Karanlık

Cemal'in Evlilik Oyunu Ortaya Çıktı! - Arka Sokaklar 525. Bölüm

Arka Sokaklar
Abone ol
görünümler 1 929 951
93% 12 326 793

Cemal'in Evliliğini Saklaması Ekibin Güvenini Sarsdı!
Arka Sokaklar'ın 525. Bölüm
Ekip, organize suç örgütünün tuzağıyla karşı karşıya kalıyor!
Engin Müdürün üzerindeki soruşturma ekibi zor durumda bırakıyor. Savcı Ceyda, Engin Müdür ve ekip üzerindeki baskısını arttırıyor. Her adımlarını takip eden Ceyda, sonunda amacına ulaşıyor. Salih'in ölümünde parmağı olan Sait, organize suç örgütüne uyuşturucu satışından para kazandırmanın yanında kirli tüm işlerin takibini de yapmaktadır. Üstlerinden Engin Müdür ve Mesut hakkında net emir gelir.
Bu sırada Engin Müdür ve ekip, Sait'in yapacağı uyuşturucu nakliyatı öğrenip operasyon düzenlerler. Sait'e ulaşamazlar; fakat, yüklü miktarda uyuşturucuyu yakalarlar. Sait'e büyük darbe indirdiklerini düşündükleri sırada Savcı Ceyda elinde Engin Müdür ile ilgili bir delille karşılarına dikilir. Delil bir ses kaydıdır. Ses kaydında baskın yaptıkları nakliye şirketinin patronu ve Sait'in konuşmalarında Engin Müdürün de bu organize şebekeye yardım ettiğine dair cümleler geçmektedir. Savcı Ceyda bu delil uyarınca tüm ekibin önünde Engin Müdür gözaltına alır...

Arka Sokaklar Künye
Yüzyıllara meydan okuyan, büyülü, kocaman bir şehir ; İstanbul. Ve bu şehrin her sokağını, herkes için daha güzel, daha ‘yaşanır’ bir yer yapmak uğruna her türlü kötülüğe ve sıkıntıya meydan okuyan yürekli polislerimiz…
İstanbul Polis Teşkilatı Asayiş Şube’de görev yapan ‘sivil’ bir ekip, minibüsleriyle bu metropolün sokaklarını arşınlamakta ve karşılarına çıkan her türlü kanunsuzlukla savaşmaktadırlar. Polislerimiz, görevleri sırasında, değişik ve çeşitli insan hikayeleriyle sürekli karşılaşmaktadır. Zaman zaman gülümseten, zaman zaman da iç burkan bu hikayelere; meslek yıllarının tecrübesi ve ‘babalığıyla’ yaklaşan, ekibin diğer genç üyelerine de yol gösteren Rıza Baba olur. Rıza Baba; ekibe, hem mesleğe hem de hayata dair pek çok şeyi öğretecek, unutulanları hatırlatacaktır.
Kısacası, polislerimizin ve ailelerinin hayatları ile İstanbul sokaklarının serüveni iç içe geçecek, kahramanlarımız; sevinçte, kederde, aşkta ve yalnızlıkta her zaman birbirlerinin yanında olacaklar. İçlerinden biri tökezlediğinde hep birlikte ona destek olup ayağa kaldıracaklar.
Yapımcı : Erler Film / Türker İnanoğlu
Yönetmen : Orhan Oğuz
Genel Koordinatör : Yılmaz Ekmekçi
Senaryo Danışmanı : Ahmet Yurdakul
Senaryo : Ozan Yurdakul, Sinan Yurdakul
Arka Sokaklar Oyuncular:
Zafer Ergin (Rıza Baba)
Şevket Çoruh (Mesut)
Özgür Ozan (Hüsnü)
İlker İnanoğlu (Engin)
Oya Okar (Selin),
Alp Korkmaz (Ali)
Ozan Çobanoğlu (Hakan)
Özlem Çınar (Aylin)
Nazlı Tosunoğlu (Nazike)
İpek Yaylacıoğlu Usta (Pınar)
Hülya Kalebayır Çelik (Ayla)
Merve Oflaz (Bahar)
Can Başak (Arif Müdür)
Başak Atıcı (Hande)
Kerimhan Duman (Tunç)
Manolya Aşık (Şule)
Yüsra Geyik (Zeliha)
Onur Bay (Tekin)
Furkan Göksel (Metin)
Tunç Oğuz (Arda)
Beste Seyhan Şamcı (Eda)
Melisa Şalgam (Asiye)
Efe Günay (Haydarberk)
Kaan Uslu (Efe)
#ArkaSokaklar #KanalD

