Karanlık

ENNN KÖTÜ KİRALIK EVLERİ DOLAŞTIM!! BÖLÜM 2

Alper Rende
Abone ol
görünümler 1 226 464
100% 60 000 0

Merhabalarrr :) İstanbul'da kira fiyatlarında artık sürüyor. Bunun için serinin ikinci bölümü ile sizlerleyiz.

Instagram'dan da takip etmeyi unutmayın!
instagram.com/AlperRende

Diğer RND House kanalları:
trvid.com/u-RNDhouse
trvid.com/u-BetulCakmak5
trvid.com/u-BROZ
trvid.com/u-AhmetRendeTech

İş birlikleri için: alper@51digital.com

Müzikler Epidemic Sound: bit.ly/2KtQsfY (bu linkten ilk 30 gün ücretsiz)

katma

 

15 Eki 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 2 702
s İlhan
s İlhan Gün önce
O küçücük kutu gibi bir yerde 4 çocuğu nasıl yaptın psikolojik açısından da hadi onu da geçtim ülken savaş halinden çik gel kafan halen bilmem neyinize nasıl çalışıyor gerçekten çok şaşkınım 😏
Pink Dream
Pink Dream 2 gün önce
Of ya 4 çocukla nasıl yaşıyorlar anlamadım ve o ev sahibi okadar para çok yani ve o onlara çok eziyet olmalı ben olsaydım kirasını 100 TL yapardım onara eziyet etmezdim
Pink Dream
Pink Dream 2 gün önce
Biz 3 çocuğuz srcn yt
Hayrunnisa Poyraz
Hayrunnisa Poyraz 3 gün önce
3 gelsin abii
Kızıl Elma Bozkurt
O degil de Tamsm iyi hos gösterdin. Niye destek olmuyorsun adama. Totos. Gidip 5 10 bin hessp odemeyi biliyorsun. Sponsor bul yeni eve tasidik Diye 5 10 bine cozersin. Bir hayra sebep olmus olursun. Birsey demeden cikip gidiyorsun birde
`İmrn.Editss ✓
`İmrn.Editss ✓ 4 gün önce
ne belli yapmadığı gordunmu
Veysel şiar KILIÇ
Veysel şiar KILIÇ 10 gün önce
Abi kusura bakmayın , o durumda 4 çocuk yapılmaz!!!!!!!!! Dünyaya getirdigin soyun bunu cekmek zorunda degil senin yüzünden
Gamlı Baykuş
Gamlı Baykuş 13 gün önce
Sefalet sefalet sefalet ...
Ahmet Burak YÖRDEM
Ahmet Burak YÖRDEM 13 gün önce
10 metrekare yerde 4 çocuk yapmak nedir yani çocuklara üzülüyorum sadece
cimbom
cimbom 13 gün önce
Abi evlerin banyosu yok
HKS Production.
HKS Production. 13 gün önce
4 çocuk burda doğdu diyor. Bu çocuklara bu hayatı veren baba sana ne diyebilirim ki ? Allah müstahakını versin. Rabbim o çocukları sizden kurtarsın
Tamer Özbilgin
Tamer Özbilgin 14 gün önce
13:08 cinayet sebebi yemin ederim!!!!
Tamer Özbilgin
Tamer Özbilgin 14 gün önce
7:31 evin içine sıçma deyiminin tam olarak karşılığı bu sanırım fahgdoıfgoıafhlfıfb :D
Tamer Özbilgin
Tamer Özbilgin 14 gün önce
7:05 amca ne yapıyorsun amcaaaa gfsndgjfpodfnsfpfnfşasm :D?
zeynep azra şener
zeynep azra şener 14 gün önce
arkadaşlar hani diyorsunuz ya madem kötü durumdasın niye 4 çocuk yaptın diye işte onların amaçlarıda çok çocuk yapıp büyüyüncede onları dilenci kağıt toplayıcı fln yapmak yani çocuğumu güzelce seveyim büyüteyim diye değil para kazansınlar çatır çatır yiyelim diye (allahım inş düşündüğüm gibi değildir...)
dilek basaran
dilek basaran 15 gün önce
Allah bütün evsizlere yoksullara yardım etsin
Hasan Ünal
Hasan Ünal 15 gün önce
KEŞKE ADAMLARA BİMİKTAR PARA VERSEYDİNİZ
nekonn bgnngg
