Karanlık

BİL - KAZAN #2 | 3 TANE ESKİ SEVGİLİNİN ADINI SÖYLE !! |

Semih Uyulgan
Abone ol
görünümler 1 348 172
74% 50 227 17 619

Bugün insanların yanına gidip '' BİL - KAZAN '' oynadık. Çeşitli sorular sorarak onlardan 5 saniye içerisinde 3 tane cevap almaya çalıştım. Çok eğlenceli görüntüler ortaya çıktı biz çok eğlendik. Umarım sizde eğlenirsiniz..
BİNATEX : bit.ly/2KOvRCR
Binatex resmi Facebook hesabi - bit.ly/2NsB0DD
Bu serinin devamının gelmesini istiyorsanız beğenmeyi unutmayın.
Bu videonun altına insanlara sordurmak istediğiniz soruları #BİL-KAZAN etiketi ile yorum olarak yazabilirsiniz.
Veee çok güzel bir video oldu..
Umarım videoyu izleyip beğenmişsinizdir.
834 binlik güzel bir aileyiz inşallah ailemiz daha da büyüyecek..
Videoyu beğendiyseniz 'BEĞEN' tuşuna basmayı unutmayın..
Kanala ABONE değilseniz ABONE OLMAYI unutmayın..
KANALA ABONE OLMAK İÇİN : goo.gl/VbBAa8
Twitter : goo.gl/cN7rrm
Facebook : goo.gl/ZrcjCb
İnstagram : goo.gl/gXmBUc
Snapchat : semihuyulgan
Merhaba Ben Semih Uyulgan.. Bundan sonra TRvid kanalımda beraber olacağız.. Ürettiğim birbirinden eğlenceli şaka, sosyal deney ve daha farklı içeriklerle sizinle birlikte olacağım..
Videomu beğendiyseniz lütfen kanalıma ABONE OLMAYI unutmayın!!
Daha farklı videolar çekmemi istiyorsanız yorum olarak yazabilirsiniz..

Eğlence

katma

 

7 Jul 2019

BİL - KAZANPARA İÇİN YAPSEMİH UYULGAN DÖVMESİ5 SANİYE CHALLENGEGÖREVPARA DAĞITTIMPARAPARA DAĞITMAKDÖVMESOKAKTA PARA DAĞITTIMsemihuyulganPARA İÇİNYAPsemih uyulgankız tavlamaköpekle kız tavlamapara ile kız tavlama5000 TL DAĞITTIMSU DÖKMEKIZLARFİVE SECOND CHALLENGE

