Karanlık

DİYARBAKIR'DA EVSİZ VE AÇ BİRİNE YARDIM EDER MİSİN? SOSYAL DENEY

The Boss
Abone ol
görünümler 4 351 824
99% 43 086 432

DİYARBAKIR'DA EVSİZ VE AÇ BİRİNE YARDIM EDER MİSİN? SOSYAL DENEY isimli videomuz yayında!! Bu sosyal deney video muzda diyarbakır a gittik. Diyarbakır da ceylan karavil alışveriş merkezinde insanlardan ailemize ulaşmak için telefonlarını istedik ve telefonda aç olduğumuzu ve dışarıda kaldığımızı söyledik buna kulak misafiri olan insanlar bizleri evlerine davet ettiler bizlerle yemeklerini paylaştılar. Bu sosyal deney videomuzda insanlarımızın yardımseverliğini ölçtük.
Desteklerinden dolayı Diyarbakır: Ceylan Karavil AVM'ye teşekkürler ederiz..
İletişim; thebossmedya@gmail.com
İnstagram hesaplarımız;
Mert Karakaş - instagram.com/mertkarakas0/
Burak Tutal - instagram.com/buraktutal/

Eğlence

katma

 

18 Oct 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 80
Durmuş Karaca
Durmuş Karaca 7 saatler önce
Helal olsun gençlere.
nevzat tuna
nevzat tuna 7 saatler önce
Mesele türk kürt olmak değil mesele insan olmak. Çok güzel bir çalışma olmuş .
Nietzsche friedrich
Nietzsche friedrich 9 saatler önce
Aklima iki Diyarbakirli genc geldi. O Zamanlar Ankara/Demetevlerde kaliyordum. Zile basdilar, abi is bulamadik dediler, aciz dediler.Icim yanmisdi. Ikisene yemek verdim ve bide 20Tl.20 Tl ozaman iyi paraydi. o Parayla bilet aldilar Diyarbakira.Temiz cocuklardi , helali hos olsun. Onlar sormuslardi, abi nerelisin diye, corum demisdim.Vatanimizin kiymetini bilelim, insanlarimizda vicdan var.
mila kiran
mila kiran 12 saatler önce
Misafirle duzen bozulmaz misafirle duzen oturul👏👏
Emirhan Günbay 2
Emirhan Günbay 2 15 saatler önce
Ağlıyodum başta☺
Aykut Ferzan
Aykut Ferzan 16 saatler önce
Doğu halkı degil KÜRT halkı deyin. Ortadoğuda Kürt halkı Hep iyi niyetinde kaybetti.
Hüdaverdi Kocabey
Hüdaverdi Kocabey 18 saatler önce
ben kürt değilim ama kürtleri çok seviyorum kim nederse desin siz insanlığın son örneklerin densiniz...
Halil Özkılıç
Halil Özkılıç 20 saatler önce
Şunu unutmayın bir insana nasıl yaklaşırsanız öyle tepki alırsınız onlar bizim kanımızı biz onların kanını taşıyoruz her zaman böyle düşünün ve oyuna gelmeyin görüşler ayrı olabilir ama bize bişey olsa ilk onlar onlara bişey olsa ilk biz koşarız lütfen hep böyle düşünün
Halil Özkılıç
Halil Özkılıç 20 saatler önce
Hepsi böyle değil demişsiniz şunu diyim size Kürtlerin geçmiş zamanda çok acılar ırkçılık çekme durumları var koruyucular devlet adına Kürtlere çok zulüm yapmışlar yani içi boş değil ne olursa olsun ben her kürtü seviyorum iyi ki bizim can dostlarımız
mehmet Tanyıldız
Meseleyi gene Türk ve Kürde bağlamayalım şöyle bakınca var ya hiç farkımız yok hepimiz biriz asker polis öğretmen esnaf halk biziz işte lütfen artık kardeş olduğumuzu anlayın TÜRKİYE kadar güzel rahat bir ülke yok ülkemizin kıymetini bilelim bakın ne güzel insanlar var benim ülkemde umut var her zaman gelecek günler bizi birbirimize daha sımsıkı bağlayacak inşallah 🙏
