Karanlık

Emre Bol'dan Caner Erkin'e sert çıkış! "Seni hiç sevmem, sen kimsin"

TV100
Abone ol
görünümler 312 702
91% 2 876 251

Haberin yeni YÜZ’ü tv100'ün resmi TRvid kanalı. tv100 canlı yayını, son dakika haberleri ve gündem oluşturan programları ile her an elinizin altında.

Abone ol ve son gelişmelerden ilk senin haberin olsun🔔
trvid.com/u-tv100
Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın📢
trvid.com/show-UCndsdUW_oPLqpQJY9J8oIRgjoin
Türkiye çapında yayın yapan tv100'ün canlı yayınını TRvid üzerinden her zaman canlı olarak izleyebilirsiniz.
Türkiye’nin yeni YÜZ’ü tv100 son dakika haberleri, Okan Bayülgen, Ertan Özyiğit, Oytun Erbaş, canlı yayınlar ve yeni video serileriyle her an elinizin altında.
www.tv100.com
tv100 Canlı Yayın İzle ➤ trvid.com/video/video-M0eAO5YMDXQ.html

tv100 uydu bilgileri📡
TÜRKSAT 4A
Frekans: 12729
Sembol: 30000
Polarizasyon: V (Dikey)
tv100 Kablo TV, DIGITURK, Turkcell TV+ ve DSMART platformlarında da 37. kanaldan, tivibu 51. kanaldan, Tivibu 47. kanaldan, Vodafone TV'de ise 36. kanaldan izlenebilir.

Facebook: facebook.com/tv100com/
Twitter: twitter.com/tv100
Instagram: instagram.com/tv.100/?hl=tr
TRvid: trvid.com/u-tv100

#tv100 #tv100canlı #tv100canlıizle #tv100canlıyayınizle #canlıizle #canlıyayın

katma

 

21 Şub 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
SİNAN YILMAZ
SİNAN YILMAZ 21 saatler önce
Doğru
Ygz Khrmn
Ygz Khrmn Gün önce
Mesut gibi dünya yıldızıyla aynı takımda olsam bir futbolcu olarak veririm her topu adama abi al sen yaparsin bisiler derim
Ygz Khrmn
Ygz Khrmn Gün önce
Takım olmakta bu işte Beşiktaşta duran topa ilk ghezzal gider olmazsa adem gider ama öncelik bellidir.
lmelih21
lmelih21 2 gün önce
Beşiktaş'tan gittiği zaman tamam rahatladik dedim. Bizde de böyleydi talisca var topu eline aliyor ljajic var topu eline aliyor Quaresma var topu eline alıyor. Her takimda kavga çıkarıyor hepsinde de dayak yiyor. Bunu gecen sene 11 mi 13 mu asist yaptığında da dedim. Ortalama bir macta 20 orta açıyor bırakında biri gol olsun ya. Bu sene 6 asist yapmis bakin bakalım diktiği toplar rakipten nasil dönmüş gol olmuş. Rakip kacar kosmazdi mal mal izlerdi takim arkadaslarina kızardı. Artik canerin oynadığı futbolun miadi dolmustur. Bunu Beşiktaş'tan gittiği icin söylüyorsun diyenler olacak geldiği ilk gun de dedim gideceği son sene de. Inter bedava aldığı oyuncuyu boşuna göndermez. Evet frank de boer da iyi hoca değildir ama yaptığı en dogru harekette budur. Gönderin bu mali dedi resmen
Murat Sevim
Murat Sevim 2 gün önce
sanki bana ronaldinho hahahahahahhah çok iyi yaa D D D
Zeki Yüksel
Zeki Yüksel 2 gün önce
Caner in sevilecek bir yanı var mı Adam kendini Ronaldo saniyor.
Bahtiyar Hacıoğlı
Sen kimsin Emre Bol sevmek zorunda değilsin ama saygı duymak zorundasın Novak CANERİN TIRNAĞI bile olamaz sen FB çe düşmanlığı yapıyorsun
Mehmet Öşme
Mehmet Öşme 4 gün önce
Tek tek konuşun bi yaaa
Mert Acar
Mert Acar 4 gün önce
Bu adamlar kim lan ?
