Karanlık

EN EKŞİ, ENN ACI CİPS TAKİS DENEDİM! YANDIMM🔥🔥

Tuana TEZSAY
Abone ol
görünümler 3 019 702
100% 79 000 0

Eğlence

katma

 

8 May 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 540
Hayat🥂
Hayat🥂 13 gün önce
-Bende istiyorum -Ayak kokan cips gibi -Acı ekşi limon tuz karides kalamar Jdndnndndjfj
Hatice Sümbül
Hatice Sümbül 3 gün önce
🤩🤩
Orik _o1o_
Orik _o1o_ 4 gün önce
güzəl banada verin
SAFA
SAFA 13 gün önce
Kendi çapımda müzikle uğraşıyorum kayıtlarımı dinlerseniz sevinirim.
Jennie_Rap_Queen#softlisaya admin
hiçkimse: Yorumlar:Bende istiyorum -Ayak kokan cips gibi -Acı ekşi limon tuz edit: hayatımda ilk kez yorumum bu kadar fazla like aldı çoktşk ederim like atan herkese edit vol 2: oha 1b likeeee
Hayretin Kondu
Hayretin Kondu 7 gün önce
Geldi abi haydi
Samet Bozkurt
Samet Bozkurt 8 gün önce
👄👄👄👄
Leyla Ayla
Leyla Ayla 8 gün önce
P
Fatma Kutay
Fatma Kutay 8 gün önce
✨🎇🎆🐕
Əlixan Sadiqov
Əlixan Sadiqov 11 gün önce
Tarziniz , konuşmaniz , samimiyyetiniz fevkalade ❤️.
Tuğçe
Tuğçe 13 gün önce
Off bu kadının davranışlarını aşırı samimi buluyorum ya bazıları komik olmaya çalıştığını söylüyor ama bence gayet sarıyor ben beğeniyorum seni abla 😋💖
🖤Bangtan_forever🖤"사랑해요 #Taekook
BENDE İSTİYORUM 🤤 AYAK KOKAN CİPS GİBİ ACI VE EKŞİ LİMON TUZ .....😂😂
•°SOFT_CANSU°•
•°SOFT_CANSU°• 11 gün önce
Acı olmasına rağmen hayla cips yiyen koca yürekli Tuana abla😂
Bløssøm
Bløssøm 3 gün önce
Allahım bu kız asırı güzel makyajlı makyajsız fark etmez ve çok samimi geliyo ya help ĞAJWĞJWPSNAPAB
♡《{soft_army}》♡
Ya abla seni o kadar çekici buluyorum ki çok tatlı ve samimisin💜💜💜💜💜💜💜
Kedytuber
Kedytuber 7 gün önce
Nobody: Misafir çocuğu: ✨Ne yiyosunn? Bende istiyorum ✨
B
B 8 gün önce
Arkadaşlar alıp yiyin mükemmel bişe TAKİS😵‍💫
00AzeVüsal00
00AzeVüsal00 9 gün önce
Abla ben azeriyim geçen "implus" cipsi buldum yandım lannn denemelisin tadı çok iyi
Zemine Huseynova
Zemine Huseynova 13 gün önce
Ayak kokan çips de ilk defa duyuyorum ...kardeşinin kendisine çok benzemesi😁
💜 A_R_M_Y 💜
💜 A_R_M_Y 💜 11 gün önce
Şu kadını sebepsiz yere izliyorum ve hoşuma gidiyo😂
Rahşan Budak
Rahşan Budak 7 gün önce
Cips ziyan olmasın diye yeme çabaları😄
Uğur Akyol
Uğur Akyol 7 gün önce
Nerde satıldığı hakkında bilgisi olan var mı almak istiyorum
Ayse Alici
Ayse Alici 13 gün önce
Bende istiyorum Ayak kokan cips gibi Acı ve ekşi limon tuz hsbdhdbdgdnd
Çağkız Ak
Çağkız Ak 13 gün önce
-✨acıyığğı severimğ✨ -✨önceğğ minikğ✨ -✨acığğ✨
alsiy
alsiy 8 gün önce
çok komiksin knk 💀
SAFA
SAFA 13 gün önce
Kendi çapımda müzikle uğraşıyorum kayıtlarımı dinlerseniz sevinirim.
