Karanlık

EVİMİ YENİLİYORUM! Part #3 | Akılsız başın cezası..

Fuat Sarıgül
görünümler 161 161
99% 1 606 6

İLETİŞİM
fuat@51digital.com
Instagram : instagram.com/fuatsarigul

katma

 

22 Nov 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Bensu ASLAN
Bensu ASLAN 11 gün önce
Acaba bukalemunu yatay olarak televizyonun üzerine mi koysaydın
Burcu Öner
Burcu Öner 14 gün önce
Tablonun renklendirilmiş halinin linki var mı ?
Deniz Ünlü
Deniz Ünlü 23 gün önce
Fuat her anlamda çok zevklisin ve kendini sürekli geliştirdiğini görmek çok keyifli. Onca yorum okudum ama soran olmamış sanırım desenli polar hırkanın markasını paylaşır mısın? :)
Ece Uluçay
Ece Uluçay 23 gün önce
Guernica nın her parçasında ayrı bir anlam yatıyor gerçekten tablo incelemesini izlemenizi tavsiye ederim hayran kalcaksınızz..evde de mükemmel oldu ilk işim kendi evime de yapmak olcak bayıldım
Hello Mirror!
Hello Mirror! 23 gün önce
Düğüne mi gidicem,kapı mı boyıycam, kız mı istiycem belli değil 😅😅
Selvanur Aslan
Selvanur Aslan 28 gün önce
Ya Fuat, bence o çerçevelerin en alttaki üç tanesi en üste sola alınmalı. Diğer videoda sanırım zaten sen de öyle istemiştin. Yani kimsenin boyu oraya yetmese bile aşağıdan çok yukarısı daha çok gözükür bir de aşağıda daha çabuk tozlanır onlar 😅
Demet Kaya
Demet Kaya 28 gün önce
Bukalemunu tv onunde yere koy ☺ tvye girecek gibi dursun.
İsim Soyisim
İsim Soyisim 28 gün önce
Serkan daha cok ciksin videolarda lutfeeeeeeeen
Abdullah Kerim
Abdullah Kerim Aylar önce
Evi bu kadar siyah yapmamalısın renklerin vermiş olduğu bir sinerji var bunu unutmamalısın
Yy Y
Yy Y Aylar önce
Cicegi aydinliga koy.yatak odana dolaplara hazeran yapilabilir
Melike Şanlı
Melike Şanlı Aylar önce
Ah Fuat ilk katta baya kapandı dedin ya orda kendimi gördüm 😂 bende bütün evin kahverengi kapılarını beyaza çevirdim ilk kat mutluluk veriyor sonraki katlar keşke baslamasaydimla devam ediyor 😂
BAHAR ATAY
BAHAR ATAY Aylar önce
Çok tatlı bir youtuber💚
Mehmet Veli Gerçek
Çerçeve için antika satan yerlere eskicilere pazarlara gidin, 5 liraya falan alırsınız bir tanesini
Melike Ercan
Melike Ercan Aylar önce
Efsane olmuş evin güle güle otur
Tuğba Kmn
Tuğba Kmn Aylar önce
Guernica nın tablosu= Sait Faik in Abasıyanık kitabı
Tuğba Kmn
Tuğba Kmn Aylar önce
Hem yakışıklı hem ucuzcu ekonomik bir adam Allahım
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
simdiii arkadaslar dostlar yorumlari okudum. buradan toplu cevaplar vermek istiyorum. 1 kapiyi sprey boyayla boyamak pek saglikli bir sonuc dogurmuyor 2. maralin gorunmesi konusunda bu karar tamamiyle ona ait 3. yastik kilifinin degistirilmesi konusun da bende size hak veriyorum en kisa zamanda hallediyoruz ;) 4. tablo evet biraz daha yukarida olabilirdi ama suanda bi sure matkap gormek istemiyorum fakat halledicez :) 5. tv nin arkasin daki duvar boyasinin markasi KYK yapi kimyasallari model h201 dekoratif siva olarak geciyor. yorumunuza begeninize ve videoyu izlemek icin ayirdiginiz zamaniniza saglik. TESEKKURLER
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
herkese tekrardan merhaba. ozurdilerim beklettim ve ihmal ettim. neyse ben geldim ne diyorduk? ;)
Aslı '
Aslı ' Aylar önce
I love you diyodukkkk
Rabia Gökmen
Rabia Gökmen Aylar önce
Kaç gündür avizeyi düşünüyorum inşallah istedigin gibi olmuştur ve biz görürüz avize yani avize 😉
Yaren Öztürk
Yaren Öztürk Aylar önce
senin ses tonundan okudum
Sude Çakar
Sude Çakar Aylar önce
Binlerce kişi akıllarda tek bir soru “avize oldu mu?” 😂
Sena Kurugollu
Sena Kurugollu Aylar önce
Avize
iozg iozg
iozg iozg Aylar önce
Benim ust komsum gibi 2 ay tadilat yapti sabahin korundeeeeee 7 de basliyodu aksam 9 a kadar dingilll. Sikayet ettim bu kezde 10 da basladi h.sonu da devam etti kavgaya gittim laf anladi sonunda arada yapiyo gene vuruyom alttan😂😂😂 niye anlattim bilmiyorum giriste matkap.ve saati gorunce delirdim geneeeeeéeeeeee😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😂
Sedef Bulut
Sedef Bulut Aylar önce
Fuato çerçeveleri yapıştırdığın bantın adı markası nedir ?
