Karanlık

Fenerbahçe 1 - 3 Galatasaray Erman Toroğlu Maç Sonu Yorumları / A Spor

A Spor
Abone ol
görünümler 415 495
89% 3 731 424

Fenerbahçe 1 - 3 Galatasaray Erman Toroğlu Maç Sonu Yorumları
Kanalımıza Abone Olmak İçin : bit.ly/33aws8F
Beşiktaş Haberleri İçin : bit.ly/33aws8F
Fenerbahçe Haberleri İçin : bit.ly/2MClrah
Galatasaray Haberleri İçin : bit.ly/33bEoX7
Trabzonspor Haberleri için: bit.ly/2Khz6SL
#Aspor #Spor

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 80
A Spor
A Spor Aylar önce
Sizce derbinin en iyi oynayan futbolcusu kimdi?
Ozan Oflaz
Ozan Oflaz 19 saatler önce
Ali koç
Frow
Frow 4 gün önce
Donk muslera onyekuru feghouli marcao mariano feghouli belhanda seri lemina andone yedeklerin bagrislari yeter sakatlarin izleyisi ve desteklemesi yeter saracchi emre akbaba ahmet şener vb diger genc oyuncular ve daha fazlasi
BAY Futbol
BAY Futbol 14 gün önce
@Halil Ünal mal sanki tek sizde eksik var
BAY Futbol
BAY Futbol 14 gün önce
@Halil Ünal ee tabii gustavo olsa yenerdiniz(!)
ahmetemin alici
ahmetemin alici 14 gün önce
Halil Umut Meler
Galata saray
Galata saray 15 saatler önce
Galatasaray fenerbahçeyi kadiköyde 20 yıl 2 ay 1 gün yendi fenerbahçe kadiköyde galatasarayı 3 yıl 3 ay 3 gündür yenemedi gün geldi devan döndü amk😂
Haso Hanifi
Haso Hanifi 6 gün önce
Olum bu Muslera yi fatih terim niye oynatmadi?
bünyamin köse
bünyamin köse 7 gün önce
Ben bir GALATASARAY lı olarak şunu demek istiyorum fenerbahçe cumhuriyeti dediler yok fener yenilmez kadıjöy kale falan hikaye geçen sene hakem hatasıyla kazandılar ondan öncede ts den son saniye puan aldılar işin aslı azizbahçeydi o gidince bitti varın gerisini siz düşünün aziz yıldırım denilen adam türk futbolunda lekedir onun çarşafıda demirörendir
MERCEDES BENZ
MERCEDES BENZ 11 gün önce
Yiyin Birbirinizi ipneler sizi
Hacı Gülle
Hacı Gülle 15 gün önce
Erman Toroğlu Ersun yanal ve sosyal medya yorumu yüz de yüz haklı Ersun trol hesaplarla geldi Ali Koç'un sosyal medya takıp ettiğini çok iyi biliyor
Furkan Balcı
Furkan Balcı Aylar önce
Falcao Muslera Onyekuru Donk
rayu
rayu Aylar önce
1:56 daki tespihli adam, yağmurcu arif efendi gibi büyüsü tutumadı.
Ozan Altay
Ozan Altay Aylar önce
Futbol mu kalmış kapitalizme yenik düştü
Ozan Altay
Ozan Altay Aylar önce
Ali koç en başta Aykut kocaman göndermek ile hata yaptı
duran tunca
duran tunca Aylar önce
26:25 Bellanda denen adam daa bunu bilmiyooo beee
Under Cengiz
Under Cengiz Aylar önce
Bi goyi bi soki 🥒😅
Zeybek Oglu
Zeybek Oglu Aylar önce
6S dediniz koyduk, fetösaray dediniz koyduk,cincon dediniz koyduk,ultravesti dediniz koyduk, kadıköy dediniz koymak ne kelime hem teknik direktörünüzü hemde başkanınızı tribünden alıp üstüste koyduk, basketbolda kendi seyirciniz önünde son 5 dakikada sayı attırmadık koyduk.... ne dersiniz fenerliler.. bundan sonra bizim adımızı besmelesiz fazla anmayın isterseniz.. andığınızda böyle ansızın ensenizde biter SİZE BÜYÜK KİM hatırlatırız.