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 2 316
Semih Uyulgan
Semih Uyulgan 9 gün önce
TREND TREND TAM DESTEK
Hilal Yasr
Hilal Yasr 2 gün önce
Umut2939
Hulya Olmez
Hulya Olmez 4 gün önce
Semih abi 2 kısı arasında da yarısma yapabılırsın
Yusuf Öncel
Yusuf Öncel 4 gün önce
Binlerce like almış eleştiri yapan kişilerin yorumlarını niye kaldırdın ?
PARODİ DÜNYASI
PARODİ DÜNYASI 4 gün önce
Her daim arkandayız abi!
Çılgın Hataylı
Çılgın Hataylı 4 gün önce
@Bir dost 09 31-34) Şüphesiz Allah’a karşı gelmekten sakınanlara bir kurtuluş, bahçeler, üzümler, kendileriyle bir yaşta, göğüsleri çıkmış genç kızlar ve dolu dolu kadehler vardır.
Hamit DOĞAN
Hamit DOĞAN 5 saatler önce
Nasıl birisin şenkan kolundaki bayrak amerika bayrağı bede izmirli olacaksın tü sana
Tek Adam
Tek Adam 14 saatler önce
9:50 de bilerek bilmiyor para gitmesin diye 😂😂
Mustafa Usbahalı
Mustafa Usbahalı 22 saatler önce
O amcigin bitmediydi smdaha suresi
Roadblock -Alperen
3.30 kızı tanimiyom alakam yok
H'akann C'ann
H'akann C'ann Gün önce
07:05 taaaşş
H'akann C'ann
H'akann C'ann Gün önce
04:26
NE SAÇMA ŞEYLER
Lan AT Kafası kızlara öyle soru mu sorulur lan INŞALLAH bir gün iyi bi dayak yersinde aklın başına gelir aq asdfsddd
MİNE ŞEN
MİNE ŞEN Gün önce
10:02
İrem Özata
İrem Özata Gün önce
Gerçekten şu önerdiği para kazanma uygulamasını kullanan varmı ha 😄
İrem Özata
İrem Özata Gün önce
Ben almadım zaten babamdan görmüştüm ne ya 😂
Buse.X MSP
Buse.X MSP Gün önce
Ay tenli kadın💖🌙⭐🌟
Mehman M
Mehman M 2 gün önce
Yav he he kesi ücretli olur
Hasan Arslan
Hasan Arslan 2 gün önce
Babamdan görmüştüm 🤣🤣😂😂
beyaz TV 6161
beyaz TV 6161 2 gün önce
Niye türkiyede böyle oç lar var, :(
Muhammed konak
Muhammed konak 2 gün önce
Yalancı para yok
Emin enin günlükleri
Abi cik sapikin pic
Burak Sultan
Burak Sultan 3 gün önce
Abi adamin dibisin ya sorularin super😅😅🤗 seviliyon
Turkan Iliman
Turkan Iliman 3 gün önce
4:31 deki adamin bakislari🤔🤔🤔
Yusuf islam
Yusuf islam 3 gün önce
P*rno videonu bekliyorum
NOMAD
NOMAD 3 gün önce
9:48’deki çocuk herşeye cevap verip semihin parasını bitirdiği için farketmişsinizdir kayıt durdurulup tekrardan açılmış ve çocuk onca soruya cevap vermesine rağmen '3 farklı İÇ ÇAMAŞIRI' sorusuna cevap verememiştir. Bunun sebebi semihin kamera arkasında ona 'bu soruya cevap verme param kalmadı' demesidir.
Huseyin Başaran
Huseyin Başaran 3 gün önce
Ilk sebeb insanin boyle guzel tatli kizi olmasi 😊 trvid.com/video/video-Txkh68wvA4Y.html
Egoist Paylanço
Egoist Paylanço 3 gün önce
Got tarak am
İbrahim Özcan
İbrahim Özcan 3 gün önce
Kardeşim Seni severek takip ediyorum ama Amerika bayrağı dikkatimi çekti, Nasa filan yazıyor ama ben sadece uyarmak istedim..! 🤗✋
Dako Pierre
Dako Pierre 3 gün önce
Yalan yapma youtube ucretli hic bir zaman olmaycak.
Arda Arslan
Arda Arslan 3 gün önce
Atatürk: tüm umudum gencliktedir Gençlik: yATaK oDaSiNdA yApTiGuN 3 sEy
jdjdn hshshsh
jdjdn hshshsh Gün önce
ATATURKE ayyas diyenin gencligi olcak degillerya laik turkiyenin ozgur gencleri. :) avrupa gencleride ayni boyle Atamizin muasir medeniyetler seviyesi dedigi avrupa ;)
