Karanlık

Çukur 3.Sezon 11.Bölüm 2.Fragman

Çukur
Abone ol
görünümler 2 761 653
97% 44 132 1 081

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/cukur-detay?
Çukur'a Abone Olmak İçin → bit.ly/cukur-dd-sub
Koçovalılar, hayatlarının en büyük acısıyla karşı karşıyadır! Yücel’in oyunuyla Yamaç ve İdris Koçovalı’dan biri diğerini vurmak zorunda kalmıştır. Hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağı Çukur’da hakimiyeti Akın Koçovalı alırken, Baykal’ın kızı Efsun’un Çukur’a adım atması kartların yeniden dağıtılmasına neden olacak.
Senaryo: Gökhan Horzum
Yapımcı: Kerem Çatay, Pelin Diştaş Yaşaroğlu
Yönetmen: Sinan Öztürk
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Müzik: Toygar Işıklı
2. Yönetmen: Özgür Sevimli
Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay
Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu
Oyuncu Kadrosu
Yamaç: Aras Bulut İynemli
Sultan: Perihan Savaş
Yavuz: Salih Kalyon
Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil
Aliço: Rıza Kocaoğlu
Selim: Öner Erkan
Cumali: Necip Memili
Celasun: Kubilay Aka
Efsun: Damla Sönmez
Azer: Cihangir Ceyhan
Nehir: Hazal Subaşı
Akın: Burak Dakak
Damla: Hare Sürel
Ayşe: İrem Altuğ
Saadet: Boncuk Yılmaz
Medet: Mustafa Kırantepe
Metin: Cem Uslu
Kemal: Uğur Yıldıran
Meke: Aytaç Uşun
Karaca: Ece Yaşar
Timsah: Ahmet Melih Yılmaz
Cüneyt: Onur Yar
Zafer: Tankut Yıldız
Kutay: Lorin Merhart

#Çukur #ÇukurHerYerde

Film ve Animasyon

katma

 

