz ve karşı taraf için kırıcı. Anlayabiliyorum Murat samimi bir insan ve içinden geçirdiği gibi davranıyor ama ayıp amk.
LETHAL
LETHAL 10 saatler önce
gazoz 14 tl ananskm
Nihat Şahin
Nihat Şahin 10 saatler önce
Buraktan beleş yediya nası övüyo
fox mulder
fox mulder 10 saatler önce
05:38 sago
CG - Baran Yılmaz
CG - Baran Yılmaz 11 saatler önce
şimdi kimse yanlış anlamasın ama sansür yeteneğinize sokayım tüm adamların suratını gördüm
İbrahim Selet
İbrahim Selet 11 saatler önce
Gerizekalılar diyesim geliyor MK djdjd
hamit karakahraman
hamit karakahraman 11 saatler önce
CZN BURAK ADAMDIR !!!!!!!!
zeynal tığlı
zeynal tığlı 11 saatler önce
çık çıkı çık çıkı muratın videoda da vardı
Rowing
Rowing 11 saatler önce
5:36 meryemin yüzü
İzzet teke
İzzet teke 11 saatler önce
7.49 Sagopa Kajmer arkada oturuyor
onderdync %/&
onderdync %/& 12 saatler önce
kazanan czn burak
sjjj pro
sjjj pro 13 saatler önce
10:41 bi bakin buraa Burak:noluyo lannn Meryemcan:sus lann vidyodayiz
Talha Göker
Talha Göker 13 saatler önce
CZN REİZ YİNE YAPTI YAPACAĞINI KIYAK ADAMMMM
Mirsat Çolakoğlu
Mirsat Çolakoğlu 14 saatler önce
7:39 anaaaa Sagopa dkdkkssjjs
Funy Video
Funy Video 14 saatler önce
CZN
Nafiz Durmaz
Nafiz Durmaz 14 saatler önce
%95 Çok güzel %2.50 Nusret 2.50 Czn
Mert Kucukcevik
Mert Kucukcevik 14 saatler önce
Burak bakamiyo bile tatliya ,,🙂😂
Büşra Keskin
Büşra Keskin 14 saatler önce
7.39 da sagoba kajmer mi oturuyor yoksa yanlis mi goruyorum
is oo
is oo 14 saatler önce
Abla ben nusrette yedim ufacık biftek 350 lira verdim bir er
Furkan Yunus Egemen
Furkan Yunus Egemen 14 saatler önce
Bence czn Burak çünkü o şov yapıyor güldürüyor ve sana afiyet olsun dedi para istemedi ama Nusret paraci ve çok kazikliyor
15 saatler önce
Meryem cani sevenler like
Samet 'Hydra' Kethüda
Samet 'Hydra' Kethüda 15 saatler önce
CZN > NUSR-ET
Free -Fire-Songül
Free -Fire-Songül 15 saatler önce
Meryem; Murat video çekicem Sen benden önce gir masada beni bekle Murat;Tam aq Meryem kpidan girer; MERHABA AQ
Saliha kıraç
Saliha kıraç 15 saatler önce
Abi gözü kapalı CZN BURAK
Eylül Nur
Eylül Nur 15 saatler önce
👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
music _aze
music _aze 16 saatler önce
Murat abini düşünceleri--- ulan beleşe bedava yemek buldum hemen yeyemde karnımı doyuram ulan bu gün de gene iyi yırtdık
demir demirol
demir demirol 16 saatler önce
Her seyi 10bdefa soyleme ezik
nurdzy
nurdzy 16 saatler önce
CEKİNDİK DEĞİL CEKİLDİK
Can Taştemir
Can Taştemir 17 saatler önce
😁😁
Kardeşlerin renkli dünyası TV
24 saat takma tırnak yaparmısın
kanalıma hoşgeldiniz
kanalıma hoşgeldiniz 17 saatler önce
helal olsun murat, her nusrete gidenin ayılıp bayılmasından bıkmışken adam olmamış dedi ilk defa, aferin beee
Resul Sonmezsoy
Resul Sonmezsoy 17 saatler önce
ck chi ciki
wow TM
wow TM 17 saatler önce
Vay mk aşırı özgün bir video hemen izlemeliyim çünkü ben boş beleş bir insanım
xWishes Avcı
xWishes Avcı 17 saatler önce
nusrette ne söylesen güzeldir aq :D
Atılgan Yeşilyurt
Atılgan Yeşilyurt 17 saatler önce
Bedavacı beleşciler sizi
ömer faruk daşdemir
