Karanlık

Ezhel - Daima (Official Video)

Ezhel
Abone ol
görünümler 9 686 904
100% 117 000 0

'Daima' OUT NOW: stageart.lnk.to/Daima

►Follow Ezhel:
Instagram: instagram.com/ezhel06/
TRvid: trvid.com/u-ezhelmusic
TikTok: www.tiktok.com/@ezhelofficial
Facebook: facebook.com/ezhelmusic

Director: Oğuzcan Pelit

Lyrics by Sercan İpekçioğlu
Music by Recep Özdemir
Music by Jhonny Leandro Sandoval Cardona
Produced by riico
Produced by Saint Cardona
Mixed & Mastered by: Lex Barkey
Visual Artist: Oğuzcan Pelit

Executive Producer: Rıza Okcu on behalf of Koal Arts GmbH

►Lyrics:

Yalnız şimdi değil daima
Tayfam muzaffer daima
Sağlam karakter daima
Elmas gibiydik daima
Turkish top 10 şahika
Dertler çektik daima
Nereden bilece’n sahi la
O yüzden devir daima

Ulaşama’n denesen de edindiğim şiara
Gerek bile göremedin artık kıyasa
Satamadın bu ruhu üç beş fiyata
Geldim gördüm yendim üzgün piyasa
Sıçtık paçalarımızdan
Fiyaka gezdim Berlin Zürih Münih Viyana
Görüşek mi zirvelerde bi ara
Kala bütün dünya bi yana
Yine yanıp gide yıllar ziyana

Karanlıktan güneşler gibi doğup
Geceler gibi üstüne batınca
Zaferimin gölgesinde kaldın

Tekrar kazandık galiba
Affet bu işler harika
Aramıza girip durur koca bi farika
Bize yamuğunu geri sokturtma bi daha
Bana yedi yirmidört müzik vardiya
Dolu sağım solum chicas manitas
Yapamam ki şaibe yok hayır la
Sözümüz gerçek kalır daima

Yalnız şimdi değil daima
Tayfam muzaffer daima
Sağlam karakter daima
Elmas gibiydik daima
Turkish top 10 şahika
Dertler çektik daima
Nereden bilece’n sahi la
O yüzden devir daima

Çete muzaffer daima
Şaşırıp derler dahiyane
Bebeler kaldı amiyane
Ağzına sıçsam şairane

Pata küte yedi yirmidört bi parti hali
Psikopat disco partizani
Lahmacunumda parmigiano
Koal markadır kâr ticari
Dediler fenasın hayli şahane
O kadar iyiyiz ki hak ihlali
Deli güzel ol bana fan vesaire
Kulisime gel bana sar bi tane

Gelişine vurdum gol hiç durduğum yok
Kudursun orçolar huzursuz oldu dur
Yorgunluğumu aldı sonra konser yollarından sonra yavru beautiful
Tahtımız sağlam saldır ister vur
Berlin Angara İstanbul

Yalnız şimdi değil daima
Tayfam muzaffer daima
Sağlam karakter daima
Elmas gibiydik daima
Turkish top 10 şahika
Dertler çektik daima
Nereden bilece’n sahi la
O yüzden devir daima

©℗ Koal Arts GmbH

Müzik

katma

 

