Karanlık

BEYEFENDİ BANA DAVA AÇMIŞ! &

Burak Güngör
görünümler 761 547
54% 60 000 51 000

Yepyeni bir Ateş Hattı videosu ile karşınızdayım! Hakkımda açılan davayı, Enes Batur Danla Biliç kavgasını, Pqueen'in başarısını, Alper Rende'nin ekibindeki ayrılığı ve bunların dışında birçok konuyu konuştuk. Yine dolu dolu bir Ateş Hattı videosu oldu. Şimdiden iyi seyirler.. ❤️

😍 Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
trvid.com/show-UCTPA...

🔹 Discord Sunucum: bit.ly/3flVqss
🔹 Twitch: www.twitch.tv/buraakgungor
🚩 Abone olmayı unutmayın! - goo.gl/SjM2ZI

------------------------------------------------

🔸 Beni takip edebileceğiniz, merak ettiklerinizi çekinmeden sorabileceğiniz sosyal medya hesaplarım:

💜 Instagram: instagram.com/burakgungor
💙 Twitter: twitter.com/buraakgungor
💌 Sponsorluk ve iş görüşmeleri için: info@burakgungor.com

------------------------------------------------

BEYEFENDİ BANA DAVA AÇMIŞ! \u0026 @Enes Batur - DANLA BİLİC KAVGASI | ATEŞ HATTI 🔥

katma

 

