Karanlık

En Sevdiğim Youtuber | Ayrıldık mı | Estetikli miyim? (Soru&Cevap)

Halil İbrahim Göker
görünümler 360 422
96% 19 002 683

En Sevdiğim TRvidr | Ayrıldık mı | Estetikli miyim? (Soru&Cevap) Arkadaşlar selam, ben Halil İbrahim Göker, kanalıma ve videoma hoşgeldiniz. Bu videoda instagram üzerinden sizden soru istedim, ve onları cevapladım. güzel bir soru cevap videosu oldu. Video içerisinde kız arkdaşımdan ayrıldın mı, hangi filmde oynadığımı, en sevdiğim youtuberı ve daha benim hakkımda çok şeyin cevabını bulabilirsiniz. Size bu tür videolarda yer almak istiyorsanız, beni instagramdan takip edip, storylerimi takip etmeniz yeterli arkadaşlar. videoyu izleidğiniz için çok teşekkürler hoşçakalın...
TRvid Kanalıma Abone Ol - goo.gl/yTAerX
-------------------------------------------------------------
Instagram - goo.gl/ptjLpm
Facebook - goo.gl/XTWWGp
Twitter - goo.gl/jg3TiX
Snapchat: gokeroloji
-------------------------------------------------------------
mail: higoker@gmail.com

Eğlence

katma

 