nekonn bgnngg 16 gün önce
Devlet Suriyeli insanlara çocuk yardımı değilde korunma eğitimi ve korunma aletleri verse daha yardımcı olurdu. Düşünsenize bu çocuklar büyüyecek ve toiletin kapısı bile mutfak niyetine konulmuş bir şeyin yanında beş sene sonra en büyük çocuk ergenliğe girer zaten çok üzücü
Kumsal Deniz Poyraz
Kumsal Deniz Poyraz 17 gün önce
O evlerin en fazla 200 TL olmadı gerek oda en fazla hata o bile fazla ya
Gökce Karakuş
Gökce Karakuş 18 gün önce
Üzülmüyorum suriyeli aileye. Utanmadan hallerine bakmadan 4 cocuk yapıyorlar bir de. Cocuklari olmasa üzülürdüm. Çocukları korkunc bir gelecek bekliyo bizi de bekliyo
Death Bad
Death Bad 17 gün önce
haklısın
Kerem Mukul
Kerem Mukul 18 gün önce
Ben olsam orada 4000 TL verirdim onları sen de bir para verseydin onlara inanmadım ya onlarda fırsat bırak onları bunları ben olsam sana verirdim keşke sen de
Leman Memmedova
Leman Memmedova 19 gün önce
Azerbaijan
Leman Memmedova
Leman Memmedova 19 gün önce
Benim adım esref
Emir Sultan
Emir Sultan 19 gün önce
Halkın güncel dertleriyle dertlenen sayılı youtuberlardan, belki de tek youtuber.. Alper Rende ❤️👍😅
Sena Polat
Sena Polat 20 gün önce
Savaştan kaçıp geldiğin ülkede 4 çocuk yapmak mı? Neyine güvenerek ya? Bu hayat mı? İşin yok gücün yok mahalleli yardım ediyor diyorsun. Hayret ediyorum gerçekten.
Asd asd
Asd asd 21 gün önce
4 çocuk yapmak bence pekte onların elinde değildir yemeye yemek bulamıyolar afedersiniz ilişkide korunmaktan bile haberleri yoktur ya da korunma yöntemleri için bile para gerekiyor..
Selim Şirin
Selim Şirin 21 gün önce
Yardim ettin dimi aslanim suriyeli aileye bu gelen izlenme parasından
Osman Efe Öksüz
Osman Efe Öksüz 21 gün önce
İğrwnc
ZeusTreuz
ZeusTreuz 23 gün önce
İstanbul Anadolu yakası uygun Bi ara buraya da bakın Sultanbeyli Maltepe fln
pro Mert
pro Mert 22 gün önce
Maltepe uygun deil bro pahalı baya Sultanbeyli bile uçmuş
Asad Nejati
Asad Nejati 23 gün önce
Gelçekten çok üzülüyorummm
DIY ne yapsam ¿
DIY ne yapsam ¿ 23 gün önce
Kiralar şaka gibi ya
Eslem Yiğitoğlu
Eslem Yiğitoğlu 23 gün önce
kiraların bu kadar acı verici olması çok üzücü.. içinde herşeyi olan yeni yapılan bir evde oturup 750 lira gibi bir kira veriyorum. Bu evlerin iç açıcı olmayıp bu kadar uçuk fiyatta olması içimi parçaladı. Bu insanlar ekmek parasını düşünsün evin kirasını mı? Allah yardımcımız olsun diyecek söz bulamıyorum artık. ayrıca bir taraftan bakıyorum da yemek için zar zor para buluyorken 4 çocuk yapıp masrafı niye arttırıyorsun abi yaa..
feyza çeliker
feyza çeliker 24 gün önce
Ziyanlığımız yine 10 numara 🥲
Asude Aydın
Asude Aydın 24 gün önce
Şit kaka
Ayşe Meydan
Ayşe Meydan 24 gün önce
Alper biraz konuşmana dikkat etsen daha edepli olabilirsin normalde böyle değildi konuşman hoşuma gitmedi bu
Ayşe Meydan
Ayşe Meydan 24 gün önce
1 tuvalette zaten konuşulmaz 2 hangi akla hizmet o iki tuvaleti koymuş 3 kapısı bile yok 4 bunlar insan mı yok artık oha