Pembe Tony
Pembe Tony 4 gün önce
Sergen hoca almış kokusunu zamanında şutlamış
SİNAN KESKİN
SİNAN KESKİN 4 gün önce
Sevgili emre bol şu siteminide biraz fenerbahçe forması giyipte hiçbir iş yapmayıpta diğer futbolcu arkadaşlarının sırtından para kazanlar var yani emek hırsızlığı yapanlar var birazda onlara göstersen kim mesela samatta cisse lemoşşşş
Altan durmuş
Altan durmuş 4 gün önce
kuşum aydın değilmi oturan soldan ikinci şahıs
Alisen Baris
Alisen Baris 4 gün önce
İnsanları,seveceksin,sevmesekde,dışa,yansıtmadostum
Yayikayrani Yy
Yayikayrani Yy 5 gün önce
Sergen Yalcin zaten acikca dedi Caner ilerde bize sorun cikarabilir yollayin diye.
Muammer Demirel
Muammer Demirel 5 gün önce
Bulasik caner nezaman gidecek fenerden
Fırat Ağbulak
Fırat Ağbulak 5 gün önce
Emre bol haklı
Mustafa Güray
Mustafa Güray 5 gün önce
Canım sıkkın oldu mu bu videoyu açıyorum hayatımda beni sinir edenlere kimsin lan sen diyorum.😀😀😀
alkanat63
alkanat63 5 gün önce
komutan logar : kimsin seenn 🤣🤣🤣
Muhammet Can Altundağ
Novak nerde niye onamıyooo 😀😀😀
Muhammet Can Altundağ
Kımsınnn sennnnn😀😀😀😀
Muhammet Can Altundağ
Sanki bana Ronaldinho
Muhammet Can Altundağ
Aga cok guldummm
Komutan Logar
Komutan Logar 5 gün önce
Hokkabazların arasına düşmüşsun EYY ALİ ERTEM ŞENERRR
Ali Recai atcı
Ali Recai atcı 6 gün önce
bu eski HAKEM DENİZ ATEŞ BİTNEL hakemlikten istifa ettin programa bile hakem forması ile çıkıyorsun acaba merak ediyorum dışarda da hakem forması ile mi geziyorsun
Omur Isiklar
Omur Isiklar 6 gün önce
Sayîn Emre Bol asıl sen kimsin. Sen Fenerbahçe futbolcusuna hakaret verme hakkını sana kim veriyor. Emre Bol sen Fenerbahce üzerinden bulunduğun kuruma Yalakalık yapmayı bırak ta adam gibi yorum yap. Taraftar Futbolcuya kızdığında efendım o futbolcu Fenerbahçe forması giyiyor armayı taşıyor lütfen taraftara sesleniyorum böyle yapmayın diyorsunuz. Emre Bolatan asıl sen kimsin benim tuttuğum takım Feberbahçe sen Fenerbahçeli futbolcuya hakaret edemezsin onun üzerinde Fenerbahçenin çubuklu Forması var. Uazıklar olsun sana
Perizat
Perizat 6 gün önce
Sakin sakin konuşurken birden dellenmesi
Suya Uygun
Suya Uygun 6 gün önce
Canersiz bir Fenerbahce istiyoruz
Suya Uygun
Suya Uygun 6 gün önce
Sayin Ali Koc, allah askina sonuna kadar arkandayiz su pisligi ne olursun gonder Fenerden
Suya Uygun
Suya Uygun 6 gün önce
Caner bir pisliktir, Veba Canerden daha az tehlikelidir ve koku kazinmalidir
Ertuğrul Çalışkan
Ahmet Çakarı gördüm bir an taklitler aslını yüceltir.. ERTEM ŞENER Senin için izliyordum ama bu adam hiç samimi değil..
Nedim Yalcindogan
Nedim Yalcindogan 7 gün önce
Sergen Hocam boşuna sıktır etmedi Caneri. Gökhan gönülü de görüyoruz bitmiş okey dönüyor.