18 Oct 2018

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 388
Halil İbrahim Göker
Halil İbrahim Göker 6 aylar önce
sizinle beraber instagram üzerinden yapacağımız içerikler için beni instagram.com/halilibrahimgoker adresinden beni takip edebilirsiniz :)
Birol Guzelyurt
Birol Guzelyurt 6 aylar önce
Kaçyaşındasın
Esma Akbulut
Esma Akbulut 6 aylar önce
Ya ben seni çok seviyorum supersin aşırı komiksin 😂😍😘
Derya Durmaz
Derya Durmaz 6 aylar önce
Ağla lan velet
Efe pro HD
Efe pro HD 6 aylar önce
Abi sen deli mi neyi biliyomu
Efe pro HD
Efe pro HD 6 aylar önce
Abi sen neredesin
yazar hanım
yazar hanım 2 aylar önce
Şimdi ayrıldılar
Video cu mustafa
Video cu mustafa 2 aylar önce
Arka sokaklar a da girde oda bitsin artık grall
Emin Temurtas
Emin Temurtas 2 aylar önce
Oynadığı film nasıl yani
Çağatay Çırak
Çağatay Çırak 2 aylar önce
Reis İremle video at
freedy kruger
freedy kruger 3 aylar önce
Made ın çorum mu? anam leblebi kalmış ya la
Mustafa Ayan
Mustafa Ayan 3 aylar önce
Aq kaç cm diye sordum sorum çıkcak diye sonuna kadar izledim 🤦🏻‍♂️🥺🚬
Mesut Akin
Mesut Akin 3 aylar önce
Çorumlu gral
Doğukan
Doğukan 3 aylar önce
uğurcannan kusmüşlermi :D ??
elma elma
elma elma 4 aylar önce
Yanlış anlaşılan her halde pınar
ENES VELİ
ENES VELİ 4 aylar önce
0rta 0kul 2 7 dimi gral
Erdocan Özdemir
Erdocan Özdemir 5 aylar önce
ÇAKALLARLA DANS ?
Aleyna Baba
Aleyna Baba 5 aylar önce
ya halil de kendini salak youtuberlerden yapıp boş boş konuşmak zorunda kaldı.Çizgini bozmamalıydın halil.
Furkan Polat
Furkan Polat 5 aylar önce
He bide neden gokoroleji adı İNSDEKRAMDAN
Furkan Polat
Furkan Polat 5 aylar önce
Benimkini neden oku madın takipten cıktım (telefonumu sıfırladım)
Bi'Kafalar
Bi'Kafalar 5 aylar önce
GIRAL VİDEO EDİT PROGRAMİNİN İSMİNİ SOYLER MİSİN
Aylak Adam
Aylak Adam 5 aylar önce
abi sen şahan gökbakari 3 e katalarsin hadi tolga cevik.neysede
Aylak Adam
Aylak Adam 5 aylar önce
abi sen şahan gökbakari 3 e katalarsin hadi tolga cevik.neysede
MERVE TEMEL
MERVE TEMEL 5 aylar önce
Reklamda aykut elmasin cikmasi bciduc
TGY SPORT
TGY SPORT 5 aylar önce
ben polisiyelerden size sherlock holmes sır arthur conan doyle ü öneririm kitap akıyor GIRAL
Sinan Manap
Sinan Manap 5 aylar önce
İyi video gıral
Enes Yalçın
Enes Yalçın 5 aylar önce
Adamın gülmekten suratında kas oluşmuş
mooxer kanc
mooxer kanc 5 aylar önce
Abi en güzel kadınları seçtiğiniz videoyu koy bari sadece çok iyiydi o lutfennnnn
Murat Karataş
Murat Karataş 5 aylar önce
İntro değişsin artık Gıral
Buse İrem Macit
Buse İrem Macit 5 aylar önce
Seviliyısun gıral
aydın Hoca
aydın Hoca 6 aylar önce
Tüm soruları içtenlikle cevapladığın için tebrikler Krallll
Eli Ezimov
Eli Ezimov 6 aylar önce
klavye delikanlıları güzeldi
MC SUPER TR
MC SUPER TR 6 aylar önce
En sevdiğin spor salonu
Weaasaf
Weaasaf 6 aylar önce
kaç tane sevgilin oldu xd galp at
Gaming Tr
Gaming Tr 6 aylar önce
Soyadınne
Deniz Ali Boğa
Deniz Ali Boğa 6 aylar önce
Kaç kardeşsin
Umit Hembelov
Umit Hembelov 6 aylar önce
Kaç yasindasin
Maraz Mustii_03
Maraz Mustii_03 6 aylar önce
Peruk takmak kadın ğibi olmak Utanılcak bişi değil dedin Genişliğine Hayran kaldım🤦‍♂️😂😂😂
Maraz Mustii_03
Maraz Mustii_03 6 aylar önce
Fenomenliğin Bittince diyor Arkadaş haksız değill Aptal da değil Cevabın Bence Çok Aptalca Olmuş! Çünküü Hayat İnişli Çıkışlı Bu Sektör’ Ne Fenomenler yedi Senimi Yimicek😆
Fenerios 1907
Fenerios 1907 6 aylar önce
Vartolu sen youtuber mü oldun knk ?
Mert Yılmaz
Mert Yılmaz 6 aylar önce
Abi aykut abiye bitane TRvid kanalı açın
Deniz Kaçmaz
Deniz Kaçmaz 6 aylar önce
10:04 :(
Tekno Uçar
Tekno Uçar 6 aylar önce
Her şeyin sonu var. Sen büyük elbette herkes gibi zamanla düşüşe geçeceksin ve elinde bir geleceğin olmayacak ve ilerde yaşlandığında elinde bir emekli maaşıda olmayacak ve sonra ne yapacaksınız?
ANI ANLATAN ELRAEN 1
ANI ANLATAN ELRAEN 1 6 aylar önce
LAN OLUM İZMİRİN NERESİNDE YASİYOM GELİP GORCEM
PUBG BEDAVA
PUBG BEDAVA 6 aylar önce
Sevgilin vaŕmı
Cavid Hesenov
Cavid Hesenov 6 aylar önce
Ne zaman chelleng çekmeyi düşünüyorsun
ELİF BÖLÜKBAŞ
ELİF BÖLÜKBAŞ 6 aylar önce
Hangi takımlısın o takımlıysan neden
Esma Akbulut
Esma Akbulut 6 aylar önce
İstagramini bulamadim 🙄😏😣😫
Emre Yıldırım
Emre Yıldırım 6 aylar önce
Gökeroloji
Hatice Evren
Hatice Evren 6 aylar önce
Selam
Mordecai
Mordecai 6 aylar önce
İYİ ANLATTIN GRAL
Atakan Atasoy
Atakan Atasoy 6 aylar önce
Abiiii cevap gonder
I am Eren
I am Eren 6 aylar önce
Allah
refik güzey
refik güzey 6 aylar önce
Abi nezaman pubg oyunoynuycan
sebo var
sebo var 6 aylar önce
