Karanlık

Derin Futbol 18 Ocak 2021 Kısım 2/2

Derin Futbol
Abone ol
görünümler 124 278
96% 1 197 46

#FenerbahçeAnkaragücü #MesutÖzil #İrfanCan
Derin Futbol TRvid Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/derinfutbol
Derin Futbol | Facebook: facebook.com/DerinFutbolTV
Derin Futbol | Instagram: instagram.com/derinfutboltv/
Derin Futbol | Twitter: twitter.com/derinfutboltv

Spor

katma

 

18 Oca 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Gulbahar Demir
Gulbahar Demir Aylar önce
Fbliyim, rasim olmazsa olmazımız
Sedat Sağdıç
Sedat Sağdıç Aylar önce
Süreyi yarım saat uzatabilirseniz sevinirim. Bir de abdülkerim abi balgam çıkarmayı yapmazsa, dikkat ederse sevinirim, kendisini begeniyorum yalnız hoş olmuyor. #BeyazFutbol #DerinFutbol
Cani Asd
Cani Asd Aylar önce
Besktas atar Cakar bakar
Yakup Yiğit
Yakup Yiğit Aylar önce
Ahmet Çakar acaba bir balon mu ? tahminlere bak ya:D
Mustafa Çelik
Mustafa Çelik Aylar önce
Keyifli :)
avni mehmet
avni mehmet Aylar önce
spiker beşiktaş öğlen 4 de diyor :))
Kral 1905
Kral 1905 Aylar önce
ROK sadece Sen konus
1FUTBOLUN50TONU
1FUTBOLUN50TONU Aylar önce
ahmet çakar beşiktaş düşmanıdır net
lones Iney
lones Iney Aylar önce
Ümit keske olsa😂😂
Mutlucan Güngör
Mutlucan Güngör Aylar önce
KIM BU 18:02 EL el hareketi 😂😂😂
Lokman GÜRPINAR
Lokman GÜRPINAR Aylar önce
Yok ya İrfan hani fenerbahçeliydi dayı yalan söleme arabanı aldık senden fenerli demiştin
Emir A
Emir A Aylar önce
YALAN YA YOK FENERBAHÇELİYMİŞ YOK SONRA GALATASARAYLI OLMUŞ YALAN BEYLER İNANMAYIN YOL YAPIYOLAR BU TÜR FUTBOLCULARIN BABASI AKRABASI RÜZGARA GÖRE YOL YAPAR FENERBAHÇE İSTESEYDİ SONRADAN GALATASARAYLI OLDU DERMİYDİ SORUYORUM SİZE
Yasin Çağlar
Yasin Çağlar Aylar önce
70 dakika program mı olur abi şunu en az 1.30 saat yapın Allah aşkına yetmiyor gündemi konuşmaya 70 dakika
Alperen Yiğit
Alperen Yiğit Aylar önce
sürekli 3 büyüklerin maçlarını tahmin ediyorsunuz sanki lig onlardan ibaret
Caner Shen
Caner Shen Aylar önce
Galatasaraylıyım ilk defa Abdulkerim durmaz a katılıyorum. İrfan Can a 6-7 milyon dan fazla vermesinler hatta o paraya bile tonla kuzeyden futbolcu bulunur irfan can da ne hız var ne tempo sadece kolay sakatlanmayan biraz teknik ve sutları olan ortalama bir oyuncu onun yerine hızlı süratli bir çok yabancı alınabilir .
İLKE TEZGİDER
İLKE TEZGİDER Aylar önce
irfanın ederi 3-4 milyon en fazla abartmayın o paraları veripte başakşehiri zengin etmeyin
Emin Cil
Emin Cil Aylar önce
Hangi parsyla alacak yine katakulli yaoacak fetosaray
Km’likkk Okioo
Km’likkk Okioo Aylar önce
Eyyamcılar Trabzonspor’un macını neden yorumlamıyorsunuz. Yalaka beyaz futbol ve eyyamcı tayfası. Sizi şiddetle kınıyorum.