30 Nov 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 2 621
Çukur
Çukur 6 gün önce
"BU GECE HER ŞEYİ DEĞİŞTİRECEK KİŞİ SEN OLACAKSIN TİMSAH!"
serdar balin
serdar balin 4 gün önce
Yamaç yıne çuvalladı aferuuuuuuum senarıst
A.Murat BİLİCİ
A.Murat BİLİCİ 4 gün önce
Şu dizide çukurun kızları gemi de değil diye gündüz alico diyor. Ama gece olmuş bunlar hala gemi de mal mal kızları arıyorlar.
Elif Nisa Erküçük
En sevdiğin dizi çukurda Beğen ♥️♥️♥️ benim öyle
TREND MUSİC
TREND MUSİC 25 dakika önce
Harbimi lan
Şehrizad Hacibabyeva
Şehrizad Hacibabyeva 22 saatler önce
Netersen Onerlen Vidyo.Cukur3.Sezon12bolum Fagman. Emmi Vuruldu Hey 💜💋❤🤗😘👍🥰🤩
BaytFirtina
BaytFirtina Gün önce
fragmanı da hiç vermeyin şunun şurasında pazartesine ne kaldı ki?
bagkurlupeder
bagkurlupeder Gün önce
emmi birz ağırlığını koysa mı artık ??? idris'ten kalan asıl miras o sanki yamaç ve diğerleri için.
Mehmet Tonğ
Mehmet Tonğ 3 gün önce
Neh💘Yam
Ibo Samxorskiy
Ibo Samxorskiy 3 gün önce
Yamac ölmez yamac ölmez 💪
Hayri Akkuş
Hayri Akkuş 3 gün önce
her bölüm sonu yamacın arabada taranması sıktı aq,
Ferid Quliyev
Ferid Quliyev 4 gün önce
Eskiden fragmanlar : 01.12 Şimdi fragmanlar 00.50
Murat TOPTAŞ
Murat TOPTAŞ 4 gün önce
Geçen ki bölüm nerde kaldı. Nerden devam ettirdiniz. Eyleniyor musunuz bizimle
Sah Ro nes
Sah Ro nes 4 gün önce
Aga Vala ekip sesimi duydu 4 bölümdür ölü ruh canlansın diyordum bu defa heyecan doruğa cıktı beyaz Mercedes olayı var daha unutmadım diyordum gene hortladı 😁😁😁 11.bölüm şahane idi
Rəşad Xan
Rəşad Xan 4 gün önce
Azerbaycandan Selam.kac adam selamimi alacaq selam Turkiye.gelin komsu olaq
alone girl
alone girl 4 gün önce
Ah beyazıd.. ah beyazıd hürrem sultan sarayda bekliyor beyazıd
Deutschland Türkei
Deutschland Türkei 4 gün önce
Şu filmi artık paylaşın bekliyoruz :)
Hafızlık bir sevdadir Fi SEBILILLAH
Sıkıcı idi bu bölüm akın la efsun dizi oynadı resmen dalga geçer gibi
Perfect MaQa
Perfect MaQa 4 gün önce
len ilk sahneyi izleyin yamaçta hiç çizik yok Yamaç Abi Şifreyi DMden atsana
King Lion
King Lion 4 gün önce
Kochavuli ailesi muhteşem ucube
Perfect MaQa
Perfect MaQa 4 gün önce
Kaç Bölümdür Arabaya Kurşun Yiyorsun
Perfect MaQa
Perfect MaQa 4 gün önce
Yamaç Anladık Ölümsüzlük Ve Görünmezlik Şifresini Yazdın Ama O Kadarda Akılda Kalmaz Onlar
Coskun ÇINAR
Coskun ÇINAR 4 gün önce
Sayın senarist ve yönetmen . Yaprak dökümü ve Binbir gece gibi dizilerinden daha fazla entrika çevirdiniz ve çevirmeyi de çoğaltmaya başladınız. Siz seyirciyi aptal yerine koyarak bu son işiniz olan çukur dışında işleriniz izlenir mi sanıyorsunuz? Bi leyla mecnun dizisi tadını veremediniz. Haftanın bir günü zaplamak yerine bir dizi izleyek diyoruz diğer entrika dizilerini sevmediğimiz için. Onları entrikada geçtiniz!! yazık izlemek için ayırdığım 3 saate!!!!! çok yazık!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mrs.chilly
mrs.chilly 4 gün önce
Ay evet ya,bekleye bekleye sistim.Ha simdi bi aktion olcak diye diye kendimi avuttum ama en berbat izledigim en son 3 bölümden birtaneydi,ve gittikcede batiyo cukurlasti resmen dizi
Coskun ÇINAR
Coskun ÇINAR 4 gün önce
Yönetmen ve Senarist kara listeme girmiştir. Her yerde de afişe ederim sonraki işlerinizi izlemesem bile!
Cafer Aksungur
Cafer Aksungur 4 gün önce
Arkadas su diziye bir farklilik getirin artik karakuzular la baydiniz simdide hep ayni terane bu nedir saay onikiye kadar bom bos bir bolum.izlettiniz.
ucar can
ucar can 4 gün önce
Ya sabır deyip izlemeye devam ediyorum.. sabrımızın sonuna geldik.. insanların aklıyla dalga geçmeyin.. adam gibi senaryo.. gerçekci sahneler ve dialoglar çokmu zor kardeşim.. KOYUN yerine koymayın insanları.. bizi kaybetmeyin.. yazdığımı dikkate alıp geri dönüş yaparsanız daha detaylı anlatirim fakat ciddi kötüye gitmeye başladınız..
mrs.chilly
mrs.chilly 4 gün önce
