Karanlık

Beyaz Futbol 8 Mayıs 2021 3.Kısım (Galatasaray 3-1 Beşiktaş / Ankaragücü 1-2 Fenerbahçe)

Beyaz Futbol
Abone ol
görünümler 160 756
100% 2 500 0



Beyaz Futbol TRvid Kanalına Abone Olmak İçin:
bit.ly/beyazfutbol
Beyaz Futbol | Instagram: instagram.com/beyazfutboltr/
Beyaz Futbol | Twitter: twitter.com/beyazfutbol/
Beyaz Futbol | Facebook: facebook.com/beyazfutboltr/

Spor

katma

 

8 May 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 394
Beyaz Futbol
Beyaz Futbol 7 aylar önce
Videoyu beğenmeyi Beyaz Futbol'a abone olmayı unutmayın
Cihan BALKAN
Cihan BALKAN 7 aylar önce
İnsanların lafını kesme be rasim bırak yorumunu yapsınlar senden başka araya giren yok
Emin Altaş
Emin Altaş 7 aylar önce
Tmm
H�KMET CENG�Z
H�KMET CENG�Z 6 aylar önce
ahmet cakar karagumruge ıdda oynasa parayı kırarmıs
Mahir Deniz
Mahir Deniz 6 aylar önce
Sinan Abi kusura bakmasın da başkanınız çıkıp alkışlayacak tabii ki derse 3ün1 ni verirler elinize. Mayıs ayındayız Galatasarayla boy ölçüşmek nerden çıktı ?
ADANADEMİRSPOR !!
ADANADEMİRSPOR !! 6 aylar önce
Rasim Ozan : Ahmet hoca vibratörden hiç kalkmaz kdjsjsjsj
Özgür
Özgür 7 aylar önce
LAN ABDÜLKERİM DURMAZ AHMET ÇAKARDAN DAHA BÜYÜK
RıdvanTayyib Bostancı
Bana trans ahmet derler
RıdvanTayyib Bostancı
Şu an da kişniyorum
Gokmen Kaya
Gokmen Kaya 7 aylar önce
Teneke sesleri geldi, Ali Koç konuştukca.
Şeref Kanyılmaz
Şeref Kanyılmaz 7 aylar önce
24:50 ahmet hocanin diline bakın
Leo Abak
Leo Abak 7 aylar önce
Para bolsa Sinan hemmen orda. Tarifeli
Tekeş Oğlu
Tekeş Oğlu 7 aylar önce
Ahmet çakar'a iddia ediyorum Beşiktaş- Fatih karagümrük macında eğer ki *aboubakar* bir forvet olursa yenme ihtimali yoktur .
Hakan Taş
Hakan Taş 7 aylar önce
Arda Turan yılda 2 maç oynar paraları cukkalar. Böyle leylalara da Mustafa Cengiz paraları bastı işte :D Ayrıca Arda Turan benim evimde olmaz demiş. ''Sulu Derbi'' diye yazsın ve açsın baksın. Fenerbahçe o sezon isteseydi kupayı Ali Sami Yen 'de kaldırırdı çünkü şampiyonluk o maçta garantilenmişti. Ama bizler başkaları gibi başkasının NAMUSUNA göz dikmeyiz Arda Turan bunu çok iyi anlasın. Ali Sami Yen'de kupayı kaldırmadık. Kendi evimizde kaldırırız dedik. Bu karaktersizliği ancak karaktersiz teknik direktöre ve futbolculara sahip takım yapardı , onu da hangi takım yaptı zaten biliyoruz.
