Karanlık

Fatih Terim'den Giresunspor maçı sonrası flaş açıklamalar: ''Galatasaray'ın geleceği için..''

Ulusal Kanal
Abone ol
görünümler 52 516
100% 289 0

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Nef Stadı'nda GZT Giresunspor'a 1-0 yenildikleri maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Fatih Terim, takımının gösterdiği kötü gidişata alışkın olmadığını, hem taraftarın tepkisine hem de yaşanan mağlubiyetten dolayı üzgün olduğunu söyledi.

• Abone ol ➤ trvid.com/show-UC6T0 ...
• Bildirimleri aç
• Ulusal Kanal'a destek olmak için ➤ KATIL

• www.ulusal.com.tr
• twitter.com/ulusalcomtr
• twitter.com/ulusalspor
• twitter.com/ulusalkanal
• facebook.com/UlusalKanal
• instagram.com/ulusalkanal
• t.me/ulusalkanal
• channels.bip.ai/join/ulusalcomtr
• open.spotify.com/show/6fY9W5P ...
• yaay.com.tr/ulusal_kanal

katma

 

7 Oca 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 273
Tamer Ceylan
Tamer Ceylan 4 aylar önce
Zamanında sonuç olarak böyle kötü sonuçlar aldık desteğimizi hep verdik ama bu bambaşka bir şey dünkü maç 11. Dakika da golü yiyoruz uzatmalarla 84 dakika bir tek reaksiyon gösteremiyoruz sorun bu antrenmanlarda ne yapıyor takım rakip takım bizi iyi analiz ederken biz antrenmanlarda Tom ve Jerry çizgi filmi mi seyrettiriyoruz necati galatasarayda ter dökmüş bir golcümuzdu hakeza selcuk inan yaptıkları ortada bu formayla bunlar şimdi teknik ekip de değil mi kardeşim orta alan laçka golculer neredeyse yok ne yapıyorsunuz antrenmanlarda siz kardeşim sorun bu savunduk ama artık sabrımız yok
göktuğ altn
göktuğ altn 4 aylar önce
Kardeşim maaşını almazsan is yerinde çalışırmisin Oyuncular maaşını alamamış F.t ona rağmen bu takımı Avrupa'da tutmuş
fatih işleyen
fatih işleyen 4 aylar önce
Çoğunluk skor yorumcusu maalesef.Terim imparatordur heykeli dikilmelidir.Ama artık olmuyor ,bu takım 2,5 senedir futbol oynamıyor.Geçen sene Rize maçını 2-0 dan 4-3 verdiğimiz gün gönderilmesi lazımdı.Okan,Çağdaş,Fairoli,Abdullah avcı gibi sistem hocaları gelmeli.
Bahalifting
Bahalifting 4 aylar önce
“Belki de son kez Galatasaray’ın başına geldim”
Kadir Karadeniz3
Kadir Karadeniz3 4 aylar önce
Parayı veren taraftar. Kim kime sabır gösterecek. Kim kimi mutlu edecek.
VIDEO TRACK
VIDEO TRACK 4 aylar önce
Fatih Terim Hoca bugüne kadar iyi işler yaptı ama artık kenarı çekilme zamanı geldi ve geçiyor bile. Eski şansı yok orası kesin, böylesi herkes için daha iyi olur.
Emre 111
Emre 111 4 aylar önce
Bu oyuncular Galatasaray ı hak etmiyor bu forma için millet can atıyordu formayı giyen adamlara bak hata olur yenilgi olur illaki fakat halı saha maçı izlerken daha çok keyif alıyoruz böyle bir GALATASARAY olmaz orta açamıyor adamlar şut çekemiyor top süremiyor nasıl antrenman yapılıyor yazık günah
Emre Kaya
Emre Kaya 4 aylar önce
Koyu bi gsli olarak Bu sezon süper ligde elimde çay kahve keyfi sürerek bi maç izletmediğiniz için gs Camiasına ve oyuncularını cani gönülden tebrik ediyorum olmaz olsun böyle futbol
Sinan Tunçbilek
Sinan Tunçbilek 4 aylar önce
Ne güzel kıvırıyon bı kurtulamadi türk futbolu senden doy artık doy 70 yaşına geldin ya...
Sinan Tunçbilek
Sinan Tunçbilek 4 aylar önce
@Mechul milli takımda sadece Şenol Güneş basarili oldu eskiden Fatih mahvetti sonra.
Mechul
Mechul 4 aylar önce
@Sinan Tunçbilek dünya kupası mi aldı diyorsun da o iş hayatta olmaz ama olabilecek en üst seviye başarıları yine milli takımda fatih hoca ile kazanılmış tir senin gibiler tek maçlık yorumcusunuz kim gelse takımın başına değişmeyen sizlersiniz
Sinan Tunçbilek
Sinan Tunçbilek 4 aylar önce
@Enver Tekin Bu adam düşürdü çıtayı.Milli takımın da içine etti yapan mı.Al şampiyonlar ligine bile artık tek takımla gidecez ve oda ön eleme oynayacak .
