Karanlık

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 187. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 5 075 885
0% 0 0

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Kanalından Öneriler

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Bölümleri İçin Tıklayın
bit.ly/2HVjRzZ

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz En Sevilen Sahneler İçin Tıklayın
bit.ly/36J1Or8

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Efsane Sahneler İçin Tıklayın
bit.ly/33CdZUC

Kuruluş Osman Full Bölümler İçin Tıklayın
bit.ly/36DYLQX

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz TRvid Kanalına Abone Olmak İçin; bit.ly/2uzVwcw

atv Resmi TRvid Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
trvid.com/show-UCeLB...

katma

 

23 Mar 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 0
Şərmin Yusifova
Şərmin Yusifova 5 gün önce
27:53 Niye kimse İlyası dinlemiyo abi?
Murat Bozkurt
Murat Bozkurt 6 gün önce
Hızır Ceylan a otur dedikçe o zıpladı... Dur dedikçe o koşa koşa gitti... Olacağı buydu...!
Oktay Ası
Oktay Ası 8 gün önce
dogan baba efsane giriş yaptı bizimlesin doğan baba
Sinan Güney
Sinan Güney 8 gün önce
İsak bile dost olacak çakırbeylilerle
Hülya Yavuz
Hülya Yavuz 12 gün önce
Ya
Mehmet Saraç
Mehmet Saraç 13 gün önce
15:26 ilyas reis 😂😂😂
Dániel Vankó
Dániel Vankó 17 gün önce
Otomatik altyazı iyi değil, lütfen normal bir altyazı ekleyin. Teşekkürler.
Serra Kubat
Serra Kubat 20 gün önce
Ölmesine uzulmedıgım tek ınsan dızıde ceylan.
Serra Kubat
Serra Kubat 21 gün önce
Diziden ceylanı cıkarmak ıcın sacmalatmıslar. Bahara meydan acılsın dıye
Volkan Aslan
Volkan Aslan 23 gün önce
ceylan kendi sonunu kendi getirmiş
Ali Rıza Candan
Ali Rıza Candan 25 gün önce
Ceylanın ölmesine mutlu oldum çok haketti
Ali Rıza Candan
Ali Rıza Candan 25 gün önce
Ceylan inşallah ölür
the kaloriferci
the kaloriferci 26 gün önce
hamdi baba olurse veya masaya oturmazsa diziyi birdaha izlemem ben onun ıcın ızlıyorum
Süvari180
Süvari180 29 gün önce
Bu bölümde bence en önemli olay Tuncaya demir girmesi😂😂🤣🤣
Büyük Usta
Büyük Usta Aylar önce
Ceylan hayati boyunca bir cikis yapmak istedi obur dunyaya cikis yapti 😂😂😂😂😂😂😂
ESMER BURAK
ESMER BURAK Aylar önce
Arkadaşlar dostlar neden yorum yapmıyorsun bu dizi dünyada bir tane tek kelimeyle muhteşem valla neden olsa çakır Oktay abimiz dünya nın gelmiş geçmiş en iyi aktör lerinden adamsın valla reis💯🌹❤️👍🏼💪🏼👌🏼👊🏼
Onur Yavuz
Onur Yavuz Aylar önce
RACİ ŞAŞMAZ.
Onur Yavuz
Onur Yavuz Aylar önce
RACİ ŞAŞMAZ.
Onur Yavuz
Onur Yavuz Aylar önce
RACİ ŞAŞMAZ.
Onur Yavuz
Onur Yavuz Aylar önce
RACİ ŞAŞMAZ.
Onur Yavuz
Onur Yavuz Aylar önce
RACİ ŞAŞMAZ.
Onur Yavuz
Onur Yavuz Aylar önce
RACİ ŞAŞMAZ.
Onur Yavuz
Onur Yavuz Aylar önce
RACİ ŞAŞMAZ.
Onur Yavuz
