Karanlık

Emanet 388. Bölüm Tanıtım | "O Benim Kadınım!"

Emanet Dizisi
Abone ol
görünümler 128 927
100% 1 200 0

katma

 

23 May 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 0
E. D.
E. D. Aylar önce
Dizinin adı en başından "İHANET" olmalıydı. Seyirciye ihanet, oyuncuya ihanet... Emanet'e dair zaten bişey yoktu. Sıla ve Halil sayesinde 2. Sezon'u çektiniz. 3. Sezon zaten yok çünkü kendi ayağınıza sıktınız, hadi bakalım izleyecek seyirci bulursanız çekin...
Gülsün TEKTAS
Gülsün TEKTAS Aylar önce
Ne doğru dediniz
Kubra Bolat
Kubra Bolat Aylar önce
Ay nen katılıyorum
Hafize Topal
Hafize Topal Aylar önce
Çok çok guzel ifade ettiniz tamda anlattığınız gibi ihanet emanet degil
𝔼𝔻𝔸ℕ𝕌ℝ 𝕂𝔼𝕊𝕂İℕ
Önemseyen kimse yokki
Beyhan Katmer
Beyhan Katmer Aylar önce
Aynen bende ikinci sezondan beri isyan ediyorum adını ihanet yada musubetler de olabilir nasıl bir beyin yapıları var çözemedim yazdılar mı yazıyorlar ama oyuncu seyirci inadına saçmalıyorlar algı varya belkide algıyla bizlerin ruh sağlıgımızı oynuyorlar dilerim beter olsunlar gördükleri görecekleri bu olsun
Yaşar Dündar
Yaşar Dündar Aylar önce
Ah ellerin dert görmesin sıla gidene kadar bakarız ondan sonra biz yokuz
Meryem Ismailoglu
Meryem Ismailoglu Aylar önce
Ayrılmış Zaten.Işi mahkemeye kadar uzamış.
Benevş Taş
Benevş Taş Aylar önce
Ayne üyle bakmayiz
free fire gamer
free fire gamer Aylar önce
Seher hayata Casper'in gözüyle bakıyor. Yumurtadan yeni çıkmış civcive döndü. Sehercim eski kocan doğruyu yapıyor cınım, böyle durumlarda, herkes öyle yapar. Saf saf bakmana gerek yok yani! 🙄🥺😳
Beyhan Katmer
Beyhan Katmer Aylar önce
Onu saf saf baktırana bakın
Meryem Ismailoglu
Meryem Ismailoglu Aylar önce
Ay bıktık bu saf saf bakışlardanda
free fire gamer
free fire gamer Aylar önce
"Aziz" bence Seher'i bırak o doğuştan öyle değişmez. Ama diğer herkes hasta başta sen olmak üzere! 🙄
GÜLSÜN Gür
GÜLSÜN Gür Aylar önce
Ewet Nazmiye hanım bizi şaşırtmıyorsunuz artık siz kırmızı düğmeye basıyorsunuz bizde artık fişleri cekiyoruz bizler Allah a emanet sizde artık kime emanet olursanız olun
Mevlüde Korkmaz
Mevlüde Korkmaz Aylar önce
Seher Yaman'a güvenmeye başladıya hemen Yaman'ı Seher'in gözünden düşür Nazmiye yakınlaşacaklar yoksa😱 aman diyim ha hemen ayır SEHYAM'ı😠
PembenurCeylin Bayram
Yaman ne güzel. Yaptı içimin yağları eridi
Hintmasalaşklar
Hintmasalaşklar Aylar önce
Ayn
Nilay Sarı
Nilay Sarı Aylar önce
Seher yamanı evden kovacak aziz ve nazlı haklı çıktı diye böyle olacağı belliydi 2 bölüm mutluluk sonra ayrılık😬😬 👊👊
Mahsun Ilgen
Mahsun Ilgen Aylar önce
Valla benimde
Binnur Sünter
Binnur Sünter Aylar önce
Aniden gelen iki bölümlük yakınlaşmadan belliydi yine ŞİDDET VE KÖTÜLÜK SAHNELERİNİN GELECEĞİ niye şaşırıyorsak!😳
Fatma Palanko
Fatma Palanko Aylar önce
Bu ne ya bu diziyi başlıyalım artık seherde sapıttı artık yeter😠
Zeynep Taşkan
Zeynep Taşkan Aylar önce
Bence büyü mesele yakınlaşma sahnesi bekleyen seyirci. Hikayeyi takip etseler ne seyrettikkerini daha iyj kavrayacaklar. Resmen masal tadında bir aşk ve hikaye.