Sami Yavas
Sami Yavas Gün önce
Sözün bittigi yerde delikanli insanlarin yüregi konusuyor 🇹🇷❤️Türk veya Kürd kardeslik...
Baver Düzer
Baver Düzer Gün önce
D.bakırlı olmaktan bır kez daha gurur duydum kurban oldugum memleketım
Yiğithan Demir
Yiğithan Demir 2 gün önce
2:25 ❤❤❤❤
Havva Güner
Havva Güner 2 gün önce
Kürtleri severim ama bazı kürtler burası kürdistan diyo gıcık oluyorum
XXXMaSTeROrToNXxX
XXXMaSTeROrToNXxX 2 gün önce
Amerika'da olsaydı olay siktir git dayak mı yemek istiyorsun ödlek! Derlerdi...
DİNİ VİDEOLAR
DİNİ VİDEOLAR 2 gün önce
Arkadaşlar yeni kanalım dini yayinlar paylasacam lütfen destek için abone olup videolarimızı beğenin teşekkürler trvid.com/show-UCrC-6G0WZP1uUpA1JthxpPg
ayryarary
ayryarary 2 gün önce
Turkiye
Bahar Lara Aydın
Bahar Lara Aydın 2 gün önce
05:02 Dilerim Allah’tan kalbiniz gibi bir hayatınız olsun kardeşimlerim! Çok etkilendiniz beni
TC TOLGA
TC TOLGA 2 gün önce
Hepsi pırıl pırıl çocuklar Allah hepsinden razı olsun şu siyaset olmasa inan ki herkes böyle yaşar kardeşçe yaşar
çirkin kral
çirkin kral 2 gün önce
ALLAH...vatanımiza milletimize birliğimize zaval vermesin inşallah
eğlence box
eğlence box 2 gün önce
Bende konyalıyım
Azim Ibragimov
Azim Ibragimov 3 gün önce
Ey valla
Name 1234
Name 1234 3 gün önce
Ben almanyadan bu videoyoyu görüp acayip hüzünlendim. Ben bir türküm fakat tükleri nekadar seviyorsam kürt kardeslerimide bi okadar çok seviyorum. Bir kere mutlaka diyarbakire gidecem. Oradaki kürt kardeslerimle kucaklasmak istiyorum. Buradan her kürtü pkk sanan sözde ülkücülere sesleniyorum. Bende bir ülkücüyüm fakat biz nekadar ülkücüysek kürt kardeslerimizde bi okadar ülkücü ve vatan perver. Bunu anlayin. O dagdaki soysuzlar asla kürt olamaz. Kürt olanlar çanakkalede kahramanca canlarine verenlerin torunlari. Hepiniz allaha emanet olun. Bizler gibi türkler kürtler oldugu sürece bu vatan asla bölünmez
Elifnur Ennice
Elifnur Ennice 3 gün önce
İnsanları yaşadıkları bölge yüzünden kalıp yargılamak hiç güzel değil İstanbul olsa belki vermezlerdi
fatih Yildiz
fatih Yildiz 3 gün önce
Kürtler bu konuda tüm Türkiye'ye fark atar. Adamdirlar. Severiz.
Shaxawan Nazir
Shaxawan Nazir 3 gün önce
Kurdistan halki öyledir
yunus Taşdemir
yunus Taşdemir 3 gün önce
Doğumun insanı bir başka anlamak ta güçlük çekenler izlesin
kevser tuana sandıkcı
İyi insanlar hep var
Ali Tok
Ali Tok 3 gün önce
Şu deneyi Kastamonu da yapmanızı istiyorum
Emre Yasul
Emre Yasul 3 gün önce
Açsan yemek ısmarlıyam sana çok iyi abi
Furkan Odabaşı
Furkan Odabaşı 4 gün önce
Memleketimin insanı birkez daha gurur duyduruyor
HB G
HB G 4 gün önce
Yabanci ulkelerde bole deildir ulkemiz ne kadar iyi duygulandim yaw ;)
zer yılmaz
zer yılmaz 4 gün önce
Türk cumhuriyeti vatandaşı olduğum için birkez daha gurur duydum türk insanı duygusaldir türk kürt alevi laz çerkez olması önemli değil insanlık kavramını unutmamak önemli biz hepimiz aynı bayrağın insanımız hepten öyle olucak😊
