Karanlık

For My Family - Episode 16

KARDEŞLERİM
Abone ol
görünümler 14 673 387
100% 198 000 0

For My Family - Episode 16
"Being poor is not to feel an empty pocket, but to not have someone to hold your hand when you pull your hand off the pocket.”
Both Veli and Hatice raised their kids with the motto above. They were laborers, not greedy and, rich in heart. Maybe they lack some worldly features as a comfy home, a car to ride, lots of money to shop relentlessly, but their children were the essence of them being rich. 19 year-old Kadir, 17 year-old twins Ömer and Asiye, and 6 year-old cutie Emel...Four of a kind to know how to look out for each other. They face challenges of life by saying "let the life come its way", they were happily together as a family. Until that rainy day. That morning, Hatice witnesses to an unfortunate situation where she was sent to her bosses', Nebahat Atakul and Akif Atakul's summer house. Her boss's spouse, Akif Atakul is caught by Hatice whilst he has a love affair with his business partner's wife, Suzan Manyaslı. Hatice, being shocked, finds herself outside of the house. Hence, the series of unfortunate events would not let go of her. While leaving the house abruptly, the young woman is deceased in a car accident. Hatice's husband, Veli, is confused whit what happened. He is suspicious by the fact that she was in Akif Atakul's car. Veli is also a laborer at a construction site Akif owns, and he faces his boss by going to the construction site. When their conversation escalates into a discussion with Akif Atakul, who successfully manages the role of being oblivious of what happened, he becomes the responsible person for Veli's death too. After the two incidents, four bright orphans mourn their parents' death without knowing the fact that the only reason is Akif Atakul's remorselessness. In time, the rich will be the poor and the poor will be the rich in this new system with the secrets that no one knows are being out in the open per by day. Yet, there are partings, surprise partnerships, erratic friendships and impossible loves await...
Starring: Celil Nalçakan, Halit Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu, Simge Selçuk, Yiğit Koçak, Su Burcu Yazgı Coşkun, Aylin Akpınar, Onur Seyit Yaran, Cihan Şimşek, Damlasu İkizoğlu

katma

 

4 Haz 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 17 312
KARDEŞLERİM
KARDEŞLERİM 3 aylar önce
atv TRvid kanalına abone olmak için tıklayın bit.ly/39G2GNH
MARIA CELIA SOUSA SILVA
Tradução para português Brasil
Selamet Serbest
Selamet Serbest 8 gün önce
Wij znxe ca.liodn
Yiğit oyunda
Yiğit oyunda Aylar önce
@KARDEŞLERİM OYUNCUYA GEREK VARMI
Hare Topel
Hare Topel 11 aylar önce
Genelde erkeklerin söylediği:Bize gelsene film falan izleriz Berk'in söylediği:Bize gelsene saatlerce dedikodu yaparız Jajajajjajajaj
ggfg rhygd
ggfg rhygd Aylar önce
@~Khadija~ app0ap
Anar Eliyev
Anar Eliyev 2 aylar önce
SALAM
Deniz 🌊
Deniz 🌊 3 aylar önce
Çok doğru😂😂
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Genelde erkeklerin soyledigi: bize gelsene flim falan izleriz gelsene saatlerce dedikodu yapraz jajajajjajajajaj
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Genelde erkeklerin soyledigi: bize gelsene flim falan izleriz berk on soyledigi: bize gelsene saatlerce dedikodu yapariz jajajajajjajajaj
Səkinə Quliyeva
Səkinə Quliyeva 8 aylar önce
Ya bu Berk'e bayılıyorum allahım bu ne tatlılık
Emre Yoldaş 🇮🇱
Emre Yoldaş 🇮🇱 21 gün önce
@Maryan Warsame allahın tatlı değil.