Enver Tekin
Enver Tekin 4 aylar önce
@Sinan Tunçbilek Türk futbolundaki çıtayı sizin kalitesiz yorumlarınız bitirdi Türk futbolunda hangi teknik hoca yabancı veya Türk onun kadar yukarıya çıkabildi ki sen gelmişsin bunu konuşuyorsun
ibrahim demirtaş
ibrahim demirtaş 4 aylar önce
Yedek kalecin u19 kalecisi ama kalecin Giresunspor'da. Yunus Akgün'ü beğenmeyip yollarsın ama yerine Barış Alper'i alırsın. Allah aşkına Barış Alper'in kanat oyuncusu olarak büyük bir takımda oynaması için bir sebep söyleyin. Terim harici başka bir hoca olsa görevine devam edebilir miydi? Daha hala hocanın bir bildiği vardır diyenler var.
ibrahim demirtaş
ibrahim demirtaş 4 aylar önce
@angrychair Niye atar yapıyorsun ki? Yunus gelişimi bizde değil Adanaspor'da yaptı iki sezondur orada. O yüzden senin dediğin gibi bizde oynayamadı. Takım küme düşme hattına 3-4 puan uzakta ne yapalım Fatih Terim güzellemesi mi yapalım?
angrychair
angrychair 4 aylar önce
Ya arkadaşım hadi ilerle, bir futbolcu tek maç iyi oynadı diye utanmasaniz sırf GS şu dönem kötü diye dünyanın en iyi futbolcusu ilan ediyorsunuz. Futboldan zerre kadar anlamıyorsunuz, ezbere konuşuyorsunuz. Yunus madem o kadra iyiydi neden yıllardır gsde bir yetenek huzmesi göstermedi? Kaç tane maça çıktı biriniz hatırlıyor musunuz yaptığı bir şeyi? Burada gelmiş utanmadan barış alperle bir tutuyorsunuz, hadi git işine
Enis Akbas
Enis Akbas 4 aylar önce
Geçen sene keremin şov yaptığı Göztepe dönüşü gittin yine babelle başladın, son şampiyonluk maçında yine babelle başladın. Ömer Bayram 30 yasnda, bu adamda bizm görmediğimiz neyi görüyorsun. Bu yaştan sonra Messi mi olacak.. gençleştirme diyorsun arda Babel omerle oynuyorsun...geçen sene arda ne yaptı da %100 zam aldı??.. Galatasarayin evladiysa bedavaya oynasın..7 yıldır top oynamayan adamı takıma aldın.. Galatasaray'ın evladı kewelldir, elmanderdir..
Emirhan_bs
Emirhan_bs 4 aylar önce
Bence eski oyuncular daha iyidi mesela:snejder,gomis,muslera gibi oyuncular olsaydı keşke asıl snejder ve muslera olsaydı iyidi
hasan inanç demirtaş
Ligde her takımın bir oyun şablonu var, her takımın. Biz hariç!!! 4 senedir takımdasın, şöyle koltuğa rahat rahat oturup , kesin yeneriz diye izlediğimiz maç sayısı 10 yoktur. 3 milyon euro yıllık maaş alıyorsun, her sene ocak ayında gelecek transferlerle düzeleceğiz diyorsun. 200 kornerde sadece 2 golümüz var. Sen büyük galatasaraylı mı oluyorsun şimdi!!! İnşallah dortmund gelir de avrupa liginde senin ne kadar yalandan teknik direktör olduğun iyice ortaya çıkar!!! Yazık günah, sezon başında gelen her topçunun performansı geriye gitti!!! Hala diyor ki" kalemize gelen ilk top gol oluyor". Yahu olmayacak işte, senin kalene gelen ilk top her maçta gol oluyorsa demek ki yanlış giden bir şeyler var, şanssızlık değil bu!!! Buralardan çıkaracak olan benim diyor hala. O aldığın milyon eurolar nasıl geçiyor acaba boğazından!!! İSTİFA ET ARTIK, BIRAK ŞU TAKIMIN YAKASINI BE ADAM!!!
hasan inanç demirtaş
@Serdar Göl neyse kovuldu:)
Serdar Göl
Serdar Göl 4 aylar önce
Bi dört sene daha böyle gideriz üstadım. Al bendende o kadar
Mustafa Şahin
Mustafa Şahin 4 aylar önce
Kıymetli hocamız , takım top oynamasını bilmiyor... Sizi seviyoruz fakat gerçek bu....
