Karanlık

Clash Royale'de Dünyada 8

SeeOk CR
Abone ol
görünümler 199 087
100% 16 000 0

Ben Semih. Clash Royale’de esporcuyum.Bu kanalda taktikler üzerine kısa ve öğretici videolar çekiyorum. Kendini geliştirmek isteyen herkese en faydalı olacak şekilde anlatımla yapıyorum.
Telefondan izleyenler için dikey kayıttan dolayı oluşan çözünürlük problemi için ayarlardan daha yüksek görüntü kalitesine basabilirsiniz.
Twitch: www.twitch.tv/seeokofficial
Reklam ve İletişim İçin: seeokcontactbusiness@gmail.com
Oyundan para kazanabileceğiniz bir site: bit.ly/3JUo6Gk
Discord Sunucusu: discord.gg/m2afJQWzJZ
İnstagram: instagram.com/_semih.kaya_/
Twittter: mobile.twitter.com/novaseeok
Tiktok: www.tiktok.com/@seeokofficial Resmi Klip Kanalımız: trvid.com/show-UC79t...

katma

 

21 May 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 664
Emirhan Demir
Emirhan Demir Aylar önce
Kupa videoları, mezarlık destesi çok sarıyor ve izleniyorda gözlemlediğimr göre daha fazla atarsan güzel olur semih başarılarının devamını dilerim
Batuwn
Batuwn Aylar önce
@Emirhan Demir Ayrıca Semih kupa maçlarını aralıklı yapıyor. Sanırsam "Her zaman kupa kasacak olursam sıkıntı yaşayabilirim" demişti. Bildiğin gibi yüksek kupalarda 1 galibiyet alıp 10 mağlubiyet alanlar var. Bu konuda Semih'e katılıyorum.
Batuwn
Batuwn Aylar önce
@Emirhan Demir Abilik tasliyor bir de. İte bak :D?
Emirhan Demir
Emirhan Demir Aylar önce
@Batuwn videoyu çoğalt demedim mezarlık ve kupa videosunu çoğalt dedim.içerikle alakalı bir şey bu aslanım benim. oku bi tekrar istersen yorumu.
Batuwn
Batuwn Aylar önce
Adam her gün video atıyor daha ne istiyorsun?
EJDERYA POLAT
EJDERYA POLAT Aylar önce
@Emirhan Demir baya iyiydi
Aietes labrador
Aietes labrador Aylar önce
Rüyamda ana kule aktivasyonu yapıyordum bir süre oyuna ara verme kararı aldım akıl sağlığım için faydalı olacağını düşünüyorum :)
_Buğra_
_Buğra_ Aylar önce
Bende aynı şekilde rüya gördüm 1 aydır maç girmiyyorum
bcbc
bcbc Aylar önce
Aga gece ayaklarımı yatağın dışına uzatmıştım, prenses kulesi ok atmasın diye geri çektim sanki yatağımın ucu köprüymüş de orayı geçince kule görüyomuş gibi 😂 2 saniye sonra kendime geldim şaşkınlık yaşadım gece gece
O̷N̷Y̷X̷ B̷O̷S̷S̷
Ya bu ben gerçekten
Ø_o
Ø_o Aylar önce
Bruhh😝
Onur Karagöz
Onur Karagöz Aylar önce
Sen hep zirvelerde olmayı hak eden bir insansın 🤗
Kaizen CR
Kaizen CR Aylar önce
@Taha Çelik 5400 kupadan 5600 kupaya nasıl çıkılır diye videom var izlemek istersen buyur dostum
Wahloney ?