THE ORANGES
THE ORANGES Aylar önce
32:00
Yusuf Uçak
Yusuf Uçak Aylar önce
Bu sinan enginde ilk defa telefon görmüş adam gibi her zaman telefonla ugraşıyor
Serdar Dogan
Serdar Dogan Aylar önce
G.saray: 3 Denizli:0 Karagümrük: 2 Beşiktaş: 1 Sivasspor:1 Fenerbahçe:1
Serdar Dogan
Serdar Dogan Aylar önce
@TanCcy K şampiyon Fenerbahçe olacak
TanCcy K
TanCcy K Aylar önce
Rüyaaaaaaaaa
Tufan Özbek
Tufan Özbek Aylar önce
İrfan fenerbahceliydi dayilari galatasarayli yapti diyor😉 umarim galatadaraya gider o paralarin futbolcusu degil
Vahap Bolukbası
Vahap Bolukbası Aylar önce
Ahmet cakartrolcu
Vahap Bolukbası
Vahap Bolukbası Aylar önce
Bunların hepsi trol
Mert Ulusoy
Mert Ulusoy Aylar önce
Ahmet hoca cok zeki adam
Ahmet Bekir Ekici
Ahmet Bekir Ekici Aylar önce
💛💙🌿🇹🇷
Kaan Tezak
Kaan Tezak Aylar önce
siz nasıladamlarsıız alı koç un konusmasını araya kaynattınız abdulkerim hoca bile sesini cıkarmadı ayıp size
Ümit Kavran
Ümit Kavran Aylar önce
sayın ustalar şu selam gönderme işini bıraksanız programın tadından yenmeyecek çok gereksiz geliyor bana.
aykut yılmaz
aykut yılmaz Aylar önce
Bu program keşke ölümsüz olsa. ROK suz düşünemiyorum bile.
Burung Bangkai
Burung Bangkai Aylar önce
Aga bunlar ne içiyor amk. Dünyanın en iyi 10 oyuncusundan biri falan diyorlar ndjxjxjjd
Furkan Akkuş
Furkan Akkuş Aylar önce
Ağla
M_emin_ö
M_emin_ö Aylar önce
İrfan can a 14 milyon euro vermek aptallıktır. Galatasaray gibi bütçesi az olan takımlar çok daha düşük meblalara oyuncular bulup onları parlatıp Avrupa ya pazarlamalıdır.(Ahmet Çakar da galatasarayı manipüle etmeye devam etsin😉)
Gjunaj Sulimnov
Gjunaj Sulimnov Aylar önce
Ah ah durmz çok seviniyordum Falcao i adında Galatasaray utan yasindan başından lan
Adnan Konmaz
Adnan Konmaz Aylar önce
Fb ing.liginde 18 m.euruya oynayan mesutu getirior Gs daha başakşehirden irfancanı getiremio
suleyman celik
suleyman celik Aylar önce
Sivas n oynuyor ya fb bileti keser gelir
THE JoKeR
THE JoKeR Aylar önce
Mesut Özil transferinden sonra Irfan Can'ın babası: "önceden fenerliydi dayıları onu galatasaraylı yaptı" 😁
Emre Özarıcı
Emre Özarıcı Aylar önce
İrfanın yerine Cengiz Ünderin kiralanması daha mantıklı geliyor.Kendi takımında zaten şans bulamıyor Cengiz
Mesut Kocaman
Mesut Kocaman Aylar önce
Uzun yapın şu programı yaw
Yilmaz Babur
Yilmaz Babur Aylar önce
Ahmet çakar mesut için tarihin en iyi 10 futbolcusundan biri diyo abi bunlar neyin kafasını yaşıyo mesut hicbirzaman o seviyelere gelemedi belki real madrid zamanında yaklaştı şuanda mesutun mevkisinde ondan daha iyi en az 20 futbolcu sayarım
MORON
MORON Aylar önce
kanalımda komik videolar var.bakarsanız çok sevinirim
Emre Ozturkci
Emre Ozturkci Aylar önce
Eden hazard haberi neden yapılmadı
MORON
MORON Aylar önce
kanalımda komik videolar var.bakarsanız çok sevinirim
Taner yılmaz
Taner yılmaz Aylar önce
adama ahmak derler neden yeni sözleşme yapmış o zaman
MORON
MORON Aylar önce
kanalımda komik videolar var.bakarsanız çok sevinirim
Özgür Öz
Özgür Öz Aylar önce
2014 2015 sezonunda beşiktaş başakşehir maçı başakşehirde oynandığında tff den red gelmemişti bazı olayları çok çabuk unutuyorsunuz prensibe aykırıymış :)
MORON
MORON Aylar önce
