Karanlık

Cem Yılmaz ve Merve Dizdarla Erşan Kuneri Konuşuyoruz!

Filme Gitmeden Önce
görünümler 495 579
100% 24 000 0

Cem Yılmaz ve Merve Dizdar'la Netflix'e çıkan Erşan Kuneri dizisini konuşuyoruz! Erşan Kuneri'yi Netflix'ten izlemek için: www.netflix.com/browse?jbv=81...

David Harbour'la Stranger Things 4. sezonu konuşuyoruz: trvid.com/video/video-CXFeMea2oG0.html
Dwayne The Rock Johnson röportajı: trvid.com/video/video-aQe32AIRUV4.html
Friends Lisa Kudrow ve Diana Silvers röportajı: trvid.com/video/video-rgmjOPeoO00.html
Daniel Radcliffe’le 2. kez buluştum: trvid.com/video/video-lsxGPJYGHXg.html

😱Muhteşem Filme Gitmeden Önce instagram sayfası instagram.com/filmegitmed...
🍿 tekrar hayata geçen web sitemiz filmegitmedenonce.com

Netflix'ten kaç para alıyorum? www.youtube.com/watch?v=evPV-...
3 Spider-Man, tek film www.youtube.com/watch?v=ip73E...
En İyi Spider-Man Hangisi? www.youtube.com/watch?v=kquHl...

Bu video Can Başak tarafından seslendirilmiştir: instagram.com/canbasak65/...

Eğlence

katma

 

15 May 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 717
Eren Kaplan
Eren Kaplan Aylar önce
Cem Başak CV -Lisa Kudrowu güldürebilir -Cem Yılmazı güldürebilir
Murat yalçın
Murat yalçın 23 gün önce
yok be kardeşim cem yılmaz zekat amaçlı gülüyor
Hülya Hoca Ama yargı dağıtanından
Herşey için teşekkür ederim sakın oynatma listeme bakmayın 😱😨🥶
Ahmet Enes Kocaman
Ahmet Enes Kocaman Aylar önce
+ D W J ını duygulandırabilir
Ece A
Ece A Aylar önce
Dwayne Johnson'ın Kankası
Furkan Güzel
Furkan Güzel Aylar önce
@Arda Şen cem yılmazı güldürmesi daha büyük olay
RahmetliKovboyArthurMorgan
Cem kariyerinde çok güzel ilerliyorsun ve bunu gercekten hak ediyorsun.
Metehan Ak
Metehan Ak 28 gün önce
Bütün netflix dizilerini överek evet :D
Hülya Hoca Ama yargı dağıtanından
Herşey için teşekkür ederim sakın oynatma listeme bakmayın 😱😨🥶
Viltrumite
Viltrumite Aylar önce
@gloomy grave :)
someone
someone Aylar önce
@A Y D A L I S T baba torpili degil destegi oluyo o
Fatih Yağmur
Fatih Yağmur Aylar önce
İzlerken mutlu oldum nedense. Cem'i biliyoruz zaten de sevdiğimiz Türk oyuncularla da röportaj yapması farklı hissettirdi.
Hülya Hoca Ama yargı dağıtanından
Herşey için teşekkür ederim sakın oynatma listeme bakmayın 😱😨🥶
melih coşkun
melih coşkun Aylar önce
Merve Dizdar gibi her türlü filimde başrasıyıla konuşulan bir kadının her mimiğindeki Cem Yılmaz hayranlığı bir kez daha kaliteyi gösteriyor
Hülya Hoca Ama yargı dağıtanından
Herşey için teşekkür ederim sakın oynatma listeme bakmayın 😱😨🥶
azra
azra Aylar önce
Film değil dizi
Sinan
Sinan Aylar önce
Filim değil bence film bu güzeldi yani
Bririx
Bririx Aylar önce
filim
EXOenayisi🇹🇷
EXOenayisi🇹🇷 Aylar önce
Cem’in utanmaları Merve Dizdar’ın aşırı tatlılığı ve heyecanı, Cem Yılmaz’ın sıcak kanlılığı, dürüstlüğü ve sonda Cem’in elini sıvazlaması her şeyiyle çok güzel bir röportaj olmuş bence ♥️👏🏻
Pusat
Pusat 10 gün önce
Utanma konusunda şaka değil ciddiysen gerçekten çok safsın dostum
öykü yılmaz
öykü yılmaz Aylar önce
ne diyon ya
beyza
beyza Aylar önce
Exooooo
Komli Kimli
Komli Kimli Aylar önce
EXOOoo😍😍😍😍😍😍😍😍
Jblade24
Jblade24 Aylar önce
Exoooo
Deniz Özbaran
Deniz Özbaran Aylar önce
Mükemmel bir röportaj olmuş. Özellikle Cem Yılmaz'ın ve Merve Dizdar'ın sana olan sıcakkanlılığı bize de geçti. Dizi de gayet güzel çıktığı gün bitirdim, ikinci sezon görürüz inşallah.
