Karanlık

Bir HİLECİYLE Valorant Oynamak | Rasherino ile OYNAYAMAZSIN | Bölüm 1

Rasherino
Abone ol
görünümler 521 185
99% 27 000 1

Bir HİLECİYLE Valorant Oynamak | Rasherino ile OYNAYAMAZSIN Bölüm 1
Sponsorship: iletisim@rasherino.com

💛 BENCE ARTIK ABONE OLUP BİLDİRİMLERİ AÇMA ZAMANIN GELDİ 💛

Selam ben Rasherino. Bu kanalda Valorant videoları paylaşıyorum. Sage, Jett, Reyna, Fade, Raze, Sage ve diğer ajanların kesitlerini izlerken gülme krizine girebilirsin, şimdiden ayıktırayım. Valorant nasıl oynanır? Bir de benim gözümden izleyelim o zaman!

➡VALORANT'TA HİLE DEDİRTEN AGRESİF CYPHER NASIL OYNANIR?! Rasherino
• VALORANT'TA HİLE ...

➡ VALORANT 4000 SAAT NEON OYNAYAN BİRİ NASIL OYNAR? Rasherino
• VALORANT 4000 SAA...

➡ VALORANT SADECE FLASH ATAN AJANLARLA OYNAMAK! Rasherino Valorant
• VALORANT SADECE F...

➡ VALORANT İLK HARBOR OYUNUMDA 50 KİLL ALDIM 2 ACE ATTIM!! YENİ AJAN İYİ! Rasherino Valorant
• VALORANT İLK HARB...

➡EFFFSANE BRONZ TAKTİĞİ!! PHOENİX + SPECTRE OYNAYIP RAKİBİ ÇILDIRTTIM!! Valorant Rasherino
• EFFFSANE BRONZ TA...

➡ VALORANT SADECE ARES OYNAYARAK OYUN KAZANMAK | Rasherino
• VALORANT SADECE A...

➡ BU CROSS HİLELİ! VALORANT'IN EN SAÇMA CROSSUYLA 51 KILL ALDIM! Rasherino
• BU CROSS HİLELİ! ...

➡ İMMO ELO'DA TAKIMIMA TROLL JETT GELDİ 34 KİLL ALDIM!! Valorant
• İMMO ELO'DA TAKIM...

#valorant #rasherino

Oyun

katma

 

