Karanlık

Çok Güzel Hareketler 2 | 1.Bölüm Tek Parça Full HD

Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)
görünümler 946 822
88% 10 348 1 292

Çok Güzel Hareketler 2, BKM Mutfak’ın ikinci kuşağından oluşan kadrosu ve Yılmaz Erdoğan’ın yönetimindeki atölyeden çıkan yeni skeçleriyle başlıyor!
6 bin başvuru arasından seçilen Çok Güzel Hareketler 2’nin ekibi, yaklaşık iki yıl boyunca sahne, senaryo ve oyunculuk eğitimlerinden geçti. Birbirinden yetenekli 22 gençten oluşan yeni ekip, sadece oyunculukları ile değil, kendi yazdıkları skeçleri ile de izleyenleri kahkahaya boğacak.
Genel Sanat Yönetmenliğini Yılmaz Erdoğan’ın, yapımcılığını Necati Akpınar’ın, yönetmenliğini ise Özge Toprak’ın üstlendiği Çok Güzel Hareketler 2, Kanal D’de!


► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu

► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

#bkm #yılmazerdoğan #çokgüzelhareketler2

Komedi

katma

 

10 Feb 2019

çok güzel hareketler 2çok güzel hareketler 2. kuşakyılmaz erdoğan ve çok güzel hareketler 2çok güzel hareketler bunlar 2çok güzel hareketler bunlar 2. kuşakyılmaz erdoğanbkm mutfakbkm mutfak videolarçok güzel hareketler bunlar tek parçaçghb skeçlercok guzel hareketler bunlarçok güzel hareketlerçghb 2. kuşakçok güzel hareketler 2 full hd izleçok güzel hareketler bunlar 2. sezon 1. bölüm