Binnur Sünter
Binnur Sünter Aylar önce
@Hacer Esmertas aynen katılıyorum 👍 2. Sezon bizim için tam bir HAYAL KIRIKLIYDI! 👍👋
Hacer Esmertas
Hacer Esmertas Aylar önce
Ben hiç şaşırmadım Nazmiye anca rüyalarda güzel sahne yazıyor çünkü Sıla çıkmakla o kadar hakliki üzülüyordum ama şimdi çok iyi yapmış çıkmakla 2 sezon bı yüzümüzü güldürmedi bu ne ya
Merve Tosun
Merve Tosun Aylar önce
Sezon finali olmasını dört gözle bekeyen ben
Emine Morkan
Emine Morkan Aylar önce
Ne sezon direk finalll
Ayşe Şentürk
Ayşe Şentürk Aylar önce
yaman ellerine sağlık ben böyle doktor ne gördüm ne duydum ne saçma bişey artık evlere hizmet veriyor doktor
Aysel Yılmaz
Aysel Yılmaz Aylar önce
Bende görmedim ama nazmiye cadısından herşey beklenir
Ayşe Nur Kekilli
Ayşe Nur Kekilli Aylar önce
Seher'in Yaman'a güveni sarsılsın diye şiddet içerikli sahneler yazmanız çok yanlış..Sehyam birbirinden uzak dursun diye önce boşattınız sonra ise halâ Seher'in Yaman'a olan güvenini sarsmaya devam ettiniz...Zuhal'i ve Aziz'i haklı çıkarmak için elinden geleni yaptınız...
Serpil Yavuzturk
Serpil Yavuzturk Aylar önce
Bizde kabahat ki dayanamayıp hala izliyoruz
Şaduman
Şaduman Aylar önce
Arkadaşlar ben bü senaryoda başka bir koku alıyorum benimle olan varmı kadin tek olmaz adam hep kaba kuvvet gösterir doktorda olsa güvenme başka hic kimseye güvenme hep muhtacsin vesayre vesayre bu senaris bozuntusu bişeylerin peşinde
Yorumlu Yorum
Yorumlu Yorum Aylar önce
Bunu seyreden kişi karısı hastaysa psikoloğada yollamaz artık..🤭🤭🤣🤣
Mevlüde Korkmaz
Mevlüde Korkmaz Aylar önce
Göster şu Aziz'e gününü Yaman'cım o kimki Seher'e sahip çıkmaya çalışıyor👊👊
eso
eso Aylar önce
@Mevlüde Korkmaz hayaldir buda zaten hayallerle bittirdik sezonu yaman yapmaz öyle birşey seher korkacagini biliyo cunku
Mevlüde Korkmaz
Mevlüde Korkmaz Aylar önce
@Asiye Baylan bence hayal olabilir ablam inşaAllah🙄
Asiye Baylan
Asiye Baylan Aylar önce
kuzum yine seher Yaman ı suçlayıp uzak dur bende der yine başa döndük dönme dolap olduk
Memet Akay
Memet Akay Aylar önce
Yaman öyle girişti ya azize valla içimin yaglari eridi 😂😂😂
Benevş Taş
Benevş Taş Aylar önce
Bayıldım
Adsız Biri
Adsız Biri Aylar önce
Attınız yine nifak tohumlarıni yazık ya gerçekten çok yazık. Dicek bişey bulamıyorum artık. Biz yazmaktan yorulduk siz bu saçmalıkları çekmekten yorulmadimiz 👏
Semra Das
Semra Das Aylar önce
Doktor azizi dövene sahnesi yaman ın hayali falandır eğer gerçekse yaman yine bir çuval inciri mahvetti seher ne güzel kıvama gelmişti nazmiye sizi başatınca dost hayatı yaşatmaya bayılıyor herhalde 😏
Sumeyra Duymaz
Sumeyra Duymaz Aylar önce
Bence de
Sevim Gulay
Sevim Gulay Aylar önce
Bence yapmak istediği tamda o ama yapmicak aklından geçirecek sadece
MHA
MHA Aylar önce
Hep böyle olmadımı? İki romantik iki mutluluk arkası kötülük entrika. Gene tekrar sahneler. Buna rağmen Halil ve Sıla için sabırla izlediğim Emanet Dizisi. Bugünkü bölüm mutluluk romantizm yarınki bölüm kafa yumruk ve şiddet ve güven kaybı. Bir diziyi uzatmak için omlet yapımı 10 kere tekrarlanır. Emanet oldu İhanet ve Eziyet. 1.Sezon saçmalıklarına rağmen izlediğim merakla saatini beklediğim Emanet. 2. Sezon Karaciğer Konusuna dek izlediğim sonra izlemediğim Sıla ayrıldıktan sonra Sezon finalini Sılayı izlemek için sabrettiğim Emanet Geriye baktığımda sadece boşluk var. Yazıkoldu Emanete
Ayşe Nur Kekilli
Ayşe Nur Kekilli Aylar önce
Yorum yapmak için heyacanlanan ben, artık istemeyerek yorum yapıyorum bunu bilmenizi istedim... Sezon finalinden sonra sizlere veda ediyorum 🥀🥀
halilceyhanFanı
halilceyhanFanı Aylar önce
