Karanlık
No video :(

Çarpışma 1. Bölüm Fragman

Çarpışma
Abone ol
görünümler 660 073
97% 8 313 212

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/carpisma-detay?utm_medium=referral&utm_source=youtube&utm_campaign=carpisma&utm_content=detay
Çarpışma'ya Abone Olmak İçin → bit.ly/carpisma-dd-sub
Kadir Adalı, karısı ve kızını bir terör eyleminde kaybetmiştir. Olanlar yüzünden büyük bir suçluluk duymaktadır ve çok acı çekmektedir. Acıdan yaşamdan vazgeçme noktasına gelen Kadir, sebep olduğu araba kazasıyla farkında olmadan hayatının bütün akışını değiştirecektir. Kazaya dört araba, dört hayat, dört insan karışır…
Senaryo : Ali Aydın
Yapımcı : Kerem Çatay-Pelin Diştaş
Yönetmen​ : Uluç Bayraktar
İdari Yapımcı : İsmail İçen
Dizi Müzikleri: Toygar Işıklı
Oyuncu Kadrosu
Kadir: Kıvanç Tatlıtuğ
Zeynep: Elçin Sangu
Veli: Onur Saylak
Cemre: Melisa Aslı Pamuk
Kerem: Alperen Duymaz
Haydar: Erkan Can
Selim: Mustafa Uğurlu
Meral: Merve Çağıran
Belma: Rojda Demirer
Demir: Hakan Kurtaş
Galip: İsmail Demirci
Aslı: Sevtap Özaltun
Serpil: Gonca Cilasun
Ömer: Yıldırım Şimşek
Aylin: Gökçen Çiftçi
Deniz: Merve Nil Güder

katma

 

9 Nov 2018

çarpışmaçarpışma dizisiçarpışma dizi oyuncularıçarpışma fragmançarpışma bölümay yapımkıvanç tatlıtuğelçin sangualperen duymazmelisa aslı pamukÇarpışma 1. Bölüm Fragman