Ahmet Candan
Ahmet Candan 4 aylar önce
@Dadaloğlu Ulan zaten adam gençleştirme operasyonuna yeni başladı kariyerini ortaya koydu 3 yıl sabredin dedi takım oturacak dedi gsye zarar verirsem bırakırım dedi evet ama zararı yoktu avrupada iyi türkiyede kötü galatasaray yok avrupada iyi türkiyede kötü hakemler var tff yüzünden terim kötü teknikdirektör olmuyor
Yusuf CEYLAN
Yusuf CEYLAN 4 aylar önce
Hocam, tüketime alışmış bir nesile bunları anlatmak çok zor. Siz göreve geldiğinizde de (1994) böyle bir başlangıç olmuştu. Bu sene toparlamak çok kolay değil. Ama malesef bu yönetim her konuda olduğu gibi gençleştirme projesinde de kaypaklık yapacak!
Ozan Radan
Ozan Radan 4 aylar önce
Seni çok seviyoruz hocam ama yorumuna üzüldüm o topçular senin topcularinda bu taraftar senin taraftarın degilmi bizi eleştiriyorsun hayatın boyunca seni bu kadar çok seven bir taraftar gurubu varmı bence bizlere haksızlık yapıyorsun hocam bu sana yakışmadı istediklerini söylesinler deyip iplemiyyorsun unutulmasın ki başka biri olsa orda oturamazdi bu neticeler den sonra bencce ultraslana haksızlık yaptın bu yakışmadı ama yinede sevildiğini bil ve saygı duy minnet et ki ultraslan ölene dek yaninda olalım sonuç ne olursa olsun
Ugur Vural
Ugur Vural 4 aylar önce
yo sevmiyoruz bu paragözü
Derdo Can
Derdo Can 4 aylar önce
Ilk yarının en iyi oynayan takımı bizmisiz ulan senin o akıl sağlığın gitmis yüzsüz en iyi oynayan bizizde neden trabzor birinci biz onuncuyuz
Mevlüt Siyahturp
Mevlüt Siyahturp 4 aylar önce
Böyle banelerle olmaz daha kötüye gidiyoruz
Bulent Bahadir
Bulent Bahadir 4 aylar önce
Hocam teknik taktik ,kim nerede oynayo kim şut çekçek kim orta atacak kim kafaya çıkacak top bizde ama üretkenlik yok .bu takıma biraz şut çalıştır yeter artık kalenin önüne geliniyo herkes afalliyo ,masal anlatma artık..ne hale soktun Galatasaray'ı..
Fatih Engin
Fatih Engin 4 aylar önce
Bu ülkede başarısızların egolarından bıktık,Fatih de hükümet gibi çevir gazı yanmasın oynuyor.Üzgün olmak yetmez gereğini yap bırak artık takımımızı git kardeşim birazda ailenle vakit geçir bodrumamı nereye gidiyorsan birazda başkalarının kafasını şişir, gerçi ailende senden bıkmıştırya..
Av. Mustafa A.
Av. Mustafa A. 4 aylar önce
O kadar genç ve gelecek vadeden fotbolcumuz varken 3 yıldır bir takıntı halinde Babel e taktın...Senin Babel vb futbolcular bitirdi Kral...
1secretsign
1secretsign 4 aylar önce
Bravo en önemli konuya değinen tek şahıssın. 👏🏼👏🏼👏🏼 Bütün takımlar için geçerli ayrıca. Batırdılar takımları ve Türk futbolunu alayı bu kafa ile!
Evren Erken
Evren Erken 4 aylar önce
İlk yarının en iyisi biziz diyosun 7 maç üst üste maç yenemedik hoca nasıl oluyor bu iş...
Rockkesh İstanbul
Rockkesh İstanbul 4 aylar önce
milyonlari kazanınca onların morali yerine geliyor zaten , bu kulübü kalpten seven insanlara bari bunu yapmayın birakin gidin 2-3 maçta gidin diyen bir kulüp taraftari değil Galatasaray seyircisi , ne aldığınız oyuncular adım atıyor ne hoca olarak günümüz futbolunun yanindan bile gecemiyorsunuz hoca , bugüne kadar oynayan takim dediğin ligde ilk 3 te bile değil
Ramil Mammadov
Ramil Mammadov 4 aylar önce
Bence takım toparlanacak biraz sabıretmek lazım fener kaç hoca degiştirdi noldu sonucu fergson kaç sene takimin basında kaldı ve kaç şampiyonluk kazandı
Berke Kaya
Berke Kaya 4 aylar önce
iyi oynuyoruz diyor ft soran yok mu orda iyi oynayan galatasaray 27 puan topluyorsa kötü hali napardı acaba?? bu sezon 3 maç hariç(ilk giresun maçı, gaziantep, antalya) tüm maçlarda takım mağlubiyete yakın oyun sergiledi.