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Ya bu berk e bayiliyorum allahim ne tatlilik
Babazadə Zilan
Babazadə Zilan 8 aylar önce
Kadir :yaptığın pisliği her kese anlatıcaksın Tolga: sence ben o kadar aptalmiyim Doruk: bence evet O sahnede kopdum😂😂
Hamit Yüksek
Hamit Yüksek 18 gün önce
bane
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Kadir: yaptigin pisligi her kese anlaticaksin tolga: sence ben o kadar doruk: bence o sahnede kopdum
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Kadir: yaptigin pisligi her kese anlaticaksin tolga:!sence ben o kadar aptalmiyim doruk: bence evet o sahnede kopdum
Cansu Kutukoglu
Cansu Kutukoglu 3 aylar önce
Bende
xsmy.2
xsmy.2 9 aylar önce
Suzan'ın Akif'e çanta attığı sahnede Çanta:göklerde kartal gibiydi HEPEJRPEHEPEBDLSHWPSJPNSLWNODJEOXJXOSNSOSK
Nur Özdemir
Nur Özdemir 7 gün önce
@jr. chefiniz 1 .46.10
Tyfun Coşkun
Tyfun Coşkun Aylar önce
Evimi boşalt Almanya'daki akrabam gelecek kısmı hahaha
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Suzan in Akif canta attigi sahnede canta: goklerde kartal gibiydi
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Suzan in Akif e canta attigi sahnede canta: goklerde kartal gibiydi
cleo
cleo 8 aylar önce
Tolgaya üzülüyorum ya bir taraftan da. Büyük ihtimal sevgi görmemiş, şiddetle büyütülmüş psikolojik sorunu olan bir karakter
Deniz 🌊
Deniz 🌊 3 aylar önce
Doğru ya ama piskopat manyak kendisi😂
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Tolgaya uzuluyorum ya bir taraftan da. Buyuk ihtimal sevgi gormemis siddetle buyutulmus psikolojik sorunu olan bir karakter
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Tolgaya uzuluyorum ya bir taraftan da buyuk ihtimal sevgi gormemis siddetle buyutulumus psikkolojik sorunu olan bir karakter
stop reading my username
aynenn bu çocugu biraz sevdim ya. harika'dan daha iyi en azından. harika gibi okadar kötü ve terbiyesiz karakter hiç görmedim valla. neyse😂😂
tuana taş
tuana taş 5 aylar önce
Buda böyle kişilik
Sude
Sude 11 aylar önce
Sonunda lise dizilerinde düzgün bi insan olan müdür. İnşallah değişmez
Kozmik Birlik Brother
Kozmik Birlik Brother 2 aylar önce
*Merhaba lise öğrencisiyim bu zor günlerde youtubeden gelir kazanmak istiyorum aileme yük olmamak için, bu kadar insan içinden 8-10 kisi bile a-bo-ne olsa bana cesaret vermeye yeter,simdiden tesekkur ederim..* Bkdlkndbkldpnk
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Sonunda lise dizilerinde duzgun bi insan olan mudur insallah degismez
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Sonunda lise dizilerinde duzgun bi insan olan mudur insallah degismez
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Sonunda lise dizilerinde duzgun bi insan olan mudur . Insallah degismez
Maryan Warsame
Maryan Warsame 4 aylar önce
Sonunda lise dizilerinde duzgun bi insan olan mudur insallah degismez
Havin Atak
Havin Atak 9 aylar önce
Aybike ile Oğulcan ın GERİZEKALİ değişlerine bayılıyorum yaw
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Aybike ile ogulcan in gerizekali degislerine bayiliyorum yaw
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Aybike ile ogulcan in gerizekali degislerine bayiliyorum yaw
Havin Atak
Havin Atak 6 aylar önce
@❤Melisa Doruk Atakul❤ aaaaa aşk olsun en sevdiğim karakterler onlar😎😎
❤Melisa Doruk Atakul❤
Bi an Aybike ve Oğulcan a dedin sandım
Murat
Murat 8 aylar önce
ayn
YUSUF
YUSUF 8 aylar önce
Ulan havuzun yarısını kanla kapladı ama boynundan küçücük çizilmiş yaaa
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Ulan havuzun yarisini kanla kapladi ama boynundan kucucuk cizlimis yaaa
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Ulan havuzun yarisini kanla kapladi boynundan kucucuk cizimis yaaaa
Nilay Tunay
Nilay Tunay 4 aylar önce
@Rukiye Dursun baahshajdjajd
Rukiye Dursun
Rukiye Dursun 4 aylar önce
Sana bişi diyim mi aklımdan ne geçiyorsa yorumlarda yazıyor
Nilay Tunay
Nilay Tunay 6 aylar önce
Heyecanlı bitsin diye yaptılar onu
Aysel
Aysel 8 aylar önce
Normal erkekler: Bize gelsene film fln izleriz Berk: Bize gelsene saatlerce dedikodu yaparız apsödxmsfizj