MURAT MÜZİK
MURAT MÜZİK 7 aylar önce
Ulan salı günü bjk kaybederse FB yenerse GS yenerse 1.ci değişiyor FB bjk GS oluyor cumartesi FB yener bjk yenilir GS yenerse 1.ci FB 2 .ci GS 3 bjk oluyor lig 10 hafta daha uzasaydi Hatay trazbon bile 2.3 Luk yarısına girerdi
TheGod Lux TR
TheGod Lux TR 7 aylar önce
Olum kafaları güzel sanki 😂😂😉
Oynat Gelsin
Oynat Gelsin 7 aylar önce
👉 trvid.com/video/video-2fwx-He4vIw.html
alperen batur
alperen batur 7 aylar önce
fenerasyon diye lanse edilen ekip ismi ali koç oldugu için hakemi onu atıyanı gece yarısı kovuluyor harika ya
Eyüp Yedek
Eyüp Yedek 7 aylar önce
1:38 yere kapaklaniyor skqkaisaakzkaqiakaqjw
Cihangir Kalaycilar
Cihangir Kalaycilar 7 aylar önce
Şu programın altına lütfen yazı koyun altyazı koyun anlamıyorum anlamıyorum çok fazla kakafoni var
LOL ADAMI
LOL ADAMI 7 aylar önce
Ahmet Çakar Gs şampiyon olur dediyse denizli salı günü şov yapar
ricniz@hotmail.com
ricniz@hotmail.com 7 aylar önce
gs şampiyon olutmu bilmem ama şampiyonlar ligine götürüller bi gs llı olarak söylüyorum bu sene yoktuk hiç zevk vermedi şampiyonlar ligi bu sefer buna izin vermezler
Harun Aktepe
Harun Aktepe 7 aylar önce
Apdulkerim hoca çok boş yapıyor Emre hocaya haksızlık yapıyor
Yiğit NİDAL
Yiğit NİDAL 7 aylar önce
Biz sesi takip etmek istersek ederiz zaten aratıp yeter bıktırdınız onur . Ertem şener gerçekten daha iyiydi bu kadar iticilik olmaz
Ali Veli
Ali Veli 7 aylar önce
İlk feneri şampiyon yaptı Sonra Beşiktaş'ı Şimdide Galatasaray ı Şampiyon ts olcak
teknik sogutma
teknik sogutma 7 aylar önce
Tarih 09.05.2021 ... Buraraya yaziyorum ,; Gote bala Gs sampiyon olcak
Sina M
Sina M 7 aylar önce
e ahmet cakar sezon basinda serdar tatliyi ridvan dilmen getirdi , fb cikarlari icin getirildi dedin . hatta papaz oldum kavgali oldun , erman toroglu daha da agir konustu hatta . simdi de elestiriyorsun fb aleyhine isler yapiyor diye . bu ne perhiz bu ne lahana tursusu bu ne yaman celiski ? apo abi de normalde zekidir unutmaz , demiyor hoca sen sezon basi boyle konusuyordun simdi baska konusuyorsun diye.
Yigit Bozkurt
Yigit Bozkurt 7 aylar önce
beşiktaş 1.5 aydır liderliği koruyor şampiyonluğu kolay kolay bırakmaz hayal kurmaya gerek yok beşiktaş son 2 maçı kazanır bitirir bu işi
Adem Kisacik
Adem Kisacik 7 aylar önce
Gs sampiyon olurum diyorsa FB sampiyonluga gidiyorum desin ama bjk şampiyon olur not FENERBAHÇELİYİM kardesim
Furkan Gülaçtı
Furkan Gülaçtı 7 aylar önce
08:02
FARKLI TATLAR
FARKLI TATLAR 7 aylar önce
sinan engın cok atıp tutuyordu beşiktaş çöyle böyle noldu kedi gibi oldu hıc sesı cıkmıyor
emre gül
emre gül 7 aylar önce
-Ahmet cakar : Kimse karagumrugun besiktasi yenemeyecegini iddia edemez. Kimse fenerin sivasi yeneceginide iddia edemez. - ROK :Galatasaray sampiyon hocam :)