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
eyvahh valla bende hatirlamiyorum. videoda vardi sanirim bi kontrol eder misin
Melis Dinçer
Melis Dinçer Aylar önce
Bence bukalemunu yatak odasındaki aynanın üzerine yatay bir şekilde koyabilirsin :)
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
orasi icin braz renkli kaliyor :(
Melis Dinçer
Melis Dinçer Aylar önce
Antredeki şifonyerin kulplarını altın rengi yapabilirsin çerçevelerle ve aynayla daha uyumlu olabilir :)
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
evet ama onu daha sonra arik
Merve Turan
Merve Turan Aylar önce
ya fuat ne iyi cocuksun ya.. ne iyi kalplisin bu işlere devam abiiiğğğ..
Selma Yazar
Selma Yazar Aylar önce
Selam koridordaki avizeyi değiştirmek yerine ince halat alıp avizeye yapıştırarak aynı görüntüyü daha ucuza mal edebilirsin 😉
Selma Yazar
Selma Yazar Aylar önce
Işık olayını hesaba katmadım ben ya 😅
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
evet ama aradan isik gecmezdi :(
Fatma Sıla Özkan
Fatma Sıla Özkan Aylar önce
O kertenkele oraya olmaz
melike irven
melike irven Aylar önce
O yeşil bukelemunu letgo da sat!!!
Beyza Kayacı
Beyza Kayacı Aylar önce
Yorumumu okursan çok sevinirim🥳Bu son videolarının hepsini izledim. En ufak bir olayda hemen mod düşürüyosun ve kendi başarısızlığına bağlıyosun ama farketmiyosunki olayların çoğu sana bağlı değil. Biraz da sanki mükemmelliyetçilikten kaynaklanıyo bu sanırım her şeyin kusursuz gitmesini umduğundan ve istediğinden ufak bi aksilikte hemen çöküyosun. Lütfen senden bağımsız gelişen olaylara bu kadar üzülme. Sana bağlı olsa da bu kadar üzülme sen değerlisin ve hiçbir şey senden değerli değil🤍
Beyza Kayacı
Beyza Kayacı Aylar önce
@Fuat Sarıgül rica ederiim🐥he bi de eklemeyi unutmuşum ev mükemmel ötesi olmuş bu ‘dıy’ tarzı işlerde bu kadar yorulma koşturma olmadığında tekrar yapma olmadığında plan değiştirme mecbur ve normal. standart bir alışveriş konforuyla bir tutup moral bozmayalım tebrik et kendini zevkin on numara sonuç efsane👌
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
cok tesekkur ederim bu guzel yorumun ve yonlendirmen icin
buse çalışçı
buse çalışçı Aylar önce
Fuat bence kapının olduğu duvarı da boya hoş durabilir
buse çalışçı
buse çalışçı Aylar önce
@Fuat Sarıgül hahaha çok haklısın :)
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
bi sure boya gormek istemiyorum :)
Merve Şahin
Merve Şahin Aylar önce
Kendin yap projeleri ,ev dekor fikirleri için kanalıma bakabilirsiniz👍
Ada Derin Alptekin
Ada Derin Alptekin Aylar önce
O bukalemun orda olmaz
Ada Derin Alptekin
Ada Derin Alptekin Aylar önce
İlk defa kanalın sahibinden cevap aldım oha ben şok oldum şu an
Zeynep Kurtuluş
Zeynep Kurtuluş Aylar önce
Çok konuşma var sıkılıyor insan ya 🙄
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
hahah e diyorum bende konusturmayin beni diye
Esin Maden
Esin Maden Aylar önce
Hersey cok guzel ama kapı cok iyi olmus izlerken o renk nasıl döncek diyodum ama super
Şevval
Şevval Aylar önce
Abi yatak odanı kendi odama koplayamak istiyorum çok güzelll
Zeynep Duru Acar
