Karanlık

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 150. Bölüm Fragmanı

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 1 508 531
96% 14 626 459

Çocuk denecek yaşta girdiği yeraltı dünyasının tepesine doğru tırmanmakta olan Hızır Çakırbeyli ve ailesinin hikayesi anlatılmaktadır. Yeraltı dünyasına giren her adam haksızlıklara başkaldırmaya yemin eder. Güçlenip zenginleştikçe kendisi bu haksızlıkların kaynağı olur…
Hızır Çakırbeyli sevda adamıdır… Sevmekten hiç kaçmaz… Sevilmeyi de pek sever…
Kardeşini, oğlunu, yeğeninin ve ailesinin diğer fertlerini de canından aziz tutar, onlar için fedakar bir "baba"dır… Vefakar bir dosttur… Vazgeçilmez bir ağabeydir. Adil ve cömert bir reistir…
Bu özellikleri onun sonu olacak yerde Hızır'ı yeraltı dünyasında da yüceltir… Sözüne güvenilir, daima iş yapılır bir adam haline gelmişken devletin radarına takılır… Devlet kontrol etmek istediği gayri meşru faaliyetleri yürütmek için ondan iyi bir aday olmadığını düşünür… Bu Çakır'a en büyük olma teklifidir…
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz TRvid Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/WVSWUZ
atv Resmi TRvid Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
facebook.com/atv
twitter.com/atvcomtr
instagram.com/atvturkiye/

Eğlence

katma

 