Ayşe Meydan
Ayşe Meydan 24 gün önce
Tuvalet mutfak bir arada olmaz ki uygun değil
perdenin ardındaki
perdenin ardındaki 25 gün önce
Anlık dolar 10 tl. DOLAR ON TÜRK LİRASI söyleyeceklerim bu kadar.
EHLİ KEYİF ADAM
EHLİ KEYİF ADAM 25 gün önce
Alper her şey iyi güzel, videolarında harika ama be kardeşim insan bir maske takar, bir eldiven giyer. Hastalığı var, pandemisi var. Olur olmaz leş gibi berbat yerlere giriyorsunuz. Tamam belki aşı oldun ama yine de dikkat etmek lazım. Eldiveni, maskeyi ve dezenfektanı ihmal etme dostum.
thehalmoni
thehalmoni 25 gün önce
dislike atanlar ev sahipleri asdfgh
Emir ilhan
Emir ilhan 26 gün önce
Abi neler oluyor hayatta ya çıktın!
Özgür taylan Kaplan
Özgür taylan Kaplan 26 gün önce
Abi biz antep te yaşıyız 2+1 e 420 veriyoruz istanbul fiyatları çok fazla
KIYAK ABİYMİŞSİN HELAL OLSUN
Ekmek vermeyin bu farelere. Tek işleri üremek.
Spor News
Spor News 27 gün önce
Hani çekiyorsun insanları neden alet ediyorsun bu reziliğe be kardeşim içler açısı olduğu bes belli
Spor News
Spor News 27 gün önce
Anlattın haberlere çıktı dalga geçildi daha ne yapılması lazım anlamıyorum yani kimin görmesi lazım abi kimin bütün herşeyden sorumlu devlet sağol yaa bütün geleceğimizi karartmaya devam ediyorsun
R D
R D 27 gün önce
Cok üzüldüm yimek yiyen yerde tuaelt olmalmi yasik memletket bitmis böyle yerler yikilmali 😞😔😣☹️🙁😩😖😫😤😢🥺
Punhan Qurbanov
Punhan Qurbanov 27 gün önce
Ardayı takib edin
Film Cenneti
Film Cenneti 27 gün önce
Şükretmemiz gereken çok şey var
•𝚙𝚊𝚛𝚔 𝚗𝚘𝚗𝚊•
Abi ciddimisiniz oha biz kocaman evde 600tl kira bu nasil 900 tl oha cidden
Günel İsmayılova
Günel İsmayılova 27 gün önce
Kralsiiiiinnn
S
S 28 gün önce
Ülkendeki savaştan kaçıyosun başka bi ülkeye sığınıyosun yoklukla tek göz odada yaşıyosun ama durmadan çocuk yapıyosun benim bu insanları aklım almıyo bu kadar üremek niye neyse daha fazla konuşmak istiyorum da gerek yok
Melisa Polat
Melisa Polat 28 gün önce
ya abi bakacak imkanin yoksa dogurup niye eziyet ediyorsunuz ki cocuklara
Ebrar Sarı
Ebrar Sarı 28 gün önce
İlk aile de Herkes çocuk demıs tabıkı fazla çocuk fazla sorumluluk ama burda kı sorun sırf Suriyeli diye bu muamelemeyı yapamazsınız. Abinın yüzünde kı hüzün bile anlatıyor durumu . Umarım yardım yapılır o çocuklar daha iyi şartlarda büyürler
lyl lyl
lyl lyl 29 gün önce
1. Ailenin yasam sartlarini degistiremicekseniz,ordan baska bir eve tasinmalarini saglayamicaksaniz en azindan tuvalet ve mutfagi ayiran bi duvar kontraplak bise yaptirin Allah rizasi icin..
Mösyö
Mösyö 29 gün önce
Syrer raus Go home Bu suriyeleri sempatik göstericegije Yoksul Turklerin evine git Bunlar devletten. Yardım alıyor Türk'e yardım et . Önce can sonra gene can unutma bunu.
Burgiz celik
Burgiz celik 29 gün önce
Mahalleli ne güzel kiralarini veriyor süt veriyor adam çok şükür rahatım diyor eşşek gibi çalışıyorum kiramı günü gününe ödüyorum bize ev yok niye çünkü kızımla yaşıyorum aile olmuyoruz ama bunların hepsini rabbim görüyor biliyor ben bu adam kadar rahatım diyemiyorum