Emre Turkmen
Emre Turkmen 4 aylar önce
Hocam Galatasaray forması diyip duruyorsun haklısın bencede öyle, ama senin oyuncuların sanki hangi formayı giydiklerini unutmuş gibi. Hırs yok oyun yok haftalardır.
Azize Yıldız
Azize Yıldız 4 aylar önce
Fatih terim seni destekliyoruz devam et diyenleri anlayamıyorum. 20 maç 27 puan böyle bir istatistik yok. Cicaldau ve morutan 14-15 milyon verdin geldiklerinden beri ne yaptılar.Şu anda fatih terim ve yardımcıları acilen İSTİFA ETMELİ
Murat Babur
Murat Babur 4 aylar önce
Etti
:)
:) 4 aylar önce
Fatih yerimin takımda kalmasinin tek sebebi Fenerbahçe'nin şampiyon olamamasidir. Net. Şayet fener bu sene şampiyon olsun seneye Galatasaray kötü gitsin terim yollanır.
Burhan Aktan
Burhan Aktan 4 aylar önce
Evet bu takım gelecege dönük bir proje ama gel gör ki gelecege umut verecek bir oyun yapısı yok. Galatasaray avrupada oynayan ligde şampiyonluk yarışı veren büyük takımdır. Komple gençleşmek bence hata! Orta sahada oyunu okuyacak oyuncu yok forvetler tecrübesiz kanat oyuncuları orta açamıyor duran top yok yeri geliyo penaltı atamıyoruz. Bu takımı Fatih Terim kurdu başka hoca gelse bile hayır cıkmaz bırakalım bu sezonu bitirsin ben şahsen lig maçlarını izlemiyorum bu sezonu lay lay lom geçirecekler oyuncularda hocada clupte böyle algı var bence nası olsa yeni proje 😁
JantiDLL
JantiDLL 4 aylar önce
Her ne olsun... Belkide sin kez geldin bu takımın başına hocam iyi gündede kötü gündede biz hep seni destekledik.. Bugün senin hakkını kadavra gibi yok edenler emin ol çok pişman olacaklar...
Mustafa Töngüşlü
Mustafa Töngüşlü 4 aylar önce
Hocam yaptidigin hizmetler için teşekkür ederiz artık Galatasaraya zarar veriyorsun genç hocalar gelsin yeni beginler lazım
ibrahim özgür
ibrahim özgür 4 aylar önce
Dev kulüb şu adam yüzünden nerelerde ve neler yaşamakta, fatih terim insan olamaz çünkü insanda duygular ,hisler ve onur vardır,terim egosu yüzünden insanlıktan çıkmıştır ha insan ve adam gibi adam kim midir, yakın zamandan örnek Sergen Yalçın dır.
Fatih TERİM
Fatih TERİM 26 gün önce
:D
Suat Ünlü
Suat Ünlü 4 aylar önce
Gol’de Yesek bitmez bizim bu aşkımız
Nurhan29 Güler
Nurhan29 Güler 4 aylar önce
Sağlam kaleci yok stoper yok sol bek sol ön libero yok merkez orta saha yok 10 numaran yok sağlam kanat yok forvet yok hoca yok başkan yok ! Bu tablo normal
:)
:) 4 aylar önce
Transferleri bu adam yapmıyor mu? İstemedigi başkanı göndermiyor mu? Alsaydı. Kaç yıldır takımda bu mevkiler niye yok diye sormazlar mı adama? Musleranin yedeği yoksa niye gönderdin demezler mi?
Nevzat Arkan
Nevzat Arkan 4 aylar önce
Allah Allah ne gs ne de bu artist böyle durumlara alışık değilmiş? 9 maçta 1 galibiyet var alışık değilsin diyelimki öyle hiç merak etme sen olduğun müddetçe çooooook alıştırırlar bekle gör.. ya insanda biraz utanma olur herifin gelişine bakışına hareketlere bir bakarmısınız yemin ediyorum kendisini tanımıyo olsam maçı izlememiş olsam şu hareketlerinden gs real madrid i deplasmanda yenmiş sanırım!😥😥😥
Bülent İspekter
Bülent İspekter 4 aylar önce
Ne konuşuyorsun fatih terim yemez bu işler git baba
Zahir Aydın
Zahir Aydın 4 aylar önce
Avrupa liginden elenmeden bırakmaz bence
Bayram Duman
Bayram Duman 4 aylar önce
Asıl sorulması gereken konuları sormuyorlar hoca son 4yildir takımın başındasın ne sistem ne teknik ne tak-tik var bırak bu işleri hoca taraftarın sabrı kalmadi birazda sizler fedakar lık yapin
Büşra Öztürk
Büşra Öztürk 4 aylar önce
Yemınle rtenın yapıp yapıp şükür etmeyı ögrettigı gıbı sende bize bişeyler öğretmeye kafalara algı sokmaya calısıyosun
Nurhan29 Güler
Nurhan29 Güler 4 aylar önce
Teknik heyet istifa
Murat Şakiroğlu
Murat Şakiroğlu 4 aylar önce
(İstedikleri gibi tezahurat yapabilirler ) ne yapacağız senden izin mi alacağız çek git artık FATİH TERİM GİT GİT GİT .
