Karanlık

Dünyanın En Korkunç Köpekleri... 1 numarayı Görünce Şok Olacaksınız.

Herşey Dahil
Abone ol
görünümler 240 749
94% 2 283 124

Dünyanın En Korkunç Köpekleri... 1 Numarayı Görünce Şok Olacaksınız.
Bizi buradan da takip edebilirsiniz.!
Facebook: facebook.com/HerseyDahilHD/
İnstagram: instagram.com/herseydahil.hd/
Web site: www.herseydahilhd.com/
► Herşey Dahil olarak size TRvid'da en bilgilendirici büyüleyici ve çekici videoları getirmeyi hedefliyoruz. Destekleriniz için teşekkürler :)
Sponsorluk, reklam, teklif, şikayet, soru ve görüşleriniz için bir alttaki e-posta adresine mesaj yollayabilirsiniz.
samettarz4@gmail.com
► Daha fazla video;
► trvid.com/video/video-jDE38ii79J8.html
► trvid.com/video/video-tpgMioAeTfU.html
► Genelelikle kullandığım Kaynak siteler
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
► herseydahilhd.com
► line.do
► wikipedia.org
► future.wikia.com
► faturetimeline.net
► humanknowledge.net
► preceden.com
► youtube.com
► onedio.com
► newsner.com
► webtekno.com
► Music : İncompetech.com
♦ Yasal Uyarı ♦
Videoların başka sitelerde yüklenmesi ve ticari amaçla kullanılması kesinlikle yasaktır. Paylaşılması durumunda telif hakların korunması kapsamında hakkınızda dava açılabileceğini unutmayınız.

katma

 

