Karanlık

Dünya yuvarlak değildir!

Barış Özcan
görünümler 3 022 885
90% 105 708 10 922

ÖNCEKİ VİDEO ► trvid.com/video/video-0Db0oQKM1tU.html
ABONE OL ► bit.ly/barisozcanyoutube
Dünya düz mü? Hadi canım bu da soru mu şimdi demeyin. Siz neden yuvarlak olduğunu düşünüyorsunuz? Bize okulda öyle öğrettiler. Böyle yuvarlak, küre şeklinde olduğunu söylediler. Peki gözünle gördün mü? Yoo ama çekilmiş bir sürü fotoğraf var. Peki o fotoğrafları kim çekti? Geçen yaz tatilinde uzayda piknik yapan arkadaşların mı? Gördüğün tüm o fotoğraflar tek bir organizasyondan geliyor değil mi? Bugüne kadar hep aynı haritaya baktın. Oysa Avustralyalılar için o harita böyledir. Peki Birleşmiş Milletler’in nasıl gördüğünü merak ediyor musun? Logosunu göstereyim sana o zaman. Şimdi. Yeniden düşün. Dünya yuvarlak mı yoksa düz mü?
~
FİLM
Truman Show
~
Videonun tam metni ve bağlamsal linklerle kaynaklar web sitemde: barisozcan.com/dunya-yuvarlak-degildir
~
STT ► bit.ly/stt-serisi
OKU ► bit.ly/oku-serisi
İZLE ► bit.ly/izle-serisi
VLOG ► bit.ly/barisozcan-VLOG
~
twitter.com/BarisOzcan
google.com/+BarisOzcan
facebook.com/BarisOzcan
instagram.com/BarisOzcan
www.snapchat.com/add/ozcanbaris
BarisOzcan.com/sikca-sorulan-sorular

katma

 

14 May 2017

flat eartharistoeratosthenesasimovscientific methodNASAconspiracy theorynasreddin hoca

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 23 681
Gökhan Erkan
Gökhan Erkan 4 saatler önce
Ersan juan diye bir kanal var düz dünya teorisi üzerine kurulu barış özcana mesaj var videoda Elçiyeee zeval olmaz dimi:... Abi sana çok pis giydirmişler aradan
Ömer Bey
Ömer Bey 7 saatler önce
Dünya yuvarlak değil geoittir
Fırat İdin
Fırat İdin 7 saatler önce
Dünya düz olsaydı sevdiğim kız geri dönerdi
Ege Ovacikli
Ege Ovacikli 12 saatler önce
Dünya yuvarlak değildir, geoid şeklindedir.
Yunus Keskin
Yunus Keskin 12 saatler önce
Zaten yuvarlak değilki geoid şeklinde
lostsoulism
lostsoulism 14 saatler önce
Adam size zaten dünya düz demiyor IQ unuz kaç Allah aşkına
Ebrar Ebrinc
Ebrar Ebrinc Gün önce
Ben düz olduğuna inanıyorum
HGSG- MURAT AYDIN
Dünyanın düz oldunu anlaymıyo
Cem Catalbas
Cem Catalbas Gün önce
Abi sen insanların beynini yakmak zorunda mısın
Ders PROGRAMI
Ders PROGRAMI Gün önce
Yalan
Gulay Memmedova
Gulay Memmedova Gün önce
Eh sana ne bana ne ona ne suna ne buna ne? Duzse duz yuvarlaksa yuvarlak. Senincin deyishen biseymi olacak yasha gitsin be. Esas icndeki insanlar duz olsun esas o lazim.
MUHAMMET Tunç
MUHAMMET Tunç Gün önce
Duynya duz olsaydı dümdüz yürüseydik uzaya boşluğa düseriz beyin yok mu bizde
MUHAMMET Tunç
MUHAMMET Tunç Gün önce
Dunya duz degil okulda bile soylediler Macella kanıtladı diyolar
E_Kedi Akif S. Özsoy
dünya tam yuvarlak değil elips şeklindedir bunu 7 yaşındaki velet bile bilir
Levent Uyanik
Levent Uyanik 2 gün önce
bilmedigin halde sadece sana anlatılanları bıldıgın yada bıldıgını zannettıgın seylere ınanarak yorum yapmak ancak senın gıbı dusunen ınsanlara yakısır.bide alaycı sekılde anlatman yokmu ne guldurdun benı sankı profesorsun nasanın o kadar vıdeosu var az ızle butun hepsı dalavere az arastırda ogren.sıze balık gozu mercek ıle cekılmıs butun fotografları yutturuyolar.ayrıca nasa google dakı dunya gorsellerının hıcbırının dogru olmadıgını soylemıstır.Yazık bu ınsanlara abd gıbı bır ulkenın dedıklerıne ınanıyorsunuz.Hemde gozunuzun ıcıne baka baka soyledıklerı yalanlara seni dgkn ve ersan juan kanallarını takıp etmeye davet edıyorum.Belkı gerceklerı gorebılırsın ama bu kafayla zor saygılarımla....