1 Şub 2023

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 2 594
Rasherino
Rasherino Aylar önce
Seriye devam etmemizi istiyorsanız like atmak yerine çayınızdan bir yudum alın, çünkü zaten devam edicez. Sıradaki konuğumuz kim olsun? YOKSA BİR EGIRL MÜ? 😈
E
E 13 gün önce
@rasherino yine brakma TRvid yi video at artık
Hamza Ersoy
Hamza Ersoy 18 gün önce
@PUBG EMRE knk alıştık biz abimiz gelip gidiyor böyle arada bir sonraki bahar gelir yine merak etme
PUBG EMRE
PUBG EMRE 19 gün önce
1 ay oldu neden video gelmiyor
Hamza Ersoy
Hamza Ersoy 19 gün önce
Abim sıradaki konuğu bırak sen ol sadece ama video at beee
Güngör Yekta CİNO
Güngör Yekta CİNO 26 gün önce
@Evren Dikan KANKA SEN KİMSİN
Kerkama
Kerkama Aylar önce
Abdullahın hileyi vurmaları ve Erenin geçirdiği🤤 rage bölümü mükemmel
Furkan KARASLAN
Furkan KARASLAN Aylar önce
@𐱅𐰇𐰼𐰚𐰇𐰤 𐰴𐰃𐰺𐰉𐰲𐰃 öyle bir şey yapmadım bu bir ikincisi ben bi şeyler yaşamış bir insanım bana sorucak olursan ama kimsenin hayatı benim gözümde ötekininki ile kıyaslanamaz ve kendimle çeliştiğimi söylüyorsun ama ama ben seninle muhattap olmak istemiyorum demedim bana yanıt vermezsen sevinirim dedim dikkatli okumayı öğrenmeni tavsiye ederim ve sana sinir olma nedenim yaptığın yorumun hiçbir yapıcı tarafının olmaması eğer videonun yararsız olmadığının farkındaysan niye aşırı alakasız bir konuda yapıcı bile olmayan hatered gibi görünen bir yorum yapıyorsun? bence bunları kendine cevapla çünkü cidden cevapla ilgilenmiyorum yazdigimi gördügünü bilmek bana yeter de artar senin fikirlerin ile elbet ilgileniyorum dolaysıyla seninle konuşuyorum ama başım ağrıyor cidden anlamsız konuşmayı devam ettirme bana bir şey katamayacaksın
𐱅𐰇𐰼𐰚𐰇𐰤 𐰴𐰃𐰺𐰉𐰲𐰃
@Furkan KARASLAN Bende o sandığın takipçilerinden daha çok takip eden haterlardan değilim. Benim izlediğim 2. videom olacak galiba. Değindiği konu doğru zaten ona bir şey demedim dikkatli okursan. Ancak bu videonun sahte olduğunu değiştirmez. Çelişkilerle dolusun, bana benle muhattap olma diyip sonra da kimseye ne yapacağını söyleme demen çok ironik. Ayrıca herkese ders vermeye çalışan ve kendini diğerlerine göre daha çok şey yaşadığına inandıran birisin.
Furkan KARASLAN
Furkan KARASLAN Aylar önce
@𐱅𐰇𐰼𐰚𐰇𐰤 𐰴𐰃𐰺𐰉𐰲𐰃 kurdum ve sana yapamicanı söyleyebileceğim tek şey başkalarının ne yapacağına karar veremeyecegin, bu herifi ilk kez görüyorum hayatımda adami savunmaya da gelmedim random denk geldim ve kurgu da olsa tamamen doğru yerlere deginiyorlar prim kasıyorsa bile doğru bi şeyden kasıyor yani cidden haterlık yapmanın lüzumu yok
𐱅𐰇𐰼𐰚𐰇𐰤 𐰴𐰃𐰺𐰉𐰲𐰃
@Furkan KARASLAN Adam klasik RP'ci duymak istemiyorsan bile umrumda değil. Gerçek bu adam RP'ci. Muhattap olmak istemiyorsan susabilirsin. Benimle muhattap olduktan sonra benimle muhattap olma demek kadar saçma bir cümle kuramazsın.
ademvjj
ademvjj Aylar önce
Reis Allah seni her gün düzenli video atmakla şereflendirsin
ᑭITIᔕ
ᑭITIᔕ 13 gün önce
kardeş sen onu hiç bekleme Abdullah reis bir zamanlar Rasher'dı adam bir ara gitti bıraktı sonra geldi 3 video attı yine gitti sonra yine geldi 4 video attı gitti şimdi öbür gelişini bekliyoruz rasher tayfa olarak
iso 001
iso 001 16 gün önce
En azından haftada 1 atsa
Şevket Bircan
Şevket Bircan Aylar önce
Zulada 90 sv +7 ful hesap var valorant hesabıyla takas olur
emoVALOcan
emoVALOcan Aylar önce
şu yorumu atmayın artık ya
LeoVnn
LeoVnn Aylar önce
Eren abiye saygım arttı.
lien
lien 26 gün önce
​@skullaxe bu muhtemelen hileci ya da hilecinin arkadasi falan
BrookLand
BrookLand 26 gün önce
Bnimde
EJDER GAMER X
EJDER GAMER X Aylar önce
Benimde
Eren Eryılmaz
Eren Eryılmaz 14 gün önce
Yutup tarihinde istikararlı bir şekilde 1 yıl kaybolup geri geen başka insan yok abi valla helal olsun😊
Yasemen Sen
