Karanlık

Ezhel - Daima (Official Video) 

Ezhel
Abone ol 2 Mn
görünümler 27 Mn
50% 1

'Daima' OUT NOW: stageart.lnk.to/Daima
►Follow Ezhel:
Instagram: / ezhel06
TRvid: / ezhelmusic
TikTok: / ezhelofficial
Facebook: / ezhelmusic
Director: Oğuzcan Pelit
Lyrics by Sercan İpekçioğlu
Music by Recep Özdemir
Music by Jhonny Leandro Sandoval Cardona
Produced by riico
Produced by Saint Cardona
Mixed & Mastered by: Lex Barkey
Visual Artist: Oğuzcan Pelit
Executive Producer: Rıza Okcu on behalf of Koal Arts GmbH
►Lyrics:
Yalnız şimdi değil daima
Tayfam muzaffer daima
Sağlam karakter daima
Elmas gibiydik daima
Turkish top 10 şahika
Dertler çektik daima
Nereden bilece’n sahi la
O yüzden devir daima
Ulaşama’n denesen de edindiğim şiara
Gerek bile göremedin artık kıyasa
Satamadın bu ruhu üç beş fiyata
Geldim gördüm yendim üzgün piyasa
Sıçtık paçalarımızdan
Fiyaka gezdim Berlin Zürih Münih Viyana
Görüşek mi zirvelerde bi ara
Kala bütün dünya bi yana
Yine yanıp gide yıllar ziyana
Karanlıktan güneşler gibi doğup
Geceler gibi üstüne batınca
Zaferimin gölgesinde kaldın
Tekrar kazandık galiba
Affet bu işler harika
Aramıza girip durur koca bi farika
Bize yamuğunu geri sokturtma bi daha
Bana yedi yirmidört müzik vardiya
Dolu sağım solum chicas manitas
Yapamam ki şaibe yok hayır la
Sözümüz gerçek kalır daima
Yalnız şimdi değil daima
Tayfam muzaffer daima
Sağlam karakter daima
Elmas gibiydik daima
Turkish top 10 şahika
Dertler çektik daima
Nereden bilece’n sahi la
O yüzden devir daima
Çete muzaffer daima
Şaşırıp derler dahiyane
Bebeler kaldı amiyane
Ağzına sıçsam şairane
Pata küte yedi yirmidört bi parti hali
Psikopat disco partizani
Lahmacunumda parmigiano
Koal markadır kâr ticari
Dediler fenasın hayli şahane
O kadar iyiyiz ki hak ihlali
Deli güzel ol bana fan vesaire
Kulisime gel bana sar bi tane
Gelişine vurdum gol hiç durduğum yok
Kudursun orçolar huzursuz oldu dur
Yorgunluğumu aldı sonra konser yollarından sonra yavru beautiful
Tahtımız sağlam saldır ister vur
Berlin Angara İstanbul
Yalnız şimdi değil daima
Tayfam muzaffer daima
Sağlam karakter daima
Elmas gibiydik daima
Turkish top 10 şahika
Dertler çektik daima
Nereden bilece’n sahi la
O yüzden devir daima
©℗ Koal Arts GmbH
#ezhel #daima #koal

Müzik

katma

 

3 May 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR : 14 B   
@yigitalpcavdar7
@yigitalpcavdar7 Yıl önce
2:03 başa sarıp duruyorum ahdjashdjkas
@walaffro8502
@walaffro8502 Yıl önce
Oyyy abi
@bigbosslayf4157
@bigbosslayf4157 Yıl önce
bende
@mustafasahin8768
var mı son zamanlarda çıkan boyle yaratıcı bi sanatçı?...hiç tarzım olmamasına rağmen sürekli dinliyorum.. sürekli üretmeye devam ediyor sanatçı adam
@dunyaaras4544
@dunyaaras4544 Yıl önce
trvid.com/video/video-I3L7Y2se-C8.html&ab_channel=EM1R
@mehtapcals2647
@mehtapcals2647 Yıl önce
VAR.UZİ REİS
@tahsintekelioglu5686
@@mehtapcals2647 işte bunun gibilere telefon vermeyeceksin
@quester5334
@quester5334 Yıl önce
dolu kadehi ters tut
@berilkozdag3390
@berilkozdag3390 Yıl önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
@hakanmina6944
@hakanmina6944 Yıl önce
Adam her dalda kendini geliştiriyor ! Ses harika , enstrüman var , farklı şive , farklı semt şivesi var . Neşet Babadan calabilecek kadar ağır , Karadeniz türküleri , Kürtçe türküleri rahatlıkla söyleyecek kadar gırtlak var . Gerçekten Angaradan aya ! İster sevin yada sevmeyin adam 1-2 seneye kalma global top 10 içerisinde olacak .. #ezhel
@TAP_PUBG
@TAP_PUBG Yıl önce
👌
@Sfyee3pcn09
@Sfyee3pcn09 Yıl önce
Kesinlikle katılıyorumm
@melihgulen4849
@melihgulen4849 Yıl önce
Katılmıyorum dostum adam top 1. Hak ediyor #Ezhel
@asafuygurlu2744
@asafuygurlu2744 Yıl önce
bu adamı seviyom
@sametcan6826
@sametcan6826 Yıl önce
Şarkının orjinali: Dave - Clash trvid.com/video/video-oFqVvjq6BGM.html
@bestmusicremix3157
*bir kişinin sesi bütün müzik türlerine nasıl uyabiliyor ya anlamıyorum çok nadir özellik*
@prodbyh4bil
@prodbyh4bil Yıl önce
O nameler nasıl drill altyapısına bu kadar yakışabilir ya ?? Her dinlediğimde aşık oluyorum 😍
@sametcan6826
@sametcan6826 Yıl önce
Şarkının orjinali: Dave - Clash trvid.com/video/video-oFqVvjq6BGM.html
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin?
@oguzmerttanriver8345
BU MESAJI YAYIN!!! Bu arada Namaz kiliyormusunuz haddim olmayarak soruyorum ama... bildiğin üzere damarlarımız vasıtasıyla yediğimiz içtiğimiz karbonhidrat protein yağ asitleri glukoz ve veriler yani dataları beynimize pompalıyor kalp, secde ettiğimizde... burda bu datalar beyinde mix oluyor karışıyor ve tekrar dikeldiğimizde 2 secde arasında yer çekiminin etkisiyle kalbe gidiyor bu mix li data ve kan.Sonra ayağa kalktığımızda parmak uçlarımıza kadar en uç hücreye pompalanıyorVR Gözlüğü Takılı hepimizde bu Virtual Reality Gözlüklerinin dalgıç kıyafeti gibi bir kostümü çıkmış ve eldivenleri içine su dolduruyorsun kutuplara gidiyorsun sana soğuk veriyor elini kar'a sokunca yada ekvatora gidiyorsun elini nehire sokuyorsun sana birebir hissiyatını veriyor. Bu Dünya'daki teknoloji ALLAH 'ınTeknolojisine Oran İle %1 bile değil(ALLAH SONSUZ'DUR SINIRSIZ'DIR VARLIĞININ BAŞI YADA SONU YOKTUR)Ama bizim ortalama 100 senelik beynimizle anlamlandırmaya çalışır isekBir gün ALLAH Gecinden versin gözlüğü çıkaracaklar yapıp ettiklerimizle başbaşa kalıcaz. CREATOR Yani Tek Yaratıcı ALLAH 'a Hesap vericez. O'NUN SIFATI YARATICI,CREATOR HER ANI ,HER MOMENTUMU, HER İŞ OLUŞ VE HAREKETİ YARATIYOR HER KIPIRDAYIŞI HER FEELİNG(Hissiyat) HER TOUCH (Dokunuş)HER EMOTİON(Duygu) ... UNUTMA BİRŞEYİ BIRAKTIĞIMIZDA DÜŞMÜYOR YER ÇEKİYOR,SÖYLEDİKLERİMİZİ VE DÜŞÜNDÜKLERİMİZİDE ÇEKİYORUZ GÜZEL İYİ HUZURLU DÜŞÜN KONUŞ SELAM İLE KALIN BENİ TAKİP EDİN ( RECEP TAYYİP ERDOĞAN'I DESTEKLEYİN ALTIN REZERVLERİ BULUNDU TÜRKİYE'DE BU YÜZDEN 6 KİŞİ BİRLEŞTİ UYANIN) İNSTAGRAM: oguztanriver34 🤌🌹😃.... .