Gencer DUGAN
Gencer DUGAN 2 gün önce
düz dünya gerçeği su yüzüne çıkınca sana bir mesaj daha atacagım... bu senin hazırlop videolarınna son göz atıişımdı
Gencer DUGAN
Gencer DUGAN 2 gün önce
sana verilen şeyleri anlatıp duruyorsun. kendi fikrin bile yok.. seni takip edenlere acıyorum
Adinisenkoyxd
Adinisenkoyxd 2 gün önce
Evet dünya yuvarlak değildir GEOİTtir
Burak FX
Burak FX 2 gün önce
söylesene lan sen gördünmü
Bir Video Bir Fnaf
Bir Video Bir Fnaf 2 gün önce
BİZ:DÜNYA YUVARLAK DEĞİL DÜZDE DEĞİL. DÜNYA:Bİ BİTMEDİNİNİZ aq. GÜNEŞE GİDİP İNTİHAR EDECEM.
Gökhan ARAS
Gökhan ARAS 2 gün önce
Eratosthenes denilen adami asiri abartmissin adam sadece kutuphane bekcisiydi o kadar. Bilim yanilgilar duzeltilerek ilerler dogru peki ta binyillar boyunca tum medeniyetler dunya nin duz olduguna inaniyorken nasil oldu da son 200 yildir dunya yuvarlak oldu ki bunu iddia edenlerin basinda masonlar varken herkes kesinmis gibi inanir oldu . Yuksek sicrama operasyonu nicin yapildi bunun bir cevabi varmi antartika buzullarina giderek gokyuzune neden atom bombalari atildi . Hersey kurgu yalandan ibaret batililarin her dedigine kanan zavalilardan baskasi degilsin ve videoda sunu farkettim batili sozde bilim adamlarina asiri sempati duyan bir baris bey var .
Kamil Köse
Kamil Köse 2 gün önce
Bi ayette ne diyor kıyamet günü bütün yıldızlar yeryüzüne inecek eğer yıldızlar nasanın dediği gibi ise bu imkansız tek bir yıldızın yaklaşması dünyayı yok eder ama yıldızlar çok küçük ve hepsi bizim gökyüzünde gördüğümüz kadar yani dünyayı doldurmaz bile
Kamil Köse
Kamil Köse 2 gün önce
Dünyanın asıl şeklini hiç bir zaman öğrenemeyeceğiz çünkü bulunamamış kaf dağları var dünyayı yüzüğün parmağı sardığı gibi saran ve dünyanın sınırı orası ayrıca antarktikanın ötesinde keşfedilmemiş kıtalar olduğunu düşünüyorum bazı devletlerin kendilerine kaynak sağladığı yerler sözün özü dünya düz ve çok büyük ve cennetle cehennemin ortasında
Semih Yunak
Semih Yunak 3 gün önce
Dünya düz diyenlere, "saat farkı" girsin.
Rabia Özlem Koç
Rabia Özlem Koç 3 gün önce
Aynen inanmayan bi ölçsün sonrada bize söylesin😂😂
Kadir Arslan
Kadir Arslan 3 gün önce
Yalan atmayi cok seviyoruz yalana inanmaya Bayiliyoruz ve yalanla yaşamaya muhtacız yalancı yaratıcaya tapmaya kendimizi mecbur görurüz çünkü?
