Karanlık

BUZ DOLU HAVUZA SON DÜŞEN KAZANIR!

Mehmet Burak Şentürk
görünümler 662 439
85% 69 000 12 000

Selamlar ben Burak bugün, BUZ DOLU HAVUZA SON DÜŞEN KAZANIR!
Herkes kendi deniz yatağını çekti ve ardından eğlenceli yarışmaları yaparken düşmemeye çalıştık. 5000 TL ödülü kazanan kim oldu? Çok eğlenceli bir video oldu hepinize iyi seyirler..

Fırat Sobutay kanalı;
trvid.com/show-UCsFW...
Rammus53 kanalı;
trvid.com/show-UCxAD...
Tolga Olçaylı : instagram.com/tolgaolcayli/
ÇatoBen : instagram.com/catobenn/

⚡Abone olarak bana destek olabilirsiniz, yeni kanala bi hayırlı olsun derseniz çok mutlu olurum: bit.ly/MehmetBurakSenturk​​​
iyi ki varsınız dostlar!

BUZ DOLU HAVUZA SON DÜŞEN KAZANIR! videomu beğendiyseniz diğer en yeni videolarıma da bir göz atın derim

👉GECE GİZLİCE SİNEMA SALONUNDA KALMAK! *kilitli kaldık*
trvid.com/video/video-Zvpw6g-BMbo.html

👉GECE GİZLİCE KEBAPÇIDA KALIP SAHUR YAPMAK! @Fırat Sobutay ​
trvid.com/video/video-B4EbcZlk-Ds.html

👉 YANLIŞ KARTI SEÇERSEN ÖLÜRSÜN! BÜYÜK , ORTA veya KÜÇÜK - İFTAR CHALLENGE
trvid.com/video/video-E9sWVMj5eJE.html​

👉 DEV BETONDAN EN ÇOK ELMASI ÇIKARTAN KAZANIR! (EFSANE PATLAMA💣) w/ @Rammus53​
bit.ly/3uvE42u​​​

👉 @Deli Mi Ne?​ ​ ile KOMŞU DUYARSA ÖLÜRSÜN! CEZALI CHALLENGE! w/@MARULKAFA​ ​
bit.ly/3r6EdHk​​​​​

👉KATİLE YAKALANMAMAK İÇİN TUZAKTAN İLK KURTULAN KAZANIR!!
bit.ly/3eQHHeW​​​​​​

👉TUGAY GÖK ÜN EVİNDE GİZLİCE KALIP KORKUTTUM! (POLİSİ ARADI!)
trvid.com/video/video-MnswTeI-hk8.html​​​​​​​

👉KAÇ PARAYA YERSİN ? (BEYİN, DALAK, ŞIRDAN)
trvid.com/video/video-j-qtflFwuyc.html​​​​​​​​

👉24 SAATLİĞİNE TAMİRCİ OLDUM! ( BOZUK PARAYLA ALDIĞIMIZ TOFAŞK! )
trvid.com/video/video-ODnYIbx8laY.html​​​​​​​​​

👉EVDE KENDİ ÇİĞ KÖFTECİMİ AÇTIM!? (ÜNLÜLER GELDİ)
trvid.com/video/video-VtZ23iksByE.html​​​​​​​​​

👉-5 -DERECEDE KARDAN DEV EV YAPTIK! (12 SAAT SÜRDÜ!)
bit.ly/3qF01dP​​​​​​​​​​

Beni Instagram’dan da takip edebilirsin:
📌 instagram.com/egoistpati/...

Sponsorluk ve işbirlikleri için:
📌 pati@temagency.com






Selam dostlar! Ben Mehmet Burak Şentürk namıdiğer Egoist Pati. Bu kanalda bol bol vlog ve eğlenceli challenge videolarımı izleyeceksiniz. Bazen kendi hayatımdan bazen de arkadaşlarım ile çektiğim videolar ile sizlerle olacağım. Bana destek verdiğiniz için sonsuz teşekkürler...

katma

 

