Karanlık

BİR AKIL TUTULMASI; GROUP B

Bilmemen Ayıp!
görünümler 74 252
98% 729 14

★☆★T-shirt Almak İçin: www.yepsyeni.com/ ★☆★
Hazırlayan & Sunan: Erhan Özkantarcı
Akşam saat 8'de herkesle birlikte instagram'da canlı yayın yapıcam. Beraber izlemek istersen seni de beklerim; instagram.com/bilmemenayip/
Ekşi sözlük yazarı “kartalpipet”’e teşekkür ederim. Group b entry’sini kullanmama izin verdiği için.

Otomobiller ve Araçlar

katma

 

3 Apr 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 80
Cihat GÖK
Cihat GÖK Gün önce
Group B, anlatımı için kısa olmuş. arabaların geçmiş ve sonrasının anlatılması da hoş olabilir. 2. bir bölüm çıkar gibi. too fast to race'i de beklerim...
Faruk YALÇINKAYA
Faruk YALÇINKAYA 3 gün önce
Reis homologue ya da homologué kelimesinin bir karşılığı var aslında: "özdeş, aynı olan, eşit olan" demek (işsizlikten tercüman olduğumu belli etme çabalarım arttı mazur gör😂😂) ama sen Homolug/Homolüg de. İzlemeye yeni başladım ama ben de böyle alıştım😂😂👌🏻👍🏻
Veli Kaçar
Veli Kaçar 29 gün önce
trvid.com/video/video-INwqyPct8qY.html Bu güzel çalışmayı, bu video ile süsleyelim...
Sacid
Sacid Aylar önce
El hareketlerine hastayım 😄
Mehmet Göksu
Mehmet Göksu Aylar önce
Özel vakit ayırmak için 1 aydır erteliyorum izlemeyi. Ve değdi. Mükemmel anlatmışsın yine Erhan abi
VLKN !
VLKN ! Aylar önce
F1’de fena olmazdı 😍😍😍
Nuri Onur ÖZKAN
Nuri Onur ÖZKAN Aylar önce
14:50 seyirciye baksana ölecek hala foto derdinde :D
nazlı şen
nazlı şen Aylar önce
“Evet beyler böyle durduğumda istediğimi biliyorsunuz kanala abone olursanız çok sevinirim” aşk olsun sadece beyler izlemiyor :)) sayende belgesel tasarımı ödevim için bu konuyu seçtim artık aa alırım dersten
Ahmet Egemen FİLİZ
Turkiyedeki otomotiv sektörü ile ilgili bir video cekmezsen iki elim yakanda olur canim ; Allah yaratti demem 😘
Ahmet Barış Öksüz
Onurusuz Olmuyor Acilen tekrar Video Çekin Gülüyorduk Eğleniyorduk.
Hidayet Yerük
Hidayet Yerük Aylar önce
Ciddi ol tarzan
Umut Hizliogullari
Umut Hizliogullari Aylar önce
Özledik beee !!!
ali lütfi yildirim
Yeni tişört fikri : o ayrı bir video konusu.
Hüseyin K.
Hüseyin K. Aylar önce
özlemiştik be 65 yaşındaki dedenin jandarmadan rakı almasını istemesi kadar çok özlemiştik seni :)
Mhmtcn Micho
Mhmtcn Micho Aylar önce
Devammmmm
Muhammet Karagüzel
Dünya kadar malın olacağına fındık kadar turbon olsun:)
Ali Kaya
Ali Kaya Aylar önce
abi aynı anda dedik fransızlar pejo kısmını .)
Choi Moo Chang
Choi Moo Chang Aylar önce
anlatırken şahıs, araç vs. isimlerini zikretmenin yanında ayrıca yazsanız iyi olabilir
Emirhan Kaş
Emirhan Kaş Aylar önce
Aga Scirocco gelirmi ya
yaşar onur
yaşar onur Aylar önce
hocam le mans istiyoruz le mansı senden dinlemek çok zevkli olacak