@Ayşe Nur Kekilli ama neden nereye gidiyon ki😔😔😔gitme nolur keşke gerçek arkadaş olsaydık yane birbitimizle konussaydik çok seviyorum seni anla
Ayşe Nur Kekilli
Ayşe Nur Kekilli Aylar önce
@Serap Koç Aynen Sıla yoksa bizde yokuz 🥀🥀
Ayşe Nur Kekilli
Ayşe Nur Kekilli Aylar önce
@Hatice Sezer Gerçekten de o kadar çok rezil bir senaryo ki...Evli iken yakınlaşma olmuyor ama boşanınca oluyor..Seher Yaman'a güveniyor ama güveni sarsılsın dayak sahnesi yazılıyor...Evli kadına aşık oldu demesinler diye boşatan byo, iğrenç ötesi senaryo ..Seher'i hep saf yazdılar...iyi ki çıktı Sıla yoksa harcanacaktı keşke Halil de çıksa bu diziden🥀🥀
Serap Koç
Serap Koç Aylar önce
@Ayşe Nur Kekilli bende ve da ediyorum sıla yoksa emanette yok benim için
Ayşe Nur Kekilli
Ayşe Nur Kekilli Aylar önce
@halilceyhanFanı Çok az kaldı sonra sonsuza kadar gideceğim yorum yapma maceram bitecek 🥀🥀
Emine Yavuz
Emine Yavuz Aylar önce
Yaman Kırımlı efsanesi yaşanıyor. 👏😎😎❤️
Nurlana Karataş
Nurlana Karataş Aylar önce
Seher seni çok özlicez sen gidince dizinin tadı tuzu kalmaz Nazmiye hanım ikide bir kadın baş rol koyup çıkaracak aynı yemin dizisi gibi olacak "yemin dizisinden reyyan ayrıldıktan " sonra izlemedim tadı tuzu kalmadı
Meloş
Meloş Aylar önce
Yeminde burdada mıy mıy kadın karakterler baydı artık
meliha yılmaz
meliha yılmaz Aylar önce
Izlemiycez 3. Sezonu duy karamel yapim 2. Sezona bosa bakmisizki
Filiz
Filiz Aylar önce
Hoşaftan hallice insanlar oluşmaya başladı sıra sende zuzu tabi Seher müsade ederse 😂
Semra Das
Semra Das Aylar önce
Nazmiye de akıl olsa üçüncü sezonu yazmaz nazmiye halile çok güveniyor galiba evet halil ibrahim ceyhan çok başarılı bi oyuncu ama bir gerçek var başarısını sılanın da katkısı var bu her ikisi için de geçerli halil ibrahim ceyhan emanet dizisi den oynadığı sürece sılayla yakaladığı uyumu asla başka birle yaklamayacak
Semra Das
Semra Das Aylar önce
@MHA kesinlikle katılıyorum size çok uzun süre bi rolde oynadığında o rol üstüne yapışıyor
MHA
MHA Aylar önce
Bir gerçekte var. Bir rolü uzun süre oynarsan bu rolün kalıplarından oyuncular çıkamıyor. Kurtlar Vadisindeki Başrol oyuncusu adını bilmiyorum. Adı bile anılmıyor. Hiçbir dizide rol alamadı. Ne olacaksa o olur
ceren acar
ceren acar Aylar önce
😂😂😂 Sadece gülebiliyorum diyecek bi şeyim yok artık, sezon finali ne zaman ben çok sıkıldım 😒😒😒
Nesrin safiye Yegen
Ben cuma akşamı diye biliyorum ama kesin olmayadabilir
Merve Tosun
Merve Tosun Aylar önce
Seherin ağzı açık kaldı gördüğü şey karşısında
zuhal yilmazozdagli
Sıla bu diziden ayrılmakla en iyisini yapmışsın aferin sana darısı Halil ibrahim ceyhan'ın başına 🤲
Hatice Sezer
Hatice Sezer Aylar önce
Gercekten iyisini yapmis ben üzülüyordum artik sevijiyorum kizin ciktigi icin kizi resmen hafif bir kadin olarak yaziyor sezon sonu gelmis hala neyin kavasini yasiyorsunuz yine bir erkek silanin yaninda bukadara kotu asalayici birsey olamaz hicmi kadin yok evli severken bosayip hafiza kaybini sokup ortaya sonrada doktor bozuntusunu asik etmek nedir ya bukadarasinada pes diyorum ya
Netice Turan
Netice Turan Aylar önce
Helâl olsun sana Yaman kırımlı ellerin dert görmesin bunu coktan hakketmiştin Aziz beg👍👏👏👊😂
Fatih Sarı
Fatih Sarı Aylar önce
@Serpil Yavuzturk zuhal yine başaramayacak
Serpil Yavuzturk
Serpil Yavuzturk Aylar önce
Yalnız seher yamanın bu halini görünce yine korkmasın yamana. Zuhal yolladı Azizi kesin yaman da gelip görsün bunu ve Azize saldırsın seher de yaman dan korkup uzaklaşsin diye yaptı zuzu
Aslı Irek
Aslı Irek Aylar önce
Bence Yaman hayal ediyor. Seherin yanında yaparsa güvenini kaybedeceğini biliyor. Bu hatayı tekrar yapmaz sanırım. Tam herşey yoluna girmeye başlamışken.