kanalımda komik videolar var.bakarsanız çok sevinirim
mrnern 1907
mrnern 1907 Aylar önce
Biri sinan adlı kişiye Fenerbahçe nin maçı saat 19 da Sivas ta -14 derece olan Sivas ama bjk yi üzmeyin tabi maçların tarihlerini berirleyen kişi bjk Li olunca böyle oluyor
MORON
MORON Aylar önce
kanalımda komik videolar var.bakarsanız çok sevinirim
Ali AYDIN
Ali AYDIN Aylar önce
ROK seni sevmiyorum
Bünyamin Düzdaban
Her zamanki gibi Beşiktaş kazanacak Ahmet Çakar soykedigi sozlerden dönecek
Rustam Maqsudov
Rustam Maqsudov Aylar önce
Abi trabzonun macini niye deyerlendirmiyorsunuz
JEO TUBER Mehmet Aydin
F. Terim:"yalnızım dostlarım yalnızım yalnız" 🎶🎶🎶🎤
Mehmet Ali Ay
Mehmet Ali Ay Aylar önce
Abdülkerim Durmaz Kimseye o paralar verilmez diyorsun ama Mesut Özilin maaşı 11milyon euro onu neden söylemiyorsun az objektif ol
MORON
MORON Aylar önce
kanalımda komik videolar var.bakarsanız çok sevinirim
MORON
MORON Aylar önce
kanalımda komik videolar var.bakarsanız çok sevinirim
Samet Yiğit
Samet Yiğit Aylar önce
Ahmet Çakar bjk düşmanı diyenler +1
MORON
MORON Aylar önce
kanalımda komik videolar var.bakarsanız çok sevinirim
TUĞÇE DUMAN ÖZKAN
Fenerbahçe nefreti konusunda ilk 5: Fatih Terim, Ergin Ataman, İlhan Cavcav, Felipe Melo, Göksel Gümüşdağ
MORON
MORON Aylar önce
kanalımda komik videolar var.bakarsanız çok sevinirim
Bilal Aras
Bilal Aras Aylar önce
Abdulkerim abim sen şimdi 8m euro fazla fln diyorsun ama adamın piyasa değeri 10m euro 8m az bile kalıyor yani başakşehir'in 13 istemesi normal hatta daha da fazla isteyebilir eljif elmas tabii daha genç ama 16ya sattık yusuf yazıcı aynı şekilde
Ömer Faruk Can
Ömer Faruk Can Aylar önce
Sonuna kadar arkandayız ROK
Koduja
Koduja Aylar önce
1. Röportajları iki kere vermeyin bilader birçok kimsenin umrunda değil, zamanı kısa tutuyorsunuz zaten iyice boşa gidiyor. 2. Maç tahminleri bizim en sevdiğimiz kısım değil bilader, her seferinde bebeğe şeker verir gibi “şimdi en sevdiğiniz kısım geliyor (:” deme onur bilader
Yağız Efe
Yağız Efe Aylar önce
@MORON baktım hiç komik değilmiş
MORON
MORON Aylar önce
kanalımda komik videolar var.bakarsanız çok sevinirim
Selim Ak
Selim Ak Aylar önce
Avrupadan mahset mesut kariyerini bitirdi 😂😂 ulan fenev bir oyuncu alip adamin kariyerini bitirdiniz😂😂😂
MORON
MORON Aylar önce
kanalımda komik videolar var.bakarsanız çok sevinirim
Ahmet Çörekçi
Ahmet Çörekçi Aylar önce
Kardeşim şu programı 2 saat yapsanıza
MORON
MORON Aylar önce
kanalımda komik videolar var.bakarsanız çok sevinirim
özgür Kalkan
özgür Kalkan Aylar önce
Ali koçun açıklamaları var dedi yayinlanmadi
MORON
MORON Aylar önce
kanalımda komik videolar var.bakarsanız çok sevinirim
Hüseyin Yılmaz
Hüseyin Yılmaz Aylar önce
Transfer lere babaların dahil olmasıda yeni moda küçükken fenerlşymiş sonra gs olmuş bi ara bjk li olacaktı son anda trabzonlu oldu ama avrupada oynamayı çok istiyor yersen
İbrahim Halil ŞİMŞEK
Aslinda irfan fenerli. Fenerbajce formasiyla fotografi var ayni mert hakanin cimbom formasiyla olan fotografi gibi. Irfanin babasi da durumu kurtarmak(transferde gsaraylilardan tepki almamak) icin dayilari gsarayli yapti diyor . Dayılarınin gsarayli olmasi bile şüpheli bence.