1 Dec 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 80
Elnur Ceferov
Elnur Ceferov 4 aylar önce
Nerde bu dizi
Saidobid Kamalov
Saidobid Kamalov 4 aylar önce
yangi seryasi chiqaydimi
Nazim Elekberov
Nazim Elekberov 4 aylar önce
Bu ne 154 fragmani verin illik izinemi çixdiniz
хока mms
хока mms 5 aylar önce
Где 154
Gökhan Gökdemir
Gökhan Gökdemir 5 aylar önce
Dedikodu dizisine döndü bune arkadaş az aksiyon olsun şu kadınları ön plana çıkarmayın aşk dizisi değil bu uyanın
Inobat Nurulaeva
Inobat Nurulaeva 5 aylar önce
Жк надаели ждат сенім турегское кино
Murat Yanilmaz
Murat Yanilmaz 6 aylar önce
Kesim stathami oynatinndizimizde
Babək Abbaslı 10 a gmail com
Türkiyəyə salamlar söyləyirəm mən özüm Azərbaycan respublikasının Gəncə şəhərindən Gülüstan qəsəbəsindən
Hikmet Yasar Sevgili
Hikmet Yasar Sevgili 6 aylar önce
Tufan hain çıkıyo benim bildiğim kurtlar vadisine girecekmi tekrar oranın oyuncusudu
çetin ozan
çetin ozan 6 aylar önce
dizi gitmiyor ilerlemiyor artık ıyıce suyu çıktı. emineymiş tipiymiş bu nedir arkadar emine ile bizim ankaralı aşık olsa ne olur olmasa ne olur çukuru bıraktık sıra buna geliyor.
YÜCEL KAYA
YÜCEL KAYA 6 aylar önce
Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Dizisini Sevenler ❤ 👇👇👇👇👇👍👍👍👍👍👍
Lokman erTÜRK
Lokman erTÜRK 6 aylar önce
Ya bu tipimidir ne boş bi adamsa atın su diziden ne boş bi karakter saçma sapan biseydir bu yaa
Serhat Topkaya
Serhat Topkaya 6 aylar önce
Dizi iyice mantara bağladı
engin aydoğdu
engin aydoğdu 6 aylar önce
SAYIN YETKİLİLER DİZİYİ UZATMAK İÇİN SAÇMA SAPAN KONULARA GİRER OLDUNUZ. YARIM SAATİ AŞAN EMİNE HANIM HAŞMET KONUSUMU OLUR? ARTIK CIVIMAYA BAŞLADI. MADEM KONU ÜRETEMİYORSUNUZ TADINDA BIRAKIN LÜTFEN
Emre Kurt
Emre Kurt 6 aylar önce
Bölümleri yüklüyosunuz bizim ülkemize kapalı yapıyosunuz ya serefsiz adiler madem hic paylaşmayın takibide birakiyorum gören gerkezde biraksın
Cihan Kahraman
Cihan Kahraman 6 aylar önce
İlk bölümünden beri izlerim bu sezon kadar sıkılmadım.eski haline getirin artık şu diziyi
Onur Teoman
Onur Teoman 6 aylar önce
151. Bölümde tufan deşifre olmazsa vallaha izlemiycem artık bu ne ya sıktı artık
Gül Kılıç
Gül Kılıç 6 aylar önce
5 dk dizi izle 15 dk reklam olmaz bu 2.30 saatlik dizi 1 saati reklamla geçiyor yeter artik zaten tufan yüzünden adam ölüyor tufan neden hayin yakalanmiyor izleycini oyala kandir suvu çikti bu dizinin artik
Cihan Haydan
Cihan Haydan 6 aylar önce
Hızır uyan artık su tufan yeter cıksın ya oyundan
okan korkmaz
okan korkmaz 6 aylar önce
Tipi evlat olsan sevilmezsin. Artık geber de git diziden. İyice kabak tadı vermeye başladın.
Salih Kurtboğan
Salih Kurtboğan 6 aylar önce
Tipi neden ölmüyor hep iç müdahale ediyor düşmanla hiç kavga etmedi çatışmadi Tipi gereksiz keşke Tufan yerine Tipi hain olsaydı
Ali Azimov
Ali Azimov 6 aylar önce
atv canlı yayin
Şevket Kaya
Şevket Kaya 6 aylar önce
Atv canlı yayında diziyi yayınlamıyor. Tv de izleyecekmişiz. iyice suyunu çıkardınız bu işin.
Gjergji Stefani
Gjergji Stefani 6 aylar önce
Me pelqejne ky film rwlizim shum i bukur
Hayrettin Okur
Hayrettin Okur 6 aylar önce
Hızır reis cezayı kesti emine ve ömür bütün masaya sakso çekecek kabul etmezlerse masa tarafından zorla ahırda sikilecek ve masaya çalışan hayat kadınlarına dönecekler