@oguzmerttanriver8345
BU MESAJI YAYIN!!! Bu arada Namaz kiliyormusunuz haddim olmayarak soruyorum ama... bildiğin üzere damarlarımız vasıtasıyla yediğimiz içtiğimiz karbonhidrat protein yağ asitleri glukoz ve veriler yani dataları beynimize pompalıyor kalp, secde ettiğimizde... burda bu datalar beyinde mix oluyor karışıyor ve tekrar dikeldiğimizde 2 secde arasında yer çekiminin etkisiyle kalbe gidiyor bu mix li data ve kan.Sonra ayağa kalktığımızda parmak uçlarımıza kadar en uç hücreye pompalanıyorVR Gözlüğü Takılı hepimizde bu Virtual Reality Gözlüklerinin dalgıç kıyafeti gibi bir kostümü çıkmış ve eldivenleri içine su dolduruyorsun kutuplara gidiyorsun sana soğuk veriyor elini kar'a sokunca yada ekvatora gidiyorsun elini nehire sokuyorsun sana birebir hissiyatını veriyor. Bu Dünya'daki teknoloji ALLAH 'ınTeknolojisine Oran İle %1 bile değil(ALLAH SONSUZ'DUR SINIRSIZ'DIR VARLIĞININ BAŞI YADA SONU YOKTUR)Ama bizim ortalama 100 senelik beynimizle anlamlandırmaya çalışır isekBir gün ALLAH Gecinden versin gözlüğü çıkaracaklar yapıp ettiklerimizle başbaşa kalıcaz. CREATOR Yani Tek Yaratıcı ALLAH 'a Hesap vericez. O'NUN SIFATI YARATICI,CREATOR HER ANI ,HER MOMENTUMU, HER İŞ OLUŞ VE HAREKETİ YARATIYOR HER KIPIRDAYIŞI HER FEELİNG(Hissiyat) HER TOUCH (Dokunuş)HER EMOTİON(Duygu) ... UNUTMA BİRŞEYİ BIRAKTIĞIMIZDA DÜŞMÜYOR YER ÇEKİYOR,SÖYLEDİKLERİMİZİ VE DÜŞÜNDÜKLERİMİZİDE ÇEKİYORUZ GÜZEL İYİ HUZURLU DÜŞÜN KONUŞ SELAM İLE KALIN BENİ TAKİP EDİN ( RECEP TAYYİP ERDOĞAN'I DESTEKLEYİN ALTIN REZERVLERİ BULUNDU TÜRKİYE'DE BU YÜZDEN 6 KİŞİ BİRLEŞTİ UYANIN) İNSTAGRAM: oguztanriver34 🤌🌹😃.... ...
@lilshzn
@lilshzn Yıl önce
trvid.com/video/video-aOSYTjVj4Ec.html ezhelin çıkmayan parçası
@burak_karakus
@burak_karakus Yıl önce
- Bu aralar çok fazla Ezhel dinliyorsun galiba + Yalnız şimdi değil daima
@volkangundogan8582
Ajalallajqhqhakkqhqgw
@mightyraccoon
@mightyraccoon Yıl önce
💎💎💎
@Halil.Alsa.
@Halil.Alsa. Yıl önce
.. İnsanlara faydalı olacağını düşündüğümüz Psikoloji, Felsefe ve Yabancı dil ile ilgili içerikli videolar üretiyorum. Kanalımızda bulabilirsiniz.
@BTisman7010
@BTisman7010 Yıl önce
👑
@gece6970
@gece6970 Yıl önce
trvid.com/video/video-AxihDwaAYUA.html .
@alicender3974
@alicender3974 Yıl önce
Parayı vuran herkes yola çıktığı arkadaş ya da ortaklarıyla yollarını ayırdı ters düştü ama sen bu yola iki dj ile çıkmana rağmen ikisini de bırakmadın onlarla devam ediyorsun TAYFAN MUZAFFER DAİMA !
@furkanuyar4682
@furkanuyar4682 Yıl önce
Aga B, Suppa, Spade, Sekiz ekibi vs ilişkisine de bakmak lazım. Aga B ile hala yakın kalmalarını isterdim mesela.
@muhammedkeskec5963
Aga b ufo anıl piyanci dj suppa bunların hepsini bırakmadı mi ezhel
@alicender3974
@alicender3974 Yıl önce
Ne alaka bu zamana kadar tanıştığı herkesle görüşmek zorunda mı bi insan ezhel ilk parladığında artz ve bugy ile çalışıyordu istese sadece biriyle de devam ederdi ve gayet normal bi durum olurdu ancak müziği beraber yapıyorlar hâlâ
@bekiryolacan8974
@@alicender3974 Feat atmadığı kimse kalmamıştı ezhel'in underground'da. Bu berlin işi bile iyi ki oldu yoksa geliştiremezdi kendini bu kadar. Muptezhel albümü trap bir albüm buggy ve artz ile yaptı ki bence artz bile sonradan dahil oldu. Belirli bir yerden sonra dönmek saçma ezhel farklı bir ligde artık. Aga b kendine yer yapamadı en çok üzüldüğüm rapcilerden biri vardır bir sebebi.
@berilkozdag3390
@berilkozdag3390 Yıl önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
@mucahitkocabas_2726
Normalde yeni çıkan şarkıları ilk dinleyisimde sevmem ama ezhelin çıkardıklarını ilk dinleyiste seviyorum , kaliteli müzik yapiyo *DAİMA*
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@oguzmerttanriver8345
BU MESAJI YAYIN!!! Bu arada Namaz kiliyormusunuz haddim olmayarak soruyorum ama... bildiğin üzere damarlarımız vasıtasıyla yediğimiz içtiğimiz karbonhidrat protein yağ asitleri glukoz ve veriler yani dataları beynimize pompalıyor kalp, secde ettiğimizde... burda bu datalar beyinde mix oluyor karışıyor ve tekrar dikeldiğimizde 2 secde arasında yer çekiminin etkisiyle kalbe gidiyor bu mix li data ve kan.Sonra ayağa kalktığımızda parmak uçlarımıza kadar en uç hücreye pompalanıyorVR Gözlüğü Takılı hepimizde bu Virtual Reality Gözlüklerinin dalgıç kıyafeti gibi bir kostümü çıkmış ve eldivenleri içine su dolduruyorsun kutuplara gidiyorsun sana soğuk veriyor elini kar'a sokunca yada ekvatora gidiyorsun elini nehire sokuyorsun sana birebir hissiyatını veriyor. Bu Dünya'daki teknoloji ALLAH 'ınTeknolojisine Oran İle %1 bile değil(ALLAH SONSUZ'DUR SINIRSIZ'DIR VARLIĞININ BAŞI YADA SONU YOKTUR)Ama bizim ortalama 100 senelik beynimizle anlamlandırmaya çalışır isekBir gün ALLAH Gecinden versin gözlüğü çıkaracaklar yapıp ettiklerimizle başbaşa kalıcaz. CREATOR Yani Tek Yaratıcı ALLAH 'a Hesap vericez. O'NUN SIFATI YARATICI,CREATOR HER ANI ,HER MOMENTUMU, HER İŞ OLUŞ VE HAREKETİ YARATIYOR HER KIPIRDAYIŞI HER FEELİNG(Hissiyat) HER TOUCH (Dokunuş)HER EMOTİON(Duygu) ... UNUTMA BİRŞEYİ BIRAKTIĞIMIZDA DÜŞMÜYOR YER ÇEKİYOR,SÖYLEDİKLERİMİZİ VE DÜŞÜNDÜKLERİMİZİDE ÇEKİYORUZ GÜZEL İYİ HUZURLU DÜŞÜN KONUŞ SELAM İLE KALIN BENİ TAKİP EDİN ( RECEP TAYYİP ERDOĞAN'I DESTEKLEYİN ALTIN REZERVLERİ BULUNDU TÜRKİYE'DE BU YÜZDEN 6 KİŞİ BİRLEŞTİ UYANIN) İNSTAGRAM: oguztanriver34 🤌🌹😃.... .