Onur Yavuz Aylar önce
Çatışmayamı hasretiz
Onur Yavuz
Onur Yavuz Aylar önce
RACİ ŞAŞMAZ.
Onur Yavuz
Onur Yavuz Aylar önce
RACİ ŞAŞMAZ.
Onur Yavuz
Onur Yavuz Aylar önce
RACİ ŞAŞMAZ.
Onur Yavuz
Onur Yavuz Aylar önce
RACİ ŞAŞMAZ.
Onur Yavuz
Onur Yavuz Aylar önce
RACİ ŞAŞMAZ.
Onur Yavuz
Onur Yavuz Aylar önce
RACİ ŞAŞMAZ.
Onur Yavuz
Onur Yavuz Aylar önce
RACİ ŞAŞMAZ.
Mu RiK
Mu RiK Aylar önce
❤️...:::HiziRAli vs DideM:::...❤️
Nadoworks
Nadoworks Aylar önce
70 yaşındaki adama hala karate yapma peşindesin Haşmet :))))))
Sabri Kocatürk
Sabri Kocatürk Aylar önce
Bu kadar saçma bir sonmu olur bee Emektar bir istihbarat başkanının 30 yıl bu işin içinde olan bacısını CIA uşaklarının önüne atıyorlar ve bunun arkasına MİT den kimse düşmeyecek öylemi ORAYI ATEŞ TOPUNA ÇEVİRİRLER VALLAA SOKAKTA ADAM GEZDİRMEZLER DEYİL İKİ ÇAPULCUNUN AHKAM KESMESİ
RAQİNA ABUZERLİ
RAQİNA ABUZERLİ Aylar önce
🥺🥺🥺ceylaN ya😭
Meryem Oksuz
Meryem Oksuz Aylar önce
Bu senarist yemin etmiş şu Didem ve Hızır Ali'yi kavuşturmaya.😭😢
Serxan Memmedov
Serxan Memmedov Aylar önce
🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿😎
Elnur Allazov
Elnur Allazov Aylar önce
Bu isak rolundaki adam hemiwe qiryetsiz rol oynayib qiryetsiz
Miraç Gümüş
Miraç Gümüş Aylar önce
Ben böyle saçma dizi tarihte görülmedi adamlar karşıyı hep kendilerine kurşun işlemiyor böyle saçma dizi tarihte görülmemiş
merthan Öztürk
merthan Öztürk Aylar önce
Ya arkadaş bu ishakın da ne dediği belli değil konuşmaya mı hasretiz çatışmaya mı hasretiz
gökhan öztürk
gökhan öztürk 2 aylar önce
Ya ceylan ölmeyi hak ettin da ama yani laf dinlemedin öldün
Ismoil Karimov
Ismoil Karimov 2 aylar önce
Choq guzal
Iranur Kervan
Iranur Kervan 2 aylar önce
Didem ve Hızır ali çok yakışıyor evlendiği bölümü gösterseler çok mutlu olurduk inşallah devam eder
ARSLAN ALİ HUSANOV
Gösterdiler Didem öldü
Piris Emrahov
Piris Emrahov 2 aylar önce
Ceylan sən napiyosun ceylan adam sana çıkma diyoo
Hakan Koçer
Hakan Koçer 2 aylar önce
inanç ve fikir özgürlüğünün olduğu bir ülkede Halis bayancuk hoca kendi inanç ve esaslarını anlattığı için 3000 gündür cezaevinde tekli hücrede hapsediliyor. Zulme sessiz kalırsan zulüm seni de içine alır.
Nuray Dmr
Nuray Dmr 2 aylar önce
Çocuklarımızın ahlakının dünyaya bakış açısını değiştiren herşeyi zorbalıkla yapan kesen biçen kelle uçuran öldüren iğrenç bir film Bu mu bizim kültürümüz ayıp ya ekranda her gördüğünde lanet edip kapatıyorum yazıklar olsun buna bizim kültürümüz çocuklarımızı böyle mi yetiştireceğiz sonra da Diyoruz ki Ne oldu bu gençlere
иранец самарканский
Uzbekistan den Samarkanden izleyenler 👍🇺🇿🇹🇷
İbrahim Abıyev
İbrahim Abıyev 2 aylar önce
AZƏRBAYCANDAN BU FİLMİN YAPIMCISINA TƏŞƏKKÜRLƏR HALAL OLSUN GÖZƏL FİLM YAMAN ADAM GİBİ ADAM ONU HIZIR TƏRƏFƏ ÇƏKÜN
Minecraft Adresi