Film ve Animasyon

katma

 

5 Oct 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 282
Ali Kilicaslan
Ali Kilicaslan 3 gün önce
Hakan pohun teki
Ali Kilicaslan
Ali Kilicaslan 7 gün önce
Ben birini sevicem sahiden evli olicam bırak saklamayı adını dilinden bile düşürmem
bir garip kul
bir garip kul 11 gün önce
Murat nerde be adamin dibi
Ömer Fb
Ömer Fb 14 gün önce
Rızada sanki ekibi sütten çıkan akkaşık çocuk ne güzel bir şey yapmış
Veysel Kalender
Veysel Kalender 17 gün önce
ne kadar saçma fimlerimiz konularımız var ya kapıyı açıp ben karısıyım demesi mantıklı mı eski karısı olsa anlarım 🤷‍♀️
Horizont Wind
Horizont Wind 19 gün önce
cok saçma onlara ney🙄 eski arka sokaklar özliorum
Berat YouTube
Berat YouTube 19 gün önce
Cemal in karısı eskiden oynuyodu
Hilal KARAKUŞ
Hilal KARAKUŞ 20 gün önce
Ben birini seveceyim; sahiden evli olacağım, saklamayı falan bırak, adını dilimden düşürmem kimse de öyle tesadüf tanışmaz merak etme...
kübra velioğlu
kübra velioğlu 24 gün önce
Adamın özel hayatından ekibe ne 🤔 evlendiğimi söylemek zorunda mı
Mustafa KARAGÖZ
Mustafa KARAGÖZ 25 gün önce
İşleri güçleri adamın arkasından atıp tutmak polis olacaklar birde
Meleyke Nesirova
Meleyke Nesirova Aylar önce
Film harika
Erdoğan Arif
Erdoğan Arif Aylar önce
Ben birini sevicem sahiden evli olucam saklamayı falan bırak adını dilimden düşürmem kimse de öyle tesadüfen tanışmaz merak etme😉 Off Cemal yaktın buraları 🔥🔥🔥
Aytuğ Mizarlar
Aytuğ Mizarlar Aylar önce
Hakan iyice delirmiş sanane cemalden
Emrullah Çoban
Emrullah Çoban Aylar önce
Bazi ogretmenlerin ,Doğuda öğretmenlik yapmamak icin yaptiklari formalite evliliklere değinmiş olabilir.
MİTOLOJİ TV
MİTOLOJİ TV Aylar önce
Hakan neyin peşindesin
Kerem Doganer
Kerem Doganer Aylar önce
Adam iyilik yapmış içine etmişler
havva kocak
havva kocak 2 aylar önce
Hasta baban olunca zaten yer degişikligi için imkan var
Özgür Kalkan
Özgür Kalkan 2 aylar önce
4:33 thug life
albatros hakan
albatros hakan 2 aylar önce
hastasi olan memurun zorunlu tayini olmaz.
KanuniSultan Süleyman
@albatros hakan tm kral
albatros hakan
albatros hakan 19 gün önce
@KanuniSultan Süleyman 21 kasim 2015 29539 sayili genelgeyi oku ustad. ikinci sayfasinda dizi ustunden yormayalim beynimizi kurumun bilgisi dahilindeyse yapamazlar velevki kurumun bilgisi yok ilgili raporlar sunuldugunda nakil iptal olur. ve istegi disinda asla ve asla yeri degistirilemez. saygilar hayirli geceler.
KanuniSultan Süleyman
Olur
havva kocak
havva kocak 2 aylar önce
Evet
Emir Yentürk
Emir Yentürk 2 aylar önce
Ankara ayağını denk alsın rıza baba