⚜GUNEL⚜
⚜GUNEL⚜ 13 gün önce
İkinizde çok güzelsiniz 👍🇦🇿🇹🇷
Ofeliya Aliyeva
Ofeliya Aliyeva 13 gün önce
Kardeşin burnu Ameliyat olunca tıpkı senin gibi güzel olmuş ✨
Nunitam
Nunitam 11 gün önce
Biz gülümseyen insanları çok seviyoruz Çünkü onlar sevgiyle bakıyorlar Biz çocukları seven herkesi bizi tanımaya davet ediyoruz ☺️
Eda🌸
Eda🌸 5 gün önce
Nasılda güzel yedi. 😂😋
Murat Karahan
Murat Karahan Gün önce
Bende aldım vallahi çok acı ve bir Tane ısırık aldığım gibi ailemdeki Herkes toplandı
ʙᴇʀᴏ𝐺𝐷 #roblox
Tuana Abla:acı Cips:Ne bekliodun ?
ʙᴇʀᴏ𝐺𝐷 #roblox
@Safiye Sinem evt öyle ama cipsin zaten acı olduğunu biliyordu yani
Safiye Sinem
Safiye Sinem 4 gün önce
Bütün cipsler acı değil bazıları da acı ama fazla değil arada çok acı cipsler olur
Ebral BAŞARAN
Ebral BAŞARAN 4 gün önce
Aci sevmeyen tek benim herhalde şu dünyada 😅😅
Queen Rosem
Queen Rosem 10 gün önce
Abla ne kadar acı yersen o kadar dudak kırmızılaşıyo veya dudağına dış macunu sur ve bekle kalıcı 1-2-3 belki de 4 gün kalıcı durar
Sam
Sam 11 gün önce
Aboo ne sevdigim cips ya ama diyetteyim yillar oldu yemeyeli:((
Muge Sen
Muge Sen 5 gün önce
Acı ekşi.iii. Ama adam yedı güzel . ✨
{ LİLİ QUEENS }°♡
Abla Allah rızası için biraz daha fazla video at
necla ipek
necla ipek 9 gün önce
Nerden aldınn??😍
Pubg~Üzgünü🥀
Pubg~Üzgünü🥀 11 gün önce
✨Ayak kokan cips gibi✨😂
Tugrul Tomak
Tugrul Tomak Gün önce
Abla sen bu cips i nerden aldin
lucygacha
lucygacha 7 gün önce
"Acıyı severim" "Acı..."
Simuzər Əbilova
Simuzər Əbilova 4 gün önce
Çokkk şekersiniz çıkamıyom yaaa 😂😂😂 kardeşinnn 😍😍😂😂☺️
Umut
Umut 3 gün önce
Tatlı olmasınımı bekliyodunuz
Aslı Üstüner
Aslı Üstüner 7 gün önce
Ayak kokan cipsleri sevmem.
JORDAN💥
JORDAN💥 13 gün önce
"Ayak kokan cips gibi" Beynim: ne zaman zaten ayak kokan cips yedin ki
yasmin
yasmin 13 gün önce
Peynirli doritoslar ayak gibi kokuyor
Emine Doğru
Emine Doğru 11 gün önce
Canım çekti nerden bulabilirim 🤗
nazlicaneymen
nazlicaneymen 13 gün önce
Cok samimi ve cok tatlisin yaa
Mrs. STİLİNSKİ#oppacıdeğilim
Yeni trend hayırlı olsun😂
istiyorbenmutluolmak
Bir gün bi kombin videosu yapabilirmisin acabaa???
Deep Purple 💜💜
Deep Purple 💜💜 10 gün önce
Oha tuana abla kardeşin ile çok benziyorsunuz.😍😍
deniz duru
deniz duru 8 gün önce
Ne yiyorsun azimdan sular akiyo🤤🤤
Soft_Girl
Soft_Girl 11 gün önce
Abla cipsin linkini koyar mısın💗🥺
The Dinori#bukiz150olsinmi?