UŞAQ PM
UŞAQ PM 6 aylar önce
@Aysel sjsjsjsjsjs
UŞAQ PM
UŞAQ PM 6 aylar önce
@Aysel ay dostlar bu niye bele eliyir😂
UŞAQ PM
UŞAQ PM 6 aylar önce
@Aysel yaxşıda
KAR TANESİ ❄️
KAR TANESİ ❄️ 8 aylar önce
45:11 "birilerinin çöp diye attığını başkası hap diye kapıveriyor" vaaayyy kaptım bu sözü ✌️
oyun katili
oyun katili 11 aylar önce
Tüm erkekler: niye terslediki beni şimdi Berk: niye terslemediki beni simdi
Deniz 🌊
Deniz 🌊 3 aylar önce
Ya evet😂
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Tum erkekler: niye terslediki beni simdi berk: niye terslemdiki beni simdi
Ditto 3x
Ditto 3x 7 aylar önce
Napim
✨Huriye Caglı✨
✨Huriye Caglı✨ 7 aylar önce
Berk Özkaya farkı 😎😅
official gamer Azra ✨
Vallah inatçı
Beyza Nur Şahintürk
Beyza Nur Şahintürk 9 aylar önce
Suzanın çantası: göklerde kartal gibiydim 😂
Jungkook97
Jungkook97 7 aylar önce
Benim daha çok merak ettiğim şey o sahnenin kamera arkası 😂
Yucel Kaya
Yucel Kaya 7 aylar önce
Demek ki 2 kuruş fazla para kazanacağız diye bilmediğimiz yürüyen virüslerden uzak durmamız gerektiğini Asiye ve Aybike Sahnesi Belli Etti. Kardeşlerim ❤
Yağmur
Yağmur 9 aylar önce
Partide Aybikede olduğunu öğrenince Berkin bozulması😄
tuana taş
tuana taş 5 aylar önce
@Yağmur💜🖤💙💚💛🧡❤️☺️😘😁😄😂😚😇🤣😅🤗😜😛😋😙😍🤩😀😃
Misbah Asghar
Misbah Asghar 5 aylar önce
😂😂😂
Yağmur
Yağmur 5 aylar önce
@tuana taş 😄
tuana taş
tuana taş 5 aylar önce
🤓
Ahmet Aktaş
Ahmet Aktaş 9 aylar önce
Talyanın tatlılığı herşeye bedel
Sude Bilgiç
Sude Bilgiç 11 aylar önce
İlk defa bir dizide zengin tarafını tutmayan adeletli bir okul müdürü tebrikler 👏👏👏👏👏👏
señorita
señorita 11 aylar önce
Aynen birde okulun sahibin tarafini bile tutmuyor
señorita
señorita 11 aylar önce
@Seda Kılınç anlamadik ya ne demek istedin
✨•Fairy•✨#RoseyiKoruyalım
@Seda Kılınç ne
Seda Kılınç
Seda Kılınç 11 aylar önce
Artık düşman olduğu Eski sevgilisinin kızı olduğu için olabilir mi😄
✨•Fairy•✨#RoseyiKoruyalım
Adam gibi adam 😎
Farheen Hassan
Farheen Hassan 8 aylar önce
Doruk: afiyet olsun size Akıf: ya oğlum bize be afiyet olacak, hepsini götürdün 😭😭 ilk defa dizideki kötü adam bana en çok güldürüyo
stop reading my username
😂😂😂😂
Farheen Hassan
Farheen Hassan 8 aylar önce
@PES 2021 oyuncusu tabi haklısın gülmekten çatlayıp ağlıyom
PES 2021 oyuncusu
PES 2021 oyuncusu 8 aylar önce
Sen gülmüyon ağlıyon
°Chery_Angel°
°Chery_Angel° 5 aylar önce
Doruğun o adamın telefonunu arkaya doğru atıp havuza düşürmesi çok iyi ve cool sahne olmuş bu dizide ALFALIK var...🆒️👑😎
Nisa Baz
Nisa Baz 8 aylar önce
Tolga'nın babası iyi tokat attı.
11alexander 11
11alexander 11 8 aylar önce
Tolga:Sence ben o kadar aptal mıyım? Doruk:Bence Evet! 😂😂😂😂😂😂😂❤️💙
Simge Yılmaz
Simge Yılmaz 11 aylar önce
Tolga'nın okula Ayşe için gelip Ayşe hariç herkese buluşması
Elgun Bedelov
Elgun Bedelov 3 aylar önce
3,3k ben yaptim
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Tolga nin okula ayse icin gelip ayse haric herkese bulumasi
Асема Орозобекова
@Müslüm Yıldız вы фй
Ayten Ehmedova
Ayten Ehmedova 8 aylar önce
😂😂😂😂😂
Rubab ede
Rubab ede 9 aylar önce
10/10 tespit 😂
BEŞİKTAŞ 1903🦅
BEŞİKTAŞ 1903🦅 9 aylar önce
Birinci bölümden başlayıp her akşam evde kardeşlerim ve kuzenim ile severek izliyoruz🙏
Cemre🦋
Cemre🦋 7 aylar önce
Asiye Ve Aybikeye Çok üzüldüm ya🥺
Nahsan Baz
Nahsan Baz 8 aylar önce
Tolga'nın babası iyi tokat attı valla
💘😕elif
💘😕elif 2 aylar önce
Doruk:melisa yap lütfen ya beni asiyemden ayırmayın dediği anda ben gülmekten koptum😂
Elif Pozan
Elif Pozan 11 aylar önce
Kadirin asiye ve aybikeye eşit şekilde davranması, ömerin aybikeye kadirinde asiyeye sarılması çok güzeldi
koller
koller Aylar önce
3000 ci adam beee
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Kadirin asiye ve aybikeye esit sekilde davranmasi omerin aybikeye kadirinde asiyeye sarilmasi cok guzeldi
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Kadirin asiye ve aybikeye esit sekilde davranmasi omerin aybikeye bakmasina kadirinde asiyeye sarilmasi cok guzeldi
Rabia keskin
Rabia keskin 4 aylar önce
Hilalayse
D.s.m._❄️_💙
D.s.m._❄️_💙 4 aylar önce
Bence de en sevdiğim sahnelerden biriydi. Asiye için neyse de aybike için çok özel bi an..