Dastigta
Dastigta Aylar önce
oezil iyi fussbalci
Vangelle Caps
Vangelle Caps Aylar önce
Mekanın cennet olsun İlhan Başkan :)))) Fenerden 6 milyon Euro istiyor Başakşehir'e 1,750 'e satıyor :)))))
zekai yavuz
zekai yavuz Aylar önce
:))))))
Hazar Umut Dişkaya
Ali Koç anonsu yaptınız vermediniz ne ayaksınız be
Hasan Sabbah
Hasan Sabbah Aylar önce
Ahmet Goethe Çakar derin Galatasaray'ın en büyük adamlarından biri değilse şerefsizim
Arnold xdf
Arnold xdf Aylar önce
Sinan: abi olimpiyat stadında maç mı olur ya! olimpiyat standında maç mı olur, abi buna bak süleyman hurma başkan da buna karşı çıkmaz, vodafone da her iki takımda istiyo kardeş kardeş oynasınlar APO:yo yo yoo! NEVZAT DEMİR TESİSLERİNDE OYNASINLAR BARİ AAAAAA ÜMRANİYE DE OYNANSIN BARİ AAAA HADİ ABİ YA POJWQJQFQWPWOFPOWFWQKOPFW 21:56
İbrahim kocaçam
İbrahim kocaçam Aylar önce
Ya herkes İstiyor MUŞ MUŞ yapmayın şu ayakları ya vakit geçsin diye verin sazı rasime Ahmet Çakar bak bakalım nasıl geçiyor vakit
neden siizimm
neden siizimm Aylar önce
Abdülkerim hocayı severim ama herşeyin en iyisini kendi biliyormuş gibi herkeze eleştiri getiriyor kendine eleştiri gelince bağırıp çağırıyor
serat -
serat - Aylar önce
GALATASARAY YENEMEZ YAZDIM BURAYA
eyüp pirbudak
eyüp pirbudak Aylar önce
sinan ayıptır ya galatasarayı güngörene götür bjk la vodafonde oyna ne güzel istanbul ya ayıptır sinan
Tabriz Musayeve
Tabriz Musayeve Aylar önce
Ahmet cakar irfan cani alirse bu sene olmasada seneye sampiyon olma sansimiz var ama mesutlu fener bu sene sampiyon olur ama seneye mesut oynayamaz hem fizigi zayif hemde yasli
Tabriz Musayeve
Tabriz Musayeve Aylar önce
Ulan ahmet cakar vallahi diyorum dediyin ciksin irfan can gs ya gelsin sana bidaha ahmet cakal demiyeceyim
HaKaN 1706
HaKaN 1706 Aylar önce
Irfan can Türkiye de iş yapmaz onun yeri LA LİGA
Turann Esat
Turann Esat Aylar önce
Gs fb alir maci besiktas berabere biter
ilhan sefer
ilhan sefer Aylar önce
en iyi spor programı budur net
Mustafa Kaçar
Mustafa Kaçar Aylar önce
İrfanı ne kadar tanıyosun da terbiyelisin falan diyosun, geçmişini biliyo musun onun sen
ahmet koca
ahmet koca Aylar önce
Apo hocam harikasın beeee
yalnız adam
yalnız adam Aylar önce
30:20 abdülkerim hocamı tıklamışlar
mert reis
mert reis Aylar önce
ACUN ADAM MIDIR
ahmet koca
ahmet koca Aylar önce
sinan engin çok akıllı
mustafa emul
mustafa emul Aylar önce
Bahsetti ya İrfan Can için FB den şunu istedi diye işte eskiden FB miz futbolcuları ayartma yoluna giderdi Aziz Yıldırım döneminde artık o işi GS devraldı. Anladınız siz. Gs oyuncu ayartmaya devam ederse Anadolu dan zor transfer yapar. Ali Koç ise kulüplerle iyi geçinmeye başladı ve bu doğru bir hareket. Kerem transferinden dolayı Başak kolaylık yapmaz.