Omer Faruk Çubuk
Omer Faruk Çubuk Aylar önce
Ozancım lütfen öteden ağlarmısın😂
#1
#1 Aylar önce
Bu sözde spor gerçekte saray kanalına biz Fenerbahçelilerin bir diyeceği var. Sizin hizmet ettiğiniz mantalite başkanımız ve ailesine ne kadar düşmanlık ederse biz onun o kadar arkasında duracağız. Kayınpeder ile damada söyleyin biz sonuna kadar Ali Koç ve Fenerbahçe taraftarıyız. Zerre onur ve şerefi olmayan haysiyetsiz dobermanlar istedikleri kadar havlasınlar. Biz gerçeği görüyoruz. Bu sene Berat Albayrak yüzünden şampiyonluktan nasıl olduk bunların farkındayız. Sizin gibi satılık kalemlerin neden en başından beri kasıtlı Fenerbahçe düşmanlığı yaptıklarının da farkındayız. Zamanınızı boşa tüketmeyin. İtlerin duası kabul olsaydı gökten kemik yapardı. Gazete dediğiniz paçavralarda kasıtlı haber yapmaya devam edin bunlar bizim başkanımıza olan sevgimizi arttırmaktan başka bir işe yaramaz.
Eren yüceler
Eren yüceler Aylar önce
13:03 ne yapmaya çalışıyorsun dominos :))
plaka 16
plaka 16 Aylar önce
Fb 'liyim fakat adamlar hakketti 💛💙
PUGB DÜNYAM
PUGB DÜNYAM Aylar önce
Sakin olun emre bol u müge anlıya söyledim bulup a spora geri getirecek 😂😂🤭🤭
PUGB DÜNYAM
PUGB DÜNYAM Aylar önce
Takımlar şampiyon olmayı dusunuyo galatasaray şampiyonluk gecesinde hangi şarkıcıyı sahneye çıkarsak diye kara kara dusunuyo aq 😂 yanı her sene şampiyon olursak kafada tek bir sorumuz oluyo
Oğuzhan Boyar
Oğuzhan Boyar Aylar önce
Reha Kapsal alkollü diyenler?
Bismillahirrahmanirrahim
6 yıldır kupasız takım ezikbahçe rezilbahçe şikebahçe :D
Bismillahirrahmanirrahim
Asıl Rezilbahçe yenemiyor son 15 maçta Gs 4 Ezikbahçe 3 galibiyet almış bunların 3ünüde şikeyle aldı ve Galatasaray yendiği maçları hakemler eziklere 1 puanı hediye etti 2-0 dan 2-2 biten maç 1-0dan 1-1 olan maç dolu var Beşiktaş maçıda var 3 tane penaltısı verilse 4-3 olurdu en az eziklerin attığı her şut gol olmasa 3 taneyi sittin sene atamazdı zaten son 3 yılda tek derbi kazanmış oda Beşiktaşa 3-1 şikeyle başka türlü kazanamıyor :D
Hacer Dağ
Hacer Dağ Aylar önce
FENER AGLAMAA
yiğit batu dal
yiğit batu dal Aylar önce
hayırdır olum size soktuk çıkartık
Kfs Mavi Kelebek
Kfs Mavi Kelebek Aylar önce
Deplasman da ezdik geçtik kendi evimizde olsaydı kim bilir ne olurdu
Ayran Tv
Ayran Tv Aylar önce
İstediğiz kadar bizi yenin biz hep fbliyiz 💛💙😉
TC YIKILMAZ
TC YIKILMAZ Aylar önce
bir galatasaraylı olarak içten . söylüyorum. bugüne kadar.. kadıköyde oynanmış bütün maçlardan daha güzel oynadılar. ve hakettiler. tebrikler aslanım
Murat Erkmen
Murat Erkmen Aylar önce
Pilav üstü kuru nasıl koydu onyekuru
Mevlüt Yaşdal
Mevlüt Yaşdal Aylar önce
Fatih Terim in selfiesine takılmayın bukadar. Açılan parkarta takılın hani spor barış kardeşlik centilmenlik sportmenlik falan filan
jiovanni hernandes
jiovanni hernandes Aylar önce
*Galatasarayin maçi okadar hak etmesine ragmen fenerliler hala çamur atacak yer ariyorlar. Ulan bir kerede tebrik etmesini bilin. Tebrik edemiyorsaniz bari çamur atmayin ya. Ne çirkef bir zihniyet bu fenerliler*
Oğuzhan Demir
Oğuzhan Demir Aylar önce
3 gün oldu hala izliyorum maçı amk
Tosi
Tosi Aylar önce
Hakem Fifa hakemi, buna ne oluyor
metin kaya
metin kaya Aylar önce
Fenerbahçe üzerinde büyük oyun oynanıyor.