Ibrahim Kılıc
Ibrahim Kılıc 7 gün önce
Anlamadığım birşey var. Niye programda 2 tane gs'li var? Emre'ye haksızlık.
hakanuzay1
hakanuzay1 7 gün önce
CANER”siz Fenerbahçe çok iyi. Emre BOL çok iyi konuştu. Söylediği herşey bir bir çıktı...... çıkıyor
ramazan eser
ramazan eser 7 gün önce
caner takımı bozuyor
Hakkı Uluşan
Hakkı Uluşan 7 gün önce
Gitti Kazandı Fenerbahçe
Hasan Mandalov
Hasan Mandalov 8 gün önce
bayiliyorum bu Emre Bol'un haline....Bol bol agla kardesim
UĞUR KORAY
UĞUR KORAY 8 gün önce
Sen ne büyüksün Galatasaray. En genç dönemin de tek maçta anladın ve gönderdin. (gs a. Madrid)
Eyüp Duzdar
Eyüp Duzdar 8 gün önce
Novak nerde nerde
Sefa Ağca
Sefa Ağca 8 gün önce
Adını bilmediğim dördüncü yorumcu, rok'a sesi benzediği için alınmış buraya xkxkxlxm
Memati BAŞ
Memati BAŞ 8 gün önce
Lan emre adamsın sen
Ömer Mervan
Ömer Mervan 8 gün önce
Salaklar niye birbirlerine bu kadar müdahale ediyor
Aliço
Aliço 8 gün önce
Şu Ertem şenerden tvleri bir kurtaramadık ya adam virüs gib sevmedikçe her yerden çıkıyo.
Naki Mazıbaşı
Naki Mazıbaşı 8 gün önce
Caneri sevmiyonda seniseven kimvar volkan bey
Yasin Demir
Yasin Demir 8 gün önce
burdan bagiriyin da birde kafede falan denk gelirse boyle seslende gorelim yusuf yusufff😅😅
Mazlum Sürücü
Mazlum Sürücü 8 gün önce
😂😂😂😂😂😂😂😂
Osman Ufuk Uysaloglu
HERKES KURMAY! HERKES GENERAL! HIÇ SAVAŞAN MÜTEVAZI ER YOK MU AGA! FB SEYIRCISİNDE AFRA TAFRA HAVA BOL O ZAMAN OYUNCU DA YÖNETİCİ DE IŞTE BÖYLE OLUR! TEVAZU NERDE HAVA BIN BEŞ YÜZ! FB YE GICIK OLAN ANADOLU TAKIMI HIRSLI OYNUYOR
Tayfun Ataş
Tayfun Ataş 8 gün önce
O Caner Erkin yüzünden biz Atletico Madrid e elendik UEFA kupasını kazanacağımız sene mafetti bizi hiç sevmem kendisini ilki bizden defolup gitmiş
Yıldıray Ercan
Yıldıray Ercan 8 gün önce
Şu halimle aynı cümleleri bana kullanıcak bağlanır canlı yayına orda o canlı yayını yapıcak yüz bırakmam kaçtane oğlun var Caner gibi emre bol. Usturup yoksulluğu bunun adı
Gazi Cetin
Gazi Cetin 8 gün önce
Caner 1 Ozan 2 samata 3 Mert Hakan 4 gönder abi hocayı takam yok ılk başları hatırlayın Erol hoca Ozan kesmişdi ama araya Başkan ve Emre girdi Ozan Otobus de giterken stem etıyıor du bu takıma çok zarar verıyıor hoca sampion olsada bu takımdan gitmesi lazım..Ağırlığını koyamadı hoca Caner antremanlarda bile o kadar kufur ettıyıor bizim çocuklarımız sizi izlemek için 2 hafta önceden maç takipi yapıyıor karektersizlik yapmayın..Bu taraftar bunu hak etmedi
Fenerbahçe 2323
Fenerbahçe 2323 8 gün önce
Caner sen kimsin lan çek git fenerimizden
HZ-MATHS
HZ-MATHS 8 gün önce
Başında hoca mi var ki
Fb
Fb 8 gün önce
EMRE BOL ADAMSIN
Aydın Aslan
Aydın Aslan 8 gün önce
Ulan canerin tek vasfı topu 1 metreden fazla sürmeden rastgele orta açmak. Tek vasfı bu. Ve bu adam trilyonlar karşılığında fenerde oynuyor. Koyun bunun yerine genç bir tane futbolcu altyapıdan bundan daha yararlı işler yapar.