Suhan
Suhan Aylar önce
Galatasaray 1-2 Denizlispor Karagümrük 0-2 Beşiktaş Sivasspor 3-2 Fenerbahçe
Burak C
Burak C Aylar önce
Karagümrük 5-0 Sekiztaş
Volki Tolki
Volki Tolki Aylar önce
Fatih terim cok tehlikeli bir insan ahmet hoca hakli
Volki Tolki
Volki Tolki Aylar önce
Rasim: Hocamin kusu saglam calisir xD
wanted
wanted Aylar önce
beşiktaş düşmanı çapsız ahmet karagümrügü yendigimizde napacaksın bakalım.....
Profi A
Profi A Aylar önce
Koyu bir Fenerliyim. Ama Türkiyeye gelen en Kariyerli Futbolcu Guti. Net.
Profi A
Profi A Aylar önce
@zekai yavuz Roberto Carlosu unutmuşum. En kariyerli demiştim zaten. En iyi değil.
zekai yavuz
zekai yavuz Aylar önce
3 diyince inanıyoruz 1 2 4
eray denız
eray denız Aylar önce
8:00 bu ahmet çakar abi çok zeki izleyin! ŞAMPİYON FENERBAHÇE
İlgaz Kayili
İlgaz Kayili Aylar önce
oonuryıldız
Tanjur Tasim
Tanjur Tasim Aylar önce
Bu arada fener maçındaki hakem hatalarından niye bahsetmediniz
Tanjur Tasim
Tanjur Tasim Aylar önce
İlk defa Abulkerime hak verdim İrfancan vasat bir futbolcudur
CharlesLeeRay
CharlesLeeRay Aylar önce
İrfan'ın dayısının kaynanası: İrfan Galatasaray'ı istiyor. Beyaz Futbol: ŞOK ŞOK ŞOK İRFAN GALATASARAY'DA!!!
Yavuz Sezen
Yavuz Sezen Aylar önce
Galatasarayın ilk önce santrafora ihtiyacı var orta sahaya kiralık falan ayarlanabilir para varsa santrafora yatırsınlar
CharlesLeeRay
CharlesLeeRay Aylar önce
İrfan: Fatih hoca çok değerli bir hocamız. Beyaz Futbol: ŞOK ŞOK ŞOK İRFAN GALATASARAYDA!!! Sizi severek izliyorum ama bu sözleri herkes söyler. Ne diyecekti, Fatih hoca dandik mi diyecekti? Bu habercilik değil, bu asparagas habercilik. Yapmayın böyle.
zafer
zafer Aylar önce
Denizli veya beraberlik bjk kazanır fener rahat kazanır.
Duran Serkan
Duran Serkan Aylar önce
Rasimsiz olmaz program
Rumeysa KznbsHndr
Rumeysa KznbsHndr Aylar önce
EROL BULUT a 💛💙Pelkas lar,Gustavo lar,Attilla lar ,MESUT ÖZIL ler💙💛🏆👑 fatih terim e irfan can 🤔 ...O zaman EROL Hoca Kadir Gecesi doğanlardan 😊🧿👏👏👏💛💙
Rumeysa KznbsHndr
Rumeysa KznbsHndr Aylar önce
@Yağız Efe ..Bir insan da yok ise EDEP ,Neylesin medrese mektep,Okusa alim olsa YİNE MERKEP,YİNE MERKEP....Haddi aşma sebebin, taşı doğru yere attığımı gösteriyor.