furkan dikmen
furkan dikmen Aylar önce
Erhan abi daha gelmeyecek mi
Adamın Biri
Adamın Biri Aylar önce
Çok güzel video. Özlemişiz...
Muhammet Çetin
Muhammet Çetin Aylar önce
Begendim
serden sarı
serden sarı Aylar önce
Era ; "çağ" demektir.
Modern Zaman Atlısı
5.40 da pijamalar çıkmış 👌
Modern Zaman Atlısı
6:09 da geri geldi
Modern Zaman Atlısı
5:40
Ilker Guler
Ilker Guler Aylar önce
La sen nerdesin??? Bidaha bu kadar ara verme
harun çakıl
harun çakıl Aylar önce
Homolug 😁
harun çakıl
harun çakıl Aylar önce
Ohhhh be abi özlemişiz. Devam 😊
Atilla Türköz
Atilla Türköz Aylar önce
Onur Bey’e kendi kanalınızdan destek vermeniz büyük bir olgunluk. İnsanlar genelde saygınlıkla yolları ayırmayı beceremez.
Olgun Nama
Olgun Nama Aylar önce
Dünya kadar malın olacağına fındık kadar turbon olsun ne ya koptum 😂
faruk yavuz
faruk yavuz Aylar önce
kşho lıhıp jşoıjp9 ılıhjılh lh
Onur
Onur Aylar önce
recep ivedik 5 oyuncusu birinden filmlerle ilgili bilgi almak. :(
f k
f k Aylar önce
harika
The PainSerialMurderer
Donut mediamı burası :)
Bilmemen Ayıp!
Bilmemen Ayıp! Aylar önce
Hayır, Lokma Sarayı!
Rüzgar Aytimur
Rüzgar Aytimur Aylar önce
ulan ne özlemişim a.q.
Elite 95
Elite 95 Aylar önce
Recep ivedik te oynadığını söylemesen bi girip bakardım
Ramazan Bağcı
Ramazan Bağcı Aylar önce
Parası bitmiş belli bide sürekli abone ol nedir ya şu videolarinizda hiç bir yotober demesin şunu çocuk izlese haklısın bu video yu çocuk işlemez zaten Atacan beğenen beyenir zaten
Mehmet Taha Guler
Mehmet Taha Guler Aylar önce
7:39 atmosferik diyorsun turbo beslemeli diyorsun turbosu olan araba ne zamandan beri atmosferik havayı basınçlandiran hiçbir sey olmaması gerekiyor
Emre Furkan Erkan
Emre Furkan Erkan Aylar önce
Atmosferik 2 litre ve Turbo 1.4 litre kategorisi diyor orada.
Yavuz Dağlıoğlu
Yavuz Dağlıoğlu Aylar önce
Sevgili Erhan abi drift tarihini de senin çılgın yorumunla dinlemek isteriz. Çok eski bir tarihi yok ama 😄
Yavuz Dağlıoğlu
Yavuz Dağlıoğlu Aylar önce
Emre Furkan Erkan yaşasın hochiroku 😄🥰
Emre Furkan Erkan
Emre Furkan Erkan Aylar önce
Keiichi reyizden geçilmez video 😉
Yaşar İnce
Yaşar İnce Aylar önce
Beklemedeydik sonunda geldiniz diğer kanallara da abone oluyoruz
MUA
MUA Aylar önce
Çok iyiydi, hipnoz ettin resmen soluksuz izledim.
Ŧιùקѕѕ
Ŧιùקѕѕ Aylar önce
Abi seni eskiden cok izlerdim simdi eskiye donmeye karar verdim
Omer Adibelli
Omer Adibelli Aylar önce
Abi araçlarda yazan bu Advan Martini Gulf bunlar ne? Bunlar hakkında bi video yaparmisin
Emre Furkan Erkan
Emre Furkan Erkan Aylar önce
Sponsorlar
Ömer Batuhan Ula
Ömer Batuhan Ula Aylar önce
Lada samara denilince akan sular durur
Zilletakpmhp
Zilletakpmhp Aylar önce