"✨bİrAz sErİ YeRmİsiN?✨"
Zeynep Önal
Zeynep Önal 10 gün önce
Vay be biz böyle cips bulabiliyomuyuz ya
Omur Kartal
Omur Kartal 13 gün önce
✨Ayak Kokan CipS✨
taehyung'un_jimin'i
taehyung'un_jimin'i 10 gün önce
Biraz seri yermisin✨
gaddar Abiniz
gaddar Abiniz 8 gün önce
Acı ama iyi hissettiriyor.
moon
moon 7 gün önce
"Biraz seri yer misin" 😂
KURBAĞA reis ve KEÇİ reis
Abla ben o cipsten 5 tane yedim galiba Gaziantep'ya o yüzden🤔
Ahmad Shah
Ahmad Shah 12 gün önce
Bu amerikada satiliyor hemde kirmizisi da var çok ucuz adi taki değil takiss☺😊 I love you😘😍
Ayşe r
Ayşe r 12 gün önce
Çok tatlısının ♡♡
Damla_Durdu
Damla_Durdu 11 gün önce
Kardeşinle ikiz gibisiniz çok benziyorsunuz birbirinize 😂
Şuheda Yüzbaşıoğulları
-şimdi kardeşime denettiriyorum diyip, kardeşinin ağzının cipsi yemekten masmavi olması…. 😂 yani sanki ilk kez deniyo gibi göstermiş ama asla ilk deneyişi değil 😂
・GC﹕Kami Sama
・GC﹕Kami Sama 13 gün önce
Buna en acı cips diyen arkadaslari onechips challange ye davet ediyoruz
nxay ♡
nxay ♡ 5 gün önce
Bende acıyı severim Bide ekşi tam bana göre⛓️
Ayşegül YILMAZ
Ayşegül YILMAZ 11 gün önce
💫Ayak kokan cips gibi💫 💫Biraz seri yermisin 🙄💫
I love you my self
I love you my self 12 gün önce
Kim bu kıza tatlı ve havalı olduğunu söyledi 🙄
Kübra☻
Kübra☻ 9 gün önce
Bu kıza tek gıcık olan ben değilim dimi?
Uzaydaki Lady🌌
Uzaydaki Lady🌌 11 gün önce
Hic yanmis gibi gozukmuyon ablacım ama😉🤣
zelep
zelep 13 gün önce
Kardeşi ile kopya olması şoku ahahah efsane
Somebody
Somebody 11 gün önce
herkes yiyo nerde satılıyor bu lütfen biri söylesin
~SoftJennie~ 제니
~SoftJennie~ 제니 5 gün önce
✨ayak kokan çips gibiğğ✨
Aslı Üstüner
Aslı Üstüner 7 gün önce
Yağmurla senin abla kardeş ilişkin mükemmel.
ecrin serttas
ecrin serttas 9 gün önce
ben hollandada yasiyom ve aslinda cok guzel adi takis alin
Emine Çetınkaya
Emine Çetınkaya 8 gün önce
Canım çekti ya 😁😁
görkem burak
görkem burak 10 gün önce
Allah rahmet eylesin
RAGEPSYKHE
RAGEPSYKHE 2 gün önce
✨️Onceğminğik✨️ aciğyi ✨️seveğrm✨️ayağk✨️ kokan✨️cips✨️gibiğ✨️
Altın ejderha 2
Altın ejderha 2 11 gün önce
Acı benim hayatımda yok acıyı istediğim gibi yerim ama sevmem
silindi!
silindi! 13 gün önce
Tuana tesay seviliyorsun 💜
Jennie_Queen 사랑♡ #ecrinbenimmm
Hiçkimse: -Niye yiyosun bende istiyorum
•𝐑𝐨𝐬𝐞 𝐪𝐮𝐞𝐞𝐧`♡조
O sırada Orkunun yediği Acılar…
DM
DM 13 gün önce
Lise öğrencisiyim 11'e gidiyorum. Aileme yük olmak istemiyorum TRvid'dan harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 5-6 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur. Şimdiden çok teşekkür ederim. Bunu sürekli belirtiyorum samimi kalın en iyi dostunuz kendinizsiniz kendinize iyi bakınnn
Elif Gürbüz
Elif Gürbüz 9 gün önce
asiri samimi ve tstli biri ya
Ronya Essiz
Ronya Essiz 10 gün önce
Kötü yorumları takma Çok tatlısın
Nirvan Bars