Aruzhan Kasim
Aruzhan Kasim 7 aylar önce
Eyvallah ben bu müdürü çok sevdim ya🥰 inşallah bu dünyada o gibi insan çoğalır
sadecesena
sadecesena 9 aylar önce
Benim bu okul müdürünü kendi okul müdürümden daha çok sevmem normal mi? Bayılıyorum bu adama yaaa
Emir Bahar
Emir Bahar Aylar önce
Ah bide Akif kızmasa.
ՏᗰIᒪᗴ_Routine_Ⓣ︎Ⓡ︎•
@°•부스라•° BANE
°•부스라•°
°•부스라•° 3 aylar önce
@ՏᗰIᒪᗴ_Routine_Ⓣ︎Ⓡ︎• bişey yapma
🦋{VANESSA}🦋
🦋{VANESSA}🦋 8 aylar önce
Kadir abisi tamamda,Dorukun Asiye için boyle yapması,çok guzel
Saida muradli
Saida muradli 7 aylar önce
Oğulcan cok komik ya ☺️♥️
Sıla Şahin
Sıla Şahin 11 aylar önce
Berkin aybikenin de orada olduğunu öğrendiğinde tolgayı terslemesi çok iyi sahneydi
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Berkin aybikenin de orada oldugunu ogrendiginde tolgayi terslemesi cok iyi sahneydi
Döndü Cengiz
Döndü Cengiz 3 aylar önce
@Fərid Tovuzlu . Pu8
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Berkin aybikenin orada oldugunu ogrendiginde tolgayi terslemesi cok iyi sahneydi
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Berkin aybikenin de orada oldugunu ogrendiginde tolgayi terslemesi cok iyi sahneydi
Tuğçe eda❄︎
Tuğçe eda❄︎ 7 aylar önce
+1
Səkinə Quliyeva
Səkinə Quliyeva 8 aylar önce
Diğer erkekler:bu kız niye terslediki Berk:Ya neden terslemediki şimdi bu🤣🤣🤣
Zeren Büyüktorun
Zeren Büyüktorun 8 aylar önce
oğulcanın tolganın telefonunu aldığında her ihtimale karşı ss alıp kendine atsaydı iyi olabilirdi bence
Meryem Karaçam
Meryem Karaçam 7 aylar önce
Bende dustum keske fotografini cekdeyfi
som mo
som mo 8 aylar önce
Nasıl da güzel bi bölümdü içim soğudu yaa(tolga ve harika için ) 😂
Seid İbrahimov
Seid İbrahimov 6 aylar önce
Ayşe,nin,Ömer'e sevgisini itraf etdiyi sahne çok güzel ,🙂🌹
pelins
pelins 11 aylar önce
Berk'in Hoşlandığı kızı prenses yapıp abisini kütük yapması:D ülkenin tam olarak enişte modelisin Berk
jenlisaladiyes
jenlisaladiyes Aylar önce
@BLACKPİNK in your arae ben jennie bayılıyorum 😌
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Berk In hoslandigi kizi prenses yapip abisini kutuk yapmasi: d ulkenin tam olarak eniste modelisin berk
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Berk in hoslandigi kizi prenses yapip abisini kutuk yapmasi: d ulkenin tam olarak eniste modelisin berk
𝐫𝐲𝐮𝐣𝐢𝐧😮‍💨
Blink im bnd
시원하다JANGMİ
시원하다JANGMİ 5 aylar önce
Bende blinkim Jisso ve Rose'u seviyorum
doga
doga 7 aylar önce
Tolga asiyenin fotoğrafını herkese atarken harikanın sevinmesine çok acıdım. Bi kadın bi kadına bunu yapmamalı, insanlara da bu izletilmemeli. Aynı şey suzanla nebahat için de geçerli naçizane fikrim ✌
 Angel of Blackpink
"Birilerinin çöp diye attığını birileri hap gibi yutuyor hemen"
Nisanur Korkmaz
Nisanur Korkmaz 7 aylar önce
Milletin romantik anı yemek,sinema vs Harika ile Tolga ateş ediyor harika 10/10
KAR TANESİ ❄️
KAR TANESİ ❄️ 8 aylar önce
Bir kaç bölüm önce mazlum-> Hee o dediğinden kalmadı gülüm yaa ve bu gün mazlum-> 28:21 gözlerimiz yaşardı vay Bee aşka geeelll😍💙
Zeynep Arslan
Zeynep Arslan 11 aylar önce
Suzan la harikanin gidecek hiçbir yeri olmayıp Ömer gilin yaşadığı yere muhtaç olduğu günleri görmek isteyen bi benmiyim😂
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Suzan la harikanin gidecek hicbir yeri olmayip omer gilin yasadigi yere muhtac oldugu gozleri gormek isteyen bi benmiyim
Maryan Warsame
Maryan Warsame 3 aylar önce
Suzan la harikanin gidecek hicbir yeri olmayip omer gilin yasadigi yere oldugu gunleri gormek i
Hırsızı Gül
Hırsızı Gül 6 aylar önce
Bende bekliyorum..