Sibel Tunçbilek
Sibel Tunçbilek 29 gün önce
Şu duruma bak yaa umiwerste mezunuyuz yeni ewlendik yerin iki kat altinda pencere yok her yer rutubettt boqulduk onun bile kirasi 1400 dewlet bu durumlari bilmiyomu qormuyomu haywan baqlasan durmiycak yerlerde yasiyoruz bizim qibi nicesi war tonla werqi oduyorum asqari ucret aliyoruz kiraya bile yetmiyoruz hakkimi bunlara sebep kimseye helal etmiyorum bakamiycaqimizi dusunduqumuz icin cocuk bile dunyaya qetiremiyoruz Allahim sen buyuksun
Yunis Kazimov
Yunis Kazimov Aylar önce
adam ilanda işiyo. galiba gizli fotoğraf
Emre Yavuz
Emre Yavuz Aylar önce
Neden bu sartlarda 4 cocuk yaptin!!! Dusuncesiz plansiz is yapilir mi arkadas ya ne demeliyim bilemedim.....
semanur
semanur Aylar önce
Uzaya giderseniz trendyol dan alacağınız 3 şey nedir
Esra Kaya
Esra Kaya Aylar önce
Allah kurtarsın kiracıları. İstanbul'da yaşanmaz. Böyle ev sahibi pisliklere para yedirilmez. Göç edip kurtulacaksın. Rezillik
beşiktaş besteleri
Abi bunun tersini de yapar mısın makum fiyata güzel evler diye öğrencilere yardımı olur en azından
Hacer latifoğlu
Hacer latifoğlu Aylar önce
İlk aile İstanbul dışında başka yerde yaşamalı bence 900 TL ye düzcede daha iyi ev kiralarsın mesela
Death Bad
Death Bad 17 gün önce
çocuk yapmamalılardı bu durumdayken
Sude Demirboga
Sude Demirboga 29 gün önce
@Hacer latifoğlu evet ya umarım başka şehire giderler
Hacer latifoğlu
Hacer latifoğlu 29 gün önce
@Sude Demirboga evet yabi o evi 900 TL ye kiralayan sahibin hiç vicdanı yokmuş
Sude Demirboga
Sude Demirboga Aylar önce
@Hacer latifoğlu hayir ironi yapmadım ben bursanin ilçesinde oturuyorum ev kiramiz 800 tl ve cok guzel bir ev
Hacer latifoğlu
Hacer latifoğlu Aylar önce
İroni mi yaptın bilmiyorum ama bu evden daha güzelleri var
Taylan Çağdaş
Taylan Çağdaş Aylar önce
Baştaki Suriyeli abi bari çocuk yapmasa artık madem böylesine fakir bir hayatın var 4 tane çocuk neden yapıyorsun?
nur mert
nur mert Aylar önce
Daha üremeye devam bravo 👏👏👏👏
Sümeyye gever
Sümeyye gever Aylar önce
1 2 eve çok üzüldüm 2 ye alıcaktım😢😢😢😢😢😰
Her şey Var
Her şey Var Aylar önce
Abi Suriyeli aile ye yardım et beğenin görsün
Beren Yılmaz
Beren Yılmaz Aylar önce
İnsanlık suçu bu evler😔
Tgim Alie
Tgim Alie Aylar önce
Seri tuttu en az 100 bölüm gelir 😀
Hümeyra Çakır
Hümeyra Çakır Aylar önce
Bu videoyu çok beyeniyorummm
Ela Ünal
Ela Ünal Aylar önce
Bakıcanız kadar çocuk yapsaydınız.. Allah yardımcınız olsun
Ege Güner
Ege Güner Aylar önce
Umrumda değil mülteci olarak geldiği ülkede çocuk başına para aldığını bildiği için karısını kuluçka makinesi olarak kullanıp o çocukları o durumda yaşatamaz ki O durumda olmalarına üzülmüyorum Ülkesine gitsin 7 yıl çocuk yoktu savaşsaydı yada ülkesinde kaldaydı başka ülkede daha iyi şartlarda yaşamak istemesine hakkı yok
sobhanallah سبحان الله
Şok içindeyim allaha şükürler olsun
Sümeyye Kurt