Wahloney ? Aylar önce
@॰Yağız𞥕 Benim kaç
metehan
metehan Aylar önce
Dünyanin en iyi sohbeti susjsjs
॰Yağız𞥕
॰Yağız𞥕 Aylar önce
@Yağız Utku Ertürk senin kaç
Yağız Utku Ertürk
@Taha Çelik senin kaç
Derkion
Derkion Aylar önce
Hem iskelet kralın özelliğine nerf geldi yetmemiş gibi yaşlı cadı güçlenmiş gerçekten bir deste maxlayayım dedim destede nerf yemeyen bir tek kasırga kaldı
Uhud Vanli
Uhud Vanli Aylar önce
@Meraba TamAM
kediy'nin kardeşi
kediy'nin kardeşi Aylar önce
@Nolur Ol o kadar yapamazlar dengeleme değişiyor ama kartın yapısı değişmez gelirse belki hasarı gider
ltlq oyuncusu
ltlq oyuncusu Aylar önce
@Nolur Ol imkansız laa
Emre Soylu
Emre Soylu Aylar önce
@kediy'nin kardeşi aynen kardeşim sırf seeok başarılı olamasın niye mezarlığa nerf getirmişler nereden ulaştın bu bilgiye baya sağlam bir kaynağın olsa gerek
Nolur Ol
Nolur Ol Aylar önce
Kasırga da yakında yer artık çekmez sadece hasar verir
Blood海洋
Blood海洋 Aylar önce
Abi senin sayende cr oynamayı öğrendim, iyi varsın.
Kaizen CR
Kaizen CR Aylar önce
5400 kupadan 5600 kupaya nasıl çıkılır diye videom var izlemek istersen buyur dostum
Burakcan Egüz
Burakcan Egüz Aylar önce
Abi umarım sezonuda aynı şekilde ilk 10'da bitirirsin, oyunculuğndan şüphemiz yok ama zamanın yoksa da yapıcak bişey yok sağlık olsun.
Yiğit Tutmaz
Yiğit Tutmaz Aylar önce
Seni her izlediğimde hemen oyuna giresim geliyor ve bence Türkiyedeki cr kitlesinin büyük bir kısmı senin sayende var seviliyorsun
HAKAN GUNES
HAKAN GUNES Aylar önce
Semih abi biliyorum çok zor ama seni dünya 1. Si olarak görmek isteriz🔥❤
Rick Sânchez
Rick Sânchez Aylar önce
bazı anlarda yerinde olsam heyecan yapar elim ayağıma dolaşırdı, o kadar iyi yönetiyorsun ki durumu hayran kalmamak elde değil.
Yusuf
Yusuf Aylar önce
Bütün videolarını izlediğim tek TRvidr sin bu serimi hic bozamıcam gibi
Yusuf
Yusuf Aylar önce
@Taha Çelik 6000
Clash Of Suphi
Clash Of Suphi Aylar önce
@Taha Çelik 6738
Taha Çelik
Taha Çelik Aylar önce
Kupan kaç knk
Muammer AFFETMEZ
Muammer AFFETMEZ Aylar önce
Seni 10k aboneden beri izliyorm saygıda kusur yapmayan insanlardansın helal olsn 1M bile hakediyosun
Mesut Çınar
Mesut Çınar Aylar önce
çok kalite gerçekten helal olsun. yıllardır kötü oyuncu izlemekten gına gelmişti iyi ki karşıma çıktınız
Rexas Edits
Rexas Edits Aylar önce
Videoların sayesinde kısa sürede düşük kupadan çıktım anlatım biçimin ve verdiğin bilgiler çok yararlı ayrıca oyundaki strateji uygulama zamanını ve meta desteklerinide çok iyi bilmen seni eşsiz kılıyor teşekkürler Semih❤️
Nahid Abdullayev
Nahid Abdullayev Aylar önce
abi azerbayandan selamlar👋 100000 aboneden izlyom çok iyi oynuyosun eline sağlık❤🇹🇷🇦🇿
Slozy
Slozy Aylar önce
yok abi bu adam gerçekten çok iyi oyuncu ne desem bilemedim yani helal olsun ülkemizi bile dünyada temsil ediyor
vanqu yan car
vanqu yan car Aylar önce
seni her izlediğimde gaza geliyorum maç giriyorum çoğunda da kazanıyorum :D her videonda taktik öğreniyorum öğrettiğin taktikler sayesinde 14. arenayı bitirdim şimdi lige kasıyorum gerçekten işini hakkıyla yapan birisin. seviliyorsun
İsmailFC
İsmailFC Aylar önce
Başarılarının devamını dilerim saygıyla video çeken tek kişisin
Kaan Varol
Kaan Varol Aylar önce
Seni izlemesem oyunun bu kadar stratejik olduğunu düşünmezdim oyunu daha da sevdirdiğin için teşekkürler
Mert
Mert Aylar önce
Abi bende senin gibi bir mezarlık oyuncusuyum ancak bazı destelere karşı oynarken zorlanıyorum mezarlık destedi ile yada başka desteler ile ilgili öğretici videolar çeksen çok iyi olur .