7 May 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 0
Burak Güngör
Burak Güngör Aylar önce
🔥 Discord kanalımız açıldı, hepinizi bekliyoruz! - discord.gg/kQxT7E6esm instagram.com/burakgungor/
Lorenzo Jabari
Lorenzo Jabari 5 gün önce
@Gregory Axton yea, have been watching on instaflixxer for years myself :D
Gregory Axton
Gregory Axton 5 gün önce
You probably dont give a shit but if you are stoned like me during the covid times you can stream all of the latest series on instaflixxer. Been streaming with my gf for the last few months =)
♚mRrekort♚
♚mRrekort♚ Aylar önce
Abi o Kanal değil sunucu
Çağan Yılmaz
Çağan Yılmaz Aylar önce
Wow
KENDİNE Twich
KENDİNE Twich Aylar önce
yayın kesıtlerı basladı vıdeoları ızleyıp lıke atarsan sevınırım ^3
Hilal Pala
Hilal Pala 8 gün önce
WOW
NESLİHAN
NESLİHAN 8 gün önce
Kendini büyük göstermeye çalışma!!!
Hikmet's List
Hikmet's List 9 gün önce
Enes batur gitsin 12-13 yaşında bebeler sayesinde para kazansın bi bok yaptığı yok
Cemal Berlik
Cemal Berlik 9 gün önce
500bin tl ne ya sjsjsksjsj
Gulnar Esgerova
Gulnar Esgerova 13 gün önce
500 bin Tl ne ya
DENİZ 01
DENİZ 01 15 gün önce
o crince kitlenin baş liderini merak edenler kendisi cellat 36 olur
Gacha Ɫαυяα
Gacha Ɫαυяα 15 gün önce
8:48 cellat tan bahsetmiyoruz gençler üstünüze alınmayın😺
cennet sahra ozcan
cennet sahra ozcan 17 gün önce
500 bin TL ne yaa SUQ34QYSZJ7TGKSSGIUTFYODTISKFCOYFIYDITTIDITXIGXFITOYFOYOOY8T6EZTESTEUTFRWJRQEUARURAJUSRURDTSJW5QQ4DJ
Turkey 123
Turkey 123 18 gün önce
bi tiviçe girmelisin bencee
K-POOPS_BLİNK
K-POOPS_BLİNK 18 gün önce
Yine mükemmel bir video👌
ece_x_solmazzz
ece_x_solmazzz 18 gün önce
Ya şu WOW sesine bayılıyorum
ece_x_solmazzz
ece_x_solmazzz 18 gün önce
YANINDAYIZ BURAK GÜNGÖR
Gamze Nur Pulaş
Gamze Nur Pulaş 19 gün önce
Kanaldan kazandığın parayı avukatlara yediriyon he wxjancsjvsnd
Sevgi Aleyna Apaydın
Sevgi Aleyna Apaydın 20 gün önce
Tam videonun ciddiyetine girmişken o wow geçişi jcjdjdcn
AKINCI
AKINCI 20 gün önce
Hayir ac yine ac hobi olarak 5000 tl ac 1000 tl ac 😂
NEHİR ÖZEL
NEHİR ÖZEL 21 gün önce
tam ciddi olucam aradan ya vavv yada Trendyol reklamı geliyor
Bedirhan Ak
Bedirhan Ak 21 gün önce
abi aslında cringe kitle anlamak istemiyo
Your_ Sugarcube
Your_ Sugarcube 22 gün önce
Tam ciddileştim sonra o araya giren "wOow" tüm ciddiyeti bozdu :"D
Muammer İpek
Muammer İpek 23 gün önce
YiNe PiRiLeRiNe TeRt OlMuşUZ 👿👿👿
Cevap Oyun
Cevap Oyun 24 gün önce
o malum şahıs tabikide çekyat31
HASAN EMRE TURHAN
HASAN EMRE TURHAN 25 gün önce
abi ben bi editçiyim sevdiğim kişilere edit yapıyorum sana edit yapacağım izin verirsen tabi zaten izinsiz yapsamda bişi demezsin ama izin aldığımı belirtmek için bu yorumu yazdım izin verirsen mutlu olurum
Ömer Faruk Kaçmaz
Ömer Faruk Kaçmaz 25 gün önce
waow yargi waow2 pirana yargion yangin yasli alex gec
Safiye Leyla
Safiye Leyla 26 gün önce
sen gibi bi youtuberin tiktokçularla arkadaş olmanı kabullenemiyorum
Karanlığın Perisi
Karanlığın Perisi 27 gün önce
Abi Kapak Fotolarin o kadar sinirli ki çok korkuyorum 😨😂😃
Ümmühan Nur Altınparmak
Abi sen tüm yorumları okuyor musun cidden? Waow ÖELFĞSÖENFLZ
r4r2
r4r2 28 gün önce
4:10 yani öyle biyer değil bence
Gülay Köç
Gülay Köç 28 gün önce
Enes abi oley
[ pelin ]
[ pelin ] 29 gün önce
Bir Burak Güngör atasözü der ki: "Beş yüz bin tl ne ya? " Jıhhukbghjjjkllğ
SAMİ HALİL
SAMİ HALİL 29 gün önce
kim dava açmış? Çekyatmı?
Dişsiz fan
Dişsiz fan 29 gün önce
Danla ne kadar egoist ve aciz bir insan ya. Sırf egosunu tatmin etmek için enese iftira atıyor.
Merve Başar
Merve Başar Aylar önce
8.19 tm ironi ama onların abarttığı kısım cemrenin onaylaması😌👍🏻
Merve Başar
Merve Başar 29 gün önce
@Eren Batur ok ĞWÜWŞWÜŞÜQSĞÜSĞDÜWİS