@AynenOylee
@AynenOylee Yıl önce
BIR KRAL COCUGU BEGENIRSE GELIR DINLERIM, DAIMA!
@AynenOylee
@AynenOylee Yıl önce
SUCH A BRILLIANT MASTERPIECE AMK...
@emreb.7810
@emreb.7810 Yıl önce
@@AynenOylee bir de Almanca yazar mısın😂😂
@aysunkahraman7713
@@emreb.7810 kp9ml
@AynenOylee
@AynenOylee Yıl önce
@@emreb.7810 Almancam yok kral :D
@emreb.7810
@emreb.7810 Yıl önce
@@AynenOylee çeviriden çevirirsin abi
@ozelremixsarkilar3234
*Kaliteli müzik yapıyor diyebileceğimiz nadir kişilerden biri de Ezhel*
@eregown
@eregown Yıl önce
Öldüğünde kesinlikle bir filmin yapılacak gibi duruyor Sercan abi hatta adı da "Ezhel:Ankara'dan Dünya'ya" falan olur...
@bakarizicabina
@bakarizicabina Yıl önce
lan adamı niye öldürdük şimdi wpsosmwkzoğx
@dunyaaras4544
@dunyaaras4544 Yıl önce
trvid.com/video/video-I3L7Y2se-C8.html&ab_channel=EM1R
@joachimfest1359
@joachimfest1359 Yıl önce
Alışkınız zaten ülkemizde teröristlerin filminin yapılmasına
@berilkozdag3390
@berilkozdag3390 Yıl önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi ya
@ibrahimmedeni638
Ayla ve Müslüm'ün yapımcısından...
@hywiekhalo443
@hywiekhalo443 Yıl önce
😍😍😍bester türkische Rapper ever beste Musik beste Stimme thx EZHEL 🔥🔥 you are the New Drug 💯
@yasandty7926
@yasandty7926 Yıl önce
Ezhel your flow and delivery says it all, your just amazing as always.
@lululalaayay
@lululalaayay Yıl önce
Tabi öyle olcak kanka
@birdost5836
@birdost5836 Yıl önce
@VINI yalnız bu yolla çok zor
@sametcan6826
@sametcan6826 Yıl önce
Şarkının orjinali: Dave - Clash trvid.com/video/video-oFqVvjq6BGM.html
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin?
@MrKidramos
@MrKidramos Yıl önce
@@sametcan6826 vay bee... Şu an gerçekten şok oldum. Hayal kırıklığı. Tamamen aynı.
@mustiilive06
@mustiilive06 Yıl önce
Zirvedesin daima 👑
@Olaslksz
@Olaslksz Yıl önce
Daha ilk dinlememde bağımlı oldum ezhel cidden bu işi biliyor
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@oguzmerttanriver8345
BU MESAJI YAYIN!!! Bu arada Namaz kiliyormusunuz haddim olmayarak soruyorum ama... bildiğin üzere damarlarımız vasıtasıyla yediğimiz içtiğimiz karbonhidrat protein yağ asitleri glukoz ve veriler yani dataları beynimize pompalıyor kalp, secde ettiğimizde... burda bu datalar beyinde mix oluyor karışıyor ve tekrar dikeldiğimizde 2 secde arasında yer çekiminin etkisiyle kalbe gidiyor bu mix li data ve kan.Sonra ayağa kalktığımızda parmak uçlarımıza kadar en uç hücreye pompalanıyorVR Gözlüğü Takılı hepimizde bu Virtual Reality Gözlüklerinin dalgıç kıyafeti gibi bir kostümü çıkmış ve eldivenleri içine su dolduruyorsun kutuplara gidiyorsun sana soğuk veriyor elini kar'a sokunca yada ekvatora gidiyorsun elini nehire sokuyorsun sana birebir hissiyatını veriyor. Bu Dünya'daki teknoloji ALLAH 'ınTeknolojisine Oran İle %1 bile değil(ALLAH SONSUZ'DUR SINIRSIZ'DIR VARLIĞININ BAŞI YADA SONU YOKTUR)Ama bizim ortalama 100 senelik beynimizle anlamlandırmaya çalışır isekBir gün ALLAH Gecinden versin gözlüğü çıkaracaklar yapıp ettiklerimizle başbaşa kalıcaz. CREATOR Yani Tek Yaratıcı ALLAH 'a Hesap vericez. O'NUN SIFATI YARATICI,CREATOR HER ANI ,HER MOMENTUMU, HER İŞ OLUŞ VE HAREKETİ YARATIYOR HER KIPIRDAYIŞI HER FEELİNG(Hissiyat) HER TOUCH (Dokunuş)HER EMOTİON(Duygu) ... UNUTMA BİRŞEYİ BIRAKTIĞIMIZDA DÜŞMÜYOR YER ÇEKİYOR,SÖYLEDİKLERİMİZİ VE DÜŞÜNDÜKLERİMİZİDE ÇEKİYORUZ GÜZEL İYİ HUZURLU DÜŞÜN KONUŞ SELAM İLE KALIN BENİ TAKİP EDİN ( RECEP TAYYİP ERDOĞAN'I DESTEKLEYİN ALTIN REZERVLERİ BULUNDU TÜRKİYE'DE BU YÜZDEN 6 KİŞİ BİRLEŞTİ UYANIN) İNSTAGRAM: oguztanriver34 🤌🌹😃.... ....
@fahdvibes
@fahdvibes Yıl önce
I discovered you while am in Turkiye.. you made my trip buddy... every time i listen to you i remembr the crazy nights in Istanbul .. keep rhe fire ON
@cansucanbolat5676
Ezhel kendi ekibiyle, yol arkadaşlarıyla gurur duyduğunu bu kadar güzel anlatabilirdi, yolunuz daim olsun, daima ☺
@dunyaaras4544
@dunyaaras4544 Yıl önce
trvid.com/video/video-I3L7Y2se-C8.html&ab_channel=EM1R
@berilkozdag3390
@berilkozdag3390 Yıl önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
@CLhighlightsful
@CLhighlightsful Yıl önce
Dave and Stormzy (Clash) ritminden alinmish. Cok benziyor. trvid.com/video/video-oFqVvjq6BGM.html
@ardagangz6661
@ardagangz6661 Yıl önce
şarkımı dinlesinize profilden troll ama
@ardagangz6661
@ardagangz6661 Yıl önce
Sarkimi dinlesenize
@yunusinal7152
@yunusinal7152 Yıl önce
Ezhel senin gibisini görmedim ben ya her tarzdan müzik yapabiliyosun ya ünlü olmadan öncede dinliyordum ve hala dinliyorum başarıların devamı gelir insallh
@sametcan6826
@sametcan6826 Yıl önce
Şarkının orjinali: Dave - Clash trvid.com/video/video-oFqVvjq6BGM.html
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin?