Dadaloğlu
Dadaloğlu 4 aylar önce
Türkiye'nin yetiştirdiği ender vede en büyük tiyatro sanatçılarından biridir terim hep algı hep algı işi bir ara acaba yalnızım diyip Mustafa Cengiz başkan zamanındaki gibi taraftara oynayacağını düşündüm kendini acindirip parasını istiyor adam mamasını
ismail mutlu
ismail mutlu 4 aylar önce
Öncelikle belirteyim fatih terim i günahım kadar sevmem ama bu sene Galatasaray doğru bir şey yaptı.. takımı gençleştirdi ki sezon sonunda elde kalan bir kaç pahalı yaşlıyı da elden çıkaracaklar.. sezon sonu sadece kerem ve marcao dan net 40-50 milyon gelir Galatasaray a ve ardından gelen gençler var.. bir takımın rahat olması için maddi olarak güçlü olması lazım bunun içinde pahalı transfer yerine ucuza alıp parlatıp satmak lazım.. şu anda Galatasaray bu yolun başında gelecek adına ümitliyim.. biraz maddi olarak rahatladık tan sonra sağlam bir 10 numara ve şu anki gibi genç ve koşan bir takım ile Galatasaray ın geleceği parlak bence.. Nelson 22 Marcao 24 Sacha 23 Aanholt 29 Morutan 23 Cicaldao 24 Berkan 24 Taylan 26 Mohamed 23 Halil 22 Kerem 22 Hepsi genç (aanholt dışında) ve hepsinin bonservisi Galatasaray da.. şimdi bu adamların içinde bir Hagi olsaydı neler olurdu siz düşünün.. ve o zamanlar bonservis alamadan gitmişti tüm topcularimiz (sene 2000) ama şimdi tapuları bizde.. bence bu seneyi hoş görün seneye farklı bir Galatasaray olacak.. genç-agresif-yırtıcı ve aynı zamanda borç bataklığına saplanmamış bir Galatasaray..
Ö. TALHA
Ö. TALHA 4 aylar önce
Fatih hocam biz daha ne kadar susacağız..., bu sene yaşananlara bu tepki az bile
hakan alkuşlar
hakan alkuşlar 4 aylar önce
Buda şenol güneş gibi başladı laf cambazlığına 😃
kenan mutay
kenan mutay 4 aylar önce
Ulan bu adam ne anlattı anlayan varmı he me de anladım nereye gitse enkaz bırakıyor başkasının kurduğu takım şampiyon oluyor bunun kurduğu takım enkaz Avrupa örneği gibi
Galatasaray hayranı
Galatasaray hayranı 4 aylar önce
Nasıl maç top suz olmasa İsmail dende kaleci olmaz
FRAGS, CARS AND COFFEE
Fatih terim sallalahu aleyhi wesellam Kimse kovamaz!!! Hahahahahahah yaziklar olsun lan . Otur ye paralari
Mustafa demirkiran
Mustafa demirkiran 4 aylar önce
Bana hatice deyil netice lazim ilk yari diyon 90 daka sonucu ben 3 Puan istiyoruz başka deyil
Fatih Engin
Fatih Engin 4 aylar önce
Bu adamın ne dediğini anlayan varmı?
Orhansendol
Orhansendol 4 aylar önce
Sayın Fatih Terim hocam ne anlatıyorsunuz ? Ne konuşuyorsunuz ? 10 küsur dakikalık röportajınızdan hiç bir şey anlamadım anlayan varsa da buyursun. Ligin ilk yarısının en iyisi dediğiniz takım ligin ilk yarısını 10.sıranın altında bitirdi. Takımda ruh yok oyun yok bunlardan ziyade takımda taktik yok. Öyle gelişi güzel bir oyun yani buna oyun da denmez ama.. Daha fazla uzatmak istemiyorum lakin benim mahallemdeki sokak lambası senin o gördüğün ışıktan daha fazla ışık saçıyor bil istiyorum.