janti 55
janti 55 7 aylar önce
Ahmet çakar:besiktas rahat olmasin karagumruk besiktasi yenebilir Salı: 30. dakika besiktas 4-0 k.gumruk
ozo
ozo 7 aylar önce
Şom ağızlı Ahmet Çakar Beşiktaş'ı şampiyon yapmıştır. Hayırlı olsun :)
selam ben
selam ben 7 aylar önce
He ona da vibratör deniyo
ABDULLAH AKALIN
ABDULLAH AKALIN 7 aylar önce
Bu Rasim harbi trol MK At görmek istiyorum stüdyoda diyor 😃😃
Mehmet Emin Yazıcı
Mehmet Emin Yazıcı 7 aylar önce
Şampiyon FENERBAHÇE
VEYİS ER
VEYİS ER 7 aylar önce
La sergen burdan vermez şampiyonluğu,arkanıza yaslanın bjklılar..Sergen akıllı adam,sakin adam yapar planını,azcık ümitleniversin gs,fb
selahattin duran
selahattin duran 7 aylar önce
Sinan Engin çok korkmuş duruyo yemin ederim bu maçta yenilirseler varya bjk ayaklarinin üstünde duramaz
Türkiye Once Said
Türkiye Once Said 7 aylar önce
BEYAZ FUTBOL ONCE SAID VIDEOMUZU İZLEMEYİ UNUTMAYINIZ
Fatma Özcan
Fatma Özcan 7 aylar önce
izledik bile
Türkiye Once Said
Türkiye Once Said 7 aylar önce
BEYAZ FUTBOL ONCE SAID VİDEOMUZ YAYINDA İZLEMEYİ UNUTMAYINIZ
Fatma Özcan
Fatma Özcan 7 aylar önce
izledik bile
korecan btob
korecan btob 7 aylar önce
gökalp Uluer
gökalp Uluer 7 aylar önce
Avaraj durumunu anlatsanız iyi olur. Hangi takım hangi averajla şampiyon olur. Ergen arkadaşı ne olur susturun.
Tapdiq Xalilov
Tapdiq Xalilov 7 aylar önce
10:30 Bende pis bir koku alıyorum . at kişniyor pis koku geliyor . 🐴😂👍
Yildiray K.o
Yildiray K.o 7 aylar önce
La cakar filosofu senin tahminlerin bu sene hep tuttu...jenerik,hayal, istekler ve gercekler...seni de bu güzelim türkiyemde filosof ilan etmisler ya ,hey allahim daha neler görecez..bjkliyim ama apo abi senin gibilerini ayakabisinin topugundan cikarir..fazla ucma
Ferhat Tarhan
Ferhat Tarhan 7 aylar önce
Biri Apo hocaya deminin “temin” olmadığını söylesin..
BORDOBERE PRO
BORDOBERE PRO 7 aylar önce
Dikkat edin, A. Çakar çaktırmadan BJK nin şampiyonluğu nasıl kaybedeceğinin yolunu gösteriyor ve aslında BJK nin şampiyonluğunu istemiyor. Puan farkı azalınca GS ve FB nin ilk işi, BJK nin üstündeki sitresi artırıp, panik havası oluşturmaktır. BJK nin buna izin vermemesi gerekir. Kalan iki maçta en önemli rakip, sitres ve özellikle paniktir. BJK, kalan iki maça iyi konsantre olup, kendi göbeğini, kendi kesmeli yani iki maçıda almalıdır.
Özgür Kaban
Özgür Kaban 7 aylar önce
apo:bu hafta sonu lig bitiyor ne yeni başlaması hocam asdfg
Tamer Tamer
Tamer Tamer 7 aylar önce
Yazın Galatasaray Denizli’ye 5 atar şampiyonluk gelir
Nazzı yani
Nazzı yani 7 aylar önce
Bu Ahmet hoca niye kimseye sıra vermiyor bı sus be ya izin verde konuşsunlar
Emirhan Su
Emirhan Su 7 aylar önce
Sinan Engin bjk kazanınca ver müzügu diyordun bugün suspus oldun hiç konuşmadı bile taraftarlığı bırakın şu programa girerken.
