Karanlık

Bir Zamanlar Çukurova 75. Bölüm Fragmanı

Bir Zamanlar Çukurova
görünümler 1 250 295
95% 11 927 576

Aşkın sınırsız, kavganın ölümüne, umudun inadına yaşandığı “Bir Zamanlar Çukurova” atv’de...
Yapım : Tims&B Productions
Yönetmen : Murat Saraçoğlu
Senaryo : Yıldız Tunç, Su Ersöz, Derem Çıray
Oyuncular: Vahide Perçin, Murat Ünalmış, Nazan Kesal, Uğur Güneş, Hilal Altınbilek, Kerem Alışık, Furkan Palalı, Esra Dermancıoğlu, Bülent Polat, Melike İpek Yalova, Alayça Öztürk, Sibel Taşçıoğlu, Turgay Aydın, Selin Yeninci, Selin Genç, Mehmet Polat, Serpil Tamur, Aras Şenol, Polen Emre, Şirin Öten
Bir Zamanlar Çukurova TRvid Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/iKjKpL
atv Resmi TRvid Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

Eğlence

katma

 

28 Nov 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Selvihan Songurtekin
Selvihan Songurtekin 22 gün önce
Bu hafta yeni bölüm yok belli ...toplama fragman
Ege Kaan ÇELİK
Ege Kaan ÇELİK 28 gün önce
Yeye
Sura Varli
Sura Varli Aylar önce
Yilmaz züleyha kavussun öyle Final yapin. Final yapmamak icin uzatiniz da uzattiniz yeni oyuncular geliyor sürekli dizinin konusu bitti.. o yüzden iyice sacmaliyorlar
Ahmet Eren Simsek
Ahmet Eren Simsek Aylar önce
Kim izliyo lan bu diziyi?
s b
s b Aylar önce
Ya artik cidden sıktı ikiside evli coluklu cocuklu koca koca insanlar bosanip hayat kurmak varken ergen gibi sorunlari birakip kacmayi dusunuyolar birde bunu normal gostermiyolar mi
ŞAİRİN SESİ KİTAP'DA GİZLİ
Çok saçma
Dilber Tokay
Dilber Tokay Aylar önce
Aşkı memnuyu arar olduk bu filmde 🤓
Tülin Mutludemir
Tülin Mutludemir Aylar önce
O çocuk ölürse bu diziyi bir daha asla izlemem.
Tomris Tuncisler
Tomris Tuncisler Aylar önce
Vekilinin vaazlariyla. Fon müziği ile, boş diyaloglarla zamanı öldürüyorsunuz....
Zeliha Lacin
Zeliha Lacin Aylar önce
Züleyha artik baydı. Demir sen başkasını bul bence
Beyaz kelebek
Beyaz kelebek Aylar önce
Sacmaladiniz iyice 🥵seneriz bey
Aşime Şarkıcı
Aşime Şarkıcı Aylar önce
Züleyha hamileydi kopara kopara ayirdilar Yılmaz'dan tmarhaneye kapattılar çocukları aldılar deli raporu almaya çalıştılar yilmazi öldürmeye kalktılar Züleyha hep ağladı evden dışarı çıkarmadılar kan kusturdular öldürmeye kalktılar dizide yılmaz idam bile edilecekti sanırım yorum yapanlar son üç bölümü seyretti burada en masum Züleyha ve yilmazdir birbirlerini deliler gibi seviyorlar fakat Züleyha çok korkular kabuslar yaşadı aynı şeyler olur diye korkuyor dizinin sonu mutlu sonu hakediyor Züleyha ve yılmaz kavusmali NOKTA..
Cihan Keles
Cihan Keles Aylar önce
Yılmaz ya 2 yada 1 bölüm sonra ayrilicak 😔
Claudia Magos callejas
Ahora van a matar a muyan no por que no se queda con fequeli el personaje nuevo es que acá esta atrasada la novela en México ya maraton a kunkar 🙄😐
Keziban Yıldırım
Boynozlamanin adini aşk diye anilali beri ahlak ar edep haya kalmadi tıpkı bu dizide oldugu gibi ne zuleyhaymis bee ne yilmazmis be senarist kendine gel ve bu çirkinliği duzelt siz normal hayatinizda boyle yasiyrsunuzki surekli urettiginiz sey boynozlamk boynozlatmk konulu isliyrsunz diziyi öğğğ geldi artik hee
Meryem Arslan
Meryem Arslan Aylar önce
En iyisi müjganla demir evlensinler 3 çocukta onlara kalsın Züleyha ve yılmazı çukurovadan kovun gitsinler
Begana.86 Begmuradov
Arap saçına döndü ya şu dizi artık. Bitsin artık şu saçmalıklar. Senarist bizimle resmen alay ediyorsun yaaa
warrior of time
warrior of time Aylar önce
Смотрите мой канал, Много интересного !!! Просто топ приколы !!! watch my channel, a Lot of interesting things!!!