Murat Akçora
Murat Akçora 3 gün önce
Piri reise sormak lazım. Aslında elmada düz toprak aslında. Elmanın çekirdeği topraktan filizlenip çıkıp meyve verince elmanın alma yuvarlağı olduğunu anlıyoruz. Yıllar sonra alma ağacının kuruyup çürüdükten sonrada toprağa dönüştükten sonrada toprak olduğunu anlıyoruz. Sonra bu toprak meyvesini kurtlanmasın diye ilaçlıyoruz. Sonra alma kurdununda topraktan geldiğine inanıyoruz. Sonra bu kurt önleyici ilacında topraktan çıkarılıp işlenip yapıldığını anlıyoruz. Sonrada Yüce Allahın hz. Cebraile bana dünyadan 6 avuç toprak getir dediğini hatırlarız. Bu toprakla adem a.s. yaratmıştır. Peki her şey topraktan işlenip çıkartılırkende nasıl Bu kadar faydalanırken nasıl zarar görüyoruz. Söylediklerinizde gerçeklik payı var. Yalan. Çocukken atlas haritaları vardı. Onun üzerindeki resimler de dünya düzgün duruyordu. Ama gürünüşü yuvarlaktı. Biz bu harita yapraklarından uçak yapar uçururuduk. Hey gidi günler. Video çok güzel ve alaycı ve espirili ve uçuk olmuş. Teşekkürler😄😏😄😄😄elinize kafanıza sağlık.
Gürkan Gündoğdu
Gürkan Gündoğdu 3 gün önce
*ÜÇGEN*
Saddettin Can
Saddettin Can 3 gün önce
Dünya aslinda yuvarlak prizma düzlemi inanmiyorsaniz everesten bakin 😁
Bilal Efe Kılıç
Bilal Efe Kılıç 3 gün önce
Dünya yuvarlak olsa sevdiklerimiz bize geri dönerdi aga be albayim be yak yak yak
Sami Çınar HD
Sami Çınar HD 3 gün önce
Kardeşim dünya yuvarlaktir
vuqar qasimov
vuqar qasimov 3 gün önce
Bak kardeş şunu söyleyimki dünyanin hangi şekilde olduğunu kanıtlayan bi resmi delil yokdur.Sanki sen uzaya çikipda kendi gözlerinle görmüş gibi konuşuyorsun.Dünya düz amma hangi şekilde hiç kimse bilmiyor.Şimdi Piri Reisin haritasina bak ve sonra kendine bir sor bakalim dünya gerçekden düzmü yoksa yuvarlakmi..
Ben Sen
Ben Sen 4 gün önce
Bu zamanda yuvarlak, zamanın da dünyanın düz mü yuvarlak mı olduğunu tartışan bilim adamları bu zamanı görselerdi ,tartışmaya araştırmaya gerek duymadan yuvarlak derlerdi
Şadi KOZAN
Şadi KOZAN 4 gün önce
Tüm videolarını izliyorum hiçbirimizin göremediği hatta belkide izlediği filmde senaristin bile planlamadığı mesajları tercüme ediyor.Bence değerli bir beyin.
Burak Yapar
Burak Yapar 4 gün önce
Abi cok sacma olmus. Sana yakismamis.
Ad Soyadı
Ad Soyadı 2 gün önce
Neden?
aram sherwani
aram sherwani 4 gün önce
Ay ve gunes yuvarlak ve havada duriyor tabikide dunyada ayni onlar gubi yuvarlak siliyorum seni
aram sherwani
aram sherwani 4 gün önce
Bak video izlicem sende deseń dunya diz seni silecem
GeneGidersin
GeneGidersin 4 gün önce
Sonda Fena Çakmış Lafı :D
RB-LoRd FoRtNıTe
RB-LoRd FoRtNıTe 4 gün önce
Düzsede içindeyiz üçgendese içindeyiz yuvarlaktasada içerdeyiz
Elvir Rehimbeyli
Elvir Rehimbeyli 4 gün önce
Peki Dünya yuvarlaksa millet nasıl köşeyi dönüyor? :DD
Fevzi Bilgin
Fevzi Bilgin 4 gün önce
Nasıl yani? Uzaya nasıl gidilmedi? O kadar uzay tesisi boşunamı? Videoda tek katılmadığım yer burası oldu.
DindarAteist
DindarAteist 3 gün önce
Orda düz dünyacıların taklidini yapmış
Onur Candar
Onur Candar 5 gün önce
bu arkadaşın anlamaya çalıştığını anlamayan insanlara birşey anlatmaya çalışmayın bırakın kendi hallerinde yaşasınlar.
Taklamakan
Taklamakan 5 gün önce
Dünya düzmüş ama biri onu düzmüş yuvarlak olmus.
Adinisenkoyxd
Adinisenkoyxd 2 gün önce
...