Yasemen Sen Aylar önce
eren tüm duygu ve düşüncelerimi yansıttığın için sağol senin video için sustuğun yerlerde ben kendimce tamamladım küfürleri. bu insanlar sadece oyunlarda değil hayatın her yerinde var emeğe saygısı olmayan kolaya alışmış boş beleşçi tipler. bir de övünüyor kendi başarım diye bulucan bu tipi bir meşe odunu alıp ıslata ıslata dövücen başka türlü sinirin geçmez.
Korganez👺
Korganez👺 28 gün önce
bende hile kullanıyorum fakat singleplayer oyunlarda onlinelerde scriptler çok kötü sövmeden duramıyorum
GENÇ EFSANE
GENÇ EFSANE Aylar önce
Neden bukadar ağlıyorsunuz
At Adam
At Adam Aylar önce
@Pikachu hile açtığı için değilki kendisi söylüyor , hiçbir aktivitem bile yok diyor , hiçbir ilgilendiği alan yok böyle bir insan neyde başarılı olabilir ki sadece soruyorum vizyonum genişler farklı fikirler duymayı seviyorum
Minecraft Parodileri
Ben hile kullanmıyorum rekabetçi oyun bile oynamıyorum ama biraz oturup düşünsen adamı anlarsın. Hile kullanmak aşırı eğlenceli bişey ve kendisi bu kadar eğlenirken neden valorant gibi oyunlara hayatını yatırmış eziklere saygı duyup hileyi kapatsın ki? Ayrıca hilelerin kullanılabilir olması riotun suçu. Bunun için o adama sövmeniz saçma.
ÖmerBy
ÖmerBy Aylar önce
Serinin devamında : eskiden hile kullanan ama şu an kullanmayan biriyle video çekermisiniz ne gibi değişimleri olmuş öğrenelim.
axolotl
axolotl 23 gün önce
+1
JoasdeR
JoasdeR Aylar önce
13 yaşındayken 2015'te kullandım. CSGO oynuyorduk ve rank atlamak çok zordu. Bir arkadaşım atmıştı bir süre kullandıktan sonra ban yedik ki o da son kullanışım oldu. İster istemez çok şey öğrendim çünkü WH kullanırken adamların nereden nasıl peek atacağını biliyordum. Sonrasında aradan 5 sene geçti, Faceit 2000+ elo ve valorant immortal eloda devam ediyorum. Yaş ilerledikçe hem bazı şeylerin farkına varıyorsun, hem de gerçekten boş bir iş olduğunu anlıyorsun. İnsanların oyununu mahvetmeden yani derecelide kullanmadan sadece kendini geliştirmek için kullanabilirsin bence. İş görüyor cidden.
〘𝑆𝑢𝑑𝑒𝑒〙
Adam cidden çok pişkindi sinir bozucu biriydi böyle insanların tek oyunda değil günlük hayatlarında bile kendilerine saygıları yoktur onun haricinde video çok iyiydi ellerine sağlık abi
〘𝑆𝑢𝑑𝑒𝑒〙
@garip adam boş yapan biri varsa o da bu yazıyı yazan sensin kanka :D
Rolly
Rolly Aylar önce
the cihan izlemeni tavsiye ederim dostum :)
garip adam
garip adam Aylar önce
kardesım bende hılecıyım nıye bos yaptın kı :D
〘𝑆𝑢𝑑𝑒𝑒〙
@Rias Gremorydoğru söylemişsin ama orada biraz pişkince konuşması sinirimi bozmuştu o açıdan demiştim
〘𝑆𝑢𝑑𝑒𝑒〙
@Bedirhan Bal sen şu an ne saçmalıyorsun? İlk önce terbiyeni takın sonra diyeceğin bir şey varsa de
Alperen Davran
Alperen Davran Aylar önce
herif sizi tertemiz trollemiş ya aşırı iyiydi
oxi
oxi 7 gün önce
​@Bahadı Kaya gidemez kanka sen bu adamin ustune gidiceksen adami maca cagirmiyicaksin
August becket
August becket Aylar önce
@Ege can kuzucu bu iyi bişey değil
Sİamet7
Sİamet7 Aylar önce
@August becket normal birşey zaten bana fazla hile de gelmiyor benim için sorun yok yani
Tennyson Edit
Tennyson Edit Aylar önce
Abdullah abi, League Of Legends anılarımızı birden canlandırsan ne iyi olur. 1 yıl geçti, sanırım artık bitti.
hakan tektaş
hakan tektaş 7 gün önce
Çocuğa çok üzüldüm cidden asosyal hayatında hiç bir şekilde başarılı olamamış hiç öyle hissetmemiş. Kendini kandırıyor çok yazık cidden. Bırakın açsın hilesini gariban babasının ne gözle baktığını nasıl aşşağılık hissetiği zaten belli ailesinden bile sevgi görmemiş adamlar böyle oluyor işte
Murat Haksayar
Murat Haksayar Aylar önce
Video çok güzel oldu ve hilecilerin nasıl bireyler olduğunu gösterdi, emeğinize sağlık. Riot'un bu türde olan hile ve yazılım havuzunu geliştirmesi gerekiyor ki herkesin adaletli bir oyunu olsun