Nirvan Bars 3 saatler önce
Kardeşin makyajsiz halinle aynı 😂😂
Aysu.H
Aysu.H 9 gün önce
Ayol 1 insan ablasiyla nasl bu kadar benzeye bilir bea😂👍🏻
*Mihrioloji *
*Mihrioloji * 13 gün önce
1 saniye önce Tuana Tezsay -Acı severim👍 1 saniye sonra Tuana Tezsay -Acı🥵
Pervane Ozbek
Pervane Ozbek 13 gün önce
Ben hep yiyorum kırmızı renklisi de var ama ben mavilisini seviyorum😀👌💕💕
OYUN KRALI
OYUN KRALI 2 gün önce
Tadı buradaki gibimi
Compakt Powder
Compakt Powder 11 gün önce
Neden artık ünlülere benzeyen makyajlar yapmıyorsun 🤔
꒰N.C꒱
꒰N.C꒱ 11 gün önce
Sosyal hocamıza benziyorsun canem 😳
immortal
immortal 5 gün önce
Ya şu yemekleri bı kerede şapırdatma
Sibel Ercan
Sibel Ercan 7 gün önce
Onları yeme zehirlenirsin onlar boyalı
sadegül arda
sadegül arda 10 gün önce
herşey var cipsin içinde bi ben yokum
cinavar
cinavar 13 gün önce
Birbiniz çooox benziyosunus 2 iz gibi
alsiy
alsiy 8 gün önce
güzel türkçe knk
Qᴜᴇᴇɴ𝐋ᴀ𝐋ᴀɪꜱᴀ
Knk üşengeçlikte kaçıncı levelsin ŞWLWMWLSXLDŞ
soft Vanessa
soft Vanessa 11 gün önce
Üşenme=Emir
mina yagxi
mina yagxi 11 gün önce
Aynen ya
Hacer Pakiş
Hacer Pakiş 11 gün önce
Aynan çok benziyoler
Selma Kaya
Selma Kaya 12 gün önce
Pazar ürünlerine giydiren Tuana nin gıda boyali cipsi bu kadar sevmesi der susarim
Soft_Dark#zynp#
Soft_Dark#zynp# 11 gün önce
Ablanın makyaj videoları tutulmayinca böyle videolara geçiş yapmış
Kirakan
Kirakan 9 gün önce
Lise Öğrencisiyim...TRvidden Gelir Kazanmak İstiyorum. Aileme Yük Olmamak İçin Buradan 100 Kişi Bile A-BO-NE Olsa Cesaret Ve Moral Verir. Simdiden Çok Sağolun İyiki Varsınız
çıkmaz yol...
çıkmaz yol... 3 saatler önce
Sanırım ismini hala aklımda tutamadığım abla yorumlara bakınca:kendi kendilerine benim vdmde neyaşıyolar ???
Efe Yazar
Efe Yazar 10 gün önce
Ayak kokulu dediğine göre ayak tadını sevdin
Ali Nazli
Ali Nazli 13 gün önce
Yaa seviyorum seni 🇦🇿🇦🇿🇦🇿🤣💞👍
robloxsemra
robloxsemra 8 gün önce
Ki zaten sen acıyı sevmezsin belli old 😂
Nusel Ucar
Nusel Ucar 10 gün önce
"BiRaZ sErİ yErMiSiN"
ayşgl ayşgl
ayşgl ayşgl 12 gün önce
Bütün cipsler ayak kokar ama🤪
xDogqno
xDogqno 11 gün önce
✨Biraz seri yermisin✨
GÜLSEREN DEMİR
GÜLSEREN DEMİR 10 gün önce
Kardeşin olduğuna emin misin Ablan gibi duruyor. 😂 Ciddiyim
Ecrin
Ecrin 10 gün önce
Tadını ben bile hissettim
Revan Xelefli
Revan Xelefli Gün önce
Taki o güne kadar her şey güzeldi PUHAHAHAHAHAHSH
{Lisa Queen}. 🖤
{Lisa Queen}. 🖤 13 gün önce
Makyajdan başka bişey yapmadığını biliyodumm
SiyahTeam 🖤⛓️
Acı diyo hala yiyo 😂
Sonraki
MINING 100,000 LIRAS OF RUBY IN 1 DAY!
23:02
Avrupa Yakası 173. Bölüm - atv
1:40:52
görünümler 2 400 000
DİYAR inci komedi abone ol
0:29
görünümler 660 300
SESSİZ İSTİLA
9:24
görünümler 4 517 238
Amber Heard' ü Sıkıştıran Sorular
20:29
Destan 22. Bölüm @atv
2:17:13
görünümler 2 962 333
Üç Kız Kardeş 13. Bölüm Fragmanı
1:08