Total PND
Total PND 5 gün önce
Dünya patates gibidir bunla ilgili kanıtlarımda var
Abdullah Can PLATİN
normalde bu kanalı çok seviyorum fakat sırf bu videoyu yaptığı için kendisini kınıyorum kuranda bile dünyanın yuvarlak olduğu anlatılıyor (tabi mümin ise herkesin kendi inancı saygı duyarım)
Nikola Tesla
Nikola Tesla 5 gün önce
Kanalın'a biraz baktım da hepsi oyun videosu , oyun beyninizin impuls iletilerini bozmuşlar. Zaten "merhaba akadaşlar qkq" diye video'ya başlaman bu yorumu yapabilmeni normal kılıyor.
Nikola Tesla
Nikola Tesla 5 gün önce
Siz bu videoları nerenizle izliyorsunuz anlamıyorum ki. 1-)Sadece başlığa aldanıp videoyu gözünüz ve kulağınızla izlemeyip direk yorum yaptınız. 2-)Videoyu tekrar izleyiniz, ve beynizi kullanarak izlryiniz lütfen. 3-)Adam dünya düz demiyor, dünya düz diyenlerle dalga geçiyor. 4-)Evet, başlıkta Dünya yuvarlak değildir diyor. Ki zaten öyle... 5-)Dünya yuvarlak değil, Dünya elips yapıya sahip yani geoid, efendim geoid ne bilmiyorsanız, 9:43 'de alt yazıdan öğrenebilirsiniz. 6-) Artık bu videoları 5 duyu organınızla izleyiniz, lütfen!🙏 ...
Berk Demir
Berk Demir 6 gün önce
Millet okula gidip saçma şeyler öğrenip bi boka yaramıyacağına barış abi gibi zekice ve mantıksal açıklama yapan kişileri izlese daha yararlı bir birey olur
Cavid Allahverdiyev
Cavid Allahverdiyev 6 gün önce
Baris gijdillax bes sen gozunnen gordunmu dunya duzdur ?
the Marka
the Marka 6 gün önce
Güneşin doğup batma evresini de aciklayabilirmisiniz ? Zora sürüklemek yerine açıklamayı deneyin .mevsimlerin ve kıtalar arası sıcaklık farkının ve rüzgar basıncı sunucu hareketlerini aciklayabilirmisiniz?
Gökberk ÇİLEK
Gökberk ÇİLEK 6 gün önce
Abi şu gözlüğü ya tak ya çıkar
Nikola Tesla
Nikola Tesla 5 gün önce
Gözlüğü takarken, zeki insanı oynuyor, gözlüksüzken de düz dünyayı savunanları oynuyor, dalga geçiyor zaten düz diyenlerle...
Pizza Ailesi
Pizza Ailesi 6 gün önce
Dünya yuvarlak olsaydı ayakkabımız düz basmazdı Dünya düzdür
Ad Soyadı
Ad Soyadı 2 gün önce
Zaten düz basmıyor. Düz bastığını kanıtla?
Mehmet Uzun
Mehmet Uzun 6 gün önce
Uzaya çıkmadık aslında diyecekler gizlemeye ve algîyî değiştirmeye çalîşacaklar ve insanoğlunun başka gezegenlere gitme rağbeti artacak epeyce yüzyıl geçecek çünkü gün gelecek seçilmiş insanlar insanlıktan habersizce gidecek ve ilk falimeçhul uzay vakası gerçekleşek ama insanların kafasında bir soru işareti kalacak.peki sonrası?acaba yaşıyorlarmî diye gelecek nesillere kurguflim yaptıracak senaryo.Ama müge anlı var neyse ki
Deniz Yiğit
Deniz Yiğit 6 gün önce
Evren betimlemelerini sayarken, Copernicus' tan sonra Galileo ve Kepler' den bahsetmeden Newton' a geçmenizin hata olduğunu düşünüyorum. Saygılar
Ömer Karataş
Ömer Karataş 6 gün önce
Dünya mavidir tıpkı portakal gibi
Berkay Elver
Berkay Elver 6 gün önce
Aptal
Berkay Elver
Berkay Elver 6 gün önce
Alaha inanmıyosun
Berkay Elver
Berkay Elver 6 gün önce
Salak
Nikola Tesla
Nikola Tesla 5 gün önce
Beyin yoksunu, aciz varlık. Nerenizle izliyorsunuz bu videoları .... Siz bu videoları nerenizle izliyorsunuz anlamıyorum ki. 1-)Sadece başlığa aldanıp videoyu gözünüz ve kulağınızla izlemeyip direk yorum yaptınız. 2-)Videoyu tekrar izleyiniz, ve beynizi kullanarak izleyiniz lütfen!. 3-)Adam dünya düz demiyor, dünya düz diyenlerle dalga geçiyor. 4-)Evet, başlıkta Dünya yuvarlak değildir diyor. Ki zaten öyle... 5-)Dünya yuvarlak değil, Dünya elips yapıya sahip yani geoid, efendim geoid ne bilmiyorsanız, 9:43 'de alt yazıdan öğrenebilirsiniz. 6-) Artık bu videoları 5 duyu organınızla izleyiniz, lütfen!🙏 ... 7-) Salak olan sensin, malsınız.