Kafasız deve kuşu
Yeteneğini takdir ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum.
Batuhan Avcı
Batuhan Avcı Aylar önce
Seni izliyerek mezarlık oynuyorum 1 aydır hep korkardım kupa kaybetmekten 12. Arenadaydim hiç kupa maçı girmezdim bugün saat 4 den beri kasıyorum 5153 kupadayim seviliyorsun senin sayende saol Semih abi ❤️
Batuhan Avcı
Batuhan Avcı 29 gün önce
@Z3T`Luxin♡ eyvallah kral sende gelirsin inşallah amin
Z3T`Luxin♡
Z3T`Luxin♡ Aylar önce
İnş hak ettiğin yerler gelirsin amin;)
black
black Aylar önce
Semih abi çok iyisin böyle devam 1 incilikle bitirirsin bu sezona güveniyoruz başarılarinin devamini dilerim
Oğuzhan yeşilkaya
Cidden tebrik etmek istiyorum seni benim oyuna olan bakış açımı değiştirdin hamlelerine bakarak bende birşeyler yapabiliyorum bu arada süper cadı cidden aşırı Op olmuş dem domuz hem iskelet hem yarasa çok güçlü geldi bana ama eylenceli de
Mete Sezer
Mete Sezer Aylar önce
Kupa videosu için teşekkürler en sevdiğimiz 😁
ABDÜLHAMİT HAN
ABDÜLHAMİT HAN Aylar önce
Videolarını zevkle takip ediyorum arada taktiklerle destekliyorsun bu efsane bir özelliğin lakin neden saçma olduğunu yada neden yapmadığını biraz daha açıklar mısın şimdiden teşekkür ederim bol şanslar
DEATH
DEATH Aylar önce
Semih abi sen değişme diğer TRvidrler gibi olma onlar gibi her gün video atıp ünlenince videoları azaltma lütfen seviliyorsun
Ege
Ege Aylar önce
Videoların cidden çok keyifli Semih sezonu birinci bitireceğine inanıyorum seviliyosun 🤙🏼🤙🏼
Herus
Herus Aylar önce
abi kupa videoları daha sık gelsin baya sarıyor 4 maç atmakda baya ii oldu eline sağlık
Məhəmməd
Məhəmməd Aylar önce
İşte bize böyle vidyolar lazım 😎🔥👍
StarkHerakles
StarkHerakles Aylar önce
Abi bence her videoda mezarlık oynama beni sıkılmaya başladı meta destesi göster bizlere senin videonda gördüğüm destelerle oynuyorum yararı oluyor bu arada seviliyorsun
Emir Tugra
Emir Tugra Aylar önce
Reis küreselde 2.6 log bait pekka gelsin.Başarılarının devamını dilerim.
Dwaset Yıldırım
Dwaset Yıldırım Aylar önce
abi bu kadar güçsüzleştirmeye rağmen çok iyi oynuyosun helal
Ataberk Bostan
Ataberk Bostan Aylar önce
oyun başlar : karşıdaki adam: onun kim olduğunu bilmiyorum ama destemdeki kartlardan destemi anlaması ve taktik kurması uzun sürcek o sırada bunu demeden 5 saniye önce seeok:adam pekka oynuyo beyler
Mustafa Hazırlar
Mustafa Hazırlar Aylar önce
Abi videoların çok güzel inşallah emeğinin karşılığını alırsın.❤️
Egemen Canpolat
Egemen Canpolat Aylar önce
Seni böyle sıralamada yukarılarda görünce oğluyla gurur duyan baba gibi hissediyorum
Nihad The Commenter
Kupa videoları en güzeli hele en iyi mezarlıkcıdan olması daha mükemmel. Başarılarının devamını dilerim
UZAY
UZAY Aylar önce
Yapiyorsun bu sporu ♥️
Mustafa Emir Karacaoglu - Müzik
Abi umarım böyle giderse bu sezonda 1. liği alırsın. Birde 2.8 hog eq için de bir video yapabilirmisin?