mlm trs
mlm trs 7 aylar önce
12:03 buraya bi getirseler vibratörlü sandalye arada dinlensek 12:10 ahmet hoca hiç kalkmaz bize bırakmaz ahashfahsgasgasga 12:19 bir koku sahahshfahsfhas
MG66
MG66 7 aylar önce
Arda Turan not in my house demesinde ne farki bjk‘in annasina mi küfür etti? ROK sen Galatasarayli degilsin
Tunahan Yeter
Tunahan Yeter 7 aylar önce
Ya Rasim sen ağır sıvacısın ya biraz daha çabalasa gs ye düşman olacak
Alex25
Alex25 7 aylar önce
30 haftadır ucuyo kaciyo sekiz hafta önceden şampiyonluğu ilan eder dediğiniz beştaşi gördünüz mü işte.2 puan fark var bu korku size yeter.Hakemlerle ağlaya ağlaya aldığınız puanlar olmasa şuan üçüncüydunüz.Biz olamasakta inşallah Galatasaray olur en azından Beşiktaşlilar gibi çiğ değiller adamlar evire çevire yendi hala hakem taç falan diye zirvaliyosunuz.
Alex25
Alex25 7 aylar önce
Apo hocam amo seni sevdiğinden pozitif ayrımcılık uyguluyor ama bu kadar üstüne gidip bağırıp çağırma hallaç pamuğu gibi atar valla iki dakikada :)
Nazım Öztürk
Nazım Öztürk 7 aylar önce
O kokuyu ahmat çakar denizlide de almıştı. Gs şampiyon olmuştu. Tövbeler olsun gene aldı kokuyu
Hasan Erdogan
Hasan Erdogan 7 aylar önce
Ahmet cakar müslüman olmiyan birisine Allah rahmet eylesin denilmez
Speedy Carloss
Speedy Carloss 7 aylar önce
Abdülkerim durmaz Fenerbahceli felan değilsin destek olmayacaksanda insan köstek olmaz boş birisin işin gücün rakiplere yalakalık
Zz 1223
Zz 1223 7 aylar önce
Ali koç konusuyor ama her zamanki gibi boş konuşuyor 😶
Mustafa Güngördü
Mustafa Güngördü 7 aylar önce
0:17 sinan enginin instagram adresi @sinanengin hahjhaahjah
kadiiir korkmaz
kadiiir korkmaz 7 aylar önce
sinan engin incinmişssn😂
Ceylan Erkan
Ceylan Erkan 7 aylar önce
Ahmet hoca boşuna kişnemiyor arkadaşlar koku alıyorsa fenerbahce galatasaray umudu bırakmasın😆😆 bir fenerbahçeli olarak umudum hala var
kadiiir korkmaz
kadiiir korkmaz 7 aylar önce
@Ceylan Erkan 😂😅ağlancak halimize gülüyotuz
kadiiir korkmaz
kadiiir korkmaz 7 aylar önce
@Ceylan Erkan neyin fotosu anlamdm
Ceylan Erkan
Ceylan Erkan 7 aylar önce
@kadiiir korkmaz ben en son 14 15 yaşındayken şampiyon olmuştu 21 girdim hala bekliyorum😂😂
kadiiir korkmaz
kadiiir korkmaz 7 aylar önce
aga valla şampiyon fenerbahçe demeyi çok özledim ya
kadiiir korkmaz
kadiiir korkmaz 7 aylar önce
@Ceylan Erkan 😂😂
furkan YALÇIN
furkan YALÇIN 7 aylar önce
Hiç ümidim yok ama ahmet hocaya güvenmek istiyorum
Tayfun Can KALYONCU
Tayfun Can KALYONCU 7 aylar önce
bir yorumcu konuşurken şu rasim in boş boş bağırmasından gerçekten sıkıldık ya tek tek konuşun bağırınca tek tek bağırın
Gamerflix
Gamerflix 7 aylar önce
Galatasaray şampiyon olacak çünkü KAOS var 😂🦁
Kara Çocuk
Kara Çocuk 7 aylar önce
🐎 at rasim 😃 bundan sonra at rasim diyecegiz
İbrahim Secilir
İbrahim Secilir 7 aylar önce
Fenerbahçe geliyor 💛💙
Selçuk Çağan
Selçuk Çağan 7 aylar önce
Onur yıldız sen önce secde etmekle yere kapaklanmak arasındaki farkı öğren sonra kadir gecesi anneler günü falan kutla. bu sunucunun değişmesi lazım.