Aras BAHADIR
Aras BAHADIR Aylar önce
adam hile olmasına rağmen saygısını hiç bozmadı be helal olsun
Half Dumb
Half Dumb 27 gün önce
@Lorainne kralsın
Lorainne
Lorainne Aylar önce
@Buğra Tecer dcde konuştuğun kişilerden biri benim şu anda şikayet ettim seni :D
Buğra Tecer
Buğra Tecer Aylar önce
Madzal's Son#7777 Hile Satılır DM !
Yağmur Şevval Aktan
sen de hilecisin galiba
Karin
Karin Aylar önce
harbi ama çok ağladılar abdullah ağladı ya
Gökberk Can
Gökberk Can Aylar önce
öncelikle tebrik ederim videoyu bu kadar sakin bir şekilde devam edebildiğin için hilelere ben de sinir oluyorum ama bu ukala tavırlar arkadaşın hile kullanmasından çok daha fazla rahatsız edecek bir durum sabrınıza hayran kaldım erenin bile :D
kerem çetin
kerem çetin Aylar önce
Adamı haklı buldugumdan degilde adamı videoya çikarıp 5 kişi ayrı şekilde aşagılması sence üslublu bir durum mu hileye bende karşıyım ama bu durumda raporla geç kaybettigin 1 mac okur adamı sanki katil gibi gösteriyorlar adam sadece kötu oynadığını kabul edip hile açıyor yapcak birşey yok hilerin bitmesi dileğiyle..
EmirGTV
EmirGTV Aylar önce
belgesel tadında olmuş ellerinize sağlık abi editörünede sanada
cKlea
cKlea Aylar önce
2.bölümde bir e-sporcu olursa güzel olur bence hem taktik falan öğreniriz bizde :D
Ufuk Binay
Ufuk Binay Aylar önce
katılıyorum
Mickey Mouse
Mickey Mouse Aylar önce
Eveeet
GENÇ EFSANE
GENÇ EFSANE Aylar önce
Hileciye saygım arttı çok samimi geldi ciddiyim bu arada
Selahattin Kaymak
Selahattin Kaymak Aylar önce
Başkalarının düşünce ve hislerine empati kuramayacak kadar küçük ve olgunlaşmamış biru olduğu belli. Videoda da dediğiniz gibi büyüdüğünde muhtemelen empati duygusu da değişir. Değişmessede illaki bir gün bir şekilde farkındalık yaşayıp pişman olur( döverler bunu :).
Recep Güven
Recep Güven 21 gün önce
@Half Dumb sence üstteki arkadaş mı ciddiye alıyor yoksa hileyi açan mı bence bir kez daha düşün.
Half Dumb
Half Dumb 27 gün önce
Ya neyinden pişman olucak usta bi oyunu hayatsız gibi ciddiye alıyonuz adamın umrunda bile değil açıyo hileyi hayatsızları tilt ediyo
Ironblood
Ironblood Aylar önce
Bizimde paramız var ama insanların oyununun içine sıçınca değil, o insanların satın alabilme şansı olmadığı silah kaplamalarını atıp mutlu olduklarını görünce keyif alıyoruz.
a.
a. Aylar önce
duyar kasmasaydın be
Enes Erol
Enes Erol Aylar önce
Alfa
Umut KayrA
Umut KayrA Aylar önce
''aa umrum dışıı'' demesi koç okullarına giden sude gibi XD
Yusuf Furkan Ar
Yusuf Furkan Ar 25 gün önce
​@Yağmur Şevval Aktan 🗿
Ali Efe Aydın
Ali Efe Aydın Aylar önce
@Yağmur Şevval Aktan sudenin sınıf arkadaşı geldi sanırım
Addicted
Addicted Aylar önce
@garip adam şu women şakası böyle çıksaydı her boka women spamlayanlar çıkamazdı işte ah be
garip adam
garip adam Aylar önce
@Yağmur Şevval Aktan feminist :D ☕
fax miner
fax miner Aylar önce
@Yağmur Şevval Aktan yooo tepkileri kız gibi
Burhan Küçükşantürk
Hem kötü oynayıp hem toxiclik yapan biriyle 2. bölüm gelsin
Evren C
Evren C Aylar önce
Zaten bu bölümde onu izledik gibi
aKei
aKei Aylar önce
Ben sonraki bölümü bir booster ve boosted ile görmek isterim. Gerçekten hem hesap boostlayıp satanları hem de kendini boostlatan insanları anlamıyorum. Hesabı boostlayanın bunu neden yaptığı çok bariz, adam işin parasında lakin kendini boostlatan embesiller er ya da geç gerçek elosuna tekrar döneceğini ve o eloya geri düşene kadar onlarca, belki yüzlerce insanın oyununu ve emeğini zehir edeceğini bile bile neden paralarını böyle bir şeye yatırıyorlar?
duru karabarlas
duru karabarlas Aylar önce
bu kadar kibar birinin hile kullanması ne kadar doğru ya
sevval
sevval Aylar önce