3 May 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 13 734
KAFAMA GÖRE
KAFAMA GÖRE Aylar önce
Türkce rap'de zirvede kalacaksin DAIMA.
KATY ’
KATY ’ 15 saatler önce
Kalmasin bu be
menemen
menemen Gün önce
@-SY-1903 marifet değil diyelim, peki ayıp mı?
-SY-1903
-SY-1903 Gün önce
@menemen rap bilgisinin olması marifet mi 😂 yazık
Kero kerem
Kero kerem 5 gün önce
Çete Muzaffer daima
VINI
VINI 10 gün önce
''VINION - Palavra'' dinlerseniz sevinirim... Kitle elde etmem lazım,
Hakan Mina
Hakan Mina 17 gün önce
Adam her dalda kendini geliştiriyor ! Ses harika , enstrüman var , farklı şive , farklı semt şivesi var . Neşet Babadan calabilecek kadar ağır , Karadeniz türküleri , Kürtçe türküleri rahatlıkla söyleyecek kadar gırtlak var . Gerçekten Angaradan aya ! İster sevin yada sevmeyin adam 1-2 seneye kalma global top 10 içerisinde olacak .. #ezhel
VINI
VINI 10 gün önce
''VINION - Palavra'' dinlerseniz sevinirim... Kitle elde etmem lazım,
Asaf Uygurlu
Asaf Uygurlu 14 gün önce
bu adamı seviyom
Melih Gülen
Melih Gülen 14 gün önce
Katılmıyorum dostum adam top 1. Hak ediyor #Ezhel
Safiye Peçen
Safiye Peçen 15 gün önce
Kesinlikle katılıyorumm
Bune?
Bune? 16 gün önce
👌
canberk eker
canberk eker 23 gün önce
O kadar beğendimki her açtığımda attığım like geri çekip tekrar beğeniyorum adamsın.
YAS and TY
YAS and TY Aylar önce
Ezhel your flow and delivery says it all, your just amazing as always.
VINI
VINI 10 gün önce
''VINION - Palavra'' dinlerseniz sevinirim... Kitle elde etmem lazım,
Habil GÖÇ
Habil GÖÇ Aylar önce
O nameler nasıl drill altyapısına bu kadar yakışabilir ya ?? Her dinlediğimde aşık oluyorum 😍
VINI
VINI 10 gün önce
''VINION - Palavra'' dinlerseniz sevinirim... Kitle elde etmem lazım,
Cansu Canbolat
Cansu Canbolat Aylar önce
Ezhel kendi ekibiyle, yol arkadaşlarıyla gurur duyduğunu bu kadar güzel anlatabilirdi, yolunuz daim olsun, daima ☺
Alican Uluğtekin
Alican Uluğtekin 5 gün önce
Başarılı.
Arda Gangz
Arda Gangz 9 gün önce
Sarkimi dinlesenize
VINI
VINI 10 gün önce
''VINION - Palavra'' dinlerseniz sevinirim... Kitle elde etmem lazım,
Arda Gangz
Arda Gangz 24 gün önce
şarkımı dinlesinize profilden troll ama
CLhighlightsful
CLhighlightsful Aylar önce
Dave and Stormzy (Clash) ritminden alinmish. Cok benziyor. trvid.com/video/video-oFqVvjq6BGM.html
Alara
Alara Aylar önce
1:02 Ezhelin mükemmel bir sesi var hep bu saniyedeki gibi böyle müzikal şarkılar çıkararak sesinin hakkını vermeli bence
Berk Kıraç
Berk Kıraç 23 gün önce
@Hayattan zevk Almıyorum benle şifreli konuşmayın anlamıyom valla anlamıyom
Hayattan zevk Almıyorum
@Berk Kıraç 88887😃😃
Hayattan zevk Almıyorum
@Besti Rovsen oıı
Besti Rovsen
Besti Rovsen 25 gün önce
aynen en sevdigim kisim
Berk Kıraç
Berk Kıraç Aylar önce
@Kara evet sana katılıyorum ama mesela norm ender bütün new schoollara giydirip kitleye oynamaya başlaması benim sinirimi bozuyor sence de öyle değil mi?
yasemin nazlı
yasemin nazlı 9 gün önce
bu adamın sesi çok güzel türküleri bile güzel söylüyor helâl olsun yolun açık olsun her zaman başarılar dilerim 😊
VINI
VINI 8 gün önce
''VINION - Palavra'' dinlerseniz sevinirim , Kitle toplamam lazım.
elif yılmaz
elif yılmaz 28 gün önce
Bu adama ölüyorum ya hem karakter hem ses hem söz çok çok iyi
FARUK TÜRÜDÜ
FARUK TÜRÜDÜ Aylar önce
bir kişinin sesi bütün müzik türlerine nasıl uyabiliyor ya anlamıyorum çok nadir özellik
afitap
afitap Aylar önce
Açıklama kısmına şarkı sözlerini yazmanız çok iyi olmuş. Aynı anda dinleyip, söyleyebiliyorum 🥰
Ali Ak
Ali Ak Aylar önce
altyazı olarak da var zatenn
Fanta free
Fanta free Aylar önce
35 Yaşındayım Türkçe Rap Cartel döneminden beri yakından takip ediyorum.Ezhel çok özel bir Yetenek
The Bro's
The Bro's Aylar önce
en kötü gününü en güzel güne çeviren insandır ezhel ❤❤❤