Zeynep Arslan
Zeynep Arslan 6 aylar önce
@Şevval Naz Gündoğan ne sandın
Drise
Drise 4 aylar önce
Talya gelirken Kadir'in söylemesi 😂😆 "Grande Makinato.... geldi kardeşim, Mahzum Ne? 😆😆
Lisa'nın Cupcake'i🧁
1:01:00 tolga kapıyı kitledi aç kapıyı diyo arabanın üstü açık atlasana
İki Kardeş
İki Kardeş 6 aylar önce
1:46:10 Çanta:Uçuyoruum. Akif:sen ne ara geldin Çanta:Selam Akif 😂🤣
Nida gülsün Bulut
Nida gülsün Bulut 8 aylar önce
Tolganın babasından yediği tokat😅🤣🤣🤣🤣
Nigar...
Nigar... 7 aylar önce
Yaaa kiyamam üzümlü kekimee😥😥😥
N.Elizan
N.Elizan 11 aylar önce
Berk Aybikeyi çok güzel ifade etti: "onca şeye rağmen kimseye eyvallahı yok."(39.40). 😶Berk aybike ismini duyunca sanki kendisi zarar görmüş gibiydi . Işte aşık olma sinyalleri
AYŞENUR AKSAKAL
AYŞENUR AKSAKAL 11 aylar önce
Açıl artık berkkkkkk
AYŞENUR AKSAKAL
AYŞENUR AKSAKAL 11 aylar önce
Açıl benberk
tanem
tanem 11 aylar önce
Profilimde 5 yazıyor 100 yapar miyiz
tanem
tanem 11 aylar önce
Profilimde 5 yazıyor 100 yapar miyiz
tanem
tanem 11 aylar önce
Profilimde 5 yazıyor 100 yapar miyiz
Nisanur Korkmaz
Nisanur Korkmaz 7 aylar önce
Allah böyle fakirliğin belasını versin. Vermiyor be Kadir
《soft~alara》
《soft~alara》 8 aylar önce
Genelde her kes sevgilisinin yuzunden öpuyo Aybike ayakkabı ,saç yolma,tokat ssjsjsjsjsjsj
PRO OYUNCU
PRO OYUNCU 8 aylar önce
Normal erkler : niye beni tersledi acaba berk:niye beni terslemedi acaba
$музыка$.....
$музыка$..... 3 aylar önce
Ya bən öldüm gülməkdən bu bölüm harika, Suzan Akife çanta atması mutiş əyləceliydi yan dönüb dönüb bakıb gülyorum 🤣🤣🤣😂😂😂
pretty cute
pretty cute 11 aylar önce
Emel dizide "yaşasın" dediği için para alıyor.
Sahra Nil ERDAĞI
Sahra Nil ERDAĞI 29 gün önce
@İrem Nur EKİN tamam olur
Halid Küçükyıldız
@Cemre.akel22 😂😂
Manal Koudsi
Manal Koudsi Aylar önce
@Eylül Ergün dd
fidget toys1312
fidget toys1312 Aylar önce
Aynen
QUEN Lisa
QUEN Lisa Aylar önce
@İrem Nur EKİN alam varsa yapariz
EDA
EDA 4 aylar önce
Yanlız bir kişinin bile asiyeye yarasını sormaması.