Rasherino abim 80 defa düzenli video atacam diyip 80 defa 2 hafta ara abi artık 2 yıl önceki videoları ezberledim bide Eren abi eline sağlık
Hanne Aslanmirza1
Hanne Aslanmirza1 13 gün önce
Abi iyiki tanımışım seni her saat seni izliyorum ayrıca gerçekten çok iyi oynuyorsun
Recep Çevik
Recep Çevik Aylar önce
Yine farklı güzel bir içerik daha emeklerin için teşekkür ederiz rasherino
karamel two
karamel two Aylar önce
tam cıkarken hic bişi bırakmicak şekilde abi sövsen dicemde öyle biri deilsin sen gene gerekeni yapıp teşekkür etmişsin ben kendimi burda tutamadım helal olsun elinize sağlık
Literally
Literally Aylar önce
Kolay gelsin abi çok güzel içerikler çıkarıyorsun eline koluna sağlık.
Taha Çolak
Taha Çolak 19 gün önce
Şuan hileciler için çok üzüldüm ve ufkum açıldı, insan niye hile kullanır diye düşünürdüm hep ama meğer hayatında oyundan başka bir eğlencesi olmayan insanların hayatlarında bir başarı elde edemediği için en azından tek hobilerinde başarılı olma çabasıymış, üzüldüm lan
Berkamo
Berkamo Aylar önce
“Benim oynadığım eloda olacağını sanmıyorum ama denk gelirsek bi video da sen çekersin” Reis acımamış saplamış
xperia61
xperia61 Aylar önce
ulan varya 1 dk lığına yanında olsam dünyadaki bütün işgenceleri uygulamak istiyeceğim tek kişi (seviliyosun kral)
ENDER
ENDER Aylar önce
Hileyi durdurabilecek tek kişi hellian
Zangetsu WR
Zangetsu WR Aylar önce
@Neonedits xD
Bartos 1975
Bartos 1975 Aylar önce
oda hileciymiş ya:D
Yiğit Semih
Yiğit Semih Aylar önce
@Oyun Hastası Doğru katılıyorum
RaideN
RaideN Aylar önce
harbi :D
Adolf
Adolf Aylar önce
aim açarsam istersen radi top 1 getir kimse alamaz, hiç kullanmadım merak ettiğimden alıp practe denedik ranked girip denediğimizde lose alırsan ban yemiyorsun win alınca yiyorsundur herhalde hileyle win denemedik hiç
Swenwas
Swenwas Aylar önce
Her vuruşunuzda içimin yağları eridi
Hey
Hey Aylar önce
Eren mikrofonu kapatmayıp devam etseydi kelime dağarcığımıza fantastik fantastik kelimeler ekleyebilirdi.
Faanss
Faanss 15 gün önce
Bu serinin devamın da lütfen gerçek bir PRO’yu ekleeeee😢
Alphy
Alphy Aylar önce
Adam belki de ciddi ciddi cevaplamak istedi soruları . Bence bir tık agresif olmuş. Elbette ranked'da herkesin maçını mahvediyorlar ve sinir bozucu fakat gerçekle yüzleşin. Bunlardan çok fazla var. Özellikle de yayıncılarda. Para kazanmak için yapacak bir şey yok.
North
North Aylar önce
@Yğo ney kimin umru dışı knk
Yğo
Yğo Aylar önce
Adamların umru dışı kanka
North
North Aylar önce
haklısın katılıyorum yorumlarda insanlar sakinliğiniz korumuşsunuz vs. demiş de alakası yok gayet agresifsiniz ben size sakinliği korunarak çekilmiş bi hile ile yüzleşme videosu linki atabilirim yani başka bi kanaldan başka bi oyundan adam videoyu bırakıp gidebilirdi bile ki yarıdan sonra troll lemiş bana sorarsanız
Mehmet Sadık
Mehmet Sadık Aylar önce
Rasherino abi sen Muşlusun umarım ailen iyidir Geçmiş olsun herkese
Maklouf
Maklouf Aylar önce
Ne kadar sinir olsak da hile açmanın verdiği zevk diye bi durum var. Sonunda hileden sıkılıp normal şekilde oynamaya devam edeceğini düşünüyorum videodaki arkadaşın. Bu arada herhangi bir oyunun cracki veya hilesi alttan bilgisayarı eskitecek yazılımlar çalıştırabilir. Parayla alsanız bile. Yani hile yapmayanlara tavsiyem cebinizi tutmak için kullanmayın.
Enes Başaran
Enes Başaran Aylar önce
Abi seni lol oynarkende izliodum simdi valodada izliyorum helalin var abimm seni izleyip gelismemek elde degil
Bir Anime Fanı
Bir Anime Fanı 21 gün önce
Abi eğer bir animeciyle video yapmak istersen beni çağırabilirsin Abi video acayip güzel olmuş ve hilecilerle oyun oynamak hiç zevkli değil
FURKAN YILDIZ
FURKAN YILDIZ Aylar önce