Zeynep Aydoğdu
Zeynep Aydoğdu Aylar önce
Züleyha yazık sana
aylina
aylina Aylar önce
Mühgana çok yazık ya .kandırdı onu yılmaz şimdi de müjgana suçluyorlar
Burcu Arslan
Burcu Arslan Aylar önce
Yine başa döndük aynı sahne
CANTRA
CANTRA Aylar önce
Bu filmde en çok acı çeken Müjgan .Kızın hiçbir suçu yok.Her dediği doğru.
asdf asdf
asdf asdf Aylar önce
O Değilde züleyhayı En Güzel DEMİR Seviyor..
nilüfer ayas
nilüfer ayas Aylar önce
Aşktan çok iğrenç bir çemberin içinde sürekli eş değiş tokuşu yapılıyor. Çok anlamsız ve sıkıcı olmaya başladı dizi. Eskiden pür dikkat izlerdim artık bitmesini beklemeden kapatıyorum
Tg •
Tg • Aylar önce
Dizinin adını Züleyha nasıl isterse diye değiştirin hepimiz rahat edelim
Gönülhane
Gönülhane Aylar önce
Ayetlerimize itaat etmeyerek büyüklenen kimseler için gökyüzünün kapıları asla açılmayacaktır (Araf,40)
Naile Eliyeva
Naile Eliyeva Aylar önce
Zuleyha Demiri haketmiyor
Humayın Dünyası
Humayın Dünyası Aylar önce
Ne yaparsan yap, yüzüne baktığımda herşeyi unutuyorum. Sana kızamıyorum. Bu kalp ölene kadar senin için çarpacak! ♥️ Demir, sevgin ömre bedel... 😻
Osman Güngör
Osman Güngör Aylar önce
Züleyha demirden ayrılma yilmazla hiç ama hiç yakismiyorsunuz
Nurdan Doğan
Nurdan Doğan Aylar önce
Sen öl zuleyha herkes kurtulsun yaa bu ne igrençlik mide bulandırıyor
Turale Refiyeva
Turale Refiyeva Aylar önce
Yeter ya bu kadar dengesiz kadin olurmu? Dun hanim aga oldu bugun gidiyor. Demiri bu kadar gurursuz yapmayin
Turale Refiyeva
Turale Refiyeva Aylar önce
Vallahi ginaa geldi artik bu ne bee. Seyirciyle dalgami geciyorsunuz? Bigit ya zuleyha artik git biktik.
Gülcan Burhan
Gülcan Burhan Aylar önce
Kesinlikle dengesiz Züleyha herkesin hayatını mahvetti
Ali Özerkan
Ali Özerkan Aylar önce
Sürekli sacmalıyordunuz iştah kalmadı bnde. Bu nası senaryo
Sevcan Bal
Sevcan Bal Aylar önce
birimizden biri ölecek derken yılmaz ölecek hem de trafik kazasında.. spoiler vermek istemezdim ama kusura bakmayın :(
Bilge Tanrıöver
Bilge Tanrıöver Aylar önce
Demir karakterini nasıl savunduğunuzu anlayamıyorum züleyhaya beslediği şey sevgi değil aşk değil çok farklı saplantılı bir şey gibi geliyor bana
Evrim Serdar
Evrim Serdar Aylar önce
Yılmazla züleyhanın aşkı çok yapmacık
Fatma
Fatma Aylar önce
Hep aynı şeyi izliyoruz onlarca bölümdür tek bir ilerleme yok dizide biri vurulur biri ölür bir dedikodu çıkar silahlar çekilir züleyha yılmaz kaçarken bir şey olur nerde o ilk bölümlerin heyecanlı kaliteli senaryosu.. izleyicide farkında ama herkes evde izleyecek başka bir sey yok diye izliyorlar yoksa izlenecek bir tarafı kalmadı senarist izleyiciyi dinleseydi böyle olmazdı diziyi uzatabilmek adına içine resmen etti.