Jorji Costava
Jorji Costava Aylar önce
Güzel şarkı olmuş, hem beat hem sözler açısından başarılı. Devamke!
Mustafa Şahin
Mustafa Şahin Aylar önce
var mı son zamanlarda çıkan boyle yaratıcı bi sanatçı?...hiç tarzım olmamasına rağmen sürekli dinliyorum.. sürekli üretmeye devam ediyor sanatçı adam
M.ilkan DURAN
M.ilkan DURAN 4 gün önce
@Yusuf Emirhan Oğuz evet değil rapi sanat yapan tek adam Sagopa dır
Yusuf Emirhan Oğuz
Yusuf Emirhan Oğuz 4 gün önce
@M.ilkan DURAN Şehinşah sanatçı değil ozaman dimi
VINI
VINI 10 gün önce
''VINION - Palavra'' dinlerseniz sevinirim... Kitle elde etmem lazım,
Safa
Safa 17 gün önce
@Aiqs peki kardeşim zevkler renkler tartışılmaz
Aiqs
Aiqs 18 gün önce
@Safa fanboy olmaya gerek yok aga
Hit Şarkılar 2022
Hit Şarkılar 2022 27 gün önce
*bir kişinin sesi bütün müzik türlerine nasıl uyabiliyor ya anlamıyorum çok nadir özellik*
Yavuz Inan
Yavuz Inan Aylar önce
Adam beat üzerinde dans ediyor resmen gelişineyi reverb yapıp dur dediği kısmında beati durdurması falan on numara başarılı yine ezhel👌🏻
VINI
VINI 10 gün önce
''VINION - Palavra'' dinlerseniz sevinirim... Kitle elde etmem lazım,
AYNEEEN
AYNEEEN 29 gün önce
çalıntı knk
AFApollon
AFApollon Aylar önce
Onu prodüktör aranjede ayarlıyor.
Uee Bunee
Uee Bunee Aylar önce
@Kubilay Doğan 2.13
Kubilay Doğan
Kubilay Doğan Aylar önce
Hangi kısım orası
Gizlibahçeninardındakiece
Ezel Bi harika muhteşem ötesi ya yaptığı şarkıların kalitesi ayrı harika zaten umarım hep böyle devam eder
Mustafa Çağlar Gümüşsoy
Piyasayı yönetmesi gereken kişi
En yeni Müzik
En yeni Müzik Aylar önce
*Global ve gerçek bir sanatçı*
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi ya
Don't Look at My Profile!
i 706,570 Selam, PROFİLİMDEKİ PLAYLİSTİ SAKIN İZLEME! DON'T WATCH THIS VIDEO 😮😮❌❌ - -------Almak kolay ödemek zordur... 10
Damla Balaban
Damla Balaban 24 gün önce
gerçekten çok daha iyi yerlere gelmeyi hakediyorsun mükemmel olmuş
ɢɦօֆȶ
ɢɦօֆȶ Aylar önce
Bu adam işini biliyor..:)
_ Kerimova_
_ Kerimova_ 18 gün önce
Klip ,müzik,ses çok güzel daima Ezhel bizimle Ezhel 💜 Ezhel 👑 Ezhel ❤
Hatice Güler
Hatice Güler Aylar önce
Elbet bi gün dönersin, Türkiye seni seviyor 🧡
_İs.LeoMessi_
_İs.LeoMessi_ Aylar önce
Rapi,uyumu,tarzı herşeyi mükemmel bu yüzden ezhel dinlemeye devam DAİMA.
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
Puppetizm
Puppetizm Aylar önce
👍
AkıllıDeLi
AkıllıDeLi Aylar önce
👍
Lalisam&Queen
Lalisam&Queen Aylar önce
Bütün rapcilarin zamanla sarkilarinin kötüleştiğini ama ezhel in DAİMA ayni sekilde fevkalede olduğunu hatırladığın o an...
burçin satık
burçin satık Aylar önce
nahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
yönetici fury
yönetici fury 3 gün önce
Ezhel yasiyor resmen bu sözler ağır gelmesin size bebeler siz oynayin oyun hamuru
Hakan Deniz
Hakan Deniz 9 gün önce
Bu işin hakkını veriyorsun DAİMA 👏💯🔥
sadecearda
sadecearda Aylar önce
Ezhel efsanesin be abi 🧟🧟 Yakında yeni şarkı atta piyasa uçsun 🥂🥂
Melisa'
Melisa' Aylar önce
Kaliteli müzik yapıyor diyebileceğimiz nadir kişilerden biri de Ezhel
BERAT BS
BERAT BS Gün önce
@VINI nedion
Mia İlayda
Mia İlayda 2 gün önce
Aynen öyle 👍
VINI
VINI 10 gün önce
''VINION - Palavra'' dinlerseniz sevinirim... Kitle elde etmem lazım,
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
Nisanur Metin
Nisanur Metin Aylar önce
Katılıyorum sonuna kadar 👏
Fırat Turan
Fırat Turan Aylar önce
Şarkı okadar iyi ki kapatınca bile kafamın içi dima.
Arzu Türkoğlu
Arzu Türkoğlu 23 gün önce
Birgün öyle yerlere gelicem ki benimle bir yerlerde bir bardak bişeyler içtiğini söylediğinde sana kimse inanmayacak 😎
Kuşçu
Kuşçu 18 gün önce
Rap müzigin bence kralın tacısın sen ezhel
Hayata Dair
Hayata Dair 6 gün önce
Şehrimin tadı, başka , O video her zaman favori.