Zeynep Duru Acar Aylar önce
Fuat abi kertenkelemsi şeyi masanın veya sehpanın üstüne koyun onun üstüne de mum vs koyabilirsin 🥰
ahu alper
ahu alper Aylar önce
Fuat,ev senin ama damla nin evinin aynısını yap olsun bitsin.copy paste olmuş
ahu alper
ahu alper Aylar önce
@Fuat Sarıgül koltuğun rengi,duvarda ki alçı hissi veren çalışma (senin evini acayip karanlık yaptı) çerçeveler LED ışıklar hasır avizeler tek eksiğin büstler 😉
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
offf okadar farkli ki aslinda :) bi de benim ev daha guzel hahah
İrem Gül Akkurt
İrem Gül Akkurt Aylar önce
3 kanalın videosunu izleyince bir garip ama hoş
kübra ablay
kübra ablay Aylar önce
Küçükköy avizeciler çarşısı çok daha uyqun istediqin her tür avize bulabilirsiniz
Gizem Özoğlu
Gizem Özoğlu Aylar önce
pabloooo😍😍😍 ev harika oldu bu arada ama bence kapıyı kemik rengi yerine daha renkli mint veya somon rengi yapsaydın efsane olabilirdi
clandestina •
clandestina • Aylar önce
inanılmazz güzel olmuşşşşş 😍
Simay Busem
Simay Busem Aylar önce
Her videonda dicem sanırım. Bazı hareketlerin ve mimiklerin efsanne bı şekilde Ozbi'ye benziyooor
Sena Biryan
Sena Biryan Aylar önce
o bukalemunu televizyonun yanına hafif çaprazlama asabilirsin çok güzel olur düz durması hoş değil
ÇAR BOMBA
ÇAR BOMBA Aylar önce
Salondaki duvara gelecek olan resimin ustune sarkitma aydinlatma kullanirsan hoş ve loş olur
Sena Biryan
Sena Biryan Aylar önce
o kadar delirmişsin ki yastıklara küfür ediyorsun çok iyi şxöxpclxpxlpcld
burcu kaya
burcu kaya Aylar önce
Damla altundan keşfettim seni o kadar doğal o kadar tatlısın kiii senin gibi biri keşke hayatımda olsaydı çok iyisin yaaaa
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
umarim coook daha iyileri olur
Sinem kurt
Sinem kurt Aylar önce
Of sana aşığım galiba ya
Ceyda Gülcemal
Ceyda Gülcemal Aylar önce
bence bukalemunu gösterdiğin yere asmalısın 😊
Damla Cici
Damla Cici Aylar önce
Tablo ve kapı 🤩💯
dolunay Argun
dolunay Argun Aylar önce
Harika👏👏👏
nilay demir
nilay demir Aylar önce
♥️
Sıla Özdoğan
Sıla Özdoğan Aylar önce
Bitkinin direkt güneş ışığı almayan ama aydınlık bir yerde olması gerek eğer direkt güneş ışığı alırsa yaprakları yanar ve üzülürsün ev harika oluyor bu arada 👏👏
Sıla Özdoğan
Sıla Özdoğan Aylar önce
@Fuat Sarıgül 🤍
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
cook tesekkurler bilgilendirme icin
Zehra Demir
Zehra Demir Aylar önce
Kopegi bir bebek gibi tutmasi peki, cok tatli abi sbshshsh
Beyza Sert
Beyza Sert Aylar önce
bence o tablo koltuk ve duvar rengi çok odayı sıktı ayrı ayrı güzeller ama uyumlu durmamış
Nurhayat Gültepe
Nurhayat Gültepe Aylar önce
Gözlerinin rengi birbirinden farklı 😏
Deniz Balıkçı
Deniz Balıkçı Aylar önce
İlk defa izledim ne kadar sempatiksin 🤍
meyus sena
meyus sena Aylar önce
20:07 maral
Buse Önder
Buse Önder Aylar önce
Bir erkek olarak bu tür şeylere bu kadar özen göstermen ve çokta büyük olmayan bir bütçeyle harika zevkler ortaya çıkarabilmen çok güzel tebrik ediyorum👍
Çiğdem Uslu
Çiğdem Uslu Aylar önce
Beyaz sprey ile boyasan nasıl olurdu acaba Fuat’ım merak ettim ?