Lisa'nın Cupcake'i🧁
38:41 Müdür: TOLGA! Tolga: efendim hocam Sanki hiç bir şey olmamış gibi söylüyor
nur
nur 6 aylar önce
Sonunda lise dizilerinde düzgün bi insan olan müdür.İnşaalah değişmez
Nuray Ahmedova
Nuray Ahmedova 8 aylar önce
Suzanın Akifin kafasına fırr diye çanta fırlatması😂😂😂😂
inci DAMAR
inci DAMAR 11 aylar önce
"Bu arada yemiyeceksin sen" "Niyeymiş o ?" "Depresyondasın kızım sen unuttun mu ?" Allah cezanızı vermesin Atakul kardeşler ya
Selma Cingil
Selma Cingil 11 aylar önce
🤣🤣
tanem
tanem 11 aylar önce
Profilimde 5 yazıyor 100 yapar miyiz
Havva Damar
Havva Damar 11 aylar önce
😂😂
Havva Damar
Havva Damar 11 aylar önce
Bir de abinden feyz alacaksın diyor
Şervan Filiz
Şervan Filiz 11 aylar önce
😁😁😆
Ramin Ceferov
Ramin Ceferov 9 aylar önce
Akifin kafasına çanta atdığı sahnede yıkıldım
S38
S38 9 aylar önce
O sırada Asiye:Ne ölmesi kardeşim bayılmışım yaa
Misbah Asghar
Misbah Asghar 5 aylar önce
Böyle bir abilar Allah herkese nesip etsin yaaaa!! 😍😩🥺❤️
Hafis Abdullazade
Hafis Abdullazade 3 aylar önce
1:17:53 Tolga:sence ben o kadar aptalmıyım? Doruk:bence evet -o sahneye koptm😂😂😂😂
pelins
pelins 11 aylar önce
Berk'in Aybikenin orda olduğunu öğrendikten sonra sakin kalmaya çalışması sonra Tolgaya Aybikeye bulaşma diyişi...Erenlere aşık olma kulübüne hoşgeldin Berk Özkaya ✨
Meryem Aydin
Meryem Aydin 11 aylar önce
🤣🤣
pelins
pelins 11 aylar önce
@Royal İsmayilov kimseye eyvallahı yok: Kimseden yardım ve iyilik beklememek, kimsenin minneti altına girmemek yani kendi başının çaresine bakar ona yapılan kötülüğü karşı da eyvallah diyip geçiştirmez ben böyle biliyorum
Royal İsmayilov
Royal İsmayilov 11 aylar önce
rahatsız ettiğim için özür dilerim ama Berk Aybikeyi Tolqanın önünde savunurken o kadar şeyden sonra kimseye eyvallahı yok demekle ne demek istedi?
Dizi Analiz
Dizi Analiz 11 aylar önce
Ayber tam olarak ne zaman başlayacak ? Akif şengüle zarar mı verecek? Şengül diziden ayrılıyor mu? Hepsinin cevabı şuan profilimde (14.4b için lütfen destek)
Valide Babayeva
Valide Babayeva 4 aylar önce
Oğulcan hayəl kuran insanların dünyası dağılmasın diyor ama öz dünyası dağıldı😂😂
KAR TANESİ ❄️
KAR TANESİ ❄️ 8 aylar önce
26:35 oğulcan yaa haykırdım şu sinirden kendini yeme hareketlerine 😁
Rocco Smith
Rocco Smith 5 aylar önce
Çıkarken tutunacak bir şey bulamazsak, batanın üstüne basıp çıkarız. -Akif Atakul
Hülya Başel
Hülya Başel 7 aylar önce
Ya şu tolgayı hiç sevmem ve bence yaptıkları çok berbat şeyler gerçekten affedilemez ama oda gördüğünü gösteriyo babası onu hep küçükken dövmüş babasıda şiddete meilli bi insanmış yani pislik gören pislik yapar iyiliği hiç görmemişki göstersin onada bi yandan acıyorum inş düzelir akıllanır
Elveda
Elveda 11 aylar önce
Millet kardeşini depresyondan çıkarmaya çalışır. Doruk Melisa'yı zorla depresyona sokuyor hahahah. Şaka bir yana bu dizideki kardeşlerin birbirini dinlemesi, koruması, anlaması, aşklarına saygı duyması çok hoşuma gidiyor.
Öykü Kılıçarslan
Öykü Kılıçarslan 7 aylar önce
+1
Yağmur Nas
Yağmur Nas 11 aylar önce
haklı vallaha
Mücahit Çelepkulu
Mücahit Çelepkulu 11 aylar önce
OYUNCULAR 1 AKİF 2 KADİR 3 ORHAN 4 ŞENGÜL 5 SUZAN 6 NEBAHAT 7 ÖMER 8 ASİYE 9 EMEL 10 OĞULCAN 11 Doruk 12 Melisa 13 HARİKA 14 MAZLUM 15 AYBİKE 16 BERK 17 TALYA 18 Akifin yardımcısı 19 Tolga 20 Süsen 21 Ayşe Bitti okuduğunuz için teşekkürler Kendim yaptım
Melek Musaeva
Melek Musaeva 11 aylar önce
😂😂😂😂😂
LILY
LILY 11 aylar önce
aynen benimde keşke benimde kardeşim felan öyle olsun arkadaşlarım felan anlayışlı olsa
Visola Meliyeva
Visola Meliyeva 3 aylar önce
Dorukun " Asiyamdan ayirmayin beni" dedigi cok guzeldi
Naz Çeşmeci
Naz Çeşmeci 2 aylar önce
mazlum talanın yanındayken azına çok gülüyorum ☺😂
EcrinGndgr-&+
EcrinGndgr-&+ 5 aylar önce
Tolgam hüzünlü kekim benim ya onu çok seviyorum babasının ona vurmasına çok üzüldüm.