Ramazan Aydın
Ramazan Aydın Aylar önce
Cem Yılmaz'ın gösterileri ve filmlerini sürekli tekrar eden biri olarak Pek Yakında ile Cem Yılmaz zaten daha çok kendi istediğini yapmak para kaygısı olmadan o da ihtiyacım yok artık Karakomik Filmleri de öyle yaptım demişti ki ben o filmleri de çok beğenmiştim Cem Yılmaz filmleri hep beklentimi karşıladı Erşan Kuneriyide çok beğendim her bölüm farklı olacak kafası zaten kötü olmayacağını biliyordum beğenmeyenlerin kendi görüşüdür ama dakika 1 komedi gırla 8 bölüm boyunca inanılmaz bir komedi olması beklenemezdi ben de öyle beklemedim ve tam kendi kafamda idealdi umarım dediği gibi 2.sezonu yapar.
Sidar Çap
Sidar Çap Aylar önce
@S-Humihawl Aynen çok doğru, Adam zaten Hem Yöntemen, hem Senarist hem de Oyuncu. İnanılmaz Zor. Ve kendi Planladığı şekilde yapmak istemiştir Bundan daha doğal'ı ne olabilir ki?
S-Humihawl
S-Humihawl Aylar önce
herkes beklentiyi kendi kafasında kurduğu cem yılmaza göre ayarlıyor ancak cem yılmaz cem yılmazdır ve onun istedikleri ile halkın veya kitlenin ondan istediği örtüşemeyebilir kimse bunu düşünmüyor
Gökhan Yılmaz
Gökhan Yılmaz Aylar önce
Dizideki oyuncular o kadar güzel oturmuş ki rollerine muazzam bir iş çıkmış ortaya. Aşırı eğlendim izlerken. Cem abi yine farklı tarzı yansıtarak harika bir iş daha koymuş ortaya.
Reyhan H.
Reyhan H. Aylar önce
Komedyenler asla yaşlanmıyorlar çünkü içlerindeki çocuk hiç ölmüyor. ❤️
Talha Aliz
Talha Aliz Aylar önce
Çok kaliteli çok başarılı bir seri olmuş.. “Olmamış bu yaa” diyenler herzaman oldu ve olmayada devam edecek.. Bu ülke Cem Yılmaz’ın değerini bilmeli ☺️
KUZEY ŞEREF ZENGİN
Cem abinin bu projesinde kafasında kasket olan ince bıyıklı kişi benim. Bizim film şirketinin bize ödediği paranın iki katının ödenmesine sebep oldu. Bu arkadaşlar burada 12 saat çalışacak o zaman hakkını düzgün verin deyip bize hakkımızı verdiren kişiydi... Tanıdığım en mütevazi ünlülerden biri. Adam sadece dışarıdan gördüğünüz biri değil gerçekten adam gerçekten insan onu tanıdığım için onun herhangi bir projesinde yer aldığım için en ufak bir rolde olmasına rağmen çok mutluyum çok huzurluyum çok onurluyum. Gerçekten Cem abiyi tanıdığım için çok mutluyum....
Orhan Demir
Orhan Demir Aylar önce
Öncelikle şu bir gerçek ; cidden her bölümde ayrı ayrı cast kostüm mekan ve dev bir prodüksiyon gerekiyor yapılması çok zor bir iş bence muazzam emek gerektiriyor ki ekibe oynayanlara setteki herkese büyük bir alkış gerekiyor. 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
vecihi
vecihi Aylar önce
Yeşilçam'ın hemen hemen her furyası işlenmiş, inanılmaz komikti bence. Durum komikliği, kelime oyunları, enfesti. Kostümler, mekanlar, aşırı iyidi bence. Çok eğlendim, çok güldüm ve en sevdiğim şey de arka detayları durdurup durdurup inceledim, baktım. Çok ince espiriler vardı cidden. "Faqbaadi" en çok güldüğüm bölümdü. Sadece beklenti olarak ilk 2-3 bölüm bu erotik furyasına istinaden bölümler olup sonra başka tarzlara yönelme hikayesini isterdim çünkü "Erşan Kuneri" daha "doya doya erotik" :) komikliği istetiyor açıkçası ... Bennnn aşşşşşırı eğlendim :))) Teşekkürler emeği geçen herkese harika bir diziydi umarım devamı gelir ya da film da olarak izleriz koşa koşa sinemaya giderim :)))
Selim Aydın
Selim Aydın Aylar önce
Müthiş bir sohbet, keyifle izledik. Programda emeği geçen herkese teşekkürler. Üstat, sana ayrı bir parantez açmak isterim. İçindeki Film aşkı, asla solmasın... Film ve program partnerin, Merve hanım'ı, projede gösterdiği performans'dan ötürü tebrik eder, başarılarının devamını dilerim. Sağlıcakla kalın...
