Karanlık

Elraenn 'in Kedisi ile Yaşadığı Viking Evi

Noluyo Ya ¿
Abone ol
görünümler 3 620 716
100% 280 000 0

Bu hafta Elraen ev turu ile geliyoruz , Elraen ile başlıyor Kedisi ile bitiyor. Son derece keyifli bir misafirlik oldu. Bizleri harika ağırladı ve sizlere de çok eğlenceli bir video oldu iyi seyirler.


iletişim: noluyoya@temagency.com
Bize destek olmak için kanalımıza katılabilirsiniz :)
trvid.com/show-UC4-b...

Nasıl Yapılır ve Stil

katma

 

23 Kas 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 8 542
Noluyo Ya ¿
Noluyo Ya ¿ 13 gün önce
İnstagram hesaplarımız: instagram.com/firatalbayram instagram.com/ceydakasabali Canlı Yayınlar : www.twitch.tv/beatpug Discord: www.discord.gg/beatpug
Ayşe Babacan
Ayşe Babacan 20 saatler önce
Siz korkun siz korku evini ikinci bölümünü yap ikincicece ikinci bölümünde bize söz vermiştiniz bildiğin bir gülüş bir gün bir gün sonra atacaktınız vallahi bir daha takip etmem Like atmamsi dilimlere basmam küserim size ve videolarınızı izlemem vallahi süsümiycem severim ama küsebilirim belki kızdım size küsücem ben daha altı yaşındayım altı değil 99 yaşında annem şaka
İBRAHİM DEMİRCAN
İBRAHİM DEMİRCAN 2 gün önce
trvid.com/video/video-6nFufhSAZW0.html
Miran Karakulak
Miran Karakulak 4 gün önce
@Elanurr ||rrrr43 .....
Bir transfer haberi
Bir transfer haberi 5 gün önce
transfer haberleri mesut özil fenerbahçe’den ayrılacak mı video ilnk trvid.com/video/video-Zu-vro1YUDo.html
T 59
T 59 6 gün önce
@Elanurr 🇹🇷🤩🤘🇦🇿
hivda paliga
hivda paliga 15 dakika önce
Adam ev soymaya gelmiş kimsenin haberi yoğ
EFSANE BU FUTBOL
EFSANE BU FUTBOL 22 dakika önce
Elerean ile daha fazla video gelsin
dadaş25
dadaş25 Saatler önce
Hediyeyi hediye etmek sünnettir. Hediye alınmaz diye bir şey bizim kültürümüzde yoktur bunun yaygınlaşmasına müsade etmeyiniz.
Astr0 Official
Astr0 Official 2 saatler önce
ben ben demiycem ben erkekim
Efe Gezer
Efe Gezer 2 saatler önce
Öz abim
Emirhan Gül
Emirhan Gül 2 saatler önce
13:05 13:22 tuğkandan karinca dersleri
Sıla Uzunoğlu
Sıla Uzunoğlu 3 saatler önce
Tugkan abı cok gzuel agırlamıs
Muzaffer G.
Muzaffer G. 4 saatler önce
23:33 harry deki dev gibi :)
Hasan Atay
Hasan Atay 4 saatler önce
sizde bizim evimize neşe oldunuz sevgiler saygılar seviliyorsunuz
tehdeicidecc
tehdeicidecc 5 saatler önce
fıratın millet kendisinden bir şey istiyor diye ağlaması, fakat tam anlamıyla bir ölücü olması...
Ömer DENDEN
Ömer DENDEN 5 saatler önce
tuğkan ve jr tuğkan evini gezdirirkene
Emir Çalışkan
Emir Çalışkan 7 saatler önce
dakika 13,00 abı fen dersıne dondu
Emir Bozaklı
Emir Bozaklı 9 saatler önce
Elraenin tekirdaga yakin oldugunu ogrenince tekirdagda oldugumu unuttum abi adres verde pasta getirim
《Nazlı》
《Nazlı》 11 saatler önce
Of abi bayıldım lan videoya
Damla Deveci
Damla Deveci 13 saatler önce
Tugkanin evine düştüm kendine zatenn düşmüştummm
Yasin Tasköprü
Yasin Tasköprü 14 saatler önce
Papi its a blue color! RED RED😂
TheChocolateFarmer
TheChocolateFarmer 15 saatler önce
16:55 flörtü ikna etmeye çalışıyorumdur.
nida mccartney