EcrinGndgr-&+
EcrinGndgr-&+ 5 aylar önce
Tolgam hüzünlü kekim benim ya onu çok seviyorum babasının ona vurmasına çok üzüldüm.
Nejla.üstünbaş
Nejla.üstünbaş 11 aylar önce
Asiye’nin doruğu öptüğünde Ömer’in gözlerini kapatması efsane yaağğğğğ
muzikhayatimolmus
muzikhayatimolmus 9 aylar önce
Nerelere düştük biz AĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞA
Yasin gülmez
Yasin gülmez 10 aylar önce
Ayn
Irem ezgi Duman
Irem ezgi Duman 10 aylar önce
Bu kaçinci dakika
Hakan Güntek
Hakan Güntek 11 aylar önce
Ömer Çok tatlı ya
케이팝과 애니메이션 미치광이
Harikanın "Anney" demesi😂
zre diyar
zre diyar 8 aylar önce
ben bu (döruk)’a bayılıyorum ya, onun ve asiyenın aşkısı çok tatili
Ayten Çiftsever
Ayten Çiftsever 6 aylar önce
Ömer’in oğulcanın telefonunu alıp gitmesi bi benim gözüme çarptı herhalde 🧐
Səkinə Quliyeva
Səkinə Quliyeva 8 aylar önce
Ben şok Asiye bu bölümde qurur yapmadı😳😳
Mehtap Aksu
Mehtap Aksu 11 aylar önce
İzleyiciler:Çok AyBer ve AsDor sahneleri gelsin Senarist:Hilmiye ve Şengül sahnelerini çoğaltayım😂😂😂😂
KUDUR😎
KUDUR😎 10 aylar önce
@hira n ayn 😂
hira n
hira n 10 aylar önce
@KUDUR😎 senarist: berk ve tolga sahnelerini çoğaltayım
KUDUR😎
KUDUR😎 10 aylar önce
cidden ya ençok da ayber sahneleri çoğalsın istiyorum
hira n
hira n 10 aylar önce
@Jalə hilmiye sengulun arkadaşı
Lalisa_queen
Lalisa_queen 10 aylar önce
@Jalə hilmiye sengulun arkadasi
Ali Oyun oyna
Ali Oyun oyna 3 aylar önce
Emelin tek söylediği cümmle:"yaşasın"
İrem su Ceylan
İrem su Ceylan 5 aylar önce
Babasının tolgaya tokat attığı sahnede tolgaya üzülen bı tek ben miyim ? son bölümlerde tolganin cemileye içini döktüğü sahneden sonra tolgaya daha bı sempatiyle yaklaşan ben miyim bı tek 🤔
İlayda
İlayda 9 aylar önce
Suzan akifin yüzüne nasıl çantayı attı ama 😂🤣😂🤣
Acar Sağ
Acar Sağ 8 aylar önce
Nasıl ya tolganın telefonunda şifre yok mu çok saçma şifresiz telefon kullanan mı varyaa
A.Ç
A.Ç 11 aylar önce
“Final devamında küçük prenses yazarla kaçıyor.” Aşırı iyi ögpdlgpdlglflglkf
Bollyci Biri
Bollyci Biri 11 aylar önce
@BerYa💛 rica ederiim
Bollyci Biri
Bollyci Biri 11 aylar önce
@zeki melek kırmızı ya yürüdü işte kdnxmejd bilemiyorum artık napacak, beklicez bir hafta
zeki melek kırmızı
zeki melek kırmızı 11 aylar önce
Orda berk ne demeye calisti acaba odamı oynayacak ki gosteride
BerYa💛
BerYa💛 11 aylar önce
@Bollyci Biri tşk bende orayı arıyodum
Bollyci Biri
Bollyci Biri 11 aylar önce
@kk.marxia maria 1:36:30
Fadime KOÇAK :)
Fadime KOÇAK :) 6 aylar önce
Doruk,Ömer ve Oğulcan' ın yerinde olsam Tolgayi kesin öldürürüm 😠
Elza Mehrabov
Elza Mehrabov 7 aylar önce
Berk: sende sayemde kıral oldun işde Tolga: ben herzaman kiralim olum kötülükler kralıyim ben 😎 Ömer: krallarda devrilir aslan 🦁 . Ne iyi laf sokdu 👏👏👏🖒😉
Serap Tankisi
Serap Tankisi 5 aylar önce
O değilde daha harika evdeyken Tolga okulda telefonla nasıl konuşuyor 😂 telefon harikada kaldı gece 😂
GÖKTUĞ LOKMAN AYVAZ
GÖKTUĞ LOKMAN AYVAZ 7 aylar önce
Şu Müdürü,İzleyen Herkes Seviyor Eminim Ama İspatlayamam.