@emrahbey6247
@emrahbey6247 Yıl önce
trvid.com/video/video-2Wez8IihdRI.html
@rechsta.4579
@rechsta.4579 Yıl önce
ALLAH C.C'NIN HEPSINI BÜYÜK YAZ.
@oguzmerttanriver8345
BU MESAJI YAYIN!!! Bu arada Namaz kiliyormusunuz haddim olmayarak soruyorum ama... bildiğin üzere damarlarımız vasıtasıyla yediğimiz içtiğimiz karbonhidrat protein yağ asitleri glukoz ve veriler yani dataları beynimize pompalıyor kalp, secde ettiğimizde... burda bu datalar beyinde mix oluyor karışıyor ve tekrar dikeldiğimizde 2 secde arasında yer çekiminin etkisiyle kalbe gidiyor bu mix li data ve kan.Sonra ayağa kalktığımızda parmak uçlarımıza kadar en uç hücreye pompalanıyorVR Gözlüğü Takılı hepimizde bu Virtual Reality Gözlüklerinin dalgıç kıyafeti gibi bir kostümü çıkmış ve eldivenleri içine su dolduruyorsun kutuplara gidiyorsun sana soğuk veriyor elini kar'a sokunca yada ekvatora gidiyorsun elini nehire sokuyorsun sana birebir hissiyatını veriyor. Bu Dünya'daki teknoloji ALLAH 'ınTeknolojisine Oran İle %1 bile değil(ALLAH SONSUZ'DUR SINIRSIZ'DIR VARLIĞININ BAŞI YADA SONU YOKTUR)Ama bizim ortalama 100 senelik beynimizle anlamlandırmaya çalışır isekBir gün ALLAH Gecinden versin gözlüğü çıkaracaklar yapıp ettiklerimizle başbaşa kalıcaz. CREATOR Yani Tek Yaratıcı ALLAH 'a Hesap vericez. O'NUN SIFATI YARATICI,CREATOR HER ANI ,HER MOMENTUMU, HER İŞ OLUŞ VE HAREKETİ YARATIYOR HER KIPIRDAYIŞI HER FEELİNG(Hissiyat) HER TOUCH (Dokunuş)HER EMOTİON(Duygu) ... UNUTMA BİRŞEYİ BIRAKTIĞIMIZDA DÜŞMÜYOR YER ÇEKİYOR,SÖYLEDİKLERİMİZİ VE DÜŞÜNDÜKLERİMİZİDE ÇEKİYORUZ GÜZEL İYİ HUZURLU DÜŞÜN KONUŞ SELAM İLE KALIN BENİ TAKİP EDİN ( RECEP TAYYİP ERDOĞAN'I DESTEKLEYİN ALTIN REZERVLERİ BULUNDU TÜRKİYE'DE BU YÜZDEN 6 KİŞİ BİRLEŞTİ UYANIN) İNSTAGRAM: oguztanriver34 🤌🌹😃.... .
@jorjicostava8967
Güzel şarkı olmuş, hem beat hem sözler açısından başarılı. Devamke!
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@denizhansagdic11
( Verse 1 ) Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece’n sahi la O yüzden devir daima Ulaşama’n denesen de edindiğim şiara Gerek bile göremedin artık kıyasa Satamadın bu ruhu üç beş fiyata Geldim gördüm yendim üzgün piyasa Sıçtık paçalarımızdan Fiyaka gezdim Berlin Zürih Münih Viyana Görüşek mi zirvelerde bi ara Kala bütün dünya bi yana Yine yanıp gide yıllar ziyana (Nakarat) Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece’n sahi la O yüzden devir daima (Verse 2 ) Çete muzaffer daima Şaşırıp derler dahiyane Bebeler kaldı amiyane Ağzına sıçsam şairane Pata küte yedi yirmidört bi parti hali Psikopat disco partizani Lahmacunumda parmigiano Koal markadır kâr ticari Dediler fenasın hayli şahane O kadar iyiyiz ki hak ihlali Deli güzel ol bana fan vesaire Kulisime gel bana sar bi tane Gelişine vurdum gol hiç durduğum yok Kudursun orçolar huzursuz oldu dur Yorgunluğumu aldı sonra konser yollarından sonra yavru beautiful Tahtımız sağlam saldır ister vur Berlin Angara İstanbul (Nakarat) Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece’n sahi la O yüzden devir daima
@tolgasagroglu4699
Ezhel ciddi anlamda bi efsane...suan icin yasayan efsane .allah uzun omur versin fakat birgun bu cocuk oldugunde heykeli dikilir gibi geliyor bana..46 yasindayim boyle tarz bi adam ulkemize gelmedi..saglam bir muzisyenligin disinda bi okadar saglam Tarz sahibi ..sevgiler ezhel sevgiler can cocuk.♥️♥️
@lilshzn
@lilshzn Yıl önce
trvid.com/video/video-aOSYTjVj4Ec.html ezhelin çıkmayan parçası
@cagancxed933
@cagancxed933 5 aylar önce
Aslan dayım baş tacısın
@beratsolmaz1184
@beratsolmaz1184 Yıl önce
Bu Adam 1 Yıl İçinde Global Top 10 A Girer
@kafamguzeldegil9819
Ezhel rap piyasasında karışık kuruyemişin içindeki antep fıstığı gibi
@Lunaagece
@Lunaagece Yıl önce
😂
@yahyakay6797
@yahyakay6797 Yıl önce
😆😆
@idrisdemirsahneafis4582
@@Lunaagece c
@gece4422
@gece4422 Yıl önce
Hidra da kaju :D
@yunustr7234
@yunustr7234 Yıl önce
Evet çok güzel adam ama Murda da çok iyi
@sinemangelowa6307
Ezhel Amsterdamki konser harikaydı yine bekliyoruz ❤️
@amsterdam9999
@amsterdam9999 Yıl önce
hangi club taydi ? melkweg mi ????
@canberkeker4661
@canberkeker4661 Yıl önce
O kadar beğendimki her açtığımda attığım like geri çekip tekrar beğeniyorum adamsın.
@hasanalptekin6997
Kardeş bu nasıl parça lan altta drill beat nağmeler mükemmel flowlar tam yerinde. WOOOOOOOOW
@yavuzinan7508
@yavuzinan7508 Yıl önce
Adam beat üzerinde dans ediyor resmen gelişineyi reverb yapıp dur dediği kısmında beati durdurması falan on numara başarılı yine ezhel👌🏻
@kubilaydoganx
@kubilaydoganx Yıl önce
Hangi kısım orası
@ueebunee1846
@ueebunee1846 Yıl önce
@@kubilaydoganx 2.13
@Ploutosz
@Ploutosz Yıl önce
Onu prodüktör aranjede ayarlıyor.
@KROKTEIN71
@KROKTEIN71 Yıl önce
çalıntı knk
@sametcan6826
@sametcan6826 Yıl önce
Şarkının orjinali: Dave - Clash trvid.com/video/video-oFqVvjq6BGM.html
@kafamagore6844
@kafamagore6844 Yıl önce
Türkce rap'de zirvede kalacaksin DAIMA.