Serhat
Serhat Aylar önce
şuan ki piyasa rapcilefinin iki üç şarkısı hatirlanirken ve onlardan sonra unutulurken bu adam ne yaparsa yapsın dinleniyor ve hatırlanıyor çünkü piyasa adami değil harbiden rap adamı.
CLhighlightsful
CLhighlightsful Aylar önce
Dave and Stormzy (Clash) ritminden alinmish. Cok benziyor. trvid.com/video/video-oFqVvjq6BGM.html
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
◊Ǥ◊ PROFEXOR
◊Ǥ◊ PROFEXOR Aylar önce
Haklısın ve adamın dibisin
caglar yazici
caglar yazici Aylar önce
Adamin dibi la….. adamda hersey var en önemlisi karekter de var. Insan!!!
Elcan Cəfərli
Elcan Cəfərli 4 gün önce
New schooldan Ezhel herzaman sesini duyuracak daima 🎶❤️
Yakup Ayan
Yakup Ayan Aylar önce
Şarkı sözleri Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Ulaşama'n denesen de edindiğim şiara Gerek bile göremedin artık kıyasa Satamadın bu ruhu üç beş fiyata Geldim gördüm yendim üzgün piyasa Sıçtık paçalarımızdan Fiyaka gezdim Berlin, Zürih, Münih, Viyana Görüşek mi zirvelerde bi ara Kala bütün dünya bi yana Yine yanıp gide yıllar ziyana Karanlıktan güneşler gibi doğup Geceler gibi üstüne batınca Zaferimin gölgesinde kaldın Tekrar kazandık galiba Affet bu işler harika Aramıza girip durur koca bi farika Bize yamuğunu geri sokturtma bi daha Bana yedi yirmidört müzik vardiya Dolu sağım solum chicas manitas Yapamam ki şaibe yok hayır la Sözümüz gerçek kalır daima Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Çete muzaffer daima, ey Şaşırıp derler dahiyane ey, ey Bebeler kaldı amiyane ey, ey Ağzına sıçsam şairane ey, ey ey Pata küte yedi yirmidört bi parti hali Psikopat disco partizani Lahmacunumda parmigiano Koal markadır kâr ticari Dediler fenasın hayli şahane O kadar iyiyiz ki hak ihlali Deli güzel ol bana fan vesaire Kulisime gel bana sar bi tane Gelişine vurdum gol hiç durduğum yok Kudursun orçolar huzursuz oldu dur Yorgunluğumu aldı sonra konser yollarından sonra yavru beautiful Tahtımız sağlam saldır ister vur Berlin, Angara, İstanbul Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima
Rreana
Rreana Aylar önce
kimse Ezhel'in seviyesine ulaşmaz yeni şarkıcılar rap yaptıklarını sanarken Ezhel onları sollar :)
Tuğçe Sönmez
Tuğçe Sönmez 29 gün önce
Mero da iyi ama , ben de Ezelciyim
Melisa'
Melisa' Aylar önce
@NEVER SNITCH Haklısın. Hatta Ezhele terörist diyen herkes şimdi ezhelin fanı oldu
Aysella
Aysella Aylar önce
@NEVER SNITCH evvet işte bu.
Rreana
Rreana Aylar önce
@NEVER SNITCH kim dedi agam ben ezelden beri onu seviyorum sevmeyen başka seven başka ben onu hep dinliyordum cocuklugumdan beri
NEVER SNITCH
NEVER SNITCH Aylar önce
Ezhel ilk patladığında ona yeni yetme diyordunuz. Ne oldu?
Gönder Gelsin Be Hocam
İlk çıktığında tam dinlemeden pek sevmemiştim ama dinleyince anladım...... Ais Ezhel
FURKANDRIP
FURKANDRIP Aylar önce
*Türkiye’nin son dönemlerinin en iyi sanatçısı kim ne düşünürse düşünsün umrumda değil bu gerçeği değiştirmez , ezhel her tarz’ı dünya çapında yapabilecek bir insan . Şu hayatta ölmeden ufo ile ikinci bir albümü gelmesi için her şeyi yapardım*
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
Eda Nur Önal
Eda Nur Önal Aylar önce
Dünya çapında ünlü olmayı hak ediyorsun umarım olursun en kısa zamanda
Bella
Bella Aylar önce
Tekrar tekrar dinliyorum doyamıyorum harika olmuş yapıyorsun kaliteli müzik Daima❤
Yksdiyebirzıkkımaçalışıyorbukız
bayılıyorum bayılıyorum sanaa
Kara
Kara Aylar önce
Ezhel sana en yakın dostum dediğin insanın soyleyemeyecegı seyı simdi söylüyorum:Bu zamanlar senin zirven tadını çıkar ve yapmak yapabilmek ıstedıgın herseyı yap. 3_4sene sonra sadece bu basyapıtlarınla hatırlanacaksın. SENİ SEVİYORUM KARDESIM
Kara
Kara Aylar önce