Eren Batur
Eren Batur 29 gün önce
@Merve Başar cemre bir şeyi onaylamadı ki
Merve Başar
Merve Başar 29 gün önce
@Eren Batur evt ?
Eren Batur
Eren Batur 29 gün önce
İroni yi bilirmisin
Yusuf Berat Özdemir
BAŞLIĞA BEYEFENDİ YAZINCA ENES ABİ DAVA AÇTI SANDIM :D
Zeynep Tetik
Zeynep Tetik Aylar önce
abi vaov deme artik
Hakan
Hakan Aylar önce
Sana hiç dava açtılar mı ? Hshshahauahsfsvakkakakakagzhabshshsjshsusjjsjsjsjaiajajaiagaddayiqjqv
Yazgul Alinbas
Yazgul Alinbas Aylar önce
Danlanın reklamı çıktı lan danladan bahseterken
İrem Su Akyazı ( TMFFC)
Tam ciddiyetimi koruyorum odaklanıyorum araya WOW giriyor tüm ciddiyetim bozuluyor
•Daisyie•
•Daisyie• Aylar önce
anca prim kasıyon
•Søft Røse•
•Søft Røse• Aylar önce
Herkese açık bri yorum ekle ...
Arda Deveci
Arda Deveci Aylar önce
Sonun da şu garip varlığı sevmeyen bir adam ya reis mq
Pøtterhead Blimy😽#WeLoveYouTaehyung!#Yko
Çekyat’ın kıjları söylenen kısmın ironi olduğunu anlamayacak kadar kıt mı desem küçük mü desem bilemedim
Elif💜🖇️
Elif💜🖇️ Aylar önce
videoda en çok geçen söz: "500 bin tl ne ya?"
Boran Engül
Boran Engül Aylar önce
01:07 enes ve danla kavgası 02:33 burağa açılan dava 04:44 enes ve deli mi ne 05:30 RND ayrılığı 06:23 rus youtuber 06:56 pqueen 07:23 cemre s. doğan k. 08:51 burak g. rica ederim
Ahmet Erken
Ahmet Erken Aylar önce
5 100 bin tl ne yağğğğğğğğ
Leenowak
Leenowak Aylar önce
Burak abinin videolarını özlemişim be, uzun zamandır karşıma çıkmıyordu zili açtım
SQuesty. aep
SQuesty. aep Aylar önce
sen adamın dibisin abi adamın adamının adamının dibisin sana helal olsun abi
blabla
blabla Aylar önce
enes niye bu kadar ezik
ÇTD
ÇTD Aylar önce
Abi wow deyişine bayılıyorum 👍
Yağmur Erden
Yağmur Erden Aylar önce
5:55 yine dava açılmasın diye üst köşeye -“BAKIYORUM”dicektin herhalde Burki- yazmanı kaçırmadık Burak aabbbiii!!😅🙂
Buse Çepni
Buse Çepni Aylar önce
Burak:" Dava aç, hobi olarak yine aç ama 500.000 tl ne ya? NAPTIM? " JSJDJSJDJSKSJSJSJS
kutJustVEVO
kutJustVEVO 26 gün önce
Karadenizlisin demi
Buse Bayar
Buse Bayar Aylar önce
Abi ateş hattını bence ilk videoların gibi renkli ve normal bir yerde çek ya öyle çok da iyi oluyor. Böyle siyah olunca üzülüyorum skdksısk
Murat Tesbihoğlu
Murat Tesbihoğlu Aylar önce
Kardes minik bir önerim olacak, ışıklandırmayı biraz ayarlayabilir misin ? Bir süre izleyince tek kulağın var sanıyorum. Asagilmak vb icin degil cidden seyir zevkini bozuyor.
Taha Akay
Taha Akay Aylar önce
abi arka plan siyah saçın siyah kel sandım bi an allah aşkına ya şaçını boyat yada arka plan i değiştir :)
utku 01
utku 01 Aylar önce
Ya millette prim kasiyosun işte beyefendi böyle yapmış celat öyle yapmış
Beyza İnceöz
Beyza İnceöz Aylar önce
"500.000 tl ne yaaa" Videoda en çok kullanılan cümle oldu galiba Xshzjnxjxndj
Yagmur sena Avsar
Yagmur sena Avsar Aylar önce
8.36 beğenen kişi kim bilen varmı???
shut up bastard
shut up bastard Aylar önce
5:07 ben senin yerinde olsam bana özel şey açtığı için sevinirdim
Berat Aydın
Berat Aydın Aylar önce
No body: Burak Güngör:500.000₺ ne yaa
Aykut Nalcıoğlu
Aykut Nalcıoğlu Aylar önce
danla the yargı machine ne mk EWJBEJFHEJKRHWKHJSKFBAFJShfkSHSFKJLSfhEHJIWQHEJIWQEKHWUILEHWUQIJECN3Qe3qegyhujkaSDLJFİGNEHWUUIWGHEUIOWIUWQYEUIWQYEIUWYEUIWYEWQYEUIQWDULSADFYEWUTULIAUDFIWEOASUDWOIAQGOUDIYIWOUYQIUOYWIEUYQUWEYUIWQYWQIRYQWIRYWIYWQORQWIURYYRKJSHFKDJSFHKJAFKJSKKAHNXKDKJAHDNFJKEAHFÇKADFKLJHSADKFJHSAKJFHKJAHÇKJSHDKJHSKJDHJKWHRJKQWEFJEAFHSLJFHASHFKh
tlh akr
tlh akr Aylar önce
VaoV lara kopan tek ben miyim
tlh akr
tlh akr Aylar önce
WaoW
İremnur Dönmez
İremnur Dönmez Aylar önce
waow kadar saran geçiş yok neyse burak bey tebrikler hem dobra olup hem samimi olmak zordur djdhdjsnsd
firdevs
firdevs Aylar önce
