Karanlık

Dolu Kadehi Ters Tut - Yangın

Dolu Kadehi Ters Tut
görünümler 541 120
98% 5 353 58

“Yangın” Tüm Dijital Platformlarda Yayında!
Spotify'dan dinlemek isterseniz: spoti.fi/37tOxT3
Apple Music’ten dinlemek isterseniz: apple.co/37qWwAm
Bizi Instagram'dan takip edebilirsiniz: instagram.com/dolukadehiterstut
Söz - Müzik : Dolu Kadehi Ters Tut
Vokal : Uğurhan Özay
Gitar: Mürsel Oğulcan Ava
Geri Vokal : Billur Battal, Dilan Balkay
Produced, Mixed & Mastered by : Mürsel Oğulcan Ava
Proje Yöneticisi: Berkant Erdem
Video: Yasin Arıbuğa
Görsel Tasarım: Oğuzcan Pelit
TRvid Yöneticisi: Kerem Türkyılmaz
'Yangın' şarkı sözleriyle;
Yine odamda bir başıma sensiz uyandım
Uyanmaz olaydım
Yanı başımda bir fotoğraf, gülen bir kadın
Ah o kadın
Yangın, yine başımda
Yine bir sabah bile bile ateşe uyandım
Yangın, dört yanımda
Tutuşacağımı bile bile ateşe uzandım
Ve yine yandım, ama yine yandım
Biri ruhumu söndürür sandım
Ve buna inandım ama yine yandım
Kimin uğruna? Ne uğruna?
Beni hatırla
Senin uğruna niceler yandım
Daha da yanardım
Ben unutmam
Her yanım bana seni hatırlatan yanıklarım
Yangın, yine başımda
Yine bir sabah bile bile ateşe uyandım
Yangın, dört yanımda
Tutuşacağımı bile bile ateşe uzandım
Ve yine yandım, ama yine yandım
Biri ruhumu söndürür sandım
Ve buna inandım ama yine yandım
Kimin uğruna? Ne uğruna?
Yangın, yine başımda
Yine bir sabah bile bile ateşe uyandım
Yangın, dört yanımda
Tutuşacağımı bile bile ateşe uzandım
#DoluKadehiTersTut #DKTT #Yangın

Müzik

katma

 

19 Şub 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Dolu Kadehi Ters Tut
Dolu Kadehi Ters Tut 17 gün önce
Yeni albümü kaçırmamak için kanala abone olun 👉 bitly.com/2ARkVPd Bizi Instagram'dan takip etmek için: instagram.com/dolukadehiterstut
•HAWLI•[TARCIN]
•HAWLI•[TARCIN] 17 gün önce
@Zeynep • aynennn
Zeynep •
Zeynep • 17 gün önce
Eski şarkılarınız kadar güzel olmasa da ben bunu Islansından daha çok beğendim en azından sözleri anlamlı bir de keşke Oğulcanın aralarda daha çok gitar soloları olsaymış neyse hala diğer şarkılarınızı bekliyorum❤️
SanArt
SanArt 17 gün önce
Eee anlatsana biraz istisnasız tüm şarkılarının güzel olması nasıl bir şey :D ? çok güzel çoook beğendim ✨💫🔥
Ceren B.
Ceren B. 17 gün önce
CİDDEN ÇOK MUHTEŞEMSİNİZ 🔥 SEVİLİYOSUNUZ🚒🧯
Emine ALTIN
Emine ALTIN 17 gün önce
Yangın, yine başımda...✨
Zeynep Koç
Zeynep Koç Gün önce
Ders çalışmam gerek bu şarkıdan çıkamıyorum ailem hadi derse diyor her 5 dk da bir son bir şarkı diyip tüm günümü bu şarkıyı dinliyerek geçiriyorum. Seviliyorsun DKTT❤️✨
Mürüvvet gül Şahin
Kimin uğruna ? Ha ne uğruna ?herşeyi anlatıyor aslında.beni hatırla senin uğruna niceler yandım daha da yanardım...
poine
poine 2 gün önce
sevdim bunu
Beril Su
Beril Su 2 gün önce
Konserde bu şarkıyı bağıra bağıra söylemek dileğiyle...
