Karanlık

BURÇLAR EFSANE ŞEHİR TRABZON'DA / Hamsi, Horon ,Sümela manastırı

MorKomedyen
Abone ol
görünümler 381 021
98% 30 819 501

Yorumlarda en çok Trabzon çıkınca Karadenizin efsanesini yapmakta bize düştü. Zaten mizahın merkezi olan trabzonlu hemşerilerimizin de affına sıgınarak biraz mizah biraz hiciv biraz abartı biraz gerçek böyle bir şey yaptık...
tabiki bunarı yaparken burçlar karakterlermiz hamsi,horon,sürmen manastırı, trabzonsupor karadeniz gibi argümanlarıda kullanmadan edemezdi..
sürc-i lisan ettuk ise affola daa.....
eger begendiyseniz lütfen daha fazla kişiye sesimizi duyurmak için begen butonuna basmayı unutmayınız...
yorumlarda da trabzon ile iili anılarınızı lütfen kimseleri kırmadan paylaşınız..
PEKİ BİR SONRAKİ İL HANGİSİ OLSUM...YORUMLARA...

Eğlence

katma

 

8 Jul 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 3 513
Gacha Bella
Gacha Bella 11 saatler önce
kankam var benim o da akrep ama o sapık değil ieieksmoajwkssmk
Elif DÖŞLÜ
Elif DÖŞLÜ Gün önce
Koç burcuyum fakat makyaj delisiyim hatta delininin ötesi herşey doğru fakat koç makyajı sever bence koç olarak söylüyorum
-XL- YaVuZz*
-XL- YaVuZz* Gün önce
TRABZONLU OLANLAR?
Fatmanur Yıldız
Koçlqrı görelim 👍😂
ipek Kaymak
ipek Kaymak 2 gün önce
Bir karadenizli - Giresun- olarak efso olmuş👌
caneri ailesi
caneri ailesi 2 gün önce
Boğolar sapık deil
Faik PALA
Faik PALA 2 gün önce
Bana koymak lazım 😂
Virtual town
Virtual town 3 gün önce
Burçlar Sakarya'da yapar mısın? pls
Ayşe Sude Akyüz
Ayşe Sude Akyüz 4 gün önce
Şu an Çin deyim ama bana heryer Trabzon
Ayşe Sude Akyüz
Ayşe Sude Akyüz 4 gün önce
ASLAN burcuyum OFluyum hiç böyle değilim
belo gacha
belo gacha 4 gün önce
Başak ilk kez sevindi acap
JesicaB Black
JesicaB Black 5 gün önce
Abi Sen kendin ne burcusun???
00 p
00 p 5 gün önce
Isparta gelsin
00 p
00 p 5 gün önce
Isparta gelsin
Funda polyana
Funda polyana 6 gün önce
Yengeç ne yaa 😅 bana koymak lazım..Ne saf bi insanmısım meğer...😅😂😂😂
Muharrem ali Usta
Muharrem ali Usta 6 gün önce
Reis ne video yapmışsın ya trabzonluyum şuan videoyu çok beğendim muhteşemsin ya
Muhammed Emin Geçkil
1:33 böyle bir şey olması imkansızzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
EDA AKALIN
EDA AKALIN 6 gün önce
Ben kocum
Atilla Varlık
Atilla Varlık 7 gün önce
teraziler bu kadar süslü değil ama abartmayalım lütfen
h2jdnekdjb tv
h2jdnekdjb tv 8 gün önce
Cağlak =olak
h2jdnekdjb tv
h2jdnekdjb tv 8 gün önce
Kar topi=patedes
h2jdnekdjb tv
h2jdnekdjb tv 8 gün önce
Yeka = buyuk
h2jdnekdjb tv
h2jdnekdjb tv 8 gün önce
Hacelenme =heycanlama
h2jdnekdjb tv
h2jdnekdjb tv 8 gün önce
Muhteşem sozler diliyorum atiyorum
h2jdnekdjb tv
h2jdnekdjb tv 8 gün önce
Artvin yap ben sana atarım roleri atvin liyim
Elif Demirci
Elif Demirci 9 gün önce
Ben Artvin Arhavi liyim yani gerçek laz şimdi Artvin laz değil diyeceksiniz ama Arhavi laz hemde reçel tam has lazım ve balık burcuyum SjzjnJJHhHHGGGJ
Kerem Bozdik