Alpay Tuğral
Alpay Tuğral Aylar önce
Abi çok iyi oynuyosun senden gaza gelip bende oyuna giriyorum 3 maç ard arda kaybediyorum seviliyosun
Motivasyon
Motivasyon Aylar önce
semih senden bu sezon ilk 3 bekliyorum ve sayende oyuna bakış açım daha da gelişiyor
Kaĝan Toktay
Kaĝan Toktay Aylar önce
Abi taktiklerinle 3 haftada 6. Arenada 12. Arenaya geçtim çok sağol
Synca
Synca Aylar önce
Belki ilgini çekebilir ve bununla ilgili bir video yaparsın; İnsanların savunmakta zorlandığı popüler atak türlerinin nasıl savunacağımız hakkında bir video bekliyorum örneğin rakip havan veya xbow yerleştirdiği an ne var ne yoksa endişelenip kartları yığıyoruz bu da işe yaramıyor. özetle popüler atak türlerini nasıl savuşturacağımız hakkında bir video gelse çok güzel olur
Murat Sahin
Murat Sahin Aylar önce
Abi 2.6 oyna ama binici yerine mezarlık al güzel içerik olabilir 👌
okan karabulut
okan karabulut Aylar önce
Abi her şeyi biliyorsun oyunda çok iyi oynuyorsun
Ömer Faruk
Ömer Faruk Aylar önce
abi başarılar dilerim seni 1. olmanı görmek çok iyi bi duygu olur seviliyosun❤
thewampdenizhan
thewampdenizhan Aylar önce
Abi biraz daha havan destekleriyle veya ilgi çeken destelerle oynar mısın
AYB
AYB Aylar önce
Videoların çok güzel, başarılarının devamını dilerim 🙂
Gamilci
Gamilci Aylar önce
Seni izlemeye başladığımdan boşuna iksir harcamamayı öğrendim. Yeterli bence.
pihde zel
pihde zel Aylar önce
helal abi çok güzel oynuyosun dünya 1. line doğru
SpecTw~
SpecTw~ Aylar önce
Abi aslında bazen yarım saat veya 45 dklik video atsan süper olur
FENERBAHÇE ¹⁹⁰⁷
Abi inşallah sezonu 1. bitirsin bu harika oynayışınla başarırsın.
Muhammet Balay
Muhammet Balay Aylar önce
Sen 4 diye kendini sınırlama Semih kardeşim 4 olur 8-10-15 izleriz biz akıyor sen yorulana kadar çek şöyle 45 dakka falan izleyelim
Enes Sırmalı
Enes Sırmalı Aylar önce
Abi günde bir video yetmiyor lütfen daha fazla atarsan sevinirim ☺️
UKM
UKM Aylar önce
Planeti görünce çok mutlu oluyorum nedense bende wiper destesi kullanıyordum eskiden ve bana göre bu desteyle en iyi o oynuyor
Musa Velisov
Musa Velisov Aylar önce
bu sezon insallah guzel bir siralamada olursun
MrBal CR
MrBal CR Aylar önce
Tebrikler kardeşim 😊👏
Edit Royale
Edit Royale Aylar önce
Abi senin sayesinde baya bir kupa kastım videolarını dikkatle takip ediyorum teşekkürler abi
Guess I'll Die
Guess I'll Die Aylar önce
Supercell'e email atsan bence kesinlikle yardımcı olurlar yerel sıralama konusu hakkında, tabii sen bilirsin.