@Vi sen kaliteli işler yap hickimseye de ödün verme kitlen zaten kendiliğinden olur çünkü bagiramayanlarin sesini sen duyuruyorsundur.Ezhel gibi...
Kara
Kara Aylar önce
Kitle kazanılmaz kardeşim hak edilir.
Hivron
Hivron Aylar önce
Gerçek sanatçı .... Seninle gurur duyuyoruz. Şarkılarınla aydınlat bizi🍀
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
NAPİM
NAPİM Aylar önce
slm param bitti bitanecik vidomu izle 😃
AkıllıDeLi
AkıllıDeLi Aylar önce
👍
Ayşe Rana Köroğlu
Ayşe Rana Köroğlu 10 gün önce
Türkiye Ezhel in kıymetini bilmiyor özellikle (Show haber) ama biz burdayız yanlız değilsin Ezhel~
Kıvanç AYVA
Kıvanç AYVA Aylar önce
hayatımda böyle güzel bir şarkı duymadım azına sağlık
x
x 10 gün önce
ışık saçmak için önce yanmak gerek ( ezhel'in üstündeki )
Soccer live
Soccer live Aylar önce
Ezhel is number one "DAİMA"
MŞ04
MŞ04 Aylar önce
Müziğin birçok rengi var. Ezhel bu renklerin hepsine sahip. Kasvetli bir yağmurdan sonraki gökkuşağı gibi umut,sevgi,barış...
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
Özlem Ayvaz
Özlem Ayvaz Aylar önce
❤️
DONT
DONT Aylar önce
*Her şey için teşekkür ederim.Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzlemeyin 😶😶❌❌.*
Furkan Öretmen
Furkan Öretmen Aylar önce
Şarkı Sözleri Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Ulaşama'n denesen de edindiğim şiara Gerek bile göremedin artık kıyasa Satamadın bu ruhu üç beş fiyata Geldim gördüm yendim üzgün piyasa Sıçtık paçalarımızdan Fiyaka gezdim Berlin, Zürih, Münih, Viyana Görüşek mi zirvelerde bi ara Kala bütün dünya bi yana Yine yanıp gide yıllar ziyana Karanlıktan güneşler gibi doğup Geceler gibi üstüne batınca Zaferimin gölgesinde kaldın Tekrar kazandık galiba Affet bu işler harika Aramıza girip durur koca bi farika Bize yamuğunu geri sokturtma bi daha Bana yedi yirmidört müzik vardiya Dolu sağım solum chicas manitas Yapamam ki şaibe yok hayır la Sözümüz gerçek kalır daima Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Çete muzaffer daima, ey Şaşırıp derler dahiyane ey, ey Bebeler kaldı amiyane ey, ey Ağzına sıçsam şairane ey, ey ey Pata küte yedi yirmidört bi parti hali Psikopat disco partizani Lahmacunumda parmigiano Koal markadır kâr ticari Dediler fenasın hayli şahane O kadar iyiyiz ki hak ihlali Deli güzel ol bana fan vesaire Kulisime gel bana sar bi tane Gelişine vurdum gol hiç durduğum yok Kudursun orçolar huzursuz oldu dur Yorgunluğumu aldı sonra konser yollarından sonra yavru beautiful Tahtımız sağlam saldır ister vur Berlin, Angara, İstanbul Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima
Serw4n
Serw4n 20 gün önce
EZHEL dinlerim daima EZHEL severim Daima EZHEL üstte DAima
Songül Kaplan
Songül Kaplan 20 gün önce
Bazı yeni rapçilerin şarkılarını keşfetmeye çıkmıştım sonra buraya ruhumu arındırmaya geldim. Resmen zehirlendim diyebilirim. Ezhel eski tarzını bıraktı falan diye üzülüyordum, artık üzülmüyorum çünkü kalite yine ortada. Ezhel’in pişmiş olduğu o kadar aşikar ki.. yani emeğinin ekmeğini yiyor adam. Seviyorum bu adamı. Özellikle beni etkileyen şarkının kulağıma hoş gelmesinden ziyade, sözlerinin bana anlamlı gelmesi. Farkında olan, zeki olan, şarkılarıyla bir şeyler katıp bizi teselli etmek isteyen biri Ezhel. Söz seçimi, kelimeleri yan yana getirişi, bunlarda bazen tek anlamdan ziyade katmanlı anlamlar olması, havadan sudan kelimeler değil düşünülmüş, içselleştirilmiş, ağırlığı olan, eksik görüldüğünde sözlük açıp araştırılan, bazen eski metinlerden günümüze taşıdığı fazla günlük ve fazla laubali olmaması ve söylerken ağzını yayarak şarkı söylememesini çok seviyorum. Diğerlerinde bunları göremediğim için bünyem almıyor basit şeyleri. O yüzden değerini daha iyi anladım şimdi. Ayrıca sadece bu da değil. Ezhel’in yüreğindeki iyiliğini görebiliyoruz. Adaleti arayışı, toplumsal konulara kör kalamayışı, sınıf ayrımının karşısında dik duruşu yanında varoluşsal sancıları da aktarması beni cezbeden şeylerden. İyi ki varsın Ezhel. 2018 den beri iyi ki tanımışım seni.