Hasan Alper BİLGİN
Hakkaten saçmalıyorlar artık evlenmissin herkes yoluna evlisiniz çocuklarınız var, bu sadakatsizlik 'ne
Elif Karakılınç
Elif Karakılınç Aylar önce
Bu ne terbiyesis bir rol zuleyhanin rolü yüz karası insan bu kadar gereksislik olmaz dur ve kızım ha Yılmaz ha demir ikiside erkek sen ne haysiywtsismissin yilmazda valla namus hayini
Gülvan Basak
Gülvan Basak Aylar önce
Züleyha da da yılmazdanda bıktım ulan ne bencil insanlarsınız ne pisliksiniz ya
Xedice Mirzezade
Xedice Mirzezade Aylar önce
BU DIZI BATISA DOGRU GEDR.DEMIRE ONU SEVEN BIR KADIN OLMALI YA COKKK HAKSIZLIK..BU NE YA IYCE BOKI CIXIR
Kübra Ak
Kübra Ak Aylar önce
Ölünde ayrılın bu ne yaaaa ....🤦🏻‍♀️
Kübra Ak
Kübra Ak Aylar önce
Müjgan dereye mi düşüyor yoksa atlıyor mu anlamadım ? Kaşık kadar su da intihar mı ettiriyor senarist 🤦🏻‍♀️ Züleyha yılmaz aşırı sıktı çok saçma...
Natalia Abellan
Natalia Abellan Aylar önce
altyazı eklemeyi açın da ingilizce rusça altyazı falan ekleyeyim
Ruveyda Köse
Ruveyda Köse Aylar önce
Valla bıktık ya. Bi bölüm bi bölümü tutmuyo. Demir gibi adam varken yılmaza gidip duruyor Züleyha. Yok abi ben sıkıldım bu işten Çukurova sayfasını kapattım.
Rafiq Abbasov
Rafiq Abbasov Aylar önce
Bu film basdan sona əxlaqsız filimdi Zuleyha Demiri aldadır ,yılmazda.mujqanı aldadır, mən bu diziyə Hunkar uçun baxırdım bu dizi final olsa daha yaxşı olar. bezdim Zuleyha Yılmaz aşkından askda degil bu əxlaqsızlıqdır bu nədi belə
Rafiq Abbasov
Rafiq Abbasov Aylar önce
mujqan,zuleyhadan dahada gözəldi
Rafiq Abbasov
Rafiq Abbasov Aylar önce
mənim ətim tökuldu niyə demir axırda tek qalır yılmaz nədiki demirin yanında
art of watching
art of watching Aylar önce
Hep aynı senaryo
art of watching
art of watching Aylar önce
Sıkıldım artık ya bu ne züleyha bi yılmaza kaçıyor bir demire
Nare Sancar
Nare Sancar Aylar önce
Arkanızda kırık kalp 💔 ve gözü yaşlı iki insan bırakınca sanki mutlu mu olacaksınız
Nare Sancar
Nare Sancar Aylar önce
Züleyhada dengesiz bi ona bi ona Yılmazada gıcık oluyorum artık evlisin çocuğun var Züleyha da evli kırın bi tarafınızıda oturun artık bu me ya
ElectroBuzz
ElectroBuzz Aylar önce
Selim Koçovalı Cenaze Çekimleri Kanalımdaa bulabilirsiniz:)
Murat By
Murat By Aylar önce
Hint dizilerini aratmıyor artık Saçma sapan kişilik değişimleri saçma sapan tesadüfler
Yıldız Bulut
Yıldız Bulut Aylar önce
Züleyha Bir Dahaki Bölüm Gaffuru Seviyorum Derse Hiç Şaşırmamm😂😂😂
Yıldız Bulut
Yıldız Bulut Aylar önce
SENARİST NEYİN KAFASINI YAŞIYOSUNNN 😂😂😂
Kader Çelik
Kader Çelik Aylar önce
Sizce ne bu aşk mı? Bence ahlaksızlık başkada bişey değil sadece kötü örnek oluyor topluma.