guzel ben pc de oynuyom dirt 2 race room asetto corsa cok guzel
Ömer SORAL
Ömer SORAL Aylar önce
Bilmemen ayıp abim homolog o aslında ama homolüg olsun senin için
Emre Furkan Erkan
Emre Furkan Erkan Aylar önce
En temizi "Homologasyon Modeli" demek.
OTOFIX
OTOFIX Aylar önce
reisin dedesi bakalım bu bölümde ne demiş?
Talha Mert Akbulut
Talha Mert Akbulut Aylar önce
Şuvpusususss Quatro
RedSall
RedSall Aylar önce
*reis 100.000 abone plaketi istiyorsunda ya koronalı çıkarsa*
Bu Kadar
Bu Kadar Aylar önce
Üstündekini hangi hastaneden yürüttün abi """AMALİYATA GİRECEK HASTALARA O KUMAŞTAN KIYAFET GİYDİRİLİYOR"""" hahahaha
Yazık Kafana
Yazık Kafana Aylar önce
Bi lada videomuz yok mu?
Eren Bektaş
Eren Bektaş Aylar önce
Onur abiyi bekliyoruz böyle olmuyor alıştık ona
Korkmaz Burak
Korkmaz Burak Aylar önce
Yepsyeni tsirt satisi sitesi hala kapali ne zaman acilir acaba
Erdem AŞIK
Erdem AŞIK Aylar önce
bişeyler eksik :/
onur halıcı
onur halıcı Aylar önce
özlettin be reyiz kendini
Ferruh Ulutekin
Ferruh Ulutekin Aylar önce
Super super, bayildim inanilmaz akici ve cok bilgikisin dostum basarilarinin devamini diliyorum takipteyim...
ZULFİKAR BASKIN
ZULFİKAR BASKIN Aylar önce
Kral vallaha video atmadığın için abonelikten çıktım ama hemen geri abone oldum
ZULFİKAR BASKIN
ZULFİKAR BASKIN Aylar önce
Hele şükür
görkem baba
görkem baba Aylar önce
Reis bir iki tane de f1 videosu cek de izleyelim
ORÇUN SARIKAYA
ORÇUN SARIKAYA Aylar önce
16:20 kazayı yapan lancia yarıştan çekilen audi ben hiçbişey anlamadım
Emre Furkan Erkan
Emre Furkan Erkan Aylar önce
Tehlikeli olduğu için.
Youtuber Patates
Youtuber Patates Aylar önce
Tamam bu kanalda rally de varsa aboneyim .
Cem Aydınlık
Cem Aydınlık Aylar önce
Merhaba anasayfada öneri video olarak gördüm sizi, anlatımınız güzel ve verdiğiniz bilgiler değerli fakat konuşma aralarını sürekli kırpmanız nefessiz bir şekilde sürekli konuşur gibi olmanız rahatsız edici bunu bir çok arkadaş yapıyor bence akıcılığı muhabbeti zedeleyen bir şey nefes alıp tadını çıkararak anlatsanız harika olur
Emre Akkaya
Emre Akkaya Aylar önce
Şimdi tipo ya nolcak
Sedat ime
Sedat ime Aylar önce
Suan Türkiyenin bir cok bölgesinde temizlikler yapılıyor, sokaklar belediyeler tarafından temizleniyor. Farkında mısınız ülkemizi cok seviyorum diyip, en çok ta icine edenler bizleriz. Suriyeliler geldikten sonra sokakların pisliği daha da arttı. Her yer çöplük oldu. Simdi hazır temizlik yapilmisken lütfen insan oldugumuzu, bu vatanın bizim oldugunu, bu sokaklarin bizim olduğunu unutmayalim. Koronadan sonra çöplerinimizi sokağa atmayalım. 