Beyhan Katmer
Beyhan Katmer Aylar önce
Bence gerçektir nazmiye hn sever böyle sahneleri
Sennur Onmaz
Sennur Onmaz Aylar önce
Bende öyle düşünüyorum inşallah hayalidir
Necla Demir
Necla Demir Aylar önce
Nazmiye dizimiz çiftimizi doyarak izliyemedik ipeğin iğrenç oyuculuğu yüzünden bravo sıla ve halili harcadın
Züleyha Yazgan
Züleyha Yazgan Aylar önce
Çok yazık oldu güzelim diziye hey gidi eski bölümler hey nasılda heyecanla beklerdik şimdi ise iyicene batırdınız bırakında şu birkaç bölümü beli düzgün izliyelim bir önceki beyenilere bakın birde şimdiki çok yazık oldu
Nesrin safiye Yegen
Allahım deli olacam bir akşamlık mutluluk asla ikinci güne taşınamıyor Nazmiye senin o kalemlerin varya tükensin bitsin kurusun inşallah nedir bunca insanın senden çektiği çektirdiğini çekmeden ölme inşallah
Hanife Ön
Hanife Ön Aylar önce
Aynen Aynen katılıyorum inşallah 🤲🤲🤲
Aslı Irek
Aslı Irek Aylar önce
Kaleminden ziyade kendi tükenir umarım.
Emine Morkan
Emine Morkan Aylar önce
Nazmiye yeniden dizi yazmaya başlamadan önce tedavi olsun ilaç kullansın yoksa oyuncular ilaca başlarlar yada sıla gibi set terkederler
Kemal Bağcı
Kemal Bağcı Aylar önce
Ben dedim ama bu Nazmiyenin psikolojisi bozuk diye diziye giren her oyuncuyla sehere ihanet sahnesi yazıyor nerede emanet nerede sadakat.oyuncularında bizimde psikolojimizi bozdu ihanetten başka bir şey yok
Selma Kandemir
Selma Kandemir Aylar önce
"EMANET" in anlamını diziye başlamadan önce iyice bir araştırıp inceleyip öyle başlasaydınız keşke. Bu yapımcı hanım kendi hayatında ne yaşıyorda bu kadar kötülüğü, entrikayı, sinsiliği, vs. vs daha yazamıyorum, bu diziye toplamış ilginç tam her şey yolunda diyoruz hoop bi yerlerden birileri çıkıp huzuru kaçırıyor anlamaya çalışıyorum ama yok arkadaş olmuyor bacım bacım yapımcı bacım bitir şu diziyi Allah 'ını seversen vardır senin başka projelerin milleti bi sal yahu valla bak Halil içinde seyredilmeyecek haa güzelim kızı da mahvettin zaten diziyi neresinden tutsak elimizde kalıyor gözünü seveyim yeter
Neslihan 25
Neslihan 25 Aylar önce
Sıla kendini kurtardığın için şanslısın
Şenay Karaman
Şenay Karaman Aylar önce
Seher ölur final yaparlar ikisi icin izliyorduk ruhuna elfatiha satleri sayarken emenet izliyecezdiye ölmus merisem eline saglik bide zuhali dösen öldurmeden final olsun bizi bu izdaraptan kurtarin kendinizide silasiz asala halilsiz asla izlenmez😢😢😢😢😢😢
Ensel Kara
Ensel Kara Aylar önce
Uzun bir aradan sonra tekrar izledim keşke izlemeseydim bu akşam ki bölümde beraber yatırdın ee şimdi ne oldu da yamanı tekrar seherin gözünde canavara döndürdün nazmiye sen akillanmican mi acaba allah aşkına şu yorumları bir oku yada okuyan birileri şu kadına bir söylesin de kendine gelsin bak Sılayı kaybettin Halilinde gitmesi yakındır bizden demesi sana nazmiye aklıli ol artık dizi finale geldi hâlâ sen nelerle uğraşıyorsun ya allah aşkına zuhalin n3 işi var hala dizide galiba size çok buyuk yatırm yapmış olacak ki dizisi çekebilmeniz için bir türlü gönderemediniz şu yılanı onun yerine başrol oyuncunun gitm3sine seyirci kalıyorsunuz buda akıl alır gibi değil artık valla Sılaya çok ama çok kızmıştım gitti diye şu fragmâni izleyince hak verm3din değil yanı Halilde keşke ayrılsaydı da nasil oluyormuş bakalım diziyi kim izlerdi o zaman eğer diziyi yurt dışına satmayi biliyorsanız azıcık da izleyiciyi ve oyuncuları memnun edin bir zahmet izleyici sayesinde dizi bu kadar sevildi bukadar tutuldu ve yurt dışı izleyicigide sayesinde sizin değil nazmiye ve bir o kadar da Halil ve Sılanın sayesinde ama siz bunu anlamiyacak kadar yo kör olmalısınız yada sağır başka birşey değil bu kadar mukemel bir dizi getirdiginiz şu hale bakın yazıklar olsun size Sıla kurtuldu olan Halile olacak çok yazık çok yazık biraz akıllanırsanız diye hep umut ettik izleyiciler olarak ama tam tersine siz işleri daha da çıkılmaz bir hala sokmakda gerçekten çok ustasınız neden sizin dizileriniz hep böyle çok merak ediyorum siz bundan sonra senaryo yazmayın çünkü kimse izlemez en başta ben benim gibi çok falza izleyici vardır eminim benim size bir tavsiyem başka senaristlerin dizilerinden örnek alın biraz meselâ Gönül Daği ne yalan ne iftira me iffete atılan iftira nede canan gibi anneler ne de yılan zuhal gibi karektwrler var orda tavsiyem size izleyin nasil senaryo yazılarmış biraz feyis alin olurmu