@muhammetyusuf7489
dsjfgaglfjkfdlg acıyorum size
@menemen-turkcerap6866
@@muhammetyusuf7489 biz sana acıyoruz biraz rap bilgin olsa ve bu adamı geçmişten günümüze dinlesen de dalga geçilecek durumda olmasan
@wbeng_
@wbeng_ Yıl önce
@@menemen-turkcerap6866 +99999
@nightknight5432
@nightknight5432 Yıl önce
@@muhammetyusuf7489 bende ailene
@omerozkoyuncu.
@omerozkoyuncu. Yıl önce
@@muhammetyusuf7489 sana acıyan biziz
@alara2175
@alara2175 Yıl önce
1:02 Ezhelin mükemmel bir sesi var hep bu saniyedeki gibi böyle müzikal şarkılar çıkararak sesinin hakkını vermeli bence
@berkkrc9583
@berkkrc9583 Yıl önce
@Kara 20 kere okudum bi sikim anlamadım bende mi sorun var
@berkkrc9583
@berkkrc9583 Yıl önce
@Kara evet sana katılıyorum ama mesela norm ender bütün new schoollara giydirip kitleye oynamaya başlaması benim sinirimi bozuyor sence de öyle değil mi?
@bestirovsen
@bestirovsen Yıl önce
aynen en sevdigim kisim
@hayattanzevkalmyorum3502
@@bestirovsen oıı
@hayattanzevkalmyorum3502
@@berkkrc9583 88887😃😃
@lalisamqueen2417
Bütün rapcilarin zamanla sarkilarinin kötüleştiğini ama ezhel in DAİMA ayni sekilde fevkalede olduğunu hatırladığın o an...
@burcinsatk6785
@burcinsatk6785 Yıl önce
nahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@dogusyilmaz_
@dogusyilmaz_ Yıl önce
Acilen Ezhel Konserine İhtiyacımız Var
@gulkigulki
@gulkigulki Yıl önce
Elbet bi gün dönersin, Türkiye seni seviyor 🧡
@ebrukapkin1646
@ebrukapkin1646 Yıl önce
Gerçekten kendini çok geliştirdi,gurur duyuyoruz👏
@gigigamze8266
@gigigamze8266 Yıl önce
*Gelmiş geçmiş en iyi türk rapçi:* Ezhel *Geleceğin yeteneği* Yapay
@cansuuu6100
@cansuuu6100 Yıl önce
YAPAY👌🏻 onları bir tek ben keşfettim sanıyordum
@d.c.karaman1325
@d.c.karaman1325 Yıl önce
Yapay Kaybolursun 🔥🔥🔥
@beyzzb.842
@beyzzb.842 Yıl önce
müzik zevkin✅
@memisdemis5444
@memisdemis5444 Yıl önce
katılıyorum
@rebel5773
@rebel5773 Yıl önce
Yapay sesler ve Yavan Gangstaların kültürün ağzına sıçtığını görünce bende yazmaya başladım 3 5 bir şey
@ismailyagmur6567
Ses tını ton sözler vurgu süper her zaman ki gibi 😍
@dunyaaras4544
@dunyaaras4544 Yıl önce
trvid.com/video/video-I3L7Y2se-C8.html&ab_channel=EM1R
@sametcan6826
@sametcan6826 Yıl önce
Şarkının orjinali: Dave - Clash trvid.com/video/video-oFqVvjq6BGM.html
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@oguzmerttanriver8345
BU MESAJI YAYIN!!! Bu arada Namaz kiliyormusunuz haddim olmayarak soruyorum ama... bildiğin üzere damarlarımız vasıtasıyla yediğimiz içtiğimiz karbonhidrat protein yağ asitleri glukoz ve veriler yani dataları beynimize pompalıyor kalp, secde ettiğimizde... burda bu datalar beyinde mix oluyor karışıyor ve tekrar dikeldiğimizde 2 secde arasında yer çekiminin etkisiyle kalbe gidiyor bu mix li data ve kan.Sonra ayağa kalktığımızda parmak uçlarımıza kadar en uç hücreye pompalanıyorVR Gözlüğü Takılı hepimizde bu Virtual Reality Gözlüklerinin dalgıç kıyafeti gibi bir kostümü çıkmış ve eldivenleri içine su dolduruyorsun kutuplara gidiyorsun sana soğuk veriyor elini kar'a sokunca yada ekvatora gidiyorsun elini nehire sokuyorsun sana birebir hissiyatını veriyor. Bu Dünya'daki teknoloji ALLAH 'ınTeknolojisine Oran İle %1 bile değil(ALLAH SONSUZ'DUR SINIRSIZ'DIR VARLIĞININ BAŞI YADA SONU YOKTUR)Ama bizim ortalama 100 senelik beynimizle anlamlandırmaya çalışır isekBir gün ALLAH Gecinden versin gözlüğü çıkaracaklar yapıp ettiklerimizle başbaşa kalıcaz. CREATOR Yani Tek Yaratıcı ALLAH 'a Hesap vericez. O'NUN SIFATI YARATICI,CREATOR HER ANI ,HER MOMENTUMU, HER İŞ OLUŞ VE HAREKETİ YARATIYOR HER KIPIRDAYIŞI HER FEELİNG(Hissiyat) HER TOUCH (Dokunuş)HER EMOTİON(Duygu) ... UNUTMA BİRŞEYİ BIRAKTIĞIMIZDA DÜŞMÜYOR YER ÇEKİYOR,SÖYLEDİKLERİMİZİ VE DÜŞÜNDÜKLERİMİZİDE ÇEKİYORUZ GÜZEL İYİ HUZURLU DÜŞÜN KONUŞ SELAM İLE KALIN BENİ TAKİP EDİN ( RECEP TAYYİP ERDOĞAN'I DESTEKLEYİN ALTIN REZERVLERİ BULUNDU TÜRKİYE'DE BU YÜZDEN 6 KİŞİ BİRLEŞTİ UYANIN) İNSTAGRAM: oguztanriver34 🤌🌹😃.... ...
@FLYingToTheMooN1
@FLYingToTheMooN1 9 aylar önce
HER ZAMANKi gibi süper Ezhel..isini o kadar motivasyon ile yapan bir adam Ki.. Dilimizi koruyalım,korumayanlari da düzeltelim 😊 İmza TDK😂😂😂😂
@slagungor6168
@slagungor6168 Yıl önce
Başa alıp alıp tekrar dinliyorum yaa bu kadar mı güzel olurr
@vonz8187
@vonz8187 Yıl önce
Bunu okuyorsanız, o zmn müthiş bir müzik zevkiniz var demektir
@nataliagapova
@nataliagapova Yıl önce
Ezel Bi harika muhteşem ötesi ya yaptığı şarkıların kalitesi ayrı harika zaten umarım hep böyle devam eder
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@muzafferbadur2787
Her zaman adıma bir şarkı yazılsın istedim. Teşekkürler Ezhel , bir numarasın
@mrbugra904
@mrbugra904 Yıl önce
Rapi,uyumu,tarzı herşeyi mükemmel bu yüzden ezhel dinlemeye devam DAİMA.