nida mccartney 17 saatler önce
tuğkanım
ARDA ÇETİN
ARDA ÇETİN 17 saatler önce
burdan Adıyaman memleketime selam olsun
Furkan Tonbulll
Furkan Tonbulll 18 saatler önce
Elraen adamdir
Birol Çiftci
Birol Çiftci 19 saatler önce
Adamı soymusun mahşallah
MEZDEKE
MEZDEKE 19 saatler önce
23:42 the walking dead tasarlanan sahne
Deniz Kantekin
Deniz Kantekin 19 saatler önce
Fırat❤️Ceyda❤️Elraenn❤️
Gözde Turhan
Gözde Turhan 20 saatler önce
Ceyda gülüşüne gülüyom yhaaaa 😂😂😂 şok tatlısın❤️
M.O I.G
M.O I.G 20 saatler önce
İzlerken irrite olmadığım nadir fenomenlerden birisin. Yüreğin sağlam yolun açık olsun
EKFC KAY-RA
EKFC KAY-RA 20 saatler önce
çok güzel video ( zaten öyle ve bir canım ama korkumdan içime cyanmı neyse kaçmasını istemiyorum )
MST SVR
MST SVR 21 saatler önce
Elraenn adamdır adam. Karınca çiftliğimden tanıyorum heeyy gidi beee
Vesile Gumus
Vesile Gumus 21 saatler önce
Abi Orkun git
Can
Can 21 saatler önce
trvid.com/video/video-JQsYfrsuQjY.html
Can
Can 21 saatler önce
Elraenn bu videoyu izliyor
ZenonzX
ZenonzX 21 saatler önce
şu hale bak diyince aklıma eskiler geldi şafak sezer:şu halimize bak şu halimize bak
Hasan Altin
Hasan Altin 22 saatler önce
He iste yeni bir hastalik geliyor hazir olun karincavirus ısıranı vampir yapiyor
Elvin Kolkesen
Elvin Kolkesen 22 saatler önce
Selam yeni canım
bjk1903.
bjk1903. 23 saatler önce
Yarım saattir izliom adam küfür etmedi ne yaptınız adama
Minato Namikaze
Minato Namikaze Gün önce
1:01 tuğkan reisten ayak numarası öğrenme taktikleri vol1 :D 8:26 tuğkan reisten ayak numarası öğrenme taktikleri vol2 :D
Muaz UZUN
Muaz UZUN Gün önce
Bazı Kürtler kız evine geldiğinde tabak çanak götürürmüş. Karı koca evi yağmaladılar. 😁
serkan lkkk
serkan lkkk Gün önce
Ali Abi Boncuğu Kaçırdılar
Berri Su Akyol
Berri Su Akyol Gün önce
ya tam yaşayabileceğim insan da işte yaş farkı var 10 yaş sgdvgsvd adam konuştuk görüştük de iş oldu ben de ayrı alemim dfhsdhfv Bu adamın bir kopyası var mı zihnen bi denk gelsin bana ya ;)
D U M A N
D U M A N Gün önce
eve bak 4mk ya hayatı sorgulamaya başladım arakdan tutun kolalrımdan düşerim şimdi müziği çalmaya devam ediyor
Fatma Kale
Fatma Kale Gün önce
ya bu elraen ne tatli adammis artik izliycem love
Rəvan a
Rəvan a Gün önce
24:22 noluyo laaağn adam seri katil piskopata dönüştü bi anda
Ege Ertürk
Ege Ertürk Gün önce
Beni ayarlayabilirsiniz çıtırlıque 21 mdmdks
berk gül
berk gül Gün önce
Bu abla Hayrettin'e benzemiyor mu?
Berkay Akkuş
Berkay Akkuş Gün önce
Örümceği izlerken ben burdan tırstım
NurSu
NurSu Gün önce
Bu yasak meselesi nedir. Yani sürüngeni evde beslemek mi yasak. Ticareti muhakkak yasaktir da asil mevzuyu anlamadim??
Sehran Cabbarov
Sehran Cabbarov Gün önce
Ogdoyd
Hlymrt Demirkaya
Hlymrt Demirkaya Gün önce
Yusuf Shams
Yusuf Shams Gün önce
Tuğkan abiyi soydular ya 😂
Polat Bahar
Polat Bahar Gün önce
hiç sıkılmadan izledim
Istanbul Street Tour
💖💖💖💖💖💖
Amerikali Velet
Amerikali Velet Gün önce
kurtekpe
Mehmet can Güneş
28:58 en komik kısım jsjsjsj
Nurşah Durmuş
Nurşah Durmuş Gün önce
Bu adama ilk defa denk geldim ne kadar iyi biri