Minecraft Adresi 2 aylar önce
z
Snezana Jovanovic
Snezana Jovanovic 2 aylar önce
placam svakog meseca prevod a od 187 nemam ZASTO?
Ece Narbayeva
Ece Narbayeva 2 aylar önce
Devlette ölsen de bi ağırlığın kaliyo ..bu gercekten Dogru..ama o insan ceylan hanım onun abisi gibi hak tarafında olanlar
FEYYAZ CAVIDAN
FEYYAZ CAVIDAN 2 aylar önce
Hamdi baba var olsun.
Gunay Talibova
Gunay Talibova 2 aylar önce
Ya bu bölüm təkrar qaliba
Mustafa ılhan Usta
Mustafa ılhan Usta 2 aylar önce
BU KIZ KARSIDA BEKLERSE HER HASTA YURUR KOSAR HATTA UCAR🤣🤣🤣🤣🤣
Nurlan Islamov
Nurlan Islamov 2 aylar önce
Hamdi Baba: Elinin cebimde oldugundan haberim var Seko😃😃😃
Nurlan Islamov
Nurlan Islamov 2 aylar önce
Bu Ilyasin Ekibi heqiqetende deyesen Bordo Berelidi 5 6 nefer 50 neferi oldurur onlara 1 gulle bele deymir
İstanbul İstanbul
İstanbul İstanbul 2 aylar önce
1:48:00.İmdi gel kime inan göriyim
Atike Erkovan
Atike Erkovan 2 aylar önce
Bahara gün doğdu sevimsiz bahar
Gs Şampiyon
Gs Şampiyon 2 aylar önce
İDRİS: ihanet benim kitabımda yazmaz BEHZAT REİS:O kitabı ailendeki diğer fertlerinede de okusaydin keşke...
Deniz Gezmiş
Deniz Gezmiş 2 aylar önce
Bu mine hain çıkarsa şaşırmayın
Yusuf Emir
Yusuf Emir 2 aylar önce
Saçmalıyorlar evet ama iyi saçmalıyorlar kabul edelim bunlar daha beter saçmalayana kadar en iyisi bu
ARSLAN BİLGİN
ARSLAN BİLGİN 2 aylar önce
ilyasın 13.33 de öldürdüğü adam zamanında ilyası şişleyen sivrilerden birisi 122. bölümde ilyas öldürmüştü nasıl kızdıysa tekrar çıkarıp tekrar öldürdü adamı
Yusuf Soğanlı
Yusuf Soğanlı 2 aylar önce
Bu fedailer ne oldu
Black Azerbaijan
Black Azerbaijan 2 aylar önce
Black Azerbaijan
Black Azerbaijan
Black Azerbaijan 2 aylar önce
Black Azerbaijan
Black Azerbaijan
Black Azerbaijan 2 aylar önce
Black Azerbaijan
Black Azerbaijan
Black Azerbaijan 2 aylar önce
Black Azerbaijan
Black Azerbaijan
Black Azerbaijan 2 aylar önce
Black Azerbaijan
Black Azerbaijan
Black Azerbaijan 2 aylar önce
Black Azerbaijan
Ayşe Dmrd
Ayşe Dmrd 2 aylar önce
Tipi adamdır 😅😅😅
Mahire Rustemova
Mahire Rustemova 2 aylar önce
Ceylana əcəb oldu
Hüsrev Ünsal
Hüsrev Ünsal 2 aylar önce
Şu hamdi baba ne sevimsiz bir karekter kaç bölümdür çıkaramadılar dizidrn yas
kayaserhan6
kayaserhan6 2 aylar önce
anladık ilyas ceylan ablan abine söz verdi
babaka deli eder adami
kurtlar vadisi ilk 97 hayranı olarak. belki eşkiyayı severim diye rast gele bi bakaym dedim... tabi bir kaç rast gele sayfaya bakmakla olmazda sanırım insanlar bu diziyi sırf çakıra olan sevgisinden izliyor... yarım kalan aşkın sonsuza kadar sürmesini istemesi gibi... başarılı dizi
Mehmet İsa Civan
Mehmet İsa Civan 2 aylar önce
Ceylanin bilmis tavri hepten itici olmuş
Aizada Akmatova
Aizada Akmatova 2 aylar önce
Kacakciyiz yani 🤣🤣
MASTER OK