Усан Муратов
2:40 dayı çok yaşa
Усан Муратов
Ölürüm sana TÜRKİYE'M
Funda Uygun
Funda Uygun 4 gün önce
Valllaha çok duygulandım böyle insanlar çok şükür ki var🥺😔
emre yükünç
emre yükünç 4 gün önce
17 yaşındayım kocaelinde oturuyorum ve 3 senedir vanda yaşayan bir kız arkadaşım var Doğunun insanı o kadar iyi insanlar ki batı insanınyla.birlikte olmaktansa uzaktan,doğudan birini sevmeyi tercih ettim.sizi seviyorum doğulular💗
seymur camaleddinov
seymur camaleddinov 4 gün önce
Helal olsun vidyoda ki insanlara duygulanyorum böyle vidyolar izleyen de böyle insanların hala kaldığini görmek çok güzel
Sermin Cirak
Sermin Cirak 5 gün önce
Helal olsun
Ömer Efetürk
Ömer Efetürk 5 gün önce
Deprem olunca doğu yıkılsın diyenler baksın buna
Olgun Tongel
Olgun Tongel 5 gün önce
Herşey güzel olmuş ama gönderdiğin 10 lira nedir böyle saçma bişey görmedim
Yusuf Demir
Yusuf Demir 5 gün önce
Evet biz kurtler oyleuiz aç olsakta yiyecek bi lokma mız olmasa dahi misafire o lokmayı veririz misafir severiz bİ doğulu olarak hem misafir hem yardım sever insanlarız elhamdülillah
Mehmed Hezenci
Mehmed Hezenci 5 gün önce
Güzel ülkemin güzel insanı, şu manzarayı o çok medeni öve öve bitiremediğin Ankara'da bok bulursunuz.
Emre Atmaca
Emre Atmaca 5 gün önce
Kimse yanlış anlamasın ayrimcilik yapmıyorum. Kürtler biraz kaba sert insanlar ama çok fazla vicdanlı ve yardımseverler
Kemal Aslan
Kemal Aslan 6 gün önce
Bizim insanların merhametine hayranım herkese çok teşekür ediyorum şanlıurfa
Sema Dogan
Sema Dogan 6 gün önce
Ne güzel yuregi temiz insan gibi insanlar helal olsun
sarp can
sarp can 6 gün önce
VAYY BE HELAL OSLSUN HELALLL
Ибо Абик
Ибо Абик 6 gün önce
Afferin 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷 ben Azerbaycanlıyim 🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿♥️🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
RainBow_avakin ¿
RainBow_avakin ¿ 6 gün önce
2.29 2.42 adam ne kadar güzel söyledi gururlandım artık ne alakaysa ıroefğoeofwefkefş
RainBow_avakin ¿
RainBow_avakin ¿ 6 gün önce
@Çağan Beytaş knk pc den öle yazamıyom ya sıkıntı xd
Çağan Beytaş
Çağan Beytaş 6 gün önce
2:29-2:42
Aleyna Soylemez
Aleyna Soylemez 7 gün önce
Videonun 2:30-2:40 dkksında SÖZÜN BITTI YERDEYIZ
cihan TURAN
cihan TURAN 7 gün önce
Aga allah çarpsın gömlekli olan ben zanettim ikizim gibi yeminle ona nasıl ulaşanilirim
Çağan Beytaş
Çağan Beytaş 6 gün önce
😂😁
Yunus Aykaç
Yunus Aykaç 7 gün önce
Ön Yargılardan insnların kurtardınız için teşekkürler
Emre Doğan
Emre Doğan 7 gün önce
2:28 adamsın abi adamsın
Murat Murat
Murat Murat 7 gün önce
Biraz önce kürt olduğum için DİYARBAKIR 'lı olduğum için bir kez daha gurur duydum
Engelli yorum
Engelli yorum 7 gün önce
Anadolu insanını dünyada bulassin
PUBG DELİSİ!
PUBG DELİSİ! 7 gün önce
Siz Türkler ADAM sınız
Adamın biri