Tamer Uzun
Tamer Uzun 3 gün önce
Lan 20 Temmuz askerdeyim MK
hatice özgür
hatice özgür 12 dakika önce
Ne güzel bekleyenin olur ailen olsun sevdiğin olsun güzel olr yani
Fatih DMR
Fatih DMR 3 gün önce
Amk herkes bi bok atmaya çalışıyor birde Ulu Önder M.KEMAL in lafini yazıyor geclik miş olum madem o kadar biliyorsunuz siz yapin sanki hepiniz Odtü de uçak sanayi tip okudunuz lan bi kendinize bakin sonra insanlari eleştirin akşama kadar internette bel altı sonra burda cok ayip ya bi siktirin ya Bol Şans Biladerimmm
Ayfer Malay
Ayfer Malay 3 gün önce
3. Seri gelsin
EminCaNZAR [P4RS2] - WarGamingTR
Abi paramı şey yapıyorsun?
Murat Sarsilmaz
Murat Sarsilmaz 3 gün önce
Çok güzel
Merve Kaya
Merve Kaya 3 gün önce
Hiç anlamıyorum böyle toplumun ahlakını bozan abuk subuk videolar çeken kendinize ve kendisine bir Hayri dokunmayan anca zarar veren böyle birini izlemeyin
Ali Y.
Ali Y. 3 gün önce
Aq sevimsizi
isim yok
isim yok 3 gün önce
Semihin söylenmesini istediği üç şey 1-yarak 2-meme 3-seks
Yaşlı Bro
Yaşlı Bro 3 gün önce
7 temmuzda atılmış video 13 Temmuz’da bana geliyor saçmalığa bak
Meriç Kayar
Meriç Kayar 3 gün önce
Çok yavşaksın amk
OSMANLI Yıkılmadı
Bu İzmir tam orospu aq
Su Ateş
Su Ateş 3 gün önce
Abi çektiğin şu *ahlaksız* videoya bakar misin. Birde hala utanmadan beğeni ve abonelik istiyorsun...
emir veli şimşek
emir veli şimşek 4 gün önce
Sapıksın aa niye böyle sorular söylüyosunki
Zehra Sayan
Zehra Sayan 4 gün önce
7 34 deki tıp beni benden aldı seni sana bırakmadı bea
DEFANS MEN
DEFANS MEN 4 gün önce
Gercekten youtube ucretli aboneliğemi gececek ? 😭
eren
eren 4 gün önce
Ya bu aptalı izleyen var mı cidden
KıZlaRıN DeCeLi ErKeKLeRiN EcELi
Lan bu kadar geri zekalı millet olmanıza gerek yok bu kadar hayin çekememezlik etmenizede gerek yok bu günümüzde 1 tlenizi kimseye vere bilmeyen insanlar amma bu burda millete soru karşılı para veriyo çokmu terpiyelisiniz vallahi benim şahsen en sevdiyim yutuber vidyolarənıda seve seve izliyorum birde burda küfür yapan kötü sözler yazanlara sesleniyom çocum sizin için bu kadar deyerli olmasa burda gelib vidyonu izleyib yorum atmazınız hayinler başkalarının becerilerini kıskananlar sizə zorla gelin vidyonu izleyin yorum atın diyen yok geri zekalı insanlar her kesin keyfinr isteyen izlesin istemeyen kapı orda çıksın✋✋✋
hüseyin başkesen
hüseyin başkesen 4 gün önce
Özüvene bak amg 😆
gel gör
gel gör 4 gün önce
Kalsın abi
Bekir Korkmaz
Bekir Korkmaz 4 gün önce
Kahpe türkiyedesin çikar o ustundeki amerika bayragini seviyordum semi ama artik bitti sevgim
İsimsiz Biri
İsimsiz Biri 4 gün önce
Gerizekalı birde abone olun beğenin filan diyor. 😒
Katil Gardiyan
Katil Gardiyan 4 gün önce
Bu adamın özgüveninden istiyom
Murat Kaya
Murat Kaya 4 gün önce
Siktr amk bide emek harcıyomuş
ali Kaya
ali Kaya 4 gün önce
Girip dislike atıp çıkacam +1
Sonraki
A day in the life of our cats
21:11
görünümler 1 096 064
SIDEMEN BLIND DATING
34:17
görünümler 5 593 121
Joe Rogan Experience #1323 - Andy Ngo
1:19:46
Ice Cream Truck Taste Test: Round 1
14:49
OLD ANIME THEMES VS. NEW ANIME THEMES
18:46