SeSeN
SeSeN 7 gün önce
Ya dünya kare artık anlayın şunu
Ekrem Yıldızdal
Ekrem Yıldızdal 7 gün önce
Dünyanın şekline beşkenmi işlemez olaydım
Of Duty
Of Duty 7 gün önce
Adamsın abi
Murat ÖZDİL
Murat ÖZDİL 7 gün önce
Hikaye bitmiyor be Barış. Çok karizmatik anlatıyorsun. Oyunculuk on numara. Ekmeğini de yiyorsun da. İlkokul düzeyinde yok kopernikti kepplerdi. Bana bak İzafiyetti , Quantumdu derken Kabala Metafiziğini dayadılar insanlara. Evrenin bir arada durmasını köpüklü biraya da bağladılar. Boku çıkt anlayacağın. Ne itelense yeniyor ya. Bir de "karanlık madde" çıktı başımıza. Yani evreni bir arada tutan gizemli madde :D Karanlık maddeden yolculuk nereye gider? Neye İNANDIRILACAĞIZ... Hikaye bitmiyor Barış. Hikayeler bitmeyecek. Herkes kendi hikayesini anlatıyor.
/jungkook
/jungkook 8 gün önce
Madem Dünya düzdür, Güneş ve Ay Dünya'dan küçüktür, o zaman Güneş ve Ay'damı düz? Çok merak ediyorum.
pinkpink black
pinkpink black 8 gün önce
Ah yalan dünyaaaa
pro- niko
pro- niko 8 gün önce
Bu adamı dinledikçe bilime merakım artıyor. Adamsın abi
Umut Süzer
Umut Süzer 8 gün önce
Ya var ya uğraştığınız işlere bak Allah'ını seversen, iş yok güç yok tabi!
emirhan SEKER
emirhan SEKER 8 gün önce
Ne düzü ya dikdörtgendi.
hakan üstün
hakan üstün 9 gün önce
Hazır bahsetmişken tanklardan da bahset. Abilerinizin, korkusundan milleti nasıl tanklarla ezdiğini anlatan bir videoda hazırla. Şirofren liderinize biat etmezseniz namazlarınızmı orucunuzmu kabul olmuyacak. Köprüden önce çık o yoldan. Yoksa geçim sıkıntısından mı korkuyorsun. Biraz Allah tan kormak yeterli olur.
Sefa Güvercin
Sefa Güvercin 9 gün önce
Diksiyonunu kullanarak dolu konuşmaya calisip bos konusuyosun
PUGB TV
PUGB TV 9 gün önce
Dünya karedir
Uwuwuevve onyetenve ugweugvehum osas
Hala anlamadinizmi gozluksuzken konuştuğu kısmını dinleyin dünya düzdür diyenlerle dalga geciyo
-TRklybektYouSlate
-TRklybektYouSlate 9 gün önce
Hem dünya düz olsaydı kalın olurdu çekirdek falan incemi yanii mantıklı düşünün
-TRklybektYouSlate
-TRklybektYouSlate 9 gün önce
Arkadaslar dünya yuvarlak değil düz de değil elips dir
Nikola Tesla
Nikola Tesla 8 gün önce
Adam da onu diyor zaten, Yuvarlak değil! Geoit, düz diyenlerle de dalga geçiyor.
Muhammed Hüseyin TANRIVERDİ
abi ben buldum ; DÜNYA == KARE
Efe KUT
Efe KUT 9 gün önce
İstanbul dan dürbün veya teleskopla bakınca Bursa yı görüyor musunuz?
hakan özdemir
hakan özdemir 9 gün önce
aq dünya yuvarlak cahil
Nikola Tesla
Nikola Tesla 9 gün önce
Videoyu nerenle izledin ? Adam zaten Dünya düz demiyor , dünya yuvarlak değil diyor. Ki gerçekten de öyle yuvarlak değil geoit. 9:43 e bak. Alt yazı
turgut yilmaz
turgut yilmaz 9 gün önce
DUNYA YUVARLAKTIR
turgut yilmaz
turgut yilmaz 9 gün önce
DENIZ SEVIYESINDE YUVARLAKTIR KARA PARCASI OLARAK BAKILIRSA DAGLAR YUKSELIK ORANLARI BU YUVARLAKLIGI BOZAR
Nikola Tesla
Nikola Tesla 9 gün önce
Dünya yuvarlak değil, Dünya geoit barış abi onu anlatmaya çalışıyor zaten.