8 May 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 0
Mehmet Burak Şentürk
Havuz videolarını sevdiniz mi? devam edelim mi?
Lukas Jared
Lukas Jared 25 gün önce
@Royal Anson yup, have been watching on flixzone for months myself :D
Royal Anson
Royal Anson 25 gün önce
a tip : watch series at Flixzone. Me and my gf have been using them for watching lots of of movies recently.
ANIL ÇAĞRI KARADEMİR
Evettttt
Ayse
Ayse Aylar önce
Abi rammus53 kışkırtma gelsin
APREX Pubg
APREX Pubg Aylar önce
Devam
Harun Gumuş
Harun Gumuş 16 saatler önce
Çok saçma vidyo olmuş elinize sağlık
MENEMENTEAMLideri
3:03 Burak abi videoyu silermisin popon gözükmüş
EmKuKA
EmKuKA 5 gün önce
4:38 bune
yavuz erarslan
yavuz erarslan 7 gün önce
Rammus53 ne kral adam ya 👇
İrem Zeybek
İrem Zeybek 8 gün önce
rammus ölcem gülmekten simdiiiii akskdşdkekwkkswl
꧁༺《ZEUS》༻꧂ Kamil
Abdü 1.5 ton kutu buzda durdu bu neki
Spanse
Spanse 13 gün önce
ilk baştaki ramus sahnesine haykırdkm
Efe Nas
Efe Nas 14 gün önce
Evet
Ozan Budak
Ozan Budak 17 gün önce
Abi şu kamerayı temizle artık ya
teenwolfkings
teenwolfkings 18 gün önce
Fırat abi kralsïn
ᴮᴵᶜᴴxᴇx·
ᴮᴵᶜᴴxᴇx· 18 gün önce
2:29 Allahım gülme krizine girdim ;w;
Gökhan Duman
Gökhan Duman 19 gün önce
OoOOOOO Ramus da burda
Ruzgar Can
Ruzgar Can 20 gün önce
10:48 23 sn de gitti çato abi ceza 5 sn yani toplam 23
Caner Basut
Caner Basut 22 gün önce
Ramus binene kadar beni hastaneye kaldırdılar 🤣🤣🤣
UMUT Yakupoğlu
UMUT Yakupoğlu 22 gün önce
Abi başlık yanlışmi buz dolu suya düşen kaybeder olmalıydı bence
İlk Oyun
İlk Oyun 24 gün önce
Ramos abiye üzüldüm
Kerem Çınar
Kerem Çınar 26 gün önce
Gülmekten kusuyodum
yusuf çanlı
yusuf çanlı 26 gün önce
rammusun düşmesi
pubg.göko
pubg.göko 26 gün önce
11:11 SKDNNDADNAI
pubg.göko
pubg.göko 26 gün önce
3:08 RAMUSUN BİNMEYE ÇALIŞMA SAHNELERİ 3:15 3:18 3:25 3:42 EKSTRA 4:36 :D
pubg.göko
pubg.göko 26 gün önce
3:08 JSHAJSBASBAJSA
FF GAMER
FF GAMER 27 gün önce
ŞU YARIŞMALARDADA BİR KERE KANAL SAHİPİ KAZANMASIN ÇATONUN BOŞ YERE ELENMESİN DE BELİYDİ OYUNU BİR 'DAKİNE KANAL SAHİBI YENECEK HİÇ DİYERLERİ YENMİYO İNSAN HEMEN BİLİYO
Kerem Ensici
Kerem Ensici 27 gün önce
Rammus sabahdan beri ego yu gondikliyor
Furkan Cengiz
Furkan Cengiz 27 gün önce
Hile de yapmasanız ya cato abi boşuna elendi
muammer Bekmezcioğlu
muammer Bekmezcioğlu 27 gün önce
3:08 gülmekten nefes alamadım
Hangi Oyun ?
Hangi Oyun ? 27 gün önce
3:35 ne guldum ya🤣🤣
Tommy Pubg ✔
Tommy Pubg ✔ 27 gün önce
16:19🤢
Enes Efe Güney
Enes Efe Güney 28 gün önce
viyonun linki birdaha izleyin (GÜLMEKTEN İZLEYEMEDİM) (hdgyddygbydvb)
Enes Efe Güney
Enes Efe Güney 28 gün önce
trvid.com/video/video-jFLGwLD1SJU.html
Maho Ağa YT
Maho Ağa YT Aylar önce
3:08 gülmekten altıma ettim hahaha😂😂
selcuk tas
selcuk tas Aylar önce
Abi bir dakine dereceyi arttır
efe oztur
efe oztur Aylar önce
ABI 3:9 COK KOMIK. ABI 3:14 DE KOMIK.3:21 DE KOMIK. ABI 3:28 DE KOMIK HHAHAHA
ZNG BERBİRSEZ
ZNG BERBİRSEZ Aylar önce