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 628
selami cakmak
selami cakmak 53 dakika önce
yorum yazan @suskun güzel bkm eski oyunculardan biri olup , eleştirmek için yazmıştır bilginize.
Ömer Yaşar
Ömer Yaşar 5 saatler önce
Ulan zaten olmamış bide yetmezmiş gibi yılmaz Erdoğanin boş yapmasını izliyoruz
Mustafa Çöloğlu
Mustafa Çöloğlu 6 saatler önce
Ahahahah hiç gülmedim :))
İsmail Levent Babacan
İsmail Levent Babacan 6 saatler önce
35:35'de ''ama hep güldür güldür olmaz ki'' repliği çok gereksiz olmuş..iki programı da severek izliyoruz sırf daha popüler diye diğerini taşlamaya gerek yok prim yapmak için..
Alişir İyidil
Alişir İyidil 7 saatler önce
Bence gerçekten başarılı bir genç kadro BKM nin diğer skeçlerini severek izliyorduk (izleyerek seviyorduk :)bu ekibinde o forma ulaşacağına inancımız tam. Kısa boylu olan efsane,sunucunun değiştirilmesi gerektiğini düşünüyorum. (Bilet fiyatları uygun olursa gelmeyi düşünüyoruz malum öğrenciyz )
ARDA GÜL
ARDA GÜL 7 saatler önce
26:36
ARDA GÜL
ARDA GÜL 7 saatler önce
1:30:52
Makbule Kaya
Makbule Kaya 10 saatler önce
Çok güzl ya çok beğndm bugünkü bölüm güncel olaylar çok beğndö
muhammed ırak
muhammed ırak 10 saatler önce
yılmaz erdoğanın şu lafı çok sinirimi bozdu ''bu ilk derste ağzıma esneyen çocuk nerdeyse kovuluyordu'' ya biraz egona hakim ol karşıdaki insanları küçümseme nerden geldiğini de unutma
제흐라
제흐라 10 saatler önce
çok iyiydi ya
Bermal Bermali
Bermal Bermali 10 saatler önce
ammavelakin tek kusur bu yilmaz in yerine ali sunalin olmamasi,, Allah tan bu kisimlari atlayabiliyoz you tube da,, canli izleyenlere sabir
Berkant Taştan
Berkant Taştan 11 saatler önce
Aga hangi gün çıkıyor bu
Ali Üçpunar Kangalları
Ali Üçpunar Kangalları 12 saatler önce
la sadece semtler arası çatışmayı izledim kötü dedim emeklerine sağlık güldür güldür daha güzel ama Türkiyedeki en iyi oyucular var diyebilirim gelecek için hatta şimdiden en iyiler sayılır mesaj da vermeye başlamaları daha güzel olmuş GÜLDÜR GÜLDÜR ile kıyaslayanlar için ikiside izlenir hele ki TV saçma diziler ile dolu iken
Senan Arifzade
Senan Arifzade 12 saatler önce
bu programla eski Cghb hatirasina kufur ediyorsunuz. Her sey tadinda kalmali. Azerbaycandan sevgiler
Bony Bon
Bony Bon 12 saatler önce
İlk bölüm beklentimin üstündeydi. Başarılarınızın devamını dilerim oyunculuklar falan çok iyi çok ince mimikleri iyi yapıyorlar kaliteli espiriler var hele ben Taner skeci çok iyiydi
Sıla Yazıcı
Sıla Yazıcı 12 saatler önce
diiptürkişveb
Yusuf Çağdaş Önder
Yusuf Çağdaş Önder 13 saatler önce
Sunucu dışında her şey çok güzel. Sunucu da geliştirilebilir
Kumral Oğlan
Kumral Oğlan 14 saatler önce
Cihan ikidebir çıkmasa daha iyi olcak😂😅
Muzaffer Eseroglu
Muzaffer Eseroglu 16 saatler önce
Son skeç okadar gercekki...
Soner Bozkurt
Soner Bozkurt 16 saatler önce
Hiyarli baba gelirse izlerim ;)
Emin Qurbanov
Emin Qurbanov 16 saatler önce
İnşallah ilki gibi olur
Kamur10 Sidal
Kamur10 Sidal 17 saatler önce
evet VARa gidiyoruz
müendiz müendiz
müendiz müendiz 17 saatler önce
Turkiye insani nedir ya? Fransa insani; almanya insani mi var mi? Bolmekten ayristirmaktan vazgecmediler
aSosyaLpsikoLog
aSosyaLpsikoLog 17 saatler önce
Recep ivedik tadın da!
No Min Woo
No Min Woo 18 saatler önce
