Karanlık

Çukur 3.Sezon 10.Bölüm Fragman

Çukur
Abone ol
görünümler 3 516 003
97% 34 330 830

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/cukur-detay?
Çukur'a Abone Olmak İçin → bit.ly/cukur-dd-sub
Koçovalılar, hayatlarının en büyük acısıyla karşı karşıyadır! Yücel’in oyunuyla Yamaç ve İdris Koçovalı’dan biri diğerini vurmak zorunda kalmıştır. Hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağı Çukur’da hakimiyeti Akın Koçovalı alırken, Baykal’ın kızı Efsun’un Çukur’a adım atması kartların yeniden dağıtılmasına neden olacak.
Senaryo: Gökhan Horzum
Yapımcı: Kerem Çatay, Pelin Diştaş Yaşaroğlu
Yönetmen: Sinan Öztürk
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Müzik: Toygar Işıklı
2. Yönetmen: Özgür Sevimli
Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay
Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu
Oyuncu Kadrosu
Yamaç: Aras Bulut İynemli
Sultan: Perihan Savaş
Yavuz: Salih Kalyon
Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil
Aliço: Rıza Kocaoğlu
Selim: Öner Erkan
Cumali: Necip Memili
Celasun: Kubilay Aka
Efsun: Damla Sönmez
Azer: Cihangir Ceyhan
Nehir: Hazal Subaşı
Akın: Burak Dakak
Damla: Hare Sürel
Ayşe: İrem Altuğ
Saadet: Boncuk Yılmaz
Medet: Mustafa Kırantepe
Metin: Cem Uslu
Kemal: Uğur Yıldıran
Meke: Aytaç Uşun
Karaca: Ece Yaşar
Timsah: Ahmet Melih Yılmaz
Cüneyt: Onur Yar
Zafer: Tankut Yıldız
Kutay: Lorin Merhart

#Çukur #ÇukurHerYerde

katma

 