Herşey Bizde
Herşey Bizde 9 gün önce
sen dedun bende inandim boylelerine inanmiyin dunya yuvarlak
Nikola Tesla
Nikola Tesla 9 gün önce
Videoyu nerenizle izlediniz efendim ? Adam zaten Dünya düz demiyor , dünya yuvarlak değil diyor. Ki gerçekten de öyle yuvarlak değil geoit. 9:43 'de alt yazıya bakar mısınız en basitinden.
BAHADIR BALCI
BAHADIR BALCI 9 gün önce
Lan artık ben Barış abi dünya yoktur dese inancam
Nikola Tesla
Nikola Tesla 9 gün önce
Yanlız barış abi, Dünya düz demiyor. Dünya yuvarlak değil diyor. Dünya geoittir. 9:43'e bakınız efem.
ツΥυnυδ
ツΥυnυδ 9 gün önce
Hadi ateistler bunu da açıklasın
john. C. K
john. C. K 3 saatler önce
ツΥυnυδ Dünyanin Düz oldugunu savunan Ateistlerde cok .
ramal rzayev
ramal rzayev 9 gün önce
Ay ve guneş yuvarlak gozle gorebiliriz)) dunyada yuvarlak
ramal rzayev
ramal rzayev 9 gün önce
Ay ve guneş yuvarlak gozle gorebiliriz)) dunyada yuvarlak
RECEP ARSLAN
RECEP ARSLAN 9 gün önce
Senin tipini zikim
grenaj
grenaj 10 gün önce
Dünya ikigen
i K
i K 10 gün önce
Barış hocam lütfen videoları yorumlara kapatırmısınız kendini bilmez lerin yorumunu okuduğum zaman sinirleniyorum hayatları boyu iki satır kitap okumamış ahmaklar.... lütfen gazeteyi sofra bezi olarak kullanmayın ikra ya ikra ilk emir okuyun lütfen
i K
i K Gün önce
+Ali Fatih Dede ama ama ama o düşünceler de mantık varmı sence o yorumlar bir eleştirimi yoksa bilgisizliğin göstergesimi ....ama
Ali Fatih Dede
Ali Fatih Dede Gün önce
her kimin olursa olsun düşüncelere değer vermek gerekir ama
mahmt a
mahmt a 10 gün önce
Dunya duzmu yuvarlakmi ornek vererek asagidaki videoda aciklanmis gayet tatmin edici belkide gercekten duzdur onumuze ne koyuluyorsa cocukluktan beri ona inaniyoruz insan bazen acaba demiyo degil video sonuna kadar izlemenizi tavsiye ederim trvid.com/video/video-1JjON2CrDMo.html
emre şahin
emre şahin 10 gün önce
Dünya tekerlektir. Ha böyle 👌 ibne gibi pust gibi bisey.
Tv Mobile Games
Tv Mobile Games 10 gün önce
Kimse hicbirsey bilmiyor dunyanin ucgen oldugunu kimse bilmiyor azicik bilgi edinin dunya ucgendir yaw 😁
Aykut Çalı
Aykut Çalı 10 gün önce
BİZE YALAN SÖYLÜYORLARR..Tamamda adamlarin bu yalandan yalandan ne çıkarı olacak niye yalan söylesinler?