Bay Virgül
Bay Virgül 7 aylar önce
Hatırlatim, ahmet hoca beşiktaş şampiyon olur demişti...
HAMDİ KORKMAZ
HAMDİ KORKMAZ 7 aylar önce
Rasim amca GS ı övdüğü GS iyi olsaydı şampiyon olurdu ama GS o olamaz Şampiyon bu sene bjk yendi diye zor abi olamaz inkansızxx
Furkan Özcanlı
Furkan Özcanlı 7 aylar önce
09:01 bana trans ahmet diyorlar :)
Omer Hakbilen
Omer Hakbilen 7 aylar önce
Avrupanın açık ara en iyi futbolunu 8 taş oynuyormuş hahhaha 🤣🤣🤣🤣
Selçuk Çağan
Selçuk Çağan 7 aylar önce
Rasim Kütahyalı ya cahillikten yada bilerek kanalı kapattırcak yada yine cezaevine girecek vibratör ve titreşimin farkını bilmeyen adamın tv programında ne işi var bu adam bir an önce ceza almalı.
Selçuk Çağan
Selçuk Çağan 7 aylar önce
Fenerbahçem, sivası yenerse şampiyon olur.
Ali Daim Cakir
Ali Daim Cakir 7 aylar önce
Sayin ahmet cakar Besiktas karagumruk maci 30 dakikada biter
Yusuf Akin
Yusuf Akin 7 aylar önce
Abdülkerim durmazin fenerbahçeliligini anlayamiyorum yani iyi gün kötü gün diye birşey var hayat herzaman keyif kahvesi içirmeyebilir insana bu gün dunyanin en buyuk kulüpleri bile iniş çıkışlar yaşiyor inanmamak sana kalmış tabi ama bu fenerbahçelilik degil
Yusuf Akin
Yusuf Akin 7 aylar önce
@Mehmet Yıldırım ewet onun görevi fb başarili oldugunda oturup kahve içip caka satmak başarisız oldugundada hiç fenerli degilmiş gibi yorumlar yapmaksa buyursun yapsin görevini
Yusuf Akin
Yusuf Akin 7 aylar önce
@Mehmet Yıldırım ben ögretseydim en azndan futbolculari taraftari ve tüm camiaya umut verici ve motive edici bi konuşma yapardim. Yapmasi gerekende o degilmi ?
Mustafa
Mustafa 7 aylar önce
Ahmet efendi serdar tatlı vasıfsız diyor ahmet serdar tatlı senden daha vasıflı senden daha delikanlıdır hiç olmazsa senin gibi gay değil bide diyorsunki serdar tatlı birilerinin araya girmesiyle mhk başkanı oldu ve rıdvan dilmeni kastediyorsun adam sizin iftiranız yüzünüzden ntvden ayrıldı yalan söyleyip bir yerinizden fırlatmayın kanıtız varsa açıklayın eğer yoksa bir yerinizden fırlatmayın velevki serdar tatlı birinin tavsiyesiyle mhk başkanlığına geldi serdar tatlı denilen adam yıllarca üst düzey hakemlik yapmış Türkiye deki tüm derbileri yönetmiş Türkiye deki tüm kupa finallerini yönetmiş çok başarılı bir hakemdi senden de iyi hakemdi ahmet serdar tatlı bahçıvanlıktan çöpçülükten fırıncılıktan mhk başkanlığına gelmedi sırf bir doğulu insan mhk başkanı olduğu için bilmem nerenize ateş düşüyor serdar tatlı batılı olsaydı bu kadar üzerine gitmezdiniz bu ülkede sizin zihniyetteki insanlar olduğu sürece bu ülke bölünmeye devam edecek sizin gibi insanlar olduğu sürece bu ülkede ırkçılık devam edecek ahmet efendi!