Ser Kay
Ser Kay 8 gün önce
orasi turkiye, 20 yil geride
Ozgur C
Ozgur C 8 gün önce
Tam camiasına taraftarına layık karakter
Kenan Akan
Kenan Akan 8 gün önce
canerde seni sevmiyor emre bol
Bora Aksoy
Bora Aksoy 8 gün önce
Emre bol adamsın
Selami Mart
Selami Mart 8 gün önce
Bir galatasaraylı olarak adam doğruları soyluor taraftar olsaydı aşağı inerdi
Orkun Altıntaş
Orkun Altıntaş 8 gün önce
Caner Erkin'e kimsin sen demek boşuna. Caner Erkin bu gücü bu rahatlığı nereden buluyor bunun sorgulanması gerek.
hydr trkr
hydr trkr 8 gün önce
Hani Evren Turhan artık Emre Bol ile aynı programa çıkmayacaktı?
HAKAN FERAH
HAKAN FERAH 8 gün önce
Mesutun tırnağa olanassin Caner efendi
Zaur Ceferzade
Zaur Ceferzade 8 gün önce
4nünde bir sikim bildiği yok sadece cavca Ulan sırayla konuşun edebiniz yok ,konuşma yeteneğiniz yok ,saygınız yok
James Zack
James Zack 8 gün önce
Emre Bol haklı çıktın. Caner Erkin kadro dışı bırakıldı.
Faruk Öztürk
Faruk Öztürk 9 gün önce
Caneri ardaya bırakın o bilir
Bunazz Burak
Bunazz Burak 9 gün önce
Ahh Caner ahh. Beşiktaşda kraldın ne gittin bu nankör topluluğuna. Bunlar alexi, aziz başkanı yuhalamış. Volkana küfürler saydırmış taraftar grubu.
Bunazz Burak
Bunazz Burak 8 gün önce
@Duru lina Mis hiç kimse sergen gitsin diye birşey söylemedi. Senin yanında ki arkadaşlarından varsa bilemem
Duru lina Mis
Duru lina Mis 9 gün önce
Sanki siz çok düzgünsünüz sergeni 2 hafta önce yollayın diyendiniz ne ara iyi niyet elçisi oldunuz
Fatih Yasin Söndüren
beyaz futbolun tv100 versionu
muhsin kose
muhsin kose 9 gün önce
deniz ateş bitnel çok eğretisin berbat bir hakemdin gelmissin yorum yapıyorsun...
Erdim kılıkçıer
Erdim kılıkçıer 9 gün önce
Helalll king👊
Eren Güngör
Eren Güngör 9 gün önce
Fenerbahce = yildizlari kaydirma takimi. Novak mert hakan kariyerleri bitti, aha suraya yaziyorum irfan can da takima katki saglayamicak. Klasik fb
TURUÇİ EKİ
TURUÇİ EKİ 9 gün önce
Sadece Caner degil her takımda bazı futbolcular 70-80 dakika oynuyor ama oyundan alınırlen tuhaf haller içine bürünüyorlar, arkadaş 80 dakika oynamışsın daha ne istiyorsun, haftalarca yedek kalan futbolcular var. Her takım önce kaliteli bir iskelet kuracak sonra bunların alternatiflerini alırken diyecekki sen yedek oyuncu olarak oyuna gireceksin, kabul ediyormusun? sonra as futbolculara diyeceksiniz, sizi istediğim zaman oyundan alırım, kabul etmeyen çıksın gitsin, eskiden her takım böyleydi, yedek oyuncular yedek kalmayı fazla dert etmezlerdi.
akın gümüşsoy
akın gümüşsoy 9 gün önce
Kral emre
Zebur Yuva
Zebur Yuva 9 gün önce
Arkadaş novak nerde ya bu novak nerdesin sen ya 😂😂
Aytekin Kocak
Aytekin Kocak 9 gün önce
CANER, sen hakeme laf ediyorsun, arkadaslarina laf ediyorsun, hocaya da laf ediyorsun. Sen kimsin kardesim....Dogru soyluyor....