3Mn görüntülenme
3Mn görüntülenme 2 aylar önce
Bu nasıl play back aa
Efsunkâr Ruh-u Revan
Efsunkâr Ruh-u Revan 2 aylar önce
Yav adam size söylemek zorunda mı amınakoyduğumun hakanı herkes senin gibi sap mı sikik herif
ahmet salih karlı
ahmet salih karlı 2 aylar önce
Meaut nerde lan
TUNA DURMUŞ
TUNA DURMUŞ 2 aylar önce
Hakan Zamanında Tek Türkiye dizisinde başrol oynuyordu şimdi geri plan da :dd
Siverekli Adam
Siverekli Adam 2 aylar önce
Size ne amk ya
xGhostWolf Killer
xGhostWolf Killer 2 aylar önce
Bunlar nasıl polis olmuş ? daha sırla yalanı karıştırıyor yalan gerçeği saptırmakken evli olduğunu saklaması sırdır. Özel hayatını söylemek zorunda mıydı bence değildi zaten evli olduğu kayıtlarında bellidir ekibe alacağınız adamın dosyasını inceleyin süpriz olmasın. Usulsüzlük falan yok formalite evlilik illegal bir durummuş gibi sanki nasıl bir mantıkları var bunların anlamıyorum bunların ya.
kafasına göre
kafasına göre 2 aylar önce
Kimseye açıklama yapmak zorunluluğu yok özel hayatı kendini bağlar kime ne ?
Vatan Sever
Vatan Sever 2 aylar önce
dize getirmek
Ayka Ələkbərova
Ayka Ələkbərova 2 aylar önce
Aylin hanı?
Aziza Ragimova
Aziza Ragimova 2 aylar önce
Ya Ben bir şeyi anlamıyorum, evli olsun olmasın bundan size ne?
ÜMMÜ GÜLSÜM Almay
ÜMMÜ GÜLSÜM Almay 2 aylar önce
Aylin nerde yaa? Öldü mü?
Merve Yetimoğlu
Merve Yetimoğlu 2 aylar önce
Mektup.yazip gitti izin aldı
Gazi Özmen
Gazi Özmen 2 aylar önce
hakan cemale taktı
Tunahan ÖZDEMİR
Tunahan ÖZDEMİR 3 aylar önce
Hakan dalya'ragina bak sanane amk.
yusuf Cavlak
yusuf Cavlak 3 aylar önce
Ayline ne oldu gozukmuyor
Anılcan Çelik
Anılcan Çelik 3 aylar önce
Şu yeni gelenlere bir tek benmi uyuz oluyom eskiden daha iyiydi
Tarık Kahraman
Tarık Kahraman 3 aylar önce
Sen de benim de işim vardı
Yeter Gören
Yeter Gören 3 aylar önce
Riza babanin burnu bagimsizligini ilan edecek yakında 😂😂
Arda Style
Arda Style 3 aylar önce
Hakan güzel yaa hepsi güzel bence
Rafet Gökçe
Rafet Gökçe 3 aylar önce
Murat'ın geri gelmesini isteyenler 👇
Veysel
Veysel 3 aylar önce
Ne saçmalıyonuz aq konumu arıyonuz
ÖZ ZIBARTAN ANİMASYONCULUK LTD.ŞTİ
Senin sesinin tonunu zükeyim
BİR AŞK BU MÜZİK
BİR AŞK BU MÜZİK 3 aylar önce
Lan Cemal ne güzel kız arkadaşın falan boşanma kızdan
İlayda Savaşçı
İlayda Savaşçı Aylar önce
BİR AŞK BU MÜZİK kız o kadar güzel değil Ezgi iyi bence
Eray Coşkun
Eray Coşkun 3 aylar önce
bu ezgi hakana kayarsa böyle adaleti s****
The inception
The inception 3 aylar önce
1:40 da cemal yerıne kemal dıyor xd hakan
Natiq Manaurov
Natiq Manaurov 3 aylar önce
Agli ol e kişi ol
Eyüp Karaharman