Herkes Eser,İbrahim,Oğuzhan,Şahin,Murat,Ersin falan filan diyor.Ama arkadaşlar yeni yüzler de görmeliyiz.Onlar artık bir oyuncu oldular zaten.Çırak olmaktan çıktılar.Bence bunlar da çok yetenekli.Nasıl şiveler,taklitler yapıyorlar Allah aşkına bir bakın.Evet eski ÇGHB özleniyor.Ben de özlüyorum.Ama o bitti gitti.Bu insanlara da alışacağız.Ben hepsini çok sevdim.En çok Evliya ve Atakan.Ha bir de yeniliklere açık olun ;)
Celine Korkmaz
Celine Korkmaz 18 saatler önce
😄😄😄😄😄😊😊😊😊😃😃😃😃
Enes Selçuk
Enes Selçuk 18 saatler önce
En iyi skec psikolog
taylan safja
taylan safja 20 saatler önce
babadan uzun degajjjjj:)))
İlahe Memmedzade
İlahe Memmedzade 20 saatler önce
1.53 aglattiniz
Muhammed Yilmaz
Muhammed Yilmaz 20 saatler önce
Hersey iyi güzel, ama şu sunucunun tarzı olmamış sanki ya, eser gibi daha canli daha hareketli olsa daha güzel olur diye düşünüyorum. Çünkü bütün oyuncular skeçler heyecanlı ve çok motivasyonlu, sonra birden bu sunucu geliyor yine ve bütün atmosfer duruyor... saygılar
zeynep çalı
zeynep çalı 20 saatler önce
Hiç sevmedim hiçde beğenmedim eski oyuncuların tadı başkaydi nden değişdirdiler ki
Fatih Ünal
Fatih Ünal Gün önce
Cok guzel hareketler-2 bence 1. yi misliyle gececek. Eger 1. bölüm böyle güzel ise, gelecek bölümleri tahmin edebiliyorum. Her bölüm daha güzel olacaga benziyor. Cok yetenekli gencler var. Evliya, Hamza, Fatih cok basarili.
Berkay Kuneri
Berkay Kuneri Gün önce
26:23 Oğuzhan Zeynep :')
Mert Ekmekci
Mert Ekmekci Gün önce
Ceyceyin abisimi bıyıklı
Z.Z.Z B.
Z.Z.Z B. Gün önce
Hic Komik degil.
Tuğba Gökalp
Tuğba Gökalp Gün önce
çok özlemişim herşey çok güzel iyiki başladınız başarılar:)
net.d
net.d Gün önce
uefa dan önce şampiyonlar ligine var ı getiren çghb ekibi :D
Mahmut SAHINOGLU
Mahmut SAHINOGLU Gün önce
1:06:22 "maç atalım" kelimesi sonradan eklenmiş bunu neden söylüyorum bilmiyom ama dikkatimi çekti :)
VARMIYIM YOKMUYUM
ne kadar boktan hareketler bunlar bir daha olmasın birdaha olmasın başlamasın mutfakta başlayacaksa tuvaletteee
dream catcher
dream catcher Gün önce
Bu video ile sizi ilk kez izliyorum. Biliyorum 10 sene sonra ünleneceksiniz. Emeğinize sağlık
ForgetfullPh 173
ForgetfullPh 173 Gün önce
yahu 1. kuşağın ilk bölümünden cok daha iyiydi , biraz şans verin 😂😂
ibrahim aylar
ibrahim aylar Gün önce
Hay reklamınızı si...
Lütfiye Özkan
Lütfiye Özkan Gün önce
cemile canyurt oyunculuğunu o kadar çok beğendim ki.. efsosun efso
CumaLi Kaya
CumaLi Kaya Gün önce
Alt yapı Ekibi muhteşem 3 Lü olur ..saqlamlar hak yemeyin :)
Hamza Tehçi
Hamza Tehçi Gün önce
1:52:33 aga bee
gizemli ceset
gizemli ceset Gün önce
very important person bunu da beynime kodlamak adına yapıyorum..
Berk Yılmaz
Berk Yılmaz Gün önce
1:11:50 yılmaz erdoganın önündeki bayan FBI ?
Ben u Sen
Ben u Sen Gün önce
Hayırlı olsun çok güzel hareketler bunlar güldür güldür başladı ❤️💕🥰
Deli Dumrul
Deli Dumrul Gün önce
1.48 deki sikeç ağlattı be
Emre Arslan
Emre Arslan Gün önce
Evde izlerken alkışladım :) muhteşemdi ÇGHB eskisi daha iyidi falan geç beğeni için yazılan saçma sapan yorumlar muhteşemdi yüzümden tebessüm düşmedi bazı yerlerde kahka attım gayet güzel olmuş emeklerine sağlık adamlar 2 senedir bunun için hazırlanıyor diyor bazı izleyenler eskisi daha güzeldi bence 2 side çok güzel yani 1 de 2 de muhteşem
World Music
World Music Gün önce
08.12 deki erkek Ismail ege sasmaza benzetdim
Cihan Kaba