Akif Kocak
Akif Kocak 4 aylar önce
Bu takım GS kusura bakma terim efendi sende gidersin o ilk on birde oynayanlarda yönetim de ama GS kulübü hiç bizaman ligde ilk 3te mücadele etmek zorundadır bilemedin 5 dhaa aşağısi olmaz onlara Anadolu klüpleri başarı der
Bülent İspekter
Bülent İspekter 4 aylar önce
Nasıl sahip çıkalım koskoca galatasaray
Oğuz B
Oğuz B 4 aylar önce
2013 kadrosunuda ünal aysal kurdu 2 bin kadrosuda bunun şansı hagiler hakan şükürler taffarel bülent korkmaz popescu bunun şansı
Ö. TALHA
Ö. TALHA 4 aylar önce
Nasıl mağlup olunduğu değil hocam neden mağlup olduk bence onu düşünmeliyiz...
BoYKoT
BoYKoT 4 aylar önce
Herkez gelir herkez gider. Asıl olan Galatasaray'dır......
serhan basaran
serhan basaran 4 aylar önce
set hücumunda inatla bekleri ileri gönderion ama oyun kurucu berkan kaptırılan top direk kontra oluo takıma göre oyna o zaman city kadrosu varmış gibi oyun oynamaya çalışma yapamıolar işte pas yüzdesi düşük takımın
Mechul
Mechul 4 aylar önce
Çoğu maçlar cezalar tff nin yanlı hakemleri ile oldu..bence artık hakemler Gs maçında etkisi olmaz hatta lehimize güzel olacaktır...tff başkanı zaten sevmez hocayı eskiden yaralıdır kulüp içindede var mis zaten kumpas oyuncuların parası ödendiği söyleniyor hocanın istifasından sonra...zaman gösterecek ne kadar iyi olduğu hocanın gönderilmesi yada yanlış mı oldu zaman...
Invincible
Invincible 4 aylar önce
Takım sistemsiz bama güme oynuyor 2000 ruhu yok avrupada eskiden gs çıkmasın bize derlerdi yalnız bu sezon farkettiseniz turk futbolu berbat ötesi bundesliganin en kötü takimini getirin bizim en iyi takimimizi kalbura cevirmezse adam değilim
Ali Ablak
Ali Ablak 4 aylar önce
Sizce bir gs olarak soruyorum ne olacak halı bu sene kümeye düşer mi
fuat aydın
fuat aydın 4 aylar önce
Ozaman biraz Ciddiyet Ciddiyet Ciddiyet önce bı kalecin yok forvetin gıcık
Muhammed Dikal
Muhammed Dikal 4 aylar önce
Kusura bakma bizde sabır falan bırakmadın rezil ettin takımı şu düştüpümüz hale bi bak...
tskcthulhu
tskcthulhu 4 aylar önce
İstifa et ulan! Kes traşı!
Bilal Hopanoğlu
Bilal Hopanoğlu 4 aylar önce
Adam demeye bin şahit lazım
fuat aydın
fuat aydın 4 aylar önce
Hala sertçe ciddi bir kelimesi yok
Rüya #
Rüya # 4 aylar önce
Hoca açık açık dedi sabır istiyorum başarının geleceğini 50 yıllik deneyimimden biliyorum ve göruyorum dedi daha neresi açık veya ciddi değil anlayin la bir hocayi
Saygi sevgi Hoşgörü
Galatasaray sayesinde o kupaları kazandın terim.baska bı takımda kupa kazanamadınn
Oguzhan Tatlı
Oguzhan Tatlı 4 aylar önce
Hocam uzatmasanız da artık sizde yönetimde istifa etse bi nefes alsak
selim bektas
selim bektas 4 aylar önce
Seyirci Fatih Terimi birakmadan bence emekli olmali
Berke Kaya
Berke Kaya 4 aylar önce
bi gol yemişte ondan kırılmışız ya hocam gol yemesekte 0-0 biterdi takım top oynamıyor!! 2012 de 2 gol yese bile geriden gelip 4-2 yaptığımız maçlar oluyordu bu takımı iyi kuramadınız trabzonun 2 katı bütçeyle yarısı kadar takım yapamamınız başarısızlıktır kabul edip gerekeni yapmanız gerekiyor hep teknik heyet hem yönetim ikisi birden çekilmeli
:)
:) 4 aylar önce
@TigerEmil bu oyuncuları ben mi aldım? Kötü oyuncuyu almasaydi. O kadar para harcadı, harcadığı paraların sonucu bu mu?
TigerEmil
TigerEmil 4 aylar önce
@hasan inanç demirtaş Biat Etmiyoruz Ama Takım Genç.Sadece Sabr Etmeye İhdiyacımız var.Oyuncuların bonservisi bizde ve gelecek sezon bazılarını satıb daha iyilerini ala biliriz.Sadece önümüzdeki sezonu bekleyelim.
hasan inanç demirtaş
@TigerEmil o motivasyonu sağlamak da hocanın görevidir. Yıllık 3 milyon euro alıyor bu adam, sen hala diyorsun ki motivasyon yok. Soruyorum sana, hocada motivasyon var mı? Yahu takım ligin en kötütop oynayan takımı şu anda!!! Hala çıkmış "Fatih Terim ne yapsın?" diyorsunuz!!! Klopp gelse cacık olmazmış!! Gelsin de görelim bakalım cacık oluyor mu olmuyor mu!!!Klopp'u geçtim şu takıma Farioli, Okan, Ömer Erdoğan gibi genç bir hoca gelse şu ankinden çok daha iyi top oynarız!!!Bırakın artık şu adama biat etmeyi!!!