Ada Akdeniz
Ada Akdeniz Aylar önce
ilk defa bir oyuncu röportajını sonuna kadar izleyebildim. merveyle cemin uyumu... merve ve cem başak farkı ❤️
Tolga
Tolga Aylar önce
Ders niteliğinde bir röportaj olmuş. İki sevdiğim Cem'i aynı videoda izlemek çok güzeldi. Gerçekten başarılarının devamını dilerim.
Berk Kemal
Berk Kemal Aylar önce
Cem Yılmaz karikatür çiziyor, stand-up gösterileri sahneliyor, senaryo yazıyor, prodüksiyon üstleniyor, yönetiyor, oynuyor, güldürüyor; kahvede çayını damlatmadan şekerini karıştıramayan dayı da "olmamış... yok... bitti bu iş kendini bitirdi..." diye yorum yazıyor. Hayatın kendisinden daha komik bir senaryo düşünülebilir mi?
Melih çizmeci
Melih çizmeci Aylar önce
Cem bu dizi ile ikgili ilk kez röportaj veriyor sanırım. Konuklar sorulan soruları şevkle cevaplıyor ve sorulmayan konuları da kendi ekliyor; Keyifle anlatıyor. Ayrıca röportajda klişe sorular yok ve bu benim videonun sonuna kadar merakımı korumama vesile oldu. Dolayısıyla harika içerik. Paylaştığın için teşekkürler🙋🏻‍♂️
Hüseyin Eriş
Hüseyin Eriş Aylar önce
Uzun zamandır hayatımızda yaşadığımız psikolojik ve ekonomik zorluklara rağmen içimiz bu kadar yorulmuş ve moralsizken bu şartlarda bile bizi içten güldürebildiğin için sana teşekkür ediyorum Cem abi. Bu gün izlemeye başladım Erşan Kuneri ilk bölümde resmen kahkaha attım, gerçekten muhteşem olmuş emeklerinize sağlık. Uzun zamandır bu kadar gülmemiştim.
Hakan SARIBAL
Hakan SARIBAL Aylar önce
Cem bey çok mütevazi, bence biraz fazla bile. Boşver abi şu sen yapamıyorsun bu işleri diyenlere. Aynen devam. Erşan kuneri modun düşük olduğu zamanlarda izlenebilecek harika bir absürt komedi, parodi adına ne derseniz. Gayet güzel olmuş ben çok eğlendim. Tekrar elinize sağlık 🙏
yasemin
yasemin Aylar önce
Doğru düzgün bir şekilde beğenmediğini söyleyenlere bile katlanamıyor, nasıl mütevazı?
Türkçenin Dili
Türkçenin Dili Aylar önce
Cem Yılmaz'ın en büyük esprisi:"Ben aktör değilim." demesi. Gerçekten çok komik. Zafer Algöz'e Cem Yılmaz'ın oyunculuğu hakkında soru sorulursa her şey açığa çıkacaktır.
jackal insomnia
jackal insomnia Aylar önce
Ekip efsane Merve dizdar a bayıldım mükemmel enerjisi var doğal samimi Allah yolunu açık etsin
birkan
birkan Aylar önce
Diziyi soluksuz izledim efsaneydi sana da teşekkürler cem kaliteli bi röportaj olmuş 👍🏿😄🫠
Cem Ckldg
Cem Ckldg Aylar önce
Aslında CmYlmz yarattığı yapımlar da senaryo, dekor, çekim teknikleri, görüntü, oyunculuk ne bileyim işte hepsinin dersini veriyor...ders almasını bilene!!!