C6 MUSİC
C6 MUSİC 19 gün önce
Abonelesim mi
Yaren Satılmış
Yaren Satılmış 20 gün önce
Tartişmaya gerek yok adam her konuda iyi ve mükemmel bir sesi var gerek ais ezhel olsun gerek simdiki ezhel olsun adamin sarkilarinin her birinin bana verdigi his cok farkli ve guzel her zaman dinledim hic sıkılmadım ais ezhel tekler ama neyse sosis ve salam
avolin54
avolin54 Aylar önce
Sayili insanlardan birisisin gerek globalda gerek yerelde ulken seninle gurur duyuyor ❤🏆🏆🏆🏆🏆
avolin54
avolin54 Aylar önce
@Beril Kozdağ sevdim onuu
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
Seslendirme Dublaj
Seslendirme Dublaj Aylar önce
*Merhabalar kendi capımda seslendirme yapiyorum son videoda CAİLLOU NUN SESİNİ YAPTIM İZLERMİSİNİZ YORUMLARINIZ COK ÖNEMLİ*
Emrah Kaya
Emrah Kaya Aylar önce
trvid.com/video/video-dmfn-8IKdTM.html Finally it's here
Şeyma Subaşı
Şeyma Subaşı 21 gün önce
yürü be ezhel helal olsun
GÖKHAN G.
GÖKHAN G. Aylar önce
Dinleyenler mutlaka 3. Kez falan dinleyin tekrarladıkça beat akıyor Dinleyin.
Yuna-Chan ちゃんねわ
0:02 "Sadece şu an değil." 0:03 "sonsuza kadar." 0:05 'te de yapimci yazmış
SUCH
SUCH Aylar önce
Yemin ederim şarkıdan çıkamıyorum farklı bişey bu adam
gokaybjk
gokaybjk Aylar önce
Dünya çapında bir yeteneksin. İşin güzel tarafı hiç kendisini bozmuyorsun. Üzerine koyarak gidiyorsun. Olm ayağına taş değmesin la. Çok seviyoruz biz seni. Keşke bir gün tanışsak
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
Enis Tekin
Enis Tekin Aylar önce
Aga sana bir sır verim mi nasıl görünüyorsa öyle haberin olsun. Alsancakta önümden geçti fotoğraf için durdurduk. Naif biraz biraz utangaç çokça alçakgönüllü
Abubekir Söylemez
Abubekir Söylemez 11 gün önce
Çok iyi parça ya çıktığından beri surekli zamansız iyi biseyler dinlemek istediğimde aklıma gelir açıp dinlerim
Zuleykha Habibli
Zuleykha Habibli 9 gün önce
ölmeden önce Ezhel konserine gitmem şart😎
FATIH G.
FATIH G. 23 gün önce
Dinliyoruz daima. TAKİP ediyoruz daima. Efsanesın daima. Ankaradan dunyaya...
Burak KARAKUŞ
Burak KARAKUŞ 20 gün önce
- Bu aralar çok fazla Ezhel dinliyorsun galiba + Yalnız şimdi değil daima
Yare - Rap
Yare - Rap Aylar önce
Öldüğünde kesinlikle bir filmin yapılacak gibi duruyor Sercan abi hatta adı da "Ezhel:Ankara'dan Dünya'ya" falan olur...
Müslüm Özgül
Müslüm Özgül Gün önce
Yalakalık part 1
s65 serkan
s65 serkan 2 gün önce
Ölmedende yapıpabilir
Kara
Kara 4 gün önce
@Perviz kardeş millet kardeş ülke kardeş şehir
Perviz
Perviz 4 gün önce
Ankaradan değil Bakü'den
Burçin Çetin
Burçin Çetin 5 gün önce
Ne harika bir yorum 🌺🌺
Sümeyye Hangül
Sümeyye Hangül 12 gün önce
Bu adamın her şarkısı mı güzel olur ya helal 🤌💣
Nuruxan Ovciyev
Nuruxan Ovciyev 15 gün önce
Piyasadaki saçma sapan drill leri görüp tokat gibi bi iş yapmış. Beat üzerinde yağ gibi kayiyor. Yüzüncü dinleyisim herhalde
Emirhan Akbaş
Emirhan Akbaş 29 gün önce
Abiya biye bu adamın şarkıları az dinleniyo
Eser Y.
Eser Y. 25 gün önce
her gün dinliyorum yine çok güzel bir şarkı olmuş
Lodos Back
Lodos Back Aylar önce
Türkçe Rap’i farklı seviyeye taşıyorsun. Gerçekten gurur meselesisin Ezhel. Teşekkürler...
pot
pot 23 gün önce
rap mi ok
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
Don't Look at My Profile!
ı 706,570 Selam, PROFİLİMDEKİ PLAYLİSTİ SAKIN İZLEME! DON'T WATCH THIS VIDEO 😮😮❌❌ - -------Almak kolay ödemek zordur... 11
Lodos Back
Lodos Back Aylar önce
@eminemisstarss seviye diye adlandırıyorum kanka yine de kendi düşüncen kendi düşüncem
ömer ayaz
ömer ayaz 27 gün önce
Başarılı rap sunuyor bize Daima dinleyecez ezhel candır 👍 😊
Lady Dark
Lady Dark 20 gün önce