MASTER OK 2 aylar önce
Menidee çəksələr bu kinoya
Bahrom Culomov
Bahrom Culomov 2 aylar önce
1 numerili dizu dunyini
Naime Demir
Naime Demir 2 aylar önce
Yaman Hamdi gibi baban Selman gibi gardasin olacağına İlyas gibi düşmanın olsun
RECEP EFE KARAGÖZ
RECEP EFE KARAGÖZ 2 aylar önce
sa
Ekrem Kaplan
Ekrem Kaplan 2 aylar önce
As
Vusal Sukurova
Vusal Sukurova 2 aylar önce
Ceylanin olmesi iyi oldu soze qulaq asmirdi
Emop Wu4life
Emop Wu4life 2 aylar önce
Lan bu Hızır rol mom bilmiyor hep aynı havalar hep aynı tavırlar. Bombok bi karakter
Sardor Zokirov
Sardor Zokirov 2 aylar önce
Sanem Çelik hanımefendi seni çok seviyoruz. Çok üzüldüm. 😢 Senaryo gereği oyle olmasi gerekirmiş demek. Ama keşke ölmeseydi. Sanem hanım seni yine ekranlara yeni dizilerle geri dönmeni çok istiyoruz. Reyise ve ailesine de baş sağlığı diliyoruz. Ceylan hanıma da elveda diyoruz. Ceylan benım EDHODA ki en severek izlediğim kadın karakteriydı. Çok üzüldüm diziden ayrildiğina 😢😢🙏Özbekistan Semerkentten tüm Türkiye ye, EDHO oyuncularina sevgi ve saygilarimla 🌹❤🌹❤🌹🙏
özcan
özcan 2 aylar önce
şu ceylana üzülen hızıra yazıklar olsun
özcan
özcan 2 aylar önce
halaitirafcı olursanız diyor bu kadın nasıl bi kafa yasıyo ya
özcan
özcan 2 aylar önce
tamam ceylanı cıkarcaksınız cıkarında zaten ama böyle bı kadın bu kadar mal olamaz ya
özcan
özcan 2 aylar önce
hızır hemen boşa bunu hemen hemen hemen
Hasip Akbaş
Hasip Akbaş 2 aylar önce
Selman bi ara çarpıldı sandım. Yamuk yumuk konuşuyor
eray urkmez
eray urkmez 2 aylar önce
mükemmel
Gölge
Gölge 2 aylar önce
Hızırın sonda gözleribe bak nasıl deli gibi bakıyor bunların alayını topluyacak bitirecek
Ilhom Tillavoyev
Ilhom Tillavoyev 2 aylar önce
Tipi için herkes dadaş oluyor ya😀
Elşən Ağalarov
Elşən Ağalarov 2 aylar önce
Bu kadar silahlı olay olur ortada bir polis yok.
Xurshid Usmonov
Xurshid Usmonov 2 aylar önce
Bir zamanlar biri burada bana edho döludur gerisi boşdur demişti Ona şimdi deyiyem Alçaklara kar yagiyor uşumadinmi San bu işinin sonönu duşunmadinmi
Esra Oslun
Esra Oslun 2 aylar önce
Meryemi ozledim
Esra Oslun
Esra Oslun 2 aylar önce
Hizirin ilk karısını özledim
Ceren Ölmez
Ceren Ölmez 2 aylar önce
20:10
Hacer Yilmaz
Hacer Yilmaz 2 aylar önce
Ceylana böyle bi son senarist sen daha ordamisin ya
FOREİGN TİK TOK VİDEOS
meryem reis i getirin ya
Funda Mert
Funda Mert 2 aylar önce
Bu diziyi sevdiğimiz gibi eleştiriyoruzda..Cenaze evinde kadınlar full makyaj kırmızı ruj yok artık biraz gerçekçi olsaydı..
süleyman çakır
süleyman çakır 2 aylar önce
Konuşmayamı hasretiz zaten abi
Sonraki
The Mysterious Death of George Reeves
26:52
"Şahitler Buluşması" Canlı Yayın
2:31:48
Irmak Arıcı - Yallah
2:18
görünümler 1 589 590
Merve & Orkun - Düğün
13:57
görünümler 1 569 786
Dad and funny prank over Nastya. #shorts
0:14