S.S. Cobretti
S.S. Cobretti 7 aylar önce
Evt hocam kokusu buraya kadar geldi 🤣🤣 rasim stüdyo da koltuğun dibine dibine veriyorr
orkan gürsu
orkan gürsu 7 aylar önce
Bjk bu saatten sonra şampiyon olması mucizelere kaldı fener şampiyon gs 2 bjk 3 olur kimse başka birşey beklemesi n
Uygar Oguz
Uygar Oguz 7 aylar önce
40 hafta maç yapıyorsun ama uçuyor kaçıyor dediğiniz Beşiktaşla arada 2 puan fark var. Feneri bu kadar da kötüleme artık Apo hoca. Birazda savunun şu takımı artık. Feneri temsil ediyorsunuz Feneri yerden yere vuruyorsunuz. Fenerbahçeninde şampiyon olma ihtimali var Apo hoca.
1907/2007 Fenerbahçe
1907/2007 Fenerbahçe 7 aylar önce
Fenerbahçe Bir puan Farkla Şampiyon olursa Kafanızdan Kaynar Su Dökülmüş Gibi Olacaksınız
1907/2007 Fenerbahçe
1907/2007 Fenerbahçe 7 aylar önce
Fenerbahçe'nin Son Dakikadaki Golü Sinan Enginin Sanki Kafasına Kaynar Su Döktüler Gibi Duruyor
hayvan organı
hayvan organı 7 aylar önce
Ahmet Çakar ne bicim adamsın aylar önce Sivasspor Beşiktaş maçında öncesinde top taca çıktı diyerek Beşiktaş'ın gölüne ve sergen yalcina laf ediyordun (izdüşümü mevzusu birçok yorumcu topun %100'ü taca çıkmadığı görüşündeydi) bir örnek daha vereyim Fenerbahçe Beşiktaş derbisinde orta sahadaki ikili mücadelede monteronun ayağı çok kalkmış diye yine Beşiktaş'ın gölüne etmedik laf bırakmadın. Bugün Galatasaray'ın attığı 3. Gol öncesi Atiba'nın topu çıktı mı çıkmadı mı tartışmasına Cüneytin ayıbını sıvamak için sergen yalcina "bırak bu işleri bir autu yanlış verdi diye" lafını söylüyorsun hatalı golü normalleştiriyorsun hiç utanmıyor musun eyyy Ahmet Çakar
Turgut Aygen
Turgut Aygen 7 aylar önce
Abdul bunların arasında şovmen olmuş içerdeki 22 puan kaybettiğine yansın diyor Fenerbahçe içerdeki hakem hatalarindan neden bahsediyorsun uzun zamandır seytetmiyordum iyi seyretmenisim bı kaç ergen taraftara şirin gözükme çabası.