Genel Bakış Şarkı Sözleri Ana Sonuçlar Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Ulaşama'n denesen de edindiğim şiara Gerek bile göremedin artık kıyasa Satamadın bu ruhu üç beş fiyata Geldim gördüm yendim üzgün piyasa Sıçtık paçalarımızdan Fiyaka gezdim Berlin, Zürih, Münih, Viyana Görüşek mi zirvelerde bi ara Kala bütün dünya bi yana Yine yanıp gide yıllar ziyana Karanlıktan güneşler gibi doğup Geceler gibi üstüne batınca Zaferimin gölgesinde kaldın Tekrar kazandık galiba Affet bu işler harika Aramıza girip durur koca bi farika Bize yamuğunu geri sokturtma bi daha Bana yedi yirmidört müzik vardiya Dolu sağım solum chicas manitas Yapamam ki şaibe yok hayır la Sözümüz gerçek kalır daima Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Çete muzaffer daima, ey Şaşırıp derler dahiyane ey, ey Bebeler kaldı amiyane ey, ey Ağzına sıçsam şairane ey, ey ey Pata küte yedi yirmidört bi parti hali Psikopat disco partizani Lahmacunumda parmigiano Koal markadır kâr ticari Dediler fenasın hayli şahane O kadar iyiyiz ki hak ihlali Deli güzel ol bana fan vesaire Kulisime gel bana sar bi tane Gelişine vurdum gol hiç durduğum yok Kudursun orçolar huzursuz oldu dur Yorgunluğumu aldı sonra konser yollarından sonra yavru beautiful Tahtımız sağlam saldır ister vur Berlin, Angara, İstanbul Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima
Hadi Biraz Müzik Yapalım
Türkiye de tek dinlenebilecek trap yapan kişi Ezhel dir net
OTTOMAN EMPİRME TURKEY
ŞEHİNŞAH DA İYİ AGA
YUSUF ÖNAL
YUSUF ÖNAL 15 gün önce
Sınıfta bu şarkıyı açmışımdır -Öğretmen: Oğlum sen ne yaptın ya.
Onur Akkız
Onur Akkız Aylar önce
Bir Türkçe rap dinleyicisi olarak seni daima seveceğim Ezhel. Elmas gibisin daima.
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
Don't Look at My Profile!
c 705,844 Selam, PROFİLİMDEKİ PLAYLİSTİ SAKIN İZLEME! DON'T WATCH THIS VIDEO 😮😮❌❌ - -------Almak kolay ödemek zordur... 3
Suham Özdemir
Suham Özdemir Aylar önce
Vay anasını çok iyi la Bu arada altın çocuğuyuz . Ezheli de ne olursa olsun koruyalım ülkemizin böyle rapçiler var diye çok şanslıyız nokta .😁ezhel adamın dibidir
Hira Akkoyun
Hira Akkoyun 8 gün önce
Herhalde birinin konserine gidemilseydim o kesin ve net bir şekilde ezhel olurdu her zaman zirvede kalıcak sın daima
Samet Öztürk
Samet Öztürk 5 gün önce
Ben uziye giderdim
soviet pop cat
soviet pop cat 28 gün önce
Yeni ezhel i gördükçe gelen üzüntü biliyorum o sendede var.
Swokq
Swokq Aylar önce
Şarkı Sözleri Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Ulaşama'n denesen de edindiğim şiara Gerek bile göremedin artık kıyasa Satamadın bu ruhu üç beş fiyata Geldim gördüm yendim üzgün piyasa Sıçtık paçalarımızdan Fiyaka gezdim Berlin, Zürih, Münih, Viyana Görüşek mi zirvelerde bi ara Kala bütün dünya bi yana Yine yanıp gide yıllar ziyana Karanlıktan güneşler gibi doğup Geceler gibi üstüne batınca Zaferimin gölgesinde kaldın Tekrar kazandık galiba Affet bu işler harika Aramıza girip durur koca bi farika Bize yamuğunu geri sokturtma bi daha Bana yedi yirmidört müzik vardiya Dolu sağım solum chicas manitas Yapamam ki şaibe yok hayır la Sözümüz gerçek kalır daima Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Çete muzaffer daima, ey Şaşırıp derler dahiyane ey, ey Bebeler kaldı amiyane ey, ey Ağzına sıçsam şairane ey, ey ey Pata küte yedi yirmidört bi parti hali Psikopat disco partizani Lahmacunumda parmigiano Koal markadır kâr ticari Dediler fenasın hayli şahane O kadar iyiyiz ki hak ihlali Deli güzel ol bana fan vesaire Kulisime gel bana sar bi tane Gelişine vurdum gol hiç durduğum yok Kudursun orçolar huzursuz oldu dur Yorgunluğumu aldı sonra konser yollarından sonra yavru beautiful Tahtımız sağlam saldır ister vur Berlin, Angara, İstanbul Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima Yalnız şimdi değil daima Tayfam muzaffer daima Sağlam karakter daima Elmas gibiydik daima Turkish top 10 şahika Dertler çektik daima Nereden bilece'n sahi la O yüzden devir daima