21 Nov 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 80
Çukur
Çukur 7 aylar önce
"BENİM HAYATIMDA BAŞIMA GELMİŞ EN ACAYİP ŞEYSİN YAMAÇ KOÇOVALI"
Nubar Samıyeva
Nubar Samıyeva 2 aylar önce
EfYammmm 😍😍😍😍👍🏻Çukur ekranlara dönsede ağız tadıyla EfYam izlesek😍
Hasan Budak
Hasan Budak 3 aylar önce
wp1p fgvgggyyyggygygyggygyyguguguguguguguguyyuuw 1pw1pp1p fgvgggyyyggygygyggygyyguguguguguguguguyyuuw 19 W1pp1p1p1p fgvgggyyyggygygyggygyyguguguguguguguguyyuuw wpwppwpwpwpwpwpwpwppw 1919wp1pwpwpwpwpww Wwghghhiihijijuogughgbhbhbjjbjnnjknknknkjjkjk fgvgggyyyggygygyggygyyguguguguguguguguyyuuw wppwwpp1 w99q9q Dfdfgdgfgyhguuyuyyuuyuuihiuo fgvgggyyyggygygyggygyyguguguguguguguguyyuuw wpwppwpwpwpwpwpwpwppw Agygggyygyygug fgvgggyyyggygygyggygyyguguguguguguguguyyuuw wpwppwpwpwpwpwpwpwppw w9w00011091010919q Aartgfgghgugguguuyyuyyu fgvgggyyyggygygyggygyyguguguguguguguguyyuuw wpwppwpwpwpwpwpwpwppw w9w00011091010919q yuyuiuioiioi 11wlowowdtrtyftyytytyttutuututyuyuyuyuyiyiyiiyiyiy 011wlowowdtrtyftyytytyttutuututyuyuyuyuyiyiyiiyiyiy1 jhkiiuiuou 11wlowowdtrtyftyytytyttutuututyuyuyuyuyiyiyiiyiyiy gughuihhiijijihuhuhhu hjihkjiokuguhij fgvgggyyyggygygyggygyyguguguguguguguguyyuuw wpwppwpwpwpwpwpwpwppw p1p1p1 19w29 p1pqpqpqp fgvgggyyyggygygyggygyyguguguguguguguguyyuu wpwpp1o1p2wowwqpqpqpqpq 910w wqa9appqpwp
Gamer Boss
Gamer Boss 7 aylar önce
Efsuuuuun Bekle. Sana daha gerçekten acayip neymiş gösterip öğreteceğim? Efsuuuuun 💓
أمنه البارقي
Ne harika bir duyuru.
Ferdifon clup67
Ferdifon clup67 7 aylar önce
Artık televizyon da izleyecek kadar dizi sarmiyor Internet den ileri ala ala izliyorum
Hatice Baysal
Hatice Baysal 20 gün önce
Efsun yamaç başlıyor
Hatice Baysal
Hatice Baysal Aylar önce
EfsaNe
Hasan Budak
Hasan Budak 3 aylar önce
1jambon fgvgggyyyggygygyggygyyguguguguguguguguyyuu fgvgggyyyggygygyggygyyguguguguguguguguyyuu yfygyggyggyygguuugug 9w91 fgvgggyyyggygygyggygyyguguguguguguguguyyuu 011wlowowdtrtyftyytytyttutuututyuyuyuyuyiyiyiiyiyiy1 wpwp1p fgvgggyyyggygygyggygyyguguguguguguguguyyuuw
Fortnite'cı türk
Fortnite'cı türk 6 aylar önce
0:11
fdgdgfgg
fdgdgfgg 7 aylar önce
🖤🖤🖤
fdgdgfgg
fdgdgfgg 7 aylar önce
💜💜💜
fdgdgfgg
fdgdgfgg 7 aylar önce
❤️❤️❤️
Gizouuu
Gizouuu 7 aylar önce
Azer ölmesinnnn yaaaaa
Gamer Boss
Gamer Boss 7 aylar önce
Daha Çok Acayip'leşeceğim Efsuuuuun 😎
volkan çakkal
volkan çakkal 7 aylar önce
İyice sıktılar saçmalamaktan başka senaryo üreten yokki tadı kaçtı 15 bölüm 1 sezon 10 bölümü tırı vırı neymiş 2. Sezon 10. Bölümde yerim 2. Sezonunu 10 bölüm böyle boş sa son bölümlerde boş geçer boşa izliyoruz sizi belliki.. Ay yapım Ezel gibi Karadayı gibi içerde gibi diziler yapsa nerdee..
Özcan Aluçlu
Özcan Aluçlu 7 aylar önce
ikra YAKUP ♥️okul
kaan akyuz
kaan akyuz 7 aylar önce
YAMAÇA KIZ DAYANMIYOR SÜREKLİ ÖLÜYOR YEDEK STPENE GETRİMİŞLER EFSUNN NEHİR
sultan hummatova
sultan hummatova 7 aylar önce
Cukur evimiz yamac babamiz
yazqo Veliyeva
yazqo Veliyeva 7 aylar önce
Gelen-giden Yamaç'ı öpüyor aq
cüneyt soygan
cüneyt soygan 7 aylar önce
İyice saçmaladı. Demekki türkiyede 2. Sezondan sonra bir dizi izlenmez
cüneyt soygan
cüneyt soygan 7 aylar önce
Sinema izlensin diye yapıyormuş böyle eeee bizede gitmek düşer
İBLİSLER KRALİÇESİ
Azer ölcekmiiii
Mert
Mert 7 aylar önce
1.sezon konu:baykal,vartolu,uyuşturucu,yamaçın çukura gelişi + içerde tadı var biraz ilginç konular 2.sezon konu:karakuzular,çeto,mahsun,yetimlik,dağılma,birleşme yani iyi gibi 3.sezon konu:saçma düşmanlar,aşk,hapishane,vartoli,idris baba,boş yapmak,sıkıcı sahneler,sıkıcı karakterler,farklı kişilikte karakterler