Yiğit Baygut
Yiğit Baygut Aylar önce
Türkiyede böyle bi dönemde böyle bir dizi yapmak gerçekten büyük cesaret Tebrikler Cem Yılmaz
letitbe
letitbe Aylar önce
abi ilk defa bir konuğun kendini bu kadar rahat ve uzunca ifade edebildiği bir program izlediğimi hissettim, gerçekten bravo çok kaliteli iş olmuş.
Ekrem Ertikmen
Ekrem Ertikmen Aylar önce
Herkesin görevini yaptığı, saygılı ve yerli yerinde bir set görünce Merve D.'da inanamamış. Olması gerekene şaşırılmasa da örnek alınsa, neyse hepsinin eline emeğine sağlık. 🙏🏻
Onur
Onur Aylar önce
hepsi çok iyi oyuncular keyifle izledim diziyi. ama belirtmeden geçemeyeceğim, umarım uraz kaygılaroğlu ile cem yılmaz daha çok projede beraber olurlar. saygılar...
oyun ustası
oyun ustası Aylar önce
Öncelikle kaliteli içerikleri için filme gitmeden önce ekibini sonra böyle içeride destek verdiği için Cem Yılmaz Merve Dizdar Çok teşekkürler
nymptorradis
nymptorradis Aylar önce
Cidden tebrik ederim bu kanalı uzun zamandır takip ediyorum ve bu yerlere gelmen beni çok mutlu etti
7ESS7
7ESS7 Aylar önce
Türkiye nin en iyi filmi , komedi filmi olarakta değerlendirilebilir , AROG tur. Bu dizi ise Türkiye nin en iyi dizisidir benim için. Muhteşem zeka dolu küçük dokunuşlar beni benden aldı. Karın sancısıyla izledim her bölümü. Cem Yılmaz çok özel bir insan , iyi ki böyle birine sahibiz. Umarım daha fazla sezonu gelir bu serinin. :)
ferhat azaklı
ferhat azaklı Aylar önce
Türk dizi tarihinde bir baş yapıt olmuş.. teşekkürler Cem Yılmaz
Gezen Horoz
Gezen Horoz Aylar önce
Keşke her bölüm bahçevanın biberi gibi bir rüyayla ya da flashbackle başlasaydı böylece eski erşan kuneriyi görmek isteyenler de tatmin olurdu.
Sude Demir
Sude Demir Aylar önce
Ayyyyy eveeet
Tuna
Tuna Aylar önce
Çok güzel fikirmiş bu arada
Müfid
Müfid Aylar önce
Dizi güzeldi. Kendini izlettirdi benim adıma fakat Cem Bey’in işleriyle haşır neşir biri olarak -tüm Türkiyedeki insanlar gibi- daha iyi işler yapabileceği kanısındayım. Emeklerine sağlık. Güzel kadro eğlenceli iş.
Mert Karagöz
Mert Karagöz Aylar önce
“Çinlilerle film çekiyoruz ‘çok soktun çek’ “ Evet çok daha iyi işler yapabilir ama adam bu kültür seviyesini daha ileriye taşımaya çalışıyor hani diyoruz ya bizim neden amerikan ingiliz dizileri filmleri gibi içeriklerimiz yok onun önünü açmaya çalışıyor.
Yusuf Çakır
Yusuf Çakır Aylar önce
Kesinlikle çok doğru
AlpeN
AlpeN Aylar önce
Muthesem bir roportaj olmus. Basarilarinin devamini dilerim Cem
YİĞİT GÖKİN
YİĞİT GÖKİN Aylar önce
Cem yılmaz türk sinema dizi sektörünü en az 20 yil ileri taşıdı
Doğan Gültekin
Doğan Gültekin Aylar önce
@Flesh in the Blood boş adam
Pelin Ateş
Pelin Ateş Aylar önce
Abart
Flesh in the Blood
Flesh in the Blood Aylar önce
1880den 1900e geldik çok şükür
Mehmet Emiroğlu
Mehmet Emiroğlu 9 gün önce
Cem Yılmaz ı anlamak kalp değil akıl işi. Backround undan sallayıp eleştirenlere kulak asmayın müthiş ince bir seri.
ayse
ayse Aylar önce
Erşan Kuneri müthiş ötesi müthiş bir yapimdi hakkını almasını çok iyi yerlere gelip her yerden görülüp izlenmesini isterim tebrik ederim
Derya S
Derya S Aylar önce
Sonuna kadar gençlerimle seyrettik .. ya Cem Yılmaz ve ekibi harikasınız. Bu iş zeka işidir. Sevgiler hepinize.