Fifa Mobile Bangers
Fifa Mobile Bangers 10 gün önce
Boş yapma
Cengizhan Arslan
Cengizhan Arslan 10 gün önce
Sen nasıl bir Kralsın reis
Deniz Demir
Deniz Demir 10 gün önce
Sen Allah'ın yarattığımı inkar ediyorsun Allah herşeye kadirdir
Ayberk Özkan Aydın
Ayberk Özkan Aydın 10 gün önce
Dünya geoitdir
Nikola Tesla
Nikola Tesla 10 gün önce
9:43 alt yazı
Yasuo
Yasuo 10 gün önce
ilimemati bizi kandırıyor dünya aslında yok biz uzayda yaşıyoz
Ebru Kocaman
Ebru Kocaman 11 gün önce
Çok komiksin iz... Hep mısır dan sumerden örnek verdiniz.... Buyurun yıl olmuş 2018 bize günümüz bilim adamlarından örnek veriniz ... 😁 Verebilirsiniz tabi maketleri bir yere bırakıp
Numan Hamitoglu
Numan Hamitoglu 11 gün önce
Küre dünya savunucalarına göre 1.6 km'de 20 cm eğim var ama denizde ufuk çizgisinde kaybolan gemilerin ve gözle görülemeyecek adaların dürbünle yakınlaştırarak denizle birleştiği yerleri dahi net görebiliyorsunuz, matematikse matematik
Canan Baran
Canan Baran 11 gün önce
Aynen kanka fotoşap
I'm ÇAĞATAY
I'm ÇAĞATAY 11 gün önce
Ufuk çizgisine bakıyorum ve yuvarlak olduğunu anlıyorum konu kapanmıştır.( Yuvarlaktan kastım geoit)
Yaşar taylan
Yaşar taylan 11 gün önce
Kurandada yuvarlak denilmior .
Filiz Sahin
Filiz Sahin 11 gün önce
O zaman dunya düz olsaydı dünyanın kıyısında yaşayanlar deprem olunca uzay boşluğuna düşerdi
john. C. K
john. C. K 3 saatler önce
Filiz Sahin anlamadiginda bu. Uzay yok! Bosluk yok ! Düz zeminde darsintida düsmek var Ama yere . bosluga degil. Dünyanin kenarinda oturanlar? O duvarda oturan yerlesik Halk yok! Dünya yuvarlak Ama küre degil.Dünyanin siniri bittigi yer Antarktika nin km lerce uzun ve kalin duvarlari ki bu bizim bildigimiz daglardan cok daha büyük bir halka ve okyanuslari cevreliyor! Bunun kenarindan yarim küre olarak Dünyayi gök kubbe cevreliyor! Gök kubbe den disari cikilsmiyor! Nukleer denemelerle rusya ve USA ortak füze atarak kubbeyi delmeye calisdilar.1963 de. Ama füze belirli bir yerde hep ayni yukseklikte görünmeyen bir duvara carparak kendi icinde alevlerinde yok oldu. Bundan sonrada sahte aya cikma yalanlari Hollywood filmcisi bile itiraf etti. Obama dönemi birkac sene önce yine aya seyahat gündeme geldi Ama vazgecildi! Cünkü teknoloji ve insanlar artik sahte ,fake haber ve Film efektlerini yemiyorlar. Dünya bir grzegen degil. Bir Alemdir. Siniri etrafini cevreleyen buzullardir ondan sonra ki aleme de gecis mumkun degildir. Cünkü Gök kubbe o sinirdan baslar. Ondan sonrada sirasiyla 6 alem daha vardir! Tüm kadim dinler ve kitaplarindada Dünyadan bu sekilde bahseder. Yüksek irtifada bazen ucaklar turbulansa yakslanir. Saga sola carpiyor gibi hissedilir. Bu büyük olasilikla gökkubbeye teget gecerken olusmaktadir!
ad Soyad
ad Soyad 6 gün önce
+BAY MARKO Adam dunya yuvarlaktır diyor aq
BAY MARKO
BAY MARKO 7 gün önce
Kimse dünyanın kıyısında yaşamıyor videoyu dikkatli dinle dünyanın çevresini antartika çevrelemiş ve sivil girmesi yasak
Ayhan Çulha
Ayhan Çulha 10 gün önce
Dünya düz mü diyo
antitrördarbesavar türkiye