Yusif Hesenov
Yusif Hesenov 7 aylar önce
Yamac nan efsun sevgli olsunlar❤❤❤
FIRAT YAVUZ
FIRAT YAVUZ 7 aylar önce
FİNAL NE ZAMAN
Эльнара Бабаева
Efsun İdrisin katillerinden biri
Эльнара Бабаева
NehYam❤
Statshi 00
Statshi 00 7 aylar önce
0.42 akşınmı????
Zehra Gucluer
Zehra Gucluer 7 aylar önce
O değilde bu efsuna ne kadar kötü makyaj yapılıyor ya kadının zaten göz altı morluklarina var bide yoğun kuyu bir far yapıyorlar resmen dayak yemiş gibi duruyor.
Dkm07
Dkm07 7 aylar önce
Senariste buradan selam söylüyorum arka sokaklardaki rıza baba veya hüsnü coban veya mesut komiser gibi oldu yamac ve cetesi ölmek bilmiyor
Tomris hatun
Tomris hatun 7 aylar önce
Yücel de bi ölsün bıktık artık heriften.
Tomris hatun
Tomris hatun 7 aylar önce
Yamaç Efsunla olsun Nehir gereksiz laubali.
SEMRAL KOÇOVALI
SEMRAL KOÇOVALI 7 aylar önce
Seyirciler : azer ile yamacı arkadaş yap Senarist : efsun yamac aşki
SEMRAL KOÇOVALI
SEMRAL KOÇOVALI 7 aylar önce
Hey azer olurse dizinin reytinqi duser azeri sevenler 1+ like atsın
SEMRAL KOÇOVALI
SEMRAL KOÇOVALI 7 aylar önce
Seyirciler: 2 si olurmu Senarist: neden olmasınn!!!
Sahil Bayramov Bayramov
Çukur evimiz
Serkan Fırat
Serkan Fırat 7 aylar önce
Bir dizinin b..ku nasil cikar gosteriyor burda yonetmen ve senarist..yucel i oldurmezsen basina bela olur...sacmalamaya basladi iyice dizi...
Furkan sevimm
Furkan sevimm 7 aylar önce
Oleyyy Azer ölmemiş
Erol Kizilkaya
Erol Kizilkaya 7 aylar önce
Bu dividen akin ve yucel ciksin. Ne olur
Oyun Müzik & Spor
Oyun Müzik & Spor 7 aylar önce
Çukuru halen istiyo musun :)
dadaş aslan
dadaş aslan 7 aylar önce
Yamaç samar oğlanına döndü iyice. Adam sanki çirkin gibi yakışıklı yüzünü bir göstermiyorsun be senarist.
mark mark
mark mark 7 aylar önce
جزائري مر من هنا.
Serkan Caglar
Serkan Caglar 7 aylar önce
Kapıyı Akşın mı açtı bana mı öyle geldi
Umut Özköse
Umut Özköse 7 aylar önce
Şu akin artık bi olsun ya
Eren Tekin
Eren Tekin 7 aylar önce
Akından Şüphelenecek Vartolu
EmRe yıldız
EmRe yıldız 7 aylar önce
İlişki Durumu Karışık E mi N mi ?
No SIKINTI
No SIKINTI 7 aylar önce
Sikmeseler bari yamacı
M
M 7 aylar önce
şu dizileri izleyinin beyni yok yeminle
xJinxKazama
xJinxKazama 7 aylar önce
daha yeni fark ettim, bu bölüm yamacin uyuyamamasi ile alakali. efsuna gidiyo 1 saat uyuyabilmek icin, fragmanda yerde yorgunluktan bayilip yerde öyle kaliyo, efsunun yanindada ayni. adam ölü gibi geziyo üniverste ögrencisi gibi uyku denen bi kavrami tanimiyo garibim.
ZülMaz bzç
ZülMaz bzç 7 aylar önce
Ben bıktım yamacin nehir ile efsun arasindaki yerine.
Gamer Boss
Gamer Boss 7 aylar önce
Efsuuuuun 💓 Yamaç
Perihan Akar
Perihan Akar 7 aylar önce
Efsundn nefret ediyorum kara kuru bisey.Hem Nehir boşuna diziye girmedi.Tabi Ki NehYam♡...
Ani Ani
Ani Ani 7 aylar önce
yaaa EFSUN la YAMAC COOOK YAKISIYOR. SEVGILI OLSUNLAR.
Kemal Efe
Kemal Efe 7 aylar önce
Uyandığımda Hayaller:Efsun Hayatlar:Şenol
Nuri__
Nuri__ 7 aylar önce
Dizileri bitiren bu aşk üçgenidir bununda boku çıktı
Serkan Serkan
Serkan Serkan 7 aylar önce
Yamaç 💗 efsun
Yummy Shooky
Yummy Shooky 7 aylar önce
👏🏻👏🏻👏🏻 efsyam ❤️❤️
Kronik Kararsız
Kronik Kararsız 7 aylar önce
Senaryoya kadın eli değdiği (Damla Serim) nasıl da belli, bir entrikalar 2 kadın arasında kalmalar filan. 😑🤦🏻‍♀️ gerçek Çukur bu mu emin değilim.
UĞUR iPEK
UĞUR iPEK 7 aylar önce
Yücel, senaryonun bu kısmında, eşini ve kızını öldürmeye gidiyor. Efsun' a tuzak kurup onu da yamaçla beraber ortadan kaldırıp, yamaç yücel ' i öldürecek Al sana senaryo😂🤣 Yani izlemeden öngörüyorum artık