Ensel Kara
Ensel Kara Aylar önce
@Aysel Yılmaz Evet bende çok kızdım halada kızıyorum bir o kadar da üzgünüm ama bu akşam ki fragmanı görünce dedim ki ya Sıla görmek de haklıymış demeden edemedim gerçekten nasil senaryo bu anlamak mümkün değil valla hem saçma sapan şeylerden boşardın seher be yamanı on kadar zorluklar atlattılar boşamadın bosandonayni yatak da yatırdın ee sonra yamanı tekrar canavara dönüştürdüm hemde seherin yanında nasil iş anlamak mümkün değil yazdım ya nazmiye biraz gozl3m yapsın nasil senaryo yapılıyormuş bir baksın etrafına allah aşkına bu berbat ettiği 3.dizisi hala akıllanmıyor kadın yazık bem valla Halillinde ayrılmasından yanayım kalan ona olacak yazık ya ben Halil neyi çok seviyorum onun orda ziyam olmasına üzülüyorum çok yazık inşllah dizi 3.sezon tutmazsa Halil de rahatlar valla çok sevinirim onun adına gerçekten ben Halil beyi kardeşim gibi seviyorum mutlu olmasini çok isterim jem dizide hem gerçek hayatında
Aysel Yılmaz
Aysel Yılmaz Aylar önce
Aynen sıla diziden ayrıldı diye eleştiriliyor ama gitmeseydide 3cüncü değil 5şinci sezondada oynasaydı gene sonu hüsran Karemel yapımın dizilerinde mutlu son yok
Mevlüde Korkmaz
Mevlüde Korkmaz Aylar önce
Ah Nazmiye ah defalarca yazdım ne var sanki bir karakterde sapık yada saplantılı aşık çıkmasın ne vardı sanki Aziz iyi biri olarak kalsaydı ama yok illa basacaksın🤪😠
Netice Turan
Netice Turan Aylar önce
Haydaa😁 yasemine bir osmanlı tokatı da👋 duygu dan geldi vuran vurana varmı başka sıradakiii😄
Ragibe Guler
Ragibe Guler Aylar önce
Gercekten bukadar sonu rezil olan birdizi yoktur
Merve Tosun
Merve Tosun Aylar önce
Güzel bir bölümün sonunda her zamanki gibi kötü bir fragman
Siddika Siddika
Siddika Siddika Aylar önce
Nazmiye sonunda bitirdi diziyi hayırlı olsun
Saniye Çelikel
Saniye Çelikel Aylar önce
😂 Hayır yaman adamı dövmeye giderken ayakkabılarını çıkarmayı da ihmal etmiyo pek düşünceli kimsenin aklına gelmez ya hani drekt dalar içeri😂😂😂😂komik gerçekten 😂
Tansu Yıldız
Tansu Yıldız Aylar önce
Eee sonunda başar dınız yamanın sabır taşı çatladı ya yamanın da bir sabrı var….
Serpil Yavuzturk
Serpil Yavuzturk Aylar önce
Yine yaman kötü olacak eğer bu bir hayal değilse seher yine yaman dan korkacak.Şaşırdıkmı haayyıırrrr.
Ayşe Özışık
Ayşe Özışık Aylar önce
Az önce masumlar apartmanı final yaptı dizide o kadar enteresan olaylar çözüldü ki temizlik hastası bir kız düzeldi çöp toplayan bir çocuk düzeldi altını ıslatan bir kız evlenip çocuk sahibi oldu çocuklarına annelik yapmayan bir kadın affedildi birde bir başrol oyuncusu ikinci sezon çıktı tık yok ama bizim emanet 400 bölüm oldu toparlanamadı yaman hala karısının etrafından adam topluyor Zuhal desen hep bunlar birde üçüncü sezon yapicaklar Sabri olan dayanma gücü olan seyretsin
Ayten Ozturk
Ayten Ozturk Aylar önce
Halil ve Sıla siz birlikte olun yine ama emanette değil sizin değerinizi bilen başkalarıyla lütfen aranızı açmayın daha fazla etrafınızdaki kirleri fitne fesatları temizleyin ikinizde siz olmadan emanet olmaz sen olmadan da Seher olmaz
Gamze Akbayır
Gamze Akbayır Aylar önce
dizideki efsaneler üçüncü sezon yok seher neslihan yusuf adamdan sayarsak aziz fakat zuhal duygu bunlarin olması ne kadar acı emanetten çok herşeye döndü
Gamze Akbayır
Gamze Akbayır Aylar önce
@Nevin Tufan evet tolga pancaroğlu da ayrılmış
Nevin Tufan
Nevin Tufan Aylar önce
Ziya abide yokmuş..