Cihan Kaba Gün önce
E olmuş bu. hatta ilkinden bile iyi olur gibi.
Deli Dumrul
Deli Dumrul Gün önce
şarkı mükemmel sesler mükemmel
i have a drill
i have a drill Gün önce
atakan celiki yesil cam oyuncusu yildirim onala benzettim
Merve Gül Aksoy
Merve Gül Aksoy Gün önce
Ya bu son skeç aşırı güzeldi, oyuncu kadrosu da harika. Sahneye alıştıkça daha iyi olacağına yüzde yüz eminim. Çok başarılar🙈
Alp GÜNAYDIN
Alp GÜNAYDIN Gün önce
44:31 soldaki kızın instagram adresine baktım da makyaj ekibi gerçekten harika iş çıkarmış
DeCCaL
DeCCaL Gün önce
İlk skeçi izledikten sonra hayal kırıklığı ile videoyu durdurup yorumları okudum. Bölümün tamamını izlemek istemiyordum (ön yargılı davranarak) ancak yorumlarda ÇGH 1 ilk bölümlerini hatırlatan arkadaşlar sayesinde tamamını izledim. Yılmaz erdoğana hayran insanlar olduğu gibi şahsını sevmeyen insanlarda var ve bunlardan biri de benim. İlk bölüm olmasına rağmen çok iyi performans sergilediniz çocuklar. Hepinizi tebrik ederim. Başarılarınızın katlanarak devam etmesi dileğimle. 👍🏼
sidenur töre
sidenur töre Gün önce
1. Ve 3. Skeç bence çok iyi 4. Skeç iyi Ve son skeçe de bayıldım. Helal olsun gençlere. Bu bölümden beğendiklerim. Eski izleyici olarak beğenilerim. Bu güzel genç oyuncuların heyecanından ötürü izliyorum bu arada. Hocaları bence çok güzel hareket etmiyor.Hee öyle hareket etmese böyle projeler de vermezler sanırım bu da ülkenin mevcut sorunu.
Entel Feridun
Entel Feridun Gün önce
Cemile çok iyi oyuncu ya, eskilerden Ayça'ya benzetiyorum oyunculuğunu, rolü yaşıyo resmen.
RYTA AKAN
RYTA AKAN Gün önce
O kaça :D
Ahmet Büyük
Ahmet Büyük Gün önce
Bir yerden Ersin Korkut'un çıkmasını çiii çivvv yapmasını sadece ben mi bekliyorum?
TÜRK MÜHRÜ
TÜRK MÜHRÜ Gün önce
Kimse eskisi gibi değil falan filan yapmasın eskisi gibi olacak diye bi garanti vermiyolar zaten fakat güldür güldürden daha iyi daha eğlenceli güldür güldür gürültüden başka bişey değil Çağlar çorumlu hariç bişey yok güldür güldürde
AVATARİA DİZİ
AVATARİA DİZİ Gün önce
Cüce olan efsane yaaa efsane espiriler cikicak
hell hound
hell hound Gün önce
Saçmalıyosunuz hepiniz. Ay eski kadro yok ay eskisi gibi değil. Lan siz ilk kuşağın ilk bölümünü izler izlemez mi alıştınız oğuzhana, esere, hıyarlı babaya ona buna? Bunları bi kere izledim başkası da yerlerini tutmaz diye 2 saatte mi karar verdiniz? Allah aşkına laf yapmak için konuşmayın ya. Kasılmayın, yaslanın arkanıza alın atıştırmalığınızı rahat rahat izleyin, izleyerek sevin sonra severek izlersiniz ;)
hızır akyıldız
Sunucu iptalll😼ruhsuz
Murat Kaya
Murat Kaya Gün önce
Sunucu çok kötü
Tayfun YÜKSEL
Tayfun YÜKSEL Gün önce
çok güzeldi tebrik ediyorum kardeşlerimizi :)
Serhat C. Özünal
Çok önyargılı yaklaştım ama bu kadar bayılacağımı düşünmezdim.
gokhan kaynak
gokhan kaynak Gün önce
Lezzetli yemek cikan mutfak her daim sevilir. Bu mutfagin sevilip sevilmeyecegine kara verecek olan seyircidir. Orada bulunup her seye alkislayan seyirci kistas olamaz. Gosterilen emege tabi ki saygi duyuyorum, fakat seyircinin beklentileri hep bir cita uste cikiyor unutulmasin.
Fatmanur Günlemiş
Atakan efsane🖤
dyla
dyla Gün önce
Çok komik olmuş 😂
Samet Çakmakçı
Şu embesili sunucu yapmayın ya eser nerdeeeee bu embesil nerdee
Gamze Ateş
Gamze Ateş Gün önce
Skeç biterken çalan şarkıyı söyler misiniz
Kerem Yılmaztürk