Göktuğ Gökçen
Göktuğ Gökçen Aylar önce
Ya Züleyha büyük hanım değil miydi bırak şu yılmaz İtini artık
Ertuğrul GAZİ OĞLU OSMAN BEY
Züleyha ne yapacağını şaşırdın.
Haidy Tabikha
Haidy Tabikha Aylar önce
Demir çok güzel bi adam ya Yani geçmişte bi hata etseydi da yeni muhteşem bi karakter Züleyhanin onun peşinden koşmasına bekliyorum
Belgin Akdeniz
Belgin Akdeniz Aylar önce
Züleyha iyi örnek deyil filim bile olsa ahlak dışı yaptığı şeyler 😡
çiğdem yalcin
çiğdem yalcin Aylar önce
Züleyha ne zilli kadınmış arkadaş birgün şöyle birgün böyle senarist yeminle adana yemeklerini çok begendin diziyi uzattikca uzatıyor çok sinir bozucu bir hal aldı artık
Hewida Abdallah
Hewida Abdallah Aylar önce
فين حلقة ٦٤
Haitham Thelord
Haitham Thelord Aylar önce
راح يموت يلماز
Furkan Doğan
Furkan Doğan Aylar önce
Türkiyenin en iyi dizisi
Yegane Kaya
Yegane Kaya Aylar önce
Demirde nasıl kalp varsa artık bilmedim Züleyhanın yapdıklarına rağmen hala bu kalp senin için çarıpıcak diyor ya😒
Annecin Bakır
Annecin Bakır Aylar önce
Demir gibi bir ağa böyle rezil olmaz karısı başkasıyla gürüşsün çok saçma çok
Çimen
Çimen Aylar önce
👍👍👍
Hacer Çiçekoğlu
Hacer Çiçekoğlu Aylar önce
Hep aynı tantana yine bir silah patlıyor
Berat Ceylan
Berat Ceylan Aylar önce
Diziden iyice soğudum bu ne kararsızlık saçmalıktan başka birşey değil.Dizi Zülayha'nın etrafında dönüyor😡İnşallah Demir'de Hande Soral'a aşık olur da Züleyha'da boyunun ölçüsünü alır.Zaten Yılmaz'da ölecek.
Deniz su
Deniz su Aylar önce
O suya düşen müjgan ve bebegimiydi
يوكسل Özdemir
Çukurova dizisi maç gibi oldu Fenerbahçe beraber dakika 90 + gol atana kadar oynanıyor hesabı uzatiyorlarda uzatiyorlar dizide öyle oluyor
onlygirlintheworld
onlygirlintheworld Aylar önce
Suya ne yada kim düştü anlamadım elwojdbslwosbs
Şamaxli 9.1.2021
Şamaxli 9.1.2021 Aylar önce
Neler olacaq bee
Bitkisel Hayat
Bitkisel Hayat Aylar önce
Dizi giderek saçmalıyor. Diziye tek heyecan katan Behice
Hamit Ulu
Hamit Ulu Aylar önce
Bi kadın bu kadar gurursuz olabilir mi (Züleyha )
Sebis Sebine
Sebis Sebine Aylar önce
Suya atliyan kim?Mujgan mi?insAllah bibinle bir yerde cehennemi boylamişsiniz❗
Leyla Aslan
Leyla Aslan Aylar önce
Final yapın hiçbir albenisi kalmadı dizinin artık senaryoyu ezbere biliyorum 👍😄
Bts Ayse Cate
Bts Ayse Cate Aylar önce
Azerbaycan like Atsın 🔅🔅🔅🔅 TRvid da :heskif seni seni dinleyin Cok güzel yaxsi
დGåchå•AZƏRiდ
Her bölümde silah sesi duymaktan sıkılanlar +1 Azerbaycandan selamlar bu arada İki devlet tek millet 🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿💞💞💞🇹🇷🇹🇷🇹🇷🍪🍪🍪
Elxan Sahpelengov
Elxan Sahpelengov Aylar önce
Yapmayin ya rolu bi tek guzel oynayan varsa oda zuleyha
Ci Bla
Ci Bla Aylar önce
Hani yeni oyuncu kadın gelecekti hande soral yazıyordu haberde
Ahaf Mitac
Ahaf Mitac Aylar önce
Ilk basta züleyha ve yilmazin kavusmasi icin izliyodum ama artik züleyha ve yilmaz kavusmamali sartlar eskisi gibi degil ve demir mutlulugu hak ediyor artik ...