Gamze Akbayır
Gamze Akbayır Aylar önce
@Meryem Çavuşoğlu aynen öyle duyguya yasemine tokat atmayı yazan senaryo başrol kadınına her şeyi hatırlayıp zuhale bi tokat yazmıyo halile çok üzülüyorum üçüncü sezon için
Meryem Çavuşoğlu
Zuhal gibi birinin dedikleriyle dömüyor dizi seher zuhali dinliyor ama onuhiç hatırlamıyor bıktık kendileri izler şimden sonra
MoonLight
MoonLight Aylar önce
Müsait misin.aziz. Yaman'ın tonlamaları müthiş
HÜLYA USTA
HÜLYA USTA Aylar önce
Zuhal Zuhal yaptı yapacağını doktoru bile parmağında oynatıyor bravo Zuhal süper oyunculuk bravo
Nur ceil
Nur ceil Aylar önce
Neyse bugün Yaman'ın ve seher'den yorum yapalım maşallah hemen de devreye gir Yaman bundan önceki duyduklarını saysak sayısını yitirdim vallahi Ozan mıydı Selim Bir de Fikret abimiz vardı Aziz de nasibini aldı ne güzel de yedi dayağını tabii çıldırır adam sevdiği kıza resmen duygularını acıyor bunu da duyarsa kafayı yer Seherde yanına bir dah eve almaz aklı küçük olduğu için mantıklı düşünemez varsa yoksa zuhal'in lafını dinler ama sözünün çıkma anneciğim 🤣
Aysel Yılmaz
Aysel Yılmaz Aylar önce
@Emine Morkan aynen öyle iyi yaptı diziden ayrılmakla aile izleyeceği bir dizi değildi artık
Emine Morkan
Emine Morkan Aylar önce
Seherin ne suçu var naz dizi başladığından beri kıza yazmadığı çirkin rol kalmadı yazıklar olsun nazmiyeye
Nesrin safiye Yegen
Hediye ne idi acaba onu da merak etmedim değil seher açmaz da onu şimdi sinirden
Savaş Sabirli
Savaş Sabirli Aylar önce
Ahlaksızlık diz boyu nazmıye hanım diziyi ahlak kuralları dısına cıkardı azizin ne işi var o evde
Hatice Doğan
Hatice Doğan Aylar önce
Bugün ki güzel bölümden sonra yamanı yine kötü gösterdiniz gerçi Yaman'ın elleri dert görmesin bir yılan yetmiyor gibi ikinciyi çıkardınız hep böyle yaparak sılayı diziden soğuttunuz çünkü kız o sahneleri çekmekten yoruldu biz bölüm izliyoruz kız onları kaç sahne tekrarlayarak çekiyor onun o güzel bakan gözlerini yorsunuzbugün çok güzeldi seherimiz kıyafeti çok yakışmıştı hemen çıkarmışsınız diğer kıyafetleri kaç gün giyiyordu yoksa siz seheri kıskanıyor musunuz seherimiz ne giyse yakışıyor onda bu güzellik olduktan sonra yaman Sehere her baktığında çok güzelsin diyor ikiniz birlikte güzelsiniz inşallah tekrar devam edersiniz sizsiz emanet olmaz biz sizinle sevdik emaneti 💫👍
Fatma Şimşek
Fatma Şimşek Aylar önce
Seni ırz düşmanı aziz ellerine sağlık yaman cım o zuhalin de sırası gelecek 😂😂😂😂
Mehtap Yüksel
Mehtap Yüksel Aylar önce
Ellerin sağlık yaman birde Zuhal e olur ikitane patlat
Gülsevin Kibar
Gülsevin Kibar Aylar önce
Ben sılayı destekliyorum böyle berbat bi senaryoda kim oynamak ister. Yarim birakilmis hikayeler cezalarını bi türlü çekmeyen kötü karakterler. Karakterler yakin arkadaş ama bir birilerinin ne yaşadığından haberleri yok. Hapisten kaçan suçluyu aramak yerine polislerin özel hayatını izliyoruz . Saçmalık üstüne saçmalık. Bence hiç uğraşmayın bu iş silasız zaten yürümez bu güne kadar iyi dayandı. Herkesin emeğine sağlık senarist ve yapım hariç ama Final final final
Fan
Fan Aylar önce
Valla seyirciyi hiç hayal kırıklığına uğratmıyorsunuz 2 bölüm güzel tam seyredilecek derken 20 bölüm hüsran
Eylül Kulu
Eylül Kulu Aylar önce
Çok sıkıldım artık yeter bu ne yaman seher mutlu olsun 😭😭
Mihri Sarigil
Mihri Sarigil Aylar önce