Galatasaray aşktır
Galatasaray aşktır 7 aylar önce
Ahmet Çakar GS şampiyon olabilir diyorsa yandık beyler 😁
Atakan
Atakan 7 aylar önce
Hiçkimse: ...... Sinan Engin: Beştaş iyi takım.Beştaş kazanır.Kamyoncu arkadaşlarım izliyor selamlar
evoli
evoli 7 aylar önce
ROK: Buraya vibratörlü sandalye getirseler de dillensek 👅
Seri Alan
Seri Alan 7 aylar önce
34.53 onur naptın bugün cumartesi
Leyla Memmedova
Leyla Memmedova 7 aylar önce
Ahmet Çakar:Lig daha yeni başlıyor Apo:Hocam ligin bitmesine 8 gün kaldı Kafa gidik Hhghhhhgfjghh😅
kadiiir korkmaz
kadiiir korkmaz 7 aylar önce
@Serkan Selçuk napim
Serkan Selçuk
Serkan Selçuk 7 aylar önce
Rok un el kol hareketleribede çok güldüm
Tapdiq Xalilov
Tapdiq Xalilov 7 aylar önce
Siz anlamazsınız pis bir koku var o geliyor doğruda söylüyor Ahmet hoca . 😂
kadiiir korkmaz
kadiiir korkmaz 7 aylar önce
harbi çok güldüm ya😂
Solitude Kaan
Solitude Kaan 7 aylar önce
Apo birazdan Ahmet Çakar dalacak ,bune sinir la
Serkan Alsanc
Serkan Alsanc 7 aylar önce
Atlar ve köpekler. 😂😂😂 sinan engin gibi korkudan suratı değişmiş 😂😂
Serkan Alsanc
Serkan Alsanc 7 aylar önce
Heycan vermişler bunu kafana sok sinan engin bu ligin büyük iki takımı var galatasaray ve fenerbahçe dir besiktas her zaman kalbur üstü bir takımdır bunu unutmayın
Sinan Meydan
Sinan Meydan 7 aylar önce
Sinan enqin 8 9 puanla şampiyon du 😁😁
Emre K.
Emre K. 7 aylar önce
Ulan rasim vibratorlu sandalye😀
SEMANUR ÖZBEY
SEMANUR ÖZBEY 7 aylar önce
Amin desene olum mzsğöddşd
kadiiir korkmaz
kadiiir korkmaz 7 aylar önce
@SEMANUR ÖZBEY tabi şüpesiz orası öyle ama bu olay biraz farklı😅
SEMANUR ÖZBEY
SEMANUR ÖZBEY 7 aylar önce
@kadiiir korkmaz herkesin zevki farklı yönde 😊
kadiiir korkmaz
kadiiir korkmaz 7 aylar önce
@SEMANUR ÖZBEY hadiya öylemi😅
SEMANUR ÖZBEY
SEMANUR ÖZBEY 7 aylar önce
@kadiiir korkmaz bayılarak izliyorum diyebilirim 😅👌
kadiiir korkmaz
kadiiir korkmaz 7 aylar önce
@SEMANUR ÖZBEY bi bayanın futbol pırogramını severek izlesğne ilk defa tanık oldum😅
Mehmet yahya Sinanoğlu
Allahim yarabbim utanmadan biz ittirilmedik kaykidirilmadik diyor ali koc arsiz yüzsüz herif daha ne yapacaktı hakemler sana çıkıp sizin adınıza gol mu atsinlar
Nuritdin Rahamov
Nuritdin Rahamov 7 aylar önce
Sinan Engin bu maçtan sonra nasıl korkmaya başladığını farkedenler. Öncekiler gibi rahat değil.
Emrah Kızılbel
Emrah Kızılbel 7 aylar önce
10:24 Durmaz ın koku tepkisi!.
eyüp pirbudak
eyüp pirbudak 7 aylar önce
emre bırak bu işleri kimse yemez
Ramaster Cooks
Ramaster Cooks 7 aylar önce
Cok guzel alkisladik 8tasi
Musti Is
Musti Is 7 aylar önce
Galatasaray Sampiyon 84 puhanla
REAL MADRİD
REAL MADRİD 7 aylar önce
@Turkey düş dünyası :)
Turkey
Turkey 7 aylar önce
Hangi film
Yücel Han
Yücel Han 7 aylar önce
11.40 apo abi cok iyi ya 😂
Sonraki
72 hour vanlife with no experience…
8:43
KEMER İLE FUTBOL CHALLENGE (CEZALI)
8:50