Şevval
Şevval 2 gün önce
Doğum günün kutlu olsun♡
Beste Deniz
Beste Deniz 2 gün önce
@erva teşekkür ederiim
erva
erva 2 gün önce
@Beste Deniz doğum günün kutlu ola
Beste Deniz
Beste Deniz 2 gün önce
teşekkür ederimm
Nurdan Demiryas
Nurdan Demiryas 2 gün önce
Heryerimde seni hatırlatan yanıklarım..
Melike DURMUŞ
Melike DURMUŞ 2 gün önce
ıslansın:Gel de yatağım ıslansın Sabaha kadar alev alsın, yansın Durmam, duramam imkansız! Bu gece imkansız yangın: Yangın, yine başımda Yine bir sabah bile bile ateşe uyandım Yangın, dört yanımda Tutuşacağımı bile bile ateşe uzandım
Simge Öner
Simge Öner 2 gün önce
Çok kalpppp✨💛
zey
zey 2 gün önce
şarkı çok güzel olmuş, hüzün ve bir yandan da sanki umrunda değilmiş gibi
Aslı
Aslı 2 gün önce
eh işte sevdim gibi
sdnazz
sdnazz 2 gün önce
*Yangın, yine başımda* *Yine bir sabah bile bile ateşe uyandım* *Yangın, dört yanımda* *Tutuşacağımı bile bile ateşe uzandım* *Ve yine yandım, ama yine yandım* *Biri ruhumu söndürür sandım* *Ve buna inandım ama yine yandım* *Kimin uğruna? Ne uğruna?*
Sıla Erdoğmuş
Sıla Erdoğmuş 2 gün önce
ıslansına bin basar 🥺🤤🤤🤤🤤
Elifnur Karslı
Elifnur Karslı 3 gün önce
cok farklı bır tarz ba yıl dım
Veda Kesgin
Veda Kesgin 3 gün önce
E ama abi yine aşık oldum benn
Berna *
Berna * 3 gün önce
bu şarkıyı sana önermek isterdim... keşke
Nuray Çarbuğa
Nuray Çarbuğa 3 gün önce
sana iyi geceler bana gecmiyor geceler
zehra hakverdi
zehra hakverdi 3 gün önce
❤❤❤bayılıyrum sizeeee
Tuğra Altuner
Tuğra Altuner 4 gün önce
2 sene önce iyi ki önermişsin bu grubu
Selin
Selin 4 gün önce
Kimin uğruna? Ne uğruna?
betül akşahin
betül akşahin 4 gün önce
Arkadaşlar ben bu şarkının dinleye dinleye bokunu çıkardım. Beni bulmak isteyen yalan akustik ‘ e gelsin
Şahan
Şahan 4 gün önce
missss
Serdar Çiçek
Serdar Çiçek 4 gün önce
Ah o kadııın ❤️
Sinan Kısın
Sinan Kısın 4 gün önce
Çok iyi
Saliha
Saliha 4 gün önce
trvid.com/video/video-kTLKLlBLnF4.html
Emir Çezik
Emir Çezik 5 gün önce
dün gece otobüs yolculuğu yaparken dinledim. sokak lambaları ve ağaçlar eşliğinde efsaneydi...
Merve Yaşar
Merve Yaşar 5 gün önce
LANĞ ÇOKK GÜZEL OLM😌😌
Lmoonla
Lmoonla 5 gün önce
_...ama yine yandım'_
Serkan Y.
Serkan Y. 5 gün önce
Siz müzik zevki güzel olan insanlar banada büyümem için yardımcı olmaz mısınız? Birlikte bir aile olmaya ne dersiniz? :)
Şenol
Şenol 5 gün önce
Ve buna inandım ama yine yandım Kimin uğruna? Ne uğruna?
ecem & yaren
ecem & yaren 5 gün önce
Merhaba. Kanalımızda sevdiğimiz şarkıları cover yapıp paylaşıyoruz. Ve sizlerin desteklerini bekliyoruz. Umarız beğenirsiniz. Teşekkürler 🙏🥰✨ Son şarkımız Habibi ( Tamino)
Hülya
Hülya 5 gün önce
Tutuşacağımı bile bile ateşe uzandım
Buse Tiryaki
Buse Tiryaki 5 gün önce
belki bir gün konserlerine gidebilmek... 🖤
Buse the cry machine
Bugün şimdi tam bu an mesaj atsan. Hiç düşünmeden senin olurum be Mert. Aylar oldu özler oldum...