Mansur 2006
Mansur 2006 Aylar önce
Mezarlıkla kupa maçları çok sarıyor sık sık gelse harika olur
Furkan Eren
Furkan Eren Aylar önce
Alman liginde bir türkün 1. olması gurur verici
MustafaBedir Gülmüş
Dünyanın en zor ana kule aktivasyonunu yaptı adam vay be
MXG
MXG Aylar önce
Abi Seni Çok Seviyorum Şuan Clash Royale'A Yeni Başladım Yani Dün 342 Kupayım Destemde (7 Level Mini Pekka) (6 Level Valkür) (7 Level Dev) (5 Level Silahşor) (6 Level Minyonlar) (6 Level Şövalye) (7 Level Yavru Ejderha) (8 Level Prens) 5 Level Kral Seviyem 17 Exp Sonra 6'Ya Geçicem❤
tarık türkyaşar
tarık türkyaşar Aylar önce
abi oyunlar bile oynadığımız destelere nerf getiriyo daha ne yapmaları lazım bizi durdurmaları için :D
Rüzgar
Rüzgar Aylar önce
Semih Abi ustalık kasma taktiği ile ilgili bir video atar mısın ❤️
Emin G
Emin G Aylar önce
Anında gelen o bildirim seviliyorsun SeeOk ❣️ Düğün'de bile olsam seni boş bırakmam ❣️
qwerty
qwerty Aylar önce
oyhh,çok ilginç bir deneyimdir
Erdem Gülle
Erdem Gülle Aylar önce
Allah mutluluğunuzu daim etsin İnşallah. Darası başımıza :)
MrHakkı
MrHakkı Aylar önce
abi büyük mücadelede birisiyle sohbet ederek oynamaya çalış. Konuştuğun kişi oyunu kaybetmen için elinden geleni yapsın ve sen de kesin cevap ver.
Ali Kağan Ozkan
Ali Kağan Ozkan Aylar önce
çok iyi videolar yapıyorusun abi 200 bin aboneyi fazlasıyla hak ediyorsun
Furkan
Furkan Aylar önce
Mezarlık makslayalım dedik deste full nerf yedi. Deste makslamak çok vakit alıyor ve aynı destenin üst üste nerf yemesi heves kırıcı oluyor açıkçası. Bir yandan mezarlık makslarken yedek deste olarak kraliyet devi seçmiştim. O da nerf yerse oyunu bırakırım muhtemelen
yat
yat Aylar önce
abi 30 binden beri takipçinin senin sayende 4500 kupa kastım
Kontrol Bende
Kontrol Bende Aylar önce
Abi senin sayende Mezarlık kartının gücünü öğreniyorum
Batman Batman
Batman Batman Aylar önce
Eline Sağlık Helal abi teşekkürler güzel bi video
masked
masked Aylar önce
abi şu desteyi oynarmısın Deste:silahşör,dev kartopu,goblin kulubesi,havan,balıkçı,haydut,iskeletler,yıldırım
Easter
Easter Aylar önce
5:12 semihin soyleyişiyle bayıldım gülmekten😂😂😂
Hasan Kaan Yildiz
Hasan Kaan Yildiz Aylar önce
Abi modern mezarlıkla yani güçlü madenci kafesli olanla senin taktiklerin sayesinde kraliyet turnuvasında 28 win aldım sıralamadaydım aslında ama sonra düştüm(seviliyosun abi)
Öylesine Biri
Öylesine Biri Aylar önce
Yeni dengelemelerden sonra elektro dev oynamayı düşünüyor musun?