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 084
Ayşe ÖZTÜRK
Ayşe ÖZTÜRK Gün önce
Merveee❤🖤
İnci Deniz
İnci Deniz 10 gün önce
Seneryo çok saçma olmuş bu kadar da tesadüf olamaz.
Malazgirt 1071
Malazgirt 1071 16 gün önce
feto yapimi dizi ,sadece ahmaklar kanar
Umut Bulut
Umut Bulut 16 gün önce
Ulan mükemmel bir macera başlıyor 1 yıl sonra bakarım bu yoruma
Anakonda Sever
Anakonda Sever 16 gün önce
Film reklamları mı hmm
Hasan Öztürk
Hasan Öztürk 21 gün önce
sonunda izleyecegimiz güzel bir proje ve mükemmel oyuncu kadrosu ...
Yunus ARDIÇ
Yunus ARDIÇ 21 gün önce
bole saçma bir senaryo yok. artık aşın aşın şu standart 20 yıldan kalma senaryoları. ne bu böyle merdivenden iniyor aa yanlışlıkla kızı bıçaklıyor. çocuklar gülüo artık bole senaryolara. ne lan bu güzel dizi yapmışsınız yapıt olarak ama senaryo hiiiiç gerçekliği yansıtmıyor. aldığınız paralara yazık bee. Biraz gerçeklik katın artık şu dizilere. bu diziyi daha gerçekçi yapsaydınız başyapıt olurdu. inşallah gelecek bölümler aynı saçmalıklarla dolu olmaz. 4 araba aynı yerde kesişiyor aaaaa çookk başarılı gerçekten...
Bigga Muffin
Bigga Muffin 21 gün önce
is this serie on netflix?
M.S.G.
M.S.G. 21 gün önce
İlk bölümden bu ne aksiyon aq bi durun bu arada king is back
Tutz 70
Tutz 70 22 gün önce
bolt pilot dedi aklima cumali geldi...
Gokhan Aga
Gokhan Aga 22 gün önce
00:04 adını bilen
miray erdemir
miray erdemir 23 gün önce
2.ci bölümün fragmanını verin artk🤣
Ebrar Bolat
Ebrar Bolat 23 gün önce
Kadro şampiyonlar ligi abi
Yusuf Soylu
Yusuf Soylu 23 gün önce
Harika bir film Izlemeyen,izlettirmyen çok şey kaybeder söyleyim
Silke Rehm
Silke Rehm 23 gün önce
Ay yapimimi?
jiyan reben
jiyan reben 23 gün önce
Çok mükemel bi dizi oyuncu kadrosu çok sağlam
Cumali KOÇOVALI
Cumali KOÇOVALI 23 gün önce
#Çarpışma
Kenan Zeynalov
Kenan Zeynalov 23 gün önce
bu ne lan aktiyor kadrosu super
uzaylı messi
uzaylı messi 24 gün önce
Olum biz bold pilot diye bir dizi izlemeye geldik araya çarpışma diye bir dizi girdi aq
Bahtiyar M
Bahtiyar M 24 gün önce
DİKKATTTTTTTT allah aşkına yonetmene sesleniyorum . saçma sapan çatışma sahnelerini azaltın 1000 mermi sıkılacağına 10 mermi sıkılması benim içiin daha inandırıcı oluyo daha zevkli oluyo. biz kurlar vadisini izlerken 10 bölümde bir kere bıcak çıkardı meydana bir bogaz kesilirdi 20 bölüm onun hecanını yasardık . ne zamanki vadide silahlar arttı çatışmalar çogaldı 1000 lerce mermi bir sahnede yakıldı dahada izlemedik diziyi kabak tadı vermeye başladı artık. onuüçün size tavsiyem gereksiz gerçek dışı çatışma sahnelerini azaltın .sadece bir tavsiye.
b97 channel
b97 channel 24 gün önce
Fragmandan sonra çıkan filmde furry filmindeki teaser ı çalmışlar
Fragman TV
Fragman TV 24 gün önce
KANALIMDA 2. FRAGMAN MEVCUT İZLEYİNİZ.
SkyWonder
SkyWonder 24 gün önce
kıvanç tatlıtuğ gibi rol yapan bi adam var mı ya :)
MEHMET BACINOĞLU
MEHMET BACINOĞLU 25 gün önce
Tüm dizileri sollayacak
Fatma Yıldırım
Fatma Yıldırım 25 gün önce
Dizide çalan ingilizce şarkının adını bilen ?
Serpil Aydogan
Serpil Aydogan 23 gün önce
White lion when the children cry elcin sangunun ağladı sahnede caldi
Elmira Letifova
Elmira Letifova 25 gün önce
Süper bir dizi😊
Kuzey Tekinoğlu
Kuzey Tekinoğlu 25 gün önce
anlış insanlara adanmış güzel hayallerimiz vardı. özlediniz mi beni? =)
Anar Rzayev
Anar Rzayev 25 gün önce
Ay yapım en güzel diziler sende bide toygar işikli şarkilarini ozlemişdim