#3.15 donra gulme garanti
çiğdem Zeynep bilgin
Ramus abi😂😂😂😂😂😂
Tunahan Tunç
Tunahan Tunç Aylar önce
Rammus abiye gülmekten öldüm videoda ya 😂😂😂
Metin Ch
Metin Ch Aylar önce
6:33 çatonun fotoya bak. Başkan adayı sanki. Oylar çatoya
kadir kormazer
kadir kormazer Aylar önce
Rammus tabak dızliyo ahahahhsshhsh
™Em÷r@lp¿?
™Em÷r@lp¿? Aylar önce
3:15 gülmekten mn öldümmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
BORAN HAS
BORAN HAS Aylar önce
3:57 sesi dinleyin KŞASJLFKSDFLASDFADSOFMSDAKF
ECELİN GELDİ BS
ECELİN GELDİ BS Aylar önce
Abiiiiii tutamiyom kendimi gulmekten catladim be devvvami glesiiiiinnnnn
berat mete
berat mete Aylar önce
YOKMU HAVUZU PİNPON TOPLARIYLA DOLDURMAK VAR AGA
PUBG MOBILE
PUBG MOBILE Aylar önce
İçerik çalanlar
Korresie - Brawl Stars
Sg
Kızarmiş.TavukExe
Ramuss bı dinazor yatağına binecek diye canı sıkıldı(☞゚∀゚)☞(☞゚∀゚)☞☞ ̄ᴥ ̄☞
Yusrer 41
Yusrer 41 Aylar önce
2:13 egonun en sevdiği memesi :D hatırlayanlar +1
Haise
Haise Aylar önce
3:09 müq rammus skils (Sonrasını İzleyin)
Burak AŞKIN
Burak AŞKIN Aylar önce
Rammus53 🤣🤣
beyaz kurt
beyaz kurt Aylar önce
62:2
AYHAN OYUN KRALI
AYHAN OYUN KRALI Aylar önce
Kurqu
Ulutan Gaming
Ulutan Gaming Aylar önce
rammusun binmesini gülmekten izleyemeyenler
Spray - Pubg Mobile
6:23 Çatoooo😂😂😂😂
x pllaasticc x
x pllaasticc x Aylar önce
en cok eglendigim video olabilir dkdlskfldkf
Receb Süleyman
Receb Süleyman Aylar önce
Çetoya hile yaptınız 😏
Gözde Oguzlar
Gözde Oguzlar Aylar önce
Çok güzel videooo
Furkan Kaan
Furkan Kaan Aylar önce
Rammus elenince sardım
Emircan Uzun
Emircan Uzun Aylar önce
3:09 Bne: Aha düştü düştü! Trendyol Reklamı: Selamün aleyküm .
KÜRŞAT DAĞDELEN
KÜRŞAT DAĞDELEN Aylar önce
dünyanın en komik videosu
Ripen
Ripen Aylar önce
NEDEN RAMUS HEMEN ELENDİİ
Umut Demir06
Umut Demir06 Aylar önce
ben delimine izlemeye gidiyorum si yu
Ayse
Ayse Aylar önce
Rammus53 kışkırtma gelsin diyenler
Eren Efe
Eren Efe Aylar önce
8:42 YAPIŞTIRRRRRR
EYMEN AKSUNGUR
EYMEN AKSUNGUR Aylar önce
ABİ O GÖĞÜS KILINI HAYLA DÜZELTMEMİŞSİN
Dhshjdhd Hdjdj
Dhshjdhd Hdjdj Aylar önce
Gözümden yaşlar geldi gülmekten 😂😂😂😂😂
Nurdan Aktı
Nurdan Aktı Aylar önce
Kızıl patiden gelenler hoş geldiniz bendensiniz
doukanke_99
doukanke_99 Aylar önce
16:21 e bi sansür yokmu
Seyfi Tabakoğlu
Seyfi Tabakoğlu Aylar önce
6.10 tam düşerken reklam kafa attı
- Miranches -
- Miranches - Aylar önce
*Mehmet Burak Shenturk*
Yayın tekrarları
Yayın tekrarları Aylar önce
Bu reisi özgün icerikleri yüzünden seviyorum ya 😍
zaa
zaa Aylar önce
Dinozorlarların nesli tükeniyo😂
Kuaxe Official
Kuaxe Official Aylar önce
ebs özentisi .D
Muhammet Dindarik
Muhammet Dindarik Aylar önce
E-N-E-S-B-A-T-U-R-L-A-N-D-I-N
İlayda Demir
İlayda Demir Aylar önce
03:20 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Novruz Xelilov
Novruz Xelilov Aylar önce
Uyyyyyy
Orhan Dağ
Orhan Dağ Aylar önce
Abi islamım kudüs
BRAWL NİHAD
BRAWL NİHAD Aylar önce
🇦🇿🇵🇸✊❤
Umutefe İşcan