Abi şu iki 1 yilda seni tanidim ve nerdeyse 2 yilda attigin çoğu vidyonu izledim ve senin sayende valoranti hem daha iyi oynamaya basladim daha iyi oyunu kavramaya basaldim (özellikle anewliz yapmayı) bütün bunlar icin teşekkür ederim cok iyisin yeni vidyonu biran önce bekliyorum...😁😁
helvítis búi
helvítis búi Aylar önce
Sonraki videoda Hellian abim olsa çok güzel olabilir.
kemer kamar
kemer kamar Aylar önce
abi eline sağlık çok güzle bir video olmuş bidahaki OYNAYAMAZSIN Konuğumuz e-sporcu olsun
VoiD
VoiD Aylar önce
tek kişilik oyunlarda modlama ve hile aşırı zevkli oluyor, mesela dark souls ve elden ringde felan oyunu tekrar oynarken başlangıçta son seviye olup en havalı, güçlü itemleri alıp keyif yaparım ama online oyunlarda hile kullanılmasını pek anlamıyorum. Zamanında fall guysda anti-cheat yoktu ve her maç en az 1 tane hileci çıkıyordu çünkü oyundaki güzel kostümleri almak için taç gerekiyordu, Valoda ise hızlı rank atlayıp hesap satmak için hile yapıyorlar.
Recep Emir Genç
Recep Emir Genç Aylar önce
ataktaylen rotateleyip spike kurup round almanız cok kolay ama kimsenin aklına gelmedi sanırım 🤧
Addicted
Addicted Aylar önce
Çok teşekkürler Rasher intro kısmında koyduğun müzik sayesinde saygıdeğer validesine ritmik sövdüm
Deniz Gülnerman
Deniz Gülnerman Aylar önce
abi karakter seçimleriniz biraz saçma olmuş brim gibi smok breach gibi kör eden karakterler almışsınız ama adama hiçbiri zaten işlemiyor daha sersemletme duel gibi karakterler alsaydınız bence alma ihtimaliniz vardı.
Ömer Rüzgar
Ömer Rüzgar Aylar önce
Geri dön şef ordunun sana ihtiyacı var... Lol devri bitti artık sanırım ama cidden hayatımın en güzel zamanlariydi sanirim sup marşı feeder marşı cooook ozlendi be abdullah abi. Düzenli olmasa da arada 1 tanecik video atsan çok güzel olur trabzona selamlar 🥲🥺
Harun Taşkın
Harun Taşkın Aylar önce
Dünyanın en düzenli video atan kanalı 👌👍😎
Hellö
Hellö Aylar önce
Teşekkürler rasherino SİNİRDEN ELİM AYAĞIM TİTRİYOR.
q3zg1x
q3zg1x Aylar önce
Çok sinir bozucu gerçekten ama senin onu hile olmasına rağmen vurduğun yerlerde içimin yağları eridi 💗
Kapiyote
Kapiyote Aylar önce
abi izlenmedik video bırakmadın lütfeeeeeeeeeeeeen yeni video attt huzurlu hissettiriyo senin videolarını izlemek safe place im artk 2 sene önceki kıvırcık rasherino yu izliyorum
Enes Torun
Enes Torun Aylar önce
Hepiniz çok sayıgılısınız abi valla helal olsun bana böyle konuşacak ecdadını bırakmam yani nasıl dayandiniz Bi vidyo için helal olsun
Cem Özdil
Cem Özdil Aylar önce
size bir eleştirim,var ekip olarak karşınıza bi hile geliyor bunun bilincindesiniz yani .orada sakin kalıp adamdan oldukça fazla bilgi alıp bu boku anlatmanız lazım sinirli olmanız bize bişey katmaz ben bu adamların ne hissettiğini öğrenmek istiyorum. Sana tavsiyem her ne kadar Eren doğru olanı yapmış olsa da onunla bu tarz sinirlenebileceği videolara onu almaman aynı şekilde o kızda yani. Çünkü senin sakinliğin gerçekten hoşuma gitti ve öğretici bir şey oldu
Yiğit Altınoklu
Yiğit Altınoklu Aylar önce
abi bence bir riot yetkilisi ile video cekebilirsin gundelik sorunlardan filan iste bu riot hacklenmesinden vs
Blacking s
Blacking s Aylar önce
geçenlerde böyle bir orçu geldi karşıya ama takımı full satıyor adamla zıt site plant falan aldırlar defuse aldık maç 10-13 bitti ama karşıda olup satan kimlerse Allah razı olsun yinede
ZouWurt
ZouWurt Aylar önce
abi sonraki bölümde combatry, aimdll, aslanmashadow,berk rip tepe gibi bir ekip kurup hileciye karşı oynattırır mısın?
Ebrar Canseray Güçlü
"Ya da hileyle bile çok iyi değilsin" diyen bayan arkadaşı tebrik ediyorum lafı cuk oturtması .
Necdet Yalı
Necdet Yalı Aylar önce
abdullah abideki sakinlik beni benden aldı:)
Ali Kılıç
Ali Kılıç 14 gün önce
hile kullanmak cidden zevkli bir şey ya o adam ne kadar anlatamasada eğlenceli yani