ömer faruk daşdemir 17 saatler önce
nusret baaklavva 10 tl çıkçıkııçııkı 100 tl
Hakan Akşit
Hakan Akşit 17 saatler önce
Czn burak farkı
Hakan Akşit
Hakan Akşit 17 saatler önce
Czn burakın sesiyle suratını beynim kabullenmiyo +1
Hakan Akşit
Hakan Akşit 18 saatler önce
Czn burak tiktokdaki gibi cok gulmuyo burda 😀😀
Abdullah Yasal
Abdullah Yasal 18 saatler önce
Muratın çaktırmadan kartı atması helall👍
Hoonigan
Hoonigan 18 saatler önce
arka masada sagopa oturuyo lan siyah giyenler :D
Hakkul Yakin
Hakkul Yakin 18 saatler önce
3:53 ve 7:37 de arka masada oturan Sagopa Kajmer (Yunus Özyavuz). Yeni fark ettim
furkan koçyiğit
furkan koçyiğit 18 saatler önce
Sago için izledim ya 😂
Hatice Erd
Hatice Erd 18 saatler önce
Müşteri filan boşver CZN nin ortamı yeter 😂
Barış HD
Barış HD 18 saatler önce
MuratAbiGF ye bak buldu beleş yemek hemen koşuyor
Zed
Zed 19 saatler önce
hep kendine çalışıyon ya her türlü karnın doyuyor olmaz böyle
Mstr.Gamer
Mstr.Gamer 19 saatler önce
Oğğğjjjjhhh 🤮🤮🤮🤮 insan sıfatına girmiş mahlukatlar
M.R Bulut
M.R Bulut 19 saatler önce
czn burak candır
halil
halil 19 saatler önce
nusrette bile her evde olan çay tabağı varsa cvhbvhhv
Ahmet Kartal
Ahmet Kartal 20 saatler önce
Her turlu czn Burak alır
squez
squez 20 saatler önce
7:38 sagopa var lan arkada
Ayşe İskenderoğlu
Ayşe İskenderoğlu 20 saatler önce
5:43 nusret'e ilk gidince ben
elif nur
elif nur 21 saatler önce
Bu video kavgadan önce mi çekildi
Eylence Time
Eylence Time 21 saatler önce
CZN DEN kral haraket herkez iyi olamıyor...
Enes Batur
Enes Batur 22 saatler önce
Ci ci ci kc ik
İki kuzi inceyıl
İki kuzi inceyıl 22 saatler önce
Burak Özdemir'in babası bir dönem tekstil işleriyle uğraşmıştır. Tekstil atölyesinin adı da Cinzaro'dur. Burak ismini telavuz etmekte zorlanan yabancılara karşı kolaylık olması adına babasının atölyesinin isminde bulunan baş harfleri alarak kendisine Czn denmesini istemiştir. Bunun üzerine Burak, 2012 yılında açmış olduğu instagram hesabında ismini Czn Burak olarak koymuştur. Nusretle kendisinin rakip olup olmadığı konusunu kesinlikle redetmektedir.
Berke Güner Keklikçi
Berke Güner Keklikçi 22 saatler önce
czn burak her türlü daha iyi
deli mi NE?
deli mi NE? 22 saatler önce
aç kaldık
Dodiyez MEDYA
Dodiyez MEDYA 22 saatler önce
Czn Burak samiyet yeterli doyduk :)
Malik Sayan
Malik Sayan 22 saatler önce
4:10 da meryemin arkasında sagopa kajmeri var 😂😂😂
Armağan Demir
Armağan Demir 22 saatler önce
Nusret:Para çık . CznBurak: Afiyet olsun
ZAEZ TV
ZAEZ TV 22 saatler önce
Czn burak en iyisi 👊👊
emrullah fuat doğru
emrullah fuat doğru 22 saatler önce
CZN Burağın anlamı= Babasına Cizano derler oyüzden oda adını CZN olarak yapmış :)
Ramazan Bayram
Ramazan Bayram 22 saatler önce
abla gazoz çıktı çay içiyon
Sonraki
YILBAŞI ALIŞVERİŞİ!!!
11:30
görünümler 570 879
*UNSEEN* SIDEMEN TOTAL WIPEOUT
12:26
görünümler 1 437 479
ENES VS MERYEM (Youtuber vs Youtuber)
12:37
KORKMAMA CHALLENGE!!!!
10:07
görünümler 1 674 000
The TikTok Mom Is A Superhero Now
16:43
görünümler 1 976 603
This Is How Famous Movie Sounds Are Made
6:39