absorbe
absorbe Aylar önce
çok zevkliydi, özellikle cem yılmazın ağzından filmin yapılışını dinlemek süperdi :)
Erdem Çetin
Erdem Çetin Aylar önce
Merve'nin soru sormadan önce parmağını kaldırması çok tatlı 😀😀
Tufan İncili
Tufan İncili Aylar önce
Olum Merve'nin enerjisi ne kadar harika yaaaa :) baştan sona çok içten gülüyo :) süpersiniz :D
Yunus Emre
Yunus Emre Aylar önce
Abi Cem Yılmaz da nasıl bi zeka var ya dizide bulduğu isimler falan senaryo oyunculuklara zaten bişey demiyorum salya saça saça gülüyorum ya inanılmaz bi zeka ya Bence Dünya çapında bi mizahçı hatta en iyisi tebrik ediyorum Kralı 👑👑👑
Betula Pendula
Betula Pendula Aylar önce
Cem Yılmaz o dans filmini de çekse ne güzel olur. Bir de müzikal çekse tadından yenmez. 🥰
Fuhrain
Fuhrain Aylar önce
Cem yılmaz farklı bir dünya ya boyle bir ülkede nasıl bu düşüncelere sahip olabiliyor hayranım hayranım hayranım.
Yk Arcane Edits
Yk Arcane Edits Aylar önce
Merve Dizdar ne kadar enerjetik ve mutlu duruyor hep heyecanlı falan
Katulu
Katulu Aylar önce
2. Sezon kesinlikle gelmeli
hüseyin özdemir
hüseyin özdemir Aylar önce
Bizi 80lere götürdü çok dobra bir yapım umarım emeğimizin karşılığını alırsınız ödülle taçlandırırsınız ucuz espriler yok en azından yapım da yayındakiler başarıların devamını dilerim bi gora bi yahşi batı kadar keyifli mi tartışılır kopyala yapıştır değil begendim👍😁🤗
Canberk AKALIN
Canberk AKALIN Aylar önce
Erşan Kuneriyi keşke goradan hemen sonra çekip saklasaydı (tabi ki de bir hayal bu ). O dönemler Cem bey füze gibiydi maşallah. İlk gördüğümüz Erşan Kuneri'nin özlemini hep çekeceğim. Tadı ayrı bir şekilde damağımızda kaldı. Bu Erşan Kuneri serisi içinde çok teşekkür ederim. Şu zor zamanlarda yüzümüzü güldüren bir yapım. Umarım devam serisi gelir.
İbrahim kadir Arslan
Türkiye komedisinin kaliteli içerik üreticisi cem yılmazdır helal olsun yine güzel bir film ve yine cem yılmazz
Burak Berisbilal
Burak Berisbilal Aylar önce
Cem Yılmaz'dan zaten çok klişe röportaj açıklamaları beklemiyordum ama bu kadar açık her şeyi söylemesini de beklemiyordum. Şahsen aşırı tatmin oldum cevaplardan ve yapılan sohbetten. Keşke daha uzun sürseydi dedim bittiğinde, ağzınıza sağlık.
卄丂几丂乃乃卄
Baktığın zaman kimsenin beğenmediği ama sürekli gizliden gizliye hayranlık duyduğu bir adamdır Cem Yılmaz.
Bircan TAŞ
Bircan TAŞ Aylar önce
Cem seninle gurur duyuyorum, gerçekten kendim başarmış gibi mutluyum, çok farklı bir duygu seni böyle görmek seni canı gönülden tebrik ediyorum 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻😊💙 *kanal sahibi olan Cem'den bahsettiğim umarım anlaşılmıştır 🤭
Berna Fidan
Berna Fidan Aylar önce
Cem başarı merdivenlerini azimle tırmanıyorsun tebrikler başarılarının devamını diliyorum
NAKUR
NAKUR Aylar önce
İkinci Sezonu sabırsızlıkla Bekliyoruz 🙏🙏🙏🙏
Neyyire Nüzhet
Neyyire Nüzhet Aylar önce
heyecanına emeklerine sağlık çok teşekkürler bu röportajın için.