Yağız Efe
Yağız Efe Aylar önce
@Rumeysa KznbsHndr kudurma
Rumeysa KznbsHndr
Rumeysa KznbsHndr Aylar önce
Harıka👍İkimizde vazgeçmiyoruz..👏sana da kolay gelsin..
Yusuf Sözdemir
Yusuf Sözdemir Aylar önce
@Rumeysa KznbsHndr biz zaten sadece futbolda başarılı olan klüp değiliz bayanlar şampiyonlar liginde fbyi yenip şampiyon olduk.Avrupa’da baskette 2.kupayı getirdik sizden önce.Gs bunları konuşmaz fbliler futbolda aradığı başarıyı bulamayınca baskete yöneldi. Aynı 28 şampiyonluk efsanesi gibi.Sana kolay gelsin.
Rumeysa KznbsHndr
Rumeysa KznbsHndr Aylar önce
@Yusuf Sözdemir Sen de haklısın tabiki.Ama arada öz-eleştiri de yapsanız iyi olur.Bizim geçmiş sorunlarımız, sizin hâlâ gündemde olan sorunlarınız falan oooo çook uzar bu iş çözülmez.Sporu sadece futboldan ibaret zannetmemek lazım , bizim Melih Mahmutoğlumuz ,Wesely miz,Eda Erdem imiz ve Emre Sakçı mız da var.Geçmişi de çoluk çocuğuda karıştırmayalım bence, ben SARI ya LACİVERT💛💙 yakıştırıyorum,sen kırmzı.....Uzamasın .....👍
Şahin Gökgöz
Şahin Gökgöz Aylar önce
Bir fenerli olarak rasim adamdır ya :)
UZAY BOŞLUĞU
UZAY BOŞLUĞU Aylar önce
ahmet cakar:yem atıyorum geliyor sanki evdeki muhabbet kuşu söylemiş gibi anlatıyor 😂
Afyon izmir
Afyon izmir Aylar önce
Babalar oğullarının transferlerine karışmasın artık
Emre Kaya
Emre Kaya Aylar önce
Süre o kadar kısa ki beinsports vs falan hiç bir konuya giremeden program bitiyor.
hasan özkan
hasan özkan Aylar önce
Alex: 241 maç 136 gol 112 asist ( Süperlig ) Mesut: 289 maç 52 gol 122 asist ( La liga + Premier lig )
HaKaN 1706
HaKaN 1706 Aylar önce
fenerliyim ama böyle karşılaştırma olmaz
Onur Güney
Onur Güney Aylar önce
Abdülkerim Durmaz ve devrimi ben de tıkladım bir Galatasaraylı olarak
Daniel Demir
Daniel Demir Aylar önce
Beyler instegram hesaplarinizi suraya yazsaniz
Cengizhan Takkalı
Cengizhan Takkalı Aylar önce
İrfancan Kahveci kesinlikle büyük takım topçusu değil. Hele hele böyle 7-8 milyon Euro vermek resmen felaket olur. Gelirse GS’ın sıradan bir orta saha oyuncusu olur o kadar. İlk 11’e girebileceği bile garanti değil. Öyle bir abartıldı ki sanki Messi’den bahsediyoruz.
Togrul Alisoy
Togrul Alisoy Aylar önce
Gs 5_0 denizli Karagumruk 1_2 bjk Sivasspor 1_fener
Sonraki
Son Yaz 10. Bölüm | Süper Kahraman
2:30:28
I tried Oddly Satisfying Sand Art!
18:17
görünümler 1 046 520
Derin Futbol 18 Ocak 2021 Tek Parça
1:11:28
(T) Beyaz Futbol 21 Şubat 2016 Tek Parça
2:39:05
Derin Futbol 1 Mart 2021 Tek Parça
1:10:55
(T) Beyaz Futbol 5 Şubat 2017 Tek Parça
2:12:13
Derin Futbol 18 Ocak 2021 Kısım 1/2
38:58
(T) Beyaz Futbol 13 Kasım 2016 Tek Parça
3:00:39