Hayrettin Okur
Hayrettin Okur 6 aylar önce
Aaa biryandan evlat katili lezbiyen haşmet biryandan eminenin kız kardeşi homoseksüel tipi kavga ediyor
HackArea
HackArea 6 aylar önce
Bekliyoruz.
Emes Makina
Emes Makina 6 aylar önce
Istihbaratcilar artık kız istemeye çekinecek dizi yüzünden her istihbaratciyi hain yaptınız kimse kız verneyecek
Elvin Qurbanov
Elvin Qurbanov 6 aylar önce
Bu enistenin gercey adini bilen varmi
Анар Зейналов
Типи 👎👎
Andijan
Andijan 6 aylar önce
zo'r serial. menga yoqadi. har seshanba kutaman boshlanishini
ZÜBEYDE ACE
ZÜBEYDE ACE 6 aylar önce
tüm oyuncu kadroya sevgiler... seviliyorsunuz... kolaylıklar
ZÜBEYDE ACE
ZÜBEYDE ACE 6 aylar önce
hızır çakırbeylinin hiç dayılığı kalmamış. hiç düşünme düşmanı tanıma özelliği kalmamış. nasıl bir senaryo olmuş, gidiş nereye anlamak zor... tipiyi geçtim hain bir yerde renk veriyor hızır şüphe duymuyor hiç hızır gibi değil... senarist artık gerçek hızır gibi yaz dostlarımız sunsunlar bize güzelim filmi bozdunuz valla
Gmels
Gmels 6 aylar önce
Bence harika bir dizi umarım uzun yıllar devam eder ♥
Rasim Guseinov
Rasim Guseinov 6 aylar önce
@Gmels 😘
Gmels
Gmels 6 aylar önce
:)
Rasim Guseinov
Rasim Guseinov 6 aylar önce
@Gmels bence de )
Gmels
Gmels 6 aylar önce
bir 5 yıl daha neden olmasın :)
Rasim Guseinov
Rasim Guseinov 6 aylar önce
Zatən 5 il gedir bu dizi
MEHMET YILDIZ
MEHMET YILDIZ 6 aylar önce
bu tipi ne ya cidden çorbalik gibi alın şunu y
Emirhan Eren
Emirhan Eren 6 aylar önce
Ulan senarıst dostum değilsin
twoleggedwolf
twoleggedwolf 6 aylar önce
Emine’de daha düne kadar fikretim de fikretim diyordu kadın milleti işte ölsen yasını tutmaz
Rifat Findik
Rifat Findik 6 aylar önce
Haşmet ölürse bu film benim için biter
Master Learner
Master Learner 6 aylar önce
Bence Boran Tufan'i yakalamadi, cesedi görüyor bence içeri girince.
Miraç Ertürk
Miraç Ertürk 6 aylar önce
Eşkiya dünyaya hükümdar olmaz
Miraç Ertürk
Miraç Ertürk 6 aylar önce
Süper bölüm geliyo
Timur Keskin
Timur Keskin 6 aylar önce
Tıpı hasmetı bogmadı ellerını cozdu kavga ettıler.
MavikurtTR AİLESİ
MavikurtTR AİLESİ 6 aylar önce
Tufan Olumu Hak etti Çoktan
Sinan
Sinan 6 aylar önce
BÖLÜMDEN SONRA YAYINLARDINIZ KARDEŞİM NE GEREK VARDI
Ahmet Kılıç
Ahmet Kılıç 6 aylar önce
Bakalım bizi neler bekliyor...
Kemal kılıç
Kemal kılıç 6 aylar önce
olan civciv ile karısına oldu onlar infaz edilen son hainler oldu onların üstüne ne hainler çıktı aile ve aile yakınından hiçbirine bir şey olmadı bu sevdanın ölmesi için hızın evine atom bombasımı atması gerekiyor ?
Kemal kılıç
Kemal kılıç 6 aylar önce
tipi bu sezon hiç tat vermiyor dizide fazlalık kambur gibi oldu tabi şahin ağa ve sevda bonus ya şu 3 karakteri düzeltin yada çıkartın dizinin temposunu heycanını düşürüyorlar
sevınc kılıcoglu
sevınc kılıcoglu 6 aylar önce
tipi karakteri ıyıce sıktı artık..
Osman Durmus
Osman Durmus 6 aylar önce
Tipi Konusu da Sıktı Artık Normale Döndürün Yeter
Fuat Ayata
Fuat Ayata 6 aylar önce
Haşmet Emineyle konuştugunda kaşı patlamış... Haşmetle Tipi kavga ettiginde fragmanda Haşmetin kaşı sapa saglam yani haşmet kurtuluyor
Ali Şentürk
Ali Şentürk 6 aylar önce
Hızır
mehmet salih yıldırım
tipi yi ne hale koymuşsunuz eski tipi adam gibi adam idi