SevdaYelder
SevdaYelder 20 gün önce
Cem Yılmaz yine ters köşe yaptı, eski yapımlarının tam aksine kadın karakterlerin femininiteleriyle ön planda olduğu şölen tadında bir dizi olmuş. Kışkırtılmış erkekliği ve bastırılmış kadınlığı ti’ye alan ama sıkıcı ve boğucu değil, Brezilya karnavalı tadında bir yetişkin dizisi. Sanat hayatları Cem’i taklit etmekten ibaret olanlar her yerde ağlıyor. Mutlaka ama mutlaka devamı gelmeli. Erşanın bütün filmlerini çok merak ediyorum. Netflix’i iptal ettirmiştim, arkadaşlar o kadar anlattı ki sırf Erşan Kuneri’yi izlemek için tekrar Netflix aldım. Umarım 2. Sezon da gelir. Cem Yılmaz ‘a karşı hiç iyiniyetli olmayan çoğunluğu muhafazakar bir topluluk var, adam ağzıyla kuş tutsa yaranamaz onlara. Cem Yılmaz izliyorum, seviyorum diye yemediğim hakaret kalmıyor, izleyenlere sürekli psikolojik baskı uyguluyorlar. Şeriat ülkelerinde insanların ne yaşadığını bu sayede çok iyi anladım. Allah sonumuzu hayır etsin.
Abdurrahim Kaplan
Abdurrahim Kaplan Aylar önce
Adam cok zeki değişik 😄 Gercekten muazzam bir dizi muazzam kadro basta Cem Yilmaz olmak üzere Caglar Corumlu, Zafer Algoz iyi ki varlar. ✋
Tsukino Usagi
Tsukino Usagi Aylar önce
Merve Dizdar ne kadar tatlı ve sempatik bir kadın
Mesut K27
Mesut K27 Aylar önce
Cemlere alkış, dizi de röportaj da çok güzeldi, tebrikler
Fatih Yiğit
Fatih Yiğit Aylar önce
Ben izlerken çok eğlendim sonlara doğru hiç bitmesin istedim gerçekten ugrasilmis güzel bı dizi olmuş
yakamoz56
yakamoz56 Aylar önce
Her yaptığı işte daha iyisi olmaz diyorum daha da iyisini yapıyor. Daha önce hiç yapılmamış tarzda bir dizi yapmış olsa da artık şunu anlıyor ve merak ediyorum ki bundan da iyi işler de var olacak. Diziyi 2 günde bitirdim ama yıllar sonra bile ömrüm yettigince tekrar açıp izleyecegim bir eser. Çok güldüm ama sonunda da müthiş bir tat bıraktı. Bitmesini istemediğim bir tattı. Çok teşekkür ederim yapımda emeği geçen herkese
Burakcode
Burakcode Aylar önce
Cem Yılmaz'ın en iyi işidir Erşan Kuneri. Her yaptığı işin bir üstünü düşünebilirdim ama bunun üstünü hayal bile edemiyorum.
Muhammet Kuyucu
Muhammet Kuyucu Aylar önce
19:34 Abi Cem Yılmaz'dan komik olmak nasıl bir duygu? Anlatsana bize bi 😄
Hakan Şeker
Hakan Şeker Aylar önce
Benim cem yılmaz projelerinden beklentim artık oyuncu kadrosunun değişmesi,sürekli aynı yüzleri gördüğüm zaman yapım iyi olsa bile izleyesim gelmiyor,eski yapımların hissinden çıkamıyorum,o yüzden son yıllarda hiçbir projesini takip etmedim.Umarim güzel iş olmuştur ve karşılığını alırlar 🙏
Umut İnam
Umut İnam Aylar önce
Çok samimi ve aydınlatıcı bir video olmuş herkese teşekkürler
Gul Gul
Gul Gul Aylar önce
O değilde dualarım kabul oldu galiba, Merve artık gülecek ve güldürecek sanrım. Sürekli her projesinde ağlıyor diye üzülüyordum
sadece irem
sadece irem Aylar önce
Senelerdir takip ediyorum ve her gördüğüm yeni şeye benim başıma gelmiş gibi seviniyorum. Bu kadar obsesif derecede sevdiğin alanlarda seni ciddiye almaları ve seni sadece sen olduğun için severek davranmaları o kadar mutlu edici ki. Başarıların daim olsun🌸
Vendi Aron
Vendi Aron Aylar önce
Dizinin logosu aklıma geldikçe gülüyom valla
Assena
Assena Aylar önce
bn cidden cok begendim 👌 ince guzel espriler - sahneler dekor her bi ayrıntı cok detaylı dusunulmuş 👍😎 caglar coruhlu ve uraz aşmışlar
Kayra Karadeniz
Kayra Karadeniz Aylar önce
Okula giderken yoldaki afişlerde, ekranlarda hem reklam hem de dizinin kendisiyle. Şuan bu videoyu izlerken bile Cem Yılmaz'lı bir reklam çıktı karşıma. Umarım önümüzdeki bi' 4-5 milyon yıl daha bu durum böyle olur :D
Hüseyin Çolak
Hüseyin Çolak Aylar önce
Cem Yılmaz gibi kaliteli bi insandan çok sevdiğim, takip ettiğim bi insan demesi başarının kanıtı gerçekten.