Merak etme cogumuz ayni fikirdeyiz,berbattan berbat bir bölümdü.Yariya kadar anca izleye bildim,hep ayni entrikalar ihanet ve daha dogrusu bu bölümde kizlari bulmakla gecti.Diger bölümde akinin murtazaganin picligiyle gecer yada yücelin ve hain bulanamaz hepside aptal ve bunu yazan senarist onlardanda aptal ooldugu icin🤭
Mustafa Keskinçay
Mustafa Keskinçay 4 gün önce
Hani ekranlara çıkıp sayın senarist gökhan horzum seyirci bakışları çok olumlu memnunuz diyosunya nerde yaşıyorsun bu kafayı başrol oyuncusu bir kez bile işleri doğru gitmiyo yeni bölümde izledik cumali selim yamaç biri kazansın be hepsi tuzağa düştü yamaçı o kadar akıllı bi insan yaptın önce timsahın telefonuna tek gidiyo aptal bile tuzak olduğunu anlar pişirip pişirip önünüze sunmaktan bıkmadınmı akın ne alaka anlamış değilim aileden bahsediyorsun her dakka bi hayin çıkarıyorsun vartolunun başrolün önüne geçtiğini anlamadık zannetme ya diziden çıkar yada adamıda düzgün bir yola sok artık çukur diyosun azer elini kolunu sallayarak mahalleye arabalarla giriyo bu kadar aptal yerine koyma izleyiciyi idris koçovalı felç falan olduda bizimmi haberimiz yok intikam aldırıyosun farklı şekilde canlarını yaktiriyosun idrisi öldurenlerden biri bari ölseydi dişimi kıracam yamacı aptal düşmanlarını akıllı yapan bir senarist alkışlar sana GÖKHAN HORZUM 👏👏 daha ne saçmalıklar görecez bilmem yeter artık koca 1 sezon bitireceksin hiç bir halt yolunda gitmiyor birazda yolunda bir şeyler olsunki izleyici keyif alsın....bu arada ki ayrı yazılır....
hakan coşgun
hakan coşgun 4 gün önce
Neden böyle oluyor ??? En çok izlenen diziler yavaş yavaş bokunu çıkartıyor. Ayıptır bu ne saçma bir bölüm kaç saat arama ile geçti ve metin ile kemal neden kimseyi aramadı haber vermedi. Bir telefona yamaç elimde salatalık var hadi al eline tuzu gel dediler hemen kızları çukuru unuttu boş bölüm izlettiniz millete daha çok saçmalayın en çok izleniyoruz diye
Muhammed Yıldız
Muhammed Yıldız 4 gün önce
S.SOYLU Haklı gerçekten de lânet bir dizi bu çukur izleyiciyi ile dalga geçiyor lar e onlar sayesinde ayaktalar sizde koyun olmayın izlemeyin şu diziyi
Murat Destan
Murat Destan 4 gün önce
Bugün izlediğim en saçma bölümdü valla ruhumu daralttı bi kızlarla arada kaldılar adamlar gelip mekanını basıyor sen bi kızları bulmak için amma adrenalin yaptın senaristler 3 haftadır boş şeylerle uğraşıyorsunuz
ozdemir alihan
ozdemir alihan 4 gün önce
Rezillik.
Muharrem Atik
Muharrem Atik 4 gün önce
Senaris sıktııı aynı olaylardan ısıtıp aynı şeyleri seyretmeyelim
Davud Ibrahim
Davud Ibrahim 4 gün önce
Hay sizin yapacaginiz bolume. Dalqami geciyonuz oqlim
Eyyüp Şahin
Eyyüp Şahin 4 gün önce
ÇOK BOMBOŞ Bİ BÖLÜM OLMUŞ
Rhtyhmm DST
Rhtyhmm DST 4 gün önce
Kemal ölüyor... :(
Sercan Elmas
Sercan Elmas 4 gün önce
Mahsun geri dönsün artık!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fatma Gençay
Fatma Gençay 4 gün önce
Filmi ne hâle sokmuşlar saçma sapan yapmislar beye eski gunler nerede
Muharrem Atik
Muharrem Atik 4 gün önce
Öldür meyelim besleyelim
Muharrem Atik
Muharrem Atik 4 gün önce
Senaris sıktı artık
Fatma Karslı
Fatma Karslı 4 gün önce
Artık iyice saçmaladiniz sayin senaristler keske tadinda final yapsaydiniz vartolu dan fazla efsuunn ve akin ise yaramzini ve gereksiz bir suru insan toplukuguu var zaman kaybi olmaya basladi
Ömer Akkuş
Ömer Akkuş 4 gün önce
4 5 bölümdür hiç bişey anlamadim
mert demir
mert demir 4 gün önce
Ne araba kazasiymis aq
Fırat Sert
Fırat Sert 4 gün önce
Sultan anne yok mu ya dizide görünmüyor
Wtf WTFaev
Wtf WTFaev 4 gün önce
Really? " Yamaç Koçovali💥
Sonraki
Çukur 3.Sezon 11.Bölüm
2:16:19
Çukur 3.Sezon 10.Bölüm
2:20:27
Çukur 3.Sezon 9.Bölüm
2:22:20
Çukur 3.Sezon 8.Bölüm
2:17:38
Çukur 3.Sezon 7.Bölüm
2:16:04
Çukur 3.Sezon 5.Bölüm
2:17:06
Çukur 3.Sezon 6.Bölüm
2:14:49
Çukur 3.Sezon 1.Bölüm
2:29:58
Çukur 1. Bölüm
2:17:09
görünümler 9
Çukur 3.Sezon 4.Bölüm
2:24:33
Çukur 3.Sezon 3.Bölüm
2:18:36
Kadın 74. Bölüm 2. Fragmanı
0:58
görünümler 189 889
Her Yerde Sen 23.  Bölüm
2:23:08
görünümler 1 644 606