Ersin SARITEPE
Ersin SARITEPE Aylar önce
Agzına saglk baba.
Emrah Tekin
Emrah Tekin Aylar önce
Fener sanki hepsi ickiliydi caneye gelmiş tiler sanki mac yoktu heycan heves yoktu hepsi soguktu bizim rakip oynadi kazandi ali koçta takmadi ersun kimden yana cozmedim falet koy ferdi koy murat sağlam koy koyunları koymussun sen ben sizden iyi yönetirim
MD - Mesut Dokgöz
MD - Mesut Dokgöz Aylar önce
Aslan civcivle doymaz 😊
Emin Soydan
Emin Soydan Aylar önce
A spor sunucusu sen tam galatasaray düşmanısın
Barbaros Barbaros
Barbaros Barbaros Aylar önce
Bi BJK li olarak tek isteğim gs galibiyeti ile biterse maç. Kutlamaları fb ve gs taraftarının birlikte olmasıydı negüzel olurdu
Ertan Guzel
Ertan Guzel Aylar önce
Erman sana hakem yorumcusu diyen futboldan anlamıyor demektir iktidar yalakası pezevenk 😠😠😠😠
Samir Abbasov
Samir Abbasov Aylar önce
O diyilde arkadaş her derbide Belhandanin alninami yazili sari veya kirmizi kart?
Read that comment
Read that comment Aylar önce
Serkan çok sönüktü farkındaysanız
Kemal Oruc
Kemal Oruc Aylar önce
temiz futbol temiz taraftar temiz yöneticiler temiz hakemler temiz oyuncular temiz personeller temiz federasyon herşey tertemiz olmayinca herkes tertemiz olmayinca şampiyonluklarda şaibeli kirli oluyor maalesef Türk futbolu mali yönden battikca temiz futbol zor olur
İlkay Ekinci
İlkay Ekinci Aylar önce
Ben yendiğimizden ziyade şöyle bir fark çıktı ortaya Fenerbahçe bizim sahada hiç 3 gol atmadı ve 2 farklı yenmedi bizim sahada benim hatırladığım yok 20 senede bu açıdan iyi oldu ayrıca bu gaz ile biz şampiyon olacağız inşallah
ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
🔥🔥 1:09 💟 👇👇👇🖤
Mustafa Şahin
Mustafa Şahin Aylar önce
Her olaydan sonra 6-0 başka bir şey kalmadı artık
Hasan K
Hasan K Aylar önce
Amk Ersun gelsin diye bağırdılar, şimdide istifa diyorlar. Ne mal bir taraftar bunlar 😂
Tolgay Görmüşoğlu
TSPOR yorum yapmış😂😂😂😂
İndıraGandi
İndıraGandi Aylar önce
Birdaha Fenere koymuycaz ne zaman koysak kulüp karışıyor a.m.k.
BARIS KAZAR
BARIS KAZAR Aylar önce
Sampiyonlar Sampiyonu GS olsa 🙏🙏🇹🇷🇹🇷🌹🌹🧿🧿
Ötüken yolu
Ötüken yolu Aylar önce
Yalakalar....
BARIS KAZAR
BARIS KAZAR Aylar önce
Fenerbahceli kardeslerimizden tebrik almak essiz bir duygu Tesekkurler Canlar 🙏🇹🇷
bold pilot
bold pilot Aylar önce
aziz başkanın ahı tuttu adamı ne şekilde yolladılar
Casino Mustafa
Casino Mustafa Aylar önce
Allah dan 3 1 bitti, 2 1 olsaydi bütün pozisyonu izlerlerdi tek tek hakem hatalarini cikarirlardi 🤣🤣🤣
Liste Haber
Liste Haber Aylar önce
Maç 5 1 bitti 4.gol sneijder 5.gol erman😝
ayhan topcu
ayhan topcu Aylar önce
Hakem iyiydi.bu tür maçları her hakem yonetemez .