Zeliha gül idemen
Zeliha gül idemen Aylar önce
Gittikçe saçma oluyor bu film çok sıkıcı
Гузаль Акрамова
Zuleyha, hani Yamanlari berabar buyutmak istiyordun.... bu ne şimde???
Emine ERIŞIK
Emine ERIŞIK Aylar önce
Hiçbir inandırıcılığı kalmadı dizinin anladık ki züleyha ya da yılmaz ikisinden biri diziden ayrılana dek beraberler😁😏😅
Melisa Zeren
Melisa Zeren Aylar önce
Sanki kavuşmayacaklar yilmaza birşey olacakmiş gibi 😓
Tuğba Karaoğlan
Tuğba Karaoğlan Aylar önce
Biz ne izliyoruz kaliteli zamanımızı kalitesizleştiriyoruz
Malisse ÙwÚ
Malisse ÙwÚ Aylar önce
Önceki fragmana biri yazmıştı Şimdi:ben Yılmaz'ı sevmiyorum 2 bölüm sonra yılmaz kaçalım Yazmıştı dediği oldu snsjsjsks
gizem tek
gizem tek Aylar önce
yılmaz filimden ayrılırsa bu filimi bır daha izlemem seranist yılmazla anlaşma yapta züleyha ve yılmaz kavuşsun artık zülmaz
Rumeysa Aydıner
Rumeysa Aydıner Aylar önce
Dönüp dolaşıp aynı şeyleri izliyoruz. Saçmaladınız !
Bedia Nur Tuzcu
Bedia Nur Tuzcu Aylar önce
Yılmaz ölecek arkadaşım demin yazdı ki dizi setine gittim cenaze namazını kıldırıyordular dedi. 1-2 bölüm sonra Yılmaz olmayacak daha
Rana Şimşek
Rana Şimşek Aylar önce
Tabanca çıktı mertlik bozuldu Hünkar çıktı Çukurova bozuldu dizinin tadı tuzu kalmadı iyice sapıttılar
Serap derin
Serap derin Aylar önce
Artık sıktı valla ya ben mujgana hak veriyorum düşünsene uğruna ailenden vaz geçtiğin bir adam ve evlenirken sana sözler vermiş bir adam sonra hayatını karartıyor yaptıkları az bile ben olsam bende yapardım zuleyhanin hayatına girdi yeniden onuda alt üst etti bıraksaydı belki oda demirle mutlu olacaktı
Çimen
Çimen Aylar önce
Evet kesinikle doğru olan Müjgana oldu hak etmedi yaşananları
Melisa Alkan
Melisa Alkan Aylar önce
Diziye Hande Soral gelicek demirle o olsun Züleyha Demiri haketmiyo
wıth serra
wıth serra Aylar önce
Dizi çok saçmaladı
Ayşe Yılmazel
Ayşe Yılmazel Aylar önce
Madem ki yılmaz diziden ayrılacak demire uyku ilacı versinler bir gün full yatsın Züleyhayla yılmaz o günü birlikte gecirsin eski günlerdeki gibi aşklarını görelim lütfen bunu bize çok gormeyin
Aygun Orucova
Aygun Orucova Aylar önce
Suya dusen kimdi?
Feyza
Feyza Aylar önce
İyice saçmaladılar
Fatih Kayan
Fatih Kayan Aylar önce
Ne güzel Yılmaz'la herşeyi bitirmişti neden başa döndü artık Züleyha demir olsun yeter
Sonraki
Bir Zamanlar Çukurova 75. Bölüm
2:18:49
görünümler 1 900 000
Masumlar Apartmanı 12. Bölüm 2. Fragman
00:52
Tozkoparan İskender 4. Bölüm
1:5:28
görünümler 2 760 267
Sen Çal Kapımı 28. Bölüm Fragmanı
0:46
Among Us in HD (Part 59) LEGOS #Shorts
0:19
Acemi Anneler 69. Bölüm Fragmanı
0:34
Gönül Dağı 13. Bölüm Fragmanı
0:54
GERÇEK HAYATTA AMONG US OYNADIK! #2
17:47