Şarkılar Pop remix
*Global ve ülke çapın da sayılı isimlerdensin kulağımız da top 1 kalacaksın ezhel daima,*
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi ya
Chuk-E
Chuk-E Aylar önce
ingilizce ve türkçe iki parça yaptım kanalımdan bakabilirsiniz. Kitleye ihtiyacım var.
Berçem İlhanlı
Berçem İlhanlı Aylar önce
Şarkıları bir tek bana mı mükemmel ve anlamlı geliyor? :)
Shahlar Aliyev
Shahlar Aliyev Aylar önce
Dünya standartları için bile çok fazla iyi. Woow!
Berkay TAN
Berkay TAN Aylar önce
2023 TE ÜLKEYE GERİ DÖNÜŞ BEKLİYORUZ KRAL !!!
Çiğdem Bağı
Çiğdem Bağı Aylar önce
Adam oğlu adam ortalığı dağıtmış yine
Alifurkan Aksu
Alifurkan Aksu Aylar önce
Ezhel'i Türkiye'de iktidarda kim olursa olsun baştacı yapmalı, böyle olmamalıydı. En büyük hayallerimden birisi seni memleketinde, Türk gençlerini de seni özgürce dinlerken görmek. Cansın be
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
Diş hekimliği #ck
Diş hekimliği #ck 2 gün önce
Bu adam 2 seneye dünyada top10 a rahat girer
Efe Çakır
Efe Çakır 13 gün önce
Yare - Rap efsaneler ölmez.
twicegay
twicegay Aylar önce
Sesi çok yakışıklı, sesten hoşlanıyorum
slim35tr
slim35tr 22 gün önce
lirikleri murda mı yazdı bu ne şairanelik böyle yav adeta her bir cümleden anlam fışkırıyo
Emrah Bulut
Emrah Bulut Aylar önce
Yıllarca sıkılmadan dinleyebileceğim bir rapcısın kardeşim.Allah yokluğunu göstermesin başarılarının devamını diliyorum.
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi ya
Halil
Halil Aylar önce
.. İnsanlara faydalı olacağını düşündüğümüz Psikoloji, Felsefe ve Yabancı dil ile ilgili içerikli videolar üretiyorum. Kanalımızda bulabilirsiniz.
Emre Güneş
Emre Güneş 2 gün önce
"Işık saçmak için önce yanmak gerekir"
Tarık Erkul
Tarık Erkul 22 gün önce
Güzel kaliteli iş olmuş yüreğine sağlık kardeşim.
ALTIN RABIYA
ALTIN RABIYA 11 gün önce
Yine Efsane Yine Herzamanki Gibi Ezhel 🫶 Her Parcami Harika Olur Ya , Goo Mann DAIMA !! 💃❤️
eda
eda Aylar önce
her şarkı kalitelimi olur oluyormuş
Mehmet Ali Aksoy
Mehmet Ali Aksoy Aylar önce
Global ve gerçek bir sanatçı
AkıllıDeLi
AkıllıDeLi Aylar önce
👍
baran kul
baran kul Gün önce
Yalnız şimdi değil daima 👏👏👏 moruk o nasıl akış öyle … o kadar iyisin ki hak ihlali
Muro 0302
Muro 0302 20 gün önce
Dikkat müzik bağımlılık yapıyor..
Buket
Buket Aylar önce
Son birkaç haftadır beni motive eden tek şarkı
Sound Collector
Sound Collector 7 gün önce
0.54-1.05 arası yaptığı nağmeler en sevdiğim dogaçlaması ezel'in.Kendine has tarz budur,auto tune'cu tayfayı kudurtur:)
Emrullah Güzel
Emrullah Güzel Aylar önce
Global ve ülke çapın da sayılı isimlerdensin kulağımız da top 1 kalacaksın ezhel daima,
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - başaramadım, başaramadııım / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
AkıllıDeLi
AkıllıDeLi Aylar önce
👍
Sonraki
AYA - Murda & Ezhel (prod. Spanker)
3:08
görünümler 214 000 000
Ezhel - Geceler
3:44
görünümler 23 000 000
O que é que tens feito?
3:12
görünümler 6 300
Ezhel - Ağlattın (Official Music Video)
3:22
Ezhel - Allah'ından Bul
3:03
görünümler 40 000 000
Ezhel - Mayrig (Live)
3:28
görünümler 10 000 000
Sefo - Tutsak (prod. by Aerro)
3:03
görünümler 39 000 000
İmkansızım
3:43
görünümler 42 000 000
Şarkılar Sokaklara Ait
3:16
görünümler 161 768
Seren Serengil - Valla
2:25
görünümler 864 753
Hande Ünsal - Son Perde
2:43
görünümler 4 300 064
Sefo, Capo - ISABELLE (Official Video)
2:26
Doğu Swag - Ben Çocuk Değilim
2:11
görünümler 2 722 231
Sagopa Kajmer & Ramiz - Elbet
3:35
görünümler 964 139