Punisher
Punisher Aylar önce
Cem yılmazın bu kanala gelmesi çok güzel helal olsun . Filme gitmeden önceyi artık Türk izleyiclerde bilsin Türk yapimcilarda önem versin .
Ufuk Aytaş
Ufuk Aytaş Aylar önce
Diziyi dün izledim. Sinema filmi olsaydı daha çok gişe yapabilirdi bence. Netflix son zamanlarda büyük düşüşe geçti fiyatlar da arttı.
Los gemelos 07
Los gemelos 07 Aylar önce
seni çok ceviyorum cem abi ilk 4 bölüm bu karakterden beklediğimin altında kaldı. diğer 4 bölümünü izlemedim. ama emeğinize sağlık
Nurullah Çiçek
Nurullah Çiçek Aylar önce
2.sezonu bekliyorum espiriler çok iyi dilime dolandı ama söz konusu Cem Yılmaz olunca daha iyisi olabilirdi deniliyor adam zirvede
Hüseyin Gazi Akbaş
Dizi çoook ama çok güzel olmuş ellerinize sağlık vallahi doya doya izledim 🤞🤍
Öyle Başa Bela
Öyle Başa Bela Aylar önce
Korku filmleri müptelası olarak, Yıllarca Cem Yılmaz'dan bir korku filmi gelir mi diye bekledim. Komedi unsurları içermeyen "hardcore" bir korku filmi.
Ömer Batur
Ömer Batur Aylar önce
Gerçekten dizi hakkında en dolu ve en güzel youtube içeriği olmuş. Teşekkürler
Sertaç Birgöl
Sertaç Birgöl Aylar önce
Cem Yılmaz ı komedi dışında türlerde de görmek isterim.çok da başarılı olduğunu olacağını biliyorum. Şener Şen le olan filmde gayet iyiydi. Polisiye aksiyon filmi iyi bir kadroyla ve iyi para harcanarak cem Yılmaz la güzel olurdu.
Tekno Manyak
Tekno Manyak Aylar önce
Yetişkin bir Cem Yılmaz yeni bir proje çıkarttığı zamanlarda 1718293 tane TRvid kanalına, 27272 tane de televizyon programına çıkma yeteneğine sahiptir. Eğer istediği etkiyi yaratamazaa 1272 tane de radyo yayınına çıkar. Not: Cem Yılmaz'ı seven bir insan
Tekno Manyak
Tekno Manyak 19 gün önce
@KADİR TERCAN Biliyorum ama Cem Yılmaz abartıyor bu durumu. Her yere çıktı. Eskiden böyle değildi. Havalıydı, çok az yayına çıkardı ve çıkmadan önce çok iyi hazırlanırdı. Eski işleri az tanıtıma rağmen çok izlenirken Karakomik serisi hiç izlenmedi nerdeyse.
KADİR TERCAN
KADİR TERCAN Aylar önce
Basın turu diyorlar buna 😀 Yoksa ryan reynolds’ un bu kanalda ne işi var
Okan Acar
Okan Acar Aylar önce
Video çok iyi olmuş eline sağlık çok güldüm, çok eğlenceli vakit geçirdim. Arada gözüme takılan ve dikkat edilmesini düşündüğüm bir şey var o da video sekanslarının hepsinde aynı color'ın olmaması.
Umut Kum
Umut Kum Aylar önce
Sonunda düşünceleri kaliteli olan birisi bu dizi hakkında konuşuyor
Kerime Yilmaz
Kerime Yilmaz Aylar önce
Cem Yılmaz’ın diziyi Cem’e beğendirmeye çalışması, tedirgin olması..bu ne kadar iyi bir eleştirmen olduğunu gösteriyor 👏🏻
MrSystemoutprintln
MrSystemoutprintln Aylar önce
dizi harika olmuş buradan da tebrik edelim cem abimizi
Oğuzhan Sancak
Oğuzhan Sancak Aylar önce
Çok eğlendim izlerken Cem Yılmaz harika biri...