Adamın biri 6 gün önce
O insanlar kürt . Ama anadolunun heryerinde oyledir. Iyiside var kotusude
Irmak İmre
Irmak İmre 7 gün önce
2.00 abi çok güzel konuştu
polat yilmaz
polat yilmaz 7 gün önce
Diyarbakirin insanı adamdır. ...
Batuhan Çelik
Batuhan Çelik 7 gün önce
Yalan deyilmiş
Batuhan Çelik
Batuhan Çelik 7 gün önce
İzledim şimdi anladım
Batuhan Çelik
Batuhan Çelik 7 gün önce
Yalan mı değil mi anlamadım
Batuhan Çelik
Batuhan Çelik 7 gün önce
İkisi konyalı diyor
Batuhan Çelik
Batuhan Çelik 7 gün önce
Yalan mı hep aynı gösterdiniz
Batuhan Çelik
Batuhan Çelik 7 gün önce
ALLAH yardımcımız olsun
Kutay Çayır
Kutay Çayır 7 gün önce
998.000 abone asdfgjsjsjs
Barış Aktaş
Barış Aktaş 7 gün önce
Sizin Allahınıza kurban be.... Dünya ayakta duruyorsa böyle insanların sayesinde ..
Seyithan Yavuz
Seyithan Yavuz 8 gün önce
Adam son parasını verdi ve dogunun her yeri böyledir
Ali Gökburun
Ali Gökburun 8 gün önce
Abi bir Allah rızası için Erzurum a gel
Yusuf bey arslan
Yusuf bey arslan 8 gün önce
Artık 1milyon ollan
Nazmi Goren
Nazmi Goren 8 gün önce
Misafirle düzen bozulmaz, misafirle düzen oturur......Su insanların altın kalbi keşke herkeste olsa....
Necla Yaren Boynukısa
4:59 da adım mücahit diyor mert abi teşekkürler diyor adam
Muhammed ilhan Önal
İNSANLARI GİYİNİŞ, KONUŞMA TARZI,KÜRDÜ-TÜRKÜ,TUTTUĞU PARTİ VS IRKIYLA AYIRMANIN NE KADAR SAÇMA OLDUĞUNU ANLAYIN ARTIK !!!
Büşra
Büşra 9 gün önce
İlk dakikadan ağlamaya başladım
ilim yolu
ilim yolu 9 gün önce
Ha böyle şeyler yapın. İnsanlık bitmesin gülmek geçer.
ilim yolu
ilim yolu 9 gün önce
Bu güzellikleri yaymak için, Allah bizi dünyaya hakim etsin. İnsanlık ölecek biz yaymazsak.
Tolga Ozdiker
Tolga Ozdiker 9 gün önce
Neden ayrım yapılır...Al sana doğu insanı....Pamuk gibi insanlar....Helal size....
Whack Ox
Whack Ox 10 gün önce
Ben bu sene üniversite sınavına girdim ve okumak için Doğuya gitmeye korkuyorum gençler aleviyim sorun çıkarırlar mı bana sizce
Rohat Sinci
Rohat Sinci Gün önce
dininle bile en son ayrım yapacak son yer güney doğu ve doğu sadece giyime bakar millet böyle pembe falan üst giyersen falan farklı gözle bakabilirler erkeksen :D
Adamın biri
Adamın biri 6 gün önce
Bu ulkede alevi oldugun ayirimcilik yasayacagin en son yer guneydogu.
mdj Jjhh
mdj Jjhh 10 gün önce
Hayır baş göz üstüne
Oğuzhan Genç
Oğuzhan Genç 10 gün önce
Harbiden kürtler bütün dünyadan daha misafirperverler
gladyator
gladyator 10 gün önce
Kizlar size sesleniyorum..pic erkekle yatip kalkacaginiza boyle delikanli adamlarla bir omur gecirin
Zeynep Çelik
Zeynep Çelik 10 gün önce
Her izlediğimde insanlığıyla,merhameti ile gurur duydum videodaki yardımseverlerle👏👏👏
Sonraki
BEST SOCİAL EXPERİMENT
05:31
görünümler 8 500 000
NOT ENOUGH MONEY AT THE CHECKOUT
03:16
görünümler 2 200 000
2020: GOOD VIBE CHECK
10:54
görünümler 2 337 377
Do 10 Times to Those Who Do Favor
10:05
görünümler 1 000 000
Evliliğe 90 Gün | 7.Sezon 11.Bölüm
1:27:51