Mert Gülcan
Mert Gülcan Aylar önce
Her zaman her yerde en büyük CİMBOM 💛❤
Zula Avcısı
Zula Avcısı Aylar önce
8:10 ne yapıyorsun abla ?
????????????
???????????? Aylar önce
Galatasaray 5.Yıldızı takıp Başgenaral olunca Fener halen 4. Yıldız için uğraşacak hahaha 😂
????????????
???????????? Aylar önce
Tarihi skor kaçtı amk kaçtı amk kaçtı ah aha be 7-9 hol rahat olurdu
????????????
???????????? Aylar önce
Emre bol nerde Emre bol Götü am gibi olan adam,şimdi Götünde klitoris çıktı kesin. Hahahha amk götveren Emre bol. Kebap Muriqi hile ve şikeyle aldıklarında nasıl kahkaha atıyordu göt hohohhahaha diye gülme krizine girmişti ama Galatasaray’ın bir lafı var “Galatasaray’la uğraşanın çocuğu olmaz” Bunu unutma götçü Emre
Serkan Bulut
Serkan Bulut Aylar önce
Biz daha fultbol seyircisi değiliz ve olmamak içinde çaba gösteriyoruz. Zaten başta yönetimlerde sorun başlıyor. Maç başlamadan evvel hakem üzerine yapılan yorumlar kendilerinin hazır olmadığının bir işareti. Yorum yapan ise Ali Koç maçtan 3 gün evvel ve maş başlamadan evvel ersun Yanal. Maç kadrosu açıklandı ve bir GS li olarak bir daha bakayım dedeim maç nerede oynanıyor diye. TT Arena mı yok Şükrü Saraçoğlu. Keşke Ersun Yanal da biraz gole dönük kadro çıkarsaydı ve biz futbolseverler güzel maç izleseydik. Resmen Muslera nerdeyse yere yatmadan maçı bitirdi ( penaltı hariç). MEHMET EKİCİNİN 1 ŞUTU VAR SADECE . O da dk 95 de. Reha ile Bilgiç FB taraftarından korkmasın . Penaltı ise penltı dır . İki pozisyondan oyuncular çift ayak yere kayarak giriyor. Bu hareket zaten girişi itibariyle faul. Reha uyanıklık yaparak Erman hocayı yanına çekmeye çalışıyor. Neymiş Penaltı penaltı gibi olmalıymış. Yav futbol adamı bile olmayan bu şahıs eyyamlık yapıyor. Allahtan Reha Hakem olmamış İki aynı pozisyon ver biri penaltıymış diğeri değilmiş. HADİ ORDAN. Erman Hoca taraftar kimliğiyle oturmadığı için ve yorumları hoşumuza gitsede gitmesede , şu da bir gerçek kollama yolunu seçmiyor. iŞTE REHA BUNU BECERMELİ.
Elena Costa
Elena Costa Aylar önce
partnerinizin samimiyetinden şüpheleniyorsanız ve hile yapıp yapmadığını onaylamanız gerekiyorsa, özellikle de bir mesafe ilişkisi içindeyseniz, cyberhackintelligence@gmail.com adresine bir e-posta göndermenizi veya cyber_hack_intelligence adresinden veya WhatsApp +1 (646) 808-0457. Telefonunu klonlayarak WhatsApp, Instagram, Facebook ve diğer sosyal medya platformlarını hackleyebilirler. Ayrıca üniversite dereceli hack, Gmail, Yahoo mail hack, kredi puanını silme / yükseltme ve diğer herhangi bir hack gibi diğer kesmek türleri konusunda da uzmanlaşmıştır. Ayrıca insanların Bitcoin, Bitcoin madenciliği ve kayıp bitcoinlerin geri kazanımına yatırım yapmalarına yardımcı olurlar. Hizmetleri güvenilir ve garantili ve aynı zamanda uygun fiyatlı. Bunları cyberhackintelligence.com adresindeki web sitelerinden de kontrol edebilirsiniz. İyi günler ve daha sonra bana teşekkür edin.