Abi kas nası yaptın
Hayriye Ak
Hayriye Ak 6 aylar önce
Aynen ya hangi akilla okumaya geldiysem buraya vakit geçmiyor gercekten ya
Secret Services
Secret Services 6 aylar önce
Gıral 10 dk üstü vidyolarını izlerken 10.dkdan sonra sanki bedava hizmet sunuyomuşsun gibi geliyor. Hatta para üstü kalsın demişsinde beni mutlu etmişsin gibi bi durumda oluyorum.
Alptekin Şapcı
Alptekin Şapcı 6 aylar önce
Şerefsizmisin
Mahmut Hasan
Mahmut Hasan 6 aylar önce
Seni çok seviyorum
13469 gökhan
13469 gökhan 6 aylar önce
Hangi takımlısın
Metin Bakirci
Metin Bakirci 6 aylar önce
Kaç yaşındasın
İrem
İrem 6 aylar önce
Eksik Bilgi devam etsin.Konukta İrem Derici olsun.Bol kahkahalı olurr...
YUSUF BATURALP
YUSUF BATURALP 6 aylar önce
Ben seferihisar dan
YUSUF BATURALP
YUSUF BATURALP 6 aylar önce
Abi İzmiri neresinden
BURAK OYNUYOR
BURAK OYNUYOR 6 aylar önce
Kalpat
Efe pro HD
Efe pro HD 6 aylar önce
Sen neredesin abi
Mert Surer
Mert Surer 6 aylar önce
Güzel video Qıralll
sali pubgsalko3
sali pubgsalko3 6 aylar önce
Abi yaşin kac
Iskoo_ 0
Iskoo_ 0 6 aylar önce
Gülüşü beni olduruyo😁😁
onur karagöz
onur karagöz 6 aylar önce
Abi instagram dan takip ediyom hikayelere bakmiyom :)
Berk Atakan Akgün
Berk Atakan Akgün 6 aylar önce
Ayrılmışsınız len neden yalan söylüyon cldömdöx
BEHLÜL HAZNEDAR
BEHLÜL HAZNEDAR 6 aylar önce
Neden oyunlar sekmesinde trend
Sevim Canvar
Sevim Canvar 6 aylar önce
Adam videoda eylendirmesini biliyor
Sevim Canvar
Sevim Canvar 6 aylar önce
Abi kalp
Süha Güldemir
Süha Güldemir 6 aylar önce
🐊
Deniz - DM
Deniz - DM 6 aylar önce
Anamm küsmüşler la uğurla ilk defa öğrendim video çekmiyolar sadece zannediyodum
Sara ne
Sara ne 6 aylar önce
Adres atsam sweatini yollar mısın?
Bayır Music
Bayır Music 6 aylar önce
ABI sarki seversen benim kanaldan dinlermisin
LegendGamer - Doğukan
Fenerin hali ne olcak biliyonuzmu Fener YARRAGI YEDİ
Hassen Tayeb
Hassen Tayeb 6 aylar önce
ben arapça merhaba 💗💗
Hile Manyağı
Hile Manyağı 6 aylar önce
Abi o sakalları neden kesmiyorsun ARTIK KES!!! diyenler +1
Eylül Uzun
Eylül Uzun 6 aylar önce
1.05 cevaplamaya başlıyor beğenin üstte kalsın
Mehmet Buğra Sert
Mehmet Buğra Sert 6 aylar önce
Sen Çorumlusun yav kim sormuş estetik sorusunu 😁
rikibaba rambo
rikibaba rambo 6 aylar önce
aykut elmas neden yotube video atmıyo
Emre Acar
Emre Acar 6 aylar önce
iremle barıştıgın için üzüldüm
yılan serdar
yılan serdar 6 aylar önce
Abi ben çorumluyum bi qalp at be
Sevda Yalçın
Sevda Yalçın 6 aylar önce
Abi nerdesin
Seyfullah Çelik
Seyfullah Çelik 6 aylar önce
7.12 deki sorudan sonra videoyu kapatmak...
Selami Imal. hrika
Selami Imal. hrika 6 aylar önce
Abi senbukas ları Nasılyaptın
TM彡 『 TR ツ ÖmeR 』 彡
SORU CEVAP:Abi Seni seviyorum sen beni seviyonmu💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Mustafa Al
Mustafa Al 6 aylar önce
sevgilin varmı
Zeyneb Rustemova
Zeyneb Rustemova 6 aylar önce
Dizide hic oynadindi
Merve
Merve 6 aylar önce
uzun yıllardır tanıyorum seni sen varken kimse yoktu buralar tarlaydı
Bayram Salih Coşkun
Bayram Salih Coşkun 6 aylar önce
Yuurtubun en doğal vayncısı çorumlu gardaşım tohata gelince haber et saa kebap ısmarlıcam 😅
muhammet ali efe
muhammet ali efe 6 aylar önce
O sporcu kiz yuzunden araniz acildi demi
KAAN ARAS
KAAN ARAS 6 aylar önce
Kaç yaşın dasın
Baran Baran
Baran Baran 6 aylar önce
Kralsın ĶEJERR
Futbol'un Güzellikleri
ABİ NİYE MAKYAJ YAPAN KIZ GİBİ BAŞLIK ATIYON?
Eren
Eren 6 aylar önce
1984 okuyorum muhteşem bir kitap
Furkan Odabaş
Furkan Odabaş 6 aylar önce
Abi irem ablayla video gelsin böyle tadı tuzu olmuyo
elsimek elektrik
elsimek elektrik 6 aylar önce
Pratik Kamera projektörü nasıl yapılır. .. trvid.com/video/video-AJIZ1MzuCOQ.html
Feyza
Feyza 6 aylar önce
Estetik yok İremle ayrılmamışlar En sevdiği youtuber sunay akın
Emine IŞIK
Emine IŞIK 6 aylar önce
Mikimmel anlatmaya gerek yok görüyorsunuz 😊☺ espiri bi yana cidden şu platformda boyleleriinin olmasi güzel :)
Cinar Bayraktar
Cinar Bayraktar 6 aylar önce
beni ara sana abi
MüzikTube1
MüzikTube1 6 aylar önce
İremde olmasa seni takip etmeyi düşünmüyorum aşzksşxjdş
hülya arslan
hülya arslan 6 aylar önce
trvid.com/video/video-AA95wewP_48.html efsane video izleyip abone olun bence
Sonraki
Gemini Man - Official Trailer
2:42
görünümler 317 222
hurt.
6:33
görünümler 524 551
BOKS MAKİNESİNE RÖVEŞATA ÇEKTİM !!
12:06
RUS MAFYASI OLUP İNSANLARI TROLLEDİM !
10:16
FENOMENLERE ÜRÜN SATTIM #KatlaKazan
15:37
Sesame Street: Respect is Coming
1:35
görünümler 3 920 763
Flamin' Hot Snacks Taste Test
14:29
görünümler 2 328 108