önemsiz kişi
önemsiz kişi Aylar önce
cem abi eğer yatların katların varsa sonuna kadar hak ediyorsun abi :))))
Mutsuz Mutlu
Mutsuz Mutlu Aylar önce
İki Cem bir araya gelmemeliydi 🎶🎶 Şaka bir yana sonuna kadar geçmeden izledim 🙏
Alp Eren
Alp Eren Aylar önce
erşan sert tipli olsaydı izleyiciler tarafından yakın hissedilmezdi o yüzden cem yılmaz değişikliğe gitmiş ,bir de sinirlenmeler genelde komik oluyor bu öğeler arttırılsa ama doğru yerde olsun köydeki sahneler gibi süper olabilirdi diğer bölümler ise iyi prodüksiyonlu arkadaşlarınız arasında çekilen bir video kıvamı yaratmış
Lonesomeness
Lonesomeness Aylar önce
Şu dizi eleştirenlere gram hak vermiyorum. şuan ki türk dizilerine bakın. ona göre yorum yapınca bence!. cem yılmaz netflix için değil her hangi bir TV kanalı için de böyle birşey yapabilirdi. Ama bizim şuan ki türk televizyonlarının konusu aşk,taciz, kadına şiddet, zorla evlendirme vs. gibi şeyler istedikleri için cem abimizi görmezler. cem yılmazı gercekten tebrik ediyorum başarılar abi.
emrah mete
emrah mete Aylar önce
SONUNDA OLDU OLDU YANİ YETERDEYKEN ANKA KUŞUNA GEÇİŞ LÜTFEN BU TARZINI BOZMA KAÇ KERE İZLEDİM BİLMİYORUM GORA RUHU SONUNDA GELDİ BİZİM ZEKA SEVİYEMİZ BU ACAİP ACAYİP FİLMLER ÇEKİP BİZİDE HAYAL KIRIKLIĞINDA BIRAKMA TAR BU HADİ BAKİM FİLM OLSUN DİYE ÇEKİLİRMİ ULAN :)
serhat 69
serhat 69 Aylar önce
Harikasın Cem iyi ki varsın biraz daha uzun olmasını isterdim
Think
Think Aylar önce
Erşan Kuneriyi 10 yada 15 yıl önce izlemek çok keyifli olurdu. Zamanın ruhu çok önemli !
Sidar Çap
Sidar Çap Aylar önce
Nasıl yani şimdiii? Geç kalınmış bir yapım mi bu şimdi? Cem bey gecikmiş mi "Erşan Kuneri" için?
Ayse Kurt
Ayse Kurt Aylar önce
Merve çok tatlı değil mi ya ☺️ ben diziyi konsept olarak sevdim her türden filmin komedisi çok beğendim tek rahatsiz eden şey sürekli bel altı espiri olması ince espiriler cem tarzı espiriler azdı daha çok bel altiydi ama yinede izlerken eglenilcek bir dizi
KAMİL YASİR TAŞCI
Normalde 30 dk video izlemem TRvid da ama cem yılmaz için değil 30 dk 2,5 saat bile izlerim 😎👍👍
Merve Meşeli
Merve Meşeli Aylar önce
Merve çok haklı ya ödül için erşanın vermezlerki dediği an cidden ağladım bir kaç saniye
SPYLOCS
SPYLOCS Aylar önce
Bence böyle bu tür dizi gayet iyi olmuş. Her bölüm ayri ve niyese her yarim saat bana bir saat gibi gledi . Biraz black mirror ve love death robots tadinda bir değişiklik olmuş. Umarim cem abi böyle tarz diziler getirir gelecekte!
cem Aktürk
cem Aktürk Aylar önce
Farklı komediler, hele ki kara komediler Cem Yılmaz'ın imzası olmaya doğru gidiyor. Bu arada Merve Dizdar çok güzel be😆
net.
net. Aylar önce
"hangi cem?" sorusunu sordurtan yorumlar da yazıldığına göre bu iş tamamdır 🤓👍🏻
hüseyin özdemir
hüseyin özdemir Aylar önce
Hep alıştığımız daha önce beraber oynadığınız oyuncular var yetenekli çok insan var tabi karakterle neden yeni yüzler göremiyoruz herkesi sizin yanınızda göremiyoruz ama şunu net olarak söyliyim, çok zayıflar da var en iyisi olsaydı son yapım olurdu hep daha iyileri vardır daha iyi yapımlara🙃
Sonraki
the day after
3:01
görünümler 397 418
Titanic Gerçekte Neden Battı?
24:36
görünümler 918 000
MINING 100,000 LIRAS OF RUBY IN 1 DAY!
23:02
Destan 27. Bölüm | Sezon Finali @atv
2:14:50