Sümeyye Kurt Aylar önce
Bağcılara da bekleriz
MKA çocuklarıyız
Abi lütfen bölüm 3 gelsin
Arda Koçcaz
Arda Koçcaz Aylar önce
7:40 double zort
//HAWKEYE\\
//HAWKEYE\\ Aylar önce
İmkanım olsada tüm yoksullara yardım etsem
KUZEY DEMİRBAŞ
KUZEY DEMİRBAŞ Aylar önce
Abi hangi takımı tutuyorsun ?
Reina
Reina Aylar önce
Acgozluluk sadece ev sahiplerini degil AHIR sahiplerini de vurmus. Allahtan korkun be insaf!
BELKIS AZRA KINALI
BELKIS AZRA KINALI Aylar önce
Abi bise sorucam aylık mı 900 tlilk ev
Boğaziçili fizikbilimcisi
çok şükür diyor kafayı yicem
Zeynep Belinay Coşkun
Kopyacı Meryem candan gördün hemen kopyala tabi🤬🤮
abdul muttalip poyi
Njhu
Ice Volkan
Ice Volkan Aylar önce
alper rende o insanlara yardım etmedin ya gerçekten yazıklar olsun sana
önce bir anla...
önce bir anla... Aylar önce
Neden yazıklar olsun. Yardım etmek zorunda değil ya da göze sokmak zorunda değil.
pro Mert
pro Mert Aylar önce
Orda yardım ettik dediya elimizden geldiği kadar lol
The wolf inside me
The wolf inside me Aylar önce
Birbirine yakın iki duvar diken kira istiyo aq
MUSA MERCAN
MUSA MERCAN Aylar önce
GELİN KÜTAHYA DA O PARALARA VİLA VE 2+1 VE 3+1 3.500 VİLA KİRALANIYOR BİZİM BURADA 😂 43 KÜTAHYAM 🌹❤️🤲
ALD-Ahmet
ALD-Ahmet Aylar önce
Abi her nekadar suriyeli olsada üzüldüm lan çok zor...
Emre Sarıkaya
Emre Sarıkaya Aylar önce
sen eldiven takasıya kadar her bu tarz vıdeona yazııcam ELDIVEN TAKKKKKK
ege Demir
ege Demir Aylar önce
Abi bizik evimiz 3+1 bizim kiracının çoçuğu var bizde onların zamanından geçtik onlara 1800 tl kirası
Sema Demirci
Sema Demirci Aylar önce
Mor duvarlı ev bildiğin korku evi boyası korku evi olarak kiralarsan temizz ;)
Brawl goll
Brawl goll Aylar önce
Knk 1kişilik ev idare eder normal ama o 6kişilik o ev kötü be 😕
Rabia Keleşoğlu
Rabia Keleşoğlu Aylar önce
4:29 bizim evimiz 3+1 biz bile 750 TL kira ödüyoruz
areyou seeking
areyou seeking 24 gün önce
Neresi istanbul mu
Ömer Eker
Ömer Eker Aylar önce
Lütfen bı daha gelll
Ömer Eker
Ömer Eker Aylar önce
Abi Bahçelievler de olan benim oturduğum sokak oranın caprazi
Beyza
Beyza Aylar önce
ya evet zor ama madem zor geçiminizi sağlıyosunuz neden 4 çocuk yaptınız? çocuklara yazık, o hayatı nasıl yaşicaklar
Gökçen Özcan
Gökçen Özcan Aylar önce
Ben 1 tane çocuktan korkuyorum abla kucaagında yanında karnında aklım almıyor hemde zengin oldugumuz halde bende mi anormallik var acaba
NUHCAN
NUHCAN Aylar önce
O kadad derdin sıkıntın içinde 4 çocuk valla helal olsun hadi 1 2 neysede
Hayko Duzgun
Hayko Duzgun Aylar önce
Öteki dünya da 1000 odası olup altın klozete sıçanların yakasında olacak ellerim !!
Inci NUR
Inci NUR Aylar önce
😔😔😔😔😔😔😔😪😪😪😪😪😪😪😪
slmdream_00
slmdream_00 Aylar önce
Bölüm 3 gelsin
UFUK ÖKSÜZ
UFUK ÖKSÜZ Aylar önce
Önemli olan o ailenin 4 çocuğunun olması mı yoksa duş alicak yeri bile olmayan bir evin 900 TL olması mı adam ona rağmen Allah'a şükür diyor ülkemi nereye gidiyor Allah herkesin yardımcısı olsun
Sonraki