Ömer Karadaş
Ömer Karadaş Aylar önce
abi yemin ederim bunlar yüzünden oyun oynayamıyoz eren abi bu videoda gerçekten haklı bunu gibile maçıma çok denk geldi. birde bu seri gelsin
z4thUX
z4thUX Aylar önce
5v5 hile maçı gelebilir mesela çok iyi olurdu. hiç böyle birley yok youtube türkiye’de
1MS
1MS Aylar önce
Şu oyunda en haz verici sey hiç tanımadaıgın takım arkadaslarının sana helal lan ne oynadın be kanka eline saglık demesi kadar güzel birşey yok. Hile ile bu hissi alamazsın
Zangetsu WR
Zangetsu WR Aylar önce
@Solvain DİMİ OFF
Rias Gremory
Rias Gremory Aylar önce
@o kişi 2sinin de ayri keyfi var hilesiz ace atinca sevinirsin hile ile ace atinca her oyun yaptigin birsey haline geldiginden monotonlasmaya baslar o yuzden bir sure sonra sadece rakip takimin cildirmasindan zevk almaya baslarsin o kiside de bu olmus o kadar oynamis ki sadece milleti sinir etmek icin oyunu oynuyor kendi eglencesine surekli soylemisti sizin eglenmemeniz umrum disi kendi eglenceme bakiyorum diye
Rias Gremory
Rias Gremory Aylar önce
Oyle bir alir ki anlayamazsin
Solvain
Solvain Aylar önce
ÖYLE BİR ALIYORUM Kİ ANLAYAMAZSIN
mikasa oyunda
mikasa oyunda 12 gün önce
adamın cok ustune gitmissiniz adam mi dedi kanka video cekek diye hani bana boyle bi teklifte bulunup sovseniz cıkardım oyundan yine kaliteli video olmus
VienoM Futbol
VienoM Futbol Aylar önce
video fikri: abi birdahaki videoda sniper ile sadece no-scope yapabilirsin eline sağlık video çok güzel. hilecinin a.
çisil
çisil Aylar önce
eren sen cok kral bi adamsın.
Selman
Selman Aylar önce
Aslında e girl değilde birtane eloboost yapan birisi ile çeksen daha iyi olur
North
North Aylar önce
arkadaşlar yorumlarda ve videoda hile yapan kişi için bu kadar agresif tavır takınmak yerine yapılmasına izin verene bu tavrı takınsanız Riot abi vandal yap demek yerine Riot abi şuna bi el at deseniz yaptırımınız daha fazla olabilir belki
DARKwepKİLLER
DARKwepKİLLER Aylar önce
Abi seri için türk veya dünya sıralaması varmıdır bilmem oyunu ztn 1 kere oynadım oda internet kafede ve kurcalamadan direk özel odada ama eğer versa 2sinden birinde bulduğun en yüksek ranklı Türk oyuncuyla oynayabilirsin -Tavsiye
neta batarya
neta batarya Aylar önce
buradaki soruların aynısını smurflere de sorabilirsin ;) hile kullananların asıl sebebi, en az onlar kadar aşağılık köpekler olan smurfler
Dağ Gülleri
Dağ Gülleri Aylar önce
16:36 koyma şunu be adam. Tüm ciddiyetimiz gidiyor 😀
karumen
karumen Aylar önce
hiç etik değildi raze arkadaşın deil mi
Betty
Betty Aylar önce
ben sürekli erkenden ölüp bana ne yapacağımı söyleyen adamlarla oynayamıyorum direk seslerini kapatıyorum sen de oynayamazsın 😂😂😂😂
Jhin Çarptı
Jhin Çarptı Aylar önce
Adam o kadar rahat ki nick bile gizlememiş
güney
güney Aylar önce
Şu intro müziğini yıllardır ne zaman duysam mutlu oluyorum her şey değişti şu intro değişmedi
AlsivaX
AlsivaX Aylar önce
adam vurdukça benimde hileyle oynayasim geldi cok guzel vuruyo :D
KTPkaan
KTPkaan Aylar önce
Hileciye katılıyorum gerçekten çok keyifli özellikle CS:GO da mükemmel ve hilenizin ayarlarını en iyi yapmaya çalışmak diğer hilecileri yenmek çok daha iyi.
Yalçın Serbes-tea
Abi lütfen devam et harbi heyecan verici hissediyorum
Aylar önce
Abdullah abi seni izledikçe valo oynayasım geliyoooo
normal bir insan
normal bir insan Aylar önce
e-sporcu ya karşı oynayın (cned veya alfa)
Emrullah Püsküllü
Efsane olmuş eline sağlık 💜
PoReS
PoReS Aylar önce
Eren abinin asilliği beni etkiledi bu hilecinin içinden gecicek gibime geliyor
sevilmiyorum
sevilmiyorum 15 gün önce
ben bu arkadaşı çok sevdim hep gelsin
HSYNKYKC
HSYNKYKC Aylar önce
Diğer bölüm kesinlikle sadece smurf oynayan ama asıl hesabi üst düzeyde olan biri ile olmalı , alt liglerdeki insanların oyununu mahveden bu adamlar ne anlıyor anlamıyorum