Kehr'i bar
Kehr'i bar 6 gün önce
Dktt'nın şarkı sözlerinin lirikal pek kalitesi olmamasına rağmen genç kitlenin neden bu grubu bu kadar çok sevdiğini hiç anlamıyorum. Hem de daha kaliteli yazan ve keşfedilmeyi bekleyen onca insan varken.
moon girl
moon girl 6 gün önce
yeminle sürekli aklımda DKTT'nin en iyi şarkısı yaa
imshininlikegloss
imshininlikegloss 7 gün önce
"Bana inandın ve de yine yandın" - aldattım "ve buna inandım ama yine yandım" - yangın
Serkan Y.
Serkan Y. 5 gün önce
Siz müzik zevki güzel olan insanlar banada büyümem için yardımcı olmaz mısınız? Birlikte bir aile olmaya ne dersiniz? :)
Hazal isteaq
Hazal isteaq 7 gün önce
eski tadı yok.
seym aky
seym aky 7 gün önce
Çok sevdiğim bi insan sayesinde şimdi öğrendim bu şarkıyı her beğendiğinize geleyim dinleyeyim,o kişinin benim için değerini anlayayım
Betül ZARARSIZ
Betül ZARARSIZ 7 gün önce
Dört kelebek bir gün bir ateş görmüşler. Bunun nasıl bir şey olduğunu öğrenmek istemişler. Birinci kelebek ateşe biraz yaklaşmış ve üzerinin aydınlandığını görmüş. Arkadaşlarının yanına gelmiş ve: “Bu ateş aydınlatıcı bir şey!” demiş.. İkinci kelebek bununla yetinmeyerek daha fazla şey öğrenmek istemiş. Biraz daha yaklaşmış ve ısındığını hissetmiş… Demiş ki: “Aynı zamanda bu ateş ısıtıcı bir şey!” Üçüncü kelebek bununla da yetinmemiş. Biraz daha, biraz daha yaklaşmış. Bir anda ateşin kanatlarını yaladığını hissetmiş ve yanmış kanatlarıyla geri dönmüş. O da şöyle demiş: “Ve bu ateş yakıcı birşey! Sonuncu kelebek daha da çok şey öğrenmek istiyormuş… Biraz yaklaşmış, aydınlandığını görmüş! Biraz daha yaklaşmış, ısındığını hissetmiş! Biraz daha yaklaşmış, ateş kanatlarını kavurmuş! Ve biraz daha yaklaştıktan sonra tamamen yanan kelebek “pofff” diye ortadan kayboluvermiş… Ateşin gerçekten ne olduğunu belki bir tek o öğrenmiş ama geri dönüpte anlatamamış… Çünkü o, kaybolmuş ateşin içinde; ve bir şeyi ancak içinde kaybolan bilebilirmiş!…
Defne polat
Defne polat 7 gün önce
Umarım bir gün delicesine konserde eglenmekk
Frekans Saniyede
Frekans Saniyede 7 gün önce
Tutuşacağımı bile bile
Betül Köse
Betül Köse 7 gün önce
Bütün yaptığınız şarkılar nasıl bu kadar mükemmel olabiliyor anlatsanıza biraz 🤔
Buse Ay
Buse Ay 7 gün önce
Sahneye geç çıkmanıza bişey demeyeceğim artık. Yeter ki bi konser verin 🙂💜
Lâl Aksoy
Lâl Aksoy 7 gün önce
"biri ruhumu söndürür sandım... "
•Bensiz Yapama•
•Bensiz Yapama• 7 gün önce
1 hafta sonra gene burda olucam Gene burda olucam Gene olucam Pes etmek yok Hep burdayım Gitmeyeceğim Her beğeniye Gelip dinleyip Bi nokta bırakıcam buraya .