@aklldeli48
@aklldeli48 Yıl önce
👍
@Goat_Edit777
@Goat_Edit777 Yıl önce
👍
@dunyaaras4544
@dunyaaras4544 Yıl önce
trvid.com/video/video-I3L7Y2se-C8.html&ab_channel=EM1R
@berilkozdag3390
@berilkozdag3390 Yıl önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
@sooyaaaytabonelerimicekme3901
Ezelin çıkardığı her şarkı güzel yanı değerini bilin böyle bir repci Türkiye'de fazla bulunmuyor♥️
@dunyaaras4544
@dunyaaras4544 Yıl önce
trvid.com/video/video-I3L7Y2se-C8.html&ab_channel=EM1R
@alicender3974
@alicender3974 Yıl önce
Türkiye de değil zaten
@sooyaaaytabonelerimicekme3901
Nasıl Türkiye'de deyilmi ezhel
@Musti_edits1
@Musti_edits1 Yıl önce
@@sooyaaaytabonelerimicekme3901 Türkiye'de değil Almanya'da
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@eda6767
@eda6767 Yıl önce
Adamın yaptığı her şarkı kaliteli
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@99thinfantrydivision-histo77
Although I do not speak the language I think this is really cool!! Greetings from the Netherlands! 💪🏻👍🏻
@suhamozdemir9273
Vay anasını çok iyi la Bu arada altın çocuğuyuz . Ezheli de ne olursa olsun koruyalım ülkemizin böyle rapçiler var diye çok şanslıyız nokta .😁ezhel adamın dibidir
@yaseminnazl4755
@yaseminnazl4755 Yıl önce
bu adamın sesi çok güzel türküleri bile güzel söylüyor helâl olsun yolun açık olsun her zaman başarılar dilerim 😊
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@oguzmerttanriver8345
BU MESAJI YAYIN!!! Bu arada Namaz kiliyormusunuz haddim olmayarak soruyorum ama... bildiğin üzere damarlarımız vasıtasıyla yediğimiz içtiğimiz karbonhidrat protein yağ asitleri glukoz ve veriler yani dataları beynimize pompalıyor kalp, secde ettiğimizde... burda bu datalar beyinde mix oluyor karışıyor ve tekrar dikeldiğimizde 2 secde arasında yer çekiminin etkisiyle kalbe gidiyor bu mix li data ve kan.Sonra ayağa kalktığımızda parmak uçlarımıza kadar en uç hücreye pompalanıyorVR Gözlüğü Takılı hepimizde bu Virtual Reality Gözlüklerinin dalgıç kıyafeti gibi bir kostümü çıkmış ve eldivenleri içine su dolduruyorsun kutuplara gidiyorsun sana soğuk veriyor elini kar'a sokunca yada ekvatora gidiyorsun elini nehire sokuyorsun sana birebir hissiyatını veriyor. Bu Dünya'daki teknoloji ALLAH 'ınTeknolojisine Oran İle %1 bile değil(ALLAH SONSUZ'DUR SINIRSIZ'DIR VARLIĞININ BAŞI YADA SONU YOKTUR)Ama bizim ortalama 100 senelik beynimizle anlamlandırmaya çalışır isekBir gün ALLAH Gecinden versin gözlüğü çıkaracaklar yapıp ettiklerimizle başbaşa kalıcaz. CREATOR Yani Tek Yaratıcı ALLAH 'a Hesap vericez. O'NUN SIFATI YARATICI,CREATOR HER ANI ,HER MOMENTUMU, HER İŞ OLUŞ VE HAREKETİ YARATIYOR HER KIPIRDAYIŞI HER FEELİNG(Hissiyat) HER TOUCH (Dokunuş)HER EMOTİON(Duygu) ... UNUTMA BİRŞEYİ BIRAKTIĞIMIZDA DÜŞMÜYOR YER ÇEKİYOR,SÖYLEDİKLERİMİZİ VE DÜŞÜNDÜKLERİMİZİDE ÇEKİYORUZ GÜZEL İYİ HUZURLU DÜŞÜN KONUŞ SELAM İLE KALIN BENİ TAKİP EDİN ( RECEP TAYYİP ERDOĞAN'I DESTEKLEYİN ALTIN REZERVLERİ BULUNDU TÜRKİYE'DE BU YÜZDEN 6 KİŞİ BİRLEŞTİ UYANIN) İNSTAGRAM: oguztanriver34 🤌🌹😃.... ....
@onurakkz8703
@onurakkz8703 Yıl önce
Bir Türkçe rap dinleyicisi olarak seni daima seveceğim Ezhel. Elmas gibisin daima.
@dontlookatmyprofile2325
c 705,844 Selam, PROFİLİMDEKİ PLAYLİSTİ SAKIN İZLEME! DON'T WATCH THIS VIDEO 😮😮❌❌ - -------Almak kolay ödemek zordur... 3
@berilkozdag3390
@berilkozdag3390 Yıl önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
@thebros4483
@thebros4483 Yıl önce
en kötü gününü en güzel güne çeviren insandır ezhel ❤❤❤
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@oguzmerttanriver8345
BU MESAJI YAYIN!!! Bu arada Namaz kiliyormusunuz haddim olmayarak soruyorum ama... bildiğin üzere damarlarımız vasıtasıyla yediğimiz içtiğimiz karbonhidrat protein yağ asitleri glukoz ve veriler yani dataları beynimize pompalıyor kalp, secde ettiğimizde... burda bu datalar beyinde mix oluyor karışıyor ve tekrar dikeldiğimizde 2 secde arasında yer çekiminin etkisiyle kalbe gidiyor bu mix li data ve kan.Sonra ayağa kalktığımızda parmak uçlarımıza kadar en uç hücreye pompalanıyorVR Gözlüğü Takılı hepimizde bu Virtual Reality Gözlüklerinin dalgıç kıyafeti gibi bir kostümü çıkmış ve eldivenleri içine su dolduruyorsun kutuplara gidiyorsun sana soğuk veriyor elini kar'a sokunca yada ekvatora gidiyorsun elini nehire sokuyorsun sana birebir hissiyatını veriyor. Bu Dünya'daki teknoloji ALLAH 'ınTeknolojisine Oran İle %1 bile değil(ALLAH SONSUZ'DUR SINIRSIZ'DIR VARLIĞININ BAŞI YADA SONU YOKTUR)Ama bizim ortalama 100 senelik beynimizle anlamlandırmaya çalışır isekBir gün ALLAH Gecinden versin gözlüğü çıkaracaklar yapıp ettiklerimizle başbaşa kalıcaz. CREATOR Yani Tek Yaratıcı ALLAH 'a Hesap vericez. O'NUN SIFATI YARATICI,CREATOR HER ANI ,HER MOMENTUMU, HER İŞ OLUŞ VE HAREKETİ YARATIYOR HER KIPIRDAYIŞI HER FEELİNG(Hissiyat) HER TOUCH (Dokunuş)HER EMOTİON(Duygu) ... UNUTMA BİRŞEYİ BIRAKTIĞIMIZDA DÜŞMÜYOR YER ÇEKİYOR,SÖYLEDİKLERİMİZİ VE DÜŞÜNDÜKLERİMİZİDE ÇEKİYORUZ GÜZEL İYİ HUZURLU DÜŞÜN KONUŞ SELAM İLE KALIN BENİ TAKİP EDİN ( RECEP TAYYİP ERDOĞAN'I DESTEKLEYİN ALTIN REZERVLERİ BULUNDU TÜRKİYE'DE BU YÜZDEN 6 KİŞİ BİRLEŞTİ UYANIN) İNSTAGRAM: oguztanriver34 🤌🌹😃.... ...
@cemileri5774
@cemileri5774 Yıl önce
Devrin daim olsun DAİMA!!!
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@zuleykhahabibli9521
ölmeden önce Ezhel konserine gitmem şart😎
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@klg-itachihayran7929
Yorgunluğumu aldı sonra konser yollarından sonra yavru beautiful
@fatihg0654
@fatihg0654 Yıl önce
Dinliyoruz daima. TAKİP ediyoruz daima. Efsanesın daima. Ankaradan dunyaya...
@shortlyfragman6915
Yine dövmüşsün sözlerinle brom 👌🏻 berlinde çaylarız yakında oradayım.