Gozel Orucova
Gozel Orucova 25 gün önce
Ay yapim dizileri superr
Günhan xSoutHerN
Günhan xSoutHerN 25 gün önce
adam bi tokatta allahına kavuşturdu kadını :D
єяєи TV
єяєи TV 25 gün önce
Pek fazla karılı kızlı olduğu için 10 üzerinden 5 veriyorum
Shirin Nurgeldieva
Shirin Nurgeldieva 25 gün önce
Cok cok guzel dizi👍
Demet Karadana
Demet Karadana 25 gün önce
Aynen favorilerim arasına girdi
Dilek. &
Dilek. & 25 gün önce
Kıvaç tatlituğ Onur Saylak muhteşem kadro
NAFSEM OL yarem
NAFSEM OL yarem 25 gün önce
yaaa cok guzel dizi super❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍
Demet Karadana
Demet Karadana 25 gün önce
Aynen acayip güzel👍👍👍
Hüseyin Antalyalı
Hüseyin Antalyalı 25 gün önce
Arkadaşlar 1 ay içinde 500 bin olalım çığ gibi büyüyelim
gyeskdk yejrj
gyeskdk yejrj 25 gün önce
kızla annesi öldü 😢😢 yani maçtaki kadirin karısıyla kizi
Demet Karadana
Demet Karadana 25 gün önce
Evet ya ..... Orda kendimi tutamadım varya çok duygu yüklüydü
kirik hayaller
kirik hayaller 26 gün önce
Sari komutanimiz vardi simdi sari komserimizde oldu SOZ IZLELEYENLER BURDANI
Fırat Tastan
Fırat Tastan 26 gün önce
Kadro mükemmel Birader...
Havin Oğur
Havin Oğur 26 gün önce
Kivanc ile elçin çift olmayacakmiydi dizide karı kocaları var bunlarin
Lokum Medya
Lokum Medya 26 gün önce
#Rez Alın Kıvanç Tatlıtuğ Nirvanaya Çıkmaya Geliyor
Ben Tek Siz Hepiniz
Ben Tek Siz Hepiniz 26 gün önce
Bende bu diziyi sevdim. Ama Muhteşem İkili dizisi içinde böyle dediniz ama dizinin reytingleri 5 üzerine çıkamıyor. 4 aşağı düşerse eğer Muhteşem ikili bitebilir ve aynı sonuç bu diziye de yansıya bilir.
Ben Tek Siz Hepiniz
Ben Tek Siz Hepiniz 26 gün önce
Bende bu diziyi sevdim. Ama Muhteşem İkili dizisi içinde böyle dediniz ama dizinin reytingleri 5 üzerine çıkamıyor. 4 aşağı düşerse eğer Muhteşem ikili bitebilir ve aynı sonuç bu diziye de yansıya bilir.
Rovshan Guliyev
Rovshan Guliyev 26 gün önce
Çarpışma dizi Duvar Kağıtları uygulaması >>>> play.google.com/store/apps/details?id=com.roshenapps.carpismadizi
NİCOMEDİA TUBE
NİCOMEDİA TUBE 27 gün önce
Perşembeye koydularsa büyük hata yaptılar. Başlamadan bitti sayın. Meraktan kimse izlemez daha sonra tekrarına bakarım derler. Perşembe yoğun gün kılay sıyrılamazlar bence.
AdamSalai215
AdamSalai215 27 gün önce
Keşke Perşembe yapmsssydilar Bir zamanlar Çukurova var
Zhannur Mukhamethalieva
Bence tutar ))
Mücahit B.
Mücahit B. 27 gün önce
Baya iyi gibi..
Ülvi Quluzadə
Ülvi Quluzadə 27 gün önce
ayyapım yampışsa güzel olucak😁❤️😍
ANAR TV 0079109066868 MUSTAFA SANDAL
Harika dimi ay yapimi?beyenenllar burdamsniz?
Emre Özbay
Emre Özbay 27 gün önce
Gelmis gecmis en iyi diziler: Kuzey Güney Ezel Cukur Söz Digerleri yalan
Semih Atalay
Semih Atalay 27 gün önce
Suskunlar izlemeden konuşma.1 numaram benim .
ASK55
ASK55 28 gün önce
Ayni cukur ve icerde gibi carpismis iki dizi olmus
Semra Sevmez
Semra Sevmez 28 gün önce
Böyle uzun firatmanya görmedim
Vartosuz Sadettin yani Salih
Benim kadar karizmatik olamaz bu kivanc bey sadeti kurtarayim sanada gelecem kivancigim merak etme
Mel B
Mel B 28 gün önce
Efsane Dizi ♥️
Ayfer Demirer
Ayfer Demirer 28 gün önce
Kadro çok pahalıııı
KADİR ADALI
KADİR ADALI 28 gün önce
SON 2 GÜN
Yunus Emre Totan
Yunus Emre Totan 28 gün önce
Tribüncülere selamlar.. 👊👋
Ekram Yusef
Ekram Yusef 28 gün önce
I’m so excited !!!
Ekram Yusef
Ekram Yusef 28 gün önce
Omg
Bilal Agalarov
Bilal Agalarov 28 gün önce