Kerem Bozdik 10 gün önce
Başaklar Allah yardım etsin +1
muhammed enes demir
muhammed enes demir 10 gün önce
Lütfen burçlar erzurumda çekin lütfennnn
Maskeli Genç
Maskeli Genç 10 gün önce
Başak burcu nerde
Elif Simsek
Elif Simsek 10 gün önce
Karadenizli olanlar
Elif Simsek
Elif Simsek 10 gün önce
Abi ben Rize'liyim
Tuana Okçu
Tuana Okçu 10 gün önce
yay im çok gezginim doğru valla Valla bucumdan soğudum Yaylar 👇
King Avebile
King Avebile 10 gün önce
Hosgeldiniz canim ilime trabzon daha iyi daha kaliteli daha pahali il bulamassiniz
yıkık.
yıkık. 11 gün önce
Abi ordu da yapabilir misin ? Bu arada seviliyorsunnnn ❣❣❣
Alican Koç
Alican Koç 13 gün önce
Öyle aslan burcumu olur olum
Xtrabzonlux 61
Xtrabzonlux 61 13 gün önce
0:58 üstündeki formaya düştüm❤️😍
BOŞ KONUŞANLARDAN NEFRET EDEN KİŞİ
Kova nın oynadıgını ilk defa gördüm :-))
Emir Demirtürk
Emir Demirtürk 14 gün önce
Abi bende Trabzonluyum ama kuymak ta yumurta olmaz 😝
Sebahattin Yumuşak
Sebahattin Yumuşak 16 gün önce
Aaa ben trabzon luyum
Klolipopia
Klolipopia 17 gün önce
Trabzon Ofluyum koçum huzurluyum
ilkay özakgün
ilkay özakgün 18 gün önce
Yengeç burcuyum ve Trabzonluyum
Mustafa Kilic
Mustafa Kilic 18 gün önce
1:04 hadi trabzonsporrrrrr🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
Gülay Kanat
Gülay Kanat 19 gün önce
Koymak var mı Arkadaşlar koymak istiyo 😆😆😆
İklima Birinci
İklima Birinci 19 gün önce
Yengeç:"bana koymak lazım" 😂😂
İklima Birinci
İklima Birinci 19 gün önce
Yengeç:Trabzonluyum zaten ve evet genelde bir yere gidince kuymak yeriz. Trabzona gelince kuymak yemeden giderseniz ayıp olur
Halise Zengin
Halise Zengin 20 gün önce
bende karadenizliyim başka kim kara denizli like atsın
Eylem Tufekci
Eylem Tufekci 23 gün önce
Ancak bukada güzel olurda yaşasın TRABZON
Karadeniz Hatırası
Karadeniz Hatırası 26 gün önce
Ula Trabzonluyum Teraziyim ne istiyeysinuz ha bizden da? :D
brş brş
brş brş 26 gün önce
Burçlar film dizi karekteri olursa gelsinn
karadeniz fırtınası
Benim memleketim benim takimim trabzonspor💕
Trabzon'lu Daa
Trabzon'lu Daa 27 gün önce
Sonu çok gzl olmuş ❤ 💙
Erdem İyi Biri
Erdem İyi Biri 28 gün önce
Oğlak kıyıya vuruyo size mi vuruyo gene harika sun oğlak😅😅
Yeliz Başer
Yeliz Başer 29 gün önce
Iyiki varsın bu aralar gülme sebebimsin
Melda Gözüm
Melda Gözüm Aylar önce
Akrebin su orospu halleri çok güzel degilmi yaaa akrep değilim ama çok seviyorum🤣🤣🤣🤣🤣🤣
neredeyse ağlayarum Nikolov
aslan burcu olanlar like atsin♌♌.
Aliye Akyüz
Aliye Akyüz Aylar önce
Tebrikler...sonunu da çok güzel bağladın.. harika
Merve Öz
Merve Öz Aylar önce
Aslan süper olmuş 😀😀
Zeynep hoşgören
Zeynep hoşgören Aylar önce
Gülenler 😂😂😂
Betül Burcu Boz
Betül Burcu Boz Aylar önce
0.49 terme
umut Pro Oyuncular GYMR
Hem trabzonluyum hemde koç burcu
Sonraki
Mucize Doktor 7. Bölüm 1. Fragmanı
0:48
Bir Zamanlar Çukurova 40. Bölüm
2:20:11
Yaralı Kuşlar 134. Bölüm
49:17
görünümler 157 721
Kimse Bilmez 18. Bölüm Fragmanı
0:56
görünümler 1 264 020