20 May 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 80
Deadly turk
Deadly turk 49 saniye önce
Sivas kangalını unutmuşlar
İbrahim Bolakan
İbrahim Bolakan 8 saatler önce
BEYLER BURDA KORKUNÇ YAZMIS KANGAL KORKUNC DEGIL CANA YAKIN YAKISIKLI BIR KÖPEK ASALETİ YERİ YERINDEN OYNATIR.
yakup batur
yakup batur 10 saatler önce
Yav abi bunlar ne ya kangal tek te alır ki bunlari
Pet Egitimi
Pet Egitimi 10 saatler önce
Akita En Sevimli Köpeklerden Ya :)
efsane ikili 2
efsane ikili 2 12 saatler önce
benim sevdiyim köpek cinsi pitbul
Özgür Ertürk
Özgür Ertürk 13 saatler önce
11 numaralı olacaktı bu video 11. Numrada Sivas kanglı :D
kenan balcı
kenan balcı 16 saatler önce
Sivas kangalı 1 kangal 2 pitbulu döver
Emrah Olkaç
Emrah Olkaç 18 saatler önce
Kurtu boğabilen kangal
NURETTİN MIDIK
NURETTİN MIDIK 18 saatler önce
Abi Dünyanın En Güçlü Köpeği Sivas Kangalı Ve Oda Yavru İken Ortalama 5Veyata 6 Bin Liraya Satıyorlar Yetişkini İse 50 Bin 70 Bin Lira Arası Aryırca Özel Irk Olarak Seçildi
Mert Özkan
Mert Özkan 19 saatler önce
Olm ben çin aslanı almayı dusunüyodum şimdi al ne bok yicem
Emre Kaptur
Emre Kaptur 19 saatler önce
Rotvaylır
Efe Sensoy
Efe Sensoy 19 saatler önce
kangal mal
Ecem Özkaya
Ecem Özkaya 20 saatler önce
Videoda da demişti kötü köpek diye bir şey yok kötü sahipler vardır. Pitbullar saldırgan değildir aslında sahibi onu nasıl yetişdirmesiyle alakalı.
Berat Şahan
Berat Şahan 21 saatler önce
En büyük yanlışın Sivas kangal nerde?
Brawler Tolga
Brawler Tolga 21 saatler önce
Bizim çov çov umuz var ve bize hiçbir şey yapmıyor
Brawler Tolga
Brawler Tolga 21 saatler önce
Alaska kurdu husky mi???
Ümit Aytekin
Ümit Aytekin 21 saatler önce
Amerikan Pitbull u
Kerem Cem Bayram
Kerem Cem Bayram 22 saatler önce
Abi okula giderken sürekli rotweitder yanından geçiyorum ama 2 yıldır alıştı erken çıkıp oyun oynuyorum onla
Ybraýym Baýmyradow
Ybraýym Baýmyradow 22 saatler önce
Lan ben tutkmenistanliyim turkmen alabayi nerde bu bok kopekleri alabayimiz cigner
GHOST PLAYER
GHOST PLAYER Gün önce
Bizde pitbul var ve gayet sakin oynuyorum sandelyeye oturtuyorum sandalyeyi isaret ettigimde oturuyo sariliyorum beni yalamaya calisiyo yani o verdiginiz ünvani alin biyerinize sokun
Ramazan ÖZCAN
Ramazan ÖZCAN Gün önce
Bizim kangallar bunlara tek atar. Net.
Alperen Aydın
Alperen Aydın Gün önce
Çin aslanı ısırmaz
Erkan ersönmez
Erkan ersönmez Gün önce
listede cehennem köpeği (presa Canario) neden yok ? belkide köpek türünün en piskopatı Presa canariodur
Ahmet Yılmaz
Ahmet Yılmaz Gün önce
Amerikan staffordshire terrier
K.N K.H
K.N K.H Gün önce
Labrador qesey itdi adini hec cekmediz.
Ibrahim Zafer Lengerli
bu vidyoyu beğenmeyin kötü köpek yok ama adam öyle diyo KÖTÜ KÖPEK YOKTUR KÖTÜ SAHİP VARDIR
free fire - aze
free fire - aze Gün önce
Afçarka
muhammet telli
muhammet telli Gün önce
Kangal
leda basut
leda basut Gün önce
Pitbullar kötü değil.Pitbulları et verip karanlık bir odada büyütüyolar.Böylece vahşi oluyor.
ceyda aydın
ceyda aydın Gün önce
sivas kangal
ege saygın
ege saygın Gün önce
Alman kurti
Zafer Güven
Zafer Güven Gün önce
Kangal nerde
sirin cocuk
sirin cocuk Gün önce
Çin de kopekmi yetiştiriliyor bence onları 2 güne öldürüp yıyolardir
TOPRAK ATEŞ ŞENER Dünya
toy poodle çok korkunç, videolarını sonra yayınlayacağım :)
Sare Güler
Sare Güler Gün önce
Kangal nerde lan kangal hepsinin leşini çıkarır
MACERACI DOSTLAR
MACERACI DOSTLAR Gün önce