Çiğdem Uslu
Çiğdem Uslu Aylar önce
@Fuat Sarıgül evet sonradan düşündüm de akar kapıdan sprey boya , tutsa çok pratik olurdu senin için , ama Serkan’ın 3 katı bir defada atmaya çalışması ALFA hareketti 😂güzel oldu ellerinize sağlık 👼🏻
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
yok tutmuyormus o
Sıla Duran
Sıla Duran Aylar önce
Bence güzel olur bukelomun orda televizyonun yanında güzel olu
Maya Jumayeva
Maya Jumayeva Aylar önce
👍👍👍👍
Dilara Gökçen
Dilara Gökçen Aylar önce
Yine bir videoda daha fuatıma düştük
kelebek etkisi
kelebek etkisi Aylar önce
Adamı istemsiz izliyorum 💗 kanala abone oldum
Meral Cabuk
Meral Cabuk Aylar önce
Fuatcım o çiçek çok güneşi sevmez, haftada 1 kez sulamak da yeterli, yeri gayet iyi onun sağlığı için endişe etme ❤️🙏 seviliyorsun 💜
Ece Güneri
Ece Güneri Aylar önce
bence tablo geldikten sonra koltukların rengi bi olmadı sanki orda
Ebubekir Kahraman
Ebubekir Kahraman Aylar önce
Abim emeğine sağlık like i içimden gele gele verdim
Ebubekir Kahraman
Ebubekir Kahraman Aylar önce
Beğen yorumumu daaa
Gunay Tagiyeva
Gunay Tagiyeva Aylar önce
🥰😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ichigo ichigo
ichigo ichigo Aylar önce
Fuat çok beyendim seçimlerini🤩
buket Doğan
buket Doğan Aylar önce
makrome iplerinden yapılan bir örgü var o güzel bi dekoratif güzel duruyor oturma odası icin
buket Doğan
buket Doğan Aylar önce
abi maral videolarda görüncekmi
buket Doğan
buket Doğan Aylar önce
@Fuat Sarıgül kendisimi istemiyo
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
inan benlik bi durum degil bilmiyorum
Ceylan Yanadur
Ceylan Yanadur Aylar önce
Kirada evin duvarına çivi çakamıyom kfkdjfj evi baştan yaratmak mı jfkdjf
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
e bende kiradayim.
Sinem Toker
Sinem Toker Aylar önce
kapı gerçekten efsane oldu ya ellerinize sağlık :) tablonun renklerine aşık oldum resmen
Çilen Duman
Çilen Duman Aylar önce
Salondaki beyaz duvara ya da tavana ama bence duvar kalın halat ağ koy salonu daha otantik yapar turuncu yeşil bej süper uyar hayvan kafalarıda aralarda kullanabilirsin 👍
fansound fansound
fansound fansound Aylar önce
Abi o kertenkeleyi televizyonun üstüne koy
Pelin Kaya
Pelin Kaya Aylar önce
Ya hem meşgale bulup hem de tatlı tatlı hayıflanması😂
çağla aslan
çağla aslan Aylar önce
Allah'ım nereye bakacagimi şaşırıyorum bu ne ckjckc❤️yine formunuzdasiniz Fuat bey
çağla aslan
çağla aslan Aylar önce
Peki kapıdan önce nefret edip sonra aşık olmam djcjgkgkkg
Lina
Lina Aylar önce
21:08 hakkı alkanı seslendiren sen misin abi
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
yooo :)
irem Özdemir
irem Özdemir Aylar önce
Gözlerin farklı renk mi bana mı öyle geliyorrrr:)))
Biricik
Biricik Aylar önce
Selam .. 3 ev videoyu da cok begendim . güldüm. 🙂 Aramizda kalsin diger arkadaslarindan daha eglenceli ve samimi geldiniz 😀evinizde ağız tadıyla güle güle oturun ..Ve arkadaslıginiz cok guzel. Allah muhabbetinizi daim etsin..🙂
eLif kıRaN
eLif kıRaN Aylar önce
Fuat’ım 🤍
Sude Akça
Sude Akça Aylar önce