Eyüp Karaharman 3 aylar önce
Bir yerlerden çocuğun çıkarmı sana lan çıkar sa cikar
Gizem Türk
Gizem Türk 3 aylar önce
Adam operasyonda ölmüş olsa kime haber verecekler herlde ailesi kim evli mi bekar mi kiminle yasiyor herseyi bilicek ekip bu...
Feyza
Feyza 3 aylar önce
Ezginin sesi iğrenc
Yasemin Aydin
Yasemin Aydin 3 aylar önce
Allah desem kçlayk gelir
Yasemin Aydin
Yasemin Aydin 3 aylar önce
Kaç layk gelir
ENKA GAYRİMENKUL Sizin için buradayız
Allah mucize doktora da bukadar ömür versin. 🏳🚱⛓⛚⛖⛒⛡⛝⛓⛡⛓⛖⛡🔛↕ℹ↔↪↪🔄▫⚫🔵⚬🔵⚫⚬🔻🔘⚪⭕➕⚐➰❔🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞⛧〰⚑⚑❕➿➖➖❕➗❎⛿〰⚇♚⛊☗⚇🕇🕁⛂⛁♛⚈♟♜♝♜♝♛♜↔↪🔃➡↪zjfdylgkzlgxlgxhlxlxhhxşhşxlgzhşxhşxhşxjşchşxhlxhşxlhxhlx
Elazığ Güzeli
Elazığ Güzeli Aylar önce
Allah korusun 😏
Muhammet Doğru
Muhammet Doğru 3 aylar önce
Şu ekibe herkes oturdu bi şu hakan oturmadı hiç ısınamadım.
Sevgi Soydar
Sevgi Soydar 3 aylar önce
Ne kadar saçma sahne ya adamın evli olması kimseyi ilgilendirmez ne hesap sordular evli işte o kadar detayı bilmek zorunda değiller
SEZAİ TEKCAN
SEZAİ TEKCAN 19 gün önce
BEN DE SENİN GİBİ DÜŞÜNÜYORUM. BENİM GİBİ DÜŞÜNEN VAR MI? DİYE YORUMLARA BAKAYIM DERKEN SENİN YORUMUNU GÖRDÜM.
rng rabia gürler
rng rabia gürler Aylar önce
Seniçokseviyorum
Tamam Tamam
Tamam Tamam 2 aylar önce
@Merve Yetimoğlu patates 1 lira, soganda oyle, bu sene sarimsak sampiyon olur
Merve Yetimoğlu
Merve Yetimoğlu 2 aylar önce
Polisler evlenirken haber vermek zorunda evleneceği kişinin sabıkası var mı mahkeme kaydı var mı ... Falan bakılıyor sicil.bozuksa evlenemez
Tamam Tamam
Tamam Tamam 3 aylar önce
@Natiq Manaurov hrrrroooorrrrriiii
can seai
can seai 3 aylar önce
adam haklı
Marsida 22
Marsida 22 3 aylar önce
Hakan cok üzerine gitti ya Ayip
Sinan Çabuk
Sinan Çabuk 3 aylar önce
Hakan çıksın artık çok cıvık biri
Cansel Başpınar
Cansel Başpınar 3 aylar önce
Eş tayini birkaç yıllık öğretmenlere olmuyor maalesef kendimden biliyorum :):) Senaristler biraz sıkıldı gibi arka sokaklardan düşünmeden yazıyorlar :):)
ömer k
ömer k 3 aylar önce
Kac sene olmuş artık yazacak birsey bulamıyolar 😂
Tunahan Yıldız
Tunahan Yıldız 3 aylar önce
Seslerini kaydedip koymak mantıksız bazen uyuşmuyor sayın kanal d
Damla Çobanturk Çobanturk
izledim de şok oldum 😁
Mesut Güneri
Mesut Güneri 3 aylar önce
Cemal bi odunu hakettin ğığığığı
A. K.
A. K. Aylar önce
ayn
ZERA Kuru
ZERA Kuru Aylar önce
Dur bakalım tanışalı ne kadar oldu ne kadar olmadı
Fidan Oruclu
Fidan Oruclu 3 aylar önce
Hanvolu özleyenler ❤❤
Sonraki
KanalD Canlı Yayını
0:00
görünümler 362
Hekimoglu Episode 5 Trailer
1:10
Star TV - Canlı Yayın HD
11:14:14