basdaki fragman diziden sonrasi film denmi? 🙄
Илона Оруджова
defnenin omeri de ola burda
Achitei IONELA
Achitei IONELA 28 gün önce
Faci laba?
Çetin Arpacı
Çetin Arpacı 29 gün önce
DİZİ TUTAR
Mahmut Akpınar
Mahmut Akpınar 29 gün önce
Manyak bir diziye benziyor izlenir kıvanç varsa
Asım Çiloğlu
Asım Çiloğlu 29 gün önce
Gabaglar
Ceyhun Mamedov
Ceyhun Mamedov 29 gün önce
Kalite kokuyor
Aykut Morkoç
Aykut Morkoç 29 gün önce
Hadi hayırlısı olsun
Αικατερίνη Μπαλτζάκη
💥💥💥ELCIN 💥💥💥CARPISMA💥💥💥GOOD LUCK MY QUEEN,ALL WITH YOU💥💥💥
mehmet ürünker
mehmet ürünker Aylar önce
bir zamanlar cukurova muhtesem ikili ve carpısma aynı gün cok mantıklı
Avlu Dizi
Avlu Dizi 28 gün önce
Ve avlu
United United
United United Aylar önce
eveeet bold pilot geliyor bi cukurdan geliyor bi carpismadan geliyor geliyorda geliyor araliga kadar geliyor)))
Reşay Yıldızhan
Reşay Yıldızhan Aylar önce
Elcin sangu sagalarda sonunda ❤
Alper
Alper Aylar önce
Bold Pilot geliyor, Loris Karius geliyor
Ela Çiçek
Ela Çiçek Aylar önce
Elcin icin izliyorum sadece
Ela Çiçek
Ela Çiçek Aylar önce
Elcin baris sıkıcı oluyordu habire ayni dizide olmalari kivAnc elcin de sıkıcı oluyor habire aynı dizi
Lamia SL
Lamia SL Aylar önce
Sekiz geri dönüyor galiba👍
mehmet furkan topan
Perşembe gününü iple çekiyorum vallahi..
Emine Emir
Emine Emir Aylar önce
Bir çukur etmez ama güzel dizi
Doctor Badmallow
Doctor Badmallow Aylar önce
Perşembe saat kaçta
Abde Ssamad
Abde Ssamad Aylar önce
Looks interesting i like it
Ayks Kyseri
Ayks Kyseri Aylar önce
Wowww😍
Sinan Kuyruk
Sinan Kuyruk Aylar önce
Ay yapım yaptığının işi iyi biliuyorsun
Oguzhan Akçakaya
Oguzhan Akçakaya Aylar önce
Bı Kuzey fırtınası değil
muhteşem ikili çukur kertenkele yeni gelinbahtiyar.
çarpışmayı cumaya alın cumartesi yeni gelin oynasın
seref dursun
seref dursun Aylar önce
bu filmle işimizvar arkadaşlar haydı hayırlı olsun hepimize
Ozlem Yildiz
Ozlem Yildiz Aylar önce
Elçin sangu varsa her dizi guzeldir
EWEG - YUNUS
EWEG - YUNUS Aylar önce
Perşembe günü olmasına üzüldüm keşke salı günü olsaydı
Alparslan Ulusoy
Alparslan Ulusoy Aylar önce
Aynen
Emrah YILMAZ
Emrah YILMAZ Aylar önce
Biraderrrr
ÖzayTahaHD
ÖzayTahaHD Aylar önce
Oyuncu Kadrosu Mükemmel Valla Nerede Güzel Dizi Var Orda Ay Yapım
Nmt K
Nmt K Aylar önce
Perşembe bizim hikaye var ❤️❤️asla bakmam
Emel Ik
Emel Ik Aylar önce
Oyuncular baya iyi
Nazlı gülaçan
Nazlı gülaçan Aylar önce
Elçin sangu Kim gözünüzü seveyim ya neyse Kıvanç var mecbur izlicez
Ayan Sekerova
Ayan Sekerova Aylar önce
bu ne ya yeni diziler hepsi cuma çarşamba başliyor hangisine bakiyim şaşirdim.
Julia Stefanova
Julia Stefanova Aylar önce
İşte buu ya en güzel oyuncular burda sabırsızlıkla bekliyoruz🎀✨😊😊😊😊🔝🔝🔝🔝🔝🔝
Murat Mmurat
Murat Mmurat Aylar önce
Bekliyorum😉😉😉😉
nurlan nurlan
nurlan nurlan Aylar önce
Bemce güzel dizi olicak
Korean Birlik
Korean Birlik Aylar önce
Oyuncu kadrosuna bayıldım ya mutlaka izliycem❤️❤️
Turane Memmedova
Turane Memmedova Aylar önce
Kim bilir ne zaman baka bileceyiz ?? O kadar heyacanla bekliyoruz ki ??
Nubar MM
Nubar MM Aylar önce
Renkli diziler yok artik. Aski memnu gibi. Hep bi grii hep bi karanlik asmali kesmeli.insanin ici karariyo
Nara Mrs.
Nara Mrs. Aylar önce
Kivancin en iyi ve en guzel rolu Aski memnudaydi. Digerlerinde sanki cok aqressiv mi ya ne. Daha onceler daha cok beyeniyordum onu. Simdi yuz ifadesi bile deyishmish ve aqressivlenmis
Sonraki
Söz | 60.Bölüm
29 gün önce