ekip çok sağlam bu kadar beklemiyodum
Atila Hun
Atila Hun Gün önce
Skeç kalitesi mükemmel
Dark Side
Dark Side Gün önce
Haahahah hep güldür güldür olmaz ki 😂😂
Genç REKLAM
Genç REKLAM 2 gün önce
2 sene çalışıp Güldür güldür e yaklaşamamışlar bile. Dekor '0'
Fatih Ay
Fatih Ay 2 gün önce
Tek kelimeyle harikulade... On numara beş yıldız..... Bu ekip çok iş yapar, Helal olsun yılmaz hoca, daha ilk bölümden hayran oldum. Ayrıca adım Taner skecinde çok duygulandım, hele skeç bitiminde seyirci bayan gözyaşı döküyordu,, Ya senin kalbin ne kadar güzel be kardeşim ne kadar duyarlısın , Helal olsun sana..
Mehmet Murat Şahin
Mehmet Murat Şahin 2 gün önce
cringelendim. mizahı acilen bırakmalısınız!
kadir karakuzu
kadir karakuzu 2 gün önce
Acayip güzel bir ekip yılmaz abi
Kaan ile Paylaşımlar
10 Yıl sonra yine karşınızda demesi bile değişik bir his. Zaman gerçekten hızlı geçiyor...
Barney Stinson
Barney Stinson 2 gün önce
Güldür güldür 2
Önder SÜLÜK
Önder SÜLÜK 2 gün önce
Çok tırt tutma ihtimali zayıf 2 bölüm sonra kalkar....
ghost rice
ghost rice 2 gün önce
Yeni oyunculara alışmak değil ki konu önemli olan gülmek ben hiç beğenmedim guldugum sahneler o kadar az ki malesef çok kötü
asl gry
asl gry 2 gün önce
Kısa boylu olan adam yani hamdi kolanya cumhuriyeti n deki uzaylı sonradan imam olan değilmi ya😂😂😂
Magandos TV
Magandos TV 2 gün önce
ilk bölüm olmasına rağmen çok iyiydi başarılar
yanhesap
yanhesap 2 gün önce
belki zamanla skeçleri, oyunculuğu toparlayabilirler ama kayık tiplerinin şekle gireceğine hiç umudum yok. bir iki istisna dışında yüzlerine bakılamıyor. kaç yıllık yeşilçam tarihinde bir İlyas Salman yetmişti. bir düzünesiyle ne yapılır bilemedim.
ümit büyükkoyuncu
orda bir uğur yücel var:)çok yetenekliler
NEJDET GÜLER
NEJDET GÜLER 2 gün önce
Türkiye insanı diyor,Türk demekten aciz Türk demenin ne kadar kapsamlı olduğundan habersiz hala televizyonlarda boy gösteriyor...
Recep Malay
Recep Malay 2 gün önce
alt yapıdakiler normaldekilerden daha iyi la
Osman Dağ
Osman Dağ 2 gün önce
şu semtsel dönüşüm skecinde oynayan sarışın çocuğu fikirtepedenmi getirdiniz , bu kadar iyi rol yapamaz diye düşünüyorum.
Vüsal Mexkalon
Vüsal Mexkalon 2 gün önce
yok bu oladı bence nerde Oğuzhan nerde İbrahim nerde yok gardaş olmamış bu arada MAĞUSADAN SELAMLAR AZERBAYCAN TÜRKİYE
Mehmet Saka
Mehmet Saka 2 gün önce
1:53:08 EFSANE.
ilahi ediz bey
ilahi ediz bey 2 gün önce
eskisinin yerini tutmaz arkadaşım abartmaya gerek yok ama şuanki TV de belki de en iyisi adamsınız lan siz
Şengül Cennet
Şengül Cennet 2 gün önce
1:45:10 'daki skeç çok güzeldi.
erol topel
erol topel 2 gün önce
Yolunuz açık olsun
nizamettin can turaş
18.23 te değiştirilen şive değil ağızdır.
Serdar Sadıç
Serdar Sadıç 2 gün önce
eski tat yok belki ama çok tuhaf sürükleyici sonuna kadar izlettiriyorlar hem düşündürüp ara ara güldürüyorlar ileriki bölümlerde daha da tecrübe kazanıp daha çok keyif verirler kanımca
Sevinç Özcan
Sevinç Özcan 2 gün önce
Önceki cok guzeldi simdikileri hic begenmedim
Ahmet Ak
Ahmet Ak 2 gün önce
evliya çghb 2 nin ibosu olacak.
Sonraki
Cem Yılmaz 2008 tek parça
2:54:00
görünümler 507 000
Father vs Son: The Fight (Part I)
6:54
görünümler 1 124 649
Conan & Nick Kroll Teach A Sex Ed Class
5:59
Ventajas De Salir Con Un Feo
5:01
görünümler 586 801
Dating with Footnotes: Valentines Day
2:25