Çok güzel olmus
AZE_ TEYMUR
AZE_ TEYMUR Gün önce
çin aslanından bende var abi 6 yavrusu var.1 yavruyu 400$ satıyorum.
yusuf kum
yusuf kum Gün önce
Kangal ?
YUNUS YRKL
YUNUS YRKL Gün önce
Kötü olmuş
İzan AKTOPRAK
İzan AKTOPRAK Gün önce
En sevdiğim pomerian
ramin huseynov
ramin huseynov Gün önce
doberman
Ekberov Ilkin
Ekberov Ilkin Gün önce
Kanqal nerede
PRESA CANARİO TV
Bulmastiff canecorso presa canario eksik
Lord Enzel
Lord Enzel Gün önce
Kankal eksik
• Black Heart •
Biz yakında sibirya kurdu almayı düşünüyoruz onlar hakkında bilgi verirmisiniz lütfen
Oyunlar Alemi Hd
Oyunlar Alemi Hd 6 saatler önce
Git yaz google a güvenilir sayfalardan daha detaylı bilgi alabilirsin
Berat Yılmaz
Berat Yılmaz Gün önce
Dogo arjantino
Duhan Kaymaz
Duhan Kaymaz Gün önce
Ya gecen bi tane zincire bagli kopej vardi adi rotvaydirdi arkadasimla ben kopek gitti sandik mal gibi dibine kadar gittik bir havlari altimaza sictik bizim bir kacisimiz var kopekle aramda yarim metre vardi olecektim yemin ediyorum :D
Mustafa BÜYÜKMIHCI
Pitbull 1 numara
Sibel Demir
Sibel Demir Gün önce
Gane gorsa
Rauf & Faik
Rauf & Faik Gün önce
1 pitpul 2 kangal
çingiz əfəndiyev
alaska kurdu
RƏŞAD Səfərov
KANQAL
JANBONLU PİZZA
JANBONLU PİZZA Gün önce
Pekinez
doğuhan ç
doğuhan ç Gün önce
kangal en iysi kanka dünyanın en güçlüsü eqqqeqeeqeqeqeq
ENES ANKA
ENES ANKA Gün önce
Bence en tehlikelisi sokak köpeği diğerleri en azindan saldırmıyorlar bazilari
YiğiT Arslan
YiğiT Arslan Gün önce
Ulan birde türk olacaksınız hani kangal nerde kangal pitbulldan daha beter😠😠😠🧐🤔?
Ahmet Ali
Ahmet Ali Gün önce
Hepsinden izun
Ahmet Ali
Ahmet Ali Gün önce
Sivas kangalı olmalıydı
Oyunların Efendisi
Dogo Argentino yok
Batuhan Eroğlu
Batuhan Eroğlu Gün önce
Sivas Kangal köpeği
Hira Belinay Karlık
Benim annemin küçükken Alman çoban köpeği varmış ama birgün dayım yolda yürürken bir araba dayıma çarpacakmış sonra o köpek onu görmüş ve dayımı itmiş ve araba köpeğe çarpmış dayımın hayatını kurtarmış
Melih ali Şahin
Melih ali Şahin 2 gün önce
Kangal da koy
METEHAN Cakar
METEHAN Cakar 2 gün önce
Golden vardi
AND GAME
AND GAME 2 gün önce
Kangal
Refiq Sadiqov
Refiq Sadiqov 2 gün önce
Kafkaz kurdu Alabay
Murat Altundağ
Murat Altundağ 2 gün önce
Hani kangal
Erol Dinç
Erol Dinç 2 gün önce
Lan oğlum o listeye 1 numaraya Sivas köpeğini koyun
Efe’yle Çılgın Oyunlar
Dogo Argentino
Ertugrul Akin
Ertugrul Akin 2 gün önce
Fino kankal
eymen özateş
eymen özateş 2 gün önce
kangal
Kayra Gök
Kayra Gök 2 gün önce
Rotweiller en iyisi #KRALKİM #1
Yavuz Selim Dağtepe
1 numarayı görünce şok olmadım
BARIŞ _REİS Öztürk
Bence kangal da konulmalıydı
Cemil_Başkan16
Cemil_Başkan16 2 gün önce
Kötü köpek yoktur falan diyonuz ama bu köpeklerin genlerinde saldırganlık yok değil ama yavruluktan nasıl eğitildiğine bağlı
Eren Karga
Eren Karga 2 gün önce
Köpekler en iyi hayvanlardır
oyun pro
oyun pro 2 gün önce
Merhaba herşey dahil Alman çoban köpeğini apartmanda büyütmek olurmu????????????
Bedir Çavdar
Bedir Çavdar 2 gün önce
Abi vidio güzel olmuş ama bu sıralamada kangalinda yer alması lazım değil mi
Bedriye Gacar
Bedriye Gacar 2 gün önce
Dogo Arjantin
Berk Sahin
Berk Sahin 2 gün önce
1:17 bana bu şekilde gelseydi ölebilirdim (gülmekten ) akita çok tatli ya
Oyun Pro
Oyun Pro 2 gün önce
Kangal kopegi
Sonraki
episode
20:49
görünümler 901 513
SON 1 AY / CİDDİ NET ARTIŞI
4:13
görünümler 87 972
ALTIN VE DOLARDA ŞOK GELİYOR !!!
16:17