Danlayı sevmiyorum artık zaten de enes bulmuş primini
firdevs
firdevs Aylar önce
Danlayı sevmiyorum artık zaten de enes bulmuş primini
lolie
lolie Aylar önce
Enes batur dava açtı sandım korktum noluyor diye bruh
Sümeyye Kahraman
Sümeyye Kahraman Aylar önce
8:48 kimden bahsediyo
Wade
Wade Aylar önce
8:03 ama öyle demeğ yoksa çEkYAT31 papaları harekete gecerrr
Yağmur Taşdemir
Yağmur Taşdemir Aylar önce
Cellat sanan masumlar...
Emir Öztimur
Emir Öztimur Aylar önce
Biri bir videoyu açık yüklerse isteyen eleştirebilir
Kerimzade Nihad
Kerimzade Nihad Aylar önce
Bence Danlanın yaptığı bu hareket çok itici ve çok gereksiz. (Bu benim şahsi fikrimdir)
Kayn To Kill
Kayn To Kill Aylar önce
8:35 cellat olduğu belli
Ayşenaz Akcan
Ayşenaz Akcan Aylar önce
A
Tuhana Yücedağ
Tuhana Yücedağ Aylar önce
"Burak:Hatta Beyefendi Benide D Yani Depresyon Segmentine Koymuş" 😂😂😂😂😂
Mehmet Can Yeşiltepe
Enes baturu etiketleyip danlayı etiketlememek primpower
Clayy Agario
Clayy Agario Aylar önce
Ötede havla
mehmet akif bayraklı
Bu cellat Burak Gümgör tarafından daha kaç kere laf yiyip rezil edilecek Bakın cellat ve cellatçılara sesleniyorum artık Burak Güngörle daha fazla aşık atmayın
Ahmet FURUNCU
Ahmet FURUNCU Aylar önce
kim dava açmış hala anlamadım
KATLİAMCI BS
KATLİAMCI BS Aylar önce
Numaranın yarsını çöken tayfaya slm olsuj
Escriba
Escriba Aylar önce
adam gelene geçene geçirmiş maşallah devam
Zeynep Arslanhan
Zeynep Arslanhan Aylar önce
Abi troll videoydu zaten
Zafer Vh
Zafer Vh Aylar önce
Herkese merhaba arkadaslar ben burak yine bir şeyleri saçma sapan abartıp para kazanacağım iyi seyirler
Clayy Agario
Clayy Agario Aylar önce
Ötede havla hav hav
Zeynep Kartal
Zeynep Kartal Aylar önce
Videonun yarısı; *500 bin tl ne ya* dkdlkfkf😂
Sadece Leyla
Sadece Leyla Aylar önce
Bence senin gibileri kıskanıyorlar onlara biz kısaca beyinden yaralı diyoruz
Hhhss Henrj
Hhhss Henrj Aylar önce
Enes senden ne çekti yaw IQNSOQNSQ
Eslem #saveralph
Eslem #saveralph Aylar önce
Tik tok :cemre ve cellat barışsınn TRvid:delimine ve enes barışsınn
Eslem #saveralph
Eslem #saveralph Aylar önce
Beynim:500.000 TL ne ya??
EGE KISA
EGE KISA Aylar önce
Abi ben şunu anlamadım ; 500.000TL ne ya?
PROAPO360
PROAPO360 Aylar önce
Çekyat31 Papa'mın ktilesiyle dzgnü konşu shhddbbddh ironidir
Uzumaki Naruto
Uzumaki Naruto Aylar önce
5:10 nasipte varsa
Cesur BABA
Cesur BABA Aylar önce
Burak Güngör kanalı TRvid Türkiye de gördüğüm en faydalı ve bilgi dolu olan kanal olabilir.
Mehti Aydın
Mehti Aydın Aylar önce
nobody : burak güngör : 500.000 tl ne ya
K.A.D
K.A.D Aylar önce
Helal reis
THE EXPERİMENT LAB
Nobody Burak güngör:500 bin tl ne ya Fıskshakdjakahs
Muhammed faruk Acar
Maşallah show TV 😅😅😅❤
Deliler
Deliler Aylar önce
Kanalımızda sen neden yoksun.Kanalımızı ziyaret etmeyi unutma.En kısa sürede muhteşem içeriklerle geliyoruz❤❤
Davut Bekir Taçkıran
ŞİRİN BABAYI Sİ-
Elgün Eliyev
Elgün Eliyev Aylar önce
Özür dileyerek söylüyorum BENCE kaçışın exxendeki son bölümünde BROZ Ardayı eliyor acaba onun için ayrılmış ola bilir mi BU SADECA BİR FİKİR😀
Zega
Zega Aylar önce
8:35 olur olur yeriz :D
HÜMEYRA GÜZEL
HÜMEYRA GÜZEL Aylar önce
3:22 Nasıl 500 bin tl? 500 bin tl ne ya?
Aslı çakar
Aslı çakar Aylar önce
Bildiğin Ateş hattı vala o yorum la görünce bende yandım
Nazlı Kaya
Nazlı Kaya Aylar önce
Burak abi ben RND hause da yayınlanan videoyu izledim açıklama ile ilgili iş olarak ayrılıyorlar arkadaşlık olarak değil
Sonraki
Fidget Trading Scams
15:28
görünümler 1 917 486
Deadpool Vs. Spiderman & Spidergwen
0:26
Sürprizli Şakalı Babalar Günü
36:01
Hay Hay
3:39
görünümler 378 377
Aşk Mantık İntikam 1. Bölüm
1:43:25
görünümler 4 498 288
Ada Masalı 2 . Bölüm 3. Fragman
0:59
görünümler 1 119 839