Irmak Cicek
Irmak Cicek 8 gün önce
Dktt senin konserinin hayalini kurmak bile etkileyici❣❣ O günleri görmek dileğiyle;)
Gökçe Çoban
Gökçe Çoban 8 gün önce
Kimin uğruna ne uğruna kısmı pinhani ben nasıl adam olucam şarkısını anımsattı
Gökçe Çoban
Gökçe Çoban 8 gün önce
Biri ruhumu söndürür sandım ve buna inandım. Ama yine yandım 🛐🛐🛐🛐
su
su 8 gün önce
bugün seni rüyamda gördüm ama artık konuşmadığımız için yazamıyorum.. özledim s
imdatsuan
imdatsuan 8 gün önce
yeni favim hayirli ugurlu olsun
Serkan Y.
Serkan Y. 5 gün önce
Siz müzik zevki güzel olan insanlar banada büyümem için yardımcı olmaz mısınız? Birlikte bir aile olmaya ne dersiniz? :)
Yaren Eldemir
Yaren Eldemir 8 gün önce
Ama yine yandım Kim uğruna? Onu uğruna yavaş yavaş yandım ama ona yakması için ben verdim ateşi. Buna kırgınım işte...
Yalnızbiri 24_8
Yalnızbiri 24_8 8 gün önce
konsere gitmek isteyip olduğum şehire gelseler bile yaş sınırı olacağını düşünmem ve üzülmem dfjbsjghafsbgvjkvg
neva sezer
neva sezer 8 gün önce
Kimin uğrunaaa? Neva uğrunaaaa?🧚‍♀️
Eda Acar
Eda Acar 8 gün önce
ı love you uğurhan
Zehra Kayı
Zehra Kayı 8 gün önce
Bacımkeeeğğ
RamBelsss
RamBelsss 8 gün önce
👉🏻❤👈🏻 M-U-H-T-E-Ş-E-M
w benneco
w benneco 8 gün önce
Bu kadar güzel müzikleriniz olup ta klibi olmaması üzücü
w benneco
w benneco 8 gün önce
Umarım birgün sevdiğimle beraber DKTT konserine gitme şansım olur, ve umarım bu yorumu görür, beğenir misiniz üstte kalsın :)
Yağmur Şirin
Yağmur Şirin 8 gün önce
“Biri ruhumu söndürür sandım”
karanlık taraf
karanlık taraf 8 gün önce
Tam flörte göndermelik şarkı ...
ELİF AVCI
ELİF AVCI 8 gün önce
En sevdiğimiz grup...Tek sorun yanımda o değil,bir başkası.
lsklcfjgfuc ljdsjkdhj
" TUTUŞACAĞIMI BİLE BİLE ATEŞE UZANDIM "
lsklcfjgfuc ljdsjkdhj
Yangın, yine başımda..
Ege Aybrkk
Ege Aybrkk 8 gün önce
Simge eğer bu yorumu gördüysen senden hoşlanıyorum ❤
Dilan Irmak
Dilan Irmak 8 gün önce
Güzel insan ,güzel şarkı...
Serkan Y.
Serkan Y. 5 gün önce
Siz müzik zevki güzel olan insanlar banada büyümem için yardımcı olmaz mısınız? Birlikte bir aile olmaya ne dersiniz?
Metin Yiğittekin
Metin Yiğittekin 8 gün önce
Ya mükemmel bir şarkı bu çok beğenilen bir şarkı olmasını dilerim ya mükemmel cünkü lütfen trendlere girsin😁 YANGIN DÖRT YANIMDA TUTUŞACAĞIMI BILE BILE.
Eta Carinea
Eta Carinea 8 gün önce
Beni aldatan sevgilimin ısrarlarına dayanamayıp geri döndüm ve devam etme kararı aldık, reis ertesi gün yine beni aldattı, ben de geldim şimdi bu şarkıyı dinliyorum.