Önce seher yamandan hiç kaçmadı bir kere yemek yediler çay ictiler aynı zamanda rüyada buluştular yaman seherin kontesinde kendi fotosunu gördü sevindi yaman şehre birlikte uyudular yusuf şahitleri oldu hayret sensörleri yoktu büyüdü artık yaman da şimdi fragmanda gördüğünü yorumluyorum yamanın maşallah kendine güveni tam işlerini nedime bırakabilecek kadar neyse konu bu değil yatağa birlikte uyudular diye bu kadın benim erkeklerde hepsinde var kadınını sahiplenme yattım kaktık bu kadın benim öldürürler ya neninsin ya toprağıma kadar gider o kadar güveniyor kendine seher beni tekrar sever evleneceğiz tekrar belki evey doğru evlenecekler olduğunu biliyorum ama yaman çok emin bu beli deli ediyor bu kadar çok kendinden emin olmadı esas çok hatalar yaptı düzelti evet şimdilerde en güven koca amca eskisi oglebdegildi nu güzel hale seherin sayesinde bir aile sahibi oldu
Funda Tekdal
Funda Tekdal Aylar önce
Ah nazmiye senden çok şey bekliyoruz gene bir çuval inciri berbat ettun boşandırdıgın yetmedi birde zuhal yılanın ekmegine yag sürdün şaşırmamak lazım nede olsa kölülkler kankasısınız
Edanur Üçüncü
Edanur Üçüncü Aylar önce
Peki Yaman'ın o karizması...🤤💗
Emine Özgür
Emine Özgür Aylar önce
Yaman bi cuval inciri berbattt ettin,azizi dövmekle
Hikmet
Hikmet Aylar önce
Boş verelim artık seferinde hiç etrafındakilere bakmadan yamanın çıldırtıyor sonra dönüp yamanın suçluyor sıkıldık tutarsız insanlardan doktoru bile ne hale soktular bu dizi emanet filan değilim girerse kötülük sanıyorlar bence yaman herkesten vazgeçsin boşuna onlar için uğraşıyor
Nurlana Karataş
Nurlana Karataş Aylar önce
Seher sana yeni projende başarılar dilerim teklif gelmiş "Gönül dağı"dizisine ama kabul etmişmi bilmiyorum.
Nevin Tufan
Nevin Tufan Aylar önce
Etmemiş..
Songül Sıla
Songül Sıla Aylar önce
Buse Varol oynayacakmış
BlueDeep
BlueDeep Aylar önce
iyice saçmaladılar harcadığım zamana yazıklar olsun hakkım haram olsun
Solmaz Akın
Solmaz Akın Aylar önce
Oh çok iyi oldu doktor haketti
Zeynep Bilgili
Zeynep Bilgili Aylar önce
Seherin bu hallerinden gına geldi üüüfff
S G
S G Aylar önce
Yaman'ın gazabına uğrayanlar listesine Azizde eklendi👍🏻
Esra Uygun
Esra Uygun Aylar önce
Bu yumruklar sehere yabancı olmasa lazım hafıza yerine gelir belki
Hayal Prensesi - Hayallere Giden Yol
Bence hayal kuruyor agzını burnunu böyle patlatayım diye..
Sahsene Erdem
Sahsene Erdem Aylar önce
Keşke öyle olsa ama zannetmiyorum.
kaynar Kaya
kaynar Kaya Aylar önce
Eline sağlık yaman geç bile kaldın doktorda bir şeyler var dikkat et
A U H
A U H Aylar önce
Ohhh içimin yağları eridi iyi oldu sana doktor 😒😒
Esref Gören 61
Esref Gören 61 Aylar önce
Bende rahatladım birde o Zuhal gitse seher diziden ayrilmasin
BlueDeep
BlueDeep Aylar önce
tek kelime ile yazıklar olsun
Cigdem Kurnaz
Cigdem Kurnaz Aylar önce
Yaman iyi yaptı bide zuhali yakalasa şimdi seher yamandan yine uzaklaşır azize vurdu diye
eğlenceli günlerde savaş
Dizide hersey yolunda gitmez Ki zaten hersey yolunda gitse dizi final yapar. Biraz araya bir şeyler kaynayacakki merak uyandırsın ihanetmiş emanetmiş saçmalıgını bırakın. İzleyip keyfini çıkartın
zeynep Kılıç
zeynep Kılıç Aylar önce
İşin ilginç tarafı diziye hangi erkek girse hepsi psikopat ve hepsi sehere aşık oluyor bu ne rezil senaryo
İsmet Turkoglu
İsmet Turkoglu Aylar önce
aziz sen bunu çoktan hak ettin sanane aziz bi çıksın şu diziden onu gördükçe diziden soğuyorum yemin ederim
Zehra Akkaya
Zehra Akkaya Aylar önce
Bu gidisle emanet diye bisey kalmayacak cunku diziyi iyice mahvetme yolundasiniz sila olmazsa bu dizi epey bi seyirci kaybedecek nazmiye hanim sorun her neyse bilmiyorum ama maddi manevi sıkıntılar en cokta emegi gecenlere yansıyacak ilk sezondaki tadi tuzu kalmadi bu dizinin ozellikle hafiza kaybi sahneleri diziyi bizlerden soguttu ınşallah duzene koyabilirsiniz dediğim gibi yoksa diziyi izlemeyenler grubu çoğalacak...🤔🤔😒😒
Nurgül Kırım
Nurgül Kırım Aylar önce
Bende diyorum bir önceki bölüm güzel seyler izledik meğer bu jötü olayların habercisiymis...