dekorasyon konusunda damladan da yardım almalısın sana çok güzel fikirler verecektir :)
Sude Akça
Sude Akça Aylar önce
@Fuat Sarıgül hahahahhaha sen ayrı canıımm 😄😄
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
damla ne anlar yaaaa :P usta burada ustaaaa hahaha
Buse Sipahioğlu
Buse Sipahioğlu Aylar önce
Ev yenilemek bile bi dünya para
Buse Sipahioğlu
Buse Sipahioğlu Aylar önce
Serkan'ın tepkileri bitiriyor beni ya :D
konuşmak bedava
konuşmak bedava Aylar önce
evlencek misin neden ev düzenliyorsun
Ayshen Quliyeva
Ayshen Quliyeva Aylar önce
ya Fuat super iş ortaya çıkarmışsin🙏💋😍
Öykü Aksu
Öykü Aksu Aylar önce
O kocaman yastığına güzel bi kılıf al duvar rengine uygun :)
Öykü Aksu
Öykü Aksu Aylar önce
@Fuat Sarıgül tablo mükemmel bu arada :) kapının dışını boyadınız mı baya bunu merak ettim hahahah
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
inan cok dogru siyorsun onu bu hafta halledicem hep unutuyorum
Buse Türkkan
Buse Türkkan Aylar önce
bahsettiğin ruh halindeyken üç ev yenileme videosunu izledim iyi geldiiii herkesin buhran dönemi var demek ki
pınar Ağaoğlu
pınar Ağaoğlu Aylar önce
Sanatlı şeylere bayılıyorum .
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
bende coook
Hande Kadak
Hande Kadak Aylar önce
Çok iyi olmuş herşey çok beğendim video da şahane 😊
R yıldız
R yıldız Aylar önce
Maral evren seni bize gosternek için elinden geleni yapıyo farkında mısın kanka etrafındaki herkes youtuber oluyo
Merve Gül Kaya
Merve Gül Kaya Aylar önce
Renkli güzel bukelemunun yeri tv nin üstü yatay şekilde hafif yukarda olması fuatım. Aynı düşünenler +1 leyin lütfennn
Fuat Sarıgül
Fuat Sarıgül Aylar önce
inan guzel durmadi onu farkli konumlandiricaz
Aleyna İvgin
Aleyna İvgin Aylar önce
Televizyonun ustunde yanlamasina cok daha iyi durur sanki bukalemun
Yağmur Özateş
Yağmur Özateş Aylar önce
Çok eğlenceli ya
Di Do
Di Do Aylar önce
Gelip benim kapimi da boya lutfennn..
Di Do
Di Do Aylar önce
İnşallah en yakın zamanda baba olursun... mükemmel olursun....
Tuanna
Tuanna Aylar önce
Yksye hazırlanan öğrenci olarak molalarda senin videoları izleyip mapusuma geri dönüyorum. Çok iyi geliyorsun broo 💯
Yağmur Şafak
Yağmur Şafak Aylar önce
Uykudan uyanınca aşkım kapışmak 'a benziyirsun 😂😂😂
diğdem öncül
diğdem öncül Aylar önce
Yatağın karşısındaki ayna mükemmel...
Sıla Say
Sıla Say Aylar önce
bukalemunu tv nin üzerine koyabilirsin birde çok yakışıklısın neden
Buket Baydar
Buket Baydar Aylar önce
kapı aşırı iyi olmuş aşırı😍
Sıla
Sıla Aylar önce
bu seriyi çok sevdim sen yeni bir şeyler yaptıkça, ev güzelleştikçe ben mutlu oluyorum resmen izlemesi çok keyifli ama yapması yorucu anlaşılan kolay gelsiiinn
Sonraki
EVİMİ YENİLİYORUM! part #2
15:39
görünümler 142 000
Playing an RPG for the second time
4:37
görünümler 1 938 240
Dream In Minecraft Manhunt...
0:29
görünümler 885 961
VİDEOMU MAHVETTİLER!! (KIŞKIRTMA)
21:19
Maraşlı 1. Bölüm
2:8:04
görünümler 2 217 984
1 gr eksik
3:00
görünümler 51 740
YENİ EV TURU
14:58
görünümler 453 316
Selena Gomez - De Una Vez (Official Video)
2:49