NEHİR KOZHAN
NEHİR KOZHAN 8 gün önce
aga b.
merve gok
merve gok 9 gün önce
yangın dıyısı ıcın burdayım
Kübra Güler
Kübra Güler 9 gün önce
Ah o adam.. yangın dört bi yanımda
Funda Özyurt
Funda Özyurt 9 gün önce
Şarkıyı behlül bihter'e yazmış sanki
Merve Erden
Merve Erden 9 gün önce
yok abi bu grup düz yazı bile yazsa uğurhan mükemmel okuyor
Didem KARAOZ
Didem KARAOZ 9 gün önce
Beni hatırla. Senin uğruna niceler yandım. Daha da yanardim........... B*
Nuray Çarbuğa
Nuray Çarbuğa 9 gün önce
Seni cok özledim olmuyor yapamıyorum sensiz. Canım o kadar yanıyor ki. Her şey geçsin diye uyumak istiyorum ama geçmiyor. Nereye baksam sen varsın her şeyde aklıma sen geliyorsun. 1 saniye olsun aklımdan çıkmıyorsun. Bu güzel bir şey mi sana göre bilmiyorum ama benim içimde fırtınalar koparıyor be. Yaşamak istemiyorum aslına bakarsan ama sen bana beni çok az sevdiysen bile kendine zarar verme dedigin icin kendimi tutuyorum. Zor tutuyorum. Zor tutuyorum derken seni az sevmemden değil seni kendimden bile daha çok severken seni kaybetmem. Aklım yerinde değil gibi hissediyorum. Artık delirecek duruma geldim sanki. Belki de az bucuk akıl saglıgım kaybetmisimdir bilmiyorum. Uyuyorum belki olur da içimdeki acı diner diye ama rüyamda bile seni kaybettiğimi görünce daha cok bitiyorum. Uyanıyorum aklımda sen varsın. 7/24 seni düşünüyorum resmen. Biliyorum tekrar olmayacağız. Birbirimizi seviyoruz ama olamayacağız. Çünkü sen kararını vermişsin. Bana soracak olursan sana her şekilde dönerim neyse sormazsın zaten böyle bir şey. Dışarıyada çıkamıyorum tüm gün odamda 4 duvar arasında kafayı yiyorum. Ders yapmam lazım ama ben de akıl kalmıyor ki ders yapayım. Hayır bari kafamı dağıtmak için dışarıya çıkayım ama o da olmuyor. Kafamı dağıtırsam bu seni unutacağım anlamına gelmiyor. Bir sürede olsa aklım başka yerlerde olur tabii ondan da emin değilim. Muhtemelen dışarı bile çıksam ağlayarak seni düşüneceğim. Kalbime bıçak saplanıyor sanki be. Hatta tüm vücuduma saplanıyor. Her yerim ayrı ayrı acı çekiyor. Gözlerim ağlamaktan saydam görmeye başladı sanırım. Başım her zamankinden daha fazla ağrımaya başladı. Sen beni öpünce ne kadar zayıfta olsam yanaklarım oynuyor ya :) çok seviyordun onu. Hayal kurarak kendime daha çok zarar veriyorum farkındayım ama elimde değil istemeden hayal kuruyorum. Beni böylesine seven bir insan nasıl bıraktı diye düşünüyorum ama hala anlayamıyorum. Biliyorum bak ayrıldıktan sonra sana çok sinirlenip hata yaptım ama neden yaptım? Ya çünkü ben orda kalbimin ağrısını geçirmeye çalışırken senin arkadaşıma öyle demen gerçekten çok üzdü. Sonra ben de arkadaş gazıyla gittim hata yaptım. Sonra sen benim o hatama hatayla karşılık verdin. Sonra ben de senin hatana hatayla karşılık verdim... Öfkeyle kalkan zararla oturur diye boşuna dememişler gerçekten öyle. Senin hayatımda olmadıgını düşündüğüm her an benim icin ölüm gibi bir sey. Ölsem daha az canım acır. Yanıyor lan içim geberiyorum sana olan aşkımdan. Keşke bir umut olsada tekrar olsak. Ama ben sana giden tüm yollarda hata yaptım. Benim canım yanarken seninkinide yaktım. Bunun icin kendimden nefret ediyorum. Seni cok özlüyorum be birtanem. Her şey için tekrardan özür dilerim. Yüz bin kez dedim biliyorum. Umarım bu demelerim seni benden uzaklaştırmaz. Sadece içimi az da olsa rahatlatmak istedim. Sana yazamıyorum veda konusması yaptık diye ben de buraya yazayım dedim. Belki görmeyeceksin yazdıgımı ama olsun içimdekileri buraya yazmak azıcık iyi geldi. Daha yazacak çok şey var aslında. Bu arada ben üzülünce mideme vuruyor biliyorsun. Çok az yiyebiliyorum bu yüzden. Neyse ya görmeyeceksin ki zaten :) eğer görürsende kızma olur mu? Çok dolmustum cünkü bir seyler yazmam lazımdı. Sen zaten bana kızamazdın. Eskidendi o kızım bir kendine gel. Neyse...