TigerEmil
TigerEmil 4 aylar önce
Fatih Terim Ne Yapsın.Maçta Motivasyon Yok.Maçta Motivasyon Yoksa,Takımda Motivasyon Yoksa R.Mancini Bile J.Klopp Bile Gelse O Takımdan Bi Cacık Olmaz
TigerEmil
TigerEmil 4 aylar önce
Fatih Hoca Galatasaray İçin Her Şeyi Yapıyor.Adam Ömrünü Bu Takıma Adamış.Avrupada Gördünmü Nasıl Başarılı Oldular.Ama Aynı Motive Ligde Yokk İşte
Omer Aliyev
Omer Aliyev 4 aylar önce
Lan Allah cezasını isdifa ver.
Kadir M.
Kadir M. 4 aylar önce
Türkiye de artık 3 büyük Takım yok 3 büyük Kulüp var.. Gs Bjk ve fener yarışmacı takımlar değiller artık. Bu da Borçlardan.. Galatasaray da Ömer Bayram, Emre Kılınç, İsmail gibi futbolcular var, Fatih Terim mecbur bu adamlarla oynamaya. Kalite almak için para lazım o da yok
Mezzo Morto
Mezzo Morto 4 aylar önce
Sizce FT’ yi kim gönderir ? 1- Kendisi 2- Yönetim 3- Taraftaru 4- RTE 5- Azrail
Kerem Terzi
Kerem Terzi 4 aylar önce
@başkasının ipiyle kuyuya inen kişi piyasa yapmaya gelen moritan kac haftalardir yedek bu adamda performams dusikligu olmask nlrmal degilmi
başkasının ipiyle kuyuya inen kişi
@Kerem Terzi chelsea futbolcunun gelişimini takip edip onun gelişmesi için tarihte görülmemiş metodlar uyguluyor bide bize bak ortada sıçan oynuyoruz
Kerem Terzi
Kerem Terzi 4 aylar önce
@fuat aydın morutan sezonun ilk yarısı bir iki çalım atınca yere göğe sığdıramıyodunuz şimdimi boş transer oldu
Qezenfer Esgerov
Qezenfer Esgerov 4 aylar önce
5
Mustafa demirkiran
Mustafa demirkiran 4 aylar önce
5
Ege Dayan
Ege Dayan 4 aylar önce
Hocam iyi hoş da takım küme düşse de mi destek olalım?
Mustafa Kanat
Mustafa Kanat 4 aylar önce
Ben g saray taraftarıyım başkanım seni seviyorum fakat aynı ekibi tutmakla yanlış yapıyorsun kötü gidişin faturası size kesilecek okan buruk boşta getirin takımın başına yoksa yarın çok geç olacak
Necla Aydinlik
Necla Aydinlik 4 aylar önce
Fatih Terim seni çok seviyoruz ama artık güle güle deme zamanı
Akif Kocak
Akif Kocak 4 aylar önce
Ağzını gevrete gevrete lafa girmesi yok mu iki maç daha kaybet resmen düşme potasindasin kabul et ya benden bı cacık olmaz de bı istifa et git üzerindeki kazaga kadar bu takım giydiriyor azcik utanma olur insanda
Orhan Güney
Orhan Güney 4 aylar önce
Şair burda ne anlatmaya çalışmıştır :)
Hanım Tüfeğimi Getir
Türk milleti zekidir diyor.
Muhammed Dikal
Muhammed Dikal 4 aylar önce
Masal anlatıyo her zamanki gibi
Salih Ada
Salih Ada 4 aylar önce
Berkan galatasarayın oyuncusu degil.gelisime acık gibi de gözükmuyor zaten 23 yasında bu yasta bi adamın hazır bi topcu olması lazım.aytacı saymıyorum gotunu kaldırıcak hali yok.taylan iyi bi yedek oyuncusu olur.senin boyle bi orta sahayla basarılı olma sansın yok zaten.
Bayram Tokmak
Bayram Tokmak 4 aylar önce
Ar damarları catlamış bunların hic utanma yok bunlarda birde kamara karşısına cıkıyolar para almada başarılar hakını yememek lazım
Ersoy Kacmaz
Ersoy Kacmaz 4 aylar önce
Söylediğinden bişey anlaşılmasın diye her lafı konuşuyor
huzur gelecek
huzur gelecek 4 aylar önce
Terim sebat etmesini bilmiyor basari onun basini dundurdu hala basi donuyor.