5 dk elinde tut ilerde zaten cop bidonu elbet karşına çıkacak, bir zahmet oraya at. Pislik içinde yasamaktansa çöpünü çöpe atmayi tercih et.. Lütfen bunuda bir kez olsun paylaş da İnsanlığa katkin olsun🙏 yorum için kusura bakmayın hocam ama sesimi ancak böyle duyurabildim, keske her videonuzda da cevremizi temiz tutalim gibi bir söz etseniz, belki zamanla insanlarin davranışi değişir, sürekli duyulan şey akılda kalır çünkü, buda insanin çöpunu sokağa atarken aklina gelme ihtimalini yükseltir ve belki çöpünü belki sokağa atmaz. Kanala abone olmayı ve çevreyi yemiz tutmayı unutmayın 😂😊
okacinilmaz
okacinilmaz Aylar önce
Cakma donutmedia 👎
Oğuz Burhan TAŞ
Oğuz Burhan TAŞ Aylar önce
Nerdesiniz layn siz :D Özlettiniz kendinizi haa strateji mi bu...?
Gungor Numann
Gungor Numann Aylar önce
"Hallaç Pamuğu" reis.. :)
fatih hatib
fatih hatib Aylar önce
nihayet group B videosunu yaptin be abim, ozledik seni..saygilar
Maksun KaraMehmed
Maksun KaraMehmed Aylar önce
Özlettin kendini be abi 😁
Mehmet Tatar
Mehmet Tatar Aylar önce
Başka videolardan esinlenmeyi anlardım da neredeyse çoğu repliği ve bilgiyi birebir kopyalandığı şu videoyu görünce ayıpladım. Size yakışmadı ! trvid.com/video/video-2U3tHzS2_E8.html
Kamran Nuriyevv
Kamran Nuriyevv Aylar önce
👍👍
Murat Bakır
Murat Bakır Aylar önce
Erhan'cım 20 dakika konuştun konuştun ha şimdi gelecek ha şimdi derken video bitti EFSANE Walter Röhrl gelmedi be, bu nasıl grub b videosu ?
Kasim Emek
Kasim Emek Aylar önce
Yok o kanala abone ol bu kanala abone ol üye ol önce içerik sonra reklam lütfen
Kasim Emek
Kasim Emek Aylar önce
Bilmemen Ayıp! Ben 10 bin abonedeyken aboneydim halada aboneyim iyi bak bence hocam 😁
Bilmemen Ayıp!
Bilmemen Ayıp! Aylar önce
E kanala abone olmamışsın ama Kasım! Hadi olsana! :)
Swapmasters
Swapmasters Aylar önce
Wrc for boys, Group B for men.
Yiğit Burak AKINCI
Siz video atmadığınız zamanlar dünya değişti abi
Ünal AKBAY
Ünal AKBAY Aylar önce
Abi siz ikiniz iyi de yaw. Bir formül bulun da her iki kanalda beraber çekim yapın.
Hakan Taban
Hakan Taban Aylar önce
Tv kanallarının az olduğu yıllar bu rallilerin hastasıydım. Bir çok arabayı ve pilotu isimleriyle tanırdım ama zaman içinde unutmuşum hepsini. Ford Sierra Cosworth, Lancia Delta İntegrale aklımda kalan araçlar. Bunlar da bu grupta değil miydi?
Alp AKTAŞ
Alp AKTAŞ Aylar önce
abi kanalın şifresini yenimi hatırladın
Bey Mert
Bey Mert Aylar önce
Yaşıyon mu olum sen?
Muhammed Emin Tükenmez
ABİCİM MERCEDES BENZ SL MODELİNİ ÇEKEBİLİR MİSİN ?
Sonraki
Bavyera'nın Patronu! BMW
30:55
görünümler 132 000
EN İYİLERİ VE EN İLGİNÇLER!
10:37
Group B Rally "The Sound"
10:30
görünümler 2 700 000
ARAZİNİN BEYFENDİSİ! LAND ROVER!
33:11
125 YILLIK BİR DEV; SKODA!
22:04
görünümler 57 000
BMW'nin Amirali; 5 SERİSİ!
23:24
görünümler 63 000
200.000 TL BMW 3.20 ALMAYA GİTTİK !
17:55