KA-Kapüşonlu Adam
İkimizde aynı şeyi yazmışız eğdğaşdşsş
Reckno♔
Reckno♔ Aylar önce
Hileci abimiz ağlatiyor :c
Roni Tanmoku
Roni Tanmoku Aylar önce
Verdiği cevaplara ben şahsen acayip sinir oldum birde pişkin pişkin " umrum dışı" diyor ya.
Zangetsu WR
Zangetsu WR Aylar önce
Ne desin reis sövsün mü
EMİR Aras
EMİR Aras Aylar önce
Video güzel olmuş abi inşallah kimse hileci ile karşılaşmaz
Karaca D.
Karaca D. Aylar önce
Öğrenci olduğunu ve kullandığı hileyi bile kendi parasıyla edinmediğini göz önünde bulundurunca, yaş aralığının 16-22 aralığında falan olduğu algısı oluştu bende ortalama. Oyun içinde denk gelsem muhtemelen ben de sakin tepki veremezdim ama şuan bizzat verdiği cevapları da dinleyince şey düşündüm, ailevi olarak gerçekten problemli bir genç muhtemelen. Kimsenin hayatını bilmeden yorum yapmak elbette doğru değil ama bazı şeyler aşikardır, ağaç yaşken eğilir ve çocuğa ne verirsen ve aynı şekilde neyden mahrum bırakırsan ya o yolda büyür ya da onun eksikliğini kapatmaya çalışarak. Muhtemelen sevgi-ilgi eksikliğinin, kendileri en basit hak, hukuk, vicdan gibi kavramları bile yaşayıp aşılayamayan bir ailenin meyvesi bu kişi ve mutsuzluğunu parayla bastırmaya çalışıyor. Kimisi vardır bataklığın içinde bile lotus çiçeği gibidir, kimisi de bir şeylerin eksikliğiyle baş etmek için, hele de böyle empatiden yoksun büyüdüyse özünde mutlu olmadığı halde hiç olmazsa bir şeyde başarılı olduğunu hissedip tatmin olmak ister. Herkes her şeyde iyi olmak zorunda değil, umarım kendi içindeki cevheri başkalarının hakkına girmeden aramanın bir yolunu bulur.
çahma f-16
çahma f-16 Aylar önce
abi birdahaki hileciye şunu söylermisin antreman yaparak kendini geliştirebilisin ve daha iyi oynayabilrsin bunu söyle lütfen
Fatma Tugrul
Fatma Tugrul Aylar önce
Selam abi, soru sorabilirmiyim? Bu hilenin gerçek sesimi yoksa kalınlaştırdınız mı? Bu hileyi nerden buldunuz? Teşekkürler Seviliyorsun♡
osman okuyan
osman okuyan Aylar önce
OHA rasherın valo kanalı varmış şimdi gördüm bu durum üzdü benim
Alperen Özsoy
Alperen Özsoy Aylar önce
abi devamı kesinlikle gelmeli
Luffy
Luffy Aylar önce
“Olabilir siz de eğlenceksiniz ki karşılıklı alış veriş yapcaz” xd çok iyiydi
Berkay Mocur
Berkay Mocur 12 gün önce
hilecinin önüne smoke atmak müthiş mantıklı bu arada :D
EMIYA
EMIYA 17 gün önce
Böylece riot gamesin ne kadar hileciler konusunda geri kaldığını görmüş oluyoruz. Vanguard gibi bir nimetleri var fakat 2 yıldır aynı..
UwU-sama
UwU-sama Aylar önce
bende hilecileri izlerken keyif alıyorum hep almak istemişimdir özellikle lolde kule olmak istemiştim 😂
Overlord x
Overlord x Aylar önce
çabuk yeni atmış olduğum shorts videosuna bakıp fav oyun karakterlerinizi yazın :)
Naz
Naz Aylar önce
Baba parası yiyen ve saygısız bir varlık görüyorum sadece ben. İnsanları nasıl bu kadar kötü ve kaba olabiliyor anlamıyorum. En azından ben hile kullansam küçük bile olsa bi vicdanım sızlar be
MertoSparrow
MertoSparrow Aylar önce
Bu çocuk harbi harbi kaybolmuş ya :D Gerçekten psikolojik olarak hiç sağlıklı bir durumda değil bence. Yazık yani hem kendine hem ailesine yazık. Bu arada videoda çok gerildim. Bence iyi idare etmişsiniz. Öfke kontrolünüzü tebrik ederim.
Nightmare__41
Nightmare__41 Aylar önce
Çok iyisin abi❤
Beebpe
Beebpe Aylar önce
bronzum ve oynarken çok eğleniyorum arkadaşlarım da var sosyalimde hile de kullanmıyorum müthişim kardeşim çok da eğlenceli bilgisayarla immo olmak isteseydim giderdim yayıncıları izlerdim aynı şey
ismaillusid music
ismaillusid music Aylar önce
hellian bile hilesiz 162 kil aldı .d
Sonraki
ah boralo ah bunu neden yaptın :x
0:25
Paralel Evrenlerde Minecraft|Erdem
0:22