@GokhanGQ
@GokhanGQ Yıl önce
Dinleyenler mutlaka 3. Kez falan dinleyin tekrarladıkça beat akıyor Dinleyin.
@songulkaplan1489
Bazı yeni rapçilerin şarkılarını keşfetmeye çıkmıştım sonra buraya ruhumu arındırmaya geldim. Resmen zehirlendim diyebilirim. Ezhel eski tarzını bıraktı falan diye üzülüyordum, artık üzülmüyorum çünkü kalite yine ortada. Ezhel’in pişmiş olduğu o kadar aşikar ki.. yani emeğinin ekmeğini yiyor adam. Seviyorum bu adamı. Özellikle beni etkileyen şarkının kulağıma hoş gelmesinden ziyade, sözlerinin bana anlamlı gelmesi. Farkında olan, zeki olan, şarkılarıyla bir şeyler katıp bizi teselli etmek isteyen biri Ezhel. Söz seçimi, kelimeleri yan yana getirişi, bunlarda bazen tek anlamdan ziyade katmanlı anlamlar olması, havadan sudan kelimeler değil düşünülmüş, içselleştirilmiş, ağırlığı olan, eksik görüldüğünde sözlük açıp araştırılan, bazen eski metinlerden günümüze taşıdığı fazla günlük ve fazla laubali olmaması ve söylerken ağzını yayarak şarkı söylememesini çok seviyorum. Diğerlerinde bunları göremediğim için bünyem almıyor basit şeyleri. O yüzden değerini daha iyi anladım şimdi. Ayrıca sadece bu da değil. Ezhel’in yüreğindeki iyiliğini görebiliyoruz. Adaleti arayışı, toplumsal konulara kör kalamayışı, sınıf ayrımının karşısında dik duruşu yanında varoluşsal sancıları da aktarması beni cezbeden şeylerden. İyi ki varsın Ezhel. 2018 den beri iyi ki tanımışım seni.
@c6media
@c6media Yıl önce
Abonelesim mi
@ozlemmayvaz
@ozlemmayvaz Yıl önce
❤️
@sadecearda4392
@sadecearda4392 Yıl önce
Ezhel efsanesin be abi 🧟🧟 Yakında yeni şarkı atta piyasa uçsun 🥂🥂
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@ozguryorulmaz9367
Ezel, dertlerden saçları döktün gardaşım (kalite...)
@enyenimuzik9200
@enyenimuzik9200 Yıl önce
*Global ve gerçek bir sanatçı*
@Halil.Alsa.
@Halil.Alsa. Yıl önce
.. İnsanlara faydalı olacağını düşündüğümüz Psikoloji, Felsefe ve Yabancı dil ile ilgili içerikli videolar üretiyorum. Kanalımızda bulabilirsiniz.
@MuaCetin
@MuaCetin Yıl önce
herkes global a.k ama sadece biz dinliyos
@saaameeet
@saaameeet Yıl önce
Sanatçı değil rapçi
@batuflexfan7443
@batuflexfan7443 Yıl önce
trvid.com/video/video-RpRYvg2nzpQ.html
@gece6970
@gece6970 Yıl önce
trvid.com/video/video-AxihDwaAYUA.html
@simanurduva4640
@simanurduva4640 Yıl önce
Sen de olmasan ne dinleyecez biz...Helal olsun
@elifylmaz-jr3nb
@elifylmaz-jr3nb Yıl önce
Bu adama ölüyorum ya hem karakter hem ses hem söz çok çok iyi
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@lilshzn
@lilshzn Yıl önce
trvid.com/video/video-aOSYTjVj4Ec.html ezhelin çıkmayan parçası
@EREN_BEYAZKILIc
@EREN_BEYAZKILIc Yıl önce
hehe kesin berkay bo
@kvancayva386
@kvancayva386 Yıl önce
hayatımda böyle güzel bir şarkı duymadım azına sağlık
@serw4n494
@serw4n494 Yıl önce
EZHEL dinlerim daima EZHEL severim Daima EZHEL üstte DAima
@damlaucar1087
@damlaucar1087 Yıl önce
Olum çok iyisin. Her seferinde yükseliyorsun devam et bebeğim daima
@rapalemi
@rapalemi Yıl önce
kanka beatin üzerine inanılmaz akmışsın Türkiye piyasası için fazla iyisin. Almanya'da ki hayatında başarılar.
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin?
@oguzmerttanriver8345
BU MESAJI YAYIN!!! Bu arada Namaz kiliyormusunuz haddim olmayarak soruyorum ama... bildiğin üzere damarlarımız vasıtasıyla yediğimiz içtiğimiz karbonhidrat protein yağ asitleri glukoz ve veriler yani dataları beynimize pompalıyor kalp, secde ettiğimizde... burda bu datalar beyinde mix oluyor karışıyor ve tekrar dikeldiğimizde 2 secde arasında yer çekiminin etkisiyle kalbe gidiyor bu mix li data ve kan.Sonra ayağa kalktığımızda parmak uçlarımıza kadar en uç hücreye pompalanıyorVR Gözlüğü Takılı hepimizde bu Virtual Reality Gözlüklerinin dalgıç kıyafeti gibi bir kostümü çıkmış ve eldivenleri içine su dolduruyorsun kutuplara gidiyorsun sana soğuk veriyor elini kar'a sokunca yada ekvatora gidiyorsun elini nehire sokuyorsun sana birebir hissiyatını veriyor. Bu Dünya'daki teknoloji ALLAH 'ınTeknolojisine Oran İle %1 bile değil(ALLAH SONSUZ'DUR SINIRSIZ'DIR VARLIĞININ BAŞI YADA SONU YOKTUR)Ama bizim ortalama 100 senelik beynimizle anlamlandırmaya çalışır isekBir gün ALLAH Gecinden versin gözlüğü çıkaracaklar yapıp ettiklerimizle başbaşa kalıcaz. CREATOR Yani Tek Yaratıcı ALLAH 'a Hesap vericez. O'NUN SIFATI YARATICI,CREATOR HER ANI ,HER MOMENTUMU, HER İŞ OLUŞ VE HAREKETİ YARATIYOR HER KIPIRDAYIŞI HER FEELİNG(Hissiyat) HER TOUCH (Dokunuş)HER EMOTİON(Duygu) ... UNUTMA BİRŞEYİ BIRAKTIĞIMIZDA DÜŞMÜYOR YER ÇEKİYOR,SÖYLEDİKLERİMİZİ VE DÜŞÜNDÜKLERİMİZİDE ÇEKİYORUZ GÜZEL İYİ HUZURLU DÜŞÜN KONUŞ SELAM İLE KALIN BENİ TAKİP EDİN ( RECEP TAYYİP ERDOĞAN'I DESTEKLEYİN ALTIN REZERVLERİ BULUNDU TÜRKİYE'DE BU YÜZDEN 6 KİŞİ BİRLEŞTİ UYANIN) İNSTAGRAM: oguztanriver34 🤌🌹😃.... ....
@megatron7745
@megatron7745 4 aylar önce
NE KADAR , KARALAMAYA ÇALIŞSALARDA ELMASLAŞMAYA DEVAM 🍁
@afitap1978
@afitap1978 Yıl önce
Açıklama kısmına şarkı sözlerini yazmanız çok iyi olmuş. Aynı anda dinleyip, söyleyebiliyorum 🥰
@motivemaze.