xCureShootx
xCureShootx Gün önce
ya tamam yeteeer . hakan yavaaaş anımsattı :)
Mah¡r G3c¡kL¡
Mah¡r G3c¡kL¡ Gün önce
peki fıratı fırat oLarak değiLde boncuk oLarak hatırLayan ağır oLd kardeşLerim varmıdır ? SevgiLerLee :DD
Adolf Bey
Adolf Bey Gün önce
Ulan o tabut gibi barakanin içinde yatirmassin herhalde
selami xb
selami xb Gün önce
burak çatalcalı
Zapaya
Zapaya Gün önce
soydular tüm evi
Fraikon
Fraikon Gün önce
Misafirliğemi hırsızlığamı gelmişler belli değil 🤣🤣 hem figür hemde yayın eşyaları gitti
LOVE YOU
LOVE YOU Gün önce
abi sen tozkoparan iskenderdemi oynuyon
Fariz Fariz
Fariz Fariz Gün önce
Abi yılan dersin saçına bala uzgak🤗🤗🤗🤗
Windows 7
Windows 7 Gün önce
1:03 vasatın üstü
EicH
EicH Gün önce
16:53 Tövbeler olsun.
ponçik zeyno
ponçik zeyno Gün önce
Abi ben örümcek gorunce:ANNEEEEE EŞŞEDENNA İLAHİ ALLAH MİSAİRRAHMANIRRAHİM BABAAA
Enes Kayar
Enes Kayar Gün önce
Türkiyede tarantula yok nasıl bahçeden tarantula bulmuş
deli çocuk gg
deli çocuk gg Gün önce
Neden artık tozkoparan iskender de oynamıyosun
Emir
Emir Gün önce
5:38
Mehmet Emin Tekin
Mehmet Emin Tekin 2 gün önce
37 numara severizzzzz
Metaleye
Metaleye 2 gün önce
Siuuuuuu
M&Ç
M&Ç 2 gün önce
1.6 o7 asker
M&Ç
M&Ç 2 gün önce
1.6 o7 asker
Légende
Légende 2 gün önce
Abi çok iyii!! Elraenn ne kadar komik ve içten.
OĞUZHAN OĞUZ
OĞUZHAN OĞUZ 2 gün önce
O Sadece Sümüğe Benzemiyor
İbrahim Aydın
İbrahim Aydın 2 gün önce
TR ExpertYT
TR ExpertYT 2 gün önce
Fırat abi.bişey dicem sen tozkoparan iskender de oynadın mı
Azat Sayni
Azat Sayni 2 gün önce
Ceyda çok komik
dünyayı yok edici inator
23:29 aşırı güldüm ya
EmreTekinn
EmreTekinn 2 gün önce
daha önce gittiğiniz evlerden kat kat iyi cidden
Azat Sayni
Azat Sayni 2 gün önce
Abiii çoksel
Yusuf gül TR
Yusuf gül TR 2 gün önce
Artık bi Deli mi ne? 'ye gidersiniz
Volkan KESECİ
Volkan KESECİ 2 gün önce
Fırat ı davet edince evdeki güzel şeyleri saklayın :D
ProPark Arda
ProPark Arda 2 gün önce
3:56 ya of ya
MORQ
MORQ 2 gün önce
AQUAMAN🖤
ada duru yıldırım
Anna Denizin evine gidiiiiiiiiiiiin
Caglasemanur
Caglasemanur 2 gün önce
Elraen e talibim dömdmdmdmdmödmd Hastasıyım adamın 😂
cygne
cygne 2 gün önce
Favorilerim toplanmış ayol daha ne istiyelim😋
Christ Rooney
Christ Rooney 2 gün önce
Kein Plan was da abgeht, sehen aber sympathisch aus.
Recostunt
Recostunt 2 gün önce
basma şeyini hissetmiş ses gelmemiş 00:50
Yasir Resmî
Yasir Resmî 2 gün önce
BOSS
ekinsu puyan
ekinsu puyan 2 gün önce
her videosunda samimi ve tatlı olan Elraenn :)
vaniitas
vaniitas 2 gün önce
O degilde tugkan abinin no 26 kitabi gozumden kacmadi sldşwldl.
Lahmacun Kebab
Lahmacun Kebab 2 gün önce
Vay be.10 yildir bu yayincilik youtubercilik işlerini takip ediyorum.Tanidigim herkes bi yere gelirken benim yerimde oldugum gibi durmam koymaya basladi 🙁
Sonraki
The World's Largest Business Man
0:59
Negotiating with Siri
0:58
görünümler 1 773 048
13 Saniyede Tüm Hedeflere Tek Atış !
27:01
Uçağı Denize İndiren İlk Türkler !!!
27:13
Kurgucu Utku | Ünlülerde Yatıya KaL !
36:56
DONT WASTE FOOD 🥺💔 #shorts
0:28
görünümler 15 474 571