EĞER DÜNYA DÜZ OLDA İDİ YILIN HER AYINDA, YAZLARI DA KIŞLARI DA GECELEYİN GÖKYÜZÜNE BAKTIĞIMIZDA AYNI YILDIZLARI VE AYNI YILDIZLARIN AYNI HAREKETLERİNİ GÖRÜYOR OLMAMIZ GEREKİRDİ. LÂKİN YAZ GECELERİNDE GÖRDÜĞÜMÜZ YILDIZLARI ALTI AY SONRA GECELEYİN GÖREMİYORUZ, BU DEFA BAŞKA YILDIZLAR GÖRÜNÜYOR. TABİ KUZEY KUTUP YILDIZI VE ONA ÇOK YAKIN OLAN YILDIZLAR HARİÇ. ÇÜNKÜ ONLAR DÜNYA GÜNEŞİN ÇEVRESİNDE HANGİ KONUMDA OLURSA OLSUN KUTBUN DİKEY HİZASI VE YAKIN ÇEVRESİNDE BULUNUYORLAR. FAKAT YAZ AYLARINDA GECELERİ TAM TEPEMİZDE VE ÇEVRESİNDE GÖRDÜĞÜMÜZ YILDIZLAR ÖRNEĞİN ALTI AY SONRA GECELEYİN GÖRÜNMÜYORLAR. NEDEN Mİ? ÇÜNKÜ DÜNYA GÜNEŞ ETRAFINDAKİ TURUNDA TAM KARŞIYA GEÇMİŞ OLUYOR ALTI AY SONRA . TAM KARŞIYA GEÇİNCE DE ALTI AY EVVEL GECELEYİN GÖRDÜĞÜNÜZ YILDIZLAR BU DEFA GÜNDÜZ GÖRÜNEBİLECEK YÖNDE KALIYOR VE GECELERİ GÖRÜNMÜYOR. VE GECELERİ BAŞKA YILDIZLAR GÖRÜNÜYOR. VE BU DÖNGÜ ASLINDA ANLIK İLERLEYEN BİR SÜREÇ. BU GÜN ŞU DAKİKA GÖRDÜĞÜMÜZ YILDIZ YARIN AYNI KONUMA DÖRT DAKİKA KADAR ERKEN (GEÇ TE OLABİLİR, ŞU AN NET HATIRLAYAMADIM) GELİYOR. BU SÜREÇ BİR YILDA TAMAMLANIYOR. OLAY ŞU: BU GÜN GECE BU SAATTE GÖRDÜĞÜMÜZ YILDIZLAR ALTI AY SONRA GÜNDÜZ GÖRÜNECEK TARAFTA KALIYOR. BU GÜN GÜNDÜZ GÖREMEDİĞİMİZ YILDIZLAR DA ALTI AY SONRA GECE GÖREBİLECEĞİMİZ TARAFTA OLUYOR VE GÖRÜYORUZ. SEBEBİ DÜNYANIN GÜNEŞ ETRAFINDA DÖNMESİ. MAALESEF DURUM BU. ANLATABİLDİM Mİ BİLMİYORUM. Bu durumu farketmek beni hayal kırıklığına uğrattı. Şimdi düz dünya için tek bir zorlama alanı kaldı. O da GÖKYÜZÜNÜN BİR SİMÜLASYON VEYA BENZERİ BİR ŞEY OLMASI İHTİMALİ. saygıyla.
antitrördarbesavar türkiye
+Cüneyt B. Velhasıl insanlardan saklanan bir gerçeklik yada bilinmeyen var. Kürenin TAM resmini veya videosunu görmeden şüpheler sona ermeyecek.
Cüneyt B.
Cüneyt B. 9 gün önce
antitrördarbesavar türkiye Doğru diyorsun. Neden dünyadan uzaklaşırken hiç bir video görüntüsü yok? Belki başka sebepleri olabilir. Sonuçta bilgi saklanması ve korunması gereken bir şeydir. Derler ya yanlış kişilerin elinde bu bilgiler kaos yaratır diye. Aslında anne ve babalarımızın da yaptığı şey bu. Oraya gitme öcü var buraya gitme şu var. Olmayan varlıklarla bizi meşgul ediyorlar. Zaten var olan merağımızı iyice artırıyorlar. Üstüne korkular ekleniyor. Gerçekler ortaya çıkınca da kandırılma hissi tuzu biberi oluyor. Sihirbazların da yaptığı bu. Başlarda gerçek sihir zannettiklerinin el çabukluğu ve odak noktalarından ibaret olduğu üzücü. Bize yapılan da bu.
antitrördarbesavar türkiye
Cüneyt B. Aslında yukarda belirttiğim tespit en çok beni üzdü. Çünkü düz dünya fikri beni adeta yeniden hayata bağlamıştı. Tek umudum gökyüzünün bir simülasyon veya benzeri tanımlayamadığımız bir yapı olması ihtimali. Nasa' nın aya ayak basma, marsa araç gönderme yalanlarının da farkındayım. Madem marsa araç gönderiyorsunuz bir kamerayı da dünyaya çevirin dünyadan uzaklaşırken. Bunu neden yapmıyorlar?
Cüneyt B.
Cüneyt B. 10 gün önce
+antitrördarbesavar türkiye Düz dünyacılar sana cevap vermemiş. Hayret :))
İskender Bağbaşı
İskender Bağbaşı 11 gün önce
Böyle cahillere layık bir üslup ve anlatım tebrik ederim
Sonraki
Yeniden Düşün
3 yıl önce