Nuray Çarbuğa
Nuray Çarbuğa 7 gün önce
@Erkan Kılınç seni hep sevicem... 💛
Erkan Kılınç
Erkan Kılınç 7 gün önce
Yalnız başına canın yanmıyor ilk olarak bunu söyleyerek giriş yapayım. Bu benim sana yorum olarak yazdığım son kelimelerim olacak. Şimdilik... hiçbir zaman kimseyle hata kıyasına girmedim, kimseye kinli kalmadım ve çoğu kişinin de yaptığı hatayı görmezden geldim ama konu sen olunca... işte o zaman her şey değişiyor. Sana bugün de söylediğim gibi sana kızgın değilim sana kinli değilim ama içim kabullenemiyor bu da benim elimde olan bir şey değil. Altından kalkmak için çok uğraştım çok zorlandım kendime yediremedim nasıl olur dedim. Neyse benim anlatmak istediğim asıl şey bu değil. Seni gerçekten çok sevdim, sana çok değer verdim sen benim her şeyim oldun. İlk ayrıldığımız zaman canımdan can gitti bu acıyı ona nasıl yaşatarım dedim kendimden nefret ettim aynı senin gibi. Aradan geçen 3 günden sonra bir kez daha anladım ki aldığım kararların hep arkasında olmam gerekiyor. Bugüne gelirsek... bugün bana son kez sarıldın... son kez öptün... son kez elimi tuttun... sana veripte gerçekleştirebileceğim nadir sözlerden birisi bilmiyorum inanıyor musun inanmıyor musun. Nasıl olduğumu bileceksin, bir derdin olduğu zaman bana geleceksin, hayatıma birisini sokmayacağımı zaten söyledim. Beni asla unutma dememe gerek yok çünkü unutmayacağını biliyorum. Ben seni hiçbir zaman eski sevgilim diye anmayacağım bugün de söylediğim gibi... kendini aç bırakırsan kendini hayattan soyutlarsan sana olacakları söyledim. Benden haberin bile olmaz dedim bunu asla unutma. Beni gram bile seviyorsan kendine iyi bakarsın. Kendine hep iyi bak önüne her zaman mutlu olacağın insanlar çıksın hoşçakal benim yarım kalmış hikâyem...
buse uluçay
buse uluçay 9 gün önce
ben biliyorum buraya geleceğini bu yorumları okuyacağını bu şarkıyı dinleyeceğini seveceğini anlamlı bulacağını işte bende burdayım senin için umarım görürsün sevdiceğim beni hatırla senin uğruna niceler yandım daha da yanardım... ben unutmam her yanım bana seni hatırlatan yanıklarım... yangın yine başımda yine bir sabah bile bile ateşe uyandım... seni özledim eren çok özledim...
Serkan Y.
Serkan Y. Gün önce
@buse uluçay çok teşekkür ederim :)
buse uluçay
buse uluçay Gün önce
@Serkan Y. tabii neden olmasınn
Hale Bektas
Hale Bektas 9 gün önce
İnatagramda dolaşan MADEM ile araştırıken . Nasılda takılı kaldım bu şarkı ile
zeynep
zeynep 9 gün önce
Yine odamda Bir başıma...
Serkan Y.
Serkan Y. 5 gün önce
Siz müzik zevki güzel olan insanlar banada büyümem için yardımcı olmaz mısınız? Birlikte bir aile olmaya ne dersiniz? :)
Gizem Battal
Gizem Battal 9 gün önce
Çok güzel şarkı be
Mellifiu Covers
Mellifiu Covers 10 gün önce
çok güzel ya...