ismet memmedov
ismet memmedov 7 aylar önce
Bu Akini sikdir eliyin,neyin nesidi bilinmir.
Yusif Hd
Yusif Hd 7 aylar önce
Efso bölüm olacak
şahlarzade d
şahlarzade d 7 aylar önce
Yücel çok sıkgı artık ya Biri size senaryoyu köpütür dediyse yapmayın kusucam artık🤢🤮🤮🤮
gizemli peri
gizemli peri 7 aylar önce
BOKUNU Ç I K A R D I N I Z
A K
A K 7 aylar önce
Yamaaaç biz seni cok seviyoruz 🥰🥰🥰🥰 -> like
Profil Delal
Profil Delal 7 aylar önce
KANALIM YENİ ABONE OLMAYI UNUTMAYIN LÜFEN
Necmettin Özdemir
Necmettin Özdemir 7 aylar önce
keske efsu yamaca tokat atsa
Fai qN
Fai qN 7 aylar önce
Ya bu Efsun azmış lighter lazımmış
Muhammet Arduç
Muhammet Arduç 7 aylar önce
Çukur izleyende ne bilim..
Fatih Tatar
Fatih Tatar 7 aylar önce
Gelen geçen yamacı öpme amacında hoşumuza gitti devam edin inş RTÜK bunada gelmez
Perihan Aktas
Perihan Aktas 7 aylar önce
Nehir cok cirkin be efsun bence daha guzel efsun der ben
Valentina Golman
Valentina Golman 7 aylar önce
Mantikli degil BU Film heycani yok
ManJavoB UZB
ManJavoB UZB 7 aylar önce
Yeni rapler yeni muzíklér bekliyuruz
Dd Fgg
Dd Fgg 7 aylar önce
አይ የሞች ከሞተ በጣም ይደብራል
papatyalar koparılmasın
Hazara kıyma yamaç ❤❤
yusuf mert özdemir
yusuf mert özdemir 7 aylar önce
Efsun yamacı hem vurup hem taciz ediyor ne alaka
Aytaç-Cengiz Bulut
Aytaç-Cengiz Bulut 7 aylar önce
Üçlü bir aşk hikâyesine hazırmısınız? Yamaç Nehir'i, Nehir ve Efsun Yamaç'ı seviyorlar.😉🙄
Alperen Gürbüz
Alperen Gürbüz 7 aylar önce
Yamaç dövüyodu Azeri yamaça noldu mk
Hacl Ozdemir
Hacl Ozdemir 7 aylar önce
Akin da akin ya sipa bebe saten bir kicik karekter birde tam uuyuz oluyoruz... herzman diyorum 1.60 boyu 50 kg 18 yasinda bunun heryeri piskopat olsa ne yazarrrr... remiziye oyle bir konusuyor ki sinir oldum koca adam sanki oglu emir veriyor... annesine pis pis konusuyor harbi kicik karekter, kulak cinlama felan onun kulagini koparir yerim... ben izlemeyi birakacam yemin olsunki bu akin ve yucel gebermese en yakin zamanda... pazartesi izlicem ve akin halen piclik pesinde ve oyle gotu boklu akin halen bir ders verilmediyse yuh artik
Haylaz Çocuk
Haylaz Çocuk 7 aylar önce
Su cumaliye bi iki bolum daha adam gibi bir rol verilmesin izlemicem cidden koskaca cumalı kocavali bir bolum mucize 5 bolum tırt
Hacl Ozdemir
Hacl Ozdemir 7 aylar önce
Vallah sogdum dizi den yamaci parcaladiniz adami herkesle dusman edecekler idris yuzunden... birde akin geldi sipa daha bebe ya akinin heeyerini piskopat gostersenizde komik durum koca adamlarla sanki 16 yasinda bir cocuk konusuyor. Sonra yucel bi gebermedi... ben bu pazartesi bakacam ve su bebe akin bi guzel sopa yemese ve yucel gitmese ben izlemeyi birakacam son 3 bolumde akin beni iyice sogutu dizi den
Ali 9
Ali 9 7 aylar önce
Bingöl / genç Bende bingöllüyüm
sara ys
sara ys 7 aylar önce
Ay efsun la yamaç olsun yaa
Sıla
Sıla 7 aylar önce
Eveeet yücel bile geldiğine göre mahsunu alabiliriz.
Zehra Qarayeva
Zehra Qarayeva 7 aylar önce
Benim hayatimda basima gelmis en acayip seysin yamac kocovali cok iyi ya
Muallime
Muallime 7 aylar önce
Bu bölum izlenir işte. Efsun ❤Yamaç
Sonraki
Çukur 3.Sezon 10.Bölüm
2:20:27
görünümler 4 500 000
Zemheri - Kalbimi Benden Aldın!
07:17
Sen Çal Kapımı 1. Bölüm
2:08:26
görünümler 2 600 000
Çukur | En Çok İzlenenler 6
20:32
görünümler 162 000
Çukur 9. Bölüm - Odam Kireç Tutmuyor
06:20
Bay Yanlış 3. Bölüm
2:08:10
görünümler 2 200 000
Çukur - Dövüş Sahneleri
35:11
görünümler 10 000 000
Çukur 3.Sezon 9.Bölüm
2:22:20
görünümler 4 200 000
Ece Mumay  - Ax Pişti Te Yar
3:44
görünümler 1 266 637