secret stars
secret stars 11 aylar önce
Herkes: Niye tersledi ki beni? Berk: Niye terslemedi ki beni? ASDFGHJKLMN
tuana taş
tuana taş 5 aylar önce
Çok komik bir kişilik
Onur Saygılı
Onur Saygılı 8 aylar önce
Kanalımızda eski çizgi filmler bulunmakta sizi çok duygulandıracak 😭😭😢
Kore Klipleri
Kore Klipleri 9 aylar önce
19:11
Ata Gürel
Ata Gürel 9 aylar önce
@Məlumatınız Olsun senin etiketlediğin gibileri anlamıyorum hem primini kasıyo hemde biri bişe diyince siliyo
~ceren
~ceren 5 aylar önce
asiye doruku öpünce ömerin gözünü kapatması haykırdım södkwkjsjsjnssnnsjsjsjjsjdjejssjns
Umut Azimzade
Umut Azimzade 5 aylar önce
Ömer: Hadi beni ilaçla uyutdunda. Sen ayakta uyuyon oğlun
Perihan Yavuz
Perihan Yavuz 2 aylar önce
Tolga:Kötülükler Kralıyım ben Ömer:Krallar da devrilir aslan😉🦁
Zumra Demirci
Zumra Demirci 4 aylar önce
25:50 Doruk: Ihı yakışıklı prens benim galiba Berk: Evet knk nerden bildin Seyirçiler: Ya biz bile bildik doruk niye bilmesin
umut
umut 11 aylar önce
Oğulcan'ın "uzak dursana kardeşimden" dediği sahnede Berk ve Aybike nin birbirlerine olan bakışları çok tatlıydııı
Mücahit Çelepkulu
Mücahit Çelepkulu 11 aylar önce
@💋bitch aynen bende ordan
💋bitch
💋bitch 11 aylar önce
Herkes asdor için diziyi izler ben oğulcan için kxjdkdjd 4n1k da tanıdım orada da harikaydı
Fatma Ates
Fatma Ates 11 aylar önce
Ayy aynennn
Aleyna Atlas
Aleyna Atlas 11 aylar önce
1:36:50
Ayşe
Ayşe 11 aylar önce
@Gamze Kol 1:36:35 de başlıyor 1:36:47 de diyor
Spacex Files
Spacex Files 6 aylar önce
1:46:08 o çantanın uçuşu gözlerimin önünden geçti😂
Fatmanur Dalsuna
Fatmanur Dalsuna 8 aylar önce
Doruk size bu kadar yardım etmişken şimdi nasıl tolgayla olur diye hiç düşünmüyorsunuz neden onunla
Tuğba Çakmak
Tuğba Çakmak 4 aylar önce
Şengül ve muhteşem misafirperverliği 🤭
Rosé'nin_pamuğu
Rosé'nin_pamuğu 3 aylar önce
Doruk:Baba ben bir kıza aşığım Akif:Ooo kimmiş o şansız kişi Melisa:Baba ben bir oğlana aşığım! Akif: Sen 17 yaşında bir kızsın!! İŞTE HAYATIN ANLAMSIZ KADIN ERKEK AYRIMCILIĞI...
pretty cute
pretty cute 11 aylar önce
Berk: O kızın kafasını seviyorum çevirisi: *" Aybikeye aşığım."*
Özcan Çelik
Özcan Çelik 11 aylar önce
Vayyyyyyy berk sen aybikeye aşık misın
gül
gül 11 aylar önce
@iReM 🙂
iReM
iReM 11 aylar önce
@gül doğru ben yanlış yazmışım :D
gül
gül 11 aylar önce
@iReM Aybike*
iReM
iReM 11 aylar önce
Doruk x Asiye oldu şimdi sırada Berk x Aybüke var
Ciomana Aşik
Ciomana Aşik 4 aylar önce
1:40:50 Asiye Doruku Öpince Ömerin Gözlerini kapatmasi😀☺😊
Lisa'nın Cupcake'i🧁
1:17:49 Tolga: sence ben o kadar aptal mıyım Doruk: bence evet😁
Seda Nur Er
Seda Nur Er 7 aylar önce
19:07 adam kızmiyo diye endiselendi güldüm baya alın beni dikin bahçeye 😁 sonra 1:15:00 buda çok komik :D
Sonraki
For My Family - Episode 14
2:23:26
görünümler 12 000 000
Kardeşlerim 1. Bölüm @KARDEŞLERİM
2:11:22
Rhythm Heaven but I Speedrun it
20:11
görünümler 253 046
For My Family - Episode 18
2:31:36
görünümler 14 000 000
Kardeşlerim 23. Bölüm @atv
2:26:06
görünümler 6 600 000
Kardeşlerim 28. Bölüm @atv
2:29:54
görünümler 10 000 000
For My Family - Episode 8
2:21:57
görünümler 13 000 000
For My Family - Episode 13
2:27:51
görünümler 13 000 000
Rhythm Heaven but I Speedrun it
20:11
görünümler 253 046