İzzet
İzzet Aylar önce
Kral sana tavsiye verim yayınları cumartesi pazar saat 8 gibi aç çünkü o günlerde okul yok bide sen sınava hazirlaniyorsun hem seni çok yormaz hem bizleri çok yormaz
DTM CLUTCH
DTM CLUTCH Aylar önce
Emirhan furkanın videosundada denk gelmişti ben tv royale den izlediğimde hiç böyle oynamıyordu gerçekten güzel oynuyor muhtemelen sizi görünce heyecanlandı furkandada maç başı mezarlık attı eline sağlık seninde
Sokrates'in Parmağı
Semihciğim tazıcılar olarak seni aramızda görmek isteriz :D
Ali
Ali Aylar önce
Semih oyunda deste kısmında 3 tane yan yana büyü koyunca deste döndürürken o büyüler peş peşe geliyor bunun hakkında video gelebilir mi teşekkürler:)
Emin Celik
Emin Celik Aylar önce
videoların çok güzel hem bayağı birşey öğreniyorsun ve bunu eğlenerek yapıyorsun sana cok teşşekür ederim
Levent Psycho Gürel
dünyada birinci oldum videosu gelsin artık kral ama kupa kasmada
Zafer
Zafer Aylar önce
2. rakip efendilik yapıp salmak yerine oynadı ama sen yine de yendin helal olsun
Mert Sa
Mert Sa Aylar önce
Abi seni çok seviyom videolarini ❤️
Centaki
Centaki Aylar önce
Haha 7:01 clash royale oynamama rağmen oyundaki herşeyi nerdeyse öğrendim ve senin videolarını izlemek çok eğlendiriyor seviliyorsun ¯\_(ツ)_/¯
Ercan Misirlisoy
Ercan Misirlisoy Aylar önce
adim adim 1. lige dogru boyle devam reis arkandayizzz
HasanTahsin
HasanTahsin Aylar önce
tomruğa yüzde 50 geri tepme nerfi gelmiş, supercell gerçekten garip bir şirket
The Soltnevskaya Bratva
Abi eski videolarını izliyorum neredeyse tüm videolarını izledim challange ve mezarlık video su yaparsan çok iyi olur dev mezarlık bekliyorum başarılar
İmparator Osman
İmparator Osman Aylar önce
Semih abi mezarlık destesinin bombacılı halinin taktikli(dicemde sagen taktiksiz video yok)bir şekilde oynarmısın
Berat Oltulu
Berat Oltulu Aylar önce
abi herşey hüzelde videonun kalitesi 480 p o biraz kötü olmuş ama olsun efsane video
MuratBeatz
MuratBeatz Aylar önce
Abi önceki maçta çarpı 1 de mezarlık basılmamalı dedin,ama sonraki oyunda çarpı 1de cellat varken bile mezarlık bastın.
Dr Wondertainment
Dr Wondertainment Aylar önce
eline sağlık reis
^Swørddex^
^Swørddex^ Aylar önce
Abi mezarlık sarmıyo farklı desteler yap Challenge falan yap bu videolar sıkmaya başladı :,(
Mr. Paşazade
Mr. Paşazade Aylar önce
madenci & duvar yıkıcı gelse en az 10 kere izlerim :(
VirtuEPurgatory
VirtuEPurgatory Aylar önce
Cidden mezarlık oyunum cok gelişti meta destelere karşı nasıl oynayacağımı öğrendim ama hâla 6100kupadayim öyle saçma barzolar geliyo ki keşke onları nasıl durdurabilecegimi ogrenebilsem
Aziz Koloğlu
Aziz Koloğlu Aylar önce
Daha çok kupa videosu gelse güzel olur
Mehmet Topal
Mehmet Topal Aylar önce
eline emeğine sağlık abim
Hamza Araç
Hamza Araç Aylar önce
SeeOk kraldır gerisi yalandır
Erol Yılmaz
Erol Yılmaz Aylar önce
Emirhan in desteğini çok iyi biliyorum ondan aldım şuan onla oynuyorum Bağımlılık yapan bir deste gerçekten çok güzel bir deste
aras tali
aras tali Aylar önce
adam yapiyo bu sporu:)
fatma ergül
fatma ergül Aylar önce
Senin dünyada 1 görmek istiyorum Semih abi 😁
Sonraki
Bütün Ligleri Bitirebilecek miyiz??
14:57
SOL TARAFI SEÇMEK!!
13:49
görünümler 289 000
DÜNYA İLK 3 🏆 YAPAN DESTELER🔥
13:23
DÜNYADA BİRİNCİYİM
10:41
görünümler 377 000
I Commentated Your Mistakes!!
11:55
görünümler 315 000
Maçı Yenince Destem Değişiyor!!
12:17