@motivemaze. Yıl önce
altyazı olarak da var zatenn
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@msarim3771
@msarim3771 Yıl önce
Love From Pakistan
@alifurkan100
@alifurkan100 Yıl önce
Ezhel'i Türkiye'de iktidarda kim olursa olsun baştacı yapmalı, böyle olmamalıydı. En büyük hayallerimden birisi seni memleketinde, Türk gençlerini de seni özgürce dinlerken görmek. Cansın be
@berilkozdag3390
@berilkozdag3390 Yıl önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
@rafaelknuth8202
@rafaelknuth8202 Yıl önce
Banger. 🔥 Greetings from Poland. 🇵🇱
@sadecearda4392
@sadecearda4392 Yıl önce
♥️♥️♥️
@fratturan293
@fratturan293 Yıl önce
Şarkı okadar iyi ki kapatınca bile kafamın içi dima.
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@kazmaksakal4286
@kazmaksakal4286 Yıl önce
Yıldızlı oldschoollarımdansın daima
@edanuronal7921
@edanuronal7921 Yıl önce
Dünya çapında ünlü olmayı hak ediyorsun umarım olursun en kısa zamanda
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@yusufcoskun3114
@yusufcoskun3114 Yıl önce
Sercan abi harbi bir konuda tebrik ediyorum seni. Angara’yı dünyaya tanıttım helal olsun. Öldükten sonra filmin çekilecek adamsın. Parça da harika olmuş. RESPECT 🤙
@furkankalli3103
@furkankalli3103 Yıl önce
Türkiye'ye geldiğinde dünyanın en kalabalık ve en iyi konserine hazır olacağımız günlere...Sen en iyisin Angaralı 🥲
@ardayitkin6931
@ardayitkin6931 Yıl önce
2016 dan belli dinliyorum kızılayda yüz yüze de geldik kendini hiç bı zaman bozmadı adam gibi adam💖
@yunusemreyolcu1599
Bende yüz yüze geldim bestekarda fotoğraf çektirmedi sonra çekeriz dedi. Sanki her gün görüşüyoruz amk :d
@kaanklein
@kaanklein Yıl önce
@@yunusemreyolcu1599 ben de oyleisne gezmeye ankaraya gitmistim yol üstü kafede gördüm bi ara aq dlaşcşwşdşsş
@devrim9559
@devrim9559 Yıl önce
@@yunusemreyolcu1599 at yalanı
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@cigdembag4556
@cigdembag4556 Yıl önce
Adam oğlu adam ortalığı dağıtmış yine
@Sfyee3pcn09
@Sfyee3pcn09 Yıl önce
Boyle bir türk rapciye sahip oldugum çok mutluyum 💪🏿
@birgaripsoz9930
@birgaripsoz9930 Yıl önce
Tekrar tekrar dinliyorum doyamıyorum harika olmuş yapıyorsun kaliteli müzik Daima❤
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@birgaripsoz9930
@birgaripsoz9930 Yıl önce
@@EnesAkyuz tabi bakarım
@tiktoker3557
@tiktoker3557 Yıl önce
Mükemmel ritmi on numara beş yıldız adamsın ezell
@sadhocam1072
@sadhocam1072 Yıl önce
Karanlıktan güneşler gibi doğup Geceler gibi üstüne batınca Zaferimin gölgesinde kaldın
@aklldeli48
@aklldeli48 Yıl önce
👍
@runa.rujsuz
@runa.rujsuz Yıl önce
Bu kısmı ayrı bir güzel
@fatihdizifilm4265
Adam ne söylese dinleniyor :)
@dunyaaras4544
@dunyaaras4544 Yıl önce
trvid.com/video/video-I3L7Y2se-C8.html&ab_channel=EM1R
@klg-itachihayran7929
Sözümüz gerçek kalır daima
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@tasodeli
@tasodeli Yıl önce
Seni dinlicem daima ❤
@aleynayazc3019
@aleynayazc3019 Yıl önce
ezhel gerçek bir sanatçı.
@sezaiunver1454
@sezaiunver1454 Yıl önce
ezhel senin aga b diye bi dostun vardı vodoo zamanından, bu adam hakettiği yerde değil ve bu şarkılara inanılmaz yakışacak bir adam, çek şu adamı da zirveye be.
@iko361
@iko361 Yıl önce
ne batu ne label biz senciyiz ezhel
@userjiszz
@userjiszz Yıl önce
Sesi çok yakışıklı, sesten hoşlanıyorum
@weep7c
@weep7c Yıl önce
Yine Ezhelden Bir Masterpiece
@dsltn5o508
@dsltn5o508 10 aylar önce
Yalniz simdi degil Ezhel den daima
@taehayatimolmus8
Arkandayız DAİMA Süpersin Ezhel.Senden iyisinin olduğunu düşünmüyorum.EZHEL BU İŞİ BİLİYOR.
@deyli.kazimova2862
Turkish Tap 10 Shahika 🤘❤️
@gokaybjk1760
@gokaybjk1760 Yıl önce
Dünya çapında bir yeteneksin. İşin güzel tarafı hiç kendisini bozmuyorsun. Üzerine koyarak gidiyorsun. Olm ayağına taş değmesin la. Çok seviyoruz biz seni. Keşke bir gün tanışsak
@enistekin2014
@enistekin2014 Yıl önce
Aga sana bir sır verim mi nasıl görünüyorsa öyle haberin olsun. Alsancakta önümden geçti fotoğraf için durdurduk. Naif biraz biraz utangaç çokça alçakgönüllü
@selinyurt3982
@selinyurt3982 Yıl önce
trvid.com/video/video-I3L7Y2se-C8.html&ab_channel=EM1R
@berilkozdag3390
@berilkozdag3390 Yıl önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@ardaamaati5847
@ardaamaati5847 Yıl önce
Yakında ezelin türkü bile yapabileceği gerçeği peki
@guvenevcil8734
@guvenevcil8734 10 aylar önce
Hakkı 100 milyon. Buralardayız
@duygusirin6435
@duygusirin6435 Yıl önce
İnsana güç veren daha güçlü hissettiren bir şarkı olmuş bu ara listemde ilklerde yer alıyor 🍀
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@alimaydogmus5832
2:22 şurada flowu az daha devam ettirse 4lük yapsa en azından şarkının patlama noktası olarak akıllarda kalabilirdi
@hamzaguven3003
@hamzaguven3003 Yıl önce
bence yeterli olmuş
@aleynaunal33
@aleynaunal33 Yıl önce
@@hamzaguven3003 böylesi çokk iyi ama dörtlük olsaydı çok daha iyi olurdu bence de
@hakandeniz5796
@hakandeniz5796 Yıl önce
Bu işin hakkını veriyorsun DAİMA 👏💯🔥
@EnesAkyuz
@EnesAkyuz Yıl önce
merhabaa rica etsemm son şarkımı eleştirebilir misin
@sarklarpopremix4865
*Global ve ülke çapın da sayılı isimlerdensin kulağımız da top 1 kalacaksın ezhel daima,*
@koalmafia401
@koalmafia401 Yıl önce
💪
@gece6970
@gece6970 Yıl önce
trvid.com/video/video-AxihDwaAYUA.html
@yungredreal6957
@yungredreal6957 Yıl önce
trvid.com/video/video-3mKnVogGmec.html
@chuk-e
@chuk-e Yıl önce
ingilizce ve türkçe iki parça yaptım kanalımdan bakabilirsiniz. Kitleye ihtiyacım var.
@dontlookatmyprofile2325
i 706,552 Selam, PROFİLİMDEKİ PLAYLİSTİ SAKIN İZLEME! DON'T WATCH THIS VIDEO 😮😮❌❌ - -------Almak kolay ödemek zordur... 9
@ayseranakoroglu6553
Türkiye Ezhel in kıymetini bilmiyor özellikle (Show haber) ama biz burdayız yanlız değilsin Ezhel~
@her9014
@her9014 Yıl önce
Tekrar kazandık GALİBAA😏🔥🔥🔥