Umutefe İşcan Aylar önce
2.30 totosunu görmek biraz kötü oldu
Ejderya DesigN
Ejderya DesigN Aylar önce
çatal gözüküyor reis
NDGN
NDGN Aylar önce
Geeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllssssssssiiiiiiinnnnnnn
Ali Talha Çınar
Ali Talha Çınar Aylar önce
RABBİM TÜM KUDÜS ŞEHİTLERİMİZİN MEKANI CENNET EYLESİN İNŞAALLAH ALLAH HASTA OLANLARA ŞİFA VERSİN AMİN
Ali Talha Çınar
Ali Talha Çınar Aylar önce
ALLAH kimseye hastalık kaza bela vermesin Amin
Ali Talha Çınar
Ali Talha Çınar Aylar önce
ALLAH hasta olanlara şifa versin Amin
Ali Talha Çınar
Ali Talha Çınar Aylar önce
Geçmiş olsun ALLAH şifa versin Amin ALLAH hasta olanlara şifa versin Amin
Yüksel Yalçın
Yüksel Yalçın Aylar önce
Yarin bizde şişme havuzda cekecez vkhgjhöfögjff
AZRail
AZRail Aylar önce
Abi ben suda deniz yatak gibi duruyom egginler düşüyor
Yiğit Öztürk
Yiğit Öztürk Aylar önce
Rammus Tabak Dızlıyor 11:56
Yusuf Eray
Yusuf Eray Aylar önce
2:48 abi çatal güzelmiş
Hayko Gaming
Hayko Gaming Aylar önce
Rammusun şişme bot la imtihanı
TEMPEST
TEMPEST Aylar önce
Fırat ılıcalı xdx
Nihat Seyidov
Nihat Seyidov Aylar önce
AZƏRBAYCAN TÜRKIYƏ hep kardeş di və olmaya davam edəcək bunu boyle bilin bazı coluk çocuklar hic bir şey bilmədən yorum yapiyo AZƏRBAYCAN bayrana Boklu torba Diyo ben bu🇦🇿🇹🇷bayraq için 1 ayağımdan 2 parmgimdan oldum və sevə sevə də canımı veririm Bazı yetişkin Türk Kardeşlerim Azərbaycan haqqında kötü konsuyor bak sizin O beyniniz çok aptal çok sefilce əyər bir şey bilsəydiniz Azərbaycanlilarin CANAKKALEDE naptiklarini soykerdiz eyer bir şey bilsəydiniz Azərbaycanlilarin ELAĞIZ depremi de nasil ilk yardıma kosdugunu bilirdiz və daha daha lar Yani lafım o dur ki salak salak yorumlar yapmayin bayrağa Azərbaycan na daha düne kadar bu 🇦🇿 Barak için can veririm diyen insan simdi Boklu torba Diyo ayıb biz hep Kardeşik və olmayayda devam edecek bunu boyle bilin aksini söyləyin SIKTIRSIN Azərbaycan 🇦🇿🇹🇷 Türkiyə R.T.Erdogan🇹🇷❤️🖤🇦🇿I.Əliyev
mustafa hakan baltalı
3:03 bizm evdeki cataldan daha güzel msjejdjsjskakkak(•‿•)
Tolunayın Burnu
Tolunayın Burnu Aylar önce
Dinozorların neslini çogalttan adam 'Rammus 53'
FF.LEADER YT
FF.LEADER YT Aylar önce
Cato abiye yazık ya
Yiğit Karakaş
Yiğit Karakaş Aylar önce
Rammus bey omegle de denk geldik ama geçti ama olsun 😥😢
macera tutgunu
macera tutgunu Aylar önce
Hayırlı bayramlar
『Purple Leon
『Purple Leon Aylar önce
rammus53 53 kere düştü mjkddçhkgjtkv
yakup uzun
yakup uzun Aylar önce
abi geri zekalı diyince dayanamadın attın kendini
Ali Aslanov
Ali Aslanov Aylar önce
3:54 😂😂😂
Hilmi FF
Hilmi FF Aylar önce
Güzel Videoada Ancak Kendinize Özgü Videolar Çekebilirsiniz ! ❤
Rosy S
Rosy S Aylar önce
Yokmu fırat abinin ramusun Burak abinin kanal kurması=
Recai DÖNMEZ
Recai DÖNMEZ Aylar önce
Çato 2 kere düştü
Sonraki
Race Highlights | 2021 French Grand Prix
6:26
Aşk Mantık İntikam 1. Bölüm
1:43:25
görünümler 3 564 476
Game Recap: Bucks 115, Nets 111
4:59
görünümler 432 789