samir emirov
samir emirov 6 aylar önce
vallahide bu duzileri izleye izleye cocuklarda bunlar gibi oluyorlar türkiyede dünkü hadise beni sarsıttı bir genc şu yaşda eline tabança alıb adamı öldürüyo katil oldu
Ilknur Bingöl
Ilknur Bingöl 6 aylar önce
Senarist kafan mı guzel ne yapmaya çalışıyosun hangi kafayla yazıyosun...
koray Can
koray Can 6 aylar önce
Tufanın ihanetini artık öğrensinler bu bölüm uzadıkça bozuluyor dizinin kalitesi ve sınırsızlar tipiyi öldürsün tipi karakteri iyice sıçtı sıvadı yeter artık görmek istemiyoz nefret ettirdiniz resmen saçma sapan boğmak istiyor herkesi
Ahmet Ağır
Ahmet Ağır 6 aylar önce
*Mutfak robotlarının gereksiz sahnelerini ne kadar kısaltabilirseniz kısaltın lütfen*
woid X gamer
woid X gamer 6 aylar önce
Hızır, tufanın yeğeninin ölümünü tufanın kan hakkı olarak sayacak tufanı affedecek
EİGHTBORN V TV
EİGHTBORN V TV 6 aylar önce
Şu diziye bide necati şaşmaz gelse patlar
Yağmur Ağdaş
Yağmur Ağdaş 6 aylar önce
Tipi napıyosun tipi
Mehmet Yılmaz
Mehmet Yılmaz 6 aylar önce
KİMSESİZ YAŞAR
Rəşad Xan
Rəşad Xan 6 aylar önce
Azerbaycandan Selam.kac adam selamimi alacaq selam Turkiye.gelin komsu olaq
Umut Aydoğmuş
Umut Aydoğmuş 6 aylar önce
dayak hiç yakışmıyo sana haşmet efendi
Umut Aydoğmuş
Umut Aydoğmuş 6 aylar önce
sana dövmek ve vurmak hiç yakışmıyo haşmet efendi
punisher punisher
punisher punisher 6 aylar önce
hazırlikli olun haşmet illaki ölcek illa 2 3 sezo daha durcak diye bisey yok illaki ayrilcak haşmet
hasan kyc
hasan kyc 6 aylar önce
şu tufan meselesi sıktı artık ya bu nedir yaa.sanki emekliliğine 2-3 gün kalmışda onu dolduruyomuş gibi bi çıkmadı gitti...
Ahmet Çelikbaş
Ahmet Çelikbaş 6 aylar önce
:
Saadet Ardak
Saadet Ardak 6 aylar önce
Evet hurdalik silahli saldiriya ugrayacak demistim gecen bolumun sonundaki videoya bu sene final olucak dizi ve oktay kaynarca yani hizir seneye trt 1 de bir diziye merhaba diyecek
Ceka Namazov
Ceka Namazov 6 aylar önce
Cox maraqi bolum olacaq
Umut Aydoğmuş
Umut Aydoğmuş 6 aylar önce
Haşmet diziden çık hemen
Oğuz Akgün
Oğuz Akgün 6 aylar önce
Şu tipiyi biri boğsun artık
Saffet Furkan YEŞİL
Saffet Furkan YEŞİL 6 aylar önce
Tufan İle tipi halleri sıkmaya başladı önceden nasıldı şimdi nasıl
ŞİVAS REGAL
ŞİVAS REGAL 6 aylar önce
Tipi yeter DADAŞ YETER DA BUNALDIM LAN TİPİ YETERLAN
Əli Əhmədov
Əli Əhmədov 6 aylar önce
Deyəsən senarist uşaqlıqda çox böyük travma alıb...
Murat Ömer Aslan
Murat Ömer Aslan 6 aylar önce
Eğer tipi o haşmetten dayak yeseydi bir daha izlemezdim neyseki oturtmuş
Alik Alik
Alik Alik 6 aylar önce
Tipi uje aağin cxartdi hec yeri yoxdu uje tipinin burda 😡
KİMSESİZ ASLAN
KİMSESİZ ASLAN 6 aylar önce
🖤🖤🖤HADSİZLER🖤🖤🖤
Elshad Mehtiyev
Elshad Mehtiyev 6 aylar önce
Yalniz Tipi baya sıkdı ....
Elvin Qurbanov
Elvin Qurbanov 6 aylar önce
Eeeeee bu tipini de tufani ya redd eliyin yada normal rol verinda kinonun icine pox qoydular day
Yusuf Çağrı Kaya
Yusuf Çağrı Kaya 6 aylar önce
Eşkıya dünyaya hükümdar olmaz
confidant
confidant 6 aylar önce
Şu tipi ya iyileşsin yada ölsün baydı artık ....
Sonraki
SABAHA KADAR ARABADA YATMAK EYLÜL LAL
27:35
Oğuzhan Uğur'la L!NÇ | Özcan Show
10:03
Normalleşme Sürecinde Yaş Sorunu
1:12
ÇEVİR ŞİŞEYİ VUR KAÇANI!
14:49
görünümler 1 416 193