İrem Öztürkci
İrem Öztürkci 10 gün önce
yine dktt konseri olmayan bi güne uyandım, uyanmaz olaydım :(
ibrahim Bayram
ibrahim Bayram 10 gün önce
Yandım ama yine olsa yine yanarım
Ramil Samilov
Ramil Samilov 10 gün önce
Tik toka düşməsin :d
꧁AYBÜKE꧂
꧁AYBÜKE꧂ 10 gün önce
BU SARKI İÇİN YANDIM BİRDAHA YANARDIM🔥
Serkan Y.
Serkan Y. 5 gün önce
Siz müzik zevki güzel olan insanlar banada büyümem için yardımcı olmaz mısınız? Birlikte bir aile olmaya ne dersiniz? :)
Mete
Mete 10 gün önce
Spotify da yeni müzik radarında denk geldim, baya güzelmiş
Melda Bulut
Melda Bulut 10 gün önce
Gerçekten harika
Lily C
Lily C 10 gün önce
Beni hatırla
Nehir Yüksektepeli
Nehir Yüksektepeli 10 gün önce
araya günler girendikten sonra dinlemek daha güzel geldiii
eray kaptan
eray kaptan 10 gün önce
Bunlarda iyice popçu oldular. Hadi abicim yavaştan size güle güle.
Alara Soyaslan
Alara Soyaslan 10 gün önce
aşk uğruna...
Emir Özkaya
Emir Özkaya 10 gün önce
eski dktt yi özlemiştim o tarza en yakın parça olmuş ama hala bi gitme ya da siz bana aldırmayın değil
biktim_yaa
biktim_yaa 10 gün önce
Böyle bir şarkı dururken saçma sapan şarkıların trend olması
Özge Sert
Özge Sert 10 gün önce
Nolur artık konserinize gelelim 🤧
8D MUSİCX
8D MUSİCX 10 gün önce
trvid.com/video/video-enhpNQPije4.html
Tuğba
Tuğba 10 gün önce
Bu adamı biri bırakmış o kesin
Kuzey Aydın
Kuzey Aydın 11 gün önce
Ayrılsak bile ben vazgeçmeyeceğim. ‘Umudum benim kadınım çayı en güzel sen demlersin’. (18.02) ♥️✨
Beyza Aksoy
Beyza Aksoy 11 gün önce
Replay tuşu kıracak bir şarkı daha teşekkürler dktt
Saksı Lalesi
Saksı Lalesi 11 gün önce
Aldattım: Bana inandın ve de yine yandın Yangın: Ve buna inandım ama yine de yandım
Azra Kartal
Azra Kartal 11 gün önce
Hani bazı şarkılar olur ya böyle dinlerken içinde sebebini bilmediğin bir şekilde güç toplanır kendini dünyanın en mükemmel insanı hissedersen ruhun ferahlar işte bu o şarkı sokakta paten sürerek söylemek istediğin şarkı bu
Azra Kartal
Azra Kartal 10 gün önce
@Tuğba Teşhisde konduğuna göre ohhh misss kslspğzüxüxüx
Tuğba
Tuğba 10 gün önce
Senin psikolojin bozulmuş ho
Bi sus Be
Bi sus Be 11 gün önce
😋😋😋😋😋😋
8D MUSİCX
8D MUSİCX 11 gün önce
trvid.com/video/video-enhpNQPije4.html
malefiz_00
malefiz_00 11 gün önce
Ülkede kaliteli müzik yapan sayılı kişilerden birisiniz ❤️
Cansu Altaşı
Cansu Altaşı 11 gün önce
yine baya iyi bir şarkıı ama *kimin uğruna ne uğruna* kısmı bana biraz pinhani ben nasıl büyük adam olucam şarkısından özenti gibi geldii
Sonraki
Dolu Kadehi Ters Tut - Yalan (Akustik)
03:24
Dolu Kadehi Ters Tut - Kaçar Gider
03:38
G Herbo - Break Yoself
3:21
görünümler 712 564
Dolu Kadehi Ters Tut - #25
03:16
görünümler 726 000
Yollarda Gizli Duygular
34:08
görünümler 240 000
Uzunlar (V1)
04:43
görünümler 7 200 000
[MV]THE BOYZ(더보이즈)_Breaking Dawn
3:24
Savaş Ve Aşk
4:24
görünümler 36 690
Conan Gray - Overdrive (Official Video)
3:29
Karsu - Gülümse
5:01
görünümler 107 789