Kübra Kahraman
Kübra Kahraman Aylar önce
Derbide en iyi oynayan oyuncu HAKEM
gumuscu mobilya
gumuscu mobilya Aylar önce
aglama duvarına döndü fb
Revan Iskenderov
Revan Iskenderov Aylar önce
Coronavirüs Yangınlar Depremler Yusif Fahir baba dünyanın sonu diye salmış oyunu gitmeden kazansınlarda yüreklerinde kalmasın
Süreyya Doğan
Süreyya Doğan Aylar önce
Donk
Yuksel Turan
Yuksel Turan Aylar önce
Kisa ve öz yazalim arkadaslar fb li arkadaslari fazla üzmeyelim.nasil yazilacagina örnek vereyim:KOYDUK.
Furkan İnceler
Furkan İnceler Aylar önce
Tamam gs daha iyi oynadı da fener topu ayağına aldığında hakem hemen düdük çalıyor sanki fener kazanmasın diye fırsat vermediği zamanlar çok oldu bunu niye görmüyorsunuz Ozan Tufanın da dedği gibi iyi niyetli gelmemişti ki hakem elbette gs kazandı tebrikler bunu kimse inkar edecek değil hakkı ile kazansın sıkıntı yok 5 atsaydı da . Ama doğruları konuşurken tarafsız olun insan olun hakem her çok sıkıntıydı onun payı çoktu görmüyorsanız ayıp. Fener ağlama gibi yorumlar yapacak ergenler yazmasın aklı başında olanlar yorum yapsın bir Allahın kulu yok mu adil taraftan bakacak
Cihat Boray
Cihat Boray Aylar önce
SİKTİR AMK ERMAN TOROĞLU GÜNAHA SOKUYORSUN ADAMI
Ismail Kara
Ismail Kara Aylar önce
Galatasaray hak etti. Zaten kadrosu daha iyi. Onyekuru yokları oynadı. Ayrıca ülkede futbol izlemesini bilmeyen okadar gerizekalı var. (Beşiktaşlıyım)
antyhingforeverything New
Konuşun konuşun.. Ali Koç gibi bir kaç profesyonel yönetici daha ortaya çıkar umarım. Ödünüz patlıyor değil mi bu dandik ortam bozulursa ekmeğinizden olacaksınız. Ah ulan ahhh... Şu milletin iyi niyetini suistimal etmekten bıkmadınız!!!!!!!
Ferhan Gülsoy
Ferhan Gülsoy Aylar önce
Erman Toroğlu,nun yorumu 21.dk sonra başlıyor 🙄
R Bettega
R Bettega Aylar önce
TEBRIKLER, ALI KOC, GORDUGUM, EN ATHLETIC BASKAN, MINARE'DEN ATLASA, MASAALLAH, AYAK USTU INER., MORUUK, BASKANLARDAN BIKMISTIK ARTIK. ISTE VISYON, SIZLERE. SUPERMAN ALI
Mazlum Aslan
Mazlum Aslan Aylar önce
Oruspu çocuğu a spor fenere nasil baskı yapıyorlar görüyorsunuz olum Galatasaraylıyım ama şu piçlere pirim vermeseydik keşke.
MALATYA GYM
MALATYA GYM Aylar önce
izleyin acaib eğleneceksiniz ! :D trvid.com/video/video-geQ8dv7ITls.html
Ceyda Derebası
Ceyda Derebası Aylar önce
Yaa boş yapmayın kırk yılda bi yemişsiniz evinin bizde kırk yılda bı yenilmişiz üzülelim (gs nin seviyesi😅)
Mazlum Aslan
Mazlum Aslan Aylar önce
Ali Koç istifa derken ses açıyor a spor ajajaja
Mazlum Aslan
Mazlum Aslan Aylar önce
Mallar adamlar küfür edüyor hade canlı yayında müdahale edemediniz youtube den neden kesmiyorsunuz Galatasaraylıyım ama a spor fener düşmanı.
Aysel Deniz
Aysel Deniz Aylar önce
Tek aşkım şanlı Galatasarayım seni sevmeyen ölsün!!!
Emrah gs
Emrah gs Aylar önce
Rodriguez de gelecek bize 😀💛❤️
Sonraki
A Spor Canlı
görünümler 95
Mustafa Ceceli - Ki Sen
3:17
görünümler 296 632
Sevdim Seni Bir Kere - 150. Bölüm
52:57