Nil Yılmaz
Nil Yılmaz 9 gün önce
Abi sen kimsin ne ya biraz kendinize gelin adam bu kadar emek vermiş sahanın en iyisiydi o kadar laf attın emre abi senden beklemezdim
Melih Burak Şentürk
O frikiği Sosa kullanmalıydı
İrfan EFE
İrfan EFE 9 gün önce
Emre Bol adam akıllı konuşuyor
osmanlı torunu
osmanlı torunu 9 gün önce
Emre bey bu kadar gıcık adamın yanında ne işin var seni orada fıtık ederler hasta olursun orada ayrıl bu gıcık adamların yanından
tuna curt
tuna curt 9 gün önce
tek isyan eden caner erkin adama ayıp etmeyin,sahadaki taraftarın dili Caner Erkin,isyan edicek tabi hırslı sahadaki tek hırslı adam,kesin ya adama ayıp ediyorsunuz ligin en iyi sol beki,var mı ondan baska topcu gotunu yırtan sahada tek isyan eden adam,bırakın gidi ya allah askına,hatası olmuştur fener zamanında ama adam grurunu yıkıp geldi fenerbahce için,bugun gidiyorum dese,herkez almaya calısır ayıptır adama ya yuklenmeyin,ben televizyonu kırıcam evde izlerken feneri,odam sahanın içinde ne yapsın
Gadir Ahmadov
Gadir Ahmadov 9 gün önce
Görən de Mesutun her frikiki qol yaptığını sanar. Mesut ne zaman frikikden qol attı?
RAMAZAN ÜNAL
RAMAZAN ÜNAL 9 gün önce
Masaya yumruk vurcak teknik adammi var.yumruk vurcakmis.aziz yildirim var sanki karsisinda masaya yumruk vurcak.
Talha Sedef
Talha Sedef 9 gün önce
53.dakika efsane abi ya hshshshshshhshshshshsh
Osman Baki Uysal
Osman Baki Uysal 9 gün önce
Ahhaaaahaa ulan nerden geldim ben buraya. Emre bol güldürdün
Onur Sağlam
Onur Sağlam 10 gün önce
Caner ve Gökhan Gönül'ün kaymağını Beşiktaş yedi bu saatten sonra toparlama fakat Caner'in ortalarını gole çeviremeyen adam top felan oynamasın
Tactical Shooter
Tactical Shooter 10 gün önce
BIŞAR GİT ARTIK!!!!
Aydin Öz
Aydin Öz 10 gün önce
Adamsın emre bol
Kaan ALTAY
Kaan ALTAY 10 gün önce
F.T.S.A💛❤
Batuhan Eker
Batuhan Eker 10 gün önce
Beşiktaşlıyım, Canerin takımda kalmasını hiç istemezdim. Sergen Yalçın iyi ki gönderdi takımdan. Emre Bol sonuna kadar haklı.
Tuerker Karaer
Tuerker Karaer 10 gün önce
Caneri kadro disi birakin....Takimin moralini bozuyor.....frikik gollerrimizi engelliyor.....Novak....Atilla....Tisserand var....Caneri hemen takimdan kesin
Cem Şahin
Cem Şahin 10 gün önce
Ali reyizzz sakin ol😀😀
bbb bbb
bbb bbb 10 gün önce
Fenere atsada zaten hakem diyor ofsayt
Akıncı Trakya
Akıncı Trakya 10 gün önce
Canerin Top oynayacağı Tek ülke Türkiye Avrupada Top Toplayıcı olamaz.
Sedat Ozbek
Sedat Ozbek 10 gün önce
Helal olsun emre bol 👏👏👏
Serhat Öncel
Serhat Öncel 10 gün önce
Bu adam değil miydi 1 ay önce niye ki Taylan la Ogulcan ick fotosunu sildi diye adamları rezil etti ve dedi ki gokhan gönül Caner Erkin hiçbir zaman bjk fb fotolarını silmedi. Onlar adam gibi adamdır vs. Döneklik yapma
Murat Sahin
Murat Sahin 10 gün önce
Caneri tüm türkiye sevmiyor..
Baris Elibol
Baris Elibol 10 gün önce
Ahahaha en sevdigin ne diye sorsalar fenerbahce de kaos derim sahaya 11 tane mesut da koysaniz farketmez sampiyon GALATASARAY Mayislar bizimdir fazla heves veya heyecan yapmayin beyler.
fenomenlerin kanalı
fenomenlerin kanalı 10 gün önce
SOSA VE ÖZİL'İN OLDUĞU YERDE EMRE BOL'UN DEDİĞİ GİBİ "SEN KİMSİN" FRİKİK ATIYON...(bjk'liyim sezarın hakkı sezar arkadaş...
fenomenlerin kanalı
@Yiğit aynen deli iboda öyleydi ama caner e bin basardı herseyıyle sergen hoca adamdan anlıyo valla dırek yol verdi bak fenerin ozanıda kazandı cocuk sergen hocdan sonra banko oynuyor fenerin takım herkezin hayali ilk işleri iyi bir hoca olursa bu kadroyla 5 yıl ambargo koyarlar valla ben besiştaşlı olarak sölüyom bunu ama işte gel görki fenerde hoca dısında 2.3 kisi hocalık yapıyo topcularda kalıteli oldugu için oyu a küsüyor baska acıklaması yok
Yiğit
Yiğit 9 gün önce
@4Hececiler AKEM benımde
Yiğit
Yiğit 9 gün önce
@fenomenlerin kanalı Canerın orta kesmekten başka bir vasfı yok zaten
fenomenlerin kanalı
@4Hececiler AKEM bizde de (bjk) aynı şeyi cok yapmak istiyordu ama şenol hoca sergen hoca kulagını cekiyorduki yapamıyordu sosa topun basında vurcak ben atıyım diyordu sosa hyr git diyordu özgüveni vardı bizdeyken sizlere katılıyorum hocanız başka flan yumruğu masaya vuramadıgı için teknik heyette emre furbolcularda caner hep bn bilirim bnm istedigim olcak diyor
4Hececiler AKEM
4Hececiler AKEM 9 gün önce
Topun başına geçince Caner elim ayağım titriyor sinirden
fenomenlerin kanalı
fenomenlerin kanalı 10 gün önce
Bir BEŞİKTAŞ'lı olarak SERGEN hocamla bir kez daha gurur duydum. adam futbolcudan anladığını birkez.daha kanıtladı caner gibi 500 tane var. Emre bey haklıdır çok geç kalınmış bir isyandı. Caner hayatta değişmez hamuru böyle onun gitsin küçük takımlarda kaptanlık yapsın abi fenere yazık o kadar oyuncu forma bekliyor SOSA VE ÖZİLİN olduğu yerde harbi "SEN KİMSİN" frikik atıyon...
hakanuzay1
hakanuzay1 10 gün önce
HELAL OLSUN . Güzel konuşmuş
Aho pascha
Aho pascha 10 gün önce
Caner'i yedirmeyiz.
Erdem bozo
Erdem bozo 10 gün önce
Beşiktaş da oynarken de öyleydi her topun başına geçmesi konsantre yi bozuyor atan kişi rahat kullanamıyor onun yüzünden
ONUR 34
ONUR 34 10 gün önce
Aynen öyle Emre bey
Sonraki
Drake - What's Next
3:21
görünümler 10 370 767
Ramo - 35.Bölüm (Büyük Plan)
2:22:15
görünümler 1 560 699
Zeynep Bastık - Kendi Yolumuzda
2:43