Nermin Kaya
Nermin Kaya Aylar önce
Ne güzel mutlu izle keyfi yerinden kaçtı
Gülbin Caner
Gülbin Caner Aylar önce
İki üç tane yeni sahne gerisi hayal bu ne ya bir ayrılık bir kavuşma
Merve Tosun
Merve Tosun Aylar önce
Hadini yerini bilmemenin sonu aziz
Betul Turgut
Betul Turgut Aylar önce
Dizi devam edecekse lütfen gelen seher den daha açıkgöz olsun en azından kendi bir şeylerin farkına varsın artık tat vermemeye başladı sadece biraz mantık yamandan başka herkesin sözüne inanacaksa ne anlamı var aklımızla oynamayın yahu
Melisa Donmez
Melisa Donmez Aylar önce
Aziz hak ettin dayagı oh olsun yersin öyle dayagı adam seni uyardı bir kere sana ne Yamandan Seher’den yani
meliha yılmaz
meliha yılmaz Aylar önce
BIDAHA KARAMEL YAPIMIN DIZILERINI iZLEMEKMI TOBEE 2. SEZONDA TOPLASAN 10 BOLUM GUZEL YOK
Kamile Yuksel
Kamile Yuksel Aylar önce
Eline sağlık yamanın doktorsa doktorluğunu bilsin hangi doktor evine gidip muayene yapıyor eyi eti yaman o olsun
Limon kız 💛
Limon kız 💛 Aylar önce
Kıskanç yaman bayılırım 😁😁😁😂😂😂🤣🤣🤣
Mevlüde Yıldırım
Gerçekten fıragman a artık bakmıcağım seyirciyi sinir etmek istyor Nazmiye nasıl yazıyorsan fragman bile ööööö mide bulantısı hep kötülük kazansın istiyorsun çünkü kötünün kıralı nazmiye yılanı
Merve Tosun
Merve Tosun Aylar önce
Aziz için çook iyi oldu ama yaman içinseherin özünde eksi puğan
Hanifi Altıparmak
Hanifi Altıparmak Aylar önce
Sehere allahtan bir çift göz birde birazcıkda akıl rica edebilirmiyim 🙏🙏
Emine Sertcan
Emine Sertcan Aylar önce
Nazmiye den bunu bekliyorduk şaşırdık mı şaşırmadık nasıl olsa sılada gitti dublör le her şekle sokarım diyor izleyiciler bile yapımcıyı sevmiyor
Gül
Gül Aylar önce
Fragman çok güzel yaman kırımlı sahalara döndü çok da güzel oldu 👊
Can ahmet
Can ahmet Aylar önce
Sonunda güzelim yamani delirttiniz yazıklar olsun
Hatice Karaoğlu
Hatice Karaoğlu Aylar önce
Nazmiyenin yapacağı dizi bukadar olur berbat etti gene yaman çok üzülecek
murat ŞAHİN
murat ŞAHİN Aylar önce
Birşeyi merak ediyorum tahmini olan söylesin Sıla'nın sıkıntısı yapımcılarla dendi peki Halil İbrahim le neden arası açılıyor neden birbirlerini takipten çıkıyorlar anlamış değilim
Nevin Tufan
Nevin Tufan Aylar önce
Arif baba daha diziden çıkmadan, Halil, Ali beyide takipten çıkmıştı.yapimla ilgili, anlaşması var halilin..Ne söyleniyorsa onu yapıyorlar...
Hintmasalaşklar
Hintmasalaşklar Aylar önce
Fark ettiyseniz fragmanın sonunda yamanın elinde dosya gibi bir şey var
Birten Öncü
Birten Öncü Aylar önce
Kimse dayanamamıştır artık bu Seherin saf rollerine ekrab başınsakilerinde artık iğreti geldiği defaten yazmıştık biz dizi seyretmiyoryz sadece yutuptan bakıyorum ki ona bile tahammül edemiyorum.
Aysel Ertan
Aysel Ertan Aylar önce
hayalmayal değil gerçek dövüyor Yaman bey doktora hak etti utunmıyor mu seher hsnımda doktor nederse ona inanıyor Zuhal yılanı ne derse yapıyor yakında seher ölüme gidecek Yaman beye güvenmesin düşman lar gitti seherin hafuzısıydı namusuydu bu ne yaa bu dizi bitmiş bitmiş Nazmiye hanım 💔💔💔💔
Ecem su
Ecem su Aylar önce
Seher o zaman yaman in selim ve müzik hocasını dövdüğü sahneyi hatırlar hop dön başa😅
Memet Akay
Memet Akay Aylar önce
Bide utanmadan yanliz degilim aziz diyo ya
ayşe güroğlü
ayşe güroğlü Aylar önce
3 cü sezonda başka birini getiriler yamala gelecek kızın aşık olmaları için 1 sezon beklersiniz böylelikle Nazmiye dizi uzattıkca uzatır Nazmiye
EmrahınSibeli
EmrahınSibeli Aylar önce
Yeter ama sadece düzelir belki diye fragman izleyen ben olmuyor göremiyorum bari final yapın
Sonraki
emanet 1 spoiler
8:37
görünümler 9 900
Adı Sevgi 11. Bölüm @atv (FİNAL)
2:29:53