Hüseyin Elitaş
Hüseyin Elitaş 4 aylar önce
Bu adam neden bu kadsr dokunulmaz anlamıyorum, her göndermeye çalıştığımızda bir senemize mal oluyor, Neden her seferinde neden geliyor orasını zaten hiç anlamıyorum
AIR BORN
AIR BORN 4 aylar önce
Fatih Terim modern çağın çok gerisinde kalmış bir teknik direktördür, bunu ister kabullensin ister kabullenmesin.
AIR BORN
AIR BORN 4 aylar önce
@Seyhan Sürer ben zaten Allah'tan o lazionun kalecisi o salaklığı yapıp golü yemiş diyorum, yoksa belkide bu Avrupa serüveni başlamayacaktı, o zaman Terim istifa edebilirdi, şimdi çok şükür en azından sezon sonuna kadar burda, daha çok izleyip güleceğiz
Seyhan Sürer
Seyhan Sürer 4 aylar önce
O yüzden mi Avrupa'da namağlup ilerliyor. Sanki Türkiye futbolu modern futbolun çok ilerisinde gibi yorum yapıyorsunuz.
Tolga Yılmaz
Tolga Yılmaz 4 aylar önce
Herif önüne yazılı metni okuyor, dalga geçiyor milletle, ne söylediği belli değil
Freeky2050
Freeky2050 4 aylar önce
Fener teknik Hocayi kovdu. Besiktas sergeni kovdu ee niye terimi göndermiyorsunuz. Korkunuz ne ?? Nedir bu fatih terim aski?
Skyline Skyline
Skyline Skyline 4 aylar önce
Forvet istiyoruz halil bomboş Mustafa daha hazir degil diagne olmaz kanat futbolcu lazim birtane ve gedson ve ömer bayrami hem dövün hem kovun lütfen
Cetin Cetin
Cetin Cetin 4 aylar önce
Git artık egolarin zarar veriyor
Hollanda'da Göçmen Aile
İSTİFA
Murat Kayabasi
Murat Kayabasi 4 aylar önce
Hocam resmen averaj takımı olduk
SCHENA ANNA
SCHENA ANNA 4 aylar önce
Ligin Kralı Arslanı Cibom da bahane olmaz olmamalı çoğu Satılmalı Son Noktam
I Love That Galatasaray
Terim İstifa
Fırat Özge
Fırat Özge 4 aylar önce
İstfaaaaaa
Mustafa
Mustafa 4 aylar önce
Hadi hayırlı traşlar GS
tabak1a
tabak1a 4 aylar önce
Çatma kaşlarını kurban olayım :))
Şafak Özer
Şafak Özer 4 aylar önce
biri lider ile puan farkını söylesin .sanırım haberi yok. istatistik filan deyip duruyor. en güzel istatistik o.
Hano Guc
Hano Guc 4 aylar önce
Olmuyur takım kümeye jet hızıyla gidiyor istifa Fatih terim
Sinan Tunçbilek
Sinan Tunçbilek 4 aylar önce
Söylediklerinden birşey anladiysam namerdim😄😀
verona rupes
verona rupes 4 aylar önce
@Sinan Tunçbilek lütfen
Sinan Tunçbilek
Sinan Tunçbilek 4 aylar önce
@verona rupes Hayır.
verona rupes
verona rupes 4 aylar önce
Sinan bey profil resminizi değiştirir misiniz
Sinan Tunçbilek
Sinan Tunçbilek 4 aylar önce
@Skyline Skyline Vallahi ya boguyo insani drzu😀
Skyline Skyline
Skyline Skyline 4 aylar önce
Her saniyesini dinledim hic birsey anladim nasil nereye bagliyor adam ya hahaha
NAMS Tv
NAMS Tv 4 aylar önce
TARAFTAR AFFETMEZ.İŞTE BUDUR GALATASARAY👍👍👍
m3rt
m3rt 4 aylar önce
Bu adamı mumla arıyacağız mumla demedi demeyin bu adamı göndermek ve göndermeye çalışanlara YAZIKLAR OLSUN!
AXE GAMİNG - ELPATRÓN
Kesinlikle kardesim. Fatih hoca gercekten baska
Gürkan Alatalı
Gürkan Alatalı 4 aylar önce
Geç bile kaldı , bi git artık egon bizi bitirdi. Mustafa Cengiz'in ahı seni bitirecek
4 DUVAR
4 DUVAR 4 aylar önce
gitti zaten dün
Murat ÇOLAK
Murat ÇOLAK 4 aylar önce
Admada hiç utanma yok, havalara bak...Millet de korkudan
Sonraki
Kuranın 24 Bilimsel Mucizesi